37 kommentaari

I
Ilmar  /   21:20, 13. aug 2017
noo algul võikz siiz ühe suuna valmis ehitada või kuidas. Sõidaks seda mööda kui teist rajatakse.
P
pärnakas  /   11:32, 13. aug 2017
Ma ei saa aru, mis sinna Tartu poole sellest teest ehitada. Pärnu, millel on perspektiivid palju suuremad, vajab 4 realist teed. Ülikoolgi kolib ju Pärnusse.
M
matsu  /   14:05, 12. aug 2017
Minumeelest peaks kõik riiklikud teenused ja ehitused ära lõpetama ja las siis kogu see õhtulehe ja delfi kommentaarium teeb riiki, ettevõtjaid, ehitajaid, sest nemad on ju kõige targemad.
M
miks kiirelt,  /   13:48, 12. aug 2017
saab ka venitada
T
tsuusik  /   13:20, 12. aug 2017
hale vaadata, kuidas paides teeehitus käib, Soomes oleks sama töö tehtud kahe päevaga. SAATE ARU, KAHE PÄEVAGA.
T
tsuusik  /   13:17, 12. aug 2017
Eestlased on kõige haledamad teeehitajad maailmas
S
selge siis  /   13:14, 12. aug 2017
Kui ühe kanamuna keetmine võtab aega 5 minutit, ei tähenda see veel, et 3 kanamuna keetmine võtab aega 15 minutit.” - sinna hulka liita veel muna otsimine, muna tegemine ja koore purustamine ja kaks-kolm päeva nigu niuhti läinud.
A
andja  /   10:51, 12. aug 2017
paar inimest teeb tööd, teised näpivad telefone, olen näinud küll
V
väike meeldetuletus  /   10:50, 12. aug 2017
kunagi (mitte just väga kaua aega tagasi) ehitati uus tee Alaskast Mehikosse 9(üheksa) kuuga....
1
1  /   08:18, 12. aug 2017
Meil on tuhandeid töökäsi kaugelt piiritagant saabunud, miks ei rakenda tööle?
J
juss  /   00:20, 12. aug 2017
ja ussisoo kõige ohtlikum lõik... selleni kulub veel 25 a?
A
ar  /   21:33, 9. aug 2017
no mida me räägime keegi rikastub lihtsalt ja lolle ideid on palju kuhu raha matta ,ja millest eriti kasu ka pole!!!!
  /   11:24, 9. aug 2017
Super tempo! Täitsa Eesti bürokraatia tasemel. Tulin reisilt ja näiteks Poolast võiksid meie ,,supermehed`` õppima minna. Skanska ehitab ja tee ehitusel on palju tehnikat,töömehi . Tehakse lausa betoonteid ja ka asfaltkate on korraliku paksusega, mitte nagumeil Tallinn -Tartu 4-realiseltrassil mida peab iga aasta remontima.
Muidugi huvitav on see,et Eesti ei suuda oma mõnda (3)kiirteetrassi mis kulgevad siledal maal euro rahade abiga valmis ehitada. Mujal on nende rahadega tehtud korraliku pinnakattega kiirteed ,viaduktid,tunnelid ja trassi turvavad tarad. Meie teeme Põltsamaa lähedal 3-realist teed möödasõiduks hea nähtavusega teel. On vist mõtlemisainet.
2
21 sajand ?  /   23:46, 8. aug 2017
On 21 sajand aga reaalselt midagi ehitada ikka ei oska, vaadake tagasi.
Algselt oli planeeritud ehitada 24 meetrilaiust teed kuni 7000 kilomeetrit kuid asja edenedes kasvas maht kuni 10 000 kilomeetrini ja kui Austria ühendati saksamaaga siis lisandus veel üle 1000 kilomeetri maanteed mis ehitati sinna.
Finansiline julgus võrdus neis projektides tehnilise kaugnägelikkusega. Vaatamata „finansistide” pingutustele nõudis Hitler, et need maanteed ei oleks „rikutud” tee tollidega. Kuid just see vabadus tegi saamata jäänud „teemaksude” arvelt kõik kuhjaga tagasi lennukalt arenev liiklus mis soodustas majandust ja ka lisanduvat bensiini kaubandust. Seega sellise teedevõrgustikuga ei saanud Saksmaa omale ainult häid teid vaid ka veenid kaubanduse kiiremaks arenguks.
N
Nipiga värk  /   20:24, 8. aug 2017
Üldiselt normaalsed inimesed väntavad pedaale, artikli autor aga litsub - noh, maitse asi. Tegelikult ei tohi kiirteel üldse rattaga sõita nii et litsuge aga edasi külavahel.
H
hm  /   23:44, 16. aug 2017
Autol on ju pedaal, mida tuleb suruda-litsuda..., nagu kiirteel ikka.
V
Vanamees  /   19:07, 8. aug 2017
No jah ,meil ju pakane , nii et Alaska ,Siber on nali !
J
Jauram  /   19:04, 8. aug 2017
Kliima ei luba talvel tee-ehitus töid teha, saksad peavad talve Tai lõbumajades, Mehhiko laguunides või Aafrika safaritel või hoopiski Indoneesia era-saartel mööda saatma....
T
Teeline  /   17:46, 8. aug 2017
Meie teedeehitajad nagu kardaksid töö otsalõppemist ja seepärast venitavad nii kuis jõuavad.
R
reku  /   17:20, 8. aug 2017
Meie teeehitaja peavad minema Poola õppima tee ehitust. 100 kilomeetrit kiirteed tehakse seal aastaga. Aga tõepoolest, seal ei visata pille kotti kell neli õhtul, vaid tehakse kaks vahetust.
S
salliv tolarast  /   17:11, 8. aug 2017
Ämm saab 3 aastat kilekotte kappi toppida, isegi ime, et 5 aasta peale ei venitatud.
S
Sama pikk maantee  /   16:59, 8. aug 2017
kui Helsinki-Tampere vahe. Kui võtta 12 km. kolme aastaga, ehitataks seda teed 46,5 aastat. Soome ehitas tsirka 10. aastaga.
K
Kuna  /   16:23, 8. aug 2017
50-st millist enamus läheb, mitte teeehituseks.
P
Põrguvürst  /   16:05, 8. aug 2017
ega kantimine ,pettused jah kiirelt käi,ikka tasakesi ja rahulikult--parajat aega vaja leida---
S
salliv tolerast  /   15:57, 8. aug 2017
Ameerikas on 6,5 miljonit kilomeetrit maanteid.
Võiks eeldada, et need on ehitatud viimase 100 aasta jooksul.
Ühe aastaga on ehitatud 65000 km maanteid.
Eesti on Ameerikast 300 korda väiksem, inimeste arvu poolest.
Selline suhtega, peaks Eesti suutma ehitada 216km maanteed ühe aasta jooksul.
Kui Eesti ehitaks 3 aasta jooksul 600km maanteed, siis eestlased saaksid selle tehtud vähema higistamisega kui töökamad ameeriklased ning Eestil oleks need maanteed lihtsalt olemas.
(Ameerika arvud olid väga ümarad, aga mitte väga metsas)
N
need euro-  /   15:54, 8. aug 2017
kraavid võtavad enamuse teeehituse ajast.
T
Tahaks näha  /   17:00, 8. aug 2017
kiirtee ääres neid kraave! Siis pole tegemist enam kiirteega.
P
Promill  /   15:53, 8. aug 2017
Mis see tähendab?
"Omajagu nädalaid söövad ka talvekuude külmad ilmad, mis ehitustempot kindlasti trotsivad."
Et külmad ilmad on põikpäiselt külmad edasi vaatamata olematule ehitustempole?
S
salliv tolerast  /   15:37, 8. aug 2017
See on pettus, sest nii kaua nii lühikest teed ei ehita, kui seda ainult tahtlikult ei tehta. Meelega venitatud projekt, et 3 aastat saab rahulikult ära elada. Tegelikult võiks sellise tee juba see aasta valmis saada, kui ainult riik nõuaks!
3 aastaga peab valmis olema Tallinn-Ikla ja Tallinn-Tartu 4-realised 130kmh maanteed ! Täielik absurdsuse tipp on sellist praegust petmist läbi viia.
Selle asemel tahetaks Rail Baltikat ehitada, mis kellegile ei meeldi.
E
ery  /   17:31, 8. aug 2017
mulle ja mu sõpradele meeldib peagi tulev Rail Baltica, niiet ära üldista
K
kas  /   08:56, 9. aug 2017
Kas tahate kiirelt Tallinnast Riia lennujaama jõuda?
Või tahate natuke Kaunase ümbrust vaadata?
Kaugemle te sellega ju ei saa, sest Poola ehitab maanteid ja ei ole mingile lollile rahakulutamise projektile alla kirjutanud.
T
Tartu vaim  /   15:32, 8. aug 2017
300 meetrit kuus on paras tempo, siis pole ehitajate järele valvamiseks palju asjapulki vaja ja needki võivad jala liikuda.
N
Nips  /   15:12, 8. aug 2017
Eesti pole loomulikult Saksamaaga võrreldav oma rikkuselt ja võimekuselt, aga et ühe paarisaja kilomeetrise teekese ümberehitamine normaalseks kiirteeks võtaks aega rohkem kui 30 aastat, on ikka uskumatu küll!! Saksamaa küll endale sellist loivamist lubada ei saa!
M
Mofo  /   16:21, 8. aug 2017
Mis Saksamaa, võta kasvõi Poola, Soome ja pea kõik teised tsiviliseeritud riigid
S
Soomes läks   /   16:56, 8. aug 2017
Helsinki-Tampere kiirtee-ehituseks 10 aastat. Ei tehtud ka kõike uue maastiku peale. Sama pikk kui Tln-Trt maantee.
J
Ja-jah  /   15:10, 8. aug 2017
40 kuud,see on üle 3 aasta,st. kolmel talvel saavad saksad suusklemas käia siis,kui aeg lühem,siis ka suusklemast vähem-loogiline ju?
M
mmm  /   15:02, 8. aug 2017
Viletsad ollakse, seepärast.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis