109 kommentaari

E
eesti mees  /   09:53, 5. okt 2017
Estonia huku, põhjused salastati ja see ongi põhjus, miks levivad muinasjutud, lausa müüdid selle kohta. Õnnetused lihtsalt mõnikord juhtuvad ja nii olekski pidanud asjad jääma, aga ei, salastati- kohe tuleb küsimus:" Aga miks?"
J
just   /   21:18, 28. sept 2017
just HEA EESTI SEE RAPORT ONGI ÜKS SUUR VALE!!!SALASTATAKSE DOKUMENDID 70 AASTAKS??MUIDUGI SIIS JU OLULISED TEGELASED SURNUD JUBA KA SEE RATASTEL VALELIK INIMENE!!!!
R
Raha!  /   19:23, 3. okt 2017
Kui Rootsi riik pakkus hauarahu ettekäändel miljoneid veealuse sarkofaagi ehitamiseks, siis jätkus tal raha ka komisjoni kinnimaksmiseks. Hauarahu oli ainult ettekääne kuriteo jälgede betooni valamiseks.
T
Toimetus on puuga pähe saanud?  /   16:54, 28. sept 2017
Üks muinasjuttudest on lõppraport.
Miks ei ole pilte väidetavast augupoolselt küljest.
Miks tuukrivideodel on ajaline auk ajal, mil kaamera pidi filmima auku?
Miks laeva mudel ei uppunud Pariisi katsetustel - selleks, et see juhtuks tuli põhjakorgid avada.
Miks sooviti laeva katta betoonkangaga, aga enne seda veeti väidetava augupoolsele küljele liiva nii palju, et see katab külje augu kõrguselt?
Miks segati raadiosidet?
Miks kadusid inimesed päästetute nimekirjast - mitte keegi ei ütle enda nimeks kellegi teise nime.
Miks ei jagata üldsusega Riigikogule sel sajandil üle antud Estonia materjale - seal on sonari piltidel vöörivisiir laeva küljes! St vöörivisiir eemaldati alles mõned päevad pärast laevahukku, mitte see ei kukkunud eest ära.
Jätkake ise, kui te üldse ajakirjanike nime väärite....
J
J  /   18:39, 28. sept 2017
Lõppraportis ei ole sõnagi teiste laevade asukohtade kohta sellel hetkel kui esimene mats käis, õppused käisid, kas on mingit linki selle otsimiseks
T
Teeline  /   20:49, 28. sept 2017
Miks ei võetud arvesse päästetute neid tunnistusi, mis ametlikule suunale risti vastu käisid?
J
J  /   07:35, 29. sept 2017
Tunnistuste andjad kadusid nimekirjast
P
plätu  /   16:47, 28. sept 2017
P
plätu  /   16:49, 28. sept 2017
vabandust, läksid vale teema alla. pidid minema selle kätlemise teema alla meie lasteaedades.
J
Jolla  /   16:39, 28. sept 2017
Julgemad selgeltnägijad on ammu rääkinud, et laevahuku ajal oli UFOde liiklus seal tihe.
Laev aeti puruks tundmatult lennuaparaadilt antud tulelöögiga. Laibad koristati nädala jooksul ja läksid reptiloidide toiduks. Sellest see suur soov sinna hunnik betooni valada. Plass oleks ju olnud, kui tuukrid poleks ühtegi surnukeha leidnud.
M
Malt...  /   14:36, 28. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
A*sipi veel unustasid  /   16:41, 28. sept 2017
tema oli ju alati kôigis hädades patuoinas. :)
A
Artiklist!  /   14:01, 28. sept 2017
Saatke pakk.umised, kirjutan ka siia sellise häma, nagu kodanik tõra.vere.gi, pappi tuleb nigu ratsa.hob.ese s...! Halenaljakas lugu, aga kommentaarid on nii ja naa tõele palju lähemal!
...Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari! -> Muutsin. ehk nüüd on härrastele vastuvõetavam!
L
lugeja  /   14:00, 28. sept 2017
see on tõde artikkli kirjutaja jaoks,minu jaoks on tõde see,et laev lasti meelega põhja,kuigi ma ise seal tol hetkel polnud,lihtsalt endise sõjaväelase arvamus
U
UURIJA  /   15:33, 28. sept 2017
See et laev oli vaja põhja lasta ---otsustati eelneval õhtul Pärnus kinnises ringkonnas---mis on fakt ja 100% ammugi kindel ja rohkem ärgu keegi heietagu !!!
V
Väga   /   13:41, 28. sept 2017
hea lause-uut uurimist pole vaja enne,kui vana pole ümber lükatud.Kuidas saab ilma uue uurimiseta vana ümber lükata.Kas hakkab kusagilt tõde välja tulema,et sellised artiklid.Kindlasti paljud kardavad.
T
Tegelikult   /   13:18, 28. sept 2017
on ju ametlikus raportis dokumente, mis on täiesti tähelepanuta jäetud, , on tõesed, ja viitavad otseselt peamistele põhjustele....lihtsalt vahtu on tohutult palju seal paberites.
J
jass_  /   14:04, 28. sept 2017
Proovisin ka sama "kommenteerida", aga ei sobinud, saadeti modereerimisele, kas üldse avaldatakse:
Saatke pakk.umised, kirjutan ka siia sellise häma, nagu kodanik tõra.vere.gi, pappi tuleb nigu ratsa.hob.ese s...! Halenaljakas lugu, aga kommentaarid on nii ja naa tõele palju lähemal!
...Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari! -> Muutsin. ehk nüüd on härrastele vastuvõetavam!
N
no  /   12:46, 28. sept 2017
siin eestis ei hakka mitte keegi kedagi pigistama,et tõde selguks.Mängus on suurriigid ja keegi meie omadest ei suuda nende vastu minna.Kõik vaikitakse maha.Tõde selgub siis,kui pole enam kedagi ,kes vastutaks
H
Hea küll,   /   12:44, 28. sept 2017
Pihti ei ole, kedagi elus ei ole. Auku laevas ka ei ole. Komisjon kinnitab, et uurimas on käinud igasuguse haridusega spetsialiste, ka juriste, laevaehitajaid, kõike nähtud. Aga, kuidas sai see laev varemgi, enne uppumist sõita kaugemal kui 20 meremiili? Ja mitte keegi sellest ei teadnud? Ei teadnud ka siis kui laev eestlastele müüdi. Ei teatud eelnevate uuringute tulemusena. Alles nüüd, viimane raport ütleb, et müüdi valede sertifikaatidega. Kui nii, kes müüs? Miks müüs? Kui teadlikult, ongi see süüdistus tahtlikult laev uputada. Raportis ainult mõni rida sellest, aga ei ühtegi juttu kriminaalasja algatamisest ega süüdlaste karistamisest. Mina ütlen, et seegi raport on kahtlane ja vaid rahva hämamiseks tellitud.
J
J  /   15:07, 28. sept 2017
Kuidas on võimalik kindlaks teha, et laevas ei ole auku kui laev on külje peal mudas, kas kontrollimiseks tõsteti korraks üles või?
S
see polnud üldse see laev!  /   12:42, 28. sept 2017
... üks põhjus oli, et saada võimalikult väikeste kuludega lahti vanast vrakist... . Mina mäletan, et laev läks ümber päeval, õigemini pärastlõunal, vähemalt taevas oli veel valge.
P
Pärastlôunal?  /   16:45, 28. sept 2017
Ära sa räägi. Kas kohe Tallinna sadamas kai ääres seistes?
M
MeniaalneGoment  /   12:40, 28. sept 2017
V
vanaema  /   13:15, 28. sept 2017
Issver, see insener võib olla on juba teises ilmas, aga meie siin temaga vestleme... Püha Jumal, mis toimub selles konnatiigis.
M
MeniaalneGoment  /   15:06, 28. sept 2017
Eks see näita palju ajakirjanikud sellest teemast hoolivad.Copy-paste vanast artikklist,natuke kohendamist ja kohvipausile mobiiliga mängima
T
tere insener.  /   12:17, 28. sept 2017
Kardan igal aastal, "Estonia" huku päeval, kus hukkus üle 800 inimese, kiidulaulu vaid Alenderile. Minu tuttav hukkus ka, meeskonnaliige.
S
siss  /   12:12, 28. sept 2017
Vandenõu teoreetikutele.
Leppige vähemasti kokku , milline teooria meediasse paisata. Praegu avaldab üks ja sama isik erinevaid uskumisi , kuid ise ka ei usu sellesse. # ABSURD !
A
Ants  /   14:18, 28. sept 2017
Paraku on neid oma teooriaga ullikesi karjade kaupa ja mingi ühe teooriakese kasutusele võtmine on välistatud. Aga las kraaksuvad, sellest ei sõltu absoluutselt mitte midagi.
See 28. september on nüüd ja ka arvatavasti tulevikus mingi äraspidine "püha" kus mingi seltskond laseb fantaasial lennata.
K
Kui lõpparuanne on aus ja ainuõige, siis  /   12:07, 28. sept 2017
miks ei tõsteta selle kinnitamiseks laeva pinnale? Kui midagi pole varjata, siis pinnale ja kogu vandenõuteooriate hunnik saaks lõpu. Ma ei saa enam oma lähedasi tagasi, aga HING SAAKS ÄKKI RAHU. Tõsiasi on aga see, et laev läks selle ilmaga merele, sest oli seda ennegi teinud. Tulemuseks palju ookset ja katkiseid nõusi. Ja selle aparelli alla kukkumisest pole ka vaja pikalt udu ajada. See on siiani merepõhjas oleval laeval üleval asendis. Jõuga on seda irvakile väänatud, et autotekile pääseda. Lugege ise ka oma aruandeid ja võrrelge tegelikkusega. Esiteks ei kuku aparell kolaki alla, vaid seda tulev mehhaniliselt teha. Või on keegi sadamas näinud, et kui visiir üles tõuseb, siis aparell prantsatab kolaki vastu kaid? Ja enne lahkumist pressivad 100 meeskonnaliiget seda üles tagasi, et saaks visiiri alla lasta?
U
Underwater.  /   12:45, 28. sept 2017
No tegelikult oleks autodekil uurimine raskendatud sest laev vajus külili ja teadagi mis toimub asjadega, kui miski läheb ümber või kummuli. kõik on üksteiste otsas.
2. Kas on enam midagi, kui kaua võtab aega auto lagunemine aega vee all. ja kas seal masinaid üldsegi on. Ma tean et uudishimu on suur.
J
jaan trumm  /   14:44, 28. sept 2017
yks väike vahemärkus veel,- autodeki all olevatest kajutitest tulid inimesed ylemistele dekkidele enne yldist häiret, ok, laev oli tugevas kreenis, aga vett oli töusnud altpoolt, mitte ei sadanud katuselt, siis autodekilt ...
U
Underwater.  /   11:55, 28. sept 2017
Olen alati mõelnud seda, et asja saaks ehk nii kindlaks teha kui minna autodekile ja uurida seda autodekki põhjalikumalt kas on seal veoauto millel on pommid peal või ei ole Asi on ka selles kuidas neid näha saaks teada on et uuringud on kallid, aga meie kui IT riik võiks ise asja käsile võtta ja uurida. Kui pomme ei ole siis ei ole ja ongi süda rahul kõigil siis kaob see vandenõu ära. Aga ennem kui ei ole kindel et veoautodel mingeid lõhkeaine pole jätkuvad ka vandenõud. Ma ise ei usu seda pommi asja, sest näiteks kui oleks pomm plahvatanud oleks laevas suur auk või siis ribadeks, aga auku ei ole kusagil. tähendab plahvatus ei saanud toimuda. Kas ma nägin valesti, et sel ajal olid turvakaamerad või ei olnud? Eks laevaõnnetuste uurimine ongi keeruline. Mida räägib must kast?
V
vanaema  /   12:15, 28. sept 2017
Kuule, laev on betooni all, understand? Isegi lähedal ei või seal olla. Kui natuke oskad arvutid kasutada, siis kliki ükskõik mida: kapten Pihl, parvlaev Estonia pealtnägija... On sadu linke, kus saab näha tõtt, mida meid pannakse mitte uskuma. Ja tol ajal ja sel ajal turvakaamerad olid, on ja jäävad olema.
V
Vanaemale.  /   16:50, 28. sept 2017
No ei ole betooni all. Ei kaetuki betooniga, pappi ei jätkunud. Ymmärätkö? Ferstein?
V
vanaema  /   11:25, 29. sept 2017
Ponjatno. Comprendi.
M
MeniaalneGoment  /   11:35, 28. sept 2017
Ma olen lugenud seda lõpparuannet ja kõigi meeskonna liikmete erinevaid tunnistusi mis nad erineval ajal andsid ja tosin muud materjali takka otsa.
KAPO pigistas korralikult tunnistajate mune,et jutt saaks lõpparuandes muinasjutuga sünkrooni.Silver Linde mainib seda korduvalt yhel ylekuulamisel. estoniaferrydisaster.net/pdf/Enclosure16.pdf
Pikalt ei viitsi jahuda,ilmselt seal paadil oli rekkad Osmiumi ja Koobaltiga ja Voronin venemaalt Kurchatovi Instituudist sahkerdatud tehnoloogiaga.Võtmesõna sellele kõigele on Israel.Laar tegi varemgi ju kasullike tehinguid nendega,andis maksumaksja vanaraua vastu,mis pidavat s6jatehnika olema...Laarikest samas ei saa muus süüdistada kui hingetuks ja moraalitundetuks käpikuks olemises.
Mis ei tähenda ,et teda riigireetmise ja massimõrva asitõendite varjamise eest kubetpidi rippuma ei peaks panema..
T
TIIT  /   11:07, 28. sept 2017
kas ei peaks LAARI ´´mune pigistama kuna ta oli paistab ´´kaasautor relvaveos!!! ja tõde saabki teada??
  /   12:16, 28. sept 2017
ka ametnikud on sellest suurest relvalastist juba mitmel pool avaldanud uudiseid
T
Tiidule  /   16:53, 28. sept 2017
Tiit, kas mitte sina ei andnud omal ajal Estlinele monopoolse ôiguse, TLN-Stocki liinil laeva ühenduse pidamisele? Nii et ükski konkurent löögile ei pääsenud ja laevapiletid läksid nii kirveks, et Soome kaudu oli odavam Rootsi pääseda. Teiseks, seleta mis moodi Laar siia puutub?
G
G  /   11:03, 28. sept 2017
4. punkt oligi see, et ahnusest võeti tormise ilmaga liiga palju sõjavarustust müügiks peale. Ja kuna see käis kõik valitsuse kontrolli all, on selles loos ka palju salapära.
  /   12:15, 28. sept 2017
nii see oligi , kuid Rootsi paljas seda fakti isegi liiga palju
R
Rootsi rääkis   /   16:54, 28. sept 2017
end ise sisse? On ikka l0llakad küll. :)
M
miks  /   10:26, 28. sept 2017
miks kadusid inimesed, kes olid kapten Avo Pihtiga kõik ühes päästeparves??? Algul olid kõik päästetute nimekirjas, hiljem nad KÕIK kadusid??? See saa ju olla kokkusattumus? Miks miks???
  /   12:17, 28. sept 2017
Suur Saladus asjaosaliseks olemisest
V
Vatramine ühelt ja teiseltpoolt ja TÕDE  /   10:21, 28. sept 2017
elab vaikselt omaette.Kuhu ja miks kadusid mitmed inimesed
eesotsas kapten Avo Pihtiga - tõepoolest,kuhu,kui ometi neid
nähti peale pääsemist?Kuna nad teadsid tagamaid,tuli nad "ära
kaotada" - nii lihtne see ongi.
  /   12:17, 28. sept 2017
räägiti et osa löödi pärast maha
J
Jah  /   14:45, 28. sept 2017
see on ansambli Sveta Vatra repertuaarist.
J
juhm  /   10:00, 28. sept 2017
Eks ta ole. Kõik on korras nagu Norras, ainult osad paberid on salastatud ei tea mitmes riigis 75. aastaks. Lihtsalt nii sama, oma lõbuks. Imelik on vaid see, et vilepuhujate ajastul ei ole need paberid lekkinud. Aga seni usume-usume, et kõik on korras Norras.
  /   09:51, 28. sept 2017
visiiro kukkumine eest tegi nii kõva paugu, et inimesed kukkusid kajutites, laev kaldus moment suurde kreeni ja vajus kohel põhja ? pealtnägijas tehti selgeltnägijad sulideks, ja kõik, mida valetatakse võimude poolt, seda "loll" rahvas usub ? keegi pole kellegilt kuulnud, keegi pole näinud, kuidas vene mafia teadis, et see laev põhja läheb, kedagi ei hoiatatud, keegi ei näinud, kuidas laev hilines, ja suured autod viimasena suurte rakettidega peal laeva sõitsid. rootsi tolliametniku surmaeelsed ülestunnistused tallinki relvavedudest ???
J
jajaa  /   09:51, 28. sept 2017
jutusta aga julgesti, küll me usume
Rootsi pensionil asjaga kokkupuutunute käest kuuldud - kohe peale väljumist teatati laevalt Rootsi, et allveelaev jälitab, sealt vastati suurendage kiirust ja tehke sik-sakke
K
käsk oli olemas  /   10:06, 28. sept 2017
ja see lõpparuanne ammu enne valmis kui komisjon kokku tuli , nii oli vaja
J
jaan trumm  /   11:13, 28. sept 2017
OMG, mis multikast see jajaa on välja karanud?
T
tibu  /   09:42, 28. sept 2017
miks on siiani vastamata 2 kpüsimust?
1. miks kaeti see laev nii ruttu kinni
2. miks on keelatuds sinna sukelduda ja uurida
T
tean  /   10:08, 28. sept 2017
neid tegelikke ja nähtavaid põhjusi on vaja varjata
U
uskuge jah  /   09:40, 28. sept 2017
milleks siis betoneerida ja pea kaheksakümneks aastaks salastada dokumendid ? See laev uputati aga me saame sellest teda kunag nii umbes saja aasta pärast.Ehk täpselt siis,kui see tegelikult ei oma enam mingit tähendust.
  /   10:08, 28. sept 2017
aga see oli käsk armetutele riikidele
V
vanaema  /   09:39, 28. sept 2017
Kuulge , insener, kes kirjutas seda artiklit, tehke mulle selgeks, miks ma nägin viirastust? Ma ju nägin oma silmadega, et kaptenit päästeti ja näidati televiisoris. Tema naine tundis ta ka ära, aga talle ka tehti selgeks, et see ei olnud Piht. Muuseas, minu mehe 2 rootsi tädi läksid ka põhja, aga see enam ei ole nii oluline, võrreldes selle valega, mis on ümber seda õnnetust.
V
võike viga  /   10:10, 28. sept 2017
sest see vale kukkus natuke halvasti välja aga nüüd lakkuge panni
N
nägin...  /   14:58, 28. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   15:44, 28. sept 2017
Kapten Pihti nägid ju päästetute hulgas kolmandik eesi rahvast !?--- ainult üks valetamine ja vassimine !
X
xyz  /   14:59, 28. sept 2017
Sama lugu - ka mina nägin oma silmaga telekast, kuidas Piht koos veel paari reisijaga päästeti. Paraku hiljem see video kadus jäljetult.
V
vanaema  /   15:23, 28. sept 2017
Toksi arvutisse Avo Piht ja saad näha seda videot.
V
vanaema  /   15:53, 28. sept 2017
Ausalt, seda videot saab näha, täna vaatasin. Ega see mingi nali pole.
S
See  /   07:34, 29. sept 2017
on teine video. Kadunud on see, milles Piht on väikebussist väljas, tekk õlul. Seda näidati ainult 1 kord. Levinud on vaid teine, kus teda oletatakse olevat bussis, seal on teda küll raske ära tunda. Kuhu kadus aga see esimene video?
V
vello55  /   09:37, 28. sept 2017
estonia uputati.selles ei maksa isegi kahelda.
  /   10:10, 28. sept 2017
see oli käsk
J
J  /   09:37, 28. sept 2017
Loodesse ta oleks pidanud liikuma ja siis allatuule Soome poole, mis jõul ta edelasse liikus?
  /   10:11, 28. sept 2017
uputamise eesmärgil sügavaimasse kohta
J
J  /   09:25, 28. sept 2017
Kui laev sõidab idast läände, vajub paremale küljele kreeni tekkiv vee takistus keerab laeva paremale, Estonia sõitis tükk aega vasakule ja sealhulgas vastutuult (oli ju kirjas 28m/s). Ja ühtäkki muudab laev suunda ja hakkab allatuule Tallinna poole liikuma. Mis jõul ta loodesse liikus?
  /   10:12, 28. sept 2017
ikka surmale vastu
  /   10:32, 28. sept 2017
tuul oli 30..40 kraadi vasakust poordist ja 22..25 m.sek.
  /   15:02, 28. sept 2017
Laev võttis kursi vastu tuult, vaadake lõpparuandes laeva liikumise trajektoori, mis jõud teda edelasse ajas, mootorid pidid lükkama ju loodesse, need jäid seisma, vee takistus-see peaks tekkima kui kaptenisild vette vajub
M
Moderaator?  /   08:30, 28. sept 2017
Kas ka sina ei tohi vaikimisvande all avaldada inimeste arvamust?
K
käsust ei tohi  /   10:13, 28. sept 2017
üle astuda siis jään tööta 10 aastaks
O
Otsisin ja googeldasin, enam ei ole.  /   08:25, 28. sept 2017
Peale laevahukku oli artikleid, kus kinnitati, et see laev on sõitnud ka ookeanidel. On sellise vastupidavuse sertifikaatki olemas. Nüüd neid artikleid enam pole, kustutatud. Kas keegi usub, et sakslased ehitasid 150. meetrise parvlaeva ainult 20. meremiili kaugusel sõitmiseks. Vanasti olid need andmed olemas, nüüd enam pole. Võtke ükskõik, milline teine laev. Millegipärast on merekõlbulisuse andmed saadaval. Ei ole elus uskunud tellitud lugusid, ei usu ka seda raportit.
J
junnujunnu  /   17:02, 28. sept 2017
tundub,et moeraatoripoisid tegelevad toesti kahku pihku nyhkimisega....
M
Mina aga küsiksin:  /   08:17, 28. sept 2017
Kui laev tohtis sõita vaid 20. meremiili kaugusele kodusadamast, kuidas sai laev Saksast Rootsi? Olgu, veeti puksiiris. Aga edasi: Kas raport on lõplik? Süüdlast polegi? Laev müüdi eestlastele valede sertifikaatidega? Nii väidab raport. Kes müüs ja kuidas on juriidiliselt valede paberitega laeva müünud isik veel vabaduses? Sellest müüjast ja tema süüst aga ei kirjutata raportis. Miks? Ometi on see laev enne eestlastele müüki käinud kordi mitmetes sadamates, mis tunduvalt kaugemal kui 20 meremiili. Enn Tõruvere? Kes sellise loo tellis? Miks üldse sellist segast lugu vaja on? No ei klapi siin ju midagi?
M
mammamiia  /   10:34, 28. sept 2017
eesti laevaomanikud ja veeteedeamet teadis vaga hasti,et laev tohtis soita 20 miili kaldast,aga eesti pool ise korraldas koos rootslastega need nn.oiged paberid....
T
Tõde  /   22:48, 27. sept 2017
Inimesed kes Pihti elusana nägid on samuti vaikselt kadunud. Üks viimaseid neist oli Copterline õnnetuses hukkunud piloot Peter Fredriksson, kes osales Estonia päästetöödel. Saatke K.Lust sellele asjale peale, sealt vaka alt tuleb päris põrutavat materjali päevavalgele.
T
Tõde  /   07:39, 28. sept 2017
On siin kirjas ainult, et inimesed ei taha uskuda sellist lihtsat tõde. Palju põnevam on igat sorti vandenõusid uskuda. Uskujaile ei tee selgeks, et asi ei ole nii vahet ei ole kas usutakse jumalat või kellegi suurt kurja kätt mis suudab loetud minutitega erinevate riikide telejaamades videokassetid vahetada. Mis suudab inimesed kaotada, selliselt et aastakümnete jooksul ei tule midagi välja.
Pealegi. mis saladus see peaks olema, et niipalju vaeva nähakse selle peitmiseks. No hukkusid inimesed suurtele tegijatele on tuhatkond inimest käpu täis ja enamik olid mingite väikeriikide kodanikud (ka rootsi on väike riik maailma mastaabis), miks peaks meeletult ressursse raiskama.
V
Veab  /   13:33, 28. sept 2017
Sul on küll õnnepäev, doktorikraadiga Anders Björkman maksab sulle 1 millioni eurot kohe kätte kui su jutul on tõepõhi! http://heiwaco.tripod.com/e7.htm
T
to Tôde.  /   16:59, 28. sept 2017
Maailmas on ainult üks TÔDE - et tôtt pole olemas. Seepärast keegi ei usu. Seda enam kui "tôega" liiga palju hämamist ja sahkerdamist.
V
varem, või hiljem selgub tõde  /   09:46, 28. sept 2017
Lust nõnna noor veel - las elab...saatke selline uurima, kes nagunii minemas...
V
vanaema  /   11:31, 28. sept 2017
Samad sõnad: ei soovi Katrinile surma, sest seal on mängus praegugi elavad juhid. Selle pärast ongi kõik salastatud.
P
puhas sogamine kuriteo ümber  /   22:45, 27. sept 2017
Palju Enn Tõruverele selle jama eest maksti?
K
Kui lôpparuandesa on tôde,   /   22:08, 27. sept 2017
siis miks taheti selle "tôde" varjamiseks Estonia vrakki kinni betoneerida? Teiseks kuhu hiljem kadusid pääsenud meeskonnaliikmed, sh kapten Avo Piht?
  /   12:22, 28. sept 2017
hävitati
C
Cato  /   21:47, 27. sept 2017
Kui inimene on kaine, terve mõistusega ja jagab inseneeriast elementaarsel tasemel, pole vajadust uskuda lollide heietusi ja kollast ajakirjanduslikku soga. Hea artikkel üle hulga aja.
V
Väga hea!  /   00:39, 28. sept 2017
Hunnik mula ja soga ja ei midagi konkreetset.
C
Cato-le  /   01:43, 28. sept 2017
Järelikult klassifikatsiooni¨hingu Bureau Veritas Rootsi tegelased olid täis kui tarakanid l0llpead ja inseneerias sama vôhikud kui sinagi, kui andsid laevale valed sertifikaadid. Ja uurimiskomisjoni aruande on samasmoodi spekulatsioonid, vôi lausa kuritahtlik valetamine. Muideks seda raportit lükkavad ümber inimesed kellel on merealane inseneriharidus, sh laevade kaptenid ja laevaehitajad. Teiseks, mis kasu on inseneeria alastest teadmistest, kui enamik fakte on aastakümneteks salastatud?
L
Lisaks  /   07:23, 28. sept 2017
I
in out  /   21:30, 27. sept 2017
...tundub,et see laevapõhjas oleva augu lugu pole kajastust ,...lõpparuandes leidnud. Tuleb aeg kui kajastust leiab ka auk . Auk laevas ,laev põhjas.
T
Tellitud artikkel !  /   21:04, 27. sept 2017
Hea on väide, et "lükake uurimisraport ümber" kui kedagi ei lastudki uurima, ettekäändeid oli igasuguseid. Ka laeva ülestõstmine oli korragi "nii võimatu" ja "niiii kallis" , et isegi terves Rootsis, Eestis ja Soomes pole niipalju raha, et seda teha, samas olid kõik valmis investeerima miljoneid kuupmeetreid betooni, millega plaaniti laev lõplikult ära matta. Mere sügavus on selles kohas ~85 meetrit mis on täiesti normaalne akvalangiga sukeldumise sügavus. Ka hukkunuid ei lubatud pinnale tuua, kuigi seda pakuti täiesti tasuta ! Kogu selle ametliku valetamise tellijad proovigu ennem need faktid ümber lükata, kui siin vahutavad ! Veel üks huvitav fakt on see, et MS Estonia küljest lennanud vöörivisiir on endiselt tugeva valveall rootsi mereväe baasis, et sinna saada tuleb taotleda eriluba rootsi kaitseministeeriumist ja kui peaks õnnestuma see saada, siis ühtegi pilti ei tohi seal teha ! Järelikult on niipalju aastaid hiljem see teema väga kuum !
W
WTF !!!  /   21:00, 27. sept 2017
Hea on väide, et "lükake uurimisraport ümber" kui kedagi ei lastudki uurima, ettekäändeid oli igasuguseid. Ka laeva ülestõstmine oli korragi "nii võimatu" ja "niiii kallis" , et isegi terves Rootsis, Eestis ja Soomes pole niipalju raha, et seda teha, samas olid kõik valmis investeerima miljoneid kuupmeetreid betooni, millega plaaniti laev lõplikult ära matta. Mere sügavus on selles kohas ~85 meetrit mis on täiesti normaalne akvalangiga sukeldumise sügavus. Ka hukkunuid ei lubatud pinnale tuua, kuigi seda pakuti täiesti tasuta ! Kogu selle ametliku valetamise tellijad proovigu ennem need faktid ümber lükata, kui siin vahutavad ! Veel üks huvitav fakt on see, et MS Estonia küljest lennanud vöörivisiir on endiselt tugeva valveall rootsi mereväe baasis, et sinna saada tuleb taotleda eriluba rootsi kaitseministeeriumist ja kui peaks õnnestuma see saada, siis ühtegi pilti ei tohi seal teha ! Järelikult on niipalju aastaid hiljem see teema väga kuum !
S
Ses see point ongi,  /   22:10, 27. sept 2017
et laeva kinni betoneerimine oli kallim kui olnuks selle pinnale tôstmine.
J
Jah  /   20:49, 27. sept 2017
Hämarad ,väga hämarad lood ...
L
lkjhg  /   20:32, 27. sept 2017
Mäletan väga hästi,kui Kahvel saates oli külaliseks tol ajal mingi minister R:Lang ja temalt küsiti,et miks pole päritud USAst,et mida või keda need USA kaks lennukit peale laevahukku Rootsist ära viisid .Rein lubas kohe küsida ja rahvale teada anda.Senimaani ootame.
N
Nojah  /   19:56, 27. sept 2017
Eks Billi ja Monika armuafääri kohta kirjutasid ka sada tippjuristi neli tonni raskesti arusaadavaid pabereid. Ega selle jura ümberlükkamiseks ei pea kakssada juristi kirjutama kaheksa tonni pabereid!
Estonia sündmuse ümber vassimine ja salastamine on kahtlusi tekitanud. Siis veel ajaloost kuulmatu ettepanek laev merepõhjas kinni betoneerida, et keegi ei näeks ega räägiks.
U
Uhh  /   19:48, 27. sept 2017
Ja nii "lihtsate põhjuste" peale oli vaja 75-aastat salastatust lajatada...
P
pro  /   19:23, 27. sept 2017
Mida selliseid vulgaarmaterialismi püha sõdalased ei taha arvesse võtta, et selliseid vigaseid laevu oli teisigi. Ükski neist ei ole siiani uppunud kuigi sõidavad samal merel.
Ü
Üks nendest   /   22:13, 27. sept 2017
Diana II/MareBaltikum/Melodia, kes oma esimeses elus samuti visiiri kaotas.
T
trifiid  /   18:57, 27. sept 2017
Luba teadlasele stipendiumi ja ta hakkab tõestama ükskõik mida. Kuidas nende Läänemere gaasitorudega oligi. Kui jookseb Eesti ja Soome vahel ei juhtu midagi, kui Venemaa ja Saksa vahel võib plahvatada, meri läheb keema ja kõik kalad surevad ära ning boonusena mõjub hävitavalt hüljeste kõrvakuulmisele.
Kõrgetasemeline komisjon vähemalt nii väitis ja mingit samalaadset õhust võetud mäda ajab Ernst & Young railbaltiku kohta.
U
Uskmatu...  /   18:56, 27. sept 2017
et ei ole nagu kuulnud, et klassifikatsiooniühingu Bureau Veritas Rootsi esindaja oleks kohtu alla antud. Ikkagi palju inimesi kaotas elu selle paberi tõttu.... Uskumatu.
M
mammia  /   10:38, 28. sept 2017
see paber anti valja kooskolas eesti veeteedeametiga....pole see rootsi pool yksi syydi inimeste tapmises...
M
muud midagi  /   18:50, 27. sept 2017
piinlik pläma
  /   18:40, 27. sept 2017
kes sulle selle udu ajamise eest maksis,enn? rootsi vöi eesti valitsus?
R
RB  /   18:35, 27. sept 2017
kasumlikkust kinnitab väga kõva komisjon...
K
Keit  /   17:45, 27. sept 2017
See lõppdokument lükati ümber koheselt, sest laev ei saa nii kiiresti põhja minna kui laevatekilt vesi peale tuli. Laev oleks pidanud minema kummuli ja jääma hulpima tundideks. Selle kohta on akadeemilise kraadiga inimesed sõna võtnud ja isegi peaks saateid/videosid selle kohta youtubes üleval olema. Ainus võimalus kuidas nii kiiresti laev sai põhja minna, on vaid siis, kui laevapõhjas oli auk ja vesi tuli sealt sisse.
P
paberid ei aja kedagi põhja,  /   17:39, 27. sept 2017
iga paberi taga on inimene.
M
MeniaalneGoment  /   13:04, 28. sept 2017
Paber kannatab kõike..