183 kommentaari

N
njah  /   18:58, 17. juuli 2017
Heljo Pikhof, Eesti Vabariigi Põhiseadus kehtib ka 21. sajandil ja selle üks esimesi sätteid on "mis peab tagama eesti rahvuse ja kultuuri säilimise läbi aegade". Eestisse kümnete tuhandete kaupa võõramaalaste importimine on Eesti Vabariigi Põhiseadusega vastuolus. Kuna Eestist on taasiseseisvusperioodil välja rännanud umbes 100 000 inimest ja iive on niigi negatiivne, siis on rahvuse ja kultuuri säilitamine niigi raske. Kümnete tuhandete kaupa võõramaalasi importides tekivad sarnaselt Lääne-Euroopaga immigrantide getod, kuhu põlisrahvusel enam asja ei ole ja kuhu politseigi ei julge enam nina pista.
Võiks pigem miskit ette võtta, et ülikoolid ja ametikoolid koolid koolitaks noori erialadele, kus reaalselt tööd ka saaks. Kui iga aasta tuleb humanitaaraladelt sadade kaupa noori, kes on oma bakad, magistrid või koguni doktorikraadid saanud a la "Lääne- ja Lõuna-Eesti murrakute erinevused", siis pole ime, et meil sadade kaupa pidevalt kõrgharidusega töötuid juurde tuleb.
T
Tööjõudu  /   13:01, 17. juuli 2017
meil on, ainus , mis puudub , on palk, seetõttu peavad paljud hoopis Eestist ära minema, ilma rahata ju korterit ei üüri ja süüa ei saa
S
san  /   18:00, 16. juuli 2017
mis tööjõu puudusest see memm seal sonib,meil on ainult üks asi puudu palk.iga aasta lõpetab meil ülikoole ja tönke tuhanded noored ja kuhu lähevad ikka sinna kus makstakse.süüdistada ekre-t selles et meil on spetside kriis on päris rumal.nad pole veel võimule pääsendki kuid juba on süüdi!.eesti ärikad ei tahagi spetsialiste kes tulevad ülikoolidest kuna neil puudub praktika.toon näite oma tütre pealt kes lõpetab ülikooli.jõgeva maakonnas saatsime 8 firmale kirja sooviga läbida erialast praktikat ja ainult 2 suvatsesid vastata et neil pole võimalik tegelda praktikantidega.vaadake meie töökuulutusi.kuida saab tööle ülikoolist tulnu spet kui tal pole töökogemust.99 prossu kuulutusi kus nõutav kõrgharidus on nõutav ka 2-3 aastat töökogemust.eesti firmad ei viitsi tegeleda noorte spetsidega kellel aint teoreetiline teadmine.soome,rootsi,saksamaa jne võtavad hea meelega siit noori ära,neile pole probleem töökogemuse puudus.teine probleem on ärikate ülbus.huvitaval kombel näiteks makstakse keevitajale tallinnas 2 korda rohkem palka kui põlvas või võrus,ometigi on elekter,metall ja elektrood sama hinnaga ja nii kõikides sfäärides.loomulikult lähevad need ehitajad,keevitajad,meditsiinitöölised jne kes tallinnase kes vällamaale ja siis häda et pole spetsialiste.väga paljud tuleks tagasi kui nad saaks kasvõi 70 prossu oma soome palgast.
J
Jüriöö  /   12:52, 16. juuli 2017
Kuulates seda väitlust jään ekre arvamuse juurte. Ja põhjus lihtne kui lugeda mitu ülikooli mitu ametikooli ja teab mitu kooli Eestis on siis miks ei suudeta ise konkureerivat tööjõudu õppetada?? Kas tõesti halb kordineerimine? Vastan ise! Üli vilets Haridus ministeerium! Ka töö andjatest saan ma aru on ju võimalik ukraina keevitajadele vähem maksta!
E
edu modedele  /   16:40, 15. juuli 2017
käib ehtne sotsiaaldemokraatlik modereerimine....ilma igasuguste vulgaarsusteta kommentaarid "modereeritakse" kui seal tõeseid väiteid liiga palju! Häbi meie ajakirjanduse pärast! Hullem kui nõuka aeg!
L
lugedes  /   16:36, 15. juuli 2017
pr Pikhofi "analüüsi" Helme sõnavõtule jääb mulje, et proua on oma analüüsivõimelt jäänud neandertaallase tasemele. Mitte mingit aimugi sellest, et rahvastikupoliitika peab asju vaatama mitte käesoleva aast.paari vaid vähemalt 100 aasta perspektiivis. Proua tahab sellele10000 tuhandele eesti õhiskonda integreerumata sisserändajala hakata igal aastal veel tuhandete kaupa lisa tooma... Muide, Ukrainas on ligi 10 miljonit venekeelset.meelset spetsialisti kellest suur osa meelsasti siia tuleks. Ja nende seast just põhiliselt valik käibki kuna ukrainlased on seal nn maarahvas nagu meil eestlased. Venelased aga tõõstuspiirkondade töölisklass põhiliselt.
K
Kurb  /   12:42, 15. juuli 2017
Ma ei taha elada sellisel sajandil, kus valitseb surmakultuur, kuhu meie valitsusvanker meid viia tahab.
A
Allar_  /   10:08, 15. juuli 2017
Mind huvitab artikli autori loogika. Majanduskasv on nulli lähedane (statistilise keerutamise vili), iive on negatiivne, transiidivood vähenevad ja siis tuleb grupp inimesi, anonüümseid pühakuid koodnimetusega "ettevõtjad" ja kamandab, et olgu neil kohe olla 50 000 head töötajat. Suvalisest rahvusest, rääkigu nad keelt mis iganes. See on kuidagi kahtalselt lapiku maa teooria moodi, uskumatu, põhjendamatu ja veider.
M
maalt ja mesilasega  /   23:05, 14. juuli 2017
Kodanik Pikhof on arvatavasti Poola tööjõuvahendajate või nende siinsete partnerite palgal. Kusagilt peab ju parteikassasse sente koguma.
Muus osas - näidake talle lambiga valgust kõrva, silmad lähevad kohe särama ;-) Juuksejuurte varjud lisavad veidi müstilist salapära.
Y
yll  /   22:08, 14. juuli 2017
nende tööd on siin ju miinusmärgiga.
K
Kas..  /   20:03, 14. juuli 2017
...see on tõega juunikommunistide kordustrükk? Et siis küüditamisega ei saavutatud vastavat tulemust(Eesti hävingut), nüüd toome sõpru niipalju siia, et põgenete kõik eest. TEHTUD!
J
juunipöörde järeltulijatele  /   19:39, 14. juuli 2017
Sotsid, mis teil viga on? Koguaeg oleks nagu tuline ora torkimas, et kõike teha , mis oma rahvast kahjustaks? Ju teile pole eestlane oma, miks te siin siis üldse olete? Ongi 21. sajand, laske varvast siit "sõnakuulmatute " maalt.
Z
Zyklon B  /   18:54, 14. juuli 2017
Kes nüüd noka lahti tegi- eikeegi
O
ossinovski käitumises  /   17:53, 14. juuli 2017
on ka nagu mingid ideoloogilise fanatismi jooned sotsid kaotasid pensioniaastad maisaru kuidas ja kes neid valib
S
sellistele  /   17:38, 14. juuli 2017
tarkpeadele makasme me rahvalt kogutud raha,kui need 101 ja veel mõned sajad nõunikud tööle suunata siis peaks eestis asjad korras olema.
L
lolleit  /   16:42, 14. juuli 2017
kas vene aeg toodud tööjõust jäi väheks veel vaja euroliidu kodanikud saavad vabalt tulla pealegi
J
jajah  /   14:30, 14. juuli 2017
Sotside lastetuseideloogia, pedepropaganda, metslasmoslemite sissevedu, valge rassi hävitamine - tõesti tore 21 sajand!
S
Sotsid Eestit müümas  /   13:44, 14. juuli 2017
Sotsialistid jälle Eestit maha müümas.
  /   15:04, 14. juuli 2017
ajalugu kordub. ka eelmisel korral tahtsid nad eestlastest vabaneda, küüditades.
A
A.L.  /   12:47, 14. juuli 2017
Jah,mul Jauramiga sama probleem.Ei loe siin põhiseadus ega poliitikute poolt üleskiidetud demokraatia.
  /   12:36, 14. juuli 2017
Kui palju neid tegelasi siis idaaladelt tuleb?
T
Teate  /   12:29, 14. juuli 2017
sm. Pikhof - ma ei taha teiega olla TEIE 21-s sajandis! See on jäle multikulti ja homo.nduse järele haisev urgas, mida te, sotsid, meile kaela tahate määrida. Ei, ei ja veelkord ei!!!
  /   15:06, 14. juuli 2017
Ega mõne inimese mõistlusele käibki üle jõu, et maailm on suur ja lai ning selle sisse mahub palju erinevaid inimesi. Palju lihtsam on kodukülas kartulit külvata ja vaadata, kuidas naabri-Vello metsa-Matile lõuksi sõidab ning pärast mõlemad sõpradena viina libistavad. Kui moodne maailm ei meeldi, siis ära tarbi selle hüvesid (sh. erinevaid välismaiseid toiduartikleid, tarbe- ja tööstuskaupu). Arvuti muide, Alan Turingu isikus, on leiutatud homoseksuaali poolt. Hoia sellest homomasinast ikka kaugele eemale :)
S
Sentinel  /   16:16, 14. juuli 2017
Lihtsalt täpsustuseks. A.Turing ei kalpsanud ringi vikerkaarelipuga, samuti polnud ta ka üldotstarbelise arvuti (ing. general purpose computer) ainuleiutaja. Turingi masin (siis "homomasin") aga ei olnud reaalne arvuti, vaid teatud omadustega abstraktset masinat defineeriv matemaatiline arvutusmudel.
  /   12:29, 14. juuli 2017
Ega sellel jutul palju valet pole,eks perekond tahab kogu pundiga ju sooja kohta,möis vaja yleval pidada
V
veab mutil  /   12:11, 14. juuli 2017
Sellistel pikhoffidel veab, et minusugused võimul pole- ma paneks nad pikema jututa töölaagritesse, raskele füüsilisele tööle.
S
sots valetab  /   12:06, 14. juuli 2017
Rumal sots tõi kõige rumalama näite, mis tuua sai- PKC autojuhtmete tootmine, mis on lihtne, vanade naiste näputöö. Selleks, et neid veoauto juhtmepunte valmistada, pole ühtki oskustöölist tarvis. Sinna kõlbaks isegi Pikhof ise. Tootmine viidi siit VEnemaale, sest sealsetele vanamuttidele ei pea sedagi maksma, mis siin maksti.
V
Väga solvunud.  /   11:45, 14. juuli 2017
Minu pärast võib moderaator Jumalat mängida ja kustutada kommentaari. Aga mina võtan Pikhofi artiklit kui näkku sülitamist või pähe laskmist. Või nii julmalt, otse näkku, on poliitikud valmis tavarahvast kohtlema?
  /   12:30, 14. juuli 2017
Eks igayks vöta oma rikutuse tasemel
V
Võrdlus  /   11:09, 14. juuli 2017
Kumb on targem ja ettevõtlikum eestluse ja riigi huvides, kas Martin Helme või Helju Pikhof?
S
Seegi naine on endast heal arvamusel, liiga heal arvamusel ja põeb mingit ...  /   11:39, 14. juuli 2017
Selline tõbi on mitmetel poliitikutel (kui neid nii nimetada sobib?), muidu oleks neil lausa kurb, sest oma tegudega pole nad rahva teenijad juba pikemat aega, aina omavahelised nägelemised. Nagu ühes laulus: vaata-vaata mind... Muidugi on EKRE rohkem 21. sajandi musti varjusid nägemas, kuid selline selgeltnägemine ei saagi meeldida "enesemeeldijatele". Kui kutse saadeti 21. sajandist, siis H.P. kutsub ju hukatusse.
" Inimesed olge valvsad!", sellise sõnumi andis ligi sajand tagasi J. Futsek ja taas on olukord väga ohtlik.
M
Muide, see haigus  /   11:48, 14. juuli 2017
on maailma kõige raskem sõltuvushaigus, suurusehullustus. Seda põevad suuremad ninad kogu maailmas. Aga meie väikese Eesti jaoks on nad tõsiselt ravimatud haiged.
  /   12:24, 14. juuli 2017
See haigus jah kogu Helme perel!
C
cc  /   12:25, 14. juuli 2017
See haigus töesti kogu Helme perel!
E
Evald Kukk  /   11:52, 14. juuli 2017
Kindel - HELMED ja EKRE!
E
Evald Kukk  /   11:58, 14. juuli 2017
Halloo, rahvas, kes kommenteerivad ja kommentaare loevad, moderaatorid on "SIESTAL" (lõunapausil)! Ootame ära!
  /   12:30, 14. juuli 2017
No neid ei saa kuidagi vörrelda,Martinil pole kyll midagi vastu panna!!!
K
kvalifits. töötaja lendas ära. Sest TÖÖTASU ei olnud, ei tule..... Oh sa jumal, jutt ebaselge?   /   19:16, 14. juuli 2017
vastab küll
K
Kummaline  /   11:02, 14. juuli 2017
Miks puudub HEA TAHE koolitada eestlasi vastavalt ettevõtluse - firmadele, kooskõlastatud vajaduste ja tellimustega kutsekoolidele, üliloolidele, tehniliste -ja ehitusalaste jne. teadmiste väljaõppega ja praktikaga töötajaid. Varakult vastavalt suurfirmade vajadustele ja planeeringute erialade lõikes ka koolides õppeprograamme korraldada. HEA TAHTE KOOSTÖÖS peaks kõik võimalik olema, et kindlustada igakülgselt oma riigi areng. Miks suurfirmad ei hooli oma riigi tööjõust ja selle taastootmisest?
S
sel pahal vene ajal  /   18:31, 14. juuli 2017
koolitasid ettevõtted endale ise töötajaid. Kaevandused tegid lukkseppade ja motoristide kursuseid, sama tegid sideettevõtted jne, nüüdsed ettevõtjad on väga mugavad, anna aga kandikul kõik kätte. Aga Pikhof kui sots peaks võitlema oma eestlastest töötajate eest, kui siin saadaks muu maailmaga võrdset palka, ei peaks muust maailmast siia inimesi tooma. Millal siis meie talendid koju tulevad, pigem peaksid sotsid selle eest seisma.
G
Gil  /   10:54, 14. juuli 2017
Küsin otse: Mitu immigranti 1oo-st on kvalifitseeritud tööjõud? Kui see jutt käib juba aastate kaupa, siis miks pole vastavaid õppekavasid koolides, et noor saaks vajaliku ja tasuva eriala omandada? Probleem ei ole ju kvalifikatsioonis vaid selles, et meelsamini makstaks klaashelmetes kui eurosentides, eurodest ei hakka rääkimagi. Praegu võiks vabalt hakata sisse tooma hambaarste, kelle kõrge profesionaalsus ei ole kindlasti takistuseks patsiendile paljaste (desinfitseeritud?) kätega suhu ronida, samade instrumentidega päev läbi suust suhu toimetada ja näpuga mingit nõukaaegset materjali hambaaauku toppida. Haigekassa on selleks kõik soodsad tingimused loonud! Ja mõelgem, inimesed, kui ruttu siis arstile saaksime ja kui taskukohane see meile oleks!
O
Oi nüüd  /   10:36, 14. juuli 2017
tuleb massiivne ekrelaste kisa :).
  /   13:17, 14. juuli 2017
mida siin kisada, kui on vaja lihtsalt minna hääletama ja hääletada EKRE poolt. Täitsa kama, mida need pikhofid enne valimisi siin kirjutavad, ei loe ka artiklit, ei taha ja ei viitsi.
1
10:35  /   19:45, 14. juuli 2017
Ja sinu massiivne hala siin, keda see kotib?
T
Tim  /   10:31, 14. juuli 2017
Pikofil on sama mure mis oli Karl Vainol, et Eestis on Eesti rahvusest inimeste osakaal liiga suur.
P
Pets  /   10:07, 14. juuli 2017
Sotsid ajaloo prügikasti !
S
Sinu Martin  /   10:30, 14. juuli 2017
jäi sinna ikka kunagi :).
P
pikhof  /   09:32, 14. juuli 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kohe näha  /   10:30, 14. juuli 2017
kui intelligentsed on ekrelased :).
K
Kuna rahva  /   09:10, 14. juuli 2017
kommentaare tsenseeritakse laon plusse kõigile EKRE-t toetavatele!!!!
A
alf  /   07:57, 14. juuli 2017
Hämmastav, kui võhik ja ebakompetentne võib Pikhof olla. Odav tööjõud ei ole reeglina haritud oskustöökised ning 21 sajandil ei ole eestis nendega midagi teha. Pikhof elab ilmselt ise veel 20. sajandis ja ei saa majandusprotsessist absoluutselt midagi aru.
E
Evald Kukk  /   10:12, 14. juuli 2017
Pikohf on ülimalt kallutatud inimene poliitikas. Tema teadlikkuse ja inellekti tase piirdub väga kitsaringilises enesekindluses. Miks ta sellest ei kirjuta, kui palju lollusi ja eesti rahvale on pahandust teinud kõik teised erakonnad, Siin kargab EKRE,le selga, nagu näljane rott kassile. Andke andeks aga Pikohvi artikkel (10.07.2017 "VASTUKAJA" kirjutis käriseb igast otsast teadlikkuse ja taiplikkuse puudumise pimedusega. EKRE on ainus erakond, kes vähegi suudab teiste erakonda lauslollusi rahvale avalikustada. Head ajakirjanikud, nagu tänases lehes kirjutab HELJO PIKOHF, ärge selliste kallutatud ja väga madala intilekktiga artikleid kirjutage. Just intellekt väljenduses on lausa hüsteeriline!
E
Evald Kukk  /   11:09, 14. juuli 2017
Ootan nii mina ja ootavad teised kommenteeriad MODERAATORITE otsust! Alles pärast otsust võib öelda, kas MODERAATORITE otsus on adekvaatne või mitte! Hea oleks, kui moderaatorid annaksid ka avalikku tagasisidet, miks üks või teine kommentaar avaldamiseks ei kõlvanud! See oleks kõigile kasulik, et tulevikus osatakse kultuurset keelekasutust intelligentselt ning TEADLIKULT kirjutada
  /   07:56, 14. juuli 2017
ei viitsi öeldagi, mis ma nendest pikhoffidest ja punasotsidest arvan, aga ütlen PUNASOTSIDELE KINDEL EI, kuigi ma pole neile mitte kunagi ka "ja" öelnud.
J
jälk eit  /   04:43, 14. juuli 2017
Sotsid peaks olema keelatud.
J
jummeljummel  /   02:10, 14. juuli 2017
Helmed on süüdi selles, et meie rahvale ei maksta töö eest raha? Tuua sisse tööandjatele odavat , üliodavat tööjõudu, on pikohhvikese õigustus? Äärmiselt rumal ajutegevuse toode. Tapa eestlane ära ja too sisse pikhhofflase ori?
N
nojaa  /   19:07, 14. juuli 2017
misasi on orjanduslik kord? Võõrtööjõud sisse ja anda ainult süüa. Veidi, et tööd teha jaksaks aga ta ju ei tee. Ei viitsi. Omad inimesed välja, sest omad tahavad väärilist palka.
@
@kodanik  /   01:55, 14. juuli 2017
P
Pööriöölane  /   01:46, 14. juuli 2017
Ungaris toimub suur kampaania, "Ärge laske Sorosel viimasena naerda!" Ka meie peaksime toetama ungarlasi ning mitte laskma Sorosel ja siinsetel soroslastel ja teistel punalimukatel viimasena naerda. Sest viimasena naerja naerab teatavasti kõige paremini!
  /   13:20, 14. juuli 2017
Igal võimalusel toetangi ja mitte ainult ungarlasi vaid ka poolakaiid ja loodan väga, et ka Trump oma lubadust peab.
V
valimistel  /   01:36, 14. juuli 2017
näeme.sotsid on out.
P
Proua fakof, Uunult  /   00:09, 14. juuli 2017
on sotsist de biil
S
sina  /   10:33, 14. juuli 2017
oled muidugi haritud ja tark :)?
K
Kärbse mälu on seitse sekundit, liblikal ehk koguni kaheksa  /   00:04, 14. juuli 2017
Kuulen Heljo Pikhof, mõtlen ühepäevaliblikas.
P
Pruoa Pikhof  /   23:51, 13. juuli 2017
ma ei taha teile sitasti öelda aga ega see jutt nüüd Eugenio Ambrosi Postimehele antud rändekriisi intervjuust parem ei ole.Uskumatu, kui rumalad ja egoistlikud inimesed te, sotsid, olete.Mõtlete vaid ühe inimpõlve eja enda heaolu peale?Mis edasi?Kus riigis need neegridntöötavad palaun näidake mulle?
V
vastan  /   02:15, 14. juuli 2017
oma soomlannast sõbranna andmeil - ära sünnipäevakaarti enam saada (eriliselt kaunis komme saada sünnipäevaks postkaart ümbrikus postkasti) sest heaolunautimispõgenikud, kes on postiljonid, viskavad postikotitäied metsa , kuhu iganes nt Espoos. Me ei tohi neid selle eest ju halvustada. pikhoffide järeltulijatele sooviks helget tulevikku.
S
sots  /   09:17, 14. juuli 2017
Sotsid on sotsialistid-revolutsionäärid. Vaat, kui panevad Auroralt veel viimase paugu!
K
kus töötavad?  /   10:34, 14. juuli 2017
kas siis nende riikides on valged nende orjad :)?
T
tulevane EKRE valija  /   23:44, 13. juuli 2017
kaitseme kodu, valimistel näeme!
J
jah, jjust  /   19:11, 14. juuli 2017
Miks meie inimesed oma maalt lahkuvad, oma sugulaste, sõprade juurest? Sest töö eest palka ei maksta. Vaid sünnita. Kes tahaks jääda võõrsile elama? Lenda ära, atrikli autor ja õhk saab puhtamas.
N
nõus  /   23:43, 13. juuli 2017
valime ikka sotse, siis on rahvus hävitatud
R
rahvas  /   10:35, 14. juuli 2017
hävib ikka praeguse röövkapitalistide võimu ajal.
  /   13:22, 14. juuli 2017
röövkapitalism sotside ja liberaalide võimu all ongi genotsiid.
K
Kõigi maade poolearused ühinege!  /   23:34, 13. juuli 2017
21. sajandil on ettevõtjate ametühingud.
21. sajandil on "õigus tööle" asendatud "(ettevõtja) õigus töötajale".
  /   13:23, 14. juuli 2017
seejuures on neil õigus võimalikult odavatele töötajatele, et palgatase kiiresti alla viia.
Ü
Üle varju hüppaja  /   22:41, 13. juuli 2017
"Lähema viie–kümne aasta jooksul vajavad Eesti ettevõtjad 50 000 uut töötajat või muidu hakkavad tellimused mujale minema ja tööstus liigub siit välja"
... Suur tükk ajab suu lõhki. Ahnus ajab upakile. Omad vitsad peksavad. Kuidas töö, nõnda palk ...
  /   22:50, 13. juuli 2017
Juulis kerkisid paljudes kohtades jälle hinnad. tis is ö verii guud taim to pisnesmänn
W
welcome to hunger games!   /   13:25, 14. juuli 2017
toiduainete hinnad tõusevad börsil ikalduse tõttu, saagid on paljudes kohtades juba hävinenud. Aktsiisidega pekstakse veel viimane välja.
K
Komsomolka  /   22:39, 13. juuli 2017
prügikasti.
E
EI TAHA migrante Venemaalt!  /   22:05, 13. juuli 2017
Migrantidele Venemaalt tuleb kehtestada NULL kvoot! Niigi on neid siin Eestis juba liiga palju!
Z
Zitu byxi  /   23:31, 13. juuli 2017
Peast "rahvuslane" vist.
I
Indrek2  /   21:58, 13. juuli 2017
Millal see pikofi nimeline emane tööle läheb??
H
Helmega päri  /   21:28, 13. juuli 2017
Inimene Helju,kas sa üldse oled asja üle tegelikult süvitsi mõelnud?Kui ei, ehk leiad kommentaariumist mõtlemisainet.
E
EI MIGRANTIDELE VENEMAALT!  /   21:59, 13. juuli 2017
Eestit ei ähvarda mitte SADAKOND aafrika migranti, vaid TUHANDED VENEMAA ja VENELASATEST migrandid! Helmel on selles suhtes ÕIGUS!
  /   13:26, 14. juuli 2017
Muidugi on õigus, aga neid ei vea siia Helmed.
J
Jauram  /   21:24, 13. juuli 2017
Uus kommentaar läks taas modereerimisele, õigemini TSENSUURIMISELE !
E
Evald Kukk  /   10:20, 14. juuli 2017
Minu kommentaar ka läks aga ma kirjutasin ausalt ja ilma ropendusteta oma arvamuse Pikohfi artiklile. Loodan, et see siiski avaldatakse, sest avaldatud on juba kommentaare, kus keelekasutus pole just eriti kultuurne!
S
sotsid vangi  /   21:23, 13. juuli 2017
Pikhofi sugused tuleks kohe ühiskonnast isoleerida. Tööle panna.
E
eestlased  /   21:59, 13. juuli 2017
Ei taha rohkem venelasi jurde Eestisse!
J
Jauram  /   21:12, 13. juuli 2017
Sõprade abistamiseks, ei pea me neid kaltpäid siia tooma ei Türgist, Kreekast ega Itaaliast vaid tegema paadid sõelaks, see on abistamine ! Nimetame asju ja väljendame endid õigete sõnadega !!!
M
mis tagurpidi sotside tarkus?  /   21:07, 13. juuli 2017
EU kritiseerib pidevalt eesti vaesust ja nüüd ettevõtjad tahavad seda vaesust suurendada odava tööjõu impordiga. Kas selleks, et eu meid veel rohkem kritiseeriks? Arulage kui äriidee on odaval töölisel ja muud ideed pole. Siis pange oma ärid kinni.
J
Jauram  /   21:05, 13. juuli 2017
Kiimarott ! Kui tahad olla 21.sajandi jutlustaja, siis kutsu oma fantaasiate teostamisex need kiimarotid oma krundile ! Enne kui hakkad jutlustama, kuula EESTI RAHVAST !
2
21:05-le  /   22:01, 13. juuli 2017
EESTI RAHVAS EI TAHA rohkrem neid venelasi Venemaalt siia! Niigi on neid meil juba LIIHGA PALJU!
R
reede  /   20:46, 13. juuli 2017
Heljuke tule ometi maa peale Kas need kirsades ukrainlastest ehitajad kes oskavad vaid vaheseina lõhkuda miinimumpalga eest ongi see kiidetud spetsialistide armee mis kohe kohe meid edule viib Martinil on ju õigus ja sajandi number ei loe Tänu sotside hävituspoliitikale on Eesti tühjaks jooksnud
S
sotsid  /   20:46, 13. juuli 2017
tahavad importida omale ustavaid valijaid, et võimul püsida, ainult võimu nimel.
2
20:46  /   22:02, 13. juuli 2017
Mitte ainult sotsid ei taha siia venelasi juurde vaid ka KESKERAKOND!
MAHA eestivaenulik valitsus!
E
ettevõtjad  /   20:43, 13. juuli 2017
võiks pakkuda töötajatele normaalset palka ja värvata tööle meie kümned tuhanded kohalikud töötud.
E
Evald Kukk  /   10:37, 14. juuli 2017
Kuule, kommenteerija "ettevõtjad": Kas sa ei ole ettevõtja või lihtsalt ebateadlik element? Nimelt, meil ei ole tööpuudust vaid kvalifitseeritud TÖÖJÕU puudus. Kümned tuhanded "töötud" ei oma nõutavat kvalifikatsiooni ja ei taha ka õppida, et suudaks teenida niipalju, et ei tooks ettevõtjale KAHJU. Ka minul on ettevõte ja kinnitan, et olen väga päris palju otsinud kvalifitseeritud tööjõuduja ise ka üritanud inimesi välja õpetada, kuid 85% lihtsalt isegi katse ajal ei suuda ennast positiivselt näidata, et ta tahab KORRALIKULT tööd teha, et väärida ka vastavat töötasu. Ega ükski kasumit tootev ettevõtja ei saa olla heategevuslik organisatsioon, kui peab ausalt maksma ka RIIGI poolt kehtestatud MAKSUD ja sealjuures veel heategevusega tegelema. Kas minu jutt on ebaselge?
M
Martini jutt  /   20:39, 13. juuli 2017
kõik õige. Tööle saadeti koristusfirmast umbkeelne ukrainlane, keelt ei mõista ja õppima ka ei hakka. Koristusfirma seda muidugi ette ei öeldud, et kui tahate uue koristaja välja õpetada siis kas vene või ukraina keeles. Loomulikult on see teise rinde avamine kui meil endil 45000 töötut. Ega ukrainlane küsib ju järgmisel aastal sama palka, mida praegu kohalikud, mida nad ei saa. Odava tööjõu arvelt oma kasumi suurendamise katse on lühiajaline tõmblemine, ainult et veidi hiljem on meil siis ka need ukrainlased siin tööta ja küsivad ettevõtjate arvates liiga suurt palka.
  /   20:50, 13. juuli 2017
Need ukrainlasest koristajad oskavad nii hästi koristada - viskavad kopsikuga vett põrandale ja siis ajavad mopiga vee laiali. Inimestel on tegu et libedal põrandal ei libiseks ja oma konte ei murraks.
S
Sissesõitnute töömeetodid  /   23:23, 14. juuli 2017
Meie uhiuues majas tegi juhtkond haldus/koristusfirmaga lepingu.
Trepikodasid koristama aga saadeti koristusfirmast üks üsna mittepuhas
(loe: räpane) kurja altkulmu vaatega inime. Saabus meie imeilusasse, uude ja puhtasse trepikotta suure ämbritäie veega, kuid see vesi seal ämbris haises ropult oli justkui oleks kanalisatsioonikaevust võetud. Kuri meesolevus võttis pisikese mopitutsaka ja hakkas seda räpast vett trepikoja puhastele plaatidele laiali ajama.
Proovisin temale midagi öelda, ei mõiganud tema ei eesti, inglise, vene, soome, saksa, itaalia,ega hispaania keelt. Näitasin ämbri peale, ta vahtis kurja näoga mulle otsa. Võttis mopitutsu ja hakkas veel kiiremini si tast vett laiali ajama. Natukese aja pärast läks ja valas selle vee õue maja ette maha. Umbkeelsete võõraste sissesõitnute töömeetodid?
T
Tööbörs  /   23:16, 13. juuli 2017
No aga saatke see umbkeelne sinna koristusfirmasse tagasi! Küll põhjuse leiab leping katkestada.
K
kusti  /   20:39, 13. juuli 2017
Sotsid teeksid kõike, et eestlased hävitada. Peaasi, et VÕIMU saaks!
K
kustile.  /   22:03, 13. juuli 2017
Miks sa ainult sotside kallal oled? Keskerakondlased on veelgi hullemad ja soovivad venelasi Eestisse juurde!
  /   13:28, 14. juuli 2017
Liberaalid on tõesti sama aktiivsed genotsiidi läbiviijad.
S
Sven  /   20:31, 13. juuli 2017
Helju, kas Sa pepukat teed?
J
Jauram  /   21:21, 13. juuli 2017
Nüüd on õige aeg küsida pikkhoovilt Pride"de kohta : Kas põrakas on tänapäeva teaduse juures tunnistatud sigimisorganiks ja teineteise nüpuga (naised) näppimisel sünnivad lapsed...!? Oleks aeg võidelda sündivuse aga mitte kaltspeade siia importimise eest !
T
Teen  /   22:31, 13. juuli 2017
300 krooni.
A mul on väike...
Siis on 90.
A
ahhaa  /   20:12, 13. juuli 2017
Sotsist pikkhof pole veel aru saanud, et Eesti on okupatsiooniajal siia trüginud migrantidest juba küllalt nõrgaks puretud... Aga sots on sots on sots...
J
Jjaaaahhhh  /   19:53, 13. juuli 2017
Ukraina spetsialistid... paras poolakatega ühte patta panna
J
jah  /   19:52, 13. juuli 2017
Helme on suht vatsik tegelane, tegelikult kogu see pesakond ebameeldivad.
K
kusti  /   20:42, 13. juuli 2017
Kui madinaks läheb, siis sinusugused jooksevad esimesena merre. Või siis suuresti kiidetud RB peale, mille rahasi juba enne valmimist tagasi nõutakse. Libedikud olete.
V
Vanaema maalt  /   19:51, 13. juuli 2017
Kogu sotside kamp sveni eestvõttel järgnegu Põlluaasale, veel parem, tehku tee omasugustest seal vabaks, kui saatma hakkavad. Ehk on nendel tegelikult suurt tahtmine küüditada eestlasi oma kodumaale idas aga varjunimeks valiti karu kann.
  /   19:44, 13. juuli 2017
J
Ja jaa  /   19:38, 13. juuli 2017
Oh püha lihtsameelsust, ja üks sots arvab, et kogu rahvas ongi nii rumal ja ei saa teie plaanist aru avadagi teine rinne idast. Juunikommunisid jäävad igavesti truuks oma aadetele, rääkigu mida iganes. Kus tulid nüüd 21. sajandi patrioodid välja oma omasooiharuse igatsusega. Helju ka oksendab koos Manniga Eesti rahva kadumise üle.
R
RS  /   19:28, 13. juuli 2017
Mine karu peppu mustikale,tädi!
L
Lp Pikhof!  /   19:15, 13. juuli 2017
Te ise vassite,see kõik on tõde! Teie mõistus,jagab ainult vikerkaart.
A
Ants  /   19:12, 13. juuli 2017
Kooli lõpetanud peavad eestist lahkuma ja kuskil mujal tööd otsima .eestis palgad ei hakka tõusma kuna odavat tööjõudu tuleb aina juurde.
E
Eesti majandusime   /   19:34, 13. juuli 2017
Seisneks siis tohutus võõrtööliste armees ja noored eestlastest töölised elaksid töötaksid mujal euroopas .25 aasta pärast eesti rahvusest lapsi eestis enam ei ela, küll aga on muud rahvused ja rassid , kes lõpptulemusena eesti majanduse üle võtavad(aktsionäridena) ja 50 aasta pärast on eesti riik vaid sümboolselt eestlaste asuala. Eestlased lahustuvad mujal maailmas ja eesti keele staatus langeb samale tasemele Põhja Ameerika indiaanlaste keeltega
M
Maša  /   22:02, 13. juuli 2017
Ja õigesti teevad, kes minema lähevad. Kodumaa armastus pensionipõlves süüa lauala ei anna. Kõik tööd on vajalikud aga äraelamist nad ei võimalda.
S
Stepihunt  /   19:12, 13. juuli 2017
Pikhof-sotsid ongi kogu Euroopas pagulased neid poputades ära rikkunud, isegi, kui inimesed oleks võimelised töötama, on neilt võetud vastutustunne ja asemele pandud karistamatuse ja kõikelubatavuse tunne. Meie omad tööandjad aga ootavad orjatööjõudu, kellele saab madalat töötasu maksta, kusjuures keeleõpped, majutuse, väljaõppe ja muu taolise, mida muidu peaks sisserändajatele tagama tööandja, teeb nende eest ära riik maksumaksja ja eurorahadega. Toodagu kõigepealt omad eestlased Soomest tagasi, aga neile ei raatsita ju võrdväärset palka maksta.
"
"Heljo Pikhof, SDE aseesimees"  /   19:03, 13. juuli 2017
Ei kommentaari.
J
Jätkusuutmatud riigijuhid tuleb asendada suutlikega.  /   19:01, 13. juuli 2017
Kõigil kes arvavad, et jätkusuutmatu riigijuhtimist saab kompenseerida jätkusuutlikest, odava tööjõu impordiga, tuleb kraanid kinni keerata.
H
Heljo Pikhof!  /   19:01, 13. juuli 2017
Tule 21. sajandisse!
V
Valija  /   18:53, 13. juuli 2017
Martin Helme elab 21. sajandis ,aga sotsid ootavad vist uusi revolutsioone ja elavad neid vanu aegu meenutades ikka nende lummmuses. Ema piimaga imendunud bakterit (sotsialismus) ei ole vōimalik hingest eraldada .Sellest ka selline suhtmine ja väljaütlemised EKRE aadressil. EKRE-le aga jõudu ja edu valimistel !
V
VALIN AINULT EKRE  /   18:45, 13. juuli 2017
ja sotsid ei kõlba valitsusse.
J
Ja  /   19:04, 13. juuli 2017
Seda peab röökima?
K
kusti  /   20:44, 13. juuli 2017
Jah, seda peab röökima.
1
19:04  /   19:55, 14. juuli 2017
Ja kuidas veel peab, et iga isamaalane kuuleks ja valiks EKRE!
I
Ilmar  /   18:44, 13. juuli 2017
Pikhov võiks vaiksemalt võtta. On enam-vähem selge, et tädi on vene ajal KP liige olnud. Kas komunist ei olegi siis 21. sajandil dinosaurus?
T
Tootmine kolige siis Lätti!  /   18:36, 13. juuli 2017
Seal on palgad poole väiksemad ja tööjõudu küll ja veel. Lõuna-Eestis igalpool lätlased tööl, kus külajoodikuid võtta ei taheta ja kõik on hästi. Lätimaalastel pole vaja ei tööluba ega midagi.
.
...  /   18:35, 13. juuli 2017
Sotsid on ise eelmistes sajandites ning soovivad ka Eesti riiki sinna tagasi viia tuues sisse tuhandeid odavaid kangastelgedel kudujaid selle asemel, et muretseda automatiseeritud masinaid ning koolitada nende haldamiseks kümneid kohalikke, kuid kallist spetsialisti. Ka Maxima on selle peale juba tulnud ning loonud iseteeninduskassad.
I
Ivar Paenurm  /   18:35, 13. juuli 2017
Martin Helme räägib väga õiget juttu, vaid pikofi taolised poolearulised ei suuda oma ametivande kohustusi täita. pikofi idee on inimesi alandav ja ajuvaba,sest temasuguste silmis olekski õige, kui kõik toimiks sedasi, nagu jutustab raamat :LOOMADE FARM:, kus ollakse uhked, et meil on madalad palgad, kõrged maksud ja kuulekad orjad! sotsid, puhake jalga palun!!!
M
Miks?  /   18:25, 13. juuli 2017
Miks tähtsad ninad valitsusest ja riigikogust ei taha aru saada, et tõsta tuleb palka - küll siis töötajaid leidub. Selline keskmine palk nagu meil nädatakse, s.o vist oli paarsada üle tuhande, tuleb kõrgepalgaliste bürokraatide suurte palkade arvel. Tööinimesed saavad ikka tublisti alla tuhande. Sissetoodud tööjõud lepib väiksema palgaga, kuna elavad lõunas ja ka hinnad on nendes riikides (Ida-Eur.) madalamad. Tõstke palka - kõik muu on kõrvaltegevus. Kui pereisa saab head palka ( nagu näit. meie sõbra Ammeeikamaal), siis pole vaja mingeid toetusi ega nendega sehkendavat ametnike armeed.
E
Evald Kukk  /   10:46, 14. juuli 2017
Vastan MIKS: selleparast, et riigijutimisse on "valitud" inimesed, kelle eesmärgiks on näidata, et nad väärivad KÕRGET palka, kuid teevad oma ametiallast tööd VÄGA VALESTI ja Eesti riigile ja RAHVALE suurt kahju tehes! On arusaadav?
M
mikser teab teed  /   18:16, 13. juuli 2017
minge sotsid tema järel.
E
Ei  /   22:04, 13. juuli 2017
tea see Sven midagi. Kas karu käest ka küsiti. Kus on nüüd kõik loomakaitsjad?
H
Homo Homini Lupus Est  /   18:16, 13. juuli 2017
Kas see tööjōud peab olema ka omasooihar?
P
pikkhoov  /   18:15, 13. juuli 2017
Keda see seltsimees seltsinaine väärt võõrtööjõu all silmas peab, ega ometi noid "robinsone", kes Vahemerel kummipaadisporti harrastavad ja kui see nii on, siis lubage naerda, noil tegelastel on näkku kirjutatud, et parimal juhul suudavad nad banaani puu otsast alla raputada.
J
jaan.  /   18:15, 13. juuli 2017
olen Teiega täitsa nõus. Jumala õige.
V
Veel 1  /   19:10, 13. juuli 2017
sugulane vms!
S
Seen  /   18:14, 13. juuli 2017
Kas tädi ise istub kuskil arvutis ja kustutab kommentaare
M
miks  /   18:08, 13. juuli 2017
sotsid soovivad eesti rahva lõppu? ei ole vihakõne, vaid mure.
W
www  /   18:01, 13. juuli 2017
pikhof ja sotsid, öelge ausalt, kas tea peate välismaalasi eestlastest paremateks? Ausalt.
E
Evald Kukk  /   10:48, 14. juuli 2017
Täiesti õigustatud küsimus aga tõenäoliselt vastust ei tule!
N
Niisama  /   17:58, 13. juuli 2017
Tuleb asjadest rääkida õigete nimedega ning kõik loksub ise paika.
Võtame selle väite 50000 puuduvast töötajast. Tänaste reeglite järgi võiks juba hommepäev 50000 immigranti Eestisse tuua ning ükski koer ei haugu. Ainuke probleem on, et selle 50000 immigranti saab tuua ainult EL-i riikidest. Näiteks 50000 eestlast Soomest tagasi. Siit jõuame järgmise teemani - ettevõtjad ja poliitikud varjavad jutuga EL välistest oskustöölistest ja tippspetsilistidest oma seisukohta, et konkurentsieelis saab tulla ainult järjest odavamast tööjõust. Tuues sisse 50000 immigranti on muude halbade kõrvalnähtude kõrval veel üks effekt - ettevõtjail kaob stiimul oma ettevõtmiste efektiivistamiseks.
E
eeropoiss  /   17:57, 13. juuli 2017
Pikhof,tule 21. sajandisse! see kamp keda me näeme kummipaatidega hulpimas, ei ole mitte mingi kvalifitseeritud tööjõud, millal su ajuraasuke sellest küll aru saab? See on selge inimrämps,kelle kangelastegusi me Euroopa tänavatel näeme. Õppinud ja töösooviga välismaalane võib siia tulla oma passiga nagu aus mees muiste ja selliseid mehi ei pea nunnutama-poputama. Vaatame kui kiiresti see kommentaar nüüd kustutatakse, jäetud 17:57
M
Mustanahalised tänavakaupmehed   /   19:48, 13. juuli 2017
Veneetsia vanalinna tänavatel üritasid pealekäiva müügimaneeriga sundida möödakäivaid turiste ja muid uudistajaid käekotte ja muud taolist träni ostma
V
viljandlane  /   17:57, 13. juuli 2017
Ma olen neid oskustöölisi piisavates kogustes näinud ja ei nõustu mingil juhul Pikhoffi ega üldse mingite vasakpoolsete seisukohtadega!Sisuliselt on nad ehitusel(jutt siis ,,oskustöölistest,,)lihtsalt abitöölised,kes kõik kehvemad tööd ära peavad tegema ja selle eest saavad nad mõne euri tunnis.Abitööline ei tohiks mitte kusagil saada alla 5 euri tund kätte ja sellisel juhul oleks neid ka kohapealt võtta.Kes aga vähegi midagi teha oskab,nende palk peaks algama 10-st.Ja ma ei taha kunagi teada,palju minu brutopalk on,sest selle eest poest midagi ei saa!Olen nõus,et tulevad tõepoolest üksikud spetsialistid,kuid tavalisi mõõdulindi teisest otsast ja labidaga vehkivaid tegelasi pole vaja.Loomulikult on näiteks Ukrainaga võrreldes see mõni eur tunnis ka suur raha,kuid omasid ei maksaks sellisega mõnitada!
V
Vaat kes räägib  /   17:56, 13. juuli 2017
Loll pole ju keelatud olla. Need töölised peaks äkki olema ka omasooiharad.
A
Aplaus  /   17:52, 13. juuli 2017
ettevõtjatelt. Tubli, Helju! Pessimistid kardavad, et Saksamaa ja Rootsi on immigrantidest uputatud, multi-kulti ja islam ruulivad täiega. Aga vaatame paari aasta pärast, kui uusimmigrandid neis riikides on sisse elanud ja kohanenud, milline suur hulk suhteliselt odavat tööjõudu lisandub! Ettevõtja tahab ka elada. Meil on aeg unustada see 19. sajandi rahvusriigi illusioon. Tööstustel on töökäsi hädasti vaja! Teeme piirid lahti ja kaotame sisserände piirarvu. Kui ei, siis viime oma tootmise Eestist ära.
  /   19:09, 13. juuli 2017
Sugulane vms.
V
Veel parem   /   20:57, 13. juuli 2017
Läheks õige kõige täiega venemaa koosseisu. Toodaks 1 miljon vene töölist ja pool tosinat nn. Oligarhi kes eesti tööstused üle võtaksid ja "mured " murtud
E
Evald Kukk  /   10:56, 14. juuli 2017
Aplaus kirjutab oma kommentaaris sügava tagamõttega, millest polegi nii lihtne aru saada! Ta aasib sügava huumoriga Heljo Pikhofi artikli mõtet. Selgelt ju paistab tema mõttest läbi, et Pikohfi arikkel on mõeldud Eesti Riigile lõpu tegemiseks ja "uusaafrikaks" kujundamine!
M
miks paari  /   17:27, 14. juuli 2017
nad on oma 30 aastat seal juba paari aasta tulnute arv on marginaalne koguarvuga ni võhikud teemas
J
Jauram  /   17:50, 13. juuli 2017
Mida-keda te modereerite, nimetage asju õigete sõnadega...TSENSUURITE !
J
Jauram  /   17:54, 13. juuli 2017
Kus on mu kaks kommentaari, kas pole mitte TSENSUUR ! Avaldasin ju need enne neid kommentaare ?!
A
Aplaus  /   18:09, 13. juuli 2017
Sama siin. Sibi on minu silmis ka vähem närusem amet.
E
Evald Kukk  /   10:58, 14. juuli 2017
Äkki sinus kommentaari sisust ei saadud õigesti aru!? Kõik oleneb inimese teadlikkusest ja intellektist ning mõtteviisist. Tõde läbi pisarate jääb paljudele nähtamatuks. Eriti siis, kui tegemist on AASIMISEGA!
M
mari 2  /   17:49, 13. juuli 2017
Kas ma olen midagi tähele panemata jätnud või pole tõesti avaldatud statistikat selle kohta palju on meie ettevõtted kulutanud vahendeid töötajate ümberõppeks või tootmisprotsesside automatiseerimiseks. Riigikogu saadikul oleks ju väga lihtne need andmed välja nõuda ja siis teha järeldused tööjõu sissetoomise osas. Kõigile, kes koolis käinud peaks olema oskus % arvutamiseks ja arvestada, milleni viib üle 50% muukeelsete elanike arv Eesti sisepoliitikas. Oleme selles küsimuses täiesti piirisituatsioonis. Kui me seda tasakaalu ei oska hoida, pole mõtet kakulutuste tegemisel eestikeelse hariduse ja kultuuritaseme hoidmiseks. Olen juba kaua aega mõelnud, et saadikud on võtnud eesmärgiks hävitada eesti rahvusriik ja saavutada samasugune olukord kui Sakamaal ja Rootsi kuningriigis
N
nende manifest  /   17:47, 13. juuli 2017
Tööandjate arvates vajab Eesti üle 100 000 võõrtöölise.
S
soovitaja  /   17:45, 13. juuli 2017
Praegu on kaasaegne orjaturg tekitatud Liibüas!
N
nad ei ole orjad ka  /   17:47, 14. juuli 2017
nagu täiesti kasutud
L
lihtne  /   17:45, 13. juuli 2017
kuule tädi helju, sinu tänapäeva tehnoloogiliselt kiirelt muutuvas, oskustööd ja kvalifikatsiooni väärtustavas ning igal juhul avatud maailmas ei ole ju mõtet lasta siia valguda kolmanda maailma biomassil. sa ise tahad ju meid koos nende kultuuritoojatega tagasi keskaega tirida.
E
erm  /   17:42, 13. juuli 2017
preili Pikhof. Kas teie olete ikka selles sajandis? Minu arust me olime Venemaaga, Valgevenega, Ukrainaga ühes liidus eelmises sajandis. Ja rahvas otustas tollest liidust lahkuda. Kas teie enam seda ei mäleta? No siis värskendage oma mälukest. Nüüdses sajandis me oleme juba mitu hea daastat Euroopa Liidus, kus ON ühine tööjõuturg. Meie ettevõtjahakatised omavad kõiki vahendeid ja ressursse tuua Euroopa liidust kvalifitseeritud tööjõudu. Muu on lihtsalt iba ja hala.
M
meenutame  /   17:47, 13. juuli 2017
Sotside juhtide esivanemad- riiklikud kurjategijad Lauristinid,Allik,Anvelt ,tegid kõik,et Eesti riiki hävitada
S
seda võib võtta  /   17:49, 14. juuli 2017
kui kaua vindunud kätemaksu enne ei õnnestunud nii aga nüüd proovime naa
L
Lauslollus  /   17:40, 13. juuli 2017
Ettevõtjad tulgu 21. sajandisse ning alustuseks maksku inimväärset töötasu, küll tulevad need 50 000 töötajat koju tagasi. Kui ei suuda palka maksta, siis järelikult ei saa hakkama ning koligu oma tootmine sinna kus asub see orjatööjõud.
A
aga  /   18:04, 13. juuli 2017
seletage parem kui palju on meil OMA ettevõtteid. Minu teada on omanikud kõik 98% välimaalased.
P
Profet  /   17:36, 13. juuli 2017
Ma ei ole seltsimees nais-sotsialistiga nõus.
Ja üleüldse ei taha ma sotsialiste enam näha. Eesti rahvas kannatas sotsialistide ikke all ühtejärge ilma pausita üle 50 aasta (1940-1991) ja nüüd me taas oleme nende küüsis, sest valitsev koalitsioon on suundumuselt vasakpoolne - neomarksistlik ja postmodernistlik. Mulle see üldse ei meeldi.
J
jeerum, jeerum küll (no mida modereerite jälle)  /   17:36, 13. juuli 2017
kuidas võib üks ElT nii tobe olla? sots on ikka peast põrunud olevus :(
loodan, et helju saab tunda, mis on iIIegaalne immigrant ja tema "rahuusk".
selle asemel, et oma töötuid, keda meil on küll ja küll, harida ja välja õpetada, tuleb juurde tuua suvalist BlOmassi, vastik.
J
Jummel tõesti!  /   23:37, 14. juuli 2017
Tuhat korda ma juba öelnud, et kes neid sissesõitnuid nii väga siia riiki igatsevad, las võtavad need enda juurde kodudesse. Võtku omale koju nii umbes kolm kuni kümme perekonda ja toitku ning hoidku.
V
Vananev....  /   17:36, 13. juuli 2017
....naine kes himustab poola torumeest.
A
arvamus   /   17:44, 13. juuli 2017
10 torumeest on veel ägedam kui 1
  /   17:45, 13. juuli 2017
poolakad saavad tulla ilma igaste kvootideta. kuid ei tule, sest nende jaoks on siin orjatöö.
K
Koduinsener  /   17:34, 13. juuli 2017
Lõuna-Eesti on töötuid täis, need ei sobi ei Maximasse, maasikapeenrale ega ka ehitusele meie ettevõtjate arvates, sest küsivad normaalset töötasu, mitte miinimumpalka. Mis sest, et maasikakorjajaist"insenerid" natsa aeglasemad, kui meie inimesed, aga selle eest odavad, Vajadusel magavad kasvõi küünis.
P
palat nr.9  /   17:34, 13. juuli 2017
ta v]ikski sinna karup... j''da
J
jalkafänn  /   17:33, 13. juuli 2017
Ei ole Martin Helmega nõus, kuid samas küsiks ka Heljo Pikhofilt- aga miks me vajame 50 000 lisainimest? MIKS tassitakse mujalt sisse, samas kui siinolijaid lihtsalt ei võeta tööle. Ei ole tegelikult nii, et ei ole kohapeal koolitatud inimesi- on küll.
E
Evald Kukk  /   11:02, 14. juuli 2017
Jalkafännile: kui paljud SIINOLIJAD tahaksid õppida kvalifitseeritud töötajaks, ei tuleks ettevõtjale pähegi, et sellist inimest mitte tööle võta, sest meil on hoopis väga suur KVALIFITSEERITUD TÖÖJÕU puudus!
J
Jan  /   12:47, 14. juuli 2017
Kohalik ilmselt ei ole nõus selle palgaga maasikaid korjama, mis Ukrainlasele sobib (vt https://tv3play.tv3.ee/sisu/seitsmesed-klipid-2017/855484)
A
A.L.  /   12:51, 14. juuli 2017
Õige!.Töökuulutused otsivad juba konkreetslt töötajaid Ukrainast.
K
kodanik  /   17:30, 13. juuli 2017
Helju,mine sinna samma kohta kuhu mikser põlluaasa saatis
N
noh  /   17:41, 13. juuli 2017
Võtku Mikser ka kaasa. Veel parem kui terve SDE erakond
J
jaan.  /   18:18, 13. juuli 2017
Kaks viimast kommentaari, Olen teiega täitsa nõus. Jumala õiged kommentaarid