71 kommentaari

L
lugeja  /   13:40, 18. juuli 2017
Oli ju Pärnu lehes artikkel kus kirjas,et uuringute järgi kasutab Lelle-Pärnu rongi päevas 50 inimest!! Kuna rong sõidab päevas 2 korda edasi-tagasi siis on see sõitjate arv tõesti nadi et sinna raha raisata!
P
part24  /   19:19, 18. juuli 2017
vaat kus lugu! tead, siin olnud kah üks enam-vähem otse tee, pool versta, sihuke kole auklik ja mudane. Paar versta pikem tee aga ilus kena ja kõvakattega. Kõik sõitsid ikka pikemat teed pidi, aga just niikaua kuni tee korda sai- kruusa peale ja siledaks. Sest õnneks leidus üks tola, kes asja ette võttis.
K
kummitused  /   08:25, 18. juuli 2017
Ei tea ,kes on selle autor,et Pärnu rongi pole vaja aga RB on vaja.RB ära jätmise korral jääks selle ehituse raha kõik alles.Kui RB ehitatakse aetakse pool eestimaalasi lihtsalt kasti.Põhjus lihtne igalt poolt hakatakse raha välja pigistama ,et RB valmis saaks.Inimese elu ei huvita kedagi.Pärast aga pigistatakse viimane piisk välja et RB ülal pidada.Kõik selleks ,et mõni hull RB looja tahab rikkaks saada.
S
siin maal ei ole inimesi mujal kuiToompeal.   /   11:41, 18. juuli 2017
ega te ometi pea valget orjakarja ionimesteks ?!
Tule,taevas,appi!
H
hurrrrrraaaaa  /   23:10, 17. juuli 2017
matsidele ei sobi rongid . Inimesed sõidavad eralennukitega
I
IRW  /   20:38, 17. juuli 2017
See raudtee oleks tulnud sulgeda juba 10 aastat tagasi
N
noh  /   20:36, 17. juuli 2017
tuleb uus matkrada, kergliiklusega Pärnusse
L
Lugeja küsib:  /   20:22, 17. juuli 2017
Miks kur.at te teete kõike ristivastupidi sellele, mida absoluutselt vaja teha ei ole? Vastamine kohustuslik!
A
ausalt arvad, et  /   22:04, 17. juuli 2017
kui kirjutad kurja kommentaari ja paned lõppu "vastamine kohustuslik", siis keegi vastab ka?
P
pärnakas  /   20:15, 17. juuli 2017
Meile ei ole vajagi neid porgandeid. Saame varsti uue ja uhke RailBaltika. See toob õnne ja kogu aktiivse elu Pärnusse tagasi. Ülikoolgi pidi ju Tartust Pärnusse kolima.
P
pärnakale  /   10:10, 18. juuli 2017
segaseks joonud oma Raili haiguses???
A
ajalukku jääb  /   17:32, 17. juuli 2017
Nii et Keskerakond saab Pärnu rongiliiklusele hauakaevajaks...
R
Rail Baltic  /   18:00, 17. juuli 2017
Peab asemele astuma.
P
Pole lootustki  /   20:24, 17. juuli 2017
See, mis päeval ehitatakse, see öösel lõhutakse! Nigu ennemuiste.
T
Täpselt nii  /   11:48, 18. juuli 2017
tuluge mulle aiataha kolistama,küllap rohtu leian.Mida see viletsus veel jõuab p---se keerata enne sügist
S
susla  /   17:17, 17. juuli 2017
Kõik maanteed kuuerealiseks !
N
Neit  /   17:05, 17. juuli 2017
Ja siis äkki selgubki, et bussiga saab paremini ja proua Simpson võiks RFail Balticu rahasid ka mujal kasutada. Need vahepealsed aastad näitavad ära, et saab bussiga sinna kuhu vaja ja Poola piirile rongiga mineku vajadus puudub....
Õ
Õigus,  /   09:10, 18. juuli 2017
õigus, bussiga saab kiiremini. Kõik raudteed tuleb üles võtta ja loril lõpp.
S
SIIRI ja VIIVI  /   17:02, 17. juuli 2017
Agga meie sõidame Pärrnuse elikopteliga
O
Opossum  /   16:49, 17. juuli 2017
VIA Baltika sööb kõik rahad...
  /   16:54, 17. juuli 2017
ning see jääb ka tegemata sest kõik panevad need rahad oma tasku
U
UUS  /   16:41, 17. juuli 2017
Huvitav, kes oli see "ajukääbik", kelle käsul Haapsalu - Riisipere osa raudteest ülesgus võeti?. Järsku panna need isikud hoopis maksma selle taastamise eest ja raha ikkagi jätta olemasoleva raudtee käigus hoidmiseks?
T
trifiid  /   19:36, 17. juuli 2017
Haapsalu raudteed ei võetud kellegi käsul üles. Selline värk oli, et erastamise käigus müüdi ta 1 krooni eest mardilaari sõbrale kes rööpad üles kiskus ja 300 000 eest vanarauaks müüs. Kasum läks suuremalt jaolt parteikassasse.
Selliseid lugusid on rohkemgi - ega siis parts ilmaasjata domeenireformi käigus suurt osa ajalugu ära ei kustutanud.
N
Nüüdne sõber  /   20:03, 17. juuli 2017
Metalli hind on aastatega tõusnud-nüüd tahetakse juba kogu kupatuse (Lelle - Pärnu) eest tervelt 1 . euro saada !
M
mari  /   16:36, 17. juuli 2017
Samas Raplamaalt on Pärnusse ainus ühendus rongiga. Ärgem unustagem ka Türi ja Paide inimesi jne. Ja kuis siis nii, rongiliiklus pidi ju ökoloogilisem olema. Tallinnast kaubad rongile ja Pärnusse, ei pea rekkad teid risustama...
I
Istungi protokoll:  /   16:31, 17. juuli 2017
Plaanis on veel taastada Rapla - Virtsu ja Türi - Paide- Tamsalu liin (Rahalisi vahendeid on plaanis otsima hakata)
  /   16:56, 17. juuli 2017
ning sealt Pärnu ja saab edasi Kihnu raudteega
  /   16:21, 17. juuli 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
otsosi...  /   17:39, 17. juuli 2017
.
T
Taavet  /   16:20, 17. juuli 2017
Kes vanametalli eest kopika tasku pistab?
K
Kuuuurija  /   16:39, 17. juuli 2017
Eks ikka raudtee võileivahinna eest ärastanud juudid.
N
Neinar  /   16:39, 17. juuli 2017
mina
?
?  /   16:40, 17. juuli 2017
OMAD,IKKA OMAD!!
L
Lõpetamine  /   16:20, 17. juuli 2017
samaaegselt Lõpetatakse Tallinn-tartu vahel sõidus ära.
V
vanarahvateadlane  /   16:18, 17. juuli 2017
kas mitte ei öelda, et ära vana kaevu kinni aja enne kui uus valmis pole?
  /   16:15, 17. juuli 2017
mis aastal siis ev suletakse?
  /   16:57, 17. juuli 2017
kasvõi täna,muidu rahvas hukkub
J
Ja rongiliiklus Tallinn-Haapsalu taastakse?  /   16:09, 17. juuli 2017
Ja rongiliiklus Tallinn-Haapsalu taastakse? Kelle jaoks? Kui isegi Pärnu vahet enam varsti rongid ei sõida.
V
vana...  /   16:18, 17. juuli 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
irooniline projekt  /   16:33, 17. juuli 2017
Hoog maha! Kõigil on õigus arvamusele. Haapsalu raudtee on naljanumber . Kava vististi siis tallinlasi edasi tagasi sõidutama hakata, kohalikke siin küll pole. On mõni, aga need sõidavad autoega Tallinna tööle, tuleb odavam ja vajadus ka linnas liigelda.
  /   16:58, 17. juuli 2017
nii see kogu aeg olnud ja jääbki
M
mnjah  /   16:09, 17. juuli 2017
see on alatu väljapressimine! Ja selle eest maksavad meie järeltulevad põlved veel väga pikalt! Kahe aastaga muidugi jõuab välja vahetada selle valitsuse ja need otsused ära muuta. Ja irooniana siis võtab riigiettevõtte EVR tütarettevõte suured laenud, et idanaabri juures vagunirenditeenust hakata pakkuma - et SELLEKS rahasid on ja lisa lubatakse võtta (ja kedagi ei koti ka EL sanktsioonid, punalepingulised ju võimul)!
R
Regionaalpoliitika  /   16:02, 17. juuli 2017
See valitsus lõpetab halvasti.Aga enne teeb meile palju haiget.
  /   16:59, 17. juuli 2017
peaks see valitsus peale oktoobrit kukkuma
2
2020  /   16:01, 17. juuli 2017
kaob ka bussi liiklus.
  /   16:59, 17. juuli 2017
nii plaanitud ongi
V
võib ju juhtuda,  /   17:42, 17. juuli 2017
et selleks ajaks pole enam reisijaidki.
M
Muri  /   15:59, 17. juuli 2017
No see lollus on ühe valitsuse "otsus". Järgmine võib selle jama tühistada. Normaalseid, mitte lähironge pikkadele lõikudele, on ikka vaja, aga mitte RB jura.
  /   16:59, 17. juuli 2017
kukutage see valitsus kiiresti,aeg ammu käes
U
uus   /   15:48, 17. juuli 2017
taristuminister on tasemel . Kohe näha et tunneb asja . Kas ikka Tallinn-Haapsalu taastatakse ?
J
ja  /   11:28, 18. juuli 2017
tuleb tasuta transport, mida lubas, kui polnud võimul.
J
ja algab keskerakondliku Karilaiu  /   15:46, 17. juuli 2017
reisirongi romantiika Tallinn-Haapsalu.
K
Kapakohìlane  /   15:45, 17. juuli 2017
Ega igasse kolkasse rongiga pea saama
P
Pärnu  /   16:19, 17. juuli 2017
on jah Kolgas? Aga kuidas sealt Kohilast Pärnusse saad? Bussipilet tuleb niikuinii kallim.
  /   17:00, 17. juuli 2017
rahvas tuleb vaeseks teha ja siis hävitada
T
Tiit  /   15:39, 17. juuli 2017
Pärnust saab varsti Eesti suurim linn.
K
küla,tahtsid õelda.  /   17:43, 17. juuli 2017
.
K
koorik  /   15:39, 17. juuli 2017
Vaat nii surutakse seda rail baltikut jõuga läbi.Vanasti öeldi,et pigi peab p..sse minema,olgu nii valus kui on.Pärismaalastel on varsti viimanegi õigus ja soov maha tallatud,seni kui pupujukud valitsust mängivad.Raha ei ole? Ärge laristage seda sinna kuhu vaja pole,kutsuge nüüd kreeklased appi ja neid kohti on veel küllaga,kus raha on tuulde pillutud ja ikka pillutakse edasi.
P
Pärnu - kurikaelte linn. pedofiilide taimelava  /   15:34, 17. juuli 2017
Raudtee os sama mõttetu , kui Hossinafsky ise... Peaasi, et õllehinna saab lakke ajada.
N
NAD  /   16:37, 17. juuli 2017
Õllehinda aetakse lakke ju hoopis teisel eesmärgil.
Kui Eestis on alko kallis, siis ei käi Eestis ka enam soomlasi. praegugi juba näha,
et vene keel ja vene meel domineerib. Tallinnas juba ongi kuulda ainult vene keelt.
Varem oli vahelduseks ikka üsna palju soomlasi, nüüd - väga vähe.
T
to nad  /   17:36, 17. juuli 2017
Tallinn on ukrainlasi täis ja tuleb aina juurde, aga ukrainlane või venelane, seda vahet ei tee keegi ühed slaavlased kõik ja ju saab ka iga Venemaa venelane väikse kõbina eest Ukraina passi osta...
T
to to nad  /   17:46, 17. juuli 2017
Momenil on asi ikka vastupidi,ukrainlasi on venes miljoneid,ei trügi ohollidemaale keegi.
K
kas põhjus  /   15:28, 17. juuli 2017
kinnisvaraäriks, maade parseldamiseks RB eel. Kas see üldse saab liikumise probleeme lahendama ja millal? Enne ikka vana kaevu täis ei aeta, kui uut pole, või pole oma esivanemate tarkus Brüsseli "soovitustega" võrreldes miskit väärt. Raha on niigi lõputult, ka uuringutele-küsitlustele, magama pandud ... Teed on kahe otsaga, kuskilt tullakse, kuhugi minnakse. Tarkust valimistel valikuid teha, kahjuks on enamik kandidaate fotošopitud. Kui jutt käib rahast, on kõik ühte usku.
R
Riisikas  /   15:22, 17. juuli 2017
Ja kuidas jalgratta, lapsevankri või ratastooliga bussi peale saab? Ministril endal neid probleeme (enam ja veel) ilmselt pole.
P
PPV  /   15:45, 17. juuli 2017
Kui rööpad ja liiprid üles võetakse saab jalgratta, lapsevankri või ratastooliga mööda raudtee tammi liigelda. Riisipere Haapsalu lõigul liigub seal terve rongitäis rattureid ja jalutajaid päevas(seda suvel ja ilusa ilmaga, talvel pole käinud ja seetõttu ei tea kui hästi see tee läbitav on).
I
Imelik  /   15:46, 17. juuli 2017
Polegi vaja.sõida rattaga
L
l  /   16:32, 17. juuli 2017
Klapid oma käru kokku ja bussijuht tõstab selle bussi pagasnikusse. Rattaga sama :)
P
PPV  /   22:19, 17. juuli 2017
Rattaga ei taheta bussi lasta, oli juhus, kui rattal kumm katki ja bussijuht ütles, et ei saa, tuli linnast auto kutsuda(bussis oli vast viis inimest). Käruga(see kaherattaline millel kott peale käib) ka ei tahtnud bussijuht lasta aga see inimene oli hea läbirääkija ja siis lõpuks lubati bussi esiistme kõrvale.
P
pole hullu!  /   15:20, 17. juuli 2017
see-eest saame kohe hakata turbasse rongiga sõitma!
P
PPV  /   15:39, 17. juuli 2017
Ja ega Turbast edasi saagi ehitada, seal tuleb juba suur tiheda liiklusega maantee vastu ;-)
V
Vanamees  /   15:18, 17. juuli 2017
Ja siis räägime , et meil läheb hästi ! Tühjad sõnad !
S
setu  /   15:14, 17. juuli 2017
Pärnu ongi nii mõttetu pleiss, hinnad suvitusajaks lakke aetud jne
O
on,on  /   17:47, 17. juuli 2017
nagu ka mujal.

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis