76 kommentaari

M
Mingi  /   16:00, 2. nov 2017
Õhtulehe tibinast ajakirjanik on spetsialist politseitöö asjus, äkki tuleks siis arvuti tagant välja ja elaks natuke reaalses maailmas!?
K
kreet  /   10:28, 2. nov 2017
Päriselt saab keegi pidada heaks lahenduseks võimalust "veeta oma edasine elu napoleoni ja einsteini seltsis rohelise plangu taga"? Ma olen täiesti kindel, et kui inimene täie mõistuse juures olles saaks kuidagiviisi oma tulevikku ette näha (seda siis, et katus lootusetult sõitma hakkab) ja tal oleks võimalus ise valida, kas surra või elada seal plangu taga, siis ta valiks esimese võimaluse.
J
Juhan  /   22:23, 1. nov 2017
ka marutaudis koeron tegelikult üks haige ning õnnetu kaastunnet vääriv olevus. Kes ründab ette sattunuid pimesi. Kuid ometigi ei üritagi keegi seda õnnetut haiget humaanselt ja leebelt kinni püüda ning teda hellalt ja kaastundlikult ravitseda. Vaid oht lahendatakse alati julmalt, kuuliga.
  /   08:17, 2. nov 2017
Marutõbe ravida ei saa, kui see juba küljes on, enamus psühhiaatrilisi haigusi ei ole sellega üldse võrreldavad. Loomulikult on vajalik ravimitega psüühikahäirega haige toetamine, neil töötavad need nagu kargud lombakale, ajutegevus tasakaalustub ja inimene saab normaalse elu juurde tagasi pöörduda. Ilmaaegu kardetakse arste ja ravimeid, probleem on hoopis arstide poolt liiga suurte annuste kasutamine juhtudel, kus ravimit on vaja hoopis vahetada. Sealt tulevadki probleemid haigetega ja kõik need zombiks ravimise jutud.
N
neiu kirjaneitsile  /   19:40, 1. nov 2017
Lubage küsida, mida tegid aasta jagu koerustükke teinud abielumehe lähedased? Nokkisid nina ja noogutasid kaasa?
  /   20:01, 1. nov 2017
Seda minagi mõtlen. Ma ei kujuta ette, et ei võtaks midagi ette kui minu lähedane niimoodi käituks ja näed, et tal katus sõidab.
  /   08:37, 2. nov 2017
vastu haige tahtmist ei võta sa midagi ette, kuni sa ei suuda tõestada, et ta on reaalselt ohtlik endale ja teistele (vt sotsiaalhoolekande seadust,) pigem saavad lähedased rahulikult inimesega rääkida, et on vajalik psühhiaatri konsultatsioon, organiseerida valvearsti juures käimine, kui vaja siis tulebki käekõrval viia. Ravi on vabatahtlik, selles mõttes arstid vägisi kedagi ravimeid täis ei topi, kui selleks vajadust ei ole. Autojuhi lube käest ei võeta, muid sanktsioone ei rakendata. Tööandjale ei pea ütlema, et sul on selline probleem. Hirme on inimestel jube palju, need tuleb läbi rääkida.
M
Moderaator korjas ära.   /   18:44, 1. nov 2017
meie kallis moderaator on taas jaol. Ei saa jagada omaenda praktilisi kogemusu, millega võib selline märatseja käest noa äravõtmine lõppeda. Mul arm senin, veel mitme aatakümne järel küljes.
Aga eks eriti targad on need tugutoolieksperdid.
  /   20:36, 1. nov 2017
Isegi ühe noa käest ära väänamine on üsna riskantne tegu. Ja see mis õnnestub treeningul, ei tarvitse reaalses situatsioonis ehtsa relva korral sugugi nii libedalt minna. Kuid kahte nuga noakangelase käest ära võtta on märksa ohtlikum. Sest sel hetkel kui võitlejal on mõlemad käed on hõivatud ühe noa kurjategijal käest välja väänamisega, siis on väänaja sel hetkel ise teise noa suhtes täiesti kaitsetu.
K
Kuule toru  /   20:51, 1. nov 2017
see õnnetu ei olnud mingi võitleja ja erikoolitusega mitu politseiniku oleks võinud selle mehe mahaväänata, aga kui jänes on püksis, siis kergem on ju inimene lihtsalt mitmekesi mahalasta.
T
to kuulutav toru  /   21:57, 1. nov 2017
Kui tegu on mingi hullukesega siis seda äraarvamatumalt ta ju käitusa või liigutada võib. Võistluspartneri või täie mõistusega inimese tegevus on suuresti ette aimatav. Haige puhul aga mitte. Seega võib sellisega maadlema minnes ise noa otsa sattuda.
K
Kuule toru  /   22:29, 1. nov 2017
keegi pidanudki maadlema üks ühe vastu, aga kui mitu erikoolitusega politseniku ei ole võimelised ühte haiget inimest mahaväänama ja kõmmutavad huupi linna peaväljakul kus on kümneid inimesi, siis peavad need nn politseinikud tegema muud töôd.
T
torutajale  /   23:38, 1. nov 2017
Kas sa pole kuulnud, et hullul on hullu jõud? Ja teiseks, kui mitu entusiasti üheskoos ründavad, siis jäävad nad sageli üksteisele jalgu, hoopis segavad üksteist. sedasi üksteist segades võibki keegi veel noaga sutsaka ära saada.
!
!!!  /   18:41, 1. nov 2017
Jälle üks tugitooliekspert välja ilmunud. Kui ta neis võitluskunstides nii osav on, eks mingu ise politseisse tööle. Isegi ühe noa käest ära väänamine on üsna riskantne tegu. Mina olen seda noamehe vastu kord teinud ja arm on praegugi veel mälestuseks käe peal. Aga kahte nuga noakangelase käest ära võtta on märksa ohtlikum. Sestsel hetkel kui on mõlemad käed on hõivatud ühe noa käest välja väänamisega, siis on väänaja sel hetkel ise teise noa suhtes täiesti kaitsetu.
Mina igatahes sellist vägitegu enam korrata ei kavatse ja kui mind peaks mingi noakangelane ründama, siis mina ei kõhkleks enesekaitseks ka relva kasutada. Mul on ükstakõik, on ta siis haige, kurjategija, laksu all või terrorist. Sest nuga ribide vahel oleks ühteviisi jubedaks lõpuks, olgu siis lööja kes tahes.
Äärmiselt kahju, et see julge ning teisi õpetav daam ise sel ajal sinna ei juhtunud. Olnuks huvitav näha, kuidas ta ise reaalse ohu korral oleks reageerinud.
T
toi  /   18:21, 1. nov 2017
Kus nägite siin kuuli SELGA (selja tagant eemalduvat) laskmist?
A
asperger  /   18:17, 1. nov 2017
Ainult naise mõistus peab jalgadesse lasuga piinamist humaanseks ning samuti eluaegset piinamist psühhiaatriahaigas. Tegelikult lahendas politsei olukorra otsustavalt ja õigesti. Oht sai kiiresti likvideeritud ning haige sai oma haigusest ka priiks ja maksumaksja ei pea teda ülal pidama.
N
nimene  /   20:43, 1. nov 2017
Sa oled veel maha löömata fašistinärakas.
?
???  /   22:10, 1. nov 2017
Ja kes oled sina ise? Vänged väljendid viitavad enamasti sellele, et argumentidest kipub puudus tulevat. Et intellekt ei jõua suurele vaidlemissoovile kuidagi järgi.
!
!!!  /   22:07, 1. nov 2017
Ega see sell siis paigal seisnud. Jooksjal sibavad kalad ju üsna kiiresti. No eks sa siis taba teda siis just täpselt vasaku jala väikesesse varbasse! Ja sell muudkui jookseb su poole noad peos. Ei kuuletu ei käsklustele ega ka mitte lausa kolmele hoiatuslasule.
Praegu on lihtne õnnetust ja ära pööranud haigest pasundada, Aga täpselt samuti võis politseinik oletada, et paljasjalgse puhul võib tegu olla hoopiski laksu all narkomaaniga.
L
lisaks  /   15:54, 2. nov 2017
on mitmed osutanud asjaoludele, et: 1. jooksvale-sööstvale-tormavale inimesele jalga tabada on kaheldav, 2. jalga tulistamisel on rikošetioht, s.t. oht, et juhuslik mööduja kannatada saab, kordades suurem.
A
asperger  /   18:12, 1. nov 2017
Nähes säärast silmakirjalikku - politseid, seadust ja korda laimavat liberastlikku humanitaarpska - tüüpiliselt tulemas naise sulest, süvendab see vaid veendumust, et naise koht on köögis.
  /   19:36, 1. nov 2017
sellel kirjutajal pole küll kõik kodus. Laps tuli noaga kooli, see võeti ta käest ära ja mitte keegi ei lasknud teda maha. Päris kohane võrdlus muidugi, see inimene pole terve mõistusega ju,
T
to /  /   22:13, 1. nov 2017
Ilmselt laps ka ei rünnanud kedagi, nuga peos püsti. Ei vehkinud relvaga. Vaid andis direktori või õpetaja nõudmise peale selle ise käest ära.
Š
šatään  /   17:59, 1. nov 2017
tõesti, blondiini arvamus. ja võrdlus - koolipoiss lauanoaga, OMG
!
!!!  /   22:16, 1. nov 2017
Targad ning vaprad blondiinid võiksid oma ametit vahetaa ja ise politseisse tööle minna. Kas K-komandosse või patrullteenistusse käsitsivõitlejaks või siis politseikooli instruktoriks. Kes seda õiget võitlust ningtaktikat teistelegi õpetaks.
P
Pole inimest, pole probleemi, kas meenub?  /   17:56, 1. nov 2017
Enneti ja Kivimaa mõtisklused jätavad usu, et kunagi tehakse/lahendatakse taolisi olukordi professionaalse(ma)lt, peame arenema! Politsei tänavatel ei ole jalutusbüroo, kõike peab tööl olles nägema, tajuma olukordades lahendusi (need ei ole kõrvalseisja targutamised), relvaga on küll ohutum, aga Paikusel õpetati ka (kunagi oli üheks õpetajaks Margus Käärik) ka võitluskunste. See mis eile toimus oli inmohvriga kurb märguanne, mõelgem ülemused muud asjapulgad.
?
?  /   17:29, 1. nov 2017
Tegelikult oli ta ju tore poiss.Niisamuti oli pommipanija ka tore mees.Mul ülepõllu naabrimees,aitas ikka,kui abi oli vaja.Oli oma naisele hea abikaasa.Aga näe,oleks nad abi saanud...Aga seda nad ise ju ei otsinud.Ise nad valisid endale sellise teekonna.
P
pommide...  /   18:00, 1. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
?
?  /   18:33, 1. nov 2017
Miski pidi tema peas ikkagi paigast ära olema, sest muoidu inimene selliste asjadega ei tegele.
R
ravimist  /   17:27, 1. nov 2017
vajavad tuhanded lapsed ja vähihaiged kes ei käi nugadega hullunult mööda linna. Evelin võiks ju neid toetada mitte selle hullu ülalpidamist aastaid.Ei kujuta ette mis kisa oleks kui mõni laps v mööduja v tema lähedane oleks ribadeks lõigatud tänaval...
T
to blondu  /   17:20, 1. nov 2017
Järjekordne tühisus targutab.
K
Kahju jah,  /   17:30, 1. nov 2017
politsei käitus nagu koduperenaine!
T
to kahju  /   18:18, 1. nov 2017
Oleks pidanud pead paitama? Kivimaa ette viskama?
T
Tühisused  /   20:43, 1. nov 2017
on need, kes lasid haige inimese surnuks.
S
Se-to  /   17:15, 1. nov 2017
Tüüpiline blondiin !
Õ
õige inimene  /   17:21, 1. nov 2017
õpetama, niisuguseid ju täna leht täis. Nendest puudust ei tule, sellepärast ka pätid alati võimul.
  /   19:41, 1. nov 2017
Päris naljakas, et sellised on ajakirjanikud. See koolilapse mahalasmise jutt ja võrdlus eilse juhtumiga on ju Enneti kliendi-patsiendi tunnus.
J
Jälle takka-järgi tark. Kus ta õigel ajak magas? Vait nagu e... rukkis.  /   17:11, 1. nov 2017
Tigedaks teevad sellised dolbad.
D
Dolba  /   17:17, 1. nov 2017
oled sina, vot selliseid võiks vähem olla...
  /   19:42, 1. nov 2017
Milliseid selliseid?
S
Selliseid  /   20:40, 1. nov 2017
nagu sina, vaata peeglisse!
K
Kass  /   17:11, 1. nov 2017
Targutajatele- ilusti sai ettenäidatud, kuidas tappa inimene! Seda nägid pealt ka lapsed! Nagu Hitleri Saksamaa! Ükskõiksust omaste suhtes on suur... Kahju!
A
asperger  /   18:19, 1. nov 2017
No eks sel Hitleri Saksamaal oli oma häid külgi ka. Nt. see, et kord oli majas. Igasugu vasakpoolsed ei märatsenud tänavatel.
K
kommunist Raivo Pulber  /   17:07, 1. nov 2017
Tuleb ravida taseriga
S
sedasi siis  /   17:05, 1. nov 2017
Küllap Evelin laulaks teist laulu,kui tema laps oleks susata saanud.Mida pole läbi elanud,seda ei tasu kommenteerida.Et kui oleks ja siis jälle poleks.Oli nii ja hea et nii läks.Kui politsei ei tee midagi,siis Evelinid pahandavad ja kui teeb,siis Evelinidele jälle ei sobi.Nii anektoodis:"vanamees ja eesel".
J
ja jah  /   17:03, 1. nov 2017
Oleks see tibu-ninnuke ise noa ees seisnud, küll siis oleks laul teine. Nüüd ujuvad igasugused tühisused pinnale, et ennast reklaamida.
R
robocop  /   17:00, 1. nov 2017
miks sa Kivimaa ei mõtle enne kui sellist jama välja kirjutad? sul mark ei ole nii mõelda ja veel ennast avalikult lolliks teha? kas videot ei näinud? kuidas reageeriksid sina kui ilmselgelt hullunud inimene kes ei reageeri jutule- hakkab järsku hoojooksu tegema sinu poole mõlemas käes suur nuga. kui sul oleks relv siis mida teeksid? kas keeraksid selja ründajale ja paneksid jooksu- jäädes lootma, et äkki oled ründajast kiirem jooksja? ja kui ei ole siis lihtsalt jääd ootama millal hull su jooksupealt kätte saab ja esimesed löögid sulle jagab? või püüaksid tulistada relvaga ründajat jalgadesse, arvates et paari sekundi jooksul on sinupoole tormavat inimest jalgadesse tabada igati lihtne ja tõenäoline. ja isegi kui tabaksid siis kui kindel saad olla selles, et kuul adrenaliini või narko vms laksu all ründaja jalust maha võtab nii, et ta enam ei suuda edasi joosta sinuni? ja kui kindel saad olla selles, et jalust mööda või läbi jala lennanud kuul ei taba taamal juhuslikke inimesi? kõige idiootsem jutt aga üldse mis ma kuulnud olen ja mis lausa imestama ajab, et kui turvas saab üks memmeke olla- on see, et pakkusid välja veel variandi, et ründaja oimetuks lüüa :D tõsiselt nagu.... kahe noega tormi jooksvat hullu tuled oimetuks lööma :D chuck norris oled????mine arene kuskil edasi kust sa tulid. kutuurimaja rahvatantsuringist.
L
laske lõpuks elada!  /   16:56, 1. nov 2017
Hullud peavad kinni olema,kas kodus või hullaris---see on kindel seisukoht ja nüüdseks ennast piisavalt tõestanud, et maailm normaalne oleks.
M
Miks  /   17:15, 1. nov 2017
sa, siis vabaduses oled.
  /   19:44, 1. nov 2017
ja mis sina haugud?
H
Haha  /   22:14, 1. nov 2017
mingi amööb (19:44) möliseb.
N
nipitiri  /   16:53, 1. nov 2017
Ma leian, et HULLEMAL juhul olex tapnud siiski 2 politseinikku! Kuidas muidugi keegi asju näeb!
Kui oleks tänaval süütut kõrvalseisja pussitatud, jälle loeme kommentaare, MIKS POLITSEI MIDAGI EI TEINUD...
A
Ameerikamaal  /   16:53, 1. nov 2017
usbekk tappis 8 inimest,hyppas autost 2 relva käes ja politsei tulistas ainult haiglasse,6pi miilits
T
teadja  /   16:52, 1. nov 2017
Viga tehti selles, et antud olukorras läks politsei lahendama situatsiooni üksinda, teised olid natuke eemal.
  /   19:46, 1. nov 2017
Milline politseinik üksinda lahendas?
N
nõus Eveliniga  /   16:50, 1. nov 2017
mitte tappa! Aidata inimest! Võib-olla oleks vaimne tervis korda saanud. Nii lihtne on tappa, kuid nüüd jäävad tapjale süümepiinad, kui jäävad.
L
lihtne on tappa,  /   17:23, 1. nov 2017
mitu inimest siis oled tapnud, et tead?
  /   17:25, 1. nov 2017
kahjuks jäävadki süümepiinad, kuigi ta pole arst ega psühholoog.
Mis ravi sa tegelikult pakuks, nii puhtinimlikult? Kui see inimene ravi ei saa, on tema p.õ.r.g.u.s ning ta ON ohtlik, kuigi ullike. Teisest küljest, tuubitakse taravimeid täis, vahel sööb või söödetakse...ja vahetatakse mähkmeid, ning hoitakse aju väljalülitatna? Karm ja kurb, sest nii või naa on vaevatud hing p.õ.r.g.u.s
T
tiia  /   17:34, 1. nov 2017
Jah, aga see haige aitamine oleks pidanud algama haige kodust ja juba ammu.
W
www  /   16:49, 1. nov 2017
kas daame on kordki tulistanud liikuvat inimest? rääkimata sellest, et veel ka jalga? kahtlane, aga kindlasti vaadanud palju filme.
Teisalt, kus on on politseil võrgupüssid, pipragaasid, tazeritest rääkimata? ja nd siis tulevad oma suurte plaanidega lagedale. häbi peaks neil politsei ninameestel olema. ja nad peaksid tagasi astuma. selle eest, et just nemad panid tavapolitseinikud sellisesse olukorda, kus noil pole midagi muude maade vahenditest kasutada.
P
Politseinik  /   17:07, 1. nov 2017
peaks ideaal tingimustes olema võimeline nii laskma, et säästa inimelu, aga mitte hirmust kange kihutama haigele inimesele kuuli selga.Ah mis seal ikka üks eestlane ees või taga.
.
...  /   18:50, 1. nov 2017
tulirelv on tapmiseks. punkt.
  /   19:50, 1. nov 2017
Ideaaltingimusteslasebki, kõik tingimused ei ole kahjuks ideaalsed. Politseiniku süüdistajate targutamistest jääb mulje nagu politseinik tulistaks pidevalt kellegi surnuks.
Ü
Üks inimene  /   20:36, 1. nov 2017
on ka palju ja lihtsalt vedas, et rohkem selles kuulirahes viga ei saanud.
K
Kivimaal seekord õigus  /   16:46, 1. nov 2017
See mõrv ei onud õigustatud ja näitab, et politsei on hirmude küüsis, saamatu ja ebakompetentne! MOTT
M
miks sa  /   17:25, 1. nov 2017
ärpleja siis oma rinnaga kaitsele ei viskunud?
M
Mina  /   17:28, 1. nov 2017
oleks kindlasti inimese pääsnud ja noa käest võtnud.
O
oma rinnaga kaitsele......  /   19:09, 1. nov 2017
kelle kaitsmiseks oleks siis pidanud rinnaga kaitsma: liikus oma nugadega ja ei pööranud liiklejatele mingit tähelepanu.Ka politseinike paari ähvardava hüüde peale esialgu ei reageerinud, alles korduvate nõudmiste peale sööstis paigalt. Vahemaa ründaja ja politseinike vahel oli päris arvestatav.
  /   19:54, 1. nov 2017
Mõtle, kus hull lugu, politsei julges nõuda noad maha panna ja hirmutas ründajat,. Olete te päris sassis või?
S
Sassis  /   20:29, 1. nov 2017
oled sina ja need politseinikud, kes ei olnud võimelised seda õnnetud inimest päästa ja lihtsalt tapsid.
O
Oleks ei maksa midagi  /   16:36, 1. nov 2017
Veel üks targutaja, kellel on kahju, et pussitamist ei toimunud.
O
Oh,  /   16:46, 1. nov 2017
Just. Koik on politseitoo osas alati nii targad, et teavad tapselt mida ja kuidas oleks pidanud tegema. Miks te oma ande raisku lasete ja politseisse toole ei lahe?
T
to oh  /   19:57, 1. nov 2017
mitte ainult politseiloo vaid kõikide lugude osas, ükskõik, millest jutt, on kõige targemad ikka ÕL kommentaatorid.Igas valdkonnas tegijad.
V
Veel üks õigustaja,  /   16:59, 1. nov 2017
kergem on muidugi haigele inimesele kuul selga lasta ja teised inimesed kuulirahega ohtuseada, aga hirm oli ju nii suur, et ei saanud mitmekesi ullikeselt saianuga äravõtta.
J
Jeerum  /   17:16, 1. nov 2017
Julgen arvata, et tegu ei olnud ullikesega vaid üle keskmise taibuka, kuid üle õppinud/töötanud inimesega. Kas teate, KUI PALJU jõudu on vaimuhaigetel? Kui ettearvamatud nad on? Öelda siin, et poisile natuke ravi ja kõik oleks korras on absurdne. Keegi ei mõtle, kas intelligentne mees ise üldse oleks tahtnud oma haigusega edasi elada? Sellest haigusest ei tulda välja.
A
asperger  /   19:29, 1. nov 2017
See oli vajalik lask. Ohutuslask. Ja ühtlasi ka halastuslask. Vabastas haige inimese tema piinadest.
E
ehh  /   16:33, 1. nov 2017
nagu ma aru saan, lisandub iga aastaga aina enam mingi haruldase sündroomiga lapsi, narkareid, vange, ullikesi- kõik tahavad ravi, ülalpidamist ja toetusi. riigi poolt. kust need rahad peaksid tulema? eraettevõtja maksudest.
varsti enam ei jõua..maksta makse ullikeste ja vangide ülalpidamiseks.

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis