93 kommentaari

K
Kerli  /   11:48, 7. nov 2017
Pole muud öelda, kui väärarenguga olendif!!!
U
Urrr  /   19:01, 6. nov 2017
On mis islam on aga perverssusi tuleb sealt ikka mühinal.
H
hmm  /   15:44, 6. nov 2017
pildil on ju Sacha Baron Cohen
S
Sain vist valesti aru...  /   15:24, 6. nov 2017
Jutt oli abieluvälistest lastest? Näit.naise eelmisest abielust tütardega? Meilgi juhtub,et tütrega naise puhul läheb ka tütar mängu. Ei peagi moslem olema. Mis siin siis kräunuda?
A
abieluväline  /   16:19, 6. nov 2017
abieluväline tähendab seda, et lapse emaga ei olda ametlikult abielus, tegemist siiski oma lihaste lastega. Aga kui artikkel läbi lugeda, siis isalmimaailm seda samuti heaks ei kiida
J
JK  /   11:32, 6. nov 2017
Kuidas mosleminaisel üldse abieluväline laps saab olla?
M
muig  /   17:42, 6. nov 2017
Need pigem siis ta valge moraalitu naisega lapsed,kelle abil maailma pääseda...
V
Veelkord lühidalt   /   08:42, 6. nov 2017
islamist. Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.
Ususallivus islamis piirdub ’’raamaturahvastega’’ ning need on islamile vaimselt allutatud ega saa olla islami kõrval võrdväärsed. Jutt käib kristlastest, judaistidest, zoroastristidest ja hinduistidest. Nõukogude marksism talus samuti mitmeid maailmavaateid, millega tehti koostööd ning väideldi. Selleks olid sotsialistid, rahuliikumised, rahvuslikud vabadusliikumised jne… Neid taluti, kuid marksitliku täiuseni ühiskonna käsitlemisel ei küündinud neist marksistide arvates keegi. Marksismile vaenulikesse ja laostavatesse ideoloogiatesse (kapitalistlik kord) oli suhtumine ühene – need tuleb hävitada. Nii Nõukogude Liidu käsilased kui ka paljud islamistid, kes neavad Õhtumaade ühiskonda ja ennustavad talle kadu, nautisid(vad) Lääne ühiskonna võimalusi. Püüdes seda samas seestpoolt igati õõnestada. Ülaltooduga ei piirdu islami ja marksismi praktika sarnasus.
Paraku on neil üks oluline erinevus. Marksism oli ajaloolises mõttes hiline ja juurdumatu nähtus. Islam on aga juurdunud üle tuhande aasta. Sisuliselt on islami sallivus muu maailmavaate allutamise sallivus. See ei anna inimestele maailmavaatelisi vabadusi ja valikuid ning on seetõttu praegusel kujul Lääne ühiskonnale sobimatu ja ohtlik.
J
Jauram  /   08:16, 6. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
@
@  /   16:17, 6. nov 2017
Mis see siia puutub? Euroopas, sh Eestis, kehtivad Eesti seadused ja moslemid ei saa elada oma välja mõeldud seaduste järgi. Täpsuse mõttes lisan, et enamik islamiriike siiski nii äärmuslikke reegleid ei kasuta ja riigis on abiellumisvanuse alampiiriks siiski 18 aastat.
N
nähh  /   08:03, 6. nov 2017
järjekordne islamistlik poolearuline ehk koraani nimelise menuki v manuaali pähepeksu tagajärjel vaimselt sandistunu. Sealkandis paistab reegliks olevat, et mida lollim, seda kõrgema karjäärilennuga usumeheks tõuseb. Pärisperverdid aga upitatakse joonelt pühakuteks
N
nii nunnu  /   07:50, 6. nov 2017
kas alates 8-sa aastasest ja kuimitmega korraga, sm rändpede peaks andma eelnõu parlamenti juba homme
N
Niiet  /   07:34, 6. nov 2017
Ped.ofiil.iast vere.pil.ast.amiseni. Ei ole lastele ka.hjulik kui vanamees noore lapse sur.nu.ks n.ikub, ega ei ole ju kahjulik?. Ja võib kohe vastsündinud panema hakata. Ehtne sa.atan põr.gust välja tulnud. Eurosallijad, sallige nüüd, see kõik tuleb ka Euroopasse.
W
WTF !  /   07:11, 6. nov 2017
Sellised tuleb küll Guantanomo laagrisse panna ilma amnestia võimluseta !
I
Imestan  /   06:06, 6. nov 2017
esiteks islam ei ole usk vaid see on poliitiline vallutamine ,et haarata Selle nimetuse varjus kristlastelt vaikselt omale kogu valitsus,sellepärast hyyavad ja ei alluda mitte millega meie seadused voi kulttuuri mis kuulunut kuna eesmärk on köik saada nende tahtmise järvi,ja me loobugu omasta ajaloost,kulttuurista kommenteista, jne. Pää
M
Mh  /   00:30, 6. nov 2017
Puhta soojaks läinud seal päikeselõõsas - vastsündinutega abielluda, enda lihase tütrega abielluda, sest formaalsetes dokumentides ei ole sama perekonnanimi .. Need imemehed tuleks enda piinadest võimalikult kiirelt vabastada, pääsevad suure Allahi juurde.
T
Tim  /   23:43, 5. nov 2017
See on ikka jube kui alaarenenud võib üks usk olla.Ja kas tõesti tahab Euroopa 5-6 sajandisse tagasi minna seda usku ja kombeid ise siia tuues.
M
mari  /   23:01, 5. nov 2017
Tundub, et pedofiilia on sealses kultuuris ikka korralikult sees.
P
pervert  /   22:36, 5. nov 2017
Tooge, tibukesed kõik lõhkiseid teksasid kandvad naised minu juurde. Aamen.
M
Maarika  /   21:55, 5. nov 2017
Vaadake, selliste arvamusi lubatakse propageerida.Aga,kui mina olen kutsunud üles taastama orjanduslikku korda, siis valatakse mind süljerahega üle:( Olen senini seda meelt,et orjanduslik kord on inimkonnale kõige sobivam. Kolmandik inimestest peaksid olema orjad. Ainult nii saaks teha suuri asju ja arendada riiki-ühiskonda!
M
Maarika  /   21:59, 5. nov 2017
Ühtlasi kutsun inimesi üles toetama liikumist "Jah orjanduslikule korrale!"
K
kas  /   22:03, 5. nov 2017
Aga kas oled nõus ise ka olema see kolmandik ehk ori? Võib ju igasugu lollusi arvata, aga siis ei tohiks imestada, kui see kolmandik vastu võitleb ja pole nõus su ette põlvili viskuma.
M
Maarika  /   22:10, 5. nov 2017
Mina loomulikult mitte. Olen selleks liiga ilus,valge ja haritud.
K
kas  /   22:18, 5. nov 2017
Ilus ja valge võib-olla. Haritud aga ilmselgelt mitte.
M
machomees  /   22:40, 5. nov 2017
Kas sa, tibuke, kannad ka lõhkiseid teksasid? Tule mu juurde! Mõnul ei tule lõppu! Valge ja haritud, oioioi, tahan sind!
K
kolla  /   22:06, 5. nov 2017
Kui see asi toimima hakkab siis mina olen kohe nõus omale paar nigurit majja võtma.
P
pervert  /   22:44, 5. nov 2017
Aga kullake, kolmandik inimestest ongi orjad ( Rimi ja Selveri kassapidajad näiteks, või Circle K teenindajad, või kooliõpetajad, või..) Toimib.
K
K.  /   17:44, 6. nov 2017
Circle K teenindajad saavad täitsa head palka,aga tööd on liiga palju!
S
seee  /   21:12, 5. nov 2017
alles uks sealne asjapulk võttis sõna, et nende auasjaks on vägistada kõik lõhkisi teksapükse kandvad naised. tere tulemast euroopasse?
M
maailm ja mõnda  /   20:38, 5. nov 2017
Paar kuud tagasi teatas üks teine Egiptuse vaimulik Muftah Mohammad Maarouf teledebatis, et abiellumise alampiir peaks olema nii madal, et vastsündinuid saaks laulatada. Pole lihtsalt sõnu, mis inimesed need küll on? Mida nad õige mõtlevad,puhta ära on keeranud v? Pole midagi imestada, maailm on tõesti kreisiks läinud.
20:38-le  /   20:44, 5. nov 2017
Raamatus "Ainult koos tütrega" räägib moslemimaale sattunud valge naine, et neil seal vigaseid plejaadide kaupa,kõik sugulastega abiellunud tondid...Imelik, et aru pähe ei tule järgmistel ja järgmistel põlvkondadel ses asjas! Isegi ahvid on targemad!
P
pragma  /   20:31, 5. nov 2017
kas seal on veel vähe poolearulisi? või tahavad veel selle ka pooleks teha?
T
Tiia   /   20:30, 5. nov 2017
Oli meilgi küsitlus kas mõistate hukka alaealisega sexi.
M
miks  /   20:19, 5. nov 2017
tütarde emad ei kõlba?
P
Panomees  /   22:05, 5. nov 2017
kellel neid vanasid luudasid enam vaja. uus luud pühib alati paremini, kui vana ja kulunud!
V
VK  /   15:23, 6. nov 2017
Kuna naine sai abieluväliselt lapse, siis on naine rikutud ja ta loobitakse kividega surnuks. Laps jääb aga "ripakile" ja et ta kuuluks "perekonda", siis ei ole muud valikut, kui mees võtab ta omale "naiseks".
J
jeerum küll  /   20:08, 5. nov 2017
peast täitsa sooda.Sellepärast nad vist ongi põmmpead.
E
euroopas varsti jok  /   19:56, 5. nov 2017
Neli naist ja kõik poolõed.
H
hall  /   19:48, 5. nov 2017
Väga tubli onu! Peaasi et pauk perest välja ei lähe.
A
ahmed   /   19:24, 5. nov 2017
soovitaks abielluda eesliga
L
Lumememm  /   19:21, 5. nov 2017
Ametlik kutse Poola Iseseisvuspäeva meeleavaldusele 11.11.2017
https://www.youtube.com/watch?v=rP6-r-zBS9U
“Poola on Euroopa kindlus”
https://www.youtube.com/watch?v=wV4aDBulO30
/Me ei salga maha maad, kus me elame.
Me ei jäta oma keelt.
Me ei allu vaenlasele.
Aidaku meid Jumal...”
N
nunuh  /   20:58, 5. nov 2017
No ma sealt kommidest loen,et "karabiinid islami vä-djate poole!"
L
Leem  /   19:10, 5. nov 2017
Et siis sigitada omale tulevasi naisi?
P
per * vo (sest ilma tärnita ei luba tsensor perv * ert olla)  /   18:47, 5. nov 2017
eks nad seal islami maailmas sugulastega abielluvad ja sellepärast nii vihased ja vägivaldsed on. Väidetavalt on 70% pakistanlastest ja 65% saudi araablastest lähisugulastega abielus aga no mis sa ikka teed kui naised on prügikottidesse topitud ja lukutaha pandud. Siis tulebki abielluda sellega kellega saab. Tulemuseks ehk geneetiline degratsioon aga see korvatakse kvantiteediga.
V
vasikas  /   18:14, 5. nov 2017
Väga haiged mõtted ja haige rahvas,süda läheb pahaks.
  /   18:52, 5. nov 2017
Aga üks meie pensionäridest läks sinna elama ja hakkab kaamelikutsariks.
M
mmh  /   20:48, 5. nov 2017
haige rahvas ?
see on ühe inimese idee...
E
Ei  /   21:51, 5. nov 2017
see pole ühe inimese idee. Seda sinu " ühe inimese ideed " on aretatud juba üle 1000 aasta.
P
Panomees  /   22:06, 5. nov 2017
Täitsa mõistlik ka. Koheselt oleks kadunud noorte üksikemade probleem!
M
MIa  /   18:11, 5. nov 2017
Kui nüüd eurooplased ka tahetakse nende poolearulistega segada, siis lõpeb mõistus maailmast otsa!
M
Mitte ainult  /   19:13, 5. nov 2017
ei taheta ,vaid juba käib ametlikult euroliidu käsul.
S
sina goi ole vait  /   20:48, 5. nov 2017
ei lõpe.
Targad ja kavalad juudid jäevad siis teid valitsema.
T
totaalne   /   18:10, 5. nov 2017
pedofiil.
K
Kuli  /   18:09, 5. nov 2017
K-rt peaks ka moslemiusku minema. Saab igasugu naisi ja noori tüdrukuid valimatult panna.
M
mmm  /   19:57, 5. nov 2017
Mis sul on isu oma tütreid panna ?
V
vali tsuss  /   17:52, 5. nov 2017
sellised spetsid on meile oodatud
J
Juutide  /   17:48, 5. nov 2017
peres see tavaline asi ,et isa proovib tütre esimisena,selle kohta on palju kirjandust,juudi algus algab Egiptusest.
S
sama suguharu  /   09:36, 6. nov 2017
nii juudid kui moslemid
S
see...  /   17:48, 5. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   18:06, 5. nov 2017
Sellised abielud on nüüd osades Euroopa riikides ka lubatud. Lastekaitse toimib rangelt valikuliselt ja see ei ole diskrimineerimine?
K
Kirev gloobus  /   17:35, 5. nov 2017
... kas sealsetel väntadel oma vallaspoegadega ei kõlba siis abielluda ?
K
Kalm  /   17:54, 5. nov 2017
Vallaspoegadel poleks "perekonnainimstena " võimalik end täielikult pühendada Euroopale ...
N
naine  /   17:35, 5. nov 2017
Miks meie lehes peab trükkima niisugust absurdi ja nõmedust.
E
et oleks teada  /   17:44, 5. nov 2017
millega toled meie kultuuri rikastada tahavad
S
samas  /   17:51, 5. nov 2017
kui inimesed tegelikult ka mõtleksid, millist saasta euroopasse imporditakse, sealhulgas eestisse, siis tasiks selliseid artikleid üllitada küll. aga inimesed ei mõtle, et see neid hakkab puudutama, kahjuks. ja valivad ikka sotse ja keskuid ja refe ja rohelisi. nemad kõik ju toetavad sellist elustiili.
U
ussr  /   19:02, 5. nov 2017
Et harjuksid uute kommetega. Küll hakatakse ka Eestis samasuguseid nõudmisi esitama kui moslemeid siia rohkem koguneb.
!
!!!  /   17:17, 5. nov 2017
Sée šariaat on lihtsalt keskaja metslus ning barbaarsus. Mida aga meie tolerantsed multikultilased tahaksid meiegi koos pagulastegasiia kultiveerida.
L
Lihtsalt kohutav  /   17:14, 5. nov 2017
No ei ole neil seal kupli all kõik korras, no ei ole, tee mis tahad!
N
Nii ongi  /   17:44, 5. nov 2017
Sellised õppejõud ongi sugulusabieludest sündinud.
J
jah  /   17:52, 5. nov 2017
aga varsti õpetavad sellised siinsetes euroülikoolides.
N
neil  /   18:01, 5. nov 2017
ei saagi olla, kui nad verepilastusega tegelevad. Nüüd on selge, miks nad seal poolearulised on. Tundub, et nõuandja ka sama liinipidi ilmale tulnud.
B
Brunn  /   17:14, 5. nov 2017
Kitsed seepeale solvuvad.
J
Ja  /   17:09, 5. nov 2017
Eesti blondid tatavad niisugustega abielluda.Elu ika ei õpeta.
T
Tölpa  /   06:54, 6. nov 2017
Ju siis tundub mõistlikum olevat, kui isaga abielluda...
L
loodan ,et   /   17:04, 5. nov 2017
sellele idikale kaamel jalgevahel nats müttab ,
M
Moderaatorile  /   16:58, 5. nov 2017
meeldib see artikkel, oi kuidas meeldib.
K
Kas  /   16:57, 5. nov 2017
keegi saab aru kui lolliks on maailm läinud?
M
mhh  /   16:49, 5. nov 2017
Borat
A
aga...  /   16:43, 5. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to aga  /   16:50, 5. nov 2017
õigus rääkid, aga sellepärast me ei tohikski nende kultuure endale lubati, kui nad nii ajast maas on võrreldes meiega Üldse kus krt te inimõiguslased olete, muidu kui valge heteromees inimene seda räägib, siis kisa taevani
N
no  /   17:48, 5. nov 2017
neil tegelastel pole muinas-egiptlastega suurt midagi ühist, need on enamuses hiljem tulnud araablased.
U
ussr  /   19:04, 5. nov 2017
Aga välja surid nii inkad kui asteegid koos oma sugulusabieludega.
A
arvamus  /   16:35, 5. nov 2017
Millest selline halvustav artikkel, need ju uued Euroopalikud väärtused, ei tohi uusasukaid diskrimineerida.
P
Pole mingit diskrimineerimist,  /   18:55, 5. nov 2017
lihtsalt meile tutvustatakse lähima aasta eelnõusid tasapisi. Üldse hakkab tunduma, et normaalsuse piir on kusagil keset Soome lahte kaarega Rootsi kohal lõunasse ja Poola on koos tšehhidega läänerindel. Kus esialgu muutusteta.
R
rikastab  /   16:27, 5. nov 2017
Paneme meiegi uue punktina kooselu seadusesse https://www.youtube.com/watch?v=aI5IhMgeDw4
L
loogiline  /   16:25, 5. nov 2017
Ei imesta üldse.
R
Rootslaste meelest  /   16:14, 5. nov 2017
kindlaSTI väga progressiivne mees ju. Neil seal miskid tahtsivad ju intsesti seadustada, et muidu Rootsi taandareneb või midagi.
M
Mukk  /   16:10, 5. nov 2017
Loodame et kaamel sellele vaimulikule taha keerab.
A
ahto lubjakas  /   16:02, 5. nov 2017
kas ma saaksin moslemi vaimulikuga kooselluda!
P
Polegi  /   15:55, 5. nov 2017
See on puhas provokatsioon.
T
to Polegi  /   17:04, 5. nov 2017
kindel ??? vaata selle kitse n....videosid youtubist, siis tolerant tule räägi, et provakatsioonist
  /   15:47, 5. nov 2017
Mis asja on siinsetel lugejatel Egiptuse vaimulikega, eriti kui tema soovitused on meie riigi seadusega vastuolus?
T
to 15:47  /   15:57, 5. nov 2017
.. et me ka teaksime, kui haiged ja vä ärakad ikka paljud on.
O
ootoot  /   17:54, 5. nov 2017
on ikka küll, sest nii nagu juba rootsis, taanduvad ka meil meie seadused nende omade ees, kui neid piisavalt palju tuleb. saad veel näha.
  /   18:11, 5. nov 2017
neid ei ole üldse siia vaja, et Brüssel siin ülimuslikke seadusi saaks kehtestada, ära tekita võltsturvalisust.
K
Kas ikka on?  /   21:52, 5. nov 2017
See tähendab, miks seda siin muidu avaldatakse kui pole kavas meilgi teoks teha?