92 kommentaari

R
Raivo Arengu  /   13:35, 15. juuli 2017
Endal pole Tele2-ga kordagi probleeme olnud, sest pole tormanud, silmad pahupidi, iga poolesendise soodustuse kannul. Tünga pole saanud, viimase telefoni ostuga aga kaasnes suhteprobleem, kus teller nuttes kontorist välja jooksis. Ennast tuleb kehtestada ja olla tähelepanelik, see on esmatähtis.
M
Mida te sealt Tele-2-st otsite?  /   13:01, 14. juuli 2017
Imelik, et selline üldse olemas on.
J
ja mulle on nad ka   /   22:17, 13. juuli 2017
alatasa helistanud ning teinud pakkumisi.Kusjuures väga pealetükkivalt ...kui ma ütlen,et mul on kiire ja pole aega rääkida ,siis öeldakse,et helistame hiljem,kui on rohkem aega .Aga mul ongi kogu aeg kiire,mul pole aega mõttetuid jutte kuulata .Kui ma olen tööl,siis ma pean tööd tegema ja mul pole tõesti aega mingite tühiste juttude jaoks.Pealegi,kui inimene on korra juba nende poolt "kõrvetada "saanud,siis pole enam isu ega usaldust nendega tegeleda.Ja üldse--KUI MIND HUVITAKS nendega tegemist teha,siis ma lähen ise kuskile esindusse ja küsin,mis vaja.Mulle ei meeldi,kui ma ütlen konkreetselt ja viisakalt ära,et mind ei huvita nende pakkumine ,olen teise operaatori klient ja nende teenusega olen rahul,siis TELE 2 jätkab ikka oma jutuga nagu ei saaks eesti keelest aru,mis ma ütlesin.Uskumatud !Väga hea,et see teema siin üleval on,siis ehk teised ka oskavad nendega ettevaatlikud olla.Mina olen väga rahul sellega,et ma ENAM EI OLE TELE 2 KLIENT.
J
Jaanus K  /   18:44, 13. juuli 2017
Lahkusin tele2-st aasta algul ning hiljuti on hakanud ka mingisugused sõnumid tulema, kus ma olen midagi neile veel maksmata jätnud või võlgu. Summad on küll olematud, mingid närused sendid, but still... Kus te ennem olite??? Pool aastat hiljem avastavad..
  /   20:36, 13. juuli 2017
Kas nad lahmumise puhul paberarvet annavad, kus peale kirjutatud "lõpparve"? Siis kui see on tasutud, hoia arve ja maksekviitung alles.
E
ehh  /   18:16, 13. juuli 2017
jamulle tele2 pidevalt helistand meelitand mu enda kliendiks mitu kuud järjest,et nemad soodsamad jne,,Olen ammune Elisa klient ja väga rahul,Isegi neil sain hea kingituse.
P
Priit  /   09:13, 13. juuli 2017
Ka mul pole probleeme olnud. Küll aga olnud Elisaga jamasid. Kunagi oli selline asi nagu päevapilet internetis käimiseks. Mitu korda aktiveerisin ära, tuli sõnum, et korras ja võite netti minna. Kuu lõpus tuli aga metsik arve ja mulle öeldi, et ma pole maksnud mingi päevapileti eest midagi ega seda isegi tellinud.
J
Juku  /   09:47, 13. juuli 2017
Minu arust töötab see firma kenasti. Kasumid jooksevad ja mis peamine , juhtkond on tulemustega rahul.
  /   10:57, 13. juuli 2017
Sellised firmad on läinud seda teed, et nendega ühendust pidada ei ole võimalik. Telefoniside ei tööta või pead tundide viisi järjekorras olema ning tagasi helistatakse just siis kui oled oma tegemistega kusagil rahvarohkes kohas, kus mingeid oma probleeme lahendada on ebameeldiv. Tele2-ga pead shattimist ootama ja ka siis ei saa aru, millal klienditeenindaja soovib jutuajamist ära lõpetada, tuleb vaid teade, et vestlus on lõppenud. See ju sama kui klienditeenindaja viskab toru hargile ja rohkem ei soovi edasi rääkida.
A
Aadu  /   08:56, 13. juuli 2017
Kogunege te pettasaanud kokku ja kaevake see sulifirma kohtusse, ega nad enne lopeta.
T
Triinu  /   08:06, 13. juuli 2017
Ka mulle tehti sama asi. Ilma mingi põhjustea tekkis mingi järelmaks, tasusin 6 kuud seda, enne , kui juhtusin vaatama. Nad küll maksid raha tagasi ehk siis sain nn ettemaksu tele2, aga selgituseks oli ükskõikne: nii ongi, juhtub tihti, arvutite viga. Leian, et sellisel juhul peaks samuti viivist Tele2 maksma oma kliendile. Tegelikult on see vargus
V
Valearve on Tele2 firmamärk  /   08:56, 13. juuli 2017
Ma olen kummalistest järelmaksudest küll pääsenud, aga see-eest kirjutati juurde inerneti päevapileteid. 30-st päevast kuus lausa 27. Kui püüdsin asja klaarida, olid esialgu nõus, et nende viga, lubati asi korda ajada. Ajasidki ... Poole summa peale tehti miinusarve ja siis keevitati järgmisele arvele juurde uued päevapiletid. Uskumatu küll, kuid on veel inimesi, kellel pole telefon mõeldud internetis olemiseks. Jagelesin nendega pool aastat, siis andsin alla ja läksin Teliasse üle. Nüüd pole 5-6 kuud ühtegi päevapiletit enam kaela määritud.
N
no  /   10:20, 13. juuli 2017
Olen Telia klient algusest saadik ja pole olnud ühtegi probleemi. Aga minu tuttavad elavad kohas, kus ple Teliaga võimalik liituda ja Tele-2 nöörib neid pidevalt. Nüüd ootavad nemadki, et millal jõuab Telia nendeni, saaks Tele2 põrgust minema.
E
Ega Telia  /   11:47, 13. juuli 2017
ei käigi kodudes liitumisi vormistamas. Tuleb ise leida lähim teeninduspunkt. Ise ka Telias, tõesti probleeme pole.
O
Oh teid!!  /   06:13, 13. juuli 2017
Kõik eksivad, sest eksimatuid inimesi ei ole, kuid kui probleemile on viidatud, siis peaks klienditeenindaja seisma selle eest, et viga, probleem saaks kindlasti kõrvaldatud, kasvõi ise järgmisel kuul jälgida teada olevat probleemi jälgides. M ise ka Tele 2 klient (sattusin sinna Elisast , sel ajal oli seal lihtsalt soodsam) sain ka eelmisel kuul üllatuse osaliseks kui kõnepakett oli muudetud(mind teavitamata) kallimaks, kuid sellist paketinime pole nende pakkumises üldse olemas, vat sellest ma aru ei saa. tõstnud lihtsalt hinda 2 euri ei, nad muutsid nime, et varjata hinnatõusu .Klienditeenindaja aga onlines ei osanud isegi probleemile miskit vastata. Muutsin nüüd taaskord omale sobivaks paketi, kuid kui mõne teiseoperaatori poolt tuleb pakkumine, korjan asjad kokku ja lahkun.
  /   09:39, 13. juuli 2017
Sama siin. Ühtäkki oli personaalne pakett, mis pakuti 2 aastaks, enne tähtaega muudetud ning arvele juurde keevitatud. Nnende klienditeenindusega on võimalus nüüd vestelda vaid mingis shatis või peab selleks ekstra Facebooki avama, et nende roboti Juta seal vastaks. Telia korjab nüüd omale kliente juurde.
  /   04:30, 13. juuli 2017
Venes oleks kliendiga veel hullemini käitutud, aga näed ei mõista eestlased hinnata meie kõrgetasemelist klienditeenindust ja ikka üks halamine käib. Venemaal oleks teenindaja teile käsitsi kallale tormanud, aga ei te seda tea et mujal halvem.
  /   03:11, 13. juuli 2017
k´äisin tele 2 lampi arvete pärast juristilt küsimas ja see seletas, et alusetute arvete eest ei saa midagi nõuda. minultki nõutakse, ise katkestasid levi ja tahavad selle eest, mida polnud, igasugu roppu raha lollid, inkasso muudkui helistab, ähvardab, lubab kohtu anda, ma nõus, andku, hoopis mina tahan halva levi eest raha tagasi.
  /   23:07, 12. juuli 2017
Elisa ka ei ole parem.
Mul oli ZEN-kontol rohkem kui 15 Eurot plussis. Nädala hiljem küsib, et pean juurde maksma vähemalt 5 EUR ja sain piiratud teeninduse.
Aga, daamid ja härrad: võtsin kääri kätte, ja lõigasin SIM kaarti 1000 tükidesse. OK 15 eurot läinud, aga vaikus majas.
E
ELISA-st selline kogemus  /   23:31, 12. juuli 2017
Laadisin kuu lõpus internetimahtu 5 giga juurde, kuna olemasolev maht sai otsa.
Sain kinnituse, et laetud ja 5 giga saadaval. Tegin seda õhtul ja järgmisel päeval püüdsin netti logida.
Sain teate, et olen selle 5 giga ära kasutanud!? Et millal??? Öösel oli läpakas välja lülitatud ja ühtegi teenust nutikas ei kasutanud.
Kui pärisin ELISA-lt, et milles asi, väideti, et olen selle 5 giga öösel ära kasutanud.
Kahtlustan, et põen lunatismi.
  /   00:38, 13. juuli 2017
Telefoni tuleb kuskil pühapäeval teade, et "oi, see lend oli tasuline". Ma vannun, see ei oli mingi nutitelefon.
See oli Elisalt ise tehtud, et peab maksma. Nagu öeldud...
N
Nutikas küll  /   00:50, 13. juuli 2017
Kuid selles ei ole midagi sellist, mis võiks sellest 5-st kasvõi murdosa kulutada. See on WiFi jaoks, muud teenused on lukus. No GPS ja muu selline nt.
  /   09:43, 13. juuli 2017
Eesti Energia tegi ööelektriga sama, kuigi juunikuus oli mul kõik elektriseadmed välja lülitatud, sest mul polnud vajadust kasutada isegi külmkappi.
E
Ettepanek  /   23:07, 12. juuli 2017
Sääraseid juhtumeid saaks kergesti lahendada järgmise seadusandliku käiguga:
A) iga rahalist kohustust tekitada võiv IT-l põhinev ärisüsteem võrdsustada suurema ohu allikaga;
B) iga (isegi lõpuleviimata) katse eest kliendile (nõrgemale ja IT relvaga varustamata poolele) põhjendamatut rahalist kohustust selga tõmmata, süüdlane maksab ohvrile karistuseks 10-kordse summa (alus: suurema ohu allikaga genereeritud masinähvardus).
Sellise muudatuse tulemusel, paar kõige nõmedamat ärisüsteemi kutsuksid esile valdaja pankroti, ülejäänud aga tehtaks korda väga lühikese aja jooksul.
  /   22:40, 12. juuli 2017
oli mul ka tele 2 naad on petturid kui mul kaart oli katkine ma ei kasutanud telefoni aga arve tuli siukene ma pidin pe...le kukkuma ja sijamaani pressivad raha
K
Kunagine klient  /   22:34, 12. juuli 2017
TELE 2 on kindlasti üks kari valetajaid ja petiseid... HOIDKE VÄGA KAUGELE SELLEST FIRMAST!!!
K
kogemus  /   09:44, 13. juuli 2017
tegin selle firmaga liitumislepingu. Paari päeva jooksul sain aru, et tõmmati haneks. Lõpetamiseks kulus omajagu aega ja nii maksingi pidevalt tasu selle eest mida ei tarbinud.
  /   22:01, 12. juuli 2017
tele 2 ei ole usaldusväärne.
N
nuia  /   21:57, 12. juuli 2017
tele2, olin klient kui kunagi olid piiramatu mahuga interneti paketid (jah praegu on ka jälle), siis nad mingi hetk võtsid ühendust, et enam me sellised pakette ei paku ja teil tuleb uus pakett valida. nende pakkumine oli 15 euri 15gb mahtu või umbes selles suurusjärgus, täpselt ei mäleta (mul samal ajal oli netikasutus 50+ gb, noh suvel maal ikka kulus) ilmselgelt keegi isegi ei viitsinud süveneda minu vajadustesse, kahjuks kadus sellega ka igasugune huvi kunagi tele2 klient olla jälle, kuigi enne seda olin väga rahul. hetkel 10 euri eest 50+gb ja rohkelt minuteid ja muud jama mida anyway ei kasuta, tele2 pakkumised juba varakult katkestanud, et ei ole huvi.
P
Paul  /   21:55, 12. juuli 2017
kes ostab järelmaksule telefone? ma ise pole seda iial teinud.oma elu esimene telef oli soomest ostetud 3000fimiga.92 aastal ja siiani pole ma pidanud järelmaksuga telef ostma.
U
Urmas  /   05:43, 14. juuli 2017
Mis iba teksti ajad ??
.
...  /   21:42, 12. juuli 2017
Mina olen tele 2 klient sellest ajast kui see firma tekkis.Mul pole mingeid probleeme. Olen saanud paketti vahetada ja uusi telefone mille eest ma pole pidanud maksma. Ja arvan ,et asi on klienditeenindajate väljaõppes.
K
klient  /   21:39, 12. juuli 2017
mina olen ka Tele2 lüpsta saanud.
L
liisa  /   21:38, 12. juuli 2017
röövkapitalistide hüüdlause::!!lollidelt tulebki raha võtta!!!
  /   22:09, 12. juuli 2017
aga seda Tele 2 teebki
E
Eks iga l. kiidab oma  /   21:31, 12. juuli 2017
Tele2 olen aastaid rahul, minul puudub negatiivne kogemus.
S
Sama jama  /   21:31, 12. juuli 2017
Korduvalt olnud tele 2 sama jama lampi mingid juurde arvestused ja siis jälle jutt et nende viga .
S
Sama jama  /   21:31, 12. juuli 2017
Korduvalt olnud tele 2 sama jama lampi mingid juurde arvestused ja siis jälle jutt et nende viga .
  /   21:26, 12. juuli 2017
Jõle kummaline et vale arve on teenindaja süül tekkinud. Arveid väljastab ikka süsteem.
E
Erla  /   21:18, 12. juuli 2017
Kõik räägivad mingitest imepakkumistest teenusepakkujate poolt. Pole ise veel selliseid asju kogenud. Millalgi Tele2 võttis ühendust ja pakkus viletsat telefoni ja umbkaudu sama hinda, mis mul praeguse teenusepakkuja juures olemas. Muidugi, Tele 2 võib pakkuda ka tasuta teenindust, minu kodu juuures neil levi pole.
  /   21:12, 12. juuli 2017
ka mina lahkun tele 2-st
H
hiljem tunnistavad  /   21:03, 12. juuli 2017
oma vigu! Aga mitte kunagi ei eksita kliendi kasuks, kas ei tundu kahtlane...sulikamp!
  /   22:12, 12. juuli 2017
seda juba üle 20-ne aasta teinud, sest siis olin esimest korda ja pettusin rängalt ... hiljem oli veel korra klient kuid juba 3 kuu pärast kordus sama
A
a.  /   20:59, 12. juuli 2017
Ma olen ärikliendina Tele2 klient, ühes paketis kaks numbrit: üks minu ja teine abikaasa oma, kes on ettevõtte töötaja. Aasta alguses tellisin Eesti Ekspressi ja igakuine tasu 3€ läks Tele2 arvele. Järsku aga avastasin et need "muud teenustasud" on kerkinud lausa 12€ võrra. Loobusin kõikidest pakettidest mis mul üldse kunagi tellitud oli. Summa kahanes 3€-ni, aga kindlalt pole rohkem mingeid pakette tellitud mobiilse maksega. Pärisin Tele2-st, sealt ei saa mingit vastust, nemad väidetavalt mobiilseid teenustasusid ei näe ja ei oska kommenteerida, mille eest mult raha küsitakse. Kuna summa pole just kõige suurem, siis praegu veel maksan, sest pole aega süveneda ja kohapeal kontorites käia ... Ja nii neil asjad käivadki. Et endale seda Balti- ja Põhjamaade paketti saada (kus saaks välismaal interneti ja kõnesid Eesti hinnaga), pidin hakkama Telia-sse kolima.
O
Ops  /   20:50, 12. juuli 2017
Tele2 ongi kõige si*tem variant eesti mobiilimaastikul
J
jätke hing sisse  /   21:00, 12. juuli 2017
Aga elada tahavad. Poisid muudkui siblivad kaubanduskeskutes.
  /   21:14, 12. juuli 2017
Mina vahetasin veebruari lõpus Tele2 teise teenusepakkuja vastu. Maksin arve, mis mulle saadeti aga täna, neli kuud hiljem, tuli mulle Tele2-lt arve, millel summa 0.76 senti.19 senti SMS-iga teavitusteenuse eest, ülejäänust ei saanudki aru, mille eest. Pole saanud neilt ühtegi sms-i ega ole seda kasutanud ka siis kui klient olin. selline vahva üllatus
N
No see  /   06:30, 13. juuli 2017
oleneb asukohast, kus oled või elad ehk täpsemini masti kaugusest või lähedusest. Operaatorist endast sõltub vähe. Kui sinu elukohas masti pole, ei aita ka kõige lahkem ja sõbralikum operaator ja tema klienditeenindus.
A
Alev Ström  /   20:40, 12. juuli 2017
Peale seda kui ma Tele2 st lahkusin hakati mulle helistama ja soodsamaid asju pakkuma, lõppes see peale seda kui ma neile selgeks tegin et "Kui neerud enam ei tööta on hilja borzomit juua...."
H
heheee  /   20:27, 12. juuli 2017
mina lahkusin Tele2st ja selle järel hakkasin saama teise inimese arveid! Kulus päris pikalt kui sealpool aru saadi, et ma pole see, kes on teine ja vastupidi.
J
Juhtus ka minuga  /   20:14, 12. juuli 2017
Ei ole kunagi Tele2-e klient olnud, kuid ühel hetkel hakkasid nad mulle arveid saatma. Ei mäletagi, milline see esimene arve oli, aga oli midagi 50 senti ja oli midagi seotud sellega, et nad mulle selle arve saadavad. Iga korraga summa kasvas. Nii möödus paar aastat. Võtsin asja naljaga. Iga kuu oli jälle ümbrik postkastis ja mõned sendid juures. Korra helistasin neile. Lubati uurida, kuid nii see asi jäi. Keegi tagasi ei helistanud ja arved tulid samamoodi edasi. Lõpuks mõtlesin, et nii vist ikka ei saa. Mine tea, millal ulludel tuleb idee mind kuhugi inkassosse ülesse anda. Läksin esindusse ja kurtsin muret. Õnneks sattus mõistlik klienditeenindaja olevat. Sai mu murest aru. Helistas paari kohta ja ütles, et asi korras. Ja lõpuks oli ka. Ei ole enam tükk aega arvet saanud.
  /   22:15, 12. juuli 2017
sul oli õnne aga 99 % seda pole olnud
K
Kessu  /   20:09, 12. juuli 2017
Ootan seda päeva järgmisel kuul kui nad mulle helistavad sest nii kui tähtajaline leping läbi saab, päeva pealt lähen teise võrku üle. Ma ei viitsi pikalt kirjutada aga väga alatult muudeti minu leping ümber kallimaks ja langesin nende valede lõksu. Nüüd on sedasi et kui soovivad et ma nende võrku jääks peavad mulle peale maksma ja mitte vähe.
  /   20:56, 12. juuli 2017
Kahjuks Tele2 ongi anomaaliate firma ja arusaamatuks mis imelised teenindajad seal töötavad või kust nad sellist käpardlikku teenindust omale sisse ostavad.
Ma ise olen nendega juba aastaid maid jaganud ning ühele ja samale nende poolt tekitatud probleemile olen ma iga kord erinevalt teenindajalt saanud erineva vastuse mis räägib eelmisele vastu. Kuna mulle on oma eksimuste eest pakutud hüvitiseks personaalset pakkumist, siis isegi seda nad ei suuda täita, vaid on juba 2 korda arvet omatahitsi suurendatud. Praegu püüan saada omale sobivat pakkumist teiste firmade juures ja on vaid aja küsimus, millal sealt Tele2-st lahkun.
B
B  /   19:46, 12. juuli 2017
Ma olen terve perega olnud siia sinna liikleja. Kord tele2, kord telia ... algul jah. Tele2 meelitas paremini. Kuid iga kord on mingi jama. Küll arvetega, küll suhtumisega. Nüüd oleme mõnda aega telias olnud ja no täielik kuld on. Levi on kõikjal, mingit tüütut tasuta telefoni kaasa ei saa, ülisoodsad tingimused. Lihtsalt fantast. Hiljuti helistas tele 2. Pakkus 4 nuumbri peale 2 tasuta telefoni (mingid juustud, just miski ja huawei miski). Teenindaja oli selline tülpind häälega, eriti rääkida ei viitsind, ohkas palju. Ja no 20 euri kuus. Helistasime nalja pärast teliale, ja tehti ilma mingite juusttelefonideta veel parem pakkumine, ise saime valida aja mil kinni oleme selle operaatori all, ei mingeid lisanõmedusi jms. Ja aint tiba rohkem küsis kui tele2.
Tele2 tekitab üha rohkem jamasid. Mingi aeg oli pakkumine, kus liitud, saad silminisoodsa paketi. Kõik ilus ja lill. Tingimus oli see et nt 10 päeva jooksul saab loobuda. Ja läksimegi 10ndal pöeval esindusse (aint otse esindusse sai minna ja väikelinnas pole ka esindust), tegime avalduse. Kõik oli ilus. Ja siis tuli viimane arve. 450 euri kallim. Väänati kaela mingite telefonitasud, mida meil polnud, ja siis leppetrahvid (2 nr oli kokku). Lepingu järgne tingimus oli etkui 10ne päeva jooksul üles öelda siistrahveei tule. Esitasime kaebuse ja tuli vastus, et kuna me käisime nädalavahetusel, registreeriti avaldus esmaspäeval, selleks ajaks oli 10 päeva läbi. Andsime asja tarbijakaitsesse ja meie saime õiguse. Uus arve tuli ilma ufotelefonide ja trahvideta.
Telias seevastu, väga hea teenindus alati, soodne suht, alati abivalmid, teenindus nagu duracelli jänku, lippab paremini isegi angaaris, arved tiptop korras... kiidan...
Tele2 poolt on kuulda aint jamasid..
Ä
ära solva  /   19:54, 12. juuli 2017
see miski huawei on tip-top telefon!
  /   22:19, 12. juuli 2017
kellele meeldib huia,tervisex
V
vastane  /   19:44, 12. juuli 2017
teliaga on pidevad probleemid, aga ainult pakuvad, pärast käib ülejõu
  /   22:19, 12. juuli 2017
ära palatist kirjuta
M
Mitte vaid nemad  /   19:40, 12. juuli 2017
Rahvusvahelise prügimaffia Eesti kontorid püüavad samuti vaikselt juurde kirjutada ja vaidlustes nendega on lihtsalt ülbed.
  /   22:20, 12. juuli 2017
see on tõesti nii,saime riigi mis ei kõlba ka prügikasti
M
milleks vaielda? ära maksa!  /   03:25, 13. juuli 2017
kohalikud monopolid on kohustatud teenust osutama.
ka eston energo, gazprom, puhas vesi või mingi levi
T
Tele2  /   19:24, 12. juuli 2017
On halb väljapressiv firma. Endal ka halb kogemus nendega. Elisaga väga rahul. Nad lasid tiksuda mu viimasel arvel aasta enne kui teada andsid. Siis olid juba intressid. Keegi ei võtnud ühendust. Olin juba teise operaatori juures. Olge nendega tähelepanelikud.
E
Ehh  /   05:28, 13. juuli 2017
See ongi tänapäeva röövkapitalistlik ilmakord, mis teha kui mõni kuidagi ei saa ausal teel esimest miljonit kokku?
Endal peavad olema ikka silmad lahti ja teine paar silmi kuklas lisaks.
T
Tele 2  /   19:20, 12. juuli 2017
On kõige nõmedam firma mida tean. Kui sealt ära tulin ja lepingu lõpetasin küsisin teenindajalt kõik on korras. Ta pobises et jah ning viimane arve ikkagi jäi üles ja tiksus aasta intresse. Tüübid ei võtnud enne ühendust kui kohtutäitur ähvardama hakkas. Ülinõme firma hea et sealt põgenesin. Väga rahul Elisaga.
R
reink  /   19:17, 12. juuli 2017
Saadan Telias tihti SMS.e välismaale ja 0,13 senti
K
Kõrvits  /   19:09, 12. juuli 2017
Tele2 on varasemalt ka mulle pannud ümbrikuarve teenust arvetele juurde, kuigi mingit ümbrikut arvega koju ei tulnud. Selle kohta tehti kisa peale tasaarveldus. Hetkel on lambist arvele juurde pandud SMS-teavitus. Teenustasu on väike (0.19€) aga asi on põhimõttes. Kogu aeg peab nuiaga Tele2 kukil olema ja jälgima, et need midagi ei näppa jälle.
S
See  /   19:07, 12. juuli 2017
Ju nagu SMS laenukontor.
S
See  /   19:06, 12. juuli 2017
Ju nagu SMS laenukontor.
E
EV õigusruum  /   19:06, 12. juuli 2017
Asi aetakse lõpuks imkassode kätte ja sealt maksekäsu korras kohtusse.
EV seaduste kohaselt peab nüüd kodanik hakkama tõestama, et ta EI ole võlgu. Mitte see, kes nõuab. sest temal tõendamiskoormist ei lasu.
Muu maailm ei mõista sellist asjaajamist üldse.
Ja mis veel ilusam selles loos. NT inimene tõepoolest ei ole võlgu ja tema aju keeldub uskumast, et temalt saab mingit olematut võlga välja nõuda.
SAAB!!!
Kui tuleb kohtust maksekäsk, nt on see 500-ne summa korrutatud kolmega ja "nõue" on 1500 või enam, inimene ei vasta alusetutele nõudmistele, teeb Pärnu maakohus, kuhu need maksekäsud lähevad tagaseljaotsuse ja teilt mõistetakse kohtu kaudu 1500 + kohtukulud välja!
Sellest enam taganeda ei saa ja kohtutäitur hakkab siis "kohtuotsust täitma", lisades sinna veel mitmed sajad oma "töötasu".
Inimesed mujal ei usu, et sellised asjad on võimalikud, aga meil on seadused sellised.
N
nii see ikka ei ole  /   03:16, 13. juuli 2017
nende "äri" toetub eeldusele, et ega nõukogude inimene ei julge ega oska vastu vaielda.
saada kriminaalavaldus prokuratuuri selle töötaja - mitte firma - kohta. kui on anonüümne kiri, siis juhatuse esimese, mis on äriregistrist leitav, kohta; H.H. või kes seal on praegu on
Ä
Ära unista, on ikka küll!  /   18:15, 13. juuli 2017
Sellisele avaldusele tuleb vastus, et tegemist on lepingulistest suhetest tuleneva tsiviilvaidlusega, mis ei kuulu politsei pädevusse.
Ä
Ähh  /   05:41, 13. juuli 2017
See ju ongi oravate just. ministri Molekuli pundi "Võlaõigusseadus". Nüüd peab iga kannatanu jooksma ja igal pool tõendama, et ta ei ole kaamel, vanasti oli see prokude töö.
Eraisikutest isehakanud kohtutäid võivad tungida su tuppa, otsustada, kas võtavad su võlgade katteks voodi .
T
Telia klient  /   19:05, 12. juuli 2017
Tele2 moosis mind ka eelmine nädal hirm soodsa paketiga. Saatsin pikalt. Nagu Elisagi.
  /   22:23, 12. juuli 2017
ka minuga püüdis teha kuid nii sandid kogemused Tele 2-ga juba olid paar korda,põgene vaba laps
O
olen sarnases olukorras olnud Tele 2-s  /   18:59, 12. juuli 2017
oli lisatud suvalisi telefoni numbreid millest ma kuulnudki polnud ja seoses nendega igat sorti suuri arveid lisaks ... põgenesin sealt ja olen rida aastaid õnnelik nüüd teises firmas EMT-s
N
njah  /   19:25, 12. juuli 2017
EMT-d pole enam!
  /   22:24, 12. juuli 2017
tean kuid see oli veel aasta tagasi,aitüma
O
olin ka kuu aega nende klient kuid kui arve sain siis katkestasin selle  /   18:56, 12. juuli 2017
ja läkisn Telia alla, kes tegi mulle väga hea pakkumise. Soovitan ka teistele, et vaadake ikka väga oma lepinguid üle kui nendega tegemist teete.
  /   22:25, 12. juuli 2017
mind päästis ka Telia sellest hirmsast Tele 2-st
J
ja veel!  /   18:56, 12. juuli 2017
Kui peaksite mulle veel üks kord sealt kontorist helistama ja mind moosima hakkama ületulema teie operaatori alla, siis hakkan ropendama-on selge!!
M
Mall  /   18:54, 12. juuli 2017
Kain aastas moned korrad Eestis ning kasutan Tele2-te. Viie aasta jooksul on ainult loetud korrad olnud telefon sisselulitatud oigel ajal. Pidev klaarimine ja ma juba eeldan, et ka see suvi ma sellest ei paase. Teenindajad on uldiselt viisakad kuid miks ma pean lisaks teenuse maksmisele veel kulutama valismaalt helistamisele, et probleeme lahendada. Tahaks kuskile teise vorku minna kuid pole otsustanud kuhu.
T
to : Mall  /   19:01, 12. juuli 2017
isegi küsimust kui sellist ei ole. Elisa. ainult ja ainult.
edu tele 2 mafiaga .
E
Eliisaga  /   19:28, 12. juuli 2017
on välismaal probleemid! Mul isiklik Telia nr ja töötelefon Eliisa numbriga! Viimasega on jamasid vahel-sms ja leviprobleemid!
S
Silvija  /   19:37, 12. juuli 2017
Elisaga jubedad leviprobleemid ja sokutati mingeid leppetrahve.Lähen varsti minema ,ostan kõnekaardi.
T
tõmmake  /   18:54, 12. juuli 2017
endile vesi peale tele2!!!!
S
Sama  /   19:38, 12. juuli 2017
võib teha Elisa.
E
Ei ole normaalne!  /   18:51, 12. juuli 2017
Meil koguaeg Tele2 mingid probleemid. Kyll on teenindaja purjus kyll sõimab,mõnitab,närvitseb. Midagi peaks nendega tegema juba. Ootan ise,et saaks sealt minema juba.
  /   22:27, 12. juuli 2017
see hakkas kunagi Paltsi valduse ajal ja siiani
.
.....  /   18:50, 12. juuli 2017
tegelikult on teema ebakompetentsetes klienditeenindajates...kas neid ei õpetata välja või mis see probleem on...igatahes on tegu ilmse hooletusega...kui ühe teenindajaga on pidevalt probleeme, siis see kisub firma maine ju alla...olen ka ise tele2 klient juba kaua aega ja pole probleeme olnud - ilmselt ka sellepärast, et meil Paides töötab Eesti parim klienditeenindja Tele2-s :)...siiani olen rahul..aga oma
teenindjad tuleb korralikult välja õpetada
Ä
ära ole naiivne  /   21:56, 12. juuli 2017
firma teeb ise häbematult suli ja klienditeenindaja pannakse tanki.
I
ilmselgelt  /   18:45, 12. juuli 2017
selliste peidetud arvetega teenitakse lisa.