161 kommentaari

M
mm  /   16:40, 23. aug 2017
Tahaksin vabandada Martin Helme ees,tituleerides teda kapipedeks,korrektne oleks,ennast mitte avalikustanud,mitte traditsioonilise seksuaalse orjentatsiooniga inimene,Veelkord vabandust!
M
mm  /   16:19, 23. aug 2017
Huvitav,miks minu komm kustutati,kas seepärast,et julgesin varga kohta varas öelda,või seepärast,et mitteteaditsioonilise seksuaalse käitumisega inimesst mainisin
H
HS.  /   15:40, 23. aug 2017
Kas me sellist presidenti tahtsimegi?
M
Martin  /   11:23, 23. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
11:23 /sulle  /   14:16, 23. aug 2017
Aga olekski ju kena, kui oleks mingigi iseseisvus, mitte Brüsseli oblast, kus sakslane käib ülepäeva pagulaste kvooti peale surumas. Omadel ei jää muud üle, kui jahuda töökäte puuduse üle. Selleks kasutatakse tööandjate nõretavaid hädakisasid.See kõik on võlts demagoogia, et EL-s õilis olla. Muulane võiks vait olla ja edasi teenida, töökäsi ju pole!
T
to mm  /   11:12, 23. aug 2017
Sa ei pea uskuma kõike mida meedia jahvatab, Kui oled ebamugav ja peaksid ise tuntust saavutama, siis leiad endagi kohta, et oled kapipede ja varas ajalehest.
T
tase  /   08:03, 23. aug 2017
"mittepresidendiks saanud helmemart "-ile. Kuule valetaja, see 8 % häältest presidendivalimistel pole sugugi paha tulemus arvestades sellega, et valijateks olid parteid ja nende käpikud omavalitsustest. Presidendi valimised ja valimised, mis ees ootavad pole ükssama. Nüüd saab rahvas oma sõna öelda ja tule siis siia kirema, kui need tulemused käes.
H
Helmedele vastu-tuld..  /   09:26, 23. aug 2017
Haiget ei tohi õrnukestele teha. Sobivad sea-verest või rasvast kuulid. Igale oma.
K
Keskealine naine  /   03:03, 23. aug 2017
Uskumatu, kus palgalised kommijad on tööle hakanud.
Martin Helmele jõudu, on meil ikka alles tublisid mehi, kes ei kooguta selg küürus valitseva klanni ees.
A
Auhinnaks tuleks sellisele jutumehele saata seapea.  /   06:49, 23. aug 2017
Meie presidenti tuleb ainult kiita,et kaake üritusele ei kutsunud.
0
06:49/ seapeale  /   14:21, 23. aug 2017
Kas pea puudutab ikka maad ja viimased veeringud kilekotiga Ossile viidud, kust Nestor oma neiukesele edasi viib. 21.sajandi kaagid olidki vaid kutsutud, Sina ka nende hulgas-mõtetega muidugi.
1
12345  /   22:52, 22. aug 2017
Täiesti pesueht heterona tahaks ma küsida, et kuidas homod ohustavad traditsioonilisi pereväärtusi? :D Geid niikuinii traditsiooniliselt mees-naisega ei abiellu ja järglasi ei saa, seda ei muuda mingi seadus, ja ma ei saa aru, kuidas saab kahe hetero abielu mingilgi viisil ohustada see, et kuskil on ka geid, kes ajavad oma asja?
E
Erts  /   09:42, 1. sept 2017
Lugupeetud 12345. See homoõiguste jne teema ongi pika vinnaga riikide ja rahvaste lõhkumisüritus. Anda võimalus haigetel inimestel olla pildil ja samas meie lapsi ka moraalselt laostada. Kas sa 12345 oleksid õnnelik kui sinu poeg teataks tänu koolipropagandale ükspäev et ta on p3de? Lisaks veel selle vähemusõiguste tsirkusega õõnestatakse ja vähendatakse enamuse häält ja desorienteeritakse seda. Õõnestustegevuse osa on see
A
Ainuke...  /   20:55, 22. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
miks te siin küll modereerite?  /   23:03, 22. aug 2017
Kõik need ebatsensuursed sõnakasutused on võetud eelmisest 20;55 kommentaarist, mida te ni lahkelt olete avaldanud.
ekre räuskaja LÕUKOER ja "EUROKOOMUNIST" , kõigepealt lõpeta 5 klassi ära!
edasi - teie ekre "uppute" järgmistel valimistel ise, täpselt nagu mustmart uppus presidendivalimistel.
T
TO a JA 23. 03  /   02:13, 23. aug 2017
Palgaline, tubli, kopikas jälle teenitud.
A
A.  /   20:28, 22. aug 2017
Issand kui armas! Pidevalt inimeste enesemääramise õigusi ja valikuid kitsendada püüdes (kooseluseadus, tahtes naised sundida kodude rüppe, mis on neile ju teadupärast, noh hm hm loomuomasem), olles selgelt karusloomakasvatuse keelustamise vastu (isegi ei püüagi luua humaansemat ühiskonda), jagades inimesi kastidesse rassilise kuuluvuse alusel jne. jne. soovib EKRE ikka, et võimalikult palju inimesi tahaks elada ja kasvatada enda lapsed Eestis... See on nii ilus ja üllas soov, et mul tuleb suurest härdusest lausa nutt peale...
R
raudmees  /   19:36, 22. aug 2017
Paistab nii et Martin põrutas jälle täpselt naelapea pihta sest kogu see herneprintsessi koogutajate kamp sumiseb nagu herilasepesa Tubli
T
to raudmees  /   02:16, 23. aug 2017
Need on palgalised kommentaatorid, kes siin Ekret mustavad.
Kogu aeg üks ja sama sõnavara, sama labane stiil.
R
Radist  /   10:38, 22. aug 2017
Eks need kõned ole alati niisugused, et midagi küsitavat leiab sealt igaüks. Mulle jäi näiteks silma fraas „konservatiivsus on revolutsioonide vältimise kunst“. Eraldi võetuna kõlab see päris loogiliselt, kuid Kaljulaidil oli ta paigutatud konteksti, kus manitseti rahvuslasi mitte piirama liberaalseid ja demokraatlikke vabadusi. Et see oleks „järsk murrang“ ja ebamõistlik.
.
No kuulge! Ma ei tea küll, kes neid kõnesid kirjutab, kuid kutsuda konservatiive üles hoiduma järsust revolutsioonist on tarbetu. Kas teeb alalhoidlik traditsionalist kunagi mingit muudatust? Ei iial. Seda teeb kas anarhist või revolutsionäär. Nii on ajalugu tõestanud varasemalt ning tõestab ka täna. Piisab vaid vaadata, milliseid vabadusi on viimastel aastatel ühiskonda kultiveeritud, ja kes selle eestvõitlejad on. Jutt ei käi mitte vabaduse üldmõistest (liberté), vaid „vabaduste“ mitmekesisusest. Eelkõige liberaalsest.
V
viisakalt öeldud  /   10:29, 22. aug 2017
See vildakas on ikka väga viisakalt öeldud sellise kõne kohta.
L
leitud  /   09:49, 22. aug 2017
Proovi esialgu kuu aega esineda ainult positiivses valguses, ära kritiseeri, vaid rõõmusta millegi hea üle. Leia endale sobivad teemad, küll siis hakkab ka päike sinu õuel paistma. Õelusega ei jõua kuhugi. Tõukad ainult rahvast endast eemale.
<<
omaltpoolt lisan
need alaliselt ilkuvad helmed ja nende poolt ajupestud siniste salkade kommenteerijate sopakommentaarid
ON AMMUILMA JUBA EESTI RAHVA ENDAST EEMALETÕUGANUD.
Ekre on koos keskerakonnaga on eesti rahva poolt kõige „armastaumad“ erakonnad Eestis!
A
aga  /   19:16, 22. aug 2017
sapsud värisevad marxliberastidel.
  /   09:45, 22. aug 2017
Raffaliitu ja rasvaliitu ja kolhoosnikke enam Eestis ei eksisteeri.
Nendest on võrsunud uus ja uhke ususekt nimega Ekre.
Ja seda Ekre valitseb ususektidele sarnane "demokraatlik" kolmainus ehk 3 Gurut
-ISA, POEG JA PÜHA VAIM ehk
KAKS M…I, eeh ikka kolm eMM-i
- mart, martin ja monika + siia juurde nende alluvad, nende palgaline trollivabriku pere..
R
Radist  /   10:50, 22. aug 2017
Kuule häbematu räuskaja, nüüd ehk aitab juba!
E
Eestile  /   11:43, 22. aug 2017
nõutakse sanktsioone tänu ekre natsidele. Miks sellest Helme ei räägi?
M
Moskva ülesandel EKRE vastikuid eesti vasiste mängibki.  /   13:07, 22. aug 2017
Isegi Baskin ei lubanud sellliseid Mosfilmi stiilis etendusi.
P
positiivsus vs negatiivsus  /   09:39, 22. aug 2017
leitud
Proovi esialgu kuu aega esineda ainult positiivses valguses, ära kritiseeri, vaid rõõmusta millegi hea üle. Leia endale sobivad teemad, küll siis hakkab ka päike sinu õuel paistma. Õelusega ei jõua kuhugi. Tõukad ainult rahvast endast eemale.
<<
omaltpoolt lisan
need alaliselt ilkuvad helmed ja nende poolt ajupestud siniste salkade kommenteerijate sopakommentaarid
ON AMMUILMA JUBA EESTI RAHVA ENDAST EEMALETÕUGANUD.
Ekre on koos keskerakonnaga on eesti rahva poolt kõige vihatumad erakonnad Eestis!
T
Tõsi mis tõsi.  /   11:17, 22. aug 2017
Vastikumat seltskonda pole olemas.
R
RS  /   09:24, 22. aug 2017
Lollus ruulib täiega!Edu EKREle.
Õ
õigus  /   09:26, 22. aug 2017
EKRE lollus ruulib täiega!
L
leitud hea kommentaar  /   09:01, 22. aug 2017
Proovi esialgu kuu aega esineda ainult positiivses valguses, ära kritiseeri, vaid rõõmusta millegi hea üle. Leia endale sobivad teemad, küll siis hakkab ka päike sinu õuel paistma. Õelusega ei jõua kuhugi. Tõukad ainult rahvast endast eemale.
<<
omaltpoolt lisan
need alaliselt ilkuvad helmed ja nende poolt ajupestud sinise salkade kommenteerijare sopakommentaarid
ON AMMUILMA JUBA EEST RAHVA ENDAST EEMALETÕUGANUD.
Ekre on koos keskerakonnaga on eesti rahva poolt kõige põlatumad ja vihatumad erakonnad Eestis!
  /   08:36, 22. aug 2017
Nagu näete, igal pool ja alati kui ekrest jutt või ilkuvad helmed jälle sõna võtavad, siis on
kõik see nende trollivabriku palgalised töölised kommenteerima käsutatud.
Teadaolevalt need ekre palgalised käivad ju vahetustega
tööl, et siis käsu korras ekret ja helmesid taevani kiita ja veel muidugi peavad nad
teisi -mitteekrelasi, olgu see siis meie president või muud normaalse mõistusega eestlased - ainult sõimama ja sapi ja sopaga loopima.
Nii teenivad sellised isendid oma juudaseekleid ehk reeturileiba.
  /   08:53, 22. aug 2017
Pole midagi saanud .Aga palju Teile ,kui see saladus pole ,rublasid makstakse ?
T
to / 08:53  /   09:23, 22. aug 2017
rublasid saate ikka ju teie, vaesed ekre trollid.
See on ammuilma juba teada, et Kreml rahastab terves Euroopas, loomulikult ka Eestis, vasak-ja paremäärmuslaste rühmitusi.
S
see,et sina ja veel mõni mõelda ei oska,  /   19:31, 22. aug 2017
ei tee kellestki reeturit.
J
Jaan  /   08:29, 22. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mittepresidendiks saanud helmemart ja ta pojuke vahutavad kuni tänapäevani  /   08:45, 22. aug 2017
Ekre palgaliste kommentaatorite suure-suu-juttude ja hõiskamiste järgi oli ju viimastel presidendivaöimistel see ekre must Mardihelme kohe 100%liselt kindel Eesti president.
Ja mis välja tuli, ahaa, teate isegi - mart põrus ja kukkus nagu mäda kartul,
Sellepärast ka see suur viha ja ilkumine helmede poolt.
viimastel valimistel sai ekre ainult nigela 8% häältest, kui nüüd järgmistel valimistel 3% saavad, siis on see täitsa ime.
Arvata aga vüib, et ei saa seda 3%tigi.
J
jajaa  /   09:04, 22. aug 2017
Ekriidkesikud, järgmistel valimistel näeme. Siis on need teie poolt pidevalt väljalennutatud sopabumerangid teil omal kuklas ja lagipeas.
1
138 häält vs helme mardi 16 häält,   /   09:19, 22. aug 2017
veel teadmiseks, et teised tookordsed presidendikandidaadid said 100 ja rohkemgi hääli
Kallas 138, Jõks 134 häält jne.
sellele taevanikoodetud mardu haledale jukkumisele järgnes siis mürisev eestlaste naer…mis kestab kuni tänaseni
E
ekre.  /   07:36, 22. aug 2017
Päts ka müüs meid maha.
V
väga  /   00:30, 22. aug 2017
õiged tähelepanekud M.Helmelt.
V
valijad  /   01:49, 22. aug 2017
Miks need vildakad Helmed ennast kogu aeg ajalehte topivad eesti rahva naeruks? Neid normaalsed inimesed nagunii ei vali....!
A
aga  /   19:20, 22. aug 2017
just ajupesemata normaalsed inimesed hakkavad valima neid ma usun.
N
Noh   /   23:50, 22. aug 2017
Mis ajast siis ebanormaalsed on normaalseteks kuulutatud???
H
Helmed muudkui avavad tuld ...  /   05:33, 22. aug 2017
Vastavalt härra Trumpi soovitusele pidi kõige otstarbekam olema kasutada selliste suhtes searasvast kuule. Haiget sellised kuulid ei tegevat kuid kaagid kohe muutuvat viisakaks...
  /   08:16, 22. aug 2017
Blood ei ole rasv! Kuula originaalkõnet, jutt oli täiesti selgelt s. verest.
:
:D  /   23:44, 21. aug 2017
Kindlasti Helme sõnavõtt on vildakam ! Lausa piinlik! Jutt käib karusloomafarmi võitlejate vastu: Lõbusat reedet! "Mul on niisugune mulje, et te siin elate mingisuguses täiesti eluvõõras illusioonis, et metsikus looduses on loomadel parem olla kui seal puuris. Kas te olete vaadanud neid loodussarju, kus loomad üksteist puruks rebivad ja poolelusast peast alla neelavad, kuidas nad nälga surevad, külma kannatavad? Ja kas te olete näinud kärntõves rebast? Nendel puuriloomakestel ei ole mitte midagi häda. Neil on kõht täis ja katus pea kohal ja neid vaktsineeritakse haiguste vastu. See ei ole sugugi niimoodi, et kui me kõik loomad loodusesse laseme, siis neil hakkab seal parem. Minu küsimus ongi: mis teil viga on? Miks te loomakeste vastu nii julmad olete, et te tahate neid turvalisest täiskõhuga, hoitud kodust ära ajada julma džunglisse? Miks te vihkate loomakesi?" küsis 10. mai Riigikogu istungil Barbi Pilvrelt EKRE aseesimees Martin Helme. Stenogrammiga saab tutvuda siin: http://stenogrammid.riigikogu.ee/et/201705101400
L
loomasõber  /   00:21, 22. aug 2017
Mis see siia puutub? Isegi kui sinu viidatud karusloomade teemal astus Martin Helme ämbrisse ja ajas jama, siis antud Õhtulehe artiklis kirjutab ta asjadest väga hästi ja tabavalt.
I
ilmselgelt  /   01:53, 22. aug 2017
sotsi mõttemaailma üle irvitamine
A
aga  /   19:21, 22. aug 2017
kui rääkida ainult tõde siis hakkavad vaenlased urgudest välja ronima,lahe
B
Barbi pilvre  /   22:46, 22. aug 2017
no see on küll küsija! Hullemaid totusid ei tulnud meelde või?!
R
Rukkilil...  /   23:20, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
lugejad  /   01:50, 22. aug 2017
Ekrelased lõugavad igal pool kus aga vähegi saab ja ülistavad ennast ISE.... Naeruväärne!
  /   08:18, 22. aug 2017
Viimane Sorose intekas CNN pealt oli päris huvitav. Ise tunnistas, et on nazzi. See on youtubes üleval.
K
Kosher tegelased isegi ei usalda ennast.  /   08:23, 22. aug 2017
Nende hirmud on ääretud..Pidevalt vahetavad nimesid ja esinevad eestlastest etiooplasteni välja .. Nuuks,nuuks... Kus on Eatlandis nende nutumüür?
T
Tuks  /   23:01, 21. aug 2017
Kuule Martin, ära nüüd üle ka pinguta. Teed enda narriks ja kahjustad oma püha üritust.
Ä
Ähh  /   07:04, 22. aug 2017
Mis nüüd ekrelased nii kriitilised?
Kui tagatoas oli Nestori dirigeerimisel presidendi nö valimine, siis hääletasite küll üksmeelselt proua toolileupitamise poolt. Oli ju nii?
R
Radist  /   10:59, 22. aug 2017
Ei olnud nii. EKRE fraktsioon Kaljulaidi poolt ei hääletanud.
H
Hm?  /   11:02, 22. aug 2017
A
aga  /   19:23, 22. aug 2017
kahjuks ei hääletanud Helmed ju poolt
E
EKRE ei oska võimuga midagi peale hakata  /   22:57, 21. aug 2017
Võimule saamise korral hävitaks kogu saavutatu Eestimaal.
T
to 22.57  /   07:28, 22. aug 2017
kui rumal saab üks inimene veel olla.
M
Mida  /   23:55, 22. aug 2017
Mida silmas pead - kas kogu p"derastia hävitamist EKRE poolt? Siis on ju kõik ok ja kähku valima
M
Mitte vildakas  /   22:37, 21. aug 2017
Vaid kapitaalselt lääpas.
T
T.Mets  /   22:20, 21. aug 2017
Kommija küsib, mis asi on see Kaljulaidi paberilt mahaloetud Liberaalne demokraatia. Selgitan siis--seeliberaalne demokraatia väljendub eriti eredalt meie valimistel. Vaat, mina annan oma hääle Mihklile, kes saabki palju hääli. Valituks aga osutus Jüri, kes sai päris vähe hääli, aga oli partei nimekirjas esimene. Või nagu eelmine presidendi valimine, kus terve suve käis kandidaatide vahel äge rebimine. aga selle tulemuseks tagatoa seltskond pani pukki hoopis kellegi tibi Brüsselist, jättes senised kandidaadid pika ninaga. muidugi võiks liberaalse demokraatia sarnastest võitudest pikalt rääkida
M
Mihkel Espoost  /   21:56, 21. aug 2017
Ei näe tuleandjaid,eestlane on poliitiliselt tume,nagu soomlanegi,aga äkki juhtub mingi ime,loodan väga.
R
RS  /   21:44, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
valijad  /   22:47, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to valijad  /   07:24, 22. aug 2017
sina oledki üks ere näide lollidest tolerastidest.
K
Kellel   /   07:26, 22. aug 2017
veel ajud omal kohal on just EKRE poolt hääletavadki.
  /   23:06, 21. aug 2017
ekrelased kujutavad ette, et nad on loodud maailma valitsema ja peavad ennast tarkadeks ja teisi kõiki rumalateks. Selline invaliididest koosnev erakond laguneb varsti koost.
T
tulevane EKRE valija  /   21:32, 21. aug 2017
Eesti kvoot on null, valimistel näeme! Oma kodu kaitseks, anname tuld!
2
21:32  /   22:48, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
a kust  /   01:57, 22. aug 2017
sa neid lõvi tablette saad?
T
Tarvis  /   21:11, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
V.  /   21:35, 21. aug 2017
Miks siis nii küll ? Kas kättemaks sõnades ,et teie erakonna auesimees V. I . Leninile kraanatross kaela visati ja ...
2
21:11/ Tarvis  /   21:44, 21. aug 2017
sinusugused radikaliseerunud kommud Eestist välja saata.Ikka valime EKRE, igakell, kiunu palju tahad!
Soovitus Martinile  /   19:59, 21. aug 2017
Proovi esialgu kuu aega esineda ainult positiivses valguses, ära kritiseeri, vaid rõõmusta millegi hea üle. Leia endale sobivad teemad, küll siis hakkab ka päike sinu õuel paistma. Õelusega ei jõua kuhugi. Tõukad ainult rahvast endast eemale.
J
Jah, muidugi.  /   20:18, 21. aug 2017
Maja põleb ja omanik nendib, et pagana ilusad kardinad on akende ees.
M
Mann  /   20:22, 21. aug 2017
Kas oma arvamuse avaldamine on õelus? Selle teema andis Helmele kommenteerida siiski ajaleht." Rõõmusta millegi hea üle"? Ja mis sinu arvates on meie riigis praegu rõõmustamist väärt? Sina ka ju kritiseerid praegu. Ja mis teema on kellegi jaoks "sobiv"??? Ehk avaldad selle ülima tõe? Rahvas aga hoiab paraku järjest rohkem EKRE poole, kuidas see sulle ka ei meeldiks. Toetusprotsendilt viimaste andmete põhjal kolmandal kohal. Nii et "päike juba paistab" EKRE õuele. :)
  /   20:42, 21. aug 2017
EKRE tundub ainult silmaklappidega totudest koosnevat.
2
20.42 tundub hullumajast pärit   /   21:09, 21. aug 2017
olevat, ega paksu seintega toas midagi ei näe ega kuule jah.Aga näed sa, kõike näevad, isegi sinu valesid nende klappidega, tee mida tahad.
1
19:59/ soovitus Sulle  /   20:45, 21. aug 2017
Proovi esialgu piirduda ühe vihakõnega, kui kaubiku alla aetakse, siis kahega. Leia endale koht, kus saaksid kogu Eestimaa unustada ja mitte õelutseda.
H
Hilja  /   10:04, 22. aug 2017
Kommunistide poolt läbiproovitud see positivses toonis jutt, mis viis hukatuse äärele.
Positiivne, olukordadele valede nimede andmine , tõe moonutamine ja ilusaks rääkimine ei aita, isegi presidenti mitte. President oma kõnes ei maininud üldsegi julmi terrorirünnakuid, ega mõistnud neid hukka, justnagu oleks see rikkunud ära iseseisvuse taastamise tähistamise.Ometi oli sellesama iseseisvuse taastamise üheks osaks samuti verine ja terroriga võrreldav vene tankide pealetung leedus, lätis ja eestis. Eesti, tänu Jumalale pääses. Nendest sündmustest ei kõnelenud president midagi.
G
Gunnar...  /   19:20, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mölapidamatusw  /   19:31, 21. aug 2017
kas mida konkreetset ka suudate esile tuua, või lahmite niisama mullitada
H
Helmedele on vaja kinkida searasva korralikult...  /   19:36, 21. aug 2017
Igale oma korralik kamakas...
1
19:36  /   21:47, 21. aug 2017
Seda searasva läheb sul ju omal vaja, ega Helmed pepupoisid pole?
S
Sammal j  /   19:09, 21. aug 2017
Aga koalitsioonis olla nende internatsidega on kõlvanud küll läbi aegade. Tahaks nüüd ikka näha konkreetset seisukohta oravatelt, et marksistide-leninistidega koostöö on välistatud igal tasandil ja lõplikult.
U
uskumatu kõne  /   19:03, 21. aug 2017
Ma poleks kakskümmend aastat tagasi suutnud uskuda, et formaalselt vabas Eestis saab nii eestivastast juttu ajada kui see euroametnik nüüd paberilt maha luges. Isegi kommunistid ei julgenud niisugust eestivaenulikku juttu ajada.
H
Helmed küll minu arvates eestlased pole...  /   19:38, 21. aug 2017
Nende tegevus on üksnes meie rahvale ja riigile vaenulik kahjurlus.. Rumalus see enam pole.
K
Kuule  /   20:16, 21. aug 2017
sm. liberast, mine otsi abi. Arstid on teinekord päris võimekad luulusid maha võtma.
T
to kurb  /   03:37, 23. aug 2017
Need on reformi palgalised kommentaatorid, kel kombeks räuskavat kõnepruuki kasutada.
Stiil kogu aeg üks ja sama.
K
kurb  /   18:57, 21. aug 2017
lugedes paljude kommentaare ja räuskavat keelepruuki,hakkab kahju neist rumalatest ,kes ikka kohe sugugi ei saa aru ja soovivad eestimaale hävingut.Aga mõistus pole enda teha ja arenemine ikka nende endite teha.Kahju,et mõni ei õpi ka siis,kui igasugused prahmakad on meedias kajastatud ja kirjutatakse päris palju.Mõni kohe ei soovi,et elu eestimaal oleks turvaline,et välismaalt tullakse tagasi,et maksud oleks väiksemad ja palgad suuremad,lapsed saaksid kasvada rahulikus õhkkonnas,pensionäridel oleks praegu ja tulevikus normaalne elada jne.
J
just  /   19:34, 21. aug 2017
mida neilt tellitakse, seda ka kirjutatakse. Kui oma nime alt tuleks kirjutada, see vb tõmbaks jampsimise indu vähemaks
T
Tim  /   18:54, 21. aug 2017
Huvitav kus kohast on osadel eestlastel tulnud Eestimaa,-rahva,-rahvuse ja rahvusluse vihkamine.Vihatakse mis on rahvuslik nii laulupidu kui rukkilille.Ja soovin edu EKRE-le.
N
need on reeturid  /   19:06, 21. aug 2017
Need on üksikud reeturid. Selliseid on alati olnud. Meenutame või Kingisseppa, Jaan Anveltit, Lauristine jne. Neid pole palju aga nad on praegu jälle võimul.
  /   19:12, 21. aug 2017
oi see on väga lihtne. arvestades, kui populaarne on eestis üksteise kõride närimine, siis eks need vihkavad, kes selles probleemi näevad.
mulle isiklikult samuti ei meeldi päris hea hulk eesti nn. "kombeid".
N
Nojah  /   18:42, 21. aug 2017
Tema on €uroametnik ja muud juttu temalt ära oota. Sama juttu räägib Merkel. Riigid kes keelduvad islamipagulasi oma riiki lubamast on kriitika ja sanktsioonide objektiks. Traditsioonilisi pereväärtusi hindavad kodanikud on meedia pilkeobjektid. Samas on " Anaalseks ei ole tabu " taolised artiklid meedias domineerivad.
M
Mart  /   18:36, 21. aug 2017
Ilus!
T
Teisitimotleja  /   18:25, 21. aug 2017
Kaljulaid ju Brusseli agent ja saab sealt oma agendi tasu. Mida muud temalt siis oodata ongi. Sotsid lukkasid ta ju pukki ja nuud ta ajabki suust valja seda ule maailmset sotside moga. Aga Helme on tubli ja temasugused on iga tosiuskse eestlase sudametunnistus ja haal.
V
viljandlane  /   18:23, 21. aug 2017
Väga õiged sõnad Martin Helme poolt!Aga loota,et mingid globaliseerumise pooldajad neist aru saaksid,on vist palju loota.Need istuvad oma mätta otsas ja mõistagi ei adu,et maailmas midagi üldse valesti on.Ja kui maailmas juhtub JÄLLE mõni terrorirünnak,siis nad on ,,kurvad,,ei allu provokatsioonidele,mõistavad hukka jne.
P
President ,partei ja valitsus :  /   18:16, 21. aug 2017
: " Peale meid tulgu või maailma lõpp " !!
E
Ehh  /   21:11, 21. aug 2017
Sõnastaksin ringi: Peale meid tuleb maailma lõpp.
Vähemalt, nii käitutakse
T
Tagurpidiantsla  /   18:14, 21. aug 2017
See tänane Tagurpidiantsla pole jätkusuutlik ega kaua võimalik. Küll aga teeb see korvamatut kahju meie väikesele rahvale.
S
Salliv tolerast  /   17:54, 21. aug 2017
Kui metsas kukub puu ümber nii, et mitte keegi ei kuule, siis kas see on rassistlik?
M
Meie presidendi üle ilkumine on helmedele iseloomulik.  /   18:00, 21. aug 2017
Nende ülesandekson üksnes kahjurlus. Jälgige Tallina TV-d ja Sputnikku... Venemaalt pole EKRE suhtes tänaseni õeldud midagi halvustavat ja teadagi miks.
T
teie president  /   18:19, 21. aug 2017
See teie president pole rahva arvates rohkemat kui teie president. Esineb aga meie presidendina. Nii räiget eestivastast juttu ei julgenud isegi kommunistid ajada kui see teie president ajab.
M
Mart  /   18:31, 21. aug 2017
Teil, seltsimees, on vildakas loogika. Venemaa pole midagi öelnud ka sotside, kesikute ja oravate kohta. Irli on natuke puudutatud ja see on ka kõik. Kas eelnimetatud erakonnad on samuti Venemaa käsilased? Aga ilus katse oli teil! Istuge, kaks!
E
ega siis marksismi propagandist pole meelt muutnud, ta jääb nendele ideedele surmani ustavaks  /   18:35, 21. aug 2017
See on ju ammuilma teada, et ekre on kremlimeelse keskerakonna üks nende kannikatest.
Peale selle on helmed siiani meeletut viha täis, sest et Mart materdati presidendivalimistel 16 häälega /nendest 7 sugulaste omad/ madalamaks kui maarohi.
Nii ilguvad nad kogu aeg nii praeguse EV presidendi kui ka terve ja normaalse mõistusega eesti rahva üle.
Aga ühtse venemaa koostöölepingu partneri, kesikute parteist ei piiksata nad sõnagi.
K
Kuule  /   20:19, 21. aug 2017
rohud jälle võtmata, et sellist jura ajad?
K
kas sinu mõistus veidi piiratud pole,18:00?  /   21:21, 21. aug 2017
igas kommis sadu kordi üks ja sama-
Tallinna TV,
SPUTNIK,
Venemaa?
Lõpeta kribamine ja mine õpi või loe raamatut!
Soovitan M.Helme "Poliitikast ja sõjast."
Äkki oled midagi kuulnud-ei ole-no nüüd siis saad järgmise kommi juures
tark välja näha ja saad raamatu pealkirja kasutada.Sisu polegi sinu jaoks-sinu jaoks
liiga raske.
S
Sulp  /   23:51, 21. aug 2017
See on ikka väga napakas arvamus!
G
genn  /   13:52, 22. aug 2017
Venemaalt ei tulegi..EKRE on Kremli käepikendus;Savisaar läks ju erru?!
E
eks mitmed valimised  /   17:46, 21. aug 2017
on siiani näidanud ekre tegelikku kohta rahva silmis. Tühja loba ajajate ja vaenu õhutajatena on nad valitavad ainult omasuguste hulgas.
  /   17:45, 21. aug 2017
õige jutt,valimistel minu hääl igal juhul ekrele.
K
kp  /   17:26, 21. aug 2017
Ma ei suunda seda jama enam uskuda. Kui palju ohvreid peab euroopa tooma et neile ükskord jõuab kohale et nad teevad valesti.
  /   17:43, 21. aug 2017
Kuini veel üksainuski valge eurooplane on veel alles on nende missioon täitmata. Meie kaotused inimestes on nende võidud.
T
Tim  /   17:53, 21. aug 2017
Et nad midagi valesti teevad peaksid nad parimaljuhul arusaama (piltlikult) juba täna-homme aga nende jaoks kõige halvemal juhul saavad aru siis kui langevad ise ohvriks.
S
Salliv tolerast  /   17:27, 22. aug 2017
Nii palju ohvreid peab tooma kuni sa ükskord hakkad aru saama, et ära vali reformide, keskide ja sotside poolt. Millal see arusaamine siis lõpuks tuleb, et tuleb EKRE poolt hääletada?
J
jah  /   17:50, 22. aug 2017
ega helmelt muud möla ei ootakski
M
Milleks  /   17:23, 21. aug 2017
vaielda kolme-nelja poliitiku (Tsahkna, Ossinovski, Ratas, vms) poolt paika pandud ametnikuga?
A
Andu.  /   17:23, 21. aug 2017
Positiivne kommentaar Hr. Helmele on õhtulehe poolt üldjuhul lubamatu.
T
Tarmo  /   17:20, 21. aug 2017
Väga asjalikud kommentaarid Helmelt. See oli täiesti Eesti riigi vaenulik kõne ju! Lisaks veel ka rumalatest mõtetest kantud. Umbes nii, et teised rahvused hakkaksid siin eesti keelt ja kultuuri viljelema kui viimased eestlasedki mööda maailma laiali. Sellise kõne oleks võinud pidada Zdanov kui ta veel elus oleks.
A
Andu.  /   17:17, 21. aug 2017
Õigus Martin, tõde jääb tõeks alati. Kuigi kratid ja muud saatanad seda väänata püüavad!
J
Jämejala  /   17:08, 21. aug 2017
Väheste omasuguste toetajate toel soovib EKRE võimule, arvestamata enamuse eesti rahva tahtmist.
I
irw  /   17:16, 21. aug 2017
kes see enamus sinu arvates on .... enamus arvab hullemini kui ekre, sest majandusteemat ei julge ka ekre poliitikud lahti võtta. rääkimata teistest .... ainult ilusad sõnad ... väikeettevõtlus, kuigi poliitikud ükski ei hoomagi, mis selle taga on ....
T
T.Rex  /   17:21, 21. aug 2017
Majandusteema on raske, sest väga palju on neid, kes häälekalt kommunismi nõuavad, ise seda endale tunnistamata.
T
to 17. 46  /   16:37, 23. aug 2017
Jämejala on palgaline kommija ja kirjutab raha eest ükskõik mida.
  /   17:46, 21. aug 2017
17.08-le:oled tõesti jämejalast.
T
to,jämejala  /   18:47, 21. aug 2017
Kust sina tead rahva arvamust?Sina pole rahvas ja ei tea rahva tahtest suurt midagi.Konutad kusagil arvuti taga ja mämmatad nagu orav üht ja sama.Järelikult pole sa tõelise eluga kursis ja poliitiline teadmine puhas 0.Ekre on ja oli jätkuvalt rahumeelne ja õiglane.Aga noh,sinusugused ei saagi asjadest aru-mine hari ennast enne,kui kellegi kapsaaeda kivi viskad!
H
homeeriline naer massdes  /   19:39, 21. aug 2017
0.Ekre on ja oli jätkuvalt rahumeelne ja õiglane!!!
K
Kas  /   20:22, 21. aug 2017
Jämejalas on lahtiste uste päevad, et siia soga ajama pääsesid?! Seal on kindlasti palju neid, kes ennast eesti rahvaks peavad!
T
To Jämejala  /   20:34, 21. aug 2017
Kui sa vennike arvad, et tolerastid ja muidu rastid on Eestis enamuses, siis sa eksid küll rängalt. Rastid on kõik kappidest välja roninud. Pole hullu, küll varsti tagasi ronite. Algus tehakse oktoobri valimistega.
1
17:08 minu teada hullumaja valimistel ei osale?  /   21:28, 21. aug 2017
kus kohas sina seal Jämejalas oma 18 laigiga asud?
See "rahva enamus on sulle miinuseid ladunud ja koguni 134 tk.!!!
kell on 21:27 Head paranemist.
T
Triin Torm  /   16:02, 22. aug 2017
Kuis siis nii? EKRE toetus on pidevalt tõusnud. Kommijad võiksid ju asjadega kursis olla! Missugusest rahva tahtmisest hr/pr Jämejala räägib? Kelle mahitusel Te sõna võtate? See inimene, kes vähegi lahtiste silmade/kõrvadega ringi käib, saab ju aru, et EKRE räägib õiget juttu. Selle poliitika jätkudes ei ole Euroopat enam kauaks, Eestit rahvusriigina ammugi mitte! Olen EKRE valija olnud nii kaua, kui nad on pildil olnud. Ja järjest rohkem ma nende vaateid jagan. EKRE on ainus Eesti poliitiline jõud, kes nimetab asju õigete nimedega. Edu neile! Maha Brüsseli kintsukaapijad!
N
Nõus!  /   17:01, 21. aug 2017
Oli õudne kõne aga sellele nn. presidendile sobis. Temast poleks midagi paremat osanud oodatagi.
A
ats  /   16:57, 21. aug 2017
euroopast tuleb talle raha...ja euroopa pilli järgi tantsib/ peab kõnet ...Eesti huvid ei ole siin primaarsed...euroopa ikka
T
T.Rex  /   17:26, 21. aug 2017
Tegelikult ei peaks ju see Euroopast tulev raha teda mõjutama - tegu kuldse käepigistusega, mida ta saaks sõltumata sellest, on ta president või koristaja. Mis teda taga ajab, ei mina aru saa. Hirm pälvida oma vanade tuttavate aparaaditöötajate hukkamõistu? Või on veel midagi lubatud?
E
Ei saa aru sellest presidendist  /   16:41, 21. aug 2017
Liberaalne demokraatia-mis loom see liberaal siis õigupoolest on? See, kes kõigega on nõus ja kellele väärtused elus korda ei lähe. Kuidas see saab olla demokraatia, demokraatia ei saa ju ometi olla kõikelubav tegevus, mis kellelegi pähe tuleb, või kuidas? Miks me peaks olema sallivad kogu maailma hullustega, mis häda kaela on toonud ja toob edaspidigi. Liberaalid värisevad ise oma liberaalsuse vihmavarju all aga jura ei vaibu.
A
Andke...  /   16:52, 21. aug 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
16:52  /   17:42, 21. aug 2017
Nüüd ladusid küll kõik välja, mida oled ära teeninud, sest tõde sind ei huvita.Või oledki see, kes neid pomme voodiall valmistab, küll mitte searasvast, et isamaalastele tuld anda?Miks sa end nii labaselt reedad? Sinu aega ei tule, küll näed!
1
17:38 /argpüksile küsimus....  /   21:03, 21. aug 2017
Kes või mis on VASIST, mida sa mängid? On see mõni uus lauamäng või keks jämejalgadele?Kes sind hirmutamas seal hooldekodus käib, millisest kalifaadist see koshermisjonär külla tuli, et nii hullusti kardad?
C
copy paste  /   16:40, 21. aug 2017
Roosiaia rahva koosseis ei erine suurt eelmise presidendiaegsest seltskonnast: poliitikud ja kulturnikud ehk globaliseerumise peamine avangard. Kus on e-riigile kohane digiavangard - arendajad, ettevõtjad jne? Taasiseseisvumise protsessis oli loomingulisel intelligentsil suur roll täita, täna on suur osa sellest seltskonnast võimu teenistuses, kahju? Samas probleemid on samad, mis 26 aastat tagasi - keskusesse delegeeritud võim ja ideoloogiline surve ning rahvuslikkuse mahasurumine. Seekord on "dissidentideks" vaesuv enamus, kes on töökaotuse (varem vangi saatmise) hirmus vaikima sunnitud.
I
Isehakanud mõisnik  /   16:55, 21. aug 2017
Eks käkrelased tunnevadki hirmu oma erakonna valitsejate ees ja ebasoosingusse sattumise pärast, seepärast kirjutavadki lömitavaid kommentaare.
E
Ega  /   09:49, 22. aug 2017
selliste isehakanud mõisnike elik sostliberitega polegi miskit vaielda, nende mantra on ülim!
T
T.Rex  /   17:18, 21. aug 2017
Ma ei usu, et saemees, talusulane, rekkamees, keevitaja, õmbleja, juuksur või treial kardab töö kaotamise hirmus rahvuslikult väljenduda. Seda enam, et pigem on tema ülemus või tööandja sama meelt. Pole küll Eestis töötanud, aga vähemalt Soomes on kõik töölistest keskastme juhtideni, keda kohanud olen, sellised "natsid", et lase aga olla. Ja ka tippjuhtidelt, kui sobivas olukorras osata nende keelepaelad valla päästa, kuuleb selliseid väljendusi, et isegi mind võtab punastama. Aga enesetsensuur((( On isiklik arvamus ja nlubatud arvamus.
N
nõustuja  /   16:30, 21. aug 2017
Natuke aega läks, aga ju vist pidigi. Ja siis tuli lihtne, arusaadav ja mis peaasi - usutav sõnastus. Tänud Martinile.
Versus eilse keerulise mullistusega.
H
Helmed esindavad jopp-kosher sega kultuurat  /   17:21, 21. aug 2017
Sellest võitlus meie rahva ja riigiga. Eestlast pidavat neis olema alla veerandi...
A
A   /   16:29, 21. aug 2017
Ekrele üks soovitus nagu ka hr .Männik korduvalt soovitab - rohkem tähelepanu sotsiaalvaldkonnale ,palkadele ja inimeste toimetulekule
1
16:29  /   16:51, 21. aug 2017
Enne peab õhkkond puhtaks saama , väärtused paika, ennekõike seadusi ettevalmistama ja neid täitma.Sotsid ei lase seda ju kunagi teha.
T
to A  /   17:07, 21. aug 2017
sa vist pole mõistnud, et ekre ei ole valitsuses ja ei saa seda teha hetkel? pöördu nende muredega valitsuse poole. nemad muidugi ei aita sind, neil on prioroteedid paigas ja need pole mitte eestlaste elud.
kui ekre valitsusse saab, küll siis võid neilt neid asju nõuda.
A
A   /   19:20, 21. aug 2017
Jama siis küll ,kui ühed ei taha aidata ja teised ei saa aidata ,pane kasvõi nöör kaela
1
19:20  /   21:34, 22. aug 2017
Tore oleks!
E
eestlane  /   16:28, 21. aug 2017
väga õigesti öeldud. kui nüüd need sallijad viitsiksid läbi lugeda, siis no kuidas saab siit leida midagi rassistlikku? aga nad leiaksid :(
S
sots  /   16:27, 21. aug 2017
VARASTAME POOLE VÄHEM!
  /   16:54, 21. aug 2017
Makse tõstame kordi rohkem!
J
just nii  /   17:08, 21. aug 2017
suurepärase irooniaga plakatid!
P
Profet  /   16:26, 21. aug 2017
Oi kurva - 100% minu mõtteid.
Ütelgu siis nn arvamusliidrid (lobjakad-karnaud-parised-kaldojad) meedias veel, et ei eksisteeri poliitikut, kelle järel peaks kõndima.
N
nähh  /   16:26, 21. aug 2017
kaaburahvas paneb ikka väga ulmet. Küll ei kõlba üks ega siis teine
N
Näed siis  /   09:44, 22. aug 2017
Sots on jälle kõnelenud, allahu agbar!
J
Jäärapea  /   16:23, 21. aug 2017
Martin Helme näitab järjekordselt välja ekrelastele omast jäärapäisust. Pidevas opositsioonis olek ja kõigega rahulolematus näitab selle erakonna tühisust. Ise midagi oskamata ja elukutselise kritiseerijana ei jõua kaugele.
  /   16:56, 21. aug 2017
Sallijaid ja eestlaste vihkajaid on meil niigi s..ks. EKRE võib rahulikult eristuda kaine mõistusega.
1
16:23-16:26  /   17:01, 21. aug 2017
Ja on tõed, mis Sinul kunagi tõeks ei saa, s.o. iseseisvus ja omariiklus.Pole vaja ajada mingit libedat ja mõistu juttu. ON RIIK, ON RAHVAS ja nende turvalisus, mida ihu ja hingega kaitsta. Tulebki välja tuua need tõed, mis seda ei kanna, kui otsitakse vigu nendele, kes seda väärtustavad.Sotsinovskite käepikendusega pole mõtet vaielda, nemad on võimul.
T
to 16.23  /   18:19, 21. aug 2017
No ega Oinapea oskagi midagi paremat välja mõelda.
1
18:19  /   21:17, 21. aug 2017
Ossil ikka oinapea, isegi sarved, millega eestlasi taguda, kui roosaks ei hakka.
T
to Tuule Suund  /   03:08, 23. aug 2017
Need on palgalised kommentaatorid, kes sellist juttu raha eest kirjutavad.
Näed, mõne jaoks raha ei haise. Kurb, kurb, aga tõsi.
T
Tuule Suund  /   16:29, 22. aug 2017
Olen EKRE valija olnud senikaua, kui nad "pildile" ilmusid, ja minu toetus neile on pidevalt kasvanud. Kuidas võivad siin kommijad öelda, et nad on populaarsed väheste omasuguste seas? EKRE on ainuke Eesti poliitiline jõud, kes nimetab asju õigete nimedega ega kaabi Brüsseli kintsu. Kui jätkub see nn liberaalne demokraatia, pole varsti tervest Euroopast midagi järel, liiati veel Eestist! Edu EKREle! Nad on ainukesed, kes Eestist ja eestlastest hoolivad. Valimistel näeme.
A
Alleaa kestab edasi  /   16:21, 21. aug 2017
Oli kirik ,oli NLKP ,nüüd on proua president .
  /   18:09, 21. aug 2017
nähtamatu käsi on igavene!