39 kommentaari

M
mugul  /   10:40, 8. okt 2017
leedo jüngrid ja reformi rullnokad hakkasid klahve klõbistama
M
meelis  /   19:11, 7. okt 2017
vaadake väljast keevitusi ja saate kohe aru "ET SELLISE RAHA EEST SAITE SELLISE ASJA"
O
odavam  /   21:15, 7. okt 2017
viia kohe vanarauda
S
soomuslaev Potjomkin  /   22:09, 7. okt 2017
piretid tõllud leigerid ei ole tavalised reisilaevad, et oleksivad vesilihvitud imepeene fraktsiooniga pinnatöötlusega. See mida murelikud kodanikud jämedateks keevituskohtadeks ja räpakaks tööks peavad, et terasplaadid näha isegi läbi värviviimistluse... Need on parima kvaliteediga soomusplaadid. Kaitse vaenlase vastu.
Juba ainuüksi sellse viimistlustaseme nägemine on heidutus vaenlase vastu, kes näeb eemalt, et ei ole mõtet sellise soomuse vastu sõdida!
Tegemist on erakordselt võimekate laevadega ja kes selles kahtleb on Eesti Vabariigi vastane!
T
to: soomuslaev Potjomkin  /   10:54, 8. okt 2017
No ma olen siis pigem vastane. Leedo poolt igatahes küll mitte. Lasku põlved lõdvaks.
E
Ei noh  /   11:53, 7. okt 2017
Edu saarlastele, kes enne praamidraamat Leedot vaenasid ja valitsejat poolt kokkulubatud taevamannat uskusid! Tublid olete!
N
nad said  /   12:27, 7. okt 2017
mis tahtsid - kõige viletsamad praamid
S
See  /   09:22, 7. okt 2017
ju Viikingite poolt ehitatud,olen paaril korral sõitnud ja muljed olid ausalt väga head,
ei teadnud siis päritolu kohta midagi.
Sakslased said hea laeva ,neil korralikud kiirteed ka,aga meil on kõige moodsamad trahvikaamerad.
EU riigijuhtidele oleks ju võinud uhkusega näidata meie digilahendusi Tartu mnt. ääres ja ERM-i ka muidugi:)
A
ATamm  /   10:06, 7. okt 2017
Kui öelda midagi pole, siis täidab mõistuse augu halvustamine. Käi ükskord Saksamaal ära siis näed, et seal neid "trahvikaameraid" veel enam.
T
Teeline  /   17:10, 7. okt 2017
Ja pealegi ei lase saksa kaamerad sõita +4, vaid teevad kohe nätaka ära.
T
to: Teeline  /   19:59, 8. okt 2017
Mine ikka käi korra saksamaal ära.
N
Nojah...  /   09:20, 7. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
tõesti kahju  /   11:05, 7. okt 2017
oli selle ajastu parimatest parim praami ühendus ja toimis alati ja üli täpselt
M
mugul  /   10:35, 8. okt 2017
muidugi toimis, kui riik doteeris kuhjaga. nagu nüüd näha ega see leedo ilma riigi rahata mingi ärimees pole
D
dotatsioon  /   00:28, 9. okt 2017
vaat dotatsiooni neelab see riigifirma rohkemgi kui Leedo firma, mis aga Leedosse puutub, siis tulge ja vaadake ta ärid Saaremaal üle ja rääkige siis.
Ä
ätt.  /   08:22, 7. okt 2017
Viie aasta pärast maksab riik praamivedudele tunduvalt rohkem peale kui omal ajal Leedole aga see on maitse küsimus.Samuti on laevade omavaheline võrdlus maitse asi,mina arvan et tänased laevad on nagu odavalt väljamüügilt kalli rahaga ostetud.
S
sisuliselt  /   12:29, 7. okt 2017
osteti 4 sidruni prahti
B
Brunn  /   08:06, 7. okt 2017
Kas 1940 aasta saksa lipu all mis on suht ilusam kui praegune ,
K
Kui THI  /   07:51, 7. okt 2017
Töötas USA lipu alla!
Praegune esindab Brüsselit!
Siis uuest aastast hakkavad ka raskeveokid Läti numbritega sõitma!
Maksame raskeveokimaksu--- teede parandamiseks!
Nüüd lajatatakse ka teemaks selga! Eesti vedajaid saab ju topelt maksustada!
  /   11:06, 7. okt 2017
sellist valitsust tahtsimegi et kiirendada hukku
H
hiiumaa välimus ka  /   00:54, 7. okt 2017
nagu voolujoonelisem ja kenam.
  /   23:45, 6. okt 2017
Ja pole mingisugust jõudu Tallinna sadama ja neid sellise essu kokku keeramisel juhtinud valitsusliikmete joonele panemiseks. Tuua siia laevad mis on kallimad, vähem efektiivsed, tundub ka manööverdamisvõimelt halvemad ja talvel kasutamiseks vähem sobivad.
Randumiseks kultuatav aeg on oluliselt pikem kui Norras valmistatud alustel. Huvitav seegi, et visuaalselt on praamid kohmaka väljanägemisega.
Sidrunid pimestasid tellijad sh ka ministrid ikka korralikult sellise olulise kulutuse tegemisel.
Ka ajakirjanikud on kui kuldid rukkis. Sadam võrdleb tänavusi saavutusi eelmise aasta tulemustega mil oli oluline tagasilöök veomahtude osas, õigustamaks 20 milj lisaraha küsimises mis juba enne seda oli kõrgem kui vanale süteemile makstav dotatsioon!
Ä
Ära soga  /   08:12, 7. okt 2017
Tallinna Sadama opereerimine on tunduvalt odavam kui Leedol. Leedo läks lihtsalt ahneks ja pressis aga raha juurde. Elu näitas, et Saksamaa ennast niimoodi lüpsta ei lase.
H
Hiid  /   23:35, 6. okt 2017
Autosid mahutas Hiiumaa küll natuke rohkem kuid päris kindlasti on praegused laevad oluliselt reisijasõbralikumad. Vähemalt Hiiumaa vahel on praamiliiklus praegu tip-top, Leedo ajal seda ei saanud pea kunagi öelda kahjuks.
R
reku  /   23:40, 6. okt 2017
Pigem vastupidi. Reisjate ruum on uutel justkui karjalaut. Kahesele lauale mahub vaid üks sööja. Neljasele kaks. Valjuhääldi on sarnane N. aja raudtee jaama omaga. Autoteki peldik on nii väike, et potile istudes lööd pea ära. Täielik saast. Aga paremat ei olnudki võimalik saada, sest siis ei oleks Kaljurand midagi teeninud.
T
To reku  /   00:43, 7. okt 2017
Mida sonid, mis see Kaljulaid puutub asjasse?
T
to reku ja tema pooldajatele  /   09:22, 7. okt 2017
Küsin veelkord, mismoodi Kaljulaid on praami ehitamisega seotud?
E
ets  /   09:35, 7. okt 2017
Loe veelkord kus on nimi Kaljulaid
  /   12:30, 7. okt 2017
vaata püksi
  /   16:48, 7. okt 2017
pole midagi näha ...
T
to: reku  /   20:03, 8. okt 2017
Koera nimega kommija võib ju haukuda palju tahab . Või ÕL moderaator sebib jälle oma tuttavaid ?
  /   23:53, 6. okt 2017
Reisijate salong on kui 80 aastate partorgi kabinet. Enam odavamalt ja ilmetumalt annab sellisele kallile alusele ikka ehitada küll. Toitlustuskohtade arv väiksem, Toitude hinnad pidid algselt normaalsele tasemele viidama aga see vaid jutuks jäigi.
Suurelt reklaamitud lastenurk on kui WC kabiin. WC on aga projekteeritud nii, et ukse avamisel saavad paljudki näga kas hoitakse kinni ühe või kahe käega.
.
...  /   00:02, 7. okt 2017
Sõiduautosid mahutas rohkem, veoautodest ei maksa rääkidagi, neid läks oluliselt rohkem. Lisaks reavahed olid 10 cm laiemad, mis tänapäevaste turvatehnikat täis autode poolemeetriseid lävepakke ja uksi arvestades andis väljapugemiseks palju rohkem ruumi.
I
Insener  /   02:21, 7. okt 2017
Mis te virisete. Kui auto nii suur et praami peal kitsaks läheb, tuleb lihtsalt väiksem auto osta. Pealegi, kui kõik nii teeksid, saaks lisapraami veel pisema tellida.
(ning ühinen eelkirjutajatega - uus on kitsas, ilmetu ja mõttetu, Saaremaale sõites ei viitsi enam masinast välja tullagi, kodunt söök-jook kaasa, muusika mängima ja raamat/ajakiri lahti. Hiiumaale minekuks tuleks vist äratuskell varuda autosse)
S
Sõitsin ka mina,   /   00:35, 7. okt 2017
Oli täitsa sõbralik, ei urisenud ja ei haukunud
V
vanamees  /   06:30, 7. okt 2017
autosi mahtus poole rohkem !
M
Mart  /   23:23, 6. okt 2017
Hiiumaa oli parim lahendus saartega ühenduse pidamiseks. Klounaad ei saanud aga sellest aru.
I
Ikka ikka  /   23:12, 6. okt 2017
Kasti juurde! Nõuka ajal sai käidud. 99,9% oli alati koos
J
Johannes  /   23:45, 6. okt 2017
Ega täna ei ole seal kasti juures käimisest rohkem tolku. Tundub, et tulemus veel halvem.
L
loodame  /   12:31, 7. okt 2017
veel EKRE peale

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis