38 kommentaari

T
T.Mets  /   22:30, 28. sept 2017
Täitsa huvitav kuulda--Kallas RB koordinaatoriks. No tõeliselt kits kärneriks
A
arvamus  /   11:45, 28. sept 2017
Kui nii kasulik projekt, pange börsile ja vaadake, kuidas investorid "tormi" jooksevad, et tulevikus suurt kasu saada.
L
lugeda tasub  /   11:39, 28. sept 2017
Teada faktid,kui lugeda, milliseid salaleppeid ja rahva koorimisi ametnikud ennegi teinud.Eriti see poliitik ,kes tahtis presidendiks saada nüüd loodab RB aidata läbi suruda.Enne tuleks poliitikust põhjalik tausta uuring teha kõik paljastada,alles siis lasta meediasse RB eest kõnelema.Sari valetaja manipuleerija oskus on kõneosavus,mis on tihti petlik.
K
kodanik  /   11:33, 28. sept 2017
Kas Väljaots kujutab ette kogust 15 miljonit m3. kruusa? Ka see on tohutu kogus, kuigi vähe usutav, sest trass läbib soid ja rabu, mille täitmiseks läheb kruusa väga palju. Hullumeelne ettevõtmine.
N
nublu  /   11:32, 28. sept 2017
Enam ei tundu,nii ongi ,et mõni poliitik kasutab ära oma tuntust oma nime ,et RB läbi suruda.Ise varsti mulla all,mis temal sellest ,mis teistest saab.Omad suplevad raha sees.Teada fakt on aga see ,et ilma tasuta ei liigutaks nad lillegi.RB on riigi häving,ei nähta ette iga aastaseid suuri katastroofe,milleks raha enam ei jätku.Eesti tulevik on nälg ja külm.
T
tiit  /   11:00, 28. sept 2017
juba tänapäev rongid hiinas-jaapanis ligi ja kohe kohe üle 1 ooo km/t meil aga kiviaega tagasi
JA ja ja paistab et asi lõhnab uue UUE ärastamis &varastamis laine järgi 26 eelsele kus meil arenesid MILJONÄRIDEST ´´TARGAD ´´valitsus ja ärijuhid???
K
kas nad on hullud.  /   10:40, 28. sept 2017
Selleks ajaks ,kui RB valmis saab on see muutunud vanarauaks.Miljardid vastu taevast.Lolli riiki kasutavad ära ärimehed,nad teavad väga hästi ,mis tähendab olla elada vene võimu all info sulus.
Piiratud teadmistega rahvast on kerge konksu otsas hoida.Need kellel raha taskud täis kõrgel kohal olnud on ahenenud mõttega RB pooldajad,kellel rahva säilimine on ükskõik.Nad ei näe üle 5 meetri aga peaks nägema tervet eesti tulevikku 10 aastat ette.
M
mina  /   10:03, 28. sept 2017
Kaitsen RB-t ja kommid kustutatakse!!
M
mina  /   09:59, 28. sept 2017
Nomaalseid komme kustutate aga kui tögan teid siis laste läbi!! Huvitav!!
M
mina  /   09:58, 28. sept 2017
ÕL-t omadega pee..s!! Miks kustutate komme,vastavalt sellele panen ka teile parajalt!!!
M
mina  /   09:54, 28. sept 2017
5 kommi kustutatud!!
J
Jaan Väljaots  /   08:57, 28. sept 2017
Eks ma natuke seda kartsingi, et selle seisukoha lugemise järel keskendub tähelepanu Rail Balticule, aga selle näitega illustreeritud jutu mõte oli tegelikult natuke mujal. Meediaekspert Rebane juhib täiesti õigesti tähelepanu sellele, et oma asja ajajad: poliitikud (näiteid leiab pea kõikidest parteidest), ametnikud (näiteid leiab pea kõikidest omavalitsustest), riigiteenistujad (näiteid leiab pea kõikidest ametkondadest), muidu aktivistid (näiteid leiab nii taimetoidu sõprade kui vastaste, lameda maa uskujate ja vastaste, võitlevate feministide ja traditsiooniliste pereväärtuste toetajate hulgast) - niisiis kõigil, kel on mingi oma asi ajada, valivad fakte endale meelepäraselt ega kohku sageli tagasi ka vale või vähemasti valitud faktide pinnalt tuletatud eksitava järelduse võimendamiselt. Kurioosum asja juures on selles, et soovitud kuvandi saavutamiseks kasutatakse laialdaselt just kommunikatsiooniekspertide abi (oleks vist taas aeg üle vaadata, kui palju on näiteks riigiasutustes pressiesindajaid). Ja antud juhul kasutas kommunikatsiooniekspert Raul Rebane enda väite illustreerimiseks ja võimendamiseks täpselt seda sama võtet, mida ta hukka mõistab. Sellele tahtsin tähelepanu juhtida. Tänan tähelepanu eest.
Ä
ätt.  /   08:36, 28. sept 2017
Oli kunagi mõnus mees see Rebane aga nüüdseks on tast saanud palgaline troll !
Kui kõik on nii aus ja võrratult kasulik miks siis seda teavet rahvaga st.maksumaksjaga ei jägata ??
J
Juhan.  /   08:07, 28. sept 2017
Sakslased alustasid juba 1941 aastal raudtee ehitamist eestist saksamaale toona Petserist jäi lõpetamatta veel praegu vedelevad mõned relsid metsavahel. Nüüd on hulga eestimaast maha müüdud ja omanikud tahavad oma metsa ja turba siit välja vedada.
R
Repsuke  /   07:16, 28. sept 2017
on ju müüdav ja ostetav, kõik sõltub raha hunnikust.
R
Rebane..  /   06:38, 28. sept 2017
.. on vana pugeja!
R
reku  /   22:05, 27. sept 2017
Tõepoolest kuulame eksperte, kes käisid iklas autosid lugemas, ja said oma rõõmuks arvu, mis mahuks ilusti raudteele. Kahju, et nad olid ainult nii rumalad, ega olnuid võimelised aru saama,. Enamus kaubast pole raudteel vedada võimalik.
T
Teen  /   07:19, 28. sept 2017
ka teise arvutuse. Kui kaubavagunis vedada 50 tonni ja keskmine auto on 5-tonnine, siis vaguni täidab 5 autot. 60 vagunit ehk rong mahutab 300 autot. Mitukümmend rongitäit autosid sõidab Tallinnast Kaunaseni?
P
PPV  /   10:57, 28. sept 2017
Neid arve ja arvutusi vaadates tundub, et sul on vist koolis teine klass vahele jäänud.
Kui mõelda veel 5t veoki peale, siis jäi see teine klass vahele ca 40a tagasi, sel aal hakkasid juba üle 10t kandevõimega masinad levima. Tänapäeval on aga masinad lausa 30t kasuliku koormaga ja seetõttu ei tasu lühemaid otsi rongiga kaupa vedada.
K
Kuuuurija  /   22:05, 27. sept 2017
Need TTV Rail Peldiku fännid tahavad ju veel pikemat Peldikut. Läbi Tartu. Sinna kuluks veel rohkem kruusa! Ja terast. Ja betooni. Ja maad.
T
Tallinna jõmm - ülejäänud Eestimaa elule teeb põmm  /   00:36, 28. sept 2017
Ära nii palju kuud uuri, vaata maa peale ka. Läbi Tartu tuleks Rail Baltic olemasolevale raudteetrassile. Kuidas sinna saab siis kõike rohkem kuluda? Üle Pärnu RB paiskab Kagu-Eesti pöördumatusse kängumisse. Aga nii soovib Simson. Tallinna jõmmid on juba sellised.
M
Mox  /   10:38, 28. sept 2017
Mõtelge natuke. Kiirtee ei saa kulgeda vanal trassil. Põhjusi on terve rida. Lühidalt: need on kaks eri tüüpi raudteed.
P
PPV  /   11:00, 28. sept 2017
Kui Tartu suuna saaks panna samasse koridori, saaks ka Pärnu panna, Mõisaküla teetamm ju ka alles.
R
RB pooldaja  /   21:00, 27. sept 2017
Alko 100 ehitab Riia raudteejaama oma kaupluse. Palju kiirem kauba järgi käia. Ja saab kohe lahti nööpida, ei pea ise rooli keerama.
  /   20:37, 27. sept 2017
Peavoolu de ma googid arvavad, et neil on valetamine lubatud, peaazi on rahva zuu zulgemine.
A
arvamus  /   20:14, 27. sept 2017
Tavaliselt hakatakse teed ehitama, kui liiklus tihe ja olemasolevale ära ei mahu, aga mida praegu tehakse? Olemasolev raudtee on tühi, sisuliselt liiklust ei toimu ja hakkame uut ehitama, saabuva kauba suhtes on ainult luulud ja oletused.
V
vaatleja  /   20:13, 27. sept 2017
Teadjad teavad ja mäletavad,et isegi saaremaale ehitati omal ajal raudtee.Mis on sellest saanud? Sama olukord tuleb RB ga. Kuna see tee ei vii ju kuhugi.Saaremaa raudtee võeti üsna ruttu ülesse
K
Kuuuurija  /   22:09, 27. sept 2017
Aga Naissaarel püsib veel osaliselt tänaseni...
Peaks ju veel vähem kuhugi välja viima?
V
vaatleja  /   20:10, 27. sept 2017
Ütled anvelt(id) mõtled sots.Sama mõttekäik on enamus meie kadak isehakanud kultuuri küündimattu eliidiga.
N
Noo Wood OOder  /   19:59, 27. sept 2017
Z
Zuu Roff  /   19:55, 27. sept 2017
raul rebane ja avatud eesti fond ehk selle k ä k i s u u s t t u l e b vaid kuld: https://oef.org.ee/meist/noukogu/
J
Ja-jah  /   19:44, 27. sept 2017
Omal ajal oli kommunismi ehitamine üks vahva luul,millel polnud rahaga midagi pistmist,nüüdsel a"al on mõni asi selle kommuunavärgiga justkui sarnane-enamus ei rahast sellega seoses undki,aga mõned vanad kommunismiehitajad kindlustavad oma vahvate valedega endale maapealse paradiisi
1
1  /   19:39, 27. sept 2017
minu komn ei vasta reeglistikule, muuda, kutsun eestlasi ärkama!!!
R
Raha kui meepott  /   19:37, 27. sept 2017
meelitab juurde kõige priskemaid kavalaid !
Q
Qwert  /   19:19, 27. sept 2017
Rebane Rebaseks ja Kallas Kallaseks, kuid mind huvitab, millal saabub see kriitiline punkt/aeg, mil kogu see RB visatakse ajaloo prügikasti. Mis võiks olla selle sündmuse sütikuks?
K
kremli troll  /   19:37, 27. sept 2017
2020 aastal tõenäoliselt ja sütikuks on eurotoetuste kadumine. Pool riigiaparaadist läheb tootvale tööle, teine pool on jõudnud nii palju varastada, et venitab pensini välja.
Seniks aga jõuab veel projektijuhtimise sildi all üht-teist krabada. Kiirustage, seltsimehed raudteelased!
A
A  /   20:19, 27. sept 2017
See aasta saadeti osavalt see roheliste rattaretk Hiiumaale, las kettravad seal. Olid eemal kaugel sellest tegelikku suurt hävingut loodusele, Eesti rahvale ja majandusele tekitavat probleemist. Sellist nõu need kommunikatsiooni eksperdid annavadki ses asjus. Järgmine roheliste rattaretk mööda hävitatavaid loodusradu Tallinnast Iklasse!
Q
Q  /   20:30, 27. sept 2017
Roheliste rattaretk 2018 Tallinnast Iklasse mööda hävingule määratud Eesti loodusmaastikke.

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis