Me kõik tahame püsida vormis ja ei taha, et kehale koguneksid liigsed kilod. Kuidas vabaneda hilisõhtustest isudest?

Paljud meist ei suuda minna voodisse ilma söömata, kuid mõnikord võibki see olla põhjuseks, miks kaalunumber suureneb, kirjutab Go Fit Stay Fit.

Ometigi on olemas näksid, mida enne magamaminekut võib mõistlikus koguses süütunde ja hirmuta süüa.

Mida võiks näksida?

1. Kreeka jogurt

2. Kalkuniliha

3. Plaksumais ehk popkorn

4. Kurk

5. Õun

6. Porgand

7. Banaan

Jaga artiklit

4 kommentaari

M
Maks  /   00:20, 12. nov 2017
Mais on ju nuumatoit, seda teab iga seakasvataja. Pange aga popkorni kahe suupoolega, küll siis kilod kaovad.
K
Kõige   /   18:44, 11. nov 2017
Tume šokolaad on nii maitsetu. Mina vōtan ühe tüki piimašokolaadi kui magusaisu tuleb ja kaal pole sellest küll tõusnud.Ühtegi toiduainet ei maksa üle tarbida ja siis ka kaal on paigas. Täisväärtuslik toit ülekõige.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis