130 kommentaari

N
nh  /   20:42, 12. sept 2017
teater, mis poliitilise prpoaganda pärast hävib, pole ju teater!- pigem propagandistlik kinotegemine!!
!
!!!  /   09:29, 12. sept 2017
Labasusi ning haltuurat ei peagi rahva rahadega ülal pidama.
T
Tiit  /   02:47, 12. sept 2017
EKRE vastu käib massiivne laimukampaania.
  /   19:09, 12. sept 2017
Pole mingit kampaaniat,ekrelased on ise omale nime teinud ja siin näeme,kes nende poolel on,isegi teatris ei käi ja ei toeta kultuuri.Eks törvikutega kergem liikuda ja köiki ja köike kiruda ja endale rusikaga rindu taguda,kui meie teeksime.Siis kui need pääsevad kuhugi,jookseb meie maa tyhjaks
T
tiit  /   00:27, 12. sept 2017
Eero Epneri sõber vajab praegu kogu Eesti rahva toetust.
https://www.youtube.com/watch?v=0lOts9d48TQ&feature=youtu.be
K
Kui nii  /   20:09, 11. sept 2017
..siis igakell valin EKRE. Jub tänase presidendi Eesti rahvast vihkava kõne pärast. Jälle on temal tähtsamad pagulased ja fiilid.Mõnitas lipuvärve, mis ei pidavat midagi tähendama, teie siin ärge mõelgegi oma juuri hoida.
  /   19:09, 12. sept 2017
Vöta rohud,kui körvade vahel tyhjus
K
Keksk  /   19:26, 11. sept 2017
Artikkel on moonutatud. Lugege orginaali objektiiv.ee ja saat aru õida öelda tahetakse. Postimees ja õleht panevad räiget soga. Küll tuleb nende mihklipäev ka
E
eralõbu  /   17:55, 11. sept 2017
Veel üks põhjus ekret valida. Ma pole kunagi no99 käinud ja pean maksma selle eest
N
näib  /   18:30, 11. sept 2017
Kahtlustan, et sa pole pooltesse Eesti teatritesse jõudnud, aga kõik nad saavad riigilt rahastust...
:
:)  /   17:43, 11. sept 2017
ekre hakkab ise kinu ja teatrit tegema.
T
tõrvikujooks  /   17:58, 11. sept 2017
a seda on nad ka siiani teinud. Tuleb poliitiline kinu, ei unustata ka sobivat publikut kutsuda, enamasti kuskilt ida propatööstusest
K
kas sulle pole tõrvikujooksu sõnum kohale jõudnud?  /   19:58, 11. sept 2017
Ikka veel?Selgitan,tõrvikujooks tehti EESTI rahvale riigi sünnipäeva auks.Kõik karvased ja sulelised olid toompeal kätlemas,jutlemas ja nosimas.
Rahvas,see tähtsam osa,kes oma maksudega selle peo "korraldas"elliidile,
see osa sai EKRE abiga ka veidi peost osa jalutades tõrvikutega.
Kas on midagi selgusetu?
Kui sul eestiga seost pole,ära sõna võta.
K
King  /   20:03, 11. sept 2017
USAs ka mingid torbikutega tegelased teevad tõrvikujooksu oma riigi auks...
M
mõnele  /   02:54, 12. sept 2017
kohe meeldiks tõrvikujooksu asemel hoopis terroristide eest joosta
K
koguaeg  /   19:15, 11. sept 2017
ju teinud, konkurentidest tuleb lahti saada.
M
mugul  /   17:32, 11. sept 2017
miks peaks ükskõik missugune teater riigilt raha saama? kui rahvas vajab alkoholi siis rahvas läheb poodi ja ostab selle. kui rahvas vajab kultuuri siis rahvas läheb teatrisse, kontserdile, kinno, muuseumi ja ostab pileti. miks peaks riiki koormama ebaefektiivsete, mittejätkusuutlikute, ürituste toetamisega?
I
irw  /   17:41, 11. sept 2017
Loodaame siis koos et sa riigilt pensioni saama ei hakka.
M
mine  /   21:13, 11. sept 2017
ja ütle peegli ees IRW.
T
to 17.41  /   22:08, 11. sept 2017
nendes teatrites ,,töötavad'' tööeas inimesed,kes ei peaks meilt,maksumaksjatelt mitte mingit rahalist toetust saama,müügu pileteid ja kui ei suuda saadud piletirahast ära elada,siis valigu uus elukutse.Aga pension on määratud inimesele,kes on juba oma tööelu vanuse või tervise pärast lõpetanud ja kel on ka õigust inimväärselt elada.
K
kas poliitikud,  /   11:25, 12. sept 2017
ka sinu ekre, riigilt raha ei saa, teevad ju ka teatrit.
J
juss  /   17:17, 11. sept 2017
Kui ekre võimule saab, siis peab eestist lahkuma, kui nad kõik need ähvardused teoks teevad, siis peab pagulaseks minema. Sisuliselt saavad hävituspataljonlased võimu juurde.
K
Krat   /   17:41, 11. sept 2017
Sa juss oled arukas inimene. Sinuga võib luurele minna küll
K
Krat   /   17:41, 11. sept 2017
Sa juss oled arukas inimene. Sinuga võib luurele minna küll
S
Söör fon krat   /   17:15, 11. sept 2017
Ekrenaudid läksid pöördesse. Ahahahaaa
N
näh  /   17:23, 11. sept 2017
jota ka pudeli jaoks raha teenimas
S
Söör fon krat   /   17:34, 11. sept 2017
Ekre pooldajad jah teenivad siin omale pudeli raha
K
kratkine  /   02:57, 12. sept 2017
krammafon
J
John  /   17:05, 11. sept 2017
Biitlid pole Epneri sõpra unustanud.
https://youtu.be/sf7l4tySVqY
K
Kahjuks  /   16:59, 11. sept 2017
on praegused valimised kohalike omavalitsuste valimised ja ma suuremas plaanis neid väga tõsiselt ei võta.Kui tulevad aga riigikogu valimised-PEAB EKRE võitma või vähemalt hea tulemuse tegema.Mul isiklikult on väga kõrini reformierakonnast ja sotsidest.Keskerakonda ma ei peagi mingiks eesti erakonnaks ja neist ei räägi üldse.Sellised tuleb igasugusest võimust väga kaugel hoida.Võimalik,et midagi on loota Irli või vabaerakonnast,kuid põhiline lootus on siiski EKRE-l!
K
Krat   /   17:38, 11. sept 2017
Ahahahaaa ekre on joodikutest koosnev kamp
Ö
Öelge mulle?  /   16:54, 11. sept 2017
Mis tolku mulle on, kas NO99 elab või sureb? Minul on oma elatustaseme kurss.
T
Teisitimotleja   /   16:46, 11. sept 2017
NO99 inimesed on samasugused parasiidid kui pagulased. Tood ei viitsi teha kuid raha tahavad.
M
maakas  /   16:40, 11. sept 2017
No ja siis? No mis siis juhtub? Tegelikult mitte midagi. Eks neid igasugu teatreid meil veel jätkub...
J
jah istungid juba algasid peale koormavat suvepuhkust,  /   16:49, 11. sept 2017
nüüd said nad tööle puhkama.
V
valijad  /   16:36, 11. sept 2017
Ennem hakkab päike läänest tõusma kui EKRE võimule saab....
K
kui  /   17:36, 11. sept 2017
e-valimiste võltsimised jätkuvad siis vast tõesti
K
Krat   /   17:39, 11. sept 2017
Ekrenaudid E-valimised ja pagulased tulevad koll koll koll.
1
100% nõus  /   16:32, 11. sept 2017
juba ammu oleks pidanud sulgema!
M
mis sulgema?  /   16:40, 11. sept 2017
siis hakkavad pead lendama ja kultuuri hakatakse hävitama, raamatuid põletama, nagu just mõni päev tagasi ETV filmis nägime.
K
kolla  /   16:09, 11. sept 2017
NO99 toodab kordades rohkem põllurammu kui keskmise suurusega loomafarm ja sellepärast nad ise end majandada ei suudagi.Miks mina omast taskust peaksin neid ülal pidama?
K
kulturnik  /   15:59, 11. sept 2017
paneme kinni, laseme maha, saadame siberisse või koonduslaagrisse ... kõik need, kes meile ei meeldi või on meile konkurendid. See kõik on juba ajaloos olnud ja teame ka kõik, mis neist sai. Ei ole midagi uut siin päikese all. Ikka vaimustunud rahvas ka tõrvikute valgel neid valib ja loodab tuhandeaastast Riiki ja roosamannat. Ka see ei ole uus.
M
Minugi  /   15:49, 11. sept 2017
Poolest
O
ott  /   15:20, 11. sept 2017
Ka SIRP tuleks ette võtta, sest ei ole ju kellelegi saladus, kelle häälekandjaks see leht täielikult muutunud on.
https://postimg.org/image/jiei34bz9/
V
valijad  /   15:44, 11. sept 2017
Enne hakkab päike LÄÄNEST tõusma kui EKRE võimule saab! Eesti rahvas ei peaks nii loll olema!
R
RS  /   15:18, 11. sept 2017
Globalistidel ikka tõsiselt pepu majas kui juba sellist lausrumalust kirjutatakse.
  /   15:13, 11. sept 2017
eks lääne kommud ja muud sorosed toeta neid haltuuratootjaid,rahva raha pole vaja igatsugu multikulti promomiseks raisata.
K
kraanajuht saab tööd  /   14:57, 11. sept 2017
kui ekre võimule tuleb siis taastatakse lihula sammas. vana helme ise ütles. ühesõnaga kino jätkub. varuge suurem pakk popkorni :DD
H
hallo  /   16:16, 11. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
eu  /   16:52, 11. sept 2017
Lp. hallo - olete vist hiljuti saabunud Eestisse. Kas kirja kirjutas teie nimel mõni filoloogist pagulasabiline?
Ja Eesti ajalugu pole ka teie tugevam külg?
H
hallo  /   17:55, 11. sept 2017
saabusin hilja v vara, mida vahet. Kus on ekrenaudid, seal provokatsioon ja enamasti on salakaval provokatsioon nagu selgapussitamne-kordas hullem, kui otserünnak
K
küll hr.Avandi rahad teeb, ei maksa muretseda   /   14:56, 11. sept 2017
pealegi,kas orjakarjale on üleüldse teatrit vaja ??
R
rahad  /   15:19, 11. sept 2017
Eesti keeles on mõiste "raha"ainsuses.raha.
K
kolla  /   16:03, 11. sept 2017
Eestlased olid juba ammu vabad kui venemaal alles pärisorjus kestis.Veel aastal 1963 olid kõigi venemaa kolhoosnike passid külanõukogus seifis,et rahvas laiali ei jookseks.Päästis ainult vene kroonu,siis sai sõjaväepiletiga uue passi ja võisid mujale elama asuda.
T
to 16.03  /   22:17, 11. sept 2017
sõjaväkke võeti 18 aastaselt,seega mingi 16-17 aastane pidi käima koolis,mitte aga kuhugi mujale elama asuma ja peale sõjaväge,21-22 aastaselt,täiskasvanuna läksidki mujale elama,seega milles küsimus,kas su pass oli enne sõjaväge kodus sahtlis või külanõukogu šeifis.
K
kolla  /   23:24, 11. sept 2017
Mis koolis?Põldu pidi kündma ja peale selle olid ju ka veel tütarlapsed kes ei pääsenud sealt mülkast muidu kui ehk mõni sai linnapoisile mehele.Vahet oli niipalju,et kolhoosis oli seeaeg hullem nälg kui leningradi blokaadis.Ei räägi kuulujutte vaid ise olin siberis.Sellepärast kirjutan kõik vene nimed ka väikeste tähtedega,et te pole paremat väärt.
A
ardo  /   14:43, 11. sept 2017
ja mida siis laste sünnitoetused w ? keskerakondlane oled w lubad enamat w ?
H
hea ja lihtne  /   14:43, 11. sept 2017
Mmmm, küll oleks rahval hea- ei peaks ise mõtlema, sest seda teeb EKRE. Laula ainult halleluujat! Oh, kuldsed ajad, millal tulete!?
S
Sa...  /   16:34, 11. sept 2017
...to la ei sa aru et sinu "kuldsed ajad "on praegu käes ja kui EKRE tuleb on su varastamisel lõpp.
A
Ahsoh  /   22:10, 11. sept 2017
Igal ajal omad vargad!:D
A
ardo  /   14:40, 11. sept 2017
Päris ausalt! Valingi EKRE, sest teistel on voimalus olnud juba Eesti inimeste elu paremaks muutmisel. Pealegi need NO99 vennad ikka päris sassis hea elu peal riigi rahad pluss tavainimestele vaatavad ülevalt alla kui juhuslikult pole poliitik pealekauba ja valimisi pole tulekul
A
Ardole  /   17:20, 11. sept 2017
Muidugi võite valida, vaba maa. Ma mäletan veel Rahvaliidu aegu ja auesimees Rüütli valitsemisaegu. Ei ole midagi uut siin päikese all.
I
Indrek2  /   14:35, 11. sept 2017
Selge, peagi pannakse see teatriparoodia kinni. Väga hea.
S
Söör fon krat   /   17:36, 11. sept 2017
Sa ekre kloun kao delfisse tagasi ja pasunda seal ekre loba
E
Eino Taruk  /   14:34, 11. sept 2017
Aga rahvas muidu ju ei maksa selle eest, et keegi ennast alasti rebib, röögib, seaveres vähkreb ning lõpuks purki teeb...Ikka tuleb väevõimuga, see tähendab maksuameti toel see raha käest väänata.
E
Eino Taruk  /   14:37, 11. sept 2017
Samuti, ma ei maksaks sentigi LGBTQ+ ja mis veel liikumisele, radikaalfeministidest meestevihkajatele ja antifa-le, ma tahaks, et minu maksuraha läheks lastehaiglale vajaliku aparaadi hankimiseks. Aga ei, raha LGBTQZFT+ whatever jaoks väänatakse mul käest, aparaadi raha palutakse annetada sellele otsa....
Y
yll  /   14:34, 11. sept 2017
sa mode ole hale.
P
Pets  /   14:32, 11. sept 2017
pealkiri on eksitav, Vooglaid pole seda väitnud.
H
HeKa  /   15:58, 11. sept 2017
Saan ka samamoodi aru, et hr. Vooglaid arutleb selle teema üle,
millest "Postimees" kirjutas. Ja muide, V.V. arutleb arukalt, sest ta on mõistusega inimene ja oskab põhjuseid näha ning seoseid analüüsida.
K
keegi tahab Vooglaiule  /   16:24, 11. sept 2017
solki loopida,ei tea mispärast.
Kas ta kandideerib kuskil?
T
tuletan meelde  /   14:28, 11. sept 2017
Hetkel tulevad kohaliku omavalitsuse valimised. Riiklike rahastuste üle otsustamine ei kuulu kindlasti omavalitsuse pädevusse.
S
Selge  /   14:26, 11. sept 2017
Füürer on rääkinud.
K
kurjuse kehastus  /   14:15, 11. sept 2017
kas keegi kunagi seda meest naeratamas või rõõmsas tujus on näinud?
K
küsimus  /   14:25, 11. sept 2017
Kas keegi kujutab ette,et Varro tümitaks mõnda naist jalaga???Miks Epner ei kirjuta vägivallast ja Ojasoost?
K
K  /   15:00, 11. sept 2017
Ei kujuta, aga seda kujutan küll ette, kuidas Varro kõik naised kvoodi järgi sünnitama sunnib.
H
HeKa  /   16:00, 11. sept 2017
Ja parem olekski, kui eestlaste perekondades sünniks rohkem lapsi.
T
to 15.00  /   22:25, 11. sept 2017
meil on valida,kas sureme rahvana välja või ei,praeguse seisuga on varsti siin kõik läbi ja paiga võtavad üle hoopis teist nahavärvi ja teise religiooni ja teise kultuuriga inimesed.
E
Eino Taruk  /   14:42, 11. sept 2017
Mis sa sellega tahad öelda? Tead kes oli see kes pidevalt naeratas, nimetas oma vestluspartenreid sõnaga "kallis", oli eraelus pehme ja meeldiva iseloomuga? Heinrich Himmler :P
E
Eino Taruk  /   14:43, 11. sept 2017
Sel ajal kui sina otsid kurjust naeratuse puudumises, tule tõeline kurjus tagauksest, iglitiibadel, suurte siniste silmade ja lubadustega maailma võrdsemaks ning liberaalsemaks muuta. Ja sina , vaeseke, seda ei märka...
T
Timm T.  /   18:39, 11. sept 2017
Probleemiks ei saa enam praeguseks olla mittemärkamine. Ma keeldun uskumast, et on nii palju lauspimedaid inimesi. Siin on pigem mingi religiooniga sarnane fenomen mängus. Kui keskmine sallija kuuleb tuhandetest Inglismaal immigrandigruppide poolt vägistatud lastest, siis tal lülitub aju loogikaga tegelev osa välja. Seda ajuosa hakkavad kompenseerima sallija ideoloogia poolt suunatud emotsioonid. Paraku ei väljendu need kaastundes ohvritele või vihas süüdlaste vastu, oh ei - sallija silmis on probleemiks hoopis need, kes julgevad avalikult välja öelda, et kurjategijad on ühe kindla taustaga!
T
to 14.15  /   22:21, 11. sept 2017
ennem usaldan tõsist meest kui klouni moodi ,suu kõrvuni,tolana käituvat hampelmanni.Meil on juba üks ,,meie mees'',tola ja narr.
M
mrk  /   14:14, 11. sept 2017
Varro oma rahastamise põhimõtted lausa üks-ühele praeguselt venemaa kultuuri rahastamise süsteemilt maha kirjutanud. Põhimõttel, kui valitsejaisandale ei meeldi raha ka ei saa. Kui saaks paneks ilmselt ka vangi nagu seal praegu tehakse. Selles mõttes on täiesti õigus EKRE on lihtsalt koondunud kurjus ja vihkamine.
A
arvamus  /   14:20, 11. sept 2017
NO99 on ikka võimulolijatele meeldida proovinud-labane ja maitselage Savisaare muusikal hea näide.Egas Ojasoo saanud presidendilt ordenit ometi oma naisalluva jalaga tümitamise eest
I
ing  /   15:04, 11. sept 2017
No99 on kritiseerinud võimulolijaid küll (reformierakonda)... Ja Tiit Ojasoo pole oma taskusse raha saanud riigilt. Ta on teinud raha eest lavastusi ja seda on inimesed näinud. Kui sulle nende lavastused ei meeldi, see on juba teine asi. Aga ainult seepärast, et kellelegi ei meeldi NO99 etendused, seepärast ei saa teatri rahastamist keelata. Sest paljudele meeldib see teater, ta on omanäoline ja julge. Ta on käinud mööda maailma lavastustega ja nende arvustused on head. Muide, teatrit ei saaks mujale maale kutsudagi, kui lavastused ei meeldi.
V
väga õige,kui tegi lavastusi,mis hästi peale läksid  /   16:33, 11. sept 2017
saavad oma rahadega hakkama,ei pea riiklikul tasandil toetama.
EKRE suunab selle rahva heaolu parandamisele.
Praegu on asi väga käest ära-
maksumaksja maksab RK-le palka(ja mitte vähe!)
maksab kuluhüvitistega liisitud autod kinni,maksab majoneesi kinni,
rahastab erakondi,et need linnad oma plakateid täis kleebiksid,
meeletud kulutused telereklaamidele-meie teeme,meie oleme tugevad!
Hiljem kuuleme omaenda raha eest,et ei jätku haigekassale,
ei jätku puudustkannatavatele peredele...
Valin EKRE.
M
matsu  /   20:07, 11. sept 2017
Kas sa arvad, et kultuur või tsirkus pole osa rahva heaolust?
M
mats  /   21:26, 11. sept 2017
arvan jah.
Y
yll  /   14:36, 11. sept 2017
miks peaks 27 teatrit saama riikliku rahastust ja siis käituma nagu hollywoodi tähed.
T
T  /   15:23, 11. sept 2017
No see kommentaar on täiesti lambi pealt võetud.
E
ei ole  /   20:19, 11. sept 2017
..lambi alt võeti just, sest valimised tulevad, soppa peab lendama lambi alt ja lambi pealt. Ühe söör fon krati möla , keda see kotib.
F
Fake news  /   14:05, 11. sept 2017
"Varro Vooglaid: kui EKRE võimule saab, jääb teater NO99 rahata"
Vooglaid ei ole midagi taolist väitnud.
T
teatrisõber  /   14:02, 11. sept 2017
NO99 on teater,mis eelkõige seostub vägivallaga.On sümboolne,et argpükslik naisepeksja edvistab teatris edasi aga ohver pidi lahkuma.
K
Kes  /   14:07, 11. sept 2017
lööb, see armastab! Vene vanasõna
N
noh  /   14:16, 11. sept 2017
Siis lavastagu Semper muusikal Naisepeksja-Tiit Ojasooga peaosas
.
...  /   14:00, 11. sept 2017
" Kultuurinimesed " õppige ära üks korralik töö, millest ühiskonna väärtus kasvab. Vabal ajal ühiskondlikus korras tehke teatrit ja küsige selle eest loomulikult raha kui maksjaid jagub siis pole mingit abi ega toetust vaja. Agasuguse s@@sta esilemise eest elada maksumaksja kulu on ikka päris kurjast.
J
Jah  /   14:53, 11. sept 2017
Huvitav, et just need on siin kõige rohkem arvamust avaldavad, kes vaevalt ühegi teatri uksest kunagi sisse on astunud.
I
ing  /   15:10, 11. sept 2017
Sina oled siis ütleja, et see teater on saasta näidanud. Aga paljudele on nende etendused meeldinud kui omanäolised, julged ja huvitavad. No ja kelle arvamus peab siis peale jääma? Ehk on siiski seda teatrit vaja, kui seal on palju käijaid?!
Y
yll  /   16:40, 11. sept 2017
no maksas siis mõni euro rohkem oma pileti eest et ei peaks riigikassast kerjama.
meil muud ei kuule kui raha on puudu ja kultuur-teater.seda et see kamp riigile mõne sendi läbi ekspordi suudaks teenida sellest pole mõtet unistadagi.
sellised maavillased eesti tasemega mehed aga oi kui multikultid et ah pole meile seda eestit vajagi küll aafriklased ikka meie teatris käima hakkavad?
V
väga õige,siis maksavadki need,kellele teater meeldib,  /   16:56, 11. sept 2017
mitte need maksumaksjad,kellele ei meeldi.
Piletile 10.-€ juurde ja edasi-täistuuridel.
Mulle nad EI MEELDI ja ma pole nõus ka maksma.
EKRE-l on õigus,kõikvõimalikku jama ei jõua maksumaksja oma olematu palgaga kinni maksta.
  /   14:00, 11. sept 2017
Samas on ekrenautide juhtfiguurid kogu aeg ise riigi nisa otsas rippunud...
T
toiduahela lülike näikse häiritud  /   16:56, 11. sept 2017
ära sa räägi rõõmukest
K
konsa  /   13:55, 11. sept 2017
Varro Vooglaid: kui EKRE võimule saab, jääb teater NO99 rahata
.-.-.-
see on selge, et MAKSUMAKSJA RAHA eest tehtav POLIITPROPAGANDA on lubamatu raharaiskamine.
I
ing  /   15:12, 11. sept 2017
Teater on näidanud, kuidas poliitika käib.. on osutanud etendustega poliitika kitsaskohtadele, mida igaüks ei julge. See, et see on mõningaid kuidagi riivanud, noh seda oligi arvata. Kõikidel pole üht arvamust.
U
uku  /   13:53, 11. sept 2017
Ekrega läheb nii nagu presidendi valimiste ajal. Ja sellega on ka teema maas.
S
Söör fon krat   /   13:56, 11. sept 2017
Jajah. 16 punni ja ekre tegi pulli.
S
süsimust iroonia  /   13:59, 11. sept 2017
seda küll, aga mõtle ka ikka kui hea natsidetektor tegelikult ekre on!
val  /   14:01, 11. sept 2017
sa krati sugulane tead ka kuidas presidenti valiti . näiteks nüüd toimuvad tegelikud presidendi valimised , juhul kui riigikogus valitud ei saa
S
Söör fon krat   /   17:13, 11. sept 2017
Ta pole mu sugulane. Saa üks kord üle ekre troll
L
leo  /   13:51, 11. sept 2017
Objektiivis ilmunud Varro Vooglaiu kirjutis kandis hoopis teistsugust pealkirja
H
hehh  /   15:10, 11. sept 2017
Kalasilmobjektiivis võib ilmuda mida iganes, ainult mitte miskit objektiivset :D
S
see on nagu naistesaunajutt,igas väljaandes muutub:  /   17:01, 11. sept 2017
M
MINU NIMI  /   13:48, 11. sept 2017
ei mõju lollid ajupesu katsed, valin ikkagi EKRE
S
Söör...  /   13:59, 11. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jälle  /   14:10, 11. sept 2017
jätsid tabletid võtmata.
  /   14:42, 11. sept 2017
Hea lastetuba sul, kratt! Vanemad võivad uhked olla.
S
Söör fon krat   /   17:12, 11. sept 2017
Endast räägid või?
V
vaene ekremendikene  /   18:02, 11. sept 2017
kui sa ekremli partijat valid, siis sul polegi mida pesta...
F
Fie  /   13:48, 11. sept 2017
Meid ei rahasta ükski riigikassa. Riik ei küsi kas pere söönuks saanud või mitte, ainult maksa. Haige olla ei tohi sest riik ei maksa esimesel 9 päeval sentigi. Töötage mõni kuu Fie- na ja vaadake kas saate hakkama. Miks pean mina oma maksudest igasigu õhumüüjaid ülal pidama ?
K
kas  /   13:45, 11. sept 2017
keegi tunneks puudust kui see NO99 koguni kaoks, vaevalt.raha tühja loopimine.
T
täiesti nõus!  /   13:45, 11. sept 2017
Roppused ja mudas püherdamine nüüd küll kunst ei ole. Kinni see propagandapesa!
S
Söör fon krat   /   13:58, 11. sept 2017
Ekre jah tuleb kinni panna
  /   14:43, 11. sept 2017
Sulle on vaja kambri asemel palatit.
S
Söör fon krat   /   13:44, 11. sept 2017
Mitte ainult teater ei jää rahata vaid ka muud asjad nagu näiteks sünni toetused
R
rainz  /   14:07, 11. sept 2017
krat-kas ekre lükkas sinu palve erakonnaga liituda tagas,i et sa nii sapine nende peale oled? Või oled sa tõsine hullumeelne!
S
Söör fon krat   /   17:11, 11. sept 2017
Ma pole kunagi ühtegi erakonda tahtnud minna , Ega lähe ka tulevikus
K
Kratikene  /   20:26, 11. sept 2017
kuidas ei ole, hullude parteis Jämejalas oled ju?
V
van der salliga  /   14:07, 11. sept 2017
ja pagulaste armastamine keelatakse ära ja mehed ei tohi käest kinni avalikus kohas jalutada. palju hirmsaid asju hakkab siis juhtuma
  /   14:44, 11. sept 2017
See ongi krati murekoht.
S
Söör fon krat   /   17:10, 11. sept 2017
Se on ikka teine mure. Sest teie räägite ju sellest
L
luul  /   20:09, 11. sept 2017
Armastust ei saa keegi ära keelata!
S
Söör fon krat   /   17:17, 11. sept 2017
Ekre ei sa kunagi valitsusse. Ainuke koht kuhu ekre saada võib on karu peeeese
1
17:17 /söör fon kraakleja  /   10:49, 13. sept 2017
Keegi teine ei saa sinna k..p.. minna, kui sina eest ära ei tule. Millal Sina ullike ülemise peaga mõtlema hakkad?