(PantherMedia / Scanpix)

Soomlaste Iltalehtis kirjutab lugejate vana tuttav Sami Lotila kerge hämminguga sellest, kuidas soome naised on eestlannade eeskujul hakanud peenisemassaaži ehk lingam-massaaži fännideks. Kas artikli mõnevõrra provotseeriv kirjeldus Eesti naistest kui harrastusrahuldajatest läheb sinu meelest liiga kaugele?

Lingamit kirjeldab soomlaste väljaanne kui uut Tupperware-hullust. Tulus koolitusäri on "koolitajatest Eestis suured kangelannad teinud". IL kirjutab Epp Kärsinist, lingami maaletoojast, kelle Kadrioru stuudio on üks paikadest, kus "toimuvad suured asjad". Kärsinit kiidetakse kui tegelast, kes on meeste rahuldamisest iga Eesti naise hobi teinud.

Paraku on koolitused, mida nüüd väisavad ka soomlannad, ainult eesti keeles ja ilma tõlkideta. Aga kas sõnu ongi vaja? Artikkel mainib ka eestlaste väidetavat tantramassaaži-armastust.

Odavamale koolitusele pääseb mõnekümne euroga. Selle eest saab enamasti tasuta kaasa ka "vahva väikse dildo". Paljudel eestlannadel olevat uhke diplom või rinnas märgike, mis tunnistab ta kätega rahuldamise meistriks.

Kuid miks, küsib IL, on peenisemassaaž leidnud nii kindla koha just Eesti kultuuris, kus "seksuaalsusega seotud teemadel ei tohi kõva häälega rääkida" ning arusaamad sugudevahelisest võrdsusest on iganenud?

Just nimelt selle pärast.

IL spekuleerib, et peenismassaažibuumi taga on noorte eesti naiste soov olla iseseisev ja mässata vanade normide vastu. Lääne-Euroopast maha jäänud Eestis olevat lingam kui 1960ndate vaba armastuse ja rinnahoidjate põletamise liikumised. Ka arvavat eesti naised, et massaažis on mingi idamaine müstitsism ja võlu, mille läbi leitakse üles side iseendaga.

Jaga artiklit

28 kommentaari

K
kuidas see käib:  /   21:20, 27. juuli 2017
poolepeale kooritud banaan otsapidi esihammaste vahele, kerge vajutuse ja paari korra banaani pööramisega sünnib kõigile tuntud šedööver

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis