203 kommentaari

O
Olen kuulnud,et suurem osa inimesi avaldavad oma eraelu ja igapäevaseid asju kõigile neile,keda ei tunta!  /   02:16, 10. sept 2017
Õnneks mul pole sotsiaalmeediaga juba ammugi pikka aega tegemist olnud.Ja ehk ongi parem.Igal pool kus ma viibin,paljastavad väga paljud oma isiklikke teemasid inimestega,keda tegelikult õieti ei tunta.Ja seda just kõige rohkem facebookis,twitteris ja kus iganes.Facebooki pole olnud ja ei saagi elu sees olema.Jumal teab mis jama keegi kokku keerab.Tänapäeval ei tohigi enam kedagi usaldada.Usaldada saab ainult iseennast.Kuulata oma sisetunnet rohkem kui teiste omi.
I
inimkonnale  /   19:50, 9. sept 2017
Peetruse esimene kiri 3:Kristlikust ühiselust
8 Aga viimaks, olge kõik üksmeelsed, kaastundlikud, vennaarmastajad, halastajad, alandlikud!
9 Ärge tasuge kurja kurjaga ega sõimu sõimuga, vaid vastupidi, õnnistage, sest te teate, et olete kutsutud pärima õnnistust!
10 Sest "kes armastab elu ja näha häid päevi, see hoidku oma keelt kurja eest ja oma huuli pettust rääkimast;
11 ta pöördugu ära kurjast ning tehku head; ta otsigu rahu ja nõudku seda taga.
12 Sest Issanda silmad on õigete poole ja tema kõrvad nende palvetamise poole; aga Issanda pale on pahategijate vastu!"
R
Reklaam  /   07:37, 9. sept 2017
Kasuta kondoomi...
V
veteran  /   21:35, 8. sept 2017
See pole bussijuht vaid rumal ja haige olend.
K
kas  /   11:19, 9. sept 2017
sinu kergeusklikkus on tarkus? nagu vanasti tembeldati vaenlased nõidadeks ja sinusugused nõudsid nende põletamist tuleriidal.
M
Mikk  /   19:57, 8. sept 2017
Ma olen ka olnud emmega hädas - tal on Facebook ja teleseriaalid tähtsamad kui mina. Sageli ei leidnud ta aega et minu sõidukaardile raha laadida ning viimaks ta vihastus ja saatis mind vanaema juurde kooli (seal on tasuta koolibuss). Minule siinne elu meeldib.
R
Ruff112  /   14:45, 8. sept 2017
Olgu palk nii väike või suur kui tahes ei tähenda seda et peaks lapsele õppetama roppusi ja sellist sõnavara.
H
huvitav  /   18:40, 8. sept 2017
Mida arvab sellest Meie Presidendiproua ?
T
to huvitav  /   19:39, 8. sept 2017
Mis president siia puutub ? Nii loll kommentaar , et võrdset ei mäletagi.
  /   19:33, 8. sept 2017
tänapäeva lapsed on roppuste koha pealt nii haritud,et võivad täiskasvanuidki õpetada.
T
TIIU TAMM  /   14:14, 8. sept 2017
kohale saab taksoga
1
14:14 tiiu talutütrekesele  /   17:28, 8. sept 2017
Miks taksoga, maal on ju kõigil eralennukid, ei tea miks nad igat last eraldi kooli ei vii?? Igas kolkakülas oma lossid, katustel maandumisplatsid.Lihtsalt tahavad jonni ajada ja bussijuhte kiusata, mis muud. On ikka sõgedad need jeestlased.
E
Ei saa aru!  /   11:17, 8. sept 2017
Tundub, et sellel emmel on igav! Lapsel lubati kooli soita, midagi halba ei juhtunud....milleks yldse see artikkel? Minge kuulake oma lapsukesi valjaspool kodu, saate alles konekoolituse!
1
11:17  /   12:34, 8. sept 2017
Aga sinul on küll igav, leisid inimese, keda süüdistada? Räägi konkreetsest juhtumist, mitte ära üldista.
S
sass  /   12:54, 8. sept 2017
Konkreetse juhtumi puhul on vaid lapse emme väide, et nii oli. Võialik, et polnud juhtumitki.
V
Võialik / 12:54  /   17:32, 8. sept 2017
...vaid Eestimaal, salgame kõik maha ja olemegi kommunismis. Ei ole ID kaardi jama, ei ole bussijuhi jama, oh kui ilus elu!
  /   13:33, 8. sept 2017
korralikul bussijuhil sellist asja ei juhtu ! tolkamitel ,aga kyll .
V
väga palju juhtus  /   16:11, 8. sept 2017
Last rünnati vägivaldselt - verbaalne vägivald on samuti vägivald.
T
to Ei saa aru  /   19:41, 8. sept 2017
Kas oled seda last "väljaspool" kodu rääkimas kuulnud ? Teiste laste sõnavara ei puutu praegu asjasse.
V
Veel laste kooliteest  /   11:14, 8. sept 2017
Ühe korraliku kooli(Pääsküla) sulgemisega tuleb Nõmmelt Mustamäele lastel sõita tund aega.Et siis üles tuleb tulla hiljemalt pool seitse.Mööda sõidab ka koolibuss, kuid kui peale tahad saada, maksa bussijuhile eraldi, see on koolijuhtkonna vastus lapsevanemale.Kõige kurioossem on see, et selles koolis on hallitanud seinad ja lapsed pandi kooli riietega seina värvima, midagi ette ütlemata. 4 päeva jalasolnud püksid viska minema, sest polnud ju tegu veepõhise värviga, millest jagu saaks. Mis toimub meie koolides, kas ainult saunatirimine ja valest otsast aitamine, või on ka inimlikkust veel võimalik loota? Tõega pead olema miljonär, et lapsi koolitada, ajakirjandus võiks minna selle Mustamäe kooliga tutvuma, kus seened kasvavad seintel, mida värvima peavad 6.kl. poisid tundide ajast.
1
11:14 täiendan...  /   12:38, 8. sept 2017
tegu on kaksikutega ühes klassis, nii, et topelt riided ühel perel ühe päevaga läinud. Tore ju!
N
nii suured  /   17:25, 8. sept 2017
poisid peaksid juba oskama tööd teha küll nii, et ei plätserdaks, aga äkki lapsed niisama määrisid üksteist mürades?
V
Vasja  /   11:14, 8. sept 2017
Kui väikesed lapsed bussijuhti ropult sõimavad, siis on kõik korras - juba väikena tuleb ennast paika panna ning suurena tuleb kohe pasunasse anda
K
Kui  /   10:56, 8. sept 2017
kallid emmed teaks ka kuidas teie võsukesed väljaspool kodu ka käituda oskavad,tean mida kirjutan nii mõnigi aasta olen neid inimesehakatisi kooli vedanud,ei imesta sugugi et koleegil skaala lakke lõi,bussijuhi tegevust ei õigusta aga vaevalt see juhtum nii oli nagu serveeritakse
T
to Kui  /   16:12, 8. sept 2017
See on siis õigustuseks, et täie aruga täiskasvanu samamoodi peab käituma?
J
JUHAN  /   10:30, 8. sept 2017
12 aastane laps peaks olema juba suuteline ise oma asju ajama. Maksma, selgitama j.n.e. Mina ise pidin näiteks vaevu 14 saadesks saades juba lausa ise igal pool täimehe eest väljas olema. Sest asjaolud kujunesid nii, et mina jäin siis pere vanimaks meessoost isikuks.
Juhul, kui teismelisel lapsel on mingi p.uue võiarengu p.e.e,t..u,s, nii et ta iseseisvalt hakkama ei saa, siis peaks tal kooli minnes ning sealt tulles olema ikkagi saatja.
S
Saatja  /   10:39, 8. sept 2017
Kui sul oli saatja, siis alati kõik ei saa saatjat. Osadel käivad vanemad tööl.
T
to saatja  /   11:32, 8. sept 2017
Loe kommentaar ikka läbi, mitte ära vahuta. Juhan ju kirjutab, et tema oljuba 14-set pere vanim mees ja pidi ise kõigega hakkama saama. Mitte nagu mõni kaasaja ärahellitatud ä.p.u.
1
11:32  /   12:41, 8. sept 2017
Loe ise artikkel läbi, tegu on puudega lapsega, keda mõnitati, mis see Juhani elu siia puutub, kas on tänaseni keksimise puudega või?
T
to 12:41  /   17:21, 8. sept 2017
Kui laps on puudega, nii et ise hakkama ei saa või on see rasendatud, siis on tema abistamine kohaliku omavalitsuse sotsiaaltöötajate otsene kohustus. Kuigi, viimasel ajal tahetakse kõiki sellegamillegipärast tegelema panna. Bussijuhte, kaasreisijaid, naabreid j.n.e. Kelle kohustus see tegelikult olema ei peakski.
Kas vanemad on seda abi üldse taotlenudki? Võib piirdub ema kogu energia vaid facebookis vahutamisega?
K
Kui asjast aru ei saa,   /   18:03, 8. sept 2017
siis pea parem oma suu kinni. Kui sinu laps on nii kõva "muri" igati, siis on ju ka küllaltki palju normaalse ja tasakaaluka käitumisega lapsi. Ega siis sellepärast, et ta kedagi sõimama ega halvustama ei lähe, ei pea ta kohe mingi ä. p. u. olema. Vaata nüüd ennast, kuidas sa teise lapse kohta võid ütelda. Sinu mõistes ju ainult "hästikasvatatud" lapsed on nii toredad, et kui bussis sõidavad, siis võid nendelt õppida sellist sõnavara, et ainult oma südames võid mõtelda, kes küll neid on nii õpetanud niiviisi kisama ja karjuma?
O
Oh jah...  /   10:58, 8. sept 2017
..meil ei salli siin riigis enam täisinimesedki üksteisest, mis siis veel lastest rääkida. JUHAN vist ei tea, et vanemad tööl peavad käima, et tugiteenused on kättesaamatud nendele, kellel veel pea otsas on.Mis riigis sa ela? MINA, MINA, sinu puue on tänaseni mitte millestki arusaamine.
T
to oh jah  /   11:37, 8. sept 2017
Käivad, muidugi käivad. Aga kui 12 aastane on veel äpuvõitu ning võimetu ise hakkama saama, siis lihtsalt TULEB teda saata ning abistada. Ja see on ennekõike ikka tema VANEMATE, mitte bussijuhtide või kaasreisijate kohustus. Või kui vanemad ise sellega toime ei tule, siis tuleb kas palgata abiline või pöörduda abipalvega kohalikku sotsiaalosakonda.
Mitte aga meedias lämilööma ning vahutada.
1
11:37 Ära siis...  /   12:44, 8. sept 2017
..LÄMILÖÖ ega Vahuta siin, PALUN LÕPETA OMA LÄMI!!!
?
? to 12:44  /   20:35, 8. sept 2017
Kas peale labase tänitamise midagi arukamat kah öelda mõistad? Midagi sisulist. Väga vaimukas ja geniaalne on hambaid teritada sel puhul, kui arvuti ühe tähe välja löömata jätab. Enamaks nähtavasti intellekti ei jagugi.
J
Juhanile  /   16:13, 8. sept 2017
Aga laps ju püüdiski selgitada. Bussijuht oli see, kes poolelt sõnalt lapse sinnasamusesse saatis!
T
to Juhanile  /   20:24, 8. sept 2017
Sa ise ikka kuulsid või? Bussijuht näiteks eitab. Tunnistajate ütlusi siin ei ole. On vaid vihase ema süüdistused. (kes vahetevahel "unustab" raha üle kanda)
Mille alusel sa väidad, et üks valetab ja teine räägib õigust.? Vaahet on lugu hoopiski vastupidi?
!
!!!  /   10:21, 8. sept 2017
Siin loen ma ainult ühe, seejuures vihase osapoole versiooni. Aga kes garanteerib,et see on ikka 100% õige. Mitte täiendatud, liialdatud või fantaseeritud. Tuleks ka teise poole seisukoht ära kuulata.. Ja ka tunnistajad.
Kardan, et ka seekord lahendatakse asi lihtsustatud viisil, et "kliendil on alati õigus!",
K
kohalik  /   11:24, 8. sept 2017
Sõidan iga päev selle firma bussidega ja võin öelda, et sellised brutaalse käitumisega juhid on neil liinidel reaalselt olemas. Mõni neist tunneb erilist mõnu laste mõnitamisest.
T
to kohalik  /   12:20, 8. sept 2017
Peaaegu olematu palga eest headbussi juhti ei saagi. Pealegi kahekordse töökohustusega. Sõita ohutult, graafikus püsida ning samas ka veel pileteid müüa.
T
to to kohalik  /   16:16, 8. sept 2017
Ainult totaalselt kasvatamatu ja ebaintelligentne inimene hakkab last mõnitama sellepärast, et tal omal väike palk on. Kas laps on selles süüdi?
K
kas ta  /   17:29, 8. sept 2017
mõnitas siis kõiki lapsi, kui üldse mõnitas?
O
Olematu palk.  /   18:17, 8. sept 2017
No küll mõni ajab ikka segast juttu. Kas sa süüdistad last (lapsi) selles, et bussijuhtide palgad väikesed ja siis tulebki endast nõrgemaid sõimata. Eks siis mingu kuhugi suurema palga peale, kus pole midagi teha ega millegi eest vastutada ja küsigu kõvemat palka. Huvitav, kuidas küll kauplustes nendekassapidajate ja müüjate närvid vastu peavad? Seal pead ju terve päeva ainult rääkima ja rääkima ja sõimata saad topelt ikkagi, ole siis kundede vastu hea või halb.
T
to olematu palk  /   20:30, 8. sept 2017
Kui needki lahkuvad, siis tulebki liin üldse kinni panna. Kustkohast sa sandipalga eest sinna super-musterjuhte leiad? Või lähed ehk ise sinna bussijuhiks? Edu sulle! Muuseas, mis puutub kassapidajatesse ja müüjatesse , siis mina olen rohkem kui korra hüsteeritsevaid kassapreilisid näinud.
X
xxxx  /   15:34, 8. sept 2017
Miks sa kohalik siis juhile märkust ei tee?Vahest naudid laste sõimamist.Või oled
argpüks?
S
see kohalik  /   17:29, 8. sept 2017
on selle lapse ema, õigustab oma laimu.
J
Juhan  /   10:21, 8. sept 2017
Maavalitsused on Atko bussidesse pannud kaamerad mis jälgivad kas bussijuht raha vastu võttes ikka pileti annab. Tasuta sõiduõigust peab ka bussijuhile tõendama ning ilma selleta ei tohi laps bussi minna, sest muidu võetakse bussijuhil lisatasu ära. Maavalitsus s.t. Eesti Vabariik tahab sõidupiletite müügist võimalikult palju raha saada.
O
Onu Heino  /   10:19, 8. sept 2017
Ma kah pussijuht pääle seda kui Laar kolhoosi maha müüs ja trakoripääl töö sai otsa! meil on külltore kollektiiv ja rahvas, me hääd killumehed!
  /   13:34, 8. sept 2017
kolhoosid olid okupantide sigitised !
E
est.  /   10:16, 8. sept 2017
Bussijuht vallandada või vähemalt karm rahaline karistus alustuseks. Kas bussifirma on juba vabandanud kliendi ees?
E
eva  /   15:48, 8. sept 2017
Kuule kulla Est ega Sa isePUUDEGA POLE
T
to est  /   20:40, 8. sept 2017
Enne vabandamisi ning vallandamisi. Kõigepealt, kas selle vihase emakese sõnavalingud on üldse kuidagi tõendatud? Pealtnägijate ning peakt kuulnutega. Kes sulle ütles, et too emake räägib puhast tõtt, bussijuht aga vassib? Või oled selgeltnägija?
N
No mis  /   09:42, 8. sept 2017
Halloo, ema kohus on kaardile rahalaadida. Ja kui õpilaspiletit ja raha pole siis käib jala. Bussijuhil on ka omad ettekirjutised ja antud teemas on süüdlaseks saamatud emad ja hoopis nende peale tuleks kaevata kui vaja. Endal peaks piinlik olema, ema ei jõudnud raha laadida .... tõesti lapsejaoks seda poolt minutit!?!?! Piinlik
E
est.  /   10:15, 8. sept 2017
Sa näru loe ikka korralikult. Lapsel oli ka sularaha.
T
to est  /   10:32, 8. sept 2017
Sõnavara, seahulgas ka solvagud ning sõim on kommenteerija harituse ning intellekti näitajad.
T
to to est   /   16:17, 8. sept 2017
Ja bussijuhi kohta see ei käi või?
T
to 16;17  /   20:43, 8. sept 2017
Mida ütles bussijuht, seda me kahjuks täpselt ei tea. Ise ta seda näiteks eitab. Sellisel juhull, kus on tunnistajad? Aga mida kirjutab siin meie auväärt EST,, seda võib igaüks siin must-valgel isegi lugeda.
  /   10:23, 8. sept 2017
see bussijuht tuleb koheselt noa alla saata !
10:23-le  /   11:55, 8. sept 2017
Pöördu islamisti poole!
  /   10:25, 8. sept 2017
no ega sellepärast siis veel sõimama pole vaja hakata. aga noh, eesti värk, üks roppus teise otsa...
U
urr  /   10:38, 8. sept 2017
Viisakalt võib ja peab käituma- bussijuht teenindab inimesi. Kui närvid on korrast ära, tuleks arsti poole pöörduda või valida mõni teine amet. Selliseid sapipõisi on hulgaliselt, kahjuks. Sõitsin 127 bussiga Laulasmaalt Tallinnasse, sadas oavarrest, kaardid vist olid niiskust saanud, bussijuht käitus kogu tee sisenevate reisijatega ebaviisakalt-neurootiliselt, paljud reisijad ütlesid talle otse välja, et selline käitumine ei ole vastuvõetav, siis mingi mutike hakkas lipitsema juhiga, see sai hoogu juurde, tundes, et teda õigustatakse ja hakkas oma rämeda valju häälega jutustama üle kogu bussi oma bussijuhi jutumisi- hallooo, pane suu kinni, sinu jama ei huvitanud kedagi! Kui oled selleameti vastu võtnud, täida seda ametikohta nii nagu peab. See, et graafik pressib peale, pole teps reisijate asi ja ei vabasta teenindajat viisaka käitumise nõudest!
0
09:42 läks lahti laadasõit  /   11:20, 8. sept 2017
Ise ei loe lõpuni ja juba olen see, kes kõike täpselt teab.Laps oli aus, rääkis nii nagu asi oli aga bussijuht juba kukkus sõimama, laskmata lapsel lauset lõpetada. Tal oligi sularaha olemas ja maksis, milleks lärmata?Kuhu on kadunud inimlikkus, KUHU????
G
ghgg  /   11:50, 8. sept 2017
Seadused on siiski mingitest bussijuhtide ettekirjutustest üle. Seadus keelab last bussist maha tõsta ja peale võtmata jätta.
L
laps  /   17:33, 8. sept 2017
tore, ma siis enam piletit ei osta, selle raha eest saan narkotsi.
T
troll  /   09:15, 8. sept 2017
Asi ei ole palgas! Aga püüdke ise neid 1 Euroseid pileteid päevast päeva ja aastat aastasse menetleda! Tegelikult on see ülemuste tegemata töö, mida peavad bussijuhid lahendama! Laste puhul võiks olla tasuta sõit ja äärmisel juhul registreerimine ja kogu moos! Kuidas raha kätte saadakse, ei peaks küll kuidagi bussijuhi mure olema! Täiskavanu puhul võiks küll ilma pikema jututa bussist välja tõsta ja kogu lugu. Bussijuht peab ikkagi bussi juhtima.
K
kah Harku vallast  /   09:11, 8. sept 2017
Kommentaar millegipärast ei ilmunud.
Hea, et see ükskord ajakirjandusse jõudis. Osa keskerakondlasele Arvo Sarapuule kuuluva ATKO Liinide bussijuhte on täielikud mühakad: suitsetavad bussi lõpp-peatuses täis (mõni isegi sõidu ajal), sõimavad reisijaid (eriti lapsi). Eriti ebameeldiv on üks tumedate prillidega kiilakas Andres, sellel puudub igasugune viisakus reisijate suhtes. Firmasse ja Harjumaa Ühistranspordikeskusse on korduvalt pöördutud, jamad jätkuvad. Muidugi on ka sõbralikke ja meeldivaid juhte, aga Sarapuul paistab puuduvat huvi jõhkarditest juhtidega tegeleda.
S
seal firmas  /   09:51, 8. sept 2017
nigelad palgad ja keegi korralik ei taha minna, võetakse isegi joodikuid.
Mis aga nendesse nunnudesse lastesse puutub, siis ropp sõim laste poolt käib üle bussi, kui nad keelatud ja ohtlikus kohas peatust ei saa, siis sõimatakse bussijuhti pe'deks jne. seda eriti noorte neidude poolt, mõni poiss aga lubab bussi segi pek'sta, seda isegi siis, kui mõni õpetaja bussis.
K
kah Harku vallast  /   11:32, 8. sept 2017
Sinu kirjeldatud sõimavate laste peale pole kunagi sattunud, küll aga olen näinud, kuidas mõni juht mõnuga peedistab lapsi - mida väiksemaid, seda sadistlikumalt. Üks Koit Pikaro välimusega vunts on lastega eriti karm. Üks vanem prillidega juht on eriline juhmard, kellel on endal suured raskused arusaamisega sellest, kuidas piletisüsteem tehniliselt töötab, aga kange on lastelele käsi külge ajama bussi sisenemise takistamiseks, kui kehtiv sõiduõigus on olemas, aga tema kas ei oska seda aparaadilt välja lugeda või on kuulmisega raskusi, kui aparaat teeb lubava piiksu.
K
kah Harku vallast  /   09:04, 8. sept 2017
Ei imesta, et see ükskord ajakirjandusse jõudis. Mitmed Arvo Sarapuule kuuluva ATKO Liinide bussijuhid on täielikud mölakad: suitsetavad bussi lõpp-peatuses täis, sõimavad reisijaid (eriti lapsi). Eriti ebameeldiv on üks tumedate prillidega kiilakas Andres, reisijate suhtes pole mitte kõige vähematki viisakust. Korduv pöördumine firmasse ja Harjumaa Ühistranspordikeskusesse pole aidanud. On muidugi ka viisakaid ja korrektseid juhte, aga sellel keskerakondlase firmal paistab puuduvat vähimgi huvi mölakatest juhtidega tõsisemalt tegeleda.
M
mitu korda  /   17:35, 8. sept 2017
sa seda sama juttu kirjutad, arvad, et sellest ei saada aru, vaid mitmed kirjutavad?
J
Jaanus  /   09:02, 8. sept 2017
Eks need näljasajased palgad teevad pikapeale ikka õelaks küll. Kuna enamus Eesti palgasaajaid ei saa seda nö 'Eesti keskmist'. Aga kõigele vaatamata ei tohi oma kibestumist teiste peale välja valada. Oleme me ju kõik samasupi sees ja seda enam tuleks oma saatusekaaslastesse mõistvalt ja sallivalt suhtuda. Eriti lastesuhtes, sest milles nemad on süüdi? Näis, kuidas selle 'hääletusega' meil läheb, tõenäoliselt nagu alati. Summad/toetused mida meile suurelt on varemgi lubatud, ongi vaid lubadusteks jäänud.
K
koolilaste vedu  /   09:52, 8. sept 2017
on kõige vastikum töö, te ei tea, mis bussis toimub.
H
Homo  /   10:18, 8. sept 2017
Lapsed on üldse vastikud, miks neid tehakse?
J
Jaak  /   09:02, 8. sept 2017
Räme pohmakas ja tulemus on alati inetu.
J
ju võeti  /   10:13, 8. sept 2017
osa palka vähemaks reisijate tõttu, kes tahavad iga saja meetri tagant maha, aga iga kohaltvõtuga suureneb kütusekulu ja ülekulu tõttu võetakse palka vähemaks atkos.
S
Shaakal  /   08:25, 8. sept 2017
Lugedes siinseid kommentaare saan aru, et enamus on sellise küünilise bussijuhi sõbrad või sugulased.
Inimesed ei saa tihti loetust aru, aga ometi millegiärast loevad, ei saadud probleemi olemusest ka
Vaadake, lp Ohtulehe nn. targad töötajad, laske ikka normaalsed kommentaarid läbi!
I
Ilmselt ekre valijad  /   08:36, 8. sept 2017
Samad ju sõimavad siin iga päev eestlasi ja eurooplasi ja kiidavad ekret. Palju bussijuhil ikka sugulasi?
V
vaevalt  /   09:06, 8. sept 2017
Kesiku firma, kesikumentaliteediga sovetid.
P
probleem on selles,et  /   09:01, 8. sept 2017
maailm ongi ohtlik ja ema oleks pidanud hoolsam olema raha kaardile kandmisega, saadab lapse hea tahte peale välja, aga naiivsus maksis kätte.Bussijuhi suhtumist sellega ei õigusta, aga hea,et ka ema sai õppetunni kui sai.
N
naised  /   10:17, 8. sept 2017
on väga kättemaksuhimulised, aga selleks hea valetada. Kas tal tunnistajaid on, kui mitte, siis see sopaleht levitab laimu.
M
Mimi  /   10:19, 8. sept 2017
Funktsionaalse lugemisoskusega inimene oleks aru saanud, et lapsel oli sularaha kaasas, aga bussijuht ei lasknud lapsel lõpuni rääkidagi vaid hakkas kohe sõimama. Sellised väjendid on kohatud iga juhul - kas inimesel on raha või ei.
S
shaakalile  /   10:16, 8. sept 2017
kas sa oled seda tööd teinud, et tead, kuidas tegelikult olukord on? Mina olen terve elu teinud ja kui ausalt kirjutan, siis ei vasta kommenteerimise tingimustele ja kui muudan sõnastust, siis suunatakse tsenseerimisele. Ainult rumal inimene kirjutab asjadest, millest midagi ei tea.
X
x  /   08:24, 8. sept 2017
Bussijuhid peavad ennast jumalaks.
T
TT  /   08:54, 8. sept 2017
Eks selleks nad pürgivadki. Hetkel on nad juhtivtöötajad, kelle haldusalas on suured inimgrupid, kui mitte massid juhtida :D
juhtivtöötaja  /   10:19, 8. sept 2017
ja palk on min. natuke kõrgem, lisaks osad valetavad kättemaksuhimulised reisijad.
E
ema paneb oma lapse tanki  /   08:13, 8. sept 2017
ja siis läheb vinguma.
K
korralik...  /   08:07, 8. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to: 08: 07  /   08:15, 8. sept 2017
kuidas või kus too laps korda rikkus? Mine maga välja!
K
kui  /   08:28, 8. sept 2017
Sa juba hommikul nii tige oled, siis mis päeval veel juhtuda võib. Lapsi Sul ilmselt pole , vägivaldset vanemat pole lastele vaja.
S
sinu lapsed  /   10:20, 8. sept 2017
saadavad kooliekskursioonil õpetajagi heasse kohta.
K
kõik  /   08:05, 8. sept 2017
ümberringi pahad,ainult mina ja minu laps on head .loomulikult iga lapsevanem kaitsaeb oma lapsi,aga mõistuse piires.ei ole meil lapsed ka inglid,oskavad sigadusi ja lollusi teha küll.12 aastane poiss on juba suur,peaks enda eest ise seisma mitte kaeblema.kas kuulati mõlemad osapooled ära või see on ainult ühepoolne lugu.kuidas see asi päriselt oli,kas keegi teab.
T
to: kõik  /   08:26, 8. sept 2017
Mis põhjusel see laps siis paha oli? Kui loed, saa ka loetust aru! Bussijuht käitus valesti ja tuleks selle rämeda lause pärast juab täna vallandada!
A
arvad  /   10:22, 8. sept 2017
et see jutt tõde, kas iga tõestamata jutu eest tuleks lahti lasta, kes siis üldse tööd teeks? Miks tal kaarti peal raha polnud? Oleks kontroll tulnud, siis bussijuht oleks ränga karistuse saanud.
N
Noh ema oleks pidanud raha andma aga mitte boheemlase moodi tututama  /   08:01, 8. sept 2017
Tututu tututu
A
aga  /   08:31, 8. sept 2017
Lapselel ei antud isegi võimalust raha pakkuda. Loe artikkel korralikult läbi. T:O:T:U:.
L
laps  /   10:23, 8. sept 2017
sõitis ju tasuta.
  /   12:50, 8. sept 2017
Kui tasuta, miks see bussijuht siis ropendas???
K
kui üldse  /   17:40, 8. sept 2017
ropendas, siis sellepärast, et tema saab karistada, kui kontroll tuleb.
L
Lea  /   07:59, 8. sept 2017
Miks üks ema üldse saadab oma lapse sellisesse situatsiooni - ei jõudnud raha peale laadida.
Kas kõik pereliikmed ja head sõbrad sattusid liiklusõnnetuse tõttu haiglasse enne kooliminekut?
P
piiks  /   10:16, 8. sept 2017
on ju teadmata,kas ülekantud summa laekub järgmisel või kolmandal päeval,nii lihtne see põhjus ongi!
J
ja kes  /   11:29, 9. sept 2017
keelab sul nädal varem kanda?
P
puudega?  /   07:56, 8. sept 2017
Ilmselt on need seadusetsitaadid asjakohased - 12-aastane ei suutnud bussijuhile raha pakkuda. Neil bussidel pole ju juhikabiinil ust, et bussijuht oleks saanud ukse kinni tõmmata ega oleks andnud võimalust raha pakkuda.
P
Pafca  /   07:38, 8. sept 2017
Kas bussijuht kaotab oma palgast midagi kui lapse ilma rahatta bussi laseb 😁
A
Artikli järgi.  /   08:29, 8. sept 2017
Sain aru,et koolilaps oleks maksnud sularahas.
O
Oleks  /   08:58, 8. sept 2017
Aga ei maksnud. Tegelikult pole 12 aastane ka päris tita. Teema jätkuks, bussijuht ei tohtivat last bussipeatusse maha jätta (kuigi piletita reisijat ei tohiks teenindada) aga rahata last kodunt kaugemale võib/peab viima??? Pärast jälle keegi peab tagasi viima.
L
lumekakk  /   10:20, 8. sept 2017
loomulikult kaotab, eriti kui kuu jooksul taolisi lapsi 100 satub. Pilet tõstetakse kallimaks just taoliste juhtumite tõttu ,kui bussijuht ei kaota ( 2 x 100 = 200 eurot tuleb kuskilt tagasi teenida -kulud katta.)
A
Arvamus  /   07:21, 8. sept 2017
Näpuga näidata ja halvustada bussijuhti on ju lihtne, kuid olen palju kordi näinud kuidas tegelikult meie noorsugu käitub. Ei kinnitata turvavöösid, loobitakse igasugu sodi bussis, süüakse krõpse, jäätiseid ja kõike magusat mida on poest kaasa ostetud. Kui bussijuht julgeb keelata on kohe paha ja asi suure kellakülge aetud. Tegelikult on see närvesööv töö, nii klientide kohapealt kui ka tööandja poolt. Kui rikutakse firma vara on süüdi bussijuht, kui nõuad korda siis oled kuri onu. Nokk kinni, saba lahti olukord ja iga väiksemgi asi siis kohe vallandame. Nii et võtke teadmiseks kurjad emmed ja issid, enne kui kisa tõsta, tuleks ka üks sõit kas koolibussiga või üldse kus on koos palju lapsi kaasa teha ja siis avaldage oma arvamust. Ma arvan et see kohe muutuks.
N
Nimi  /   07:59, 8. sept 2017
Et, kui eelmine klient oli ebameeldiv siis võin järgmise kliendi seinakülge sõimata? Imelik loogika.
A
aga miks  /   10:26, 8. sept 2017
peaks korraliku kliendi seina külge sõimama? See artikkel on ju ühepoolne ja anonüümne, miks ei küsitud bussijuhi versiooni?
T
Teema  /   10:25, 8. sept 2017
See ju täiesti teemast välja ja asjasse mittepuutuv kommentaar. Kuidas see 12-aastane poiss, kes tahtis piletit osta nüüd kõigis neis sigadustes äkki süüdi on?
Ja ma ei ole sõitnud küll antud bussiga, sest elan mujal, aga meie bussijuhid on ka ebameeldivalt mühaklikud. Väga ebamugav tunne on kui sisenen bussi ja mu "tere" peale ainult põrnitsetakse tummalt vastu. Antud peatuses olin ainuke pealetulija, nii et ei saa ka väita, et bussijuhil hirmus suur suhtlemiskoormus oli.
T
tahtis osta,  /   11:31, 9. sept 2017
miks ta siis ei ostnud, poleks ju siis põhjust kaebamiseks olnud, või sõimas juht kõiki pileti ostjaid?
N
No jaa...  /   07:19, 8. sept 2017
12-aastane võib ikka vägagi ebaviisakas olla. Kes teab, mis tegelikult toimus jamis bussijuhi endast välja viis. Kohe kuidagi ei taha uskuda, et nunnu teismeline läks ja naeratas ja küsis häbelikult ja bussijuht seepeale saatis õrnukese teismelise nooruki pimedamasse paika. Võtmesõna on minu jaoks ema väide - olen ennegi bussijuhtide peale kaevanud. Laps on harjunud, et alati on ta oma emme kuku-nunnu ja kui sigatseb, siis tormab emme võitlusse.
V
Väiksed pätid tulebki aegsasti paika panna  /   06:56, 8. sept 2017
Et neist suureks saades suuri pätte ei tuleks
N
no  /   09:40, 8. sept 2017
mis otsast on 12-aastane laps pätt. ja lapsi ei kutsuta ka raiskadeks, kui bussijuht sedasi tõesti väljendus. ehk karistame lapsi juba sündides, et neist pätte ei kasvaks?!
T
Tegelikult  /   06:37, 8. sept 2017
Konflikt saab tavaliselt alguse kliendist endast, Meie teeninduskultuuri on ära rikkunud lause, et klient on kuningas ja nii minnaksegi bussijuhi või kassiiri peal ennast välja elama. Ega lapsedki pole inglid ning eriti väljakutsuvalt käituvad need, kelle mammad käivad õiendamas.
B
Busijuhtide keeles  /   07:02, 8. sept 2017
Kuule bussijuht, mine P r s k, ei ole nii.
  /   07:07, 8. sept 2017
Jaa, lapsed meil on ju alati viimasepeal viisakad, kõik teised ümberringi käituvad valesti.Kuulake mõnikord oma illikukude sõnavara.
N
no  /   08:39, 8. sept 2017
Muidugi on lapsi igasuguseid. Siin on siiski tegu konkreetse juhtumiga.
  /   09:01, 8. sept 2017
Ja tead, kuidas täpselt konkreetne juhtum toimus?
S
Siin kostub, et  /   06:01, 8. sept 2017
500. eest ei saagi paremini käituda. Mäletate, kui bussijuhid tahtsid palga lisamiseks streiki korraldada? Kohe tuli nn. "streigimurdjaid" tööle. Vot nii, bussijuhid! Nühkige edasi oma viiesaja eest! Streikijaid ka teist ei ole. Kui arvate, et väljamaal on kõik hea, peate enne mitu paari pastlaid kulutama mäele ronimiseks, et veidi õigusi saada. Kas eestlane kulutab ise pastlaid? Ei! Pigem laseb need valitsejal jalast võtta.
@
@Siin kostub,et  /   08:41, 8. sept 2017
Väga tabav jutt sinult!
Just varsti peale Tallinna bussijuhtide "mängustreiki" sõitsin Helsingis metrooga tööle.Pidin rongiga edasi sõitma.Metroos võtsin värske lehe ja lugesin-täna vedurimeeste streik.Ma,lollike,arvasin,et vast mõni linnalähirong ikka sõidab.Tuhkagi-mitte üks rong ei liikunud.Streikijad olid plakatitega perroonidel ja juhendasid tööleminejaid,milliste bussidega kuhugi saab.Helistasin pomole ja ta tuli mulle autoga järgi.
Ei ole seal sellised nahahoidjad.
5
500  /   01:35, 9. sept 2017
Kas tõesti ..ainult 500?!..Soomes saab eestlasest bussijuht..2000+ 500 eurot! al.700+ eurot on korteri üür!
K
kohalik  /   05:54, 8. sept 2017
Ja vald ei võta midagi ette, kuigi kaebusi vedaja kohta on väga palju. Valimistel loodaks näha uusi tegijaid, kes hoolivad ja ei aja vaid oma isiklikku kasu taga (nagu senised vallavalitsused, vahet pole, kas eelmine reformaritest koosnev või praegune IRL-i poistebänd).
Ä
Ära aja pada!  /   06:03, 8. sept 2017
Millal on eestlane valida osanud?
K
kohalik  /   06:34, 8. sept 2017
Loota ju võib.... Ise kavatsen küll valida, oleks ainult keda :)
K
kohalik  /   09:00, 8. sept 2017
Ja sa arvad,et uuel vedajal on kusagilt võluväel uued bussijuhid võtta?
O
olen ka kohalik  /   11:25, 8. sept 2017
Praegune vallavalitsus on minu meelest väga hästi valda juhtinud ja arendanud. Vald ei saa võtta vastutust eraettevõttes töötavate mölakate eest. Küll saab lepingu lõppedes vaadata üle, kes suudab transporditeenust pakkuda.
T
tuleb uus  /   11:34, 9. sept 2017
firma, aga kust see äkki hulga bussijuhte võtab, palkab samad.
6
69  /   04:36, 8. sept 2017
Ema ei olnud ju juures, bussijuht võis ka muidugi pahandada, aga laps võis juurde ka luuletada.
V
Väga halb bussijuht  /   05:13, 8. sept 2017
Oled ju teenindajad,pead oma reisijaid austama ja nende muredest aru saama. Appi!!! Miks see Seeder koguaeg näkku hüppab,nagu mingi vampiir? Jääbki? See küll talle hääli juurde ei too.
T
to Väga halb....  /   08:08, 8. sept 2017
....Oled ju teenindajad,pead oma reisijaid austama ja nende muredest aru saama. ....
Just.
Reisija võib sind saata p..sse, sõimata jne..
Aga sa pead seda "austama", naeratama ja "muredest aru saama"!
See ongi kogu häda, et mingi massi arvates on teenindaja see põhjakiht, kes peab enda peksta laskma!!
T
tegelikult  /   08:18, 8. sept 2017
ta on spetsialist. Teenindajad oleme me mingis olukorras kõik aga liiklusvahendi juhtidest sõltub paljude inimeste elu. Mida rohkem teenindamisega juhi tähelepanu liiklusvahendi juhtimiselt vähemaks võtta, seda vähem tähelepanu jääb bussi juhtimisele liikluses. Inimvõimed on piiratud. Tähelepanu ei saa kuskilt juurde, see ei ole lõpmatu. Ma eelistan, et bussijuht liikleb tähelepanelikult, mitte ei teeninda muudkui. Aga päris sõimata ei maksa. P.. saata võiks sõbralikult.
  /   09:44, 8. sept 2017
antud juhul oli ju vastupidine olukord. bussijuht ei saanud koolilapse murest aru ja saatis tema lihtsalt p--sse. no vähemalt ei visanud maanteele.
J
ja ÕL  /   17:45, 8. sept 2017
võis eriti kihfti pealkirja välja mõelda, nagu tihti, et palju kommenteeritaks.
B
bussijuhid  /   01:45, 8. sept 2017
pange amet maha kui makstakse vähe. aga ärge kurat valage oma viha reisijate peale. minge tänavaid pühkima.
A
aga siis  /   10:30, 8. sept 2017
sa ju hakkad tänaval tolgendama jalus, kui busse pole ja segad tänavate pühkimist.
Ö
ökul  /   17:27, 8. sept 2017
Olukord jääb ju samaks - kojamehed teenivad veel vähem, kui bussijuhid ja sellised juhid leiavad ka kojameestena, kelle peale viha välja valada.
B
B-kategooria juht  /   00:56, 8. sept 2017
Õigesti ütles ju. Kui inimene ei vihka lapsi, mida ta üldse vihkab?
N
no nii  /   00:24, 8. sept 2017
mina elan välismaal 8 aastat, pole iialgi näinud-kuulnud yhtki söimlevat bussijuhti ega poe kassapidajat.Köik abivalmid ja söbralikud.
J
ja  /   00:36, 8. sept 2017
keda kotib miskise välismaalase arvamus?
V
Välismaa  /   01:05, 8. sept 2017
on suhteline mõiste.Sa oled vähe ilma näinud või pesitsed ühes kohas pidevalt.
N
nu  /   05:11, 8. sept 2017
Mina olen näinud Norras turtsuvat ja nipsakat bussijuhti. Kui talt infot küsiti, siis käskis minna välja bussi aknal olevat tablood vaatama. Ja olnud mingi välismaalasest juht.
P
penskar  /   10:32, 8. sept 2017
ma ka terve elu bussidega sõitnud ja pole siin Eestis ka näinud ühtegi sõimlevat bussijuhti, aga sõimlevaid reisijaid küll.
E
Elu reegel nr.5  /   00:23, 8. sept 2017
Sa ei saa alati valida, millist tööd sa teed. Kuid alati saad sa valida, KUIDAS sa seda teed!
0
00.23  /   10:01, 8. sept 2017
Sa ytlesid kuradima oieti!
A
alko probleemid juhil  /   00:18, 8. sept 2017
Bussijuhile tuleb öelda joo vähem, siis ei ole seda stressi ka palju!
L
laste vedu  /   10:33, 8. sept 2017
pole võimalikki teha, kui õhtul uinimiseks sada grammi ei võta. Kas parem oleks magamata tööle minna?
M
minuarust  /   00:14, 8. sept 2017
peaks eesti elanikele kõik olema tasuta. Tahad autot, lähed salongi ja saad selle, poest vorsti- palun väga ! Jne -aga vastik see maailma elu on, muudkui maksa ja maksa !
J
ja  /   08:46, 8. sept 2017
Siis lõpuks on läinud täide Breznevi unistus kommunismist-kõik tasuta. Täitsa nõus.
@
@ja  /   10:26, 8. sept 2017
Ei uskunud L.Brežnev seda kommunismi.Olen tema kulissidetaguseid väljaütlemisi lugenud.Brežnevil oli kogu N.Liidust kama kaks.
E
Ega  /   00:03, 8. sept 2017
sellel juhil ju praegu mingit erilist elu ei ole. Loomulikult ajab vihale, kui vead lapsi, kellel tulevik ees. Ise ei viitsi Soomegi bussijuhiks minna...
S
Sellist jobu  /   00:54, 8. sept 2017
teisele poole kallast ei vôeta.
E
Ega võeta küll.  /   08:46, 8. sept 2017
Kui,siis korraks.
Tallinnas näen kogu aeg-rahvas ootab bussi.Buss tuleb ja peatub ootajatest nii kaugel,kui vähegi võimalik.Või peatutakse kõnniteest 1-2m eemal ja vanainimesed peavad komberdama madalalt sõiduteelt bussi peale.Helsingis saaks sellised bussijuhid kohe kinga.
Ä
Ära luuleta  /   09:55, 8. sept 2017
Buss sõidab peatuses veidi edasi, sest tema järgi peavad ka teised bussid ja trollid ära mahtuma. Ja seda lugu küll ei usu, et bussid peatuvad 2m kõnniteelt eemal. Siis ei saaks sõiduautodki mööda sellest bussist.
@
@Ära luuleta  /   10:29, 8. sept 2017
Sõida Tallinnas päevake busside-trollidega.Siis näed.
Minu meelest buss ega troll ei pea peatusest kaugemale sõitma,kui tagant teisi busse-trolle tulemas ei ole.Tahavaate peeglid ju olemas.
K
kui reisijad  /   10:35, 8. sept 2017
seisaksid õige koha peal, aga peatusse tuleb ju mitu bussi, kuhu need mahuks, kui üks jääb taha seisma?
M
Muix  /   23:58, 7. sept 2017
Siis läks isegi veel "hästi". Alles see oli, kui täiskasvanud klient sai autoesinduses lihtsalt peksa.
J
Juss  /   23:41, 7. sept 2017
§ 34. Tasuta sõit riigisisesel liiniveol
Riigisisesel liinil tee-, vee- ja raudteeliikluses on vedaja kohustatud tasuta vedama last, kes ei ole käimasoleva õppeaasta 1. oktoobriks saanud seitsmeaastaseks, samuti last, kelle koolikohustuse täitmise alustamine on edasi lükatud, puudega kuni 16-aastast isikut, sügava puudega 16-aastast ja vanemat isikut, raske nägemispuudega isikut, sügava või raske nägemispuudega isiku saatjat või puudega isikut saatvat juht- või abikoera. Nimetatud kategooriate sõitjate tasuta vedu vedajale ei hüvitata.
A
aga see  /   10:37, 8. sept 2017
laps ei kuulunud ühegi punkti alla. Bussijuhti tuleb karistada, kuna omanikul jäi tasu saamata.
S
Söitke  /   23:29, 7. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
ahto  /   23:52, 7. sept 2017
See pole õigustus. Ka 500 eest tööd tehes peab teenindaja jääma viisakuse piiridesse. Kui palk on mõnele nii väike, et viisakas olla nagu ei tasu selle raha eest siis on sellise maailmapildis midagi väga valesti. Muuseas, enamus saab Eestis sellist palka!
M
mis pagana  /   03:13, 8. sept 2017
teenindaja sul see bussijuht on??? sibiauto on vist ka?
L
Loogish ju  /   09:58, 8. sept 2017
Muidugi on - prügiveoteenindaja. Bussijuht on aga klienditeenindaja, bussiliiniteenindaja ja bussijuht. Iseasi, kas ta teeb seda kõike sõimates ja vandudes või hea tujuga.
K
kaks ametit  /   17:50, 8. sept 2017
kohe ja veel vastutusrikast, aga saab pool keskmist palka?
N
No   /   01:08, 8. sept 2017
kui pisikese palga pärast läheb ülbeks,milline see inimene veel siis on kui 10 tonni kuus tasku kukub.
P
palgas  /   10:38, 8. sept 2017
poleks ju küsimust, kui kõik reisijad oleks inimesed.
S
Söitke  /   23:29, 7. sept 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Ä
ära aja iba  /   06:32, 8. sept 2017
keegi ei sõida 500 eest, need šaakalid saavad kõik 1000-2000!
V
värskelt pensionil  /   10:40, 8. sept 2017
endine bussijuht, aga minu pension on natuke alla 300, sinu pakutud palka pole kunagi saanud, natuke üle vabariigi miinimumi.
Ä
Ära sõida,kui ei taha.  /   08:50, 8. sept 2017
Helsingis on palju eestlastest ja eestlannadest bussijuhte.Aga iga mats ei olegi võimeline kuhugi mujale tööle minema.Kui oma töö ei meeldi.Mujale tööle minek nõuab ka pealehakkamist.
P
Pidage nüüd!  /   23:25, 7. sept 2017
LASTELE ON BUSSISÕIT TASUTA.
Tundke oma õigusi ja kohustusi.
J
Juku  /   23:36, 7. sept 2017
Koolilastel on tasuta sõit koolibussides või Tallinna linna elanike registris olevatel lastel Tallinna ühistranspordid. Teistes bussides peab keegi selle eest maksma (mõnes kohas maksab omavalitsus sõidu eest, kusjuures maaliinidel sõitvate Atko bussiliinide piletite raha läheb kohalikule maavalitsusele, s. t. Eesti Vabariigile)
J
JUSS RÄÄKIS  /   00:29, 8. sept 2017
§ 34. Tasuta sõit riigisisesel liiniveol
Riigisisesel liinil tee-, vee- ja raudteeliikluses on vedaja kohustatud tasuta vedama last, kes ei ole käimasoleva õppeaasta 1. oktoobriks saanud seitsmeaastaseks, samuti last, kelle koolikohustuse täitmise alustamine on edasi lükatud, puudega kuni 16-aastast isikut, sügava puudega 16-aastast ja vanemat isikut, raske nägemispuudega isikut, sügava või raske nägemispuudega isiku saatjat või puudega isikut saatvat juht- või abikoera. Nimetatud kategooriate sõitjate tasuta vedu vedajale ei hüvitata.
O
Olgu   /   01:39, 8. sept 2017
nende seadustega kuidas on,aga suur mees peaks aru saama,et tegemist on lapsega ja sõimata võõrast last pole kohane .Samuti võib vale lapse otsa sattuda ,kellel samasugune vihane isa kodus.Kes lastega sedasi käitub saab varem või hiljem oma koslepi.
V
Vasja  /   10:31, 8. sept 2017
Kui väikesed lapsed bussijuhti ropult sõimavad, siis on kõik korras - juba väikena tuleb ennast paika panna ning suurena tuleb kohe pasunasse anda
V
Vasjale  /   16:29, 8. sept 2017
Et siis bussijuht igaks juhuks valab iga lapse sõimuga üle, põhjusel, et mõned lapsed on kasvatamatud? Uus kasvatusviis ja eeskuju bussijuhilt?
J
Juku  /   23:23, 7. sept 2017
Kui ema lapsele raha ei anna, siis peab laps poest tasuta toitu saama - laps ei tohi ju nälja kätte ära surra.
R
Roman  /   00:23, 8. sept 2017
Juhanil saab raske olema...
@
@Juku  /   08:52, 8. sept 2017
Artiklist ei kajastunud kuskil,et lapsel raha ei olnud.Mats-mühakast bussijuht ei suvatsenud teda kuulatagi.
Z
Z  /   23:09, 7. sept 2017
Koolilastel on ju tasuta bussisõit !!!
J
Juku  /   23:34, 7. sept 2017
Koolilastel on tasuta sõit koolibussides või Tallinna linna elanike registris olevatel lastel Tallinna ühistranspordid. Teistes bussides peab keegi selle eest maksma (mõnes kohas maksab omavalitsus sõidu eest, kusjuures maaliinidel sõitvate Atko bussiliinide piletite raha läheb kohalikule maavalitsusele, s. t. Eesti Vabariigile)
T
Tasuta  /   08:03, 8. sept 2017
Alates 1. jaanuarist 2013 saavad Tallinna ühistranspordis tasuta sõita rahvastikuregistrijärgsed Tallinna elanikud, põhikoolide, gümnaasiumide ja põhikooli baasil kutseõppeasutuste õpilased sõltumata elukohast ja üle 65-aastased Eesti Vabariigi elanikud.
J
jutt  /   10:44, 8. sept 2017
polnud ju Tallinnas sõidust, vaid Harjumaal.
T
tehke omale asjad selgeks  /   06:21, 8. sept 2017
ei ole olemas tasuta asju,keegi peab selle sõidu eest maksma ja seda peabki ka õpilane tõestama kas kiipkaardi või mõne muu selleks loodud dokumendiga.muidugi antud juht käitus lubamatult,viisakaks peab jääma igas olukorras
J
Jah nagu ähvardus bensiinijaama seinal  /   07:53, 8. sept 2017
enne tanngi, siis makksa!
T
tead  /   23:05, 7. sept 2017
tead ,võiksid oma probleemidele lahendust leida/otsida otse asjaosalistega aga mitte sotsiaalmeedias.Mine ravile koos oma telefoni ja Fb ga.Soe soovitus ja südamest!
Teinekord kirjuta kui sul midagi hästi on või klienditeenindaja oli meeldiv.Kuidas sa viitsid viriseda?Millal kirjutasid/märkasid midagi positiivset?
I
imestaja  /   23:20, 7. sept 2017
OLED SEE BUSSIJUHT või tema naine?
Õ
õige  /   06:30, 8. sept 2017
facebooki haiged võivad seal omasugustele valetada ja kaevelda mida tahes. Aja oma asju bussifirmaga mitte sõltuvushaigete lõustaraamatus.
(ise pole ei bussijuht ega kilulinna külje alt!)
I
imestajale  /   07:11, 8. sept 2017
selleks ei pea olema ei bussijuht ega ka tema naine, et omada ÕL valvesapipritsidest erinevat arvamust.
E
Ei imesta!  /   23:03, 7. sept 2017
Sõimata saab poes kassiirilt, miks siis mitte ka bussijuhilt. See on ju arengupeetusega eesti teeninduskultuur!
  /   07:13, 8. sept 2017
Ei ole saanud sõimata ei kassiirilt ega ka bussijuhilt. Huvitav, miks?
N
Noh  /   07:54, 8. sept 2017
sellepärast et poes käib naine ja ise sõidad autoga.
H
Hmm...  /   08:13, 8. sept 2017
....Ei ole saanud sõimata ei kassiirilt ega ka bussijuhilt. Huvitav, miks?....
Sellepärast, et sa ei ole "õige, oma alaväärsuskompleksides vaevlev, eestlane"!!!
Hangi omale alaväärsuskompleks, hakka kõiki, kes ei meeldi, sõimama.
Ja nagu imeväel saadki kohe ka vastu!
N
Noh-ist selgeltnägijale  /   09:17, 8. sept 2017
Minul ei ole naist, mul on mees ja sõidan nii bussi kui autoga. Nii,et vale vastus.
P
pragma  /   09:03, 8. sept 2017
mul tekkis sama mõte, et mis krdi poodides te käite, kus kassiirid sõimavad.. pole veel ühtegi näinud sellist.. vahest mõni on küll veidi loid ja väsinud, aga see ka arusaadav peale pikka monotoonset tööpäeva.. aga et keegi oleks tige või lausa sõimaks.. no ei iial..
Mina käin Selveris ja Prismas.. käige ka, seal ei sõima teid keegi..
Busside kohta ei oska õelda, ma ei kasuta busse..
P
pragma  /   09:06, 8. sept 2017
"sinu kommentaar suunati modereerimisele"...
Õhtuleht! päriselt ka või? Kas te lapsukesed teate, mis asi oli vene ajal GLAVLIT ? vaat, nemad "modereerisid".. kas oleme tagasi vaikivas ajastus..
Õ
ÕL  /   10:47, 8. sept 2017
ongi ehtne nõukaaegne ajakirjandus, kus tõde ei tohi kirjutada ja kui kirjutad, siis tsenseeritakse ehk ei ilmu.
K
Kete  /   22:57, 7. sept 2017
Ülemõistuse!
.
.Mis siin üle môistuse on?  /   23:04, 7. sept 2017
Nii näruse palga eest viisakaid ja normaalseid bussijuhte naljalt ei leiagi
H
Habe  /   23:38, 7. sept 2017
Olen kohanud viisakaid Eesti bussijuhte Norras linnalähiliinidel....
K
Kas Norras palk kah ei küüni 1000 euroni?  /   00:57, 8. sept 2017
Selles see asi ongi.:)
A
ATKO  /   07:31, 8. sept 2017
500 eurot on hea palk.
N
Norra bussijuht  /   07:56, 8. sept 2017
Häh, peaks ikka tulema Eestisse tagasi, palk palgaks, aga saab nii mõnusasti teisi sõimata.
@
@.Mis siin üle mõistuse on?  /   10:33, 8. sept 2017
Sul on õigus.Viisakas ja normaalne inimene on üldiselt arenenud ja võimeline omale paremat töökohta leidma.
?
???  /   10:37, 8. sept 2017
Kas arvate et selline hakkab üleöö viisakaks kui palk tõuseb? Vaevalt!!!
V
valetad  /   10:48, 8. sept 2017
pole sa mingi bussijuht, siin saab bussijuht sõimata anonüümsetelt reisijatelt, lisaks laimu kaebusi, sest reisijatele ju pole karistusi.