134 kommentaari

S
suurusehullustus  /   09:49, 5. nov 2017
Õhtulehel on suurusehullustus. Mis lõksu ta nüüd seadis siis? P e d e r a s t i g a ei juhtunud ju mitte midagi- isegi nägu on varjatud. Lõks oleks siis olnud kui see j ä t i s oleks sinna maha vedelema jäänud ja ravi oleks vähemalt paar kuud kestnud.
H
henry miller, moralist ja kõlblusabipolitseinik  /   20:45, 1. nov 2017
Jah, ühiskondlikus korras kasvatamine on veel meie päevini aktuaalne!
E
EPA tudeng  /   19:56, 1. nov 2017
Huvitav, kas õhtulehe ajakirjanik andis info edasi politseile, sest kortermaja I korrusel, kus too kahejalgne elab, on ka kaks noort poissi.., jube on mõelda, kui panipaigas mees hakkab askeldama.., ega hullu ju miskit peata. Koridoris ei saa.., valvekaamerad üleval, klaasist koridorid ka igal korrusel..., vanamehe näss ise elab 1-toalises korteris...oh jaa, jube mõelda, mida ta seal kööktoas ikka teeb..
Ja kui veelmõelda, et sellise hälbega kahejalgne töötas ühes elektrijaamas..., Tallinna lähedal, ja siis mõtled..meil turvaline
O
oh kui hea  /   23:02, 1. nov 2017
Mul sama mure. ÕL võiks nii palju ka veel hoolt kanda, et selline tüüp eesnimega Urmas pidulikult politseile kontrollimiseks antakse-politseil omad nipid ja meetodid, kuidas poisslaste nillija kahjutuks teha-las seletab seal, kuidas ja millisel viisil ta laste õiguste eest võitleb.
M
maakas  /   17:51, 1. nov 2017
Sättige nüüd need märjaks läinud vanameeste galerii vaatamiseks üles...
P
Puri Ketsi  /   22:44, 31. okt 2017
Paljudes riikides on teisena esinemine mõttetu ja karistatav, sest teise poole advokaat hakkaks väitma, et mees soovis teada saada, miks mõni poiss mehi landib jne, et ta näiteks vanematele teatada vm.
P
pragma  /   19:32, 31. okt 2017
...Ta ei tea veel, et teisel pool ekraani ei istu põlvpükstes 13aastane poisike, vaid ajakirjanik....
minu arust vajaksid lobotoomiat mõlemal pool ekraani istujad..
peab ikkka haige olema, kui tegeleda mingite pedofiilide kiima ajamisega.. vahet pole - eksperiment või mitte.. minu silmis haiged mõlemad..
E
EPA tudeng  /   21:08, 31. okt 2017
uuri selle kahejalgse tausta ja siis räägid teist juttu..aga jah..oled vist URMAS ise, või siis selline ,kes oma peaga enam ei oska midagi mõelda. Kui nüüd politsei selle kahejalgsega edasi ei tegutse, siis pole ka enma baani riiki alles..
M
maakas  /   18:55, 31. okt 2017
Ahhoi sotsipeeru ja see rehvormlane (nime ei mäleta), noh erinevus ju rikastab...
U
U. Kaabel  /   18:34, 31. okt 2017
Milline mõttetu möla-ajakirjanikule ajada kärbseid pähe! Halloo-kes sellist pläma usub-kas ta isegi?
J
Jahhu Kott Veebis  /   23:18, 31. okt 2017
NÕUS! AGA NIMI PALUKS JA KÕIK OHVRID KA TULEB VÄLJA SELGITADA, KEDA SEE MEES VÕIB OLLA NILLINUD ON!!! KURAT, KARU PANNAKSE TANTSIMA, EI SAA NÜÜD ÜHEST ALATULT TEGUTSENUD TÜÜBIST JAGU. RAHVAS TAHAB TEADA DETAILE. HUNDIUDU A LA ET TÜÜP TAHTIS LAPSI KORRALE KUTSUDA, EI USU KEEGI. TÜÜP TAHTIS JU POISILT ISE SPANKINGUT SAADA! AJAKIRJANIKULE ORDEN RINDA-TUBLI NOORSAND!!! HEA TÖÖ VÄÄRIB KIITUST. IGALJUHUL-VÄGA HEA INTERVJUU!
K
kokutaja  /   18:18, 31. okt 2017
Kogelev Keith? Kuidas kirjutades ko-ko-kogeletakse?
V
Väga tark mees  /   16:28, 31. okt 2017
Kooseluseadus = pedofiilia ja nii ongi.
V
Veel targem mees  /   18:51, 31. okt 2017
Tegelt ei ole.
T
Ts  /   16:28, 31. okt 2017
Täitsa tore
M
mõh  /   15:35, 31. okt 2017
Kas mitte pole see politsei töö? Mina näen siin lihtsalt ühe kõmulise uudise rahaks tegemise valemit! ÕL ootab nüüd kiitust? No eks ma teen siis neile pika pai ja toon kommi kah :)
P
pisike  /   14:32, 31. okt 2017
no keda ei ajaks-sellisele pakkumisele vastaks alati jaatavalt.
P
planet  /   13:05, 31. okt 2017
muidugi on olemas pedofiile, seda pole vaja tõestada. Soovitan järgmist eksperimenti - pange niidiga rahapakk tänavale ja tõmmake, kui keegi kummardab seda võtma. Siis näete kui palju on ebaausaid inimesi ja samas saab pulli ka.
.
...  /   10:51, 31. okt 2017
Äärmiselt huvitav. Valitsejad teavad, et sellised perverdid on lastele ohtlikud, aga mitte midagi ei tehta selleks, et olukord TÕESTI paraneks. Ei avalikustata neid perverte, ei karistata üldse või piisavalt. Tegutsevad nagu rotid maa-all. Miks seda lubatakse?
O
on jah huvitav,  /   11:30, 31. okt 2017
ka need peaksid paraade korraldama ja õigusi nõudma.
Muidugi on veel võimalus geidega liituda.
J
just  /   11:43, 31. okt 2017
andmekaitse on olulisem kui laste kaitse. krt, julgevad teha, julgegu ka avalikkuses olla oma näoga. kurjategijate suhtes andmekaitse ei peaks kehtima, teed kuriteo, annad ära oma õigused privaatsusele ja igaüks peaks saama sind surnuks nokkida. see olgu kurjategija nö äririsk.
I
irvega teen ettepaneku,  /   11:55, 31. okt 2017
et need võiksid seaduslikult kanda riista pükste peal,kohe on teada,kes on kes. :)
S
sotsialismusele  /   11:44, 31. okt 2017
meeldib rahvuse täielik pdereerimine ja selleni viiv rikastav lääne kõrgkultuur.
N
Nad lähevad aina julgemaks, sest homodele tahetakse ju ametlikult "soodustusi".  /   12:06, 31. okt 2017
Kui nii tõesti juhtubki, siis saab ju alati vabandada, et ei tednud nooruki vanust ja tahtsin temaga tegelikult abielluda. Õõkkh.
J
just  /   13:39, 31. okt 2017
huvitav tõesti. nimelt see. et sa ikka na kuramuse naiivne oled. see ongi huvitav. arvad sa tõepoolest. et korruptsioonist hõivatud/ sahkerdamis-skeeme väljamõtlev ahne "VALITSEJA" huvituks ? oh sind naiivsuse etaloni küll ! millesse sa meil veel usud ? tahaks kohe teada. KUI rumal sa oled ka .
S
Seda ei tehta,   /   17:18, 31. okt 2017
....sest nende endi seas on ka selliseid.
J
ju nad seal künkal  /   18:21, 31. okt 2017
siis elutsevad,ei imestaks ka.Kapi taha ja taha.
A
aff  /   14:57, 3. nov 2017
tööle talupojad, internet pole teie ila jaoks.
V
vaesusjuht  /   10:32, 31. okt 2017
oh taevake. mõtetuid pässe on terve internet täis. kes fantaseerivad, teoretiseerivad jne. kuid ole ajakirjanik päris rahulik. 95% ndil need teooriaks - õnneks jäävadki. - õnneks.
E
ei ole nii  /   11:44, 31. okt 2017
kui tuleb soodus pinnas ja kogu aeg läheb ühiskonna suhtumine soodsamaks, siis teevad ka tegusid.
pealegi nii ongi, et algul fantaseerivad ja progresseeruvalt lähevad tegudele.
M
Moskva karvane labak@si  /   10:29, 31. okt 2017
Полиция Швеции задержала по подозрению в педофилии бывшего министра финансов Эстонии Мадиса Ююрике. Сам он свою вину категорически отрицает.
Ei tea , kas on libauudis ?
При этом не пока не известно, было ли возбуждено в отношении экс-чиновника уголовное дело.
В настоящее время Ююрике на постоянной основе живет в Швеции. С 1992 по 1994 года возглавлял министерство финансов Эстонии, позже стал советником главы правительства.
Также он входил в аудиторский комитет Европейского инвестиционного банк, был членом правления ряда шведских предприятий, преподавал в университете города Упса
T
täitsa olemas  /   13:13, 31. okt 2017
E
EPA tudeng  /   10:28, 31. okt 2017
Ajakirjanik võiks veel korra oma istmiku toolilt üels ajada ja uurida tolle kahejalgse olendi tausta.., küsitleda majaelanikke, lasta meenutada ehitusfirma( kes majad ehitas) garantiiremondi töötajatelt, mida see tont tegi, jne jne...siis saab ikka sellise pildi, et normaalses riigis ei liigu sellised vabalt...ikka roheliine tara peaks olema silmapiiri takistuseks...
C
cz  /   09:46, 31. okt 2017
Kas see Urmas on üks psühholoog?
  /   09:48, 31. okt 2017
On mis ta on, varsti enam ei ole.
E
EPA tudeng  /   09:51, 31. okt 2017
Suure tõenäosusega on mehaanika haridusega talupoegade kõrgkooli lõpetaja.
E
EPA tudeng, mehaanik  /   09:38, 31. okt 2017
Lapsevanem, ole valvas, kui elad Sõpruse Ärimaja taga, siis tea, et sinu lähedal võib liikuda see mees...
  /   09:47, 31. okt 2017
Terve Kristiine linnaosa on rajatud kodanikele, kes tahavad toimetada elu varjupoolel. Pole vaja sinna üldse kolida, kui tagaluugist sisse ei taha saada.
O
Olev  /   09:36, 31. okt 2017
Järgmisel kohtumisel tulevad reporterid hiljem !
H
Homo Erectus  /   09:33, 31. okt 2017
Mis siin imestada, igasugust ebanormaalsust heroiseeritakse ju ajakirjanduses, normaalne olla on ebanormaalne, tavaline on igav. Varsti on ka pedofiilid seksuaalvähemus, kes õigusi nõuavad ja paraade korraldavad.
M
mis varsti?  /   11:46, 31. okt 2017
juba nõuavad ju üle euroopa. paljudes euroopa riikides vaadatakse moslemite lapsbieludele läbi sõrmede, asi areneb.
J
JUHAN  /   09:29, 31. okt 2017
Kusagil 90-ndatel oli selline provotseerimine vägagi popp. Sellega tegeles iga kohalik provintsiajalehtki. Põhiliselt püüti poemüüjaid, saates mõne alaealise poisikese poodi suitsu või alkoholi ostma. Aga minu mäletamist mööda sellesse tookord lõpuks lastekaitse ja suur provotseerimise ind rauges.
  /   09:37, 31. okt 2017
mina lapsevanemana olen väga huvitatud, et sellised pedofiilid vastutusele võetaks ja avalikult näidataks, kellega on tegemist. ma ei arva, et ajakirjanik midagi halvasti oleks teinud. pealegi, praegu ei saadetud last mitte kuhugi. ajakirjanik ise mängis last. ja see on väga õige, et nii tegi.
R
Rnx  /   09:24, 31. okt 2017
Nägu avalikuks! Ma tahan seda tonti näha.
  /   23:04, 1. nov 2017
Pinguta natuke ajusid! Edu!
M
Miki  /   09:18, 31. okt 2017
NB! Pedofiile leidub Eestis ka naissugupoole esindajate seas, puudutaks ka seda teemat!
E
Eino Taruk  /   09:20, 31. okt 2017
Mitte vähe muide. Aga naisest unistav pubekas poiss üldiselt kaebama ei lähe vaid võttab rõõmuga vastu selle mis taevas annab :P
T
to miki  /   12:48, 31. okt 2017
kindlasti leidub, aga teatavasti naine ei tekita sellist traumat ja valu lapsele.
E
Eino Taruk  /   09:14, 31. okt 2017
Pedofiilsete kalduvustega HOMOSEKSUAALID! Nedi on enamus pedofiilide hulgast. Ei ole mõtet kustutada, statistiline fakt. Ebameeldiv ja poliitiliselt ebakorrektne, aga midagi pole teha.
E
Eino Taruk  /   09:21, 31. okt 2017
ooo, miinus tuli. Kellelt! Kas sinult, kes sa käid eesti koolides Angeli klepse jagamas?!
E
ery  /   08:58, 31. okt 2017
Jah, see on rõve jne., aga mida asja on artiklis toodud näite põhjal 12-13-sel aastasel poisil täiskasvanute tutvumisportaalis ?
E
Eino Taruk  /   09:17, 31. okt 2017
Kohtusse minnes oleks see kont kaitse hambus, seda küll.
Q
Q  /   10:01, 31. okt 2017
Samuti ka lastekaitse.
  /   10:22, 31. okt 2017
Täiskasvanu vastutab igal juhul oma tegevuse eest, lapsed on ikka aegajalt igasugu portaalides kolanud, aga nad tuvastatakse ja arvestatakse faktiga, et laps on kohal ja hoitakse suu koomal. Vähemalt normaalsete inimeste puhul selline käitumine toimib.
E
Eino Taruk  /   11:22, 31. okt 2017
Mismoodi tuvastatakse? Kaitse vädaks kohe, et kuna tegemist on täiskasvanute portaaliga oletas süüdistatav õigusega, et tegemist on ilmselt fiktsiooniga. Mis reaalsuses osutus ka tõeks ;) Süüdistaks hoopis portaali ja analoogseid portaale.
E
Eino Taruk  /   11:23, 31. okt 2017
Seksiportaalides mängitakse ju igasuguseid fantaasiamänge, see on ka fakt. Kaitse korjab üles kõik võimalused, kui ta seda ei tee siis on ta nõrk.
T
tassus  /   08:47, 31. okt 2017
Miks ei ole sellistele jälkidele pervertidele avalikku registrit näopiltidega pikkusemõõdu kõrval, koos nimede ja varjunimedega? Oleks lastevanematel, haridusasutustel ja tööandjatel lihtsam vaadata ja otsuseid teha. Pedot parandab ainult haud ega ei sooviks, et sellised kusagil oma mänge mängivad või kusagil tööl on (hoidku taevas, et veel koolis või lasteaias!). Nõuka ajal raviti seda taudi hästi laager-tüüpi vanglas, kust suur osa perverte lausa ise aru said oma haigusest ja enesetapu tegid. Teistele aga anti aga füüsilist õpetust ja said kogeda seksuaalset sadismi, nagu nendele meeldis!
M
mis seegi aitaks?  /   11:51, 31. okt 2017
eks neid nimesid ole välja toodud, näod ka paljudele ju teada mõnel juhul, aga ega ühiskond ju hukka mõista, ikka kuulatakase sellegi laulja laule edasi ja sõõrumaa valimisliidus isegi kandideeris! seega sõõrumaa näiteks on asunud pedofiili toetama, rõve mõte isegi. siin on nimesid: https://www.postimees.ee/1555065/lapsi-seksuaalselt-kuritarvitanud-suudimoistetud
K
Kui...  /   17:45, 31. okt 2017
...palju on tuntud nägude seas selliseid? Neid ju ei avalikustata
K
kuller  /   08:45, 31. okt 2017
nüüd on tolerastid hakanud enda hulgast selekteerima hakanud kes on haige ja kes mitte, aga uskuge te olete kõik haiged kuna pidarassia on kuriteoregistrist eemaldatud, loomulik on ainult mehe ja naise vaheline seksuaalsuhe, teised on haigused!
K
kohe teada kes kommenteerib  /   09:15, 31. okt 2017
ainult ekriidid kasutavad neid sõnu
liberast, tolerast, globalist jt
need sõnad on nende nõukaaja propagandisti poolt taotud kohe erilise visadusega ekriidide pealuudesse
  /   10:23, 31. okt 2017
Neid sõnu kasutati juba enne EKRE pildile ilmumist.
0
09:15/ Näete nüüd..  /   10:58, 31. okt 2017
üks nendel lehekülgedel toimetaja võtab sõna aga mitte keegi huvi ei tunne, kes ta on. Selliste krattide ukseavad võiks ammugi valveall olla.Mis koht sul eriti sügeleb, et EKRE selles süüdi on? Sinu postitusi lugeda, on kui eriti alaarenenud isendi karje teiselt planeedilt.
K
Kas ÕL ei peaks  /   11:01, 31. okt 2017
09:15 kisa ka modereerima, või ongi täna geide ja fiilide õigustamise päev???
O
Oliver  /   15:34, 31. okt 2017
Kivisildnik on nende sõnade autor, kui oled hoolikalt Õhtulehe arvamusrubriike lugenud ;)
T
teadagi  /   08:43, 31. okt 2017
Ainukene õige tee on kõik p e d e r a s t i d kinni panna. Juba ainuüksi see, et temaga seekord midagi ei juhtunud annab talle julgust juurde oma seksuaalvähemuste asja edasi ajada. Kui see Euroliit veel mõned aastad edasi kestab, siis saavad need eriseksualistid kõik õigused lastega toimetamiseks ja vangi hakatakse neid panema, kes takistada julgevad.
T
Teadagi...  /   09:51, 31. okt 2017
...on see et kui saavad õiguse lapsendada,siis ei suuda keegi tõestada mida nende lastega seal "perekonnas " tegema hakatakse.
S
suudavad ikka  /   11:57, 31. okt 2017
kaur hanson, kes oli lastekaitsetöötaja, tõestas ju meile, et kui lapsendada koos naisega 3aastane poiss ja siis naise kaasabil ja teadmisel teda seksorjana kasutada, siis on ok. aastaid ja aastaid, kuulujuttude järgi kupeldas ka sõpradele. ja mis minu pähe ei mahu, et see naine sirli ei läinudki vangi!
K
Kas...  /   17:57, 31. okt 2017
...sõbrad ka avalikustati või teevad kuritegusid edasi?
T
teangi  /   11:55, 31. okt 2017
et õigekeelsussõnaraamatus on sõna PDrast täiesti olemas nagu ikka üks eestikeelne sõna. kontrollige: http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=ped+erast&F=M
aga õhtuleht ei lase õigekeelsussõnaraamatu linkigi õigesti läbi, pidin sinna plusi vahele toppima, kes avada soovib, peab plusi eemaldama
Q
qwert  /   08:30, 31. okt 2017
äkki oli nestor?
A
Aga....  /   17:58, 31. okt 2017
....äkki oli Hirvoke?
N
Noh  /   08:17, 31. okt 2017
Soosige aga juba lastele koolidesse p.er.ves.sust õpetama, tulevad ped.ofii.lid ka oma õigusi nõudma, ka ju s.ex vähemus ja ve.idra orie.nta.tsiooni või nn sät.tumus.ega nagu nüüd on moes per.ve.rte õigustada. Miks teete vahet? Kõik on pe.rvers.sus ja peaks olema kar.ista.tav.
N
Noh  /   08:16, 31. okt 2017
teadagi, midagi öelda ei või, kohe ei sobi, kus see sõnavabadus ja demokraatia on?
N
no  /   08:00, 31. okt 2017
Kogu lugu on jube.Tänud ÕL, et natuke avasite inimeste silmi. Ma ei tea mis oleks lahendus, et selline jubedus internetist kaoks. Ehk riiklikul tasandil sulgeda sellised portaalid, kuigi vaevalt nad seda teevad. Need tutvused, suhtlus ja niiedasi on juba paljude elud hävitanud, ehk võtaks midagi oma laste kaitseks ette.
K
Karl  /   11:38, 31. okt 2017
Kõik selliste portaalide kasutajad peaksid olema tuvastatud kui vastavalt õige vanusega. Samuti sellistesse portaalidesse sisenejad peaksid enda vanust tõendama kas ID kaardiga või pangalingiga. Praegune süsteem soosib selliseid tegusid.
N
naine parimais aastais  /   07:29, 31. okt 2017
Munjutt vist ei vasta praegusele teemale, kus noori ahvatletakse neti teel. Meenub 70ndtate tartu, kui Riia tn viadukti lähedal tegutses fotograaf, kelle juurde tüdrukud tunglesid, sest mees tegi ilusaid portreesid. Noh, ta katsus ja silus juukseid, pööras kaela, näperdas nagu muuseas rinnaesise nööpe, kohendas kraed, libistas õrnalt üle büsti... Ma ei tea, kas poisid kah tema juures käisid. Lisaks sai temalt tv-st pidistatud kuulsuste mustvalgeid fotosid. Mul on sellest ajast säilinud "Romeo ja Julia" filmi, laulja Raffaeli, Joala fotod. Vot siukene pool-sõber, pool-proff, pool-sexlibedik oli ja ju neid on siiani.
Q
Q  /   07:24, 31. okt 2017
Ise riigimehed reklaamivad homoseksuaalsust ja need ongi selle viljad
N
Noh arusaadav  /   07:55, 31. okt 2017
selleks ongi vaja kooseluseadust, et sihukesed vanamehed saaksid öelda, et nemad käivad lihtsalt kosjas. Omavanusega elatakse kokku niikuinii alles siis kui midagi muud enam ei saa.
J
jälk  /   07:19, 31. okt 2017
lihtsalt jälk ja jäle. andke üles sellised vä.r,did. need ei ole normaalsed inimesed.
P
paul  /   07:13, 31. okt 2017
Mida te tahate kui selline tegevus on meil pea legaalne,ei olnud kaua tagasi kui homosaun ennast reklaamis noortele sissepääs tasuta.Neid inimesi kes noori poisse ahistavd ja ahvatlevad on õõvastav hulk.
  /   09:06, 31. okt 2017
Elame ühiskonnas, kus seksuaalsus on "readuslik" p o l i i t i l i n e kategooria ja seksuaalvähemused on "teaduslik" poliitiline kategooria, sellest tulenevalt poliutilise kaitse all. Mitteseksuaalvähemused ei ole poliitiline kategooria, mitteseksuaalvähemused on vaid b i o l o o g i l i n e kategooria.
M
mittepedro  /   06:31, 31. okt 2017
Rõve hüsteeria - Eestis on alanud mingi kohutav nõjajaht
T
Tead   /   07:56, 31. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
eu  /   10:31, 31. okt 2017
Lp. mittepedro, oled vist väikse kiiksuga - vähemalt esialgu? Küll saad julgust ja toetust omasugustelt! Suur toetus teiesugustele vaimse kõrvalekaldega tegelastele oli,kui saite seaduse 14. aastastega vahekorda astumiseks.
Kas tõesti tegu Kenderi laadse tootega?
.
........  /   18:09, 31. okt 2017
..mitte ainult Eestis , õnneks!
T
tean  /   05:37, 31. okt 2017
ONGI JU SEESAMA URMAS KUUUURIJAST!
Ü
Üksik protestija  /   08:47, 31. okt 2017
Eilane oled wä!? Mine kontrolli oma silmi esimeses prilliäris! Tohoh, ei tunne enam inimesi ää? Vist oleks õigem öelda, et ei taha tunda! Pole see siin mingi Kuuuurija-saate Urmas, vaid üks hoopis teine tüüp, kel nimeks ka Urmas! Nii et ära häma!
H
hulgus  /   05:30, 31. okt 2017
kas lapsporno kirjeldamise eest ootab õl kirjatsura Kenderi saatus?
O
oi kui vägev  /   05:17, 31. okt 2017
ÕL on fantastiline!
K
Kristjan Kristjan  /   05:43, 31. okt 2017
On fantastiline leht! Läheksin seda lehte hea meelega merespa avarustesse nautima.
Head fotod-puzzle ongi koos. Kümnesse !
K
KillaH  /   01:56, 31. okt 2017
Näh, nägu varjatud? Nii tore onu oli ju, tahtis poissi raamatute ja spordi juurde suunata. Kindlasti oleks talle korralikult ka riistvõimlemise selgeks õpetanud.
L
Lõpetage nägude hägustamine.  /   00:21, 31. okt 2017
Lõpetage nägude hägustamine nii nagu tegi kuuuurija.. Kas teil häbi pole õhtuleht.
Ü
Üksik protestija  /   06:15, 31. okt 2017
Selle Urmase nägu on fotodel selgesti ära tuntav-siiski pole see teps mitte Kuuuurija saate õpetajast Urmas. Kaugel sellest. ei häma siin midagi!!!
  /   23:22, 30. okt 2017
Arvestades pedofiilide erakordset retsidiivsust, ei pane eriti imestama. Küll aga tänud ajakirjanikele suht hästi tuvastatavate fotode eest.
L
lühidalt  /   05:15, 31. okt 2017
need külmkapimehed tulevad kapist vaid kutsel.
?
???  /   23:20, 30. okt 2017
Mis asi on kuriteo imiteerimine ning provotseerimine? Ja kas selline lõks ning sissevedamine ei kuulu mitte samasse valdkonda? Mäletan ühte tosin aasta tagust kohtukeissi, kus altkäemaksuvõtjaid politseinikud said kohtus õigeks mõistetud. Sest sisekontroll, kes kahtlase politseipartulli juurde altkäemaksu pakkuja sokutas, ei olnud selleks halduskohtuniku eelnevat kooskõlastust ning luba nõutanud ega saanud. Seega luges kohus sell ebaseaduslikuks provokatsiooniks. Ja altkäemaksu võtjad jäid õigeteks meesteks.
  /   22:48, 30. okt 2017
issand mis ajastu küll on ja veel edasi tuleb,suur arv juba ajuhälvikuid, kipras kude pealuus,jeerum sa jeerum, taevas ja maa on sassis.
T
to /  /   00:02, 31. okt 2017
Nii pedo-fiilia kui ka pe.de-rastia on ühtemoodi nähtused - seksuaalse orientatsiooni hälbed. Kuid seksuaalne tung on selline jõud, millele vaid vähesed tahavad ning suudavad vastu seista
K
KillaH  /   02:05, 31. okt 2017
Mida sa ajad? Selline tung ja jõud, mida vähesed alla suruvad? Selle loogika järgi peaks, enamik vallalisi olema tõelised vä,gista.mismonstrumid. Pigem on asi ikka vähestes hä.lvik.utes, kelle aju kapatsiteed pole just eriti suur. Selliste v.är.dkehade suhtes, ma ei tunne vähematki kaastunnet või peaks seda haiguseks. Nende jäledate tegude pärast, hävitatud elude ja purukskistud psühhikate tõttu, ka ei kehti mingid inimõigused ega genfi konvensioonid. Ohtlikud loomad pannakse puuri, eriti ohtlikud, lastakse maha.
T
to KillaH  /   09:24, 31. okt 2017
Kui palju siis neid on, kes suudavad oma tunge igavesti kontrollida ning täielikus sugulises karskuses ehk tsölibaadis elada? Ihu nõuab oma ning looduse vastu ei saa. Isegi karskustõotuse andnud katoliku mungad komistavad varem või hiljem. Vähemasti suur osa neist. ei suuda tungidele vastu panna.
Aga p e r v o d e puhul on need tungid väärastunud ehk looduse poolt seatud suunast hälbinud. Omal ajal, näiteks soomlaste kirjutatud raamatus "Avameelselt abielust" nimetati neid p e d e s i d kui ka p e d o s i d ühtemoodi p e r v e r t i d e k s. Ja samal seisukohtadel oli ka meditsiin.
S
sekulaarne humanism  /   22:39, 30. okt 2017
Kuuuurija saates ju võeti kogu see teema ilusti kokku- need on haiged inimesed ja ühiskond ei saa mitte midag muud nendega teha kui ära kannatada sest haiget inimest vangi ei panda ning kedagi terveks ravida ka sundida ei saa nii et suck it up.
  /   00:01, 31. okt 2017
Ühiskond saab alati survestada ja peab survestama, et kaitsta laste elusid, sest kahjustused, mida pedofiilid lastele tekitavad on eluaegsed. Lapsi peate ikkagi ravima hakkama, aga see ravi ei ravi nende laste probleemi!
  /   00:05, 31. okt 2017
Vägistaja saab võimu lapse elu üle tähenduses, mida tavateadmine ei mõista. Kui palju lapsi olete nõus ohverdama? See on sisuline küsimus, mida siin igaüks peaks endalt küsima.
T
to humanist  /   08:22, 31. okt 2017
kes peab ära kannatama- lapsed, nende vanemad??? sellepärast, et mingid vää-rakad saavad mõnuleda??
mis haiget juttu sa ajad??
L
lauri  /   09:12, 31. okt 2017
Ei olegi vaja vangi panna,terveks ka pole mõtet ravida.Lihtsalt m..n maha!!!
S
samas  /   10:30, 31. okt 2017
promatakse igasuguseid perverssusi ja aetakse taga pervertide õigusi.
K
Karl  /   11:43, 31. okt 2017
Teler on täis perversseid filme-ka joonisfilme.Tuleks sellised linastused keelata-küll ühiskond paremaks läheks.
D
Df  /   22:35, 30. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
maamiiz  /   22:57, 30. okt 2017
ju neid ka see tegevus erutab
P
põõsas  /   22:30, 30. okt 2017
Kas sellise video tegemiseks ei peaks olema luba sanktsioneeritud jälitustegevuseks?
EI, ei õigusta pedofiile ...
O
oh heldene aeg  /   00:32, 31. okt 2017
mis põõsas? keda sa hanitad? üsna läbinähtav, et su tõeline nimi on mets, seesama omasooihar mets, kes reageeris ka kuu-uurija saate peale.
V
vot teile internet  /   22:24, 30. okt 2017
tegelikult selline poiss saaks ka e-hääletada seniilse vanaema ID-kaardiga.
  /   22:10, 30. okt 2017
Ajakirjanik on ise ka rõve... On muidugi tore avastada, aga see ahvatlemine võib ka seda inimest proovile panna kes poleks sellele tulnud. Eks politsei samuti käib portaalides tuhnimas esitledes ennast alaaelise tüdrukuna ning ahvatlevad mehi tegudele, kuigi tüübid esialgu soovivad vanemat kui 18, aga kuna täisealised vastust ei anna, siis juhtub nii mõndagi, mida on isegi pealtnägijas näidatud. Äkki eestis peaks seksinuku vabrik olema, et mehed nii kiimas koguaeg ei tunneks 😁
P
Peeter  /   22:06, 30. okt 2017
Kommentaar suunati modereerimisele, ei usu, et ta sealt enam tagasi tuleb, niisiis vabandan lugejate ees.
K
Kuuuurija  /   22:02, 30. okt 2017
No peab see pedofiile lõksu ahvatleja ise ka paras pervert olema, et teise omasuguse niimoodi ära petab. Normaalse inimese reedaks okserefleks koheselt.
P
Peeter  /   22:02, 30. okt 2017
Tore mees tundub olevat, et võttis vaevaks isiklikult kohale tulla ja soovis poissi p. rastide eest hoiatada, kes ka alaealiste ees risti ette ei löö.
Selle kodaniku vaprus väärib meie tänapäeva eestis äramärkimist ja presidendi auraha.
  /   00:34, 31. okt 2017
No milleks siis sellist kangelast varjata?
J
Jagage ja avaldage!  /   21:54, 30. okt 2017
Teeme selle mehe nime avalikuks! Eesti ju nii väike, et varsti on nimi teada! Jagage facebookis!
O
on  /   22:08, 30. okt 2017
neid nimesid rohkem ikka ja nende taga on väljamaised propaagentuurid, kes toetavad meie riigivastaseid ka rahaliselt, see ussitaoline rahvalõhestamine tuleb tunnistada kuritegelikuks, alles siis saab rahvas rahulikult hingata ja lapsi rahus kasvatada.
S
see lõksu seadmine   /   21:53, 30. okt 2017
ehk kuriteole ahvatlemine on vist karistatav? kohe tuleb reimo m. ja leiab võimalusi PDsid kaitsta vastikute heterote eest.
M
murka  /   22:01, 30. okt 2017
Tegelikult ongi kuriteole ahvatlemine karistatav.
Ajakirjanik pole politseinik ja tal puudub õigus tegeleda jälitustegevusega.
Mees, kes provokatsioonile allus, on muidugi kahtlane vend, aga ajakirjanik sooritas kuriteo täiesti teadlikult.
K
k  /   22:41, 30. okt 2017
Last panna peab ikka olema soodumus.Normaalne inimene sellest ahvatlusest tuld ei võta ja sulle murka ja sulle plusside jagajatel saab ka varsti kaikaga vastu kolpa antud.Väärakas.
E
eelmisele ohmule.  /   23:39, 30. okt 2017
antud juhtum on sama, kui keegi müüks narkootikume, aga süüdi mõistetakse narkootikumide ostja, aga mitte müüja.
kas anname vastu kolpa neile, kes ostavad, aga kiidame takka narkotsi müüjaid?
K
Keit  /   00:02, 31. okt 2017
Sul on midagi peast korrast ära. Narko tarbimine ei ole ju karistatav. Laste "tarbimine on. Seda kas keegi müüb või vahendab neid tegevusi, see taandub antud juhul võrdlusest välja ehk ei oma tähtsust.
  /   00:07, 31. okt 2017
See on väga kultuuriline nähtus, teatud ühiskondades seda tehakse ja pole kes lapsi kaaitseks, emadel pole võimu, isadel pole tahet.
T
TERESA eelmisele ohmule  /   01:09, 31. okt 2017
Ta peaks lubama et müüb -mitte müüma.Ajakirjanik ahvlates mitte ei käppinud vanamehi.Keegi riigikogust ju kutsus ka koolipoisse sauna.See lugu vajus vaikselt ära.
M
Merit  /   07:25, 31. okt 2017
Ajakirjanik on samasuguste õigustega nagu iga teine inimene! Ja võib portaalidesse üles panna mida pähe tuleb,pe. edud aga kui nad teavad, et lapsi ei tohi näppida siis peavad ennast vaos hoidma ja mitte sellistele kuulutustele ila tilkudes reageerima!!!
M
Merit   /   07:29, 31. okt 2017
Jõudu mode! Jagan artiklit fb kaudu ja ütlen ikka välja, mis ma sellest lapsi ärakasutavast inimkõntsast arvan.
  /   10:32, 31. okt 2017
Jää murdus juba, USA-s peeti kinni farmaatsiatööstur, kelle tehases lisati opioidsesse valuvaigistisse üliohtlikku fentanüüli, ravimist sai kergesti tappev ravim üleannustamise korral.
  /   10:33, 31. okt 2017
Riigikogu silmakirjalikkust naudime juba väga kaua, alates sellest, kui 14 aastased lapsed tehti täiskasvanutele karistamatult pruugitavateks.
E
eu  /   10:47, 31. okt 2017
Lp. murka, kas õigustame/kaitseme vaimselt väärastunud vähemusi?
Kuidagi pead ju Sorose rahastamist õigustama! Zookolli kontor, inimõiguste keskus, lgbt!!!
T
Tõesti...  /   18:26, 31. okt 2017
...tuleb avaldada nende nimed, kes hääletasid sellise seaduse poolt! Mis inimeselaadsed elukad need olid?
M
M38  /   23:34, 30. okt 2017
Mehena tunnen vastikust, et sellised perverdid jätavad meessoost mulje kui mingitest ülikiimas perverssetest olenditest, kes muust ei mõtlegi, kui ainult seksist.
Kui soovid mõne naisega tutvust teha, kellel peaks juhtumisi olema väiksem laps, siis on tutvuse alguses selline tunne, et naine küsib kolmandal päeval oma lapse käest et ega see onu sind ei ole katsunud vms teinud.. Sest kõik mehed on ju kiimas perverdid..
P
Pehmo  /   00:26, 31. okt 2017
A naist ikka oskad katsuda või jääd sellega ka hätta?
O
oh heldene aeg  /   00:35, 31. okt 2017
vt ülalpool ta juba reageeris "põõsas" nime all