6 kommentaari

H
h  /   21:37, 2. aug 2017
10 000 000 mm tunnis kõlaks veel uhkemini.puhub ikka täiega vastu.mul ühel tuttaval puhus aju ka siledaks ja kui autoga august läbi sõitsime siis kolises.kusjuures autio ei kolisenud üldse.ma täpselt ei tea mis ametit ta peab aga mingil tähtsal kohal istub ja panustab laiapõhjaliselt läbipaistvuse kaasamise edenduse taristu heidutusse.
H
Huvitav?  /   09:11, 2. aug 2017
Mis siin huvitavat? Tänapäeval juhib maandumist kompuuter koos autopiloodiga. Kapteni ülesandeks on jälgida, et kõik oleks ok.
  /   10:32, 7. aug 2017
tegelikult päris vinge ikkagi, kui need lennukid ei maandu piisaval hulgal rehvidel korraga (ehk nt 8st ainult 2 puudutavad maad), siis esimesena maad puudutanud rehvid võivad silmapilkselt surve all plahvatada millest omakorda võib tekkida paksu pahandust.
P
prooton  /   08:31, 2. aug 2017
Ja mis siis? Kui tuul puhub lennukile otse vastu , siis on kiirus maa suhtes ju palju väiksem. ligi 300 kmh asemel 200.
lihtne matemaatika  /   21:24, 1. aug 2017
ütleb 27,8m/s tuulekiiruseks
K
Klikk-klikk-klikk  /   22:04, 1. aug 2017
Aga 100 kõlab ju suuremalt ja uhkemalt. Klikimagnet.

Päevatoimetaja

Kristjan Väli
Telefon 51993733
kristjan.vali@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis