90 kommentaari

P
polt  /   23:35, 5. nov 2017
Kontrollige palun selle firma busse. Esisillad on nii tuksis, et buss lausa tuigerdab teel. Sealne mehhaanikute ülem sõidab ise ka bussiga. Teenib lisa lihtsalt. Aga busside remondist ei tea midagi. Piduri klotse ka ei vahetata. Kozmaar täielik. Kuidas selline firma saab üldse vedada. MK firma. Bussijuhid on kui lambad - ei julge midagi öelda - kardavad, et lastakse lahti. 3 euri tund, Tule taevas appi-. Tallinna osakonda juhib Rakvere lihakombinaadi direktori poeg. Korruptsioon selline, et anna olla. Politsei peaks tegema ikka täiesti 1:0 sellele firmale.
B
bussidest  /   05:54, 5. nov 2017
need on ju nagu paberist tehtud , bussiga on lausa risk sõita , seal nagu ei tohikski kegi ellu jääda
P
Pagulane  /   22:22, 4. nov 2017
Bussijuht kahjus ei saa vasimust tundes soitu katkestada ja puhata.Moni paev tagasi jain ise moneks sekundiks bussi rooli taga magama.See on tanamatu ja riskantne amet.Ei soovita kellelegi.Palk madal ja peab tegema uletunde.
K
kasutaja  /   20:58, 4. nov 2017
Kommentaari Kaastunne omastele.Asi pole kraavides ega vanuses.Sóidan tihti Pärnu Häädemeeste liini ja vôin hirmuga öelda,et bussijuhid sellel liinil küll midagi kiiruse piirangust ei tea.
  /   21:16, 4. nov 2017
sa oled ju veel elus
K
kasutajale.  /   22:05, 5. nov 2017
Kust sa kiirusepiirangust tead, sa paadunud liiklushuligaan? Sina pead turvavöötatud oma istme peal istuma mitte spidomeetrid jõllitama bussijuhi kõrval.
K
Kõik teavad  /   20:47, 4. nov 2017
See kes elab meie maal, peab töötama ja veel kord töötama! Muidu ei ole võimalik ära elada. Ei loe kas oled haige või keegi teine peres vajab abi, tööle peab ikka minema. Ja ega paremaks ei lähe nii-pea.
R
raudmees  /   18:44, 4. nov 2017
Toetan kommentaari mis kritiseerib neid ilmsügavaid eurokraave Kui ikka hetkeks eksid oledki surmalaps Meie riik on rikas eurotolade poolest Õudusentipp Viitna kunst peenistega teelõik
A
Aga  /   17:09, 4. nov 2017
Igal pool käib vale ja sahkerdamine, alguses sõidetakse kaardiga, siis kettaga ja lõpuks päris ilma - 50 km. raadiuses ... Kes asja jagab saab aru küll ... Politsei on aga paraku jõuetu, kuna neid on nii vähe, et ei jõua kõike roolijoodikuidki ohjeldada. Ülemused aga kasutavad "jõuvõtteid"...
M
mis jama  /   19:21, 5. nov 2017
sa ajad, kettaga ja kaartiga on erinevad bussid, või teine sul katusel ja vahetad, kui aeg täis :)?
T
Tore   /   14:58, 8. nov 2017
Hommikul sõidad ühe masinaga kettaga ja siis istud kaardiga masinasse ning enne südaööd veel kettaga masin
A
Aga-le  /   20:57, 5. nov 2017
Kui teemat ei valda, siis ära võta sõna. Lihtne ju. Sama soovitus kirjatsurale- 12 tundi uneaega!
S
S  /   17:07, 4. nov 2017
Kõigepealt kaastunne bussijuhi omastele. Lugesin eelnevad kommentaarid läbi, jah eesti inimene on äärmusest äärmusesse oma arvamise , ütlemise , kommenteerimise jne. Aga tuleks kaaluda kõikki argumente enne kui avaldada oma arvamus. Et 61-ne mees pensionär, ei ta ei ole veel pensionär, ei ole ka need noored mehed pensionärid, kes oma autodega endid ja kaasliiklejaid surnuks sõidavad, ei ole ka need 40-50 vanused selles eas. Ja ei ole ka nii, et bussijuhtidega õnnetused, liikluses juhtub ka teiste juhtidega, autojuht , traktorist jne, ka rongidega, nii et ärme lahmi nüüd bussijuhte maha tegema..Aga elu Eestis ei ole kerge tööinimesel, ja sel eriti kelle vanus 5-7 aastat pensionini. Valikuid on vähe. ja küsimus, et miks nii vanad mehed rooli taga, aga neil on kpgemus, neil on vastutustunne suurem , aga ega need nooremad mehed ei taha bussijuhiks, palgad kehvad, ülemused nõuavad jne. Bussijuht ei ole ainult roolikeeraja, sul tuleb olla, ka suhtleja, kassapidaja, koristaja jne.Arvate et kui buss jõuab õhtul liiniga lõppu, et siis juhi tööpäev läbi, ega ikka ei ole küll. Jah need mis linnas on teisiti, maakonna- ja pikkade liinide juhtidel tuleb õhtul buss, et hommikul vara alustada, korda seada nende sõitjate eest, kes on nagu räppakollid, kes oma sodi bussi põrandale panevad, nätsud kleebivad kuhu iganes, lapsed joonistavad oma kättega akendele, aga bussijuhil peab kõik korras olema, kui liinile läheb. Ja siis tööandja, tema nõuab, käseb,, võib-olla otsene tööandja ei olegi nii probleem, kui ses firma omanik, kelle kukrusse kasun läheb. Bussijuhi palk on alla eesti keskmise vähemalt enamikes eesti bussifirmades, sul on pidevalt stress, sa pead kõigega hakkama saama ja väiksemgi eksimus, saad vasta päid-jalgu, kannatad ära, eks pere kodus õhtul peab kõik selle ära kuulama, aitama ja olema psüholoog, toeks juhile,Jah. tervise kontroll ja vastutus on sinul juht, aga juhtub bussijuhil ja teistel ka terviserike, see võib olla väga ootamatu.Ja ei vastuta bussijuht selle eest et bussis ei ole turvavöösid kõigile sõitjatele, see ikka tööandja asi, millise tööriista ta töölisele annab.Loodan väga et sellisest õnnetusest ei kommenteeritaks nii vastikult kui siin mõni kommentaar on.Olen ise bussijuhi naine ja tean mis see amet endaga kaasa toob.
S
Samuti...  /   08:17, 5. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to 8:17  /   15:54, 5. nov 2017
Küll peas sina ruttu Jämejalale minema. Ehk on veel lootust abile..
L
Lugeja  /   16:14, 5. nov 2017
Oled mulk või setu, oled vähe koolis ka käinud kirjaoskus nii vilets.
  /   13:17, 4. nov 2017
MK Buss.
Mul on ka halb kogemus sellega.
Sõitsin Narvast Tartusse just MK Bussiga. Sõitis liiga kiiresti ja juht oli mobiiltelefoniga helistamas.
Võibolla politsei vaatab järgi...
B
Bino  /   12:58, 4. nov 2017
Sellises vanuses inimene peaks juba pensionil olema või tegema tööd, kus ta vastutab ainult enda elu eest, mitte et paneb bussitäie rahva elu ka ohtu..
PS! ilgelt sapine mees oli..karma
L
lugeja  /   13:14, 4. nov 2017
Et 61 on vana? Kellena sa siis selles vanuses töötad? Ja pensioniiga tõsteti meil ligi 70-ni. Aga terviserikkeid (s.h. infarkte) on juba 35-40 aastastel.
B
Bino  /   14:15, 4. nov 2017
Eestis mehed surevad keskmiselt 60-70 juba..muidugi ei tohiks SELLISEL alal töötada nii vana inimene. Ei öelnud oma eelmises kommetaaris, et üldse ei võiks..lugemisoskus ikka puudub inimestel. Pidasin silmas konkreetset ametit nagu bussijuht, kus vastutad ka teiste eest. Pidevalt uudised kuidas bussijuhil roolis terviserike..
T
Teeline  /   15:48, 4. nov 2017
Ehk pakud välja, mis tööd see eluaeg auto- bussijuhi tööd teinud inimene vanas eas veel leiab?
U
Ummi  /   16:57, 4. nov 2017
Kust kandist need nooremad võtad, kõik ammu soomes juba.
V
V.a. Bino  /   17:10, 4. nov 2017
Et bussijuht võiks olla masimaalselt 45 vana ja kirurg 76? See ka ju ohtlik amet.
A
Atko  /   17:30, 4. nov 2017
Siis tuleks bussid aia äärde panna, meie üksuses on ca 80 bussijuhti ja ainult 1 on 45 aastane, ülejäänud kõik pensionärid või pensionieelikud.
M
Maanteede Kuningas, to Bino.  /   16:04, 4. nov 2017
Ära aja pada. Surevad roolis terviserikke tagajärjel ka tunduvalt nooremad, mõni pole veel neljakümnenegi. Samas mõni kaheksakümnene annab tervises silmad ette kahekümneaastastele.
B
Bino  /   16:51, 4. nov 2017
Kus ma kirjutasin, et erandeid pole? Et AINULT 60+ võib roolis terviserike tulla,.pole seda kuskil kirjutanud. AGa pigem juhtub ju seda inimesega, kes on 60+ kui 20+, risk on suurem. Aga ma ei viitsi siin enam pööbliga jageleda.. Minu arvamus on, et nii vanad ei tohiks bussi roolis olla ja punkt. Sulle las jääb sinu arvamus..tsau pakaa
B
Binoo  /   16:52, 4. nov 2017
Muidugi on erandeid, aga pigem juhtub terviserike siiski 60+ inimesega. We agree to disagree, minu arvamus jääb selleks, et ei peaks nii vanad roolis olema, punkt. Tsau pakaa
H
huinoo  /   18:37, 4. nov 2017
Eluvõõras lapsuke oled ilmselt
M
Maanteede Kuningas, to Bino. 16:52  /   20:32, 4. nov 2017
No kui sina oled nõus sama väärt sissetulekuid kindlustama ka pärast 60+ siis õnn kaasa.:D
R
RS2 Binole  /   22:11, 5. nov 2017
Kõige suurem pööbel jõllitab sul peeglist vastu. Kui nii võtta, siis sina oma vanusega peaksid juba ammu Rahumäel olema. Aga sa ikka m.ölised siin.
T
TO: Bino  /   17:09, 4. nov 2017
vaid 6 või 13aastane võiks nii mõelda, täiskasvanu, kui ta on normaalsel tasemel, mitte iialgi!
O
op-u-t-s  /   12:44, 4. nov 2017
Emme, ma tahan siit ära
  /   12:43, 4. nov 2017
un
S
skumbria  /   12:42, 4. nov 2017
ostan pileti. lähen bussi, sulen silmad, tahan sihtkohta jõuda -- ja ei jõua,,,
T
Ttuur  /   17:12, 4. nov 2017
sa võid ju koju ka sõita, aga sinna ei jõua, kuna said teel terviserikke, mis ei olene kellestki teisest, Sinust endastki mitte!
R
Raivo  /   12:14, 4. nov 2017
Kui ta nii pikalt juba kraavis sõitis, siis ilmselt ikka terviserike ja küllap oli ka juhi turvavöö "iluesemeks", aga reisijatel tõesti pole selles bussis turvavöid. Sõidan ka ise linnadevahelist Soomes ja meil pannakse ikka enamjaolt turvavööd kinni, sõidu ajaks, juhi kohus on sellest ka sõidu alustades reisijaid informeerida, siis jääb vastutus inimese enda kanda, kusjuures alla 12 aastaste üksi reisivate puhul peab juht seda ka kontrollima. Kaastunne bussijuhi lähedastele.
Q
Qwert  /   13:10, 4. nov 2017
Soomes tulid turvavööd linnadevahelistesse bussidesse kohustuslikuks pärast Konginkankaan rasket õnnetust 19.3.2004, kus liinibussi ja paberrullide lastiga rekka kokkupõrkel sai surma 23 inimest ja vigastada 14.
  /   13:46, 4. nov 2017
Kui bussi juht oli see kes ma arvan, et oli. Tema kandis alati turvavööd!!
M
Maali  /   14:16, 4. nov 2017
Kotkamets
T
to raivo  /   14:15, 4. nov 2017
Pikalt sõidadki, sest sa ei suuda enam kaldest üles keerata, massiga veab ära.
R
raivole  /   17:12, 4. nov 2017
mine maga välja, nii alatu on oletada, mida ei tea!
A
Ahah  /   18:20, 4. nov 2017
ah et miinuste ladujad ka teavad, et bussijuht oli turvavööta, tohutud teadmised!
H
hmm  /   17:35, 4. nov 2017
"Menetluse käigus selgub, kas juht oli kaine ja kas reisijatel oli turvavöö kinnitanud."
Kas selles bussis üldse on reisijatele turvavööd? Pärnu Postimehe loos on video, kus näidatakse bussi sisemust ja sealt jääb küll mulje, et turvavöö on ainult bussijuhil....
Kui see tõesti ongi nii, siis paneb küll imestama, et sellist bussi on lubatud reisijate veoks kasutada nii pikal liinil. Võimalik muidugi, et turvavööd on olemas, lihtsalt videost ei paista,
  /   21:33, 5. nov 2017
piksar ?
.
.  /   12:05, 4. nov 2017
Just sellise vastutusrikka töö tegijad peaksid saama kõrgemat palka,mitte aga haigekassa juht,ministrid,president ja muu tohutu suureks paisutatud no,menklatuur.Nooremad ära üle lahe pagenud,et peret jõuaks toita.Oleks peetaks töölisklassist lugu,töötaksid nad kodumaal.Suure ebavõrdsuse töötavadki bussijuhtidena vanakesed ja kannatab jälle rahvas.
  /   13:06, 4. nov 2017
Aga bussifirmad on ju erafirmad, mis see nomenklatuur antus loosse puutub.
  /   14:21, 4. nov 2017
Ei ole või, et miinuseid laote?
N
Näiteks talina  /   16:10, 4. nov 2017
AutoBUSikoondis pole erafirma, paraku palgad seal nii n,ärused. Teisisõnu, et meie valitsejad seitsmenda põlvkonnani sellistest elaksid.
  /   17:14, 4. nov 2017
Enamus kui mitte kõik selle talina on
R
Reisija  /   12:01, 4. nov 2017
Sellistes bussides polegi üldse turvavöösi !! Mida need reisijad kinnitama peavad siis ???
  /   12:27, 4. nov 2017
võtad oma püksirihma ja naised rinnahoidjatega
P
Probleem  /   13:02, 4. nov 2017
Osad turvavööd ei ulatu klõpsuni, ei olegi võimalik kinnitada.
J
Juku  /   17:32, 4. nov 2017
Turvavööd on ju reguleeritavad - enne ei tohi inimest bussi peale võtta kui nad on läbinud turvavööde kasutamise koolituse ja saanud selle kohta tunnistuse
V
väga reisi himuline  /   21:38, 4. nov 2017
käin juba 2 kuud turvavöö koolitusel , kuid ei saa ikka aru , nii ei lubata mind bussi peale reisima , kes aitab ...
S
siinkohal tahan tõesti  /   11:54, 4. nov 2017
pöörata tähelepanu inimeste tervisele. jajah. enne terviseprobleemi tuleb sulle e-mail. ametnik on lauajalast ka lollim.
"
"Algatati kriminaalasi".  /   11:51, 4. nov 2017
Kelle vastu algatati? Vaevalt, et väsinud või terviserikkega bussijuht vägisi, tööandja keelust hoolimata, rooli taha istus.
S
Seda  /   11:59, 4. nov 2017
Algatama ei pea ilmtingimata kellegi vastu.
S
siin riigis  /   12:28, 4. nov 2017
algatatakse alati kellegi vastu
J
ja jah  /   11:48, 4. nov 2017
Näiteks bussijuht saab tööandjale öelda, ma praegu tööle ei tule, tunnen väsimust, näiteks kuna suitsuanduri põhjuseta piiksumine äratas ja pärast und ei tulnud?
S
Saab, saab öelda.  /   11:52, 4. nov 2017
Ainult, et igale tööandjale vaid ühe korra.
T
tööandja  /   12:29, 4. nov 2017
peale seda ütlemist kohe 3 tunni pärast vaba eestimaa mees kohe
E
Eks siis tööandaja  /   16:14, 4. nov 2017
pärast seda viskub ise madruse sassina ambrasuurile, vabandust hüpopab siiski bussi rooli. Nagu oleks tal bussijuhte tänavalt võtta. ;)
M
mauser  /   11:46, 4. nov 2017
kuni pensini (65-70) peavad riigi käsul kõik inimesed olema terved ja tootmisvõimelised nagu kolmekümnesed(nagu valitsus)
  /   11:29, 4. nov 2017
õnnelik õnnetus. oleks teisele poole sõitnud, oleks võinud vastassuunas laibad taga olla. seekord läks väga hästi.
N
nii ta on  /   12:33, 4. nov 2017
see juht päästis kõik oma reisijad hullemast ... kuid ise oli mees meeste seast , kahju sellest päris inimesest sest selles vallas palju dissitente kes pürgivad ...
I
inimene  /   11:28, 4. nov 2017
Need eurokraavid ongi kõige suuremad tapjad. Kui poleks neid sügavaid kraave, oleksid paljud elus. Arusaamatu, milleks need sügavad kraavid on vajalikud. Täiesti ajuvabad surmalõksud.
J
Ju,  /   11:38, 4. nov 2017
reisijatest keegi ei märganud, et midagi on valesti.Ehk oleks siis suurem õnnetus ära hoitud.Kaastunne bussijuhi lähedastele!
T
to inimene  /   11:48, 4. nov 2017
Kus sa eurokraavi näed?
  /   12:34, 4. nov 2017
neid terve eestimaa täis et hävitada inimesi
  /   13:09, 4. nov 2017
Aga siin ei ole ju.
  /   14:02, 4. nov 2017
Kui sa kodus istud ja maanteedel ei ole sõitnud, siis muidugi ei tea sellest midagi. Elad metsas või Aafrikas?
  /   14:30, 4. nov 2017
Ei ela ma ei metsas ega Aafrikas, olen juhunud ka maanteele, kas tead aga erinevalt sinust, on mul silmanägemine korras ja näen, et selles õnnetuspaigas ei ole eurokraave. Siin on jutt konkreetsest õnnetusest, mitte sellest mis kuskil mujal on. Nähvamise asemel kirjuta asjast.
M
Maanteede Kuningas, ti inimene.  /   16:16, 4. nov 2017
Kus seal eurokraav oli? Buss jäi isegi ratastele. Hakka hoopis europuud süüdistama, paistab reaalsem välja.
.
...  /   18:18, 4. nov 2017
Antud juhul võiks pigem õelda, et suured tapjapuud oleks vaja teede lähedusest ära kaotada. Näed, sõitis teelt maha, ümber ei paiskunud, aga saatuslikuks muutis suur puu.
G
Gea  /   11:09, 4. nov 2017
SURMAPUU sai oma ohvri. Aga las puud ikka kasvavad tee ääres.
Väga kurb uudis.
K
karuisa Mõmmi  /   11:20, 4. nov 2017
täna on pesupäev...emal vaja pesu panna kuivama...oot oot kas tõmban nööri majast puuni või hoopiski puust majani
M
miinustajatele  /   12:25, 4. nov 2017
peab ju positiivsem olema ja ei tohi lasta pead nõrgu, samuti on täiskuu
A
arvamus  /   11:04, 4. nov 2017
Eurokraavi efekt, kui teepealt ära libiseb, siis enam tagasi ei saa, sügavama kraavi korral käib külili või üle katuse.
E
euroliit ettenägelik  /   12:35, 4. nov 2017
inimeste kiireks ja piinarikkaks hävitamiseks
  /   13:12, 4. nov 2017
Eurokraavid ei puutu selle õnnetuse juures asjasse, mis te heietate niisama.
T
to /  /   14:00, 4. nov 2017
Vaata pilte, kui pime oled, osta tugevad prillid või palu mõnel nägijal vaadata.
T
to /  /   14:10, 4. nov 2017
Vaata pilte 20-21.
  /   14:34, 4. nov 2017
sa pead ise oma soovitust järgima või pole sa nn eurokraave näinud
K
kuule totutaja  /   14:43, 4. nov 2017
kõik kraavikesed ei ole eurokraavid
L
lugeja  /   11:00, 4. nov 2017
Ilmselt polnud juhil turvavööd peal? Bussi kahjustused ei olnud ju suured.
Kaastunne lähedastele.
T
to lugeja  /   11:18, 4. nov 2017
Mis vöö, juhi asemel oli puu, aga jah ka suurtes mugavates bussides on juht justkui kamikadze, kes esimesena matsu saab, teistega tõenäoliselt ei juhtu midagi peale klaasikildude ja kriimustuste.
  /   11:30, 4. nov 2017
vaata pilte. rool on ju vastu juhiistet. sealt poleks ellu jäänud.
K
kroonik  /   10:57, 4. nov 2017
Poolas on sellised puud ka, kes raputavad juba aegsasti rusikat, et katsu sa ainult!
Kahju inimelust, kaastunne!
V
Vähe liiklusmärke  /   10:54, 4. nov 2017
Tee pervel sõit polnud keelatud, märki polnud. ka puul mitte. Poolas on tee lähedal olevate puude küljes keelumärk, mis keelab puule otsa sõidu. Seetõttu seal juhtubki nii vähe õnnetusi.
.
... ära enam peale võta ,  /   11:07, 4. nov 2017
sa niigi tola.
  /   11:23, 4. nov 2017
Ei, tola on see, kes teeäärseid puid õnnetuste süüdlaseks peab