17 kommentaari

I
iks  /   12:12, 8. sept 2017
näha on , et sõidukid said ka vigastada!
  /   10:04, 7. sept 2017
kõik trahvid ,mis liiklusega seotud tuleb ka liiklusesse suunata -selge ministrite Tpead
M
Mis marki auto on pildil?  /   08:23, 7. sept 2017
Noh eesti keelest lähtudes võiks öelda et Madzda
M
Maantee amet  /   23:00, 6. sept 2017
Miks ei rajata teed sellest Arest mööda?`Ainus 50 ala piirang Tallinn -Pärnu maanteel.
Kaamerate jaoks raha on aga sealt tulev raha voog ei lähe mitte olukorra lahendamiseks aga ikka kassasse.
H
HeH  /   07:43, 7. sept 2017
AINUS ?
Kas sa oled pime, rumal või lihtsalt vilistad kiirusepiirangutele ? Tallinn Pärnu maanteel on isegi 40 km/h ala ja 50 alasid on ikka väga mitu.
A
Ainus ohutu ristmik Are asulasse keeramiseks ja sealt väljumiseks tallin pärnu trassile tagasi oleks kahetasandiline  /   17:27, 7. sept 2017
Ka siis võib tulla avariisid kui autojuhid ei kasuta mõistust ja sõidavad uljalt ohte eirates kui turvapuuri ja kiiverpeas võistlusautodega suletud ringrajal kus vastutulijad puuduvad
E
esialgsetel  /   20:52, 6. sept 2017
andmete kohaselt juhtus avarii....mis põhjusel ja kes korraldas? Kas on raske sellest kribada?
T
TY  /   20:05, 6. sept 2017
kommentaarid "kohalikelt"
see on tegelikult jube, mis Tallinn Pärnu Ikla maanteel siin Are kandis toimub. Pandi mõlemas suunas kiiruskaamera 50 alasse ja nii kui ollakse "vaateväljast eemal" on vähemalt 110 rauas ja sellised möödasõidud, et karju appi. Kas ei tuleks siia ka panna need postid tee keskele, et ei saaks mööda sõita ? Ma ei tea, kui palju ma olen neid avariisid ja kraavisõite siin näinud juba. Ja kuna enamus rekkaid sõidab siin 80 km/h võikski olla kiirusepiirang sarnaselt Põhjammadega 80 km/h. Kõik asulavälised teed, kus mõlemas suunas on ÜKS SÕIDURIDA 80 km/h. Mina olen 100% poolt !
***
Mina esitaks küsimuse nüüd Maanteeamet inimestele. Kas nende statistika järgi on sellest õnnestusest piisavalt, et sellel ristmikul hakatakse nüüd 300 (kõik muidugi mitte autoomanikud, vaid ka kaassõitjad) seal pööret teha sooviva kohaliku inimese ja vallavalitsuse palvele sellel ristmikul mahapöörderada ehitama või on tarvis ikkagi ka laipa lisaks kolmele vigastatule? Arest Tallinna poole ehitati tänavu selline rada valmis, sest Maanteeameti statistika näitab, et seal on avariisid rohkem, aga teie statistika unustab elanike arvu, kes seda mahapööret kasutab. "Tähtsamat" ristmikku kasutab 10 majapidamist umbes 30 inimesega, aga 300 inimese elukohta viivat ristmikku ohtlikuks ei peeta...statistika on selline!!! Mitte, et nende 10 pere elu vähemtähtis oleks ja aitäh sellegi mahapööramistee eest, aga äkki hakkaksid tähtsad juhid ja muidu kunnid kohalike inimeste ammuesitatud ettepanekuid ja soove ka arvestama.
***
olen Sinuga 100% nõus ! Õnnetus toimus põhimõtteliselt sellel kohal, kust vallavalituse juures maanteele keerad. Mina olen maanteelt tahtnud sinna paremale keerata ja olnud mitu korda situatsioonis, et rekka lihtsalt sõidabki mulle tagans sisse, sest pikivahet ei hoita ja lubatud kiirusega ei sõida seal keegi. Kui, siis ainult enne kaamerat, mis jääb bussipeatuse juurde. Nii vallaalitsues juurest, kui ka Are Suigu tee pealt sinna maanteele keerates on sisulselt see, et "pane silmnad kinni ja anna lapatsit", sest Tallinna poolt tulevad masinad on juba Are Suigu ristis enamasti 90 km/h kui mitte rohkem ja Pärnu poolt tulles vallamaja poole keerates on sama lugu ja enne kaamerat pidurdatakse alles hoog korraks maha
***
Nii see on. Kohalike inimsete suure võitluse tulemusena õnnestus veenda "statistikuid" kiiruskaamerate vajalikkusest Ares, paraku sellega nende meelest kohustused liikluse ohutumaks muutmisel ka lõppesid. Ise olen kasutanud seda pöördekohta 15 aastat Pärnust koju tulles ja kogu see aeg tiksub peas küsimus, et millal seal suurem pauk tuleb. Nüüd siis lõpuks tuli. Õnneks ilma laipadeta. Iseasi, kas üks suur pauk on Maanteeameti bossidele piisav, et ennast liigutama hakata. Küsisin ka Maanteeameti Facebooki lehelt nende käest vastust. Vaatame, mis vastatakse, minu küsimust seal avalikult ikka ei näidata :).
***
Ja kui sa küsid, et miks ei kasutata kasvõi ohtliket teelõikudel Eestis kiiruskaameraid, mid lisaks "kaamerasse sõitmise" kiirusele mõõdavad kahe kaamera vahelise teekonna läbimise aega (ehk siis välistaks selle, et enne kaamerat hoog maha ja pärast jälle lapatsit) nagu seda tehakse paljudes riikides saada vastuseks - see on vastuolus isikuandmete kaitsega ! Tere hommikust
***
kohas, kus õnnetus toimus, on kiirusepiirang 70 km/h. See on kümmekond meetrit eemal 50 ala lõpust Ehk siis alles seal tohiks hakata kiirust koguma PEALE 70 ala märki, aga enamustel on seal juba 110 rauas
  /   22:59, 6. sept 2017
Kas ka autojuht?
S
Söör fon krat   /   11:01, 7. sept 2017
TY. ma olen sinuga 100% nõus. Kõik maanteed võiks neid poste täis panna.
T
TY-le  /   22:41, 7. sept 2017
Selle asemel et siia nii pikalt jaburusi kirjutada, käi Pôhjamaades ära ja tutvu hoolega siinsete kiiruspiirangutega.
O
opskid  /   19:27, 6. sept 2017
tehke see tallinn pärnu mnt 4 realiseks ära, kaua võib, meeletu mis seal toimuma hakanud on viimaste aastatega, liikluskoormus on nii suur et absoluutselt vahet pole mis päev ja mis kell sa seal liigud ikka on tee jumala umbes.
I
IRW  /   19:46, 6. sept 2017
No põle raha - vaja ju koormuselt kolmas tee enne 4 realiseks ehitada
M
Misasja  /   19:50, 6. sept 2017
Tehke Valga-Võru tee korda.
M
mx35  /   19:13, 6. sept 2017
kaldus vastas-suuna-vööndisse... Või ütleme otse .. eiras möödasõidu reegleid...
M
Muff  /   09:28, 7. sept 2017
Kaldus vastassuuna vööndisse, sest tagant tulnud rekka tulistas talle sirgelt sisse. Mingit möödasõitu ei toimunud seal, inimene soovis vasakpööret teha, tagant tulnud rekkajuht ei märganud seda ja lajatas sisse, sõiduauto lendas vastassuunavööndisse ja otsa sealt tulnud teisele sõiduautole.
A
Aix  /   11:01, 10. sept 2017
See selgitus on otsekohene ja arusaadav....mitte nagu ajakirjanik,kes nämmutab sulest pikemat ja keerulist juttu!

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis