39 kommentaari

J
jaa  /   16:40, 5. nov 2017
Te vaadake, milline nõrk esiratta kinnitus on kaasaja autol. Üks šarniir hoiab alt ja peenike amordi vars ülevalt.
E
EV  /   09:33, 5. nov 2017
No reede hommikul tulid riigilt abirahad, elu inimestel kohe lõbus. Auto ise oli ostetud Leedust, väga heas korras, vähe sõitnud. Hea, et juhtus ajal, kui vöötrajal tee ületajaid polnud.
A
Alati peab  /   08:40, 5. nov 2017
ikka keegi olema, kes kohe helistab. Vaja teisele inimesele ikka halba teha.
K
Karistuseks  /   08:14, 5. nov 2017
Reeglitele mittealluvalt juhilt võtta juhiload eluaegselt, mõttetu maastur sundmüüki!
S
see suur et...  /   06:34, 5. nov 2017
kas lennuki pealt visati alla, et maandus??
R
RS2  /   07:51, 5. nov 2017
Arvatavasti sai lihtsalt eelnevalt kõik neli ratast maast lahti, seega tõusis õhku. Õhku tõusmisele järgneb aga teatavasti maandumine.;)
R
Rattur  /   08:15, 5. nov 2017
Võimas auto on ikka "vahva" asi!
K
Karl  /   06:27, 5. nov 2017
Miks küll ei hakata põõsas istumise asemel igapäevaselt ja tihedamalt joobeastmeid kontrollima...? Roolis joobega juhti peaks karistusseadustikus võrdsustama tahtliku mõrvaga... Selliseid nn . mõrvareid on meie teedel väga palju...
J
Jojo  /   09:45, 5. nov 2017
Millal sa viimati patrulli põõsas nägid?
  /   11:43, 5. nov 2017
hommikul 09.20...06.11.2017 rohuneeme teel....hagijad istusid poosas ja ootsid trahviraha....
U
uskumatu ime  /   00:08, 5. nov 2017
Esimest korda kus juhtus selline õnnetus mitte BMW mudeliga - erand kinnitab reeglit.
Q
Qradi eurokraavid  /   21:07, 4. nov 2017
ma ütlen. ;)
  /   20:43, 4. nov 2017
Ja siin ta tuleb - Eesti Nokia! Sellest on palju räägitud,käinud kuulujutud ja sahinad.Siin ta siis on - Eesti Nokia!
S
See oli küll inimesi ohustav tegu.  /   20:41, 4. nov 2017
Kahe leivanoaga selle vastu ei saa, roolis oli potensiaalne tapja.
A
Autokolaka  /   20:10, 4. nov 2017
....esiosa on saanud kõva paugu. Parempoolne sild on jagatud varuosadeks.
P
Priiskamisest  /   19:09, 4. nov 2017
Joobes on üks asi aga milleks peab asfaldil maasturiga kulgema, pealegi üksinda!?
O
oot  /   19:20, 4. nov 2017
kas asfaldil ja üksinda sõites peab endale muretsema mikromootoriga wolkar Lupo ve? Sa oled ikka eriline põmmpea!
K
Ka Lupo on liiast!   /   12:13, 5. nov 2017
Liikumisvõimsusest piisab täiesti ka ühest hobu- või isegi inimjõust!?
O
ok, aga anna siis minna  /   22:18, 5. nov 2017
ätra teiste eest otsusta, eks ole!?
J
Jüssi  /   19:57, 4. nov 2017
maastur on üldse mõttetu.
looduses tuleks nautida vaikust, mitte sadade hobujõududega murul rallida.
S
soovitan sul  /   20:05, 4. nov 2017
Kuu peale sõita-seal hea rahulik..
T
to soovitan sul  /   20:11, 4. nov 2017
sul soovitan võrkkiigega sõita, kah rahulik.
T
to soovitan sul  /   20:14, 4. nov 2017
Soovitan sul võrkkiigega sõita, kah rahulik.
T
tänud  /   20:26, 4. nov 2017
ma sõidangi võrkkiigega..aga teen seda suvel suvilas puhkusel olles-väga mõnus!! Teel olles st maanteel liigeldes, annan talda!
T
to tänud  /   20:31, 4. nov 2017
Et sul tald õhukeseks jääks.
S
see pole võimalik  /   20:43, 4. nov 2017
sest autoga sõit on mu leib ehk teen tööd peaaegu 24/7! Õnneks ei liikle ma tööd tehes Eestis! Siin on liikluskultuur pehmelt öeldes väga nõrk! Aga saan hakkama..vilgutage rohkem suunatuld, ärge eirake liiklusmärke, maanteel pole veokitel kolonnis sõites vahesid kokku tõmmata kui sõidukas möödasõidul sinna vahesse soovib korraks põigata-karistan veidi järsema pidurdamisega..ühesõnaga, on mõistlikum kulgeda stressivabalt ja suruge oma eestlaslik ego maha ia olgem viisakamad!
M
Maanteede Kuningas  /   21:13, 4. nov 2017
Sa ole oma veidi järsema pidurdusega "karistamisega" ettevaatlikum. Tänapäeval on paljudel videoregistraatorid peal, nii et võid ise lollx jääda, kui ellu jääd muidugi.
J
ja veel sulle maanteede kuningas  /   21:34, 4. nov 2017
sa pole mingi kuningas-su kommid räägivad sinu eest piisavalt, kolleeg! Sa tead väga hästi, missugused d..d on väga paljud veokijuhid eestis!
H
Hampelmann  /   00:41, 5. nov 2017
Võitled oma 1,5 tonniga 44 vastu, ukskord jääd kaotajks võiksid põdrapullidele ka teeületamist õpetada, saad oma plekkliisu katuse kandevõimet proovida.
P
Proffid  /   03:37, 5. nov 2017
ja vanad sõidukijuhid teevadki kõige rohkeb vigasid liikluses.Ka selle masina juht oli vana autosõitja.
M
Maanteede Kuningas To 21:34  /   08:06, 5. nov 2017
Saamatuid on ikka, kes vale ameti valisid aga lausd..d on siiski suht vähe. Ja kui sinu muu tekstiga (ilmselt 20:43 kommentaar kuulub sinule) võib nõus olla, siis mind häirivad just need ilma põhjuseta pidurituledega blinkijad.
S
selgitan sulle veelkord  /   09:59, 5. nov 2017
Kui veokijuht kolonnissõites pahatahtlikult eesliikujaga vahe kokku tõmbab ja oma kunstajuga mõtleb, et kui sõidukas juba möödasõidule läks, siis sõitku kogu kolonnist mööda, aga ärgu tulgu minu ette nn töllama...siis seljuhul pressingi sinu ette ja pidurdan eesliikuja taga oma pikivahe turvaliseks ja sunnin seda ka sinul tegema-see on ka liiklusseadust täites vägagi ok!! Reedel üks selgelt ülekaaluline jõmm oma "eurovasikaga" Tallinn-Tartu maanteel seda teha üritas..vehkis kätega, vilgutas tuledega ja soovis minuga hirmsasti suhelda kas teepeenral või siis kusagile metsateele mahakeerates! Oleks lahkelt nõus olnud, aga oli natuke kiire..
S
Sa pole ka eriti taiplik!  /   10:02, 5. nov 2017
Olen samuti veokijuht ja aastakümneid juba! Sõidukaga liigeldes näen sinusuguste väikese aju ja elementaarseid eetika reegleid eirava veokijuhi käitumisi piisavalt tihti-alaa, mul suurem kui sul! Hale oled!!
N
Nimi  /   10:29, 5. nov 2017
Kiire oli sul vist sellepärast, et see ülekaaluline oleks sul tainapeal tõenäoliselt nina kukla taha keeranud ja seda asja eest muidugi.
  /   11:11, 5. nov 2017
Pidurid ju selleks, et pidurdada, milles tuli
  /   11:15, 5. nov 2017
Kui sina veokijuht tead oma kiirust , siis hoia seda, aga āra poe sōbrale tagumikku, kes sinu ees tāpselt samase kiirusega liigub. Sina liigud 88 km/h , meie aga 90 - ga, nii et anna teed.
T
täpselt nii  /   22:23, 5. nov 2017
möödasõidul sinust poen sinu ette momendiks, pidurdan pikivahe turvaliseks ja jään uut möödasõidu võimalust ootama! Sina aga ära hakka tuledega vigutama ega signaalitama ning kätega vehkima..
O
oi oi oi  /   22:28, 5. nov 2017
mine nüüd ikka! Ja mille eest, küsin sinult? Tuleb tunnistada, et mul on siiski õigus-eesti veokijuhtide hulgas on pehmelt öeldes rumalaid ja taipamatuid tegelasi! Ega siis muidu koolitustuste aega pikendata-ikka põhjusega..
L
lol  /   18:27, 4. nov 2017
jõhker :)

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis