Pole kahtlustki, et kuuajaline paus alkoholist saab ükskõik kellele ainult kasuks tulla: tervis jääb koormata, raha rohkem alles ja pühapäeva hommikul jõuab hea enesetundega ikka enam ära teha kui halvaga.

Nii võiks kampaaniale „Septembris ei joo!“ ainult kaasa kiita. Kui vaid poleks sotsiaalmeedias augustikuu viimastel päevadel juhtunud nägema pilte, kus vaevalt alkoholi ostuõiguse saanud peotujus neiud-noormehed, käes purk või pudel (mis arvatavasti ei jäänud tolle õhtu viimaseks), täiendavad pilte tekstiga „viimaseid päevi veel saab“, „ootame oktoobrit“ või muu ühemõttelise sõnumiga. Koolialgus ei jää tähistamata, see lihtsalt lükatakse edasi. Ja ega vanemgi põlvkond paremat eeskuju näita – riigile ninanipsu tehes haaratakse Lätist ikka rohkem alkoholi kaasa, kui kodupoest vanade hindadegagi ostnud oleks. Olgugi et sellega kaevatakse auku esmajoones ikka iseendale.

Või olen liiga naiivne, kui tõrgun uskumast, et kampaania teenib väärtushinnangute varajase kujundamise eesmärki hoopis neil, kel legaalse klaasitõstmiseni tegelikult veel mitu aastat aega? Nii võiks küll arvata karskuskampaania reklaamnägudeks valitute fännide keskmise vanuse järgi.

Jaga artiklit

7 kommentaari

L
Läti  /   10:27, 4. sept 2017
Hoopis september ja oktoober kõik alko Lätist.
H
Huvitav  /   19:58, 3. sept 2017
Soomes on moes tilgatu jaanuar kui kõik rahad on maha joodud.Aga see üldjuhul ei toimi.Kas nüüd on Eestis järgmised aktivistid tilgatu septembriga.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis