18 kommentaari

L
Las unistavad.  /   18:34, 28. aug 2017
Ei suudeta teha isegi selliseid "automaat"-uksi poodidele, mis sul nina ees kinni ei läheks või sind peadpidi vahele ei jätaks, ammugi siis isesõitvaid autosid. Las unistavad.
M
manfred  /   08:35, 28. aug 2017
See aeg on kiire tulema.
S
sarisõitja  /   07:40, 28. aug 2017
pilet peaks olema 34 EUROT ja sisaldama kojuigatsus tasu WELCOM TO ESTONIA
E
Ergo  /   01:33, 28. aug 2017
19.sajandi lõpul olid ka autod rohkem nagu mikromootoriga hobuseta vankrid. Kallid, töökindlus kehv ja naerdi välja. Aga vaat praegu ei kujuta ette elu autodeta.
Aga areneti. Isesõitvad sõidukid vajavad ressursse, et arendustöö vilja kannaks. Ninaotsast vaja kaugemale mõelda, ning Eestis oli see küll maineprojekt siis know-how panus oli olemas.
  /   22:09, 27. aug 2017
see on kahe otsaga asi. ühest küljest innovatsioon ongi kallis, tavaliselt isegi ropult kallis. teisest küljest, keegi peab ju innovatsiooniga ka tegelema, eks ole.
I
Innovatsiooniga  /   23:16, 27. aug 2017
tegeldi 60 aastat tagasi aga alles nüüd õigustavad ennast ära elektri ja CNG autod ja bussid. Niiet oota veel 20 - 50 aastat oma isesõitvate bussidega.
K
Kuna  /   21:50, 27. aug 2017
Artikel algas kohe valetamisega - "isesõitvad bussid" - siis edasi ei lugenud. :/
P
pole hullu  /   21:21, 27. aug 2017
Eestil raha küll mida raisata.
K
kell igale eestimaalasele  /   21:09, 27. aug 2017
meie riigivõlg kasvab 2 eurot sekundis ehk mis siis see 20 eurot kilomeetris siis ära ole kui oleme teel kreekasse? http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/estonia
D
Deneb  /   20:54, 27. aug 2017
Lollustega ( ?) võib ju tegeleda aga keegi peab nad kinnimaksma. Hea idee ja keegi maksis see näruse 100 tuhhi ära, aga kui järgmises faasis on inimohvrid, kes siis kinni maksab???? Tehnika arengut ei peata miski, küsimus on kes selle kinni maksab (ja edu korral võidab!) või loomkatsetused tulevad "ei kusagilt ning jama korral vastutus delegeeritakse kah eikusalegi"
Õ
Õelus  /   20:45, 27. aug 2017
Pealkirjas on, et 20 ehrot kilomeeter, artiklis endas, et 77 eurot kilomeeter. No polegi midagi öelda.
K
km  /   11:53, 28. aug 2017
Kui rendi raha jagati 1300 kilomeetriga, saadi kilomeetri hinnaks 77 eurot. Edasi läheb toimetaja arvutus pehmelt öeldes puusse. Kui 8 inimest sõitis, siis 77:8=9,625 eurot. Kui sõitis 1 inimene, siis 77:1= 77 eurot.
J
Juulius  /   20:21, 27. aug 2017
Ja kas järgmisel kevadel hakkab jälle sõitma isesõitev buss või oli see ühekordne lõbu?
A
aatomik  /   19:22, 27. aug 2017
kõik uus on arenduse ja algusfaasis kallis, mäletate, mis kunagi maksis esimene plasmateleviisor?
K
Kallis  /   21:32, 27. aug 2017
on jah aga kas seda peab siis linn kinni maksma.Ei ole ju mõtet maksta asja eest mis on üle mõistuse kallis ja millest pole mingisugust kasu.Peale seda ju ei usu keegi neid isesõitvaid busse.Samas ju nende siiatoojad teadsid täpselt milleks nad on võimelised ja kuidas asi tegelikult välja kukub.
E
Ehh  /   07:24, 28. aug 2017
See olevat olnud Tallinki poiste äriidee, noh, maksti 50 000 rendiks, aga teine 50 tuhhi jäi endale. Puhtalt maast leitud rahake.
Kes kinni maksis? Oh, seda küsige Jürka käest.
M
mart  /   13:11, 30. aug 2017
linn pole ju seda kinni maksnud, seda võiksid ikka teada.
P
plasma  /   00:14, 28. aug 2017
ja kus Su plasmatelekate areng viis? Tupiktee.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis