80 kommentaari

K
Kustutatud kommentaar  /   19:15, 17. juuli 2017
Tsenseeritakse tõesed kommentaare. Kas rahvas ei tohi ise järeldusi teha?!
koorub välja  /   12:05, 20. juuli 2017
et artikkel on ühepoolne.
!
!  /   19:08, 17. juuli 2017
Millegipärast ilmus viimane kommentaar nii 4.5 tunni eest. Kuhu on hilisemad jäänud? (Või väidetakse et selliseid polegi?) Sealhulgas ka minu enda oma. Ilmselt ei sobi need ette antud tänitamise, nõudmise, süüdistamise ning virisemise teemaga.
I
invaliid, liikumispuudega  /   18:57, 17. juuli 2017
Nagu aru sain, ei ela too daam mitte omaenda elamispinnal vaid on üürnik võõral pinnal. Kas omaniku nõusolek ümberehituseks on üldse olemas? Ja naabrite nõusolek. Mulle näiteks küll ei meeldiks, kui minu akna ette keegi lifti ehitab ja ma enam sealt väljaei näe. Kui elaksin tema all. Igale ümberehitusee on vaja tingimata ka projekti ja muud, kes selle kinni maksaks? Ja ümberehituse maksumuse. Vaevalt et naabrid seda sooviksid. Seda enam, et perele juba pakuti linna poolt korterit sotsiaalmajja, kus on vastavad probleemid juba lahendatud. "Mina tahan!" ja "Mina nõuan!" ei peaks mingid tõsiselt võetavad argumendid olema.
Ma olen ise kah ratastoolis. Kuid kui mina mingit eriprojekti tahaksin, siis naabrid vaevalt et sellega üldse nõustuksid. (on juba mõningane praktika. Tahtsin nimelt parkimiskohta välisukse lähedale). Öeldi kohe, et kui siin ei meeldi, siis koli mujale või ehita omale maja oma tahtmise järgi. Ja ka omavalitsuses vallas laiutati käsi. E lahendage see küsimus ise, oma korteriühistus.
M
milleks  /   14:38, 17. juuli 2017
iga päev selle''emmekese'' artikkel, kes aina viriseb ja midagi mis talle pakutakse ei sobi.
  /   13:49, 17. juuli 2017
Õhtuleht peaks Kaja oma palgale võtma.Putin maksab oma trollidele.Kurb kui inimesel pole midagi muud teha kui kommenteerida.Laps on Perekodus,päev on vaba tööl ei pea käima.Ainult nõuda,et teised peavad remondid tegema ja raha annetama.Proua ise reisib kaks korda aastas soojale maale.Sellise inimese käest peaks lapse ära võtma lapse huvides.
Õ
õige. .   /   14:06, 17. juuli 2017
jutt, nii see on . . sellist prouaelu ei saa endale lubada paljud puuetega laste vanemad , rääkimata täiskohaga töölkäivatest lastevanematest.
Õ
Õumaigaad  /   14:09, 17. juuli 2017
Mis on see sinu asi, kus ja millal keegi käib??
Kus on siin juttu annetustest???
Võiksid tegeleda oma eraeluga, mitte teiste.
K
kui  /   14:26, 17. juuli 2017
pole soovi oma eraelu promoda , siis ära õhtulehte kipu , või meie maasse
V
Vastus kl 13.49 kommentaarile  /   06:16, 18. juuli 2017
Palun saage tuttavaks, selline ongi üks korteriühistu juhatuse liige.
Kes keelab Nõmm Aivel reisimist??
Aga ta ei saa, sest nikotiin ja alkohol on tema elus esikohal!
Selline käitumishälbega inimene töötab Kuresaares klienditeenindajana.
Sellest kommentaarist peegeldub kibestumist, kadedust, õelust ja viha.
See inimene vajab ravi, et saaks oma vihast lahti.
S
Sinu   /   09:23, 18. juuli 2017
ravimisega on ilmselgelt lootusetult hiljaks jäädud . .
M
maamees  /   13:45, 17. juuli 2017
Kaja lasku korteriühistu esimehel last igapäevaselt trepist alla ja üles vedada.Lasta teeb seda nädal aega.Ja just niipalju kordi,kui päevas vaja on.
K
kõik ei ole saamatud  /   15:18, 17. juuli 2017
Kahtled,et ei saa hakkama.Vabalt.Võib prouat ka vedada.
M
maamehele  /   15:53, 17. juuli 2017
Kü esimees ei ole kohustatud riiklikku sotsiaalkande funktsiooni omale võtma.Kui lapsel on koolikohustus-siis seda teeb riik.Nii lihtne see ongi
V
vanasõna  /   19:12, 17. juuli 2017
igaüks peab ise oma risti kandma!
Miks peaks last tassima või maja ümberehitust kinni maksma korteriühistu? Sa mine tassi ise. Või ehita ja kingi sellele perele sobiv maja.
N
nii naljakas  /   21:30, 17. juuli 2017
ei saa naeru pidama.äkki maamees ehitab ühisturahvale uue maja.usun,et kõik koliks kohe välja ja proua saab lausa 8 lifti ehitada
?
? maamehele  /   19:21, 17. juuli 2017
Kui on vaja laste trepist üles-alla kanda, miks peaks seda sinu arvates just KÜ esimees tegema? Kui on ikka mehe jõudu appi vaja, kas poleks loogilisem seda pigem ikka lapse isalt nõuda? Ikkagi tema enda lihajaveri.
J
ja  /   22:27, 17. juuli 2017
edasi küsida õhtulehest elatist või täpsemalt kohta kust seda saab.
Õ
Õudne  /   13:08, 17. juuli 2017
Lugesin lugu ja lugesin kommentaare!
Mis teil inimesed viga on. Elage oma elu, mitte teiste inimeste elu.
Eestlane olla on uhke ja hää...
V
vanasõna  /   19:13, 17. juuli 2017
Igaüks peab ise oma risti kandma!
(mitte aga muudkui nõudma, süüdistama ning kaebama). Linn ju pakkus sobivat korterit sotsiaalmajja. Ei kõlvanud!
  /   13:07, 17. juuli 2017
Eesti on piisavalt vaene. Ehk oleks õigem koondada ratastooliinimesed ühte majja kokku ja siis lift ehitada? Keegi poleks ju vastu . Ühesugustel ühesugused probleemid -Ega minagi tahaks elada majas ,mis näeb välja kui mingi kanakuut,lift akna ees.
G
googeldades  /   12:25, 17. juuli 2017
Linnavalitsuse sotsiaalosakonna juhataja Kairit Lindmäe sõnul on nad kursis Kaja Lausi pere keerulise olukorraga. "Oleme kaardistanud erinevaid lahendusi: mil viisil korterit kohandada, millised abivahendid oleksid abiks, et laps saaks korterist õue liikuda. Oleme seda teemat Kaja Lausiga korduvalt arutanud, kuid ta ei ole huvitatud teiste võimaluste leidmisest, sest tema soov on lifti paigaldamine," sõnas Lindmäe.
!
!  /   12:20, 17. juuli 2017
Neljapäeval toimus Sepa 6 korteriühistu koosolek, et arutada invalifti paigaldamist, millega saaks paremini liikuma Kaja Lausi 14-aastane liitpuudega tütar. Ühist keelt siiski ei leitud.
Praegu veab Kaja last trepist alla ja üles süles, kuid naine loodab leida lahenduse, mis tema tervist säästaks. Trepitõstuki paigaldamiseks on maja trepikoda liiga kitsas ja ohutut kaldteed pole võimalik rajada.
Invalifti paigaldamiseks on vaja nii projekti kui majanaabrite nõusolekut. Kaja Laus soovib invalifti paigutada maja ette. Naabrid sellega nõus ei ole, kuid pakkusid omalt poolt kompromissi, et lifti võiks paigutada maja otsapoolse akna juurde.
Pakuti kompromissi
“Majaelanikud pakkusid alternatiivse lahendusena välja kasutada maja otsapoolset akent. Selle võimaluse Kaja välistas kategooriliselt,” ütles Sepa 6 korteriühistu esimees Kadri Laid.
Kaja Laus märkis, et aimas sellist tulemust ja tunnistas, et ei ole veel tegelikult näinud kirjalikku otsust lifti paigaldamise keelamise kohta maja ette.
“Lõppude lõpuks olen ikkagi mina see, kes otsustab, milline aken on meile mugavam. Mu korteri planeeringut vaadates ei ole see otsaaken hea lahendus, sest ma pean väga pikalt läbi korteri sõitma. Pean sõitma pliidist mööda. Talvel on mul hommikuti enamasti tuli pliidi all. Kas see on ikka piisavalt turvaline? Kuigi uks võimaldaks seda. Aga mingi naaber ei tule mulle seda ütlema, kuidas peaksime liikuma,” seletas Laus. Samuti tõi ta välja selle, et otsaaken on alles vahetatud. Maja ees olevad aknad vajavad alles vahetamist, mistõttu oleks lifti paigaldamine sinna ka selle pärast mugavam.
M
mina ütlen, mina otsustan, mingi naaber ei tule ütlema jne  /   12:41, 17. juuli 2017
Natuke nagu suhtumise, mitte probleemile lahenduse leidmise küsimus.
T
tont  /   13:28, 17. juuli 2017
see "mina" võib öelda ja otsustada OMA majas, mitte kortermajas. ei pea kogu maja elanikud tegema nii, nagu MINA tahan.
S
Soomes töö ori  /   12:01, 17. juuli 2017
Esstis kehtib veel nöugogude aegne mentaliteet, et arstid ja sotsiaaltöötekijat vöivad öelda mida sülg suhu toob.
Soomes oleks juba ammmu sellitele töötekijatele ust näidatud.
Öeldakse viisakalt pane vötmed lauale ja sa ei saagi iial tead mis vea oled teinud. Aga eks ta öige ole.
S
sos  /   11:24, 17. juuli 2017
...suhtleme pidevalt- mis kasu on suhtlusest, kui mingit tulemust pole!?
K
Kas  /   11:21, 17. juuli 2017
nüüd hakkab see artikkel iga päev uuesti ilmuma?
S
Säästaks enda närve.  /   10:58, 17. juuli 2017
Kui vahetaks sobiva elamispinna vastu! Kui on asjaamisel takistus ees, siis see on märk, et nii ei pea minema. Tuleb leida uus lahendus, mis hiljem osutubki õigeks valikuks!
M
Mitte miski ei sobi.  /   11:43, 17. juuli 2017
Pakuti ju väga sobivat renoveeritud korterit linna poolt. Ei sobinud. Pakuti Kü poolt nõusolekut ja abi lifti ehituseks maja teise külge. Ei sobinud. Emale vist sobib ainult oma tahtmine. Ja nii ongi.
  /   13:52, 17. juuli 2017
Tõesti pakuti või? Kui sa midagi ei tea, siis pole vaja valet levitada!
M
mõtlik  /   11:49, 17. juuli 2017
Jah, kas sobivama osta või üürida. Seegi korter on üüritud. Ei ole ju kindel, et aasta pärast elavad nad samas korteris. Kas hakatakse neid lifte siis igale poole ehitama? Kas hakkab see lift käima nendega üürikast üürikasse? Ehitame ja lammutame-kes selle kinni kõik maksab? Või ostab üürnik korteri ära?Ja mida ütleb selle kohta korteri omanik?
A
Arusaamatu tõesti  /   12:24, 17. juuli 2017
kui on üürikorter hoopis, kuidas siis üürnik saab ühistule nõudmisi esitada ? Üürikas peab ju ikka arvestama sellega, et see võib olla ajutine kodu, või on tegemist mingi eluaegse üürilepinguga? Samuti on kirjas, et kolida ei saa seetõttu, et ema on selles majas eluaeg elanud ja lapsele mõjuks keskkonnavahetus halvasti. Varasemates artiklites on kirjutatud, et kui ema on käinud reisimas, on laps olnud hoiukodus- siis saab laps ju teises keskkonnas hakkama küll.
H
Hallooo...  /   13:44, 17. juuli 2017
Kus on kirjas et üüritud korter???
Kuidas on võimalik lugeda välja seda, mida kirjas pole?
Arusaamatu on see, kuidas eestlastel on nii palju õelust ja kadedust.
I
ise   /   14:19, 17. juuli 2017
utsud kurja karja , mõtle selle peale
M
mis  /   14:41, 17. juuli 2017
see virisejast ema käib reisidel, vaat on kena elu.
K
Kes  /   14:57, 17. juuli 2017
Aga virisemine ja reisimine ju kohe kuidagi kokku ei sobi.
Nii et üks neist on vale.
  /   10:30, 17. juuli 2017
Eesti riik! Palun õppige Soome eeskujust, kuidas luua elamisväärseid tingimusi puuetega inimestele eluks neile nende omas kodus.
  /   11:51, 17. juuli 2017
ei ehita soomes ka keegi 1-le invaliidile oma privaatlifti.liiga palju arvad sealsest riigist.
M
mis see Eesti riik  /   11:53, 17. juuli 2017
siia puutub? See on üüritud korter ehk siis ajutine kodu.
K
kuressaarlane  /   10:23, 17. juuli 2017
Olen ühistuga täiesti nõus. Meil Kuressaares nõ. veetornis on lift majas, miks mitte osta korter sinna majja Pole palu aega tagasi , kui seal oli korter müügis ja hinnaklass sama praeguse maja korteritega. Samas panna kuulutus , et vahetada oma korter sealse korteri vastu.
V
Veetorn  /   10:42, 17. juuli 2017
Sa ise tahad veetornis elada? Õudne ju.
  /   13:48, 17. juuli 2017
Meil linnas samuti veetorniga maja ja mitte midagi õudsat
V
Veetorn  /   16:01, 17. juuli 2017
Olen väikelinnades alati neid veetorne vaadanud ja no on ikka koledad küll.
  /   10:46, 17. juuli 2017
Pere elab üürikorteris. Neile ju pakuti o korrusel asuvat renoveeritud korterit üürida. Ei sobinud. Ma saan muidugi aru, et raha korteri ostmiseks ei ole, kuid peaks ikka mõtlema lapsele, mitte ajama oma jonni.
/
//  /   12:05, 17. juuli 2017
Vahest oli üür liiga kõrge. Samas-kas see lift on nagu juturaamat, mida saab ühest üürikorterist teise kaasa võtta? Ei ole ju võimalik igale poole jälle lifti ehitada, kus parasjagu üüril ollakse. Jonni ajamise asemel võiks ema tõesti mõelda lapsele.
K
Kristiina   /   12:57, 17. juuli 2017
Sageli on vanadel majadel astmed ka lifti eel ja lift tikutops kuhu ema ei mahu hästi
  /   13:46, 17. juuli 2017
Sina pakkusid perele 0 korrusel olevat korterit?
Ja mis üürikorterist jutt käib???
  /   10:20, 17. juuli 2017
Kui te tunneksite seda inimest,siis te räägiksite teist juttu.Laps on tal lihtsalt hammastega rahakott.
  /   10:35, 17. juuli 2017
Nii suudab mõtelda vaid KÜ juhatuse liige A... N..., kes on täielik sotsiopaat.
J
Juulius to 10.35  /   11:50, 17. juuli 2017
Kõlab isikliku negatiivse suhtumise moodi teatud juhatuse liikmesse. Juhatus peab mõtlema terve maja hea_olule. Kui pakuti lifti ehitust ja abi teise maja seina, mida vastas ema? Vastus _ ise tean , kuhu lift peab tulema.
Adekvaatne vastus on see või?
Ei tasu sõimata kedagi sotsiopaadiks. Soovitan kirjutajale vaadata googlest, mis või kes on sotsiopaat.
  /   11:55, 17. juuli 2017
Palju sa ka jõuad? Eile avaldatud sama artikli juures ajasid sama A.N-i joru.
  /   12:09, 17. juuli 2017
Jõuan, jõuan. Paistab ka, et Sul on samuti aega kirjutamiseks.
T
Tunnen seda inimest  /   11:09, 17. juuli 2017
Ja tunnen sindki nimetu kommentaator.
Räägime sinu lapsest ka! Köik Saaremaal teavad, kuidas sa lapse said ja kuidas pärast alimentide pärast mööda kohut jooksid, et raha saada...
Nii et kumma laps on hammastega rahakott?
Sa nimetu oled lihtsalt üks häbitu, tundetu, kibestunud, kade mutt. Vaata peeglisse... Kuld ja kard sind ilusamaks ei tee.
E
Emilio  /   10:11, 17. juuli 2017
Sotstöötajad on enamus sellised ametnikud, et parem on kui neid eriti ei tülitaks, nädal saab kiiresti läbi ja palgapäev ka kohe saabumas, aga võta näpust, tulevad uksest, aknast invaliidid oma soovidega.
Amet ongi see, kes aitab asju ajada, läbirääkida, korraldada, selles eest te, ametnikud, ju palka saate!? Selliseid sotstöötajaid on üle Eesti palju, kohe väga palju, muidugi tean ka teistsuguseid, üks neist kohtadest on Järvamaal, kus on igati mõistvad, abivalmis sotstöötajad. Jõudu, kannatust sellele perele! Ettepanek: Kui muud ei aita, pöörduge ministeeriumi poole, tehke omad ettepanekud, mis peaks olema tehtud Eesti riigis selles valdkonnas teistmoodi, vana süsteem ei tööta, tulemas ju ka ükskord valitsuste valimised. Eeltoodud Soome näide oleks Eestis võimalik korraldada, tean seda omast käest, et seal nii ongi. Eestis käib aga kinnisvara äri käsikäes poliitikutega ja korteriühistu esimehed on juhmid ja arulagedad, iial ei tea kuidas lõppeb selliste korteriühistute liikmete vanaduspõlv. Kõik siin maapeal kordub!
E
eit  /   10:29, 17. juuli 2017
igal ühistu liikmel on sõnaõigus ja miks peaks kellelegi meeldima , et tema akna tagant lift läbi sõidab . teil pole asjast aimugi ja arvate ükskõik mida .
J
jah  /   09:52, 17. juuli 2017
kummaline,et ise lahkub koosolekult ja nüüd sots.osakond ja õhtuleht peaks ühistuga uuesti läbirääkimisi pidama.
L
Lisaksin juurde..  /   15:14, 18. juuli 2017
..et lahkus JAHMUNULT. Teiste räiget sõimamist jahmumiseks nimetada on ka klass omaette!
N
Naine33  /   09:38, 17. juuli 2017
Oleks siis maja, mida fassaad kaunistab. Eestlased on vastikud, òelad ja sùdametud!
  /   10:48, 17. juuli 2017
Muidugi, Sinu arvates peaks tegema nii nagu naine soovib. Tuleb kompromiss leida, mitte süüdistada ühistut. Kas emal ikka on prioriteediks lapse heaolu või lihtsalt kiusu ajamine?
  /   09:33, 17. juuli 2017
Loen seda suure kurbusega südames ja tunnen häbi selle maja elanike ning valla pärast! Uskumatu lihtsalt! Millest see õigus olla nii hoolimatu? Häbi! Häbi! Häbi!
J
Juulius  /   11:58, 17. juuli 2017
Näe, eilne häbeneja jälle kohal. Kommentaar on on väga isiklik, ilmselt ema või mõni tema lähikondlane kommib.
Teadmiseks- häbemine eestlaste ja eestimaa peale sai otsa juba möödunud sügisel. Ei ole vaja tatti pritsida.
Hoolimatu majarahvas ja vald? Lubage, lubage! Kü pakkus abi ja andis nõusoleku lifti paigalduseks maja teise külge, sots osakond pakkus üürimiseks removeeritud ja liitpuudega lapsele sobivat korterit. Emale ei sobinud. Ja nüüd küsin - kes on hoolimatu lapse vastu? Vastus on ühene.
H
Heh  /   14:21, 17. juuli 2017
Kas täpsustaksid seda Sots osakonna poolt pakutud renoveeritud korterit.
Kus sellest kirjutas?
K
Kessu  /   09:26, 17. juuli 2017
Kui kunagi see tütar enam ei ela seal kes on ratastoolis siis see korter on kindlasti vajalik kellegile kel sama mure, aga ju siis vajab vald vaid terveid inimesi nagu riikki, sest ratastoolis inimene ei too raha sisse riigiisadele vaid viib raha hoopis välja...meie riik
  /   11:38, 17. juuli 2017
See on üürikorter, eraomaniku oma. Kõik, mis parendatakse, läheb ju peremehele. Ja sellega tõuseb korteri väärtus. Omaniku jaoks.
N
Nüüd  /   21:03, 17. juuli 2017
saan aru,et proua tahabki majast sots.maja teha.siis välja kolida ja kupatuse ühistu kanda jätta.
S
soomes malli  /   09:21, 17. juuli 2017
soomes pannakse sellised isikud elama riigikorteritesse .kui on korter k6rgemal 2 korrus siis 100% lftiga maja.v6i siis 1 korrus maapealne kus isegi pole trepiastmeid.elan just sellises majas helsinkis kus on 2 sissepääsu yhelpool on väiksed trepiastmed teiselpool maja pole midagi mitte yht astet.
K
Kristiina   /   12:54, 17. juuli 2017
Just meil peaks kohustuslik olema nii. Liikumispuudega Inimeste Liit ka ei seisa selle eest üldse. Liikumispuudega liit ei reageeri loole.
M
Merkel  /   08:58, 17. juuli 2017
Kõik kommentaarid kustutatud. Väga inetu tegu, Õhtuleht, või mis?
  /   10:07, 17. juuli 2017
mis kommentaarid sul kustutatud on? Täna on ju uuesti eilne artikkel avaldatud. Ei saa aru, milleks?
K
kompostimees  /   11:25, 17. juuli 2017
See meie "ajakirjanduse" komme mingit teemat päevakorral hoida, et tõstetakse artiklit ühest alateemast teise või siis avaldatakse erinevate oma grupi väljaannete nn uue artiklina. Mõni teema lastakse mõne kuu möödudes uuele ringile ka veel. Suht tüütu ja tegu tegelikult lugeja petmisega.
M
mari  /   08:51, 17. juuli 2017
No oleks siis fssaad...
H
hmm...  /   08:23, 17. juuli 2017
Korteriühistu tõmbas endale vee peale. Tänapäeval uuritakse enne kinnisvara soetamist hoolikalt tausta- ka ühistu tausta. Mis mulje jätab endast ühistu, kes ei hooli enda elaniku heaolust, vaid fassaadi välimusest ja seda puhtalt rahalisel eesmärgil? Soovin Kajale kannatlikst ja loodan, et inimestele mõistus kohale jõuab. Samas tahaks keeldujatele meenutada, et elu on üks karm värk ja karma on võimas- eales ei või te ette teada, millal ise võite naabritelt abi vajada ja küll võib olla valus, kui nenede rahalised maailmavaated hakkavad otsustama.
J
jah  /   10:37, 17. juuli 2017
Kes normaalne inimene ostaks omale korteri majja mille fasaad on mingisuguse monstrumiga ära rikutud samas kui kõrval on korter müüa majas normaalse fassaadiga. Taustast rääkides siis tädile on pakutud komromisslahendusi mille on ta ise pikalt saatnud.
J
Juulius  /   10:41, 17. juuli 2017
Kü ei ole midagi endale peale tõmmanud. Koosolekul pakuti Kajale ju abi ja nõusolekut lifti ehitamiseks maja teise otsa. Mida soovis pr. Kaja? Lifti ainult selle koha peale. Kui seda oopust vaadata ja lugeda vanu artikleid nii Õhtulehest kui kohalikust lehest, siis jääb küll emast teine mulje. Kui emale on nii tähtis alaealise liitpuudega tütre heaolu, miks siis mitte leppida sellega, et lift tuleb, aga teise otsa? Praegu tundub see küll kiusuajamisega.Kannatab laps. Muuseas, korter asub 1 korrusel
Arvestage ka sellega, et proua elab üürikorteris. Samuti on elu olu parandamiseks pakutud korterit , mis sobib liitpuudega lapsele.
Ja miks sõimata maja juhatust? Juhatuse liikmed esindavad tervet maja ja peavad mõtlema terve maja heaolule.
J
Juuliusele  /   11:01, 17. juuli 2017
Ära enam peale võta, proovi vahepeal kaineks saada :) :) :)
J
Juulius saab küll  /   11:38, 17. juuli 2017
varsti kaineks, aga sina ei saa aru vist, et tegu on üüri korteriga. Täna elatakse selles korteris, aasta pärast võib-olla kusagil mujal. Kas hakatakse siis lifte igale poole ehitama? Ja mida arvab sellest korteri omanik? Lifti ehitus kahjustab korterit, üürniku lahkudes lammutamine samuti. Kes need kulud kinni maksab? Kui korter kuuluks pr Kajale, siis oleks asi teine.
K
Kuulubki  /   11:41, 17. juuli 2017
Kahjuks..
A
arvan et kui üürikorter,   /   11:43, 17. juuli 2017
siis pole midagi nõuda. Tõenäoliselt oleks kõigile kasulikum kui nad elaksid kuskil sotspinnal kus on paremad tingimused. Lihtsalt mõtlen.. et kui see oleks minu korter ja mingi üürnik tahab seal ümberkorraldusi teha, ausalt, ei tuleks kõne allagi. mind huvitab ka kohe siiralt, et kui Keilas see lift valmis saab, et mitu korda (päevas, kuus, või isegi aastas... see laps üldse õue viiakse). see pole õelus vaid kogemus ja minu isiklik arvamus.
  /   12:05, 17. juuli 2017
Kurb küll, kui inimesed realistlikku juttu peavad joodiku purjus lällutuseks. Selline suhtumine näitab mõne kommija haridust ja haritust. Kui Juulius oleks oodi ja serenaadi laulnud Kaja kaitseks ja tõrvanud majanaabreid, oleks kõik korras olnud.
Minu arvates on Juuliuse kommentaarid täitsa normaalsed.