90 kommentaari

S
Selgeltnägija Evelin  /   19:32, 31. okt 2017
Vales kohas parasiteerid Edgari exsilmarõõm ja Keskususekti fanaatik.
M
Mart  /   08:49, 31. okt 2017
Milleks Evelynile fakte, ta nägi seda unes ja sellest tema jaoks piisab. Milline karismaatilisus ja talent!
F
Fakte on vaja  /   23:31, 30. okt 2017
Kas fakte on olemas ?
A
ajad  /   10:11, 31. okt 2017
on muutunud ning nüüd piisab ka usust ja tunnetest poliitiliste konstruktsioonide moodustamisel.
T
tule Jumal appi  /   20:45, 30. okt 2017
Aga äkki paneks veel sotsidega paari ja siis võiks ju ka sataniste proovida.
Lennuka fantaasia korral saaks EKREst teha ka Clintoni demokraatide või Trumpi liitlase.
Järjekordne tõstus sellele, et internet on muutunud infokandjast peldikuseinaks.
L
leo  /   19:57, 30. okt 2017
Kas tõesti on see Sepp ka mingi kunagine sporditegelane? Niisugused juba tõelistele võimulolijatele meeldivad. Teevad ajuvabalt kõike, mida kästakse
M
Malle  /   07:03, 31. okt 2017
Sepp oli tuline Savisaare keskerakonna pooldaja ja eestkõneleja.Ehk mäletate Oja- Juure Ärapanijast Oja kuulsat hüüdlauset - Käed eemaleEvelin Sepast!
R
ruudi   /   16:02, 30. okt 2017
Näe Sepa tütrikul pisarad ludinal jooksmas Ei tea mis kõrgel õrrel proua siis nüüd peesitab Või püüab kirjatükkide sehkendamisest hinge sees hoida Küll see Tallinn on imeline linn kus kõik karvased ja sulelised ära mahuvad
T
to äärmuslased ja koostöö  /   12:51, 30. okt 2017
Sügavalt rahvuslikku erakonda ei saa käsitleda marksismi leninismi kontekstis.Pigem on seda sotsidel, kus tunnetatav 1940.a.Juunipöörde lõhna.Väljend PÖÖRE väljendus ka sotside valimiseelsetes loosungites, mis väljendus Tallinnas tehtu lammutamises ja kogu Keskerakonna süüdistamises varguses ja korruptsioonis .See pärast on võimu jagamisest ilmajäämise hala ülimalt silmakirjalik.
J
järeldus ja küsimus  /   12:41, 30. okt 2017
iNIMENE, KELLE MÕTTEPUDEMETES PUUDUB LOOGIKA JA INFORMEERITUS. Mis moel EKRE poolt mädasooks nimetatud Tallinna Linnavalitsusse oleks võimalik minna??
Ä
äärmusla...  /   10:21, 30. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
Mart  /   10:24, 30. okt 2017
krt, mu poisid.
siia ootan 200 miinust!
T
tallinla...  /   13:47, 30. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   16:01, 30. okt 2017
sa võiksid kõiksepealt peeglisse vaadata,seda haiglast teksti vaadates poleks kahtlustki et tegemist puna sotsist limukaga,kellele käib jubedalt üle mõistuse,etEKRE järjest populaarsemaks saab
O
Oi...  /   09:57, 30. okt 2017
...tubli EKRE ja Helmed!
M
miks see vana artikkel jälle käiku lasti?  /   09:37, 30. okt 2017
??
Ilmselt selleks et ekrelased saaksid jälle seda konti närides oma ila pritsida.
E
Ei saa aru...  /   09:31, 30. okt 2017
mida see lo--ll eveliin siin üldse targutab---kas muidu ei saa pildile ?
E
EKRE  /   09:21, 30. okt 2017
KÄED EEMALE EVELYN SEPAST!
  /   09:14, 30. okt 2017
Reformierakonna pättused on siiani mati all,varas Antsip istub Brüsselis
  /   09:05, 30. okt 2017
EKRE ongi ainuke partei ,kellega üldse rääkida siin Eestimaal-sotsid ja IRL lähevad auku ja reffidest ei maksa üldse rääkida
  /   09:09, 30. okt 2017
Vöta rohud,miks siis neid ei valitud,nagu nad kiitlesid,et kogu rahvas nende taga?Muud polnud,kui pere tahtis soojad kohad,muu neid pole kunagi huvitanud,nii lihtne see ongi.kisada oskab igayks,kuid teadmised ja käitumine on tarkade jutt
V
valijad  /   13:55, 30. okt 2017
Mart Helme lubas enne valimisi, et EKRE võidab valimised....? Aga EI VÕITNUD!
  /   09:12, 30. okt 2017
vöta kulla inimene rohud!Valimine näitas,kes midagi väärt
V
VALIJAD  /   13:56, 30. okt 2017
Valimised näitasid, et 93,3% Eesti valijaid EI HÄÄLETA EKRE poolt!
A
antiekretiin  /   14:14, 30. okt 2017
Moskvameelsed ekretiinid on ainuke partei, kellega putinistid võivad kindlalt arvestada.
T
Tallinna  /   08:36, 30. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   09:10, 30. okt 2017
eks neile see tv kölbab,kes elavad veel nöuka ajas ja pole kellegagi ega millegagi rahul.Tähendab,meeldib neile,keda batja peaks valitsema,nagu ikka vanasti
S
seda juba katusel keegi ei ahista  /   02:03, 30. okt 2017
ega musuta, oodaku kaua tahab
E
endine 38,4 palavikuga voodis olnud isik  /   22:03, 29. okt 2017
Milllal lapsed saad või on terviseprobleemid reproduktiivorganites?
Aeg on armutu.
H
hm  /   09:22, 30. okt 2017
Mis see sinu asi on.
J
jälle  /   21:45, 29. okt 2017
hirmutatakse EKREga. Küll on hea, et keegi teine on "süüdi"))) Vaata parem ennast tädike.
H
häbi  /   08:14, 30. okt 2017
hirmutada pole teistel vaja,see erakond saab perega ise sellega liiga hästi hakkama.Keskid täiesti alla arvestust,kui nendega mesti löövad,see on kindel keskide löppu algus
O
oooh  /   21:32, 29. okt 2017
no kellele läheb korda üks elus kibestunud kesikute eks ja tema arvamused? Sellel naisterahval on ammu parim enne möödas.
S
See oli hea taktika  /   20:03, 27. okt 2017
..et sotsidele koht kätte näidati. Kunagi pole paha olnud peaministrile lähedal olla, nii oli on ja jääb.Vinguvad vaid hüljatud, kes siis veel.
A
Arvan  /   17:10, 27. okt 2017
EKRE helged pead adusid, et KE-ga liitumine ei ole hea plaan. Küll aga vahel toetushäältega hätta jäävate kesikute poolele asudes on võimalik vastuteeneid küsida.
J
Jumal  /   16:04, 27. okt 2017
tänatud kui see nii on,sest EKRE on ainuke erakond,kes hoolib,austab eesti rahvast ja koostöös Keskerakonnaga saaks nad Tallinnas palju korda saata.Jumal tänatud,et sotsid said tünga,ülbed,ennasttäis sotsid ,kes tahtsid keskerakonna põrmustada ja nüüd said mis olid ärateeninud. Keskerakond on mõistusele tulnud.
N
No küll  /   13:48, 27. okt 2017
varsti ujub veel mõni keski luukere ilmale, seniks võib sepamuti loba kuulata!
K
Kadakamõisnik  /   11:43, 27. okt 2017
Ekre teki all on peidus igasugust ennekuulmatut jälkust.
1
11:43 / Räägi ikka sellest, mida täpselt tead  /   12:55, 27. okt 2017
Millal sina nende tekiall olid ja seda sinna tassisid? Räägi nüüd enda tekialusest ja seal toimuvast lähemalt? Miks sealt levib kohutavat omasooiharate tegevuse jälgi üle linna ja maa? Ja neid jälgi saad ainult Sina jätta, millega Sul EKRE tekialla asja küll pole.
O
Oh issand..  /   10:37, 27. okt 2017
kas on teemat, kus Sepamutt sõna ei võta?Vast ehk ainsana ahistamine, see talle meeldib aga mehele ikka ei saa. Midagi oleks nagu puudu ja midagi üle, et pidevalt kraaksuma peab.
S
sepal  /   10:07, 27. okt 2017
on kõlvartlik nägu
I
Indrek2  /   10:06, 27. okt 2017
Ootan ja ootan kui see vanatüdruk ka taavi teemal sõna võtab aga mida ei ole seda ei ole... kahepalgeline lurju.s.
A
Alar1  /   09:43, 27. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
0
09:43/ unistajad kuult  /   10:39, 27. okt 2017
Paras sulle siis, kui oled sama totu, kui sepamutt.Jahuge terviseks, kui see kõhtu täidab!
E
EKRE  /   11:22, 27. okt 2017
ei maga kuskil ega kellegi tekiall, võiksid vähem luulusid levitada ja sepa tekialust uurida. Tema küll täis ei saa ega lõhki ei lähe oma heietustega igalpool.
E
ene  /   12:14, 30. okt 2017
EKRE teki alt ei tule vähemalt paha haisu, nagu sots-tolrantidel.
T
to  /   14:19, 30. okt 2017
EKRE on hoopis seltsimees Puutini armuke.
A
asi  /   09:13, 27. okt 2017
mis see sinu ,sepake, asi on, kes,kellega käib ! sinuga ei käi mitte keegi!
J
Juhan.  /   08:35, 27. okt 2017
Kui olime nõukogude liidus olid palgad meil ja moskvas enamvähem võrdsed nüüd euroliidus palgad meil ja brüsselis mitmekordse vahega.
T
trifiid  /   21:37, 29. okt 2017
Moskvas on praegult palgad kõrgemad kui Eestis. Bensiin on odavam.
I
inimkonnale  /   01:31, 27. okt 2017
I
inimkonnale  /   01:28, 27. okt 2017
Pange poliitikud miinimipalga eest tööle ja vaatake kui kiiresti asjad muutuma hakkavad!
U
Uunu  /   00:21, 27. okt 2017
Sepp on sooda ja need, kes seda joga kuulavad, samuti
O
oh heldene aeg  /   21:53, 26. okt 2017
Evelyn Sepp on on käed löönud Sorosega.
M
mida jälle imestate  /   19:03, 26. okt 2017
Savisaarliku keskerakonna kadumise järel on EKRE juba ammu võtnud üle Keskerakonna põhimõtted ja rolli.
Populism, teiste erakondade ja nende liikmete kohta meeletu laimupropaganda levitamine, enesekiitused, vastandumised, autoritaarsus, süsteemne teisiti- või isemõtlejate väljaviskamised jne– kõik see iseloomustas nii Keskerakonda kui ka praegust Helmede taskuparteid EKRE-t.
T
tallinlased  /   20:05, 26. okt 2017
EKRE on Keskerakonna PUUDEL!
  /   21:42, 26. okt 2017
Mis sa, liberastikannikas, l6ugad?
  /   21:53, 26. okt 2017
kõige hullem siiski Reformierakond - eesmärk oli neil rahva kiire hävitamine
U
uus uudis?  /   18:56, 26. okt 2017
See on ju ammust aega täitsa avalik saladus, et Ekre ja KE teevad koostööd.
Ja nad on juba ammuilma kremli kaks kannikat.
See on ju kõigile teada, et Kreml rahastab terves Euroopas, loomulikult ka Saksamaal ja ka Eestis mõlemaid, vasak-ja paremäärmuslaste rühmitusi ja nende trollivabrikuid.
Ja seda just selleks, et sisemiselt õõnestada ja destabiliseerida Euroopa Liitu, et see lõpptulemusena siis hävitada.
Helmed on ju selge sõnaga öelnud, et Eesti tuleb EUst välja viia,
eurotsoonist samuti.
Ühesõnaga – Eesti viiakse siis jälle kremli kahe kannika poolt Moskva alluvusse, eurode asemel saame jälle rublad.
V
väga loogiline  /   19:23, 26. okt 2017
Ratas hoiabki ju sellepärast kogu aeg hellalt seda keskerakonna ja Putini partei koostöö lepingut oma põues, et siis
ühel päeval see letti lüüa ja alandlikult Moskvat paluda, et nad jälle võtaksid Eesti oma alamaks st Venemaa oblastiks.
M
mis kannikatest sa räägid,  /   19:33, 26. okt 2017
kõigil,kellel on taipu mitte alluda Brüsseli korraldustele,tuleb siis kohe kremlisse minna we?
Inglased on tark rahvas,ehk suunad nemad ka kremlisse?
Ära tüütab,vahetage oma putin/kreml plaat ja kribage midagi asjalikku!
V
Vana möga  /   19:45, 26. okt 2017
Katsu veidigi pingutada,, see kremliila ei tööta.. Trollimine eeldab veidi peenemat lähenemist, sotsikene!
V
valijad  /   20:07, 26. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
2
20:07/Ehk aitab juba  /   10:47, 27. okt 2017
Ära lärma siin pidevalt, kobi nüüd kuuti ja võta xanax sisse. Ühes kommis on nats, teises kremlikäsilane, mõtle nüüd kolmas variant välja, sest igavaks kisub juba see pläma. Tema ikka veel valib aga valitud ei saa, halloo, kõik on möödas juba, mis karjud siin???
  /   21:33, 26. okt 2017
sa ise oled paras kannikas-liberastikannikas.
T
Tule Taevas Appi  /   21:55, 26. okt 2017
to 18.56 on vist äsja hullumajast jooksu pannud ja täiesti sassis , kahju siiski sellisest olevusest
E
ene  /   14:36, 30. okt 2017
Ära aja lolli möga!
E
ene  /   14:41, 30. okt 2017
Ise te, vaimult vaesed ei teagi EKREst midagi ja kui teebki keskiga koostööd, siis usaldan nii palju et küllap siis parim variant meile.
N
Nojah  /   18:46, 26. okt 2017
EKRE valimisjutt oli ju kõige selgem! Las tulevad ja teevad. Mõned parteid siin loobusid Keskerakonnaga koostööst selgesõnaliselt. Valijate huvisid ei peeta miskiks! Kui aga iseendile tähtsid ametnikutoole ei jagata siis koostöölaua taha lihtliikmena ka ei istuta.
M
matsu  /   18:22, 26. okt 2017
Olen alati öelnud, et need on sama p... kannikad.
  /   18:53, 26. okt 2017
Tallinna tv ammu nähtud,täpselt sama jama mölemal erakonnal.Öiged on teised erakonnad,kes ekrekatega koostööd ei tee,nii see peabki jääma.
  /   18:21, 26. okt 2017
Lp.kaaslinlased, me pole spordivõistlustel, linna arendamisel on kõikide erakondade osalemine vajalik. Kui Keskerakond arendab EKRE valimislubadustes sisalduvaid valdkondi, siis on EKRE kaasamine enesestmõistetav, või ootate ajakirjanike karjatusi, et EKRE töötab vastu oma valimislubadustele, sest pole saanud võimukohti Tallinna linnajuhtimises?
K
Kalm  /   18:19, 26. okt 2017
Tavaliselt sellised lastetud vanapiigad armastavad õpetada ,kuidas peab lapsi õieti kasvatama . Nüüd siis see ?
N
no  /   18:41, 26. okt 2017
inimesel on ju vaja taksoraha teenida...
E
eelmistel  /   18:09, 26. okt 2017
riigikogu valimistel aitas just EKRE keskid võimule ja vastutasuks sai vastupise-tühjad pihud.Nii see oli.said võimule ja kohe hakkas vastupidine tegevus.
P
Pole usutav.  /   18:04, 26. okt 2017
EKRE-l pole Keskerakonnaga ühtki puutepunkti. Kaks täiesti vastandlikku maailmavaadet ja parteid. Üks seisab eesti rahva ja kultuuri püsimajäämise eest, teine tahab Eestit venestada ja seisab okupantide õiguste eest.
M
Mina usun,  /   18:10, 26. okt 2017
et su ajud on lausa kõrgsurvepesu saanud.
T
Tallinna TV  /   18:13, 26. okt 2017
Kaks sõpra, kriminaalne ja kremlimeelne keskerakond ja EKRE, linnakodanike raha eest propagandat tegemas.
M
mis see maailmavaade teede remonti Tallinnas puutub  /   19:33, 26. okt 2017
me räägime kohalikest valimistest ja Tallinna linnast.
L
lilli  /   18:00, 26. okt 2017
keskerakond ja ekre, natuke harjumatu on, aga vähemalt mitte sotsid, neid ei taha enam kuskil näha ega kuulda.
K
Kuulge,  /   17:43, 26. okt 2017
Kust te leiate spordiinternaatkooli haridusega elatanud naisklouni arvamusi? Toiduahelast välja visatud sepa-mutt ei oma vähimatki siseinfot, milleks sellist sodi levitada?
S
sööb õupen vondidel peost  /   02:41, 30. okt 2017
ja taksojuhid. teevad tsuhh-tsuhh
G
Gunnar Stahl  /   17:43, 26. okt 2017
EKREl ei ole vajadust kellegika liituda, sest keegi peale EKRE ei ole eesti rahva ja eesti maa säilimise poolt, pigem on teised parteid nõus meid müüma koos meie maaga.
M
mina jälle  /   17:40, 26. okt 2017
Mina jälle ütleksin, et hea, et sotsidega koalitsiooni ei teinud, neid tõesti ei taha ma võimul näha.
N
Nagu ikka  /   17:35, 26. okt 2017
varsti selgub, et oli puhas laim. Millal on avalik meedia EKREst ennem õigust rääkind.
J
Juss  /   17:25, 26. okt 2017
Mida see Sepp jaurab koguaeg sellel keskerakonna teemal? Tõmbusid poliitikast eemale, siis ela oma elu ja ole vait. Mingi kibestumus paistab tema käitumises läbi pigem. Sotsid nõudsid oma 9 häälega vetoõigust. Kesikud oleksid ikka täielikud lambad olnud, kui nad punaste nõudmistega oleksid nõustunud.
T
tal ju pole oma elu  /   22:02, 26. okt 2017
mehed teda ei taha ja ilmselt aher kah
T
Tallinna TV sõbrad  /   16:52, 26. okt 2017
Ega EKRE-st ei olnudki midagi paremat loota.
Y
yll  /   17:32, 26. okt 2017
te kleebiks igale erakonnale sellise kommentari a la "pole paremat loota" kes ekrega koostööd teeks või keskerakonnaga.AGA ME TEEME MIS TAHAME SEST VÕITSIME .
H
hulluarst  /   17:40, 26. okt 2017
Karjatus palatist nr.7.
E
EKRE-st midagi loota?  /   17:38, 26. okt 2017
Kui klappidega liikuda/elada, siis minge kohe pissiva poisikese uriinikaare alla, Brüsselist on midagi loota. See "midagi" on juba kohal ja EKRE-le saab ka loota, Sepa-vanatüdrukud muidugi mitte.
K
kustunud tõrvik  /   18:15, 26. okt 2017
Pissiv poiss laseb kõrge kaarega EKRE tõrvikutele.
T
to kustunud tõrvik-  /   19:41, 26. okt 2017
ehk lasekski kui saaks,kuid EKRE ei käi Brüsseli "isakeste"juures korraldusi kuulamas.
1
18:15 /kustunud sotsid  /   11:13, 27. okt 2017
Võimuihas hullunud sotsid said tünga, see on rohkem, kui hea märk. Kõik suured räuskajad(AEG jaVAKRA) lootsid rahapajale ligi pääseda, luhta läks plaan.Kui rumal peab üks inimene olema, et aru saada, kui otsused puudutavad inimeste heaolu või tänavaid, peaks EKRE selle vastu olema? Kisa lihtsalt kisapärast pole mõtet ka teha. Sepp on kiunu sõltlane, keda ei pea mitte tõsiselt võtma.
1
16:52 sinu komm näitab,  /   19:40, 26. okt 2017
et sa ei tea Tallinna TV-st halligi.
Ma varem kuulasin ka teiste laimu,kuid ükskord jäin "otae kümnesse"vaatama ja sestpeale vaatan tihti Tallinna TV-d.