24 kommentaari

B
bussijuht  /   12:06, 11. nov 2017
riiki juhtis ka 30+ mees,ise nägite kuhu juhtis,kraavi
R
RS2  /   16:25, 11. nov 2017
Vähe sellest, et neil rullnokkadel juhtidel juhtimisoskused puuduvad, lisaks juhitakse ju riiki ebakaines olekus, kus riigijuhtidele mõeldud söögiasutustes on vabalt saadaval ka alkohol ja pidevalt ajatakse riigijuhtimisel ka kettad lõhki, nagu seda ööistungitel. Nii, et mille üle me imestame?
T
tulin  /   15:33, 10. nov 2017
ühel reedesel päeval Kuressaare-Pärnu-Viljandi-Tartu bussiga, pealeistumisega Pärnust.
Vahetult peale Pärnust väljajõudmist jäi korraks pilk bussijuhile, kes haigutas ja hõõrus silmi. Nii kestis see kuni Viljandini, kus ma väljusin. Mul oli tõeline hirm, millal ta roolis magama jääb.
C
C ,D  /   12:45, 10. nov 2017
kategooria tervise tõenditega pole komisjonidel juba ammu mingit pistmist. Kõik vajalikud protseduurid ja analüüsid teeb perearst ja pereõde. Uuringud isegi põhjalikumad,kui kunagi mingi nn.komisjon tegi.
D
D kategooria  /   20:13, 10. nov 2017
peab ikka komisjonis käima, C küll perearsti juures.
M
marx.  /   11:51, 10. nov 2017
Sellise vananemise tempos.Keeravad ka meie teedel bjussirooli Ukrainlased.Omasid pole hetkel juba võtta kes tööd ka korralikult tteeks.Noori see töö ei tõmba sellise palgaga tööle.Kuigi see palk polegi kõige viletsam.Üle 1000 saab kätte norm tundidega.
K
kus  /   12:55, 10. nov 2017
saab norm tundidega 1000 ja peale kätte
E
et ..  /   13:01, 10. nov 2017
normtunnid täis saaks,tuleb üle kahesaja tunni tööd teha,nt.20.ne tunnise päeva eest makstakse ainult 14,tundi
V
väiketegijad  /   20:15, 10. nov 2017
ei taha isegi mustal bussijuhi min. palka maksta.
R
Room  /   11:23, 10. nov 2017
Ühe asja unustasin ära. Iga kvartal võiks kusagil avaldada kõik intsidendid, mis on bussifirmadega politseil tekkinud (liinilt tehnilise seisukorra tõttu maha võetud busside arv, purjus juhid jne.). Teadlik sõitja võiks siis ise otsustada milline firma on ohutum transportija.
R
Room  /   11:16, 10. nov 2017
Ma kahjuks ei tea, kui tõsise arstliku kontrolli peab tulevane bussijuht läbima ja milline vastutus talle tõendi välja andnud arstil on. Ilma vastutuseta pole arsti allkirjal üldse mingit mõtet! Kindlasti peab see olema aga karmim kui tavalise B-kategooria puhul, kui piisab perearsti allkirjast. Korraliku arstliku komisjoni läbimine läheb bussifirmale muidugi üht-teist maksma, kuid kui kannatanud nõuaks avarii korral väga suuri kahjusummasid, siis oleks need kulutused ka põhjendatud. Praegu käib bussifirmade vahel sõda võimalikult väiksemate piletihindade nimel. Loomulikult ei taha keegi raha kulutada korraliku tervisekontrollile. Seda peaks aga nõudma seaduse tasemel!
Mis vanusesse puutub, siis ajaga väheneb meestel reageerimiskiirus, kuid samavõrra on neil rohkem kogemusi. Nad näevad probleemi varem kui noored ja sellega kompenseerivad pikema reageerimise.
  /   12:26, 10. nov 2017
Bussijuhi ja veoautojuhi lubade tervisetõendit ei saa perearsti käest vaid tuleb läbida põhjalik tervisekontroll erinevatest arstidest koosnevas komisjonis.
A
arra  /   14:50, 10. nov 2017
Loll jutt. Ise sain perearstilt c kategooria tervisetõendi, vaid silmadekontrolli ja vererõhu norm näitajate eest. Midagi muud ei kontrollitud.
G
g  /   18:07, 10. nov 2017
A-B perearstilt 10 aastaks. CDE profid ja operatiivjuhid, ka taksod- 5 a. ja teeb komisjon. Mitte kisada enne, kui tutvute asjaga, seadused muutuvad pea igal aastal.
N
need arstikomisjonid  /   20:18, 10. nov 2017
ja riigilõivud kolme plastikkaarti eest maksab ikka juht, samuti täiendkoolituse väikefirmas.
Õ
Õige põhimõte  /   11:11, 10. nov 2017
Kui on kõrge iga, kerge svips või näiteks pastlad rehvid siis intelligentne autojuht sõidab aeglasemalt ja ettevaatlikult.
Teine äärmus on sõita võimsa autokolakaga pidevalt maksimaalse kiirusega ...ja seda 5 kuud naelkummidega, olenemata vajadusest.
T
Taat  /   11:09, 10. nov 2017
Ilmataate kūll nūūd sūūdistama ei maksa hakata
T
tom  /   14:50, 10. nov 2017
Eks ta libe ole ka .
L
Liisu  /   10:40, 10. nov 2017
Pigem olgu bussiroolis vanem ja kogenenum bussijuht kui noor, kel eluunistus rallit sõita luhtus. Noored teevad selliseid manöövreid, et kohutav.
K
kaja  /   10:27, 10. nov 2017
üka 45-aastane MRP linnaliinide bussijuht sai insuldi kah ja on surnud.
T
tean  /   12:33, 11. nov 2017
niisuguseid teisigi. Igasugused artiklid bussijutide kirumisest on noahoop nende pihta, arvestage sellega, kui bussiga sõidate.
I
imelik jah  /   10:04, 10. nov 2017
Kuidas bussifirmad liinilube saavad kui ei pea kinni seadusest tulenevatest nõuetest? Ootame siis pauke või?
I
Imelik  /   09:47, 10. nov 2017
Liinitööl on kull vahe 30 ja 60 aastase töölise vahel. Aga mis bussifirmal muud öelda. Pensionile pole ju 61 a veel asja( vist).Terviserikke eest pole keegi kaitstud. Ega 23 aastaseid bussijuhte roolis ei nae!
L
Lible  /   11:08, 10. nov 2017
23-aastased surevad jalgpalliväljakul äkksurma tagajärjel...?

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis