79 kommentaari

O
orbudekodu  /   20:39, 13. juuli 2017
See orvuksjäämise jutt tuletas kohe meelde Ilfi ja Petrovi 12 tooli ja sealse orbudekodu.
M
Malle  /   17:47, 13. juuli 2017
Väga piinlik,et leidub DENES KATTAGO taolisi inimesi! Las saatus leiab Sulle elus õige koha ja siis kommenteeri oma harimatust ja lollusi!
P
piinlik jah  /   20:20, 13. juuli 2017
See Denes on selle lookese autor aga harimatu on ta tõesti.
N
nõrk  /   09:05, 13. juuli 2017
Tänast liikluspilti vaadates võiks 2/3-lt juhiloa ära korjata, eksamile saata ja nii mitu korda, kuni kõrvadevahesse midagi kinnistub.
_
_  /   00:02, 13. juuli 2017
Sügav kaastunne omastele.
!
!  /   18:07, 12. juuli 2017
Ka "meeletu" pauk on füüsikaliste suurustega mõõdetav. Kokkupõrkel vabanenud energia džaulides, tekitatud mürtsu tugevus detsibillides j.n.e. Kui midagi jääb suurusjärku "meeleru", siis saab see olla vaid avarii tekitanud juhi rumalus, vastutustundetus, hoolimtus ning tähelepanematus.
A
Ahto  /   02:28, 13. juuli 2017
Ara molise kogu aeg siin ! Leia enesele muu hobi !!!
N
Nimetaks asju õigesti  /   15:58, 12. juuli 2017
Liikluskuriteo põhjustamine ettevaatamatusest, mis see tegelikult on? Autojuht alustab möödasõitu, vastasuunast lähenev auto on sedavõrd lähedal, et kui eesõigust omav juht teepervele ei sõida, siis on laupkokkupõrge vältimatu. Juht sõidab suure kiirusega välja peateele ja rammib seal sõidu eesõigust omavat sõidukit. Tegemist on karistamatuse tundega kaasneva kuritahtliku hoolimatusega, liikluskuriteo puhul on ju Eestis karistused olematud. Tihti ei suudeta või ei taheta kuritegu üldse uurida, teise isiku surmaga lõppenud kuriteo (vaatamata sellele, et on olemas ümberlükkamatud tõendid) toimepanijad kas kavaldavad üle ükskõiksed ametnikud või lihtlabaselt maksavad kinni ja ükskõiksus kaaskodanike suhtes veelgi süveneb.
Külamees.  /   17:36, 12. juuli 2017
Eestis karistatakse kõige karmimalt POTENSIAALSEID kurjategijaid. Kes juba teo teinud, pääseb enamasti väikese trahvi-, või shokivangistusega.
P
POTENSIAALNE  /   22:18, 13. juuli 2017
Kas tahtsite öelda POTENTSIAALNE?Kaastunne lastele.
T
tegija  /   14:01, 12. juuli 2017
Kas liiklusõnnetuse põhjustaja, kes eiras STOP-märki, ei märganud peateel liikuvat teist autot ja põhjustas teise inimese surma, viidi ikka käeraudades minema ?
S
sexrctyvubi  /   13:49, 12. juuli 2017
Olen jälginud linna keskel olevat stopmärki ja võin kinnitada,et vaid mõni üksik peatub selle juures.Mõni ei võta isegi kiirust maha.Eriti ülbed on need,kel uuem,liisitud masin .Vaja on rohkem liikluspatrulle ja kaamerad võiksid ka nende stopide juures olla.
T
Tuleb teha ringristmikuks  /   15:50, 12. juuli 2017
Ja l.o.l.l.i.tamine lõppeb
J
Jah, muidugi!  /   18:18, 12. juuli 2017
Sina muidugi näed juba kaugelt, kas masin on liisitud või kuidas see soetatud.
M
miks märke ei näe.  /   13:25, 12. juuli 2017
Meil puuduvad seadused TAHTLIKU TAPMISE eest. Kui oleks relvast naise tapnud oleks kinni läinud, autoga aga on õnnetus. Surnul pole vahet aga vahet peaks tegema.
M
mis lapsed orvuks?  /   13:00, 12. juuli 2017
ajakirjanik on nii harimatu, et isegi seda ei tea, et ühe vanema kaotanu ei ole orb. pealegi täiskasvanuid ei loeta lasteks, sel juhul on iga 70aastane, kelle 90aastane ema ära sureb, orvuks jäänud laps. totakad ikka õhtulehes koos.
  /   15:56, 12. juuli 2017
nüüd sul on päev korda läinud
P
päev pole korda läinud  /   18:43, 12. juuli 2017
Lausa väsitav on lugeda nende rämpsajakirjanike rumalaid kirjutisi. Lugejad osundavad oma kommentaarides vigadele aga neid ei suvatseta isegi ära parandada. Mingi lugupidamine võiks ikka lugejatesse olla, et lausrumalusi ei kirjutataks tuntud ajalehes. Ajakirjandus peab olema hariv aga seda on kohati piinlik lugeda- püstol kirjutatakse küll püssiks, küll revolvriks, Michael Schumacher rallisõitjaks jne. Lugejat ei tohiks alahinnata ning oma tööd tuleks korralikult teha. Olen osundatud kommentaariga igati nõus- Õhtulehes ongi totakad koos.
M
mis lapsed orvuks?  /   19:41, 12. juuli 2017
päev on mul korda läinud igal juhul, aga sina vist ei suuda muudmoodi päeva korda saata, kui vingudes nende kallal, kes õigele asjale tähelepanu juhivad? no saad ju ise ka aru, et ei ole kolm last orvuks jäänud, kui kaks on juba täiskasvanud ja isa on elus? või ei saa? ajakirjanikuks pidi vanasti ikka aastaid õppima, tänapäeval saab tõsielusarjast ajakirjanikuks hüpata, on see su meelest õige? minu meelest ei ole ja neid, kes minuga nõus, on päris palju.
V
vormsilt  /   12:49, 12. juuli 2017
siin ei sõidagi keegi kaine peaga. aga omadel on kokkulepe, et neid pollar ei puutu.
K
Karutapja  /   12:31, 12. juuli 2017
Aastatega on liiklusjärelvalve meil ju teadlikult välja suretatud - seepärast sõidab meie teedel tegelasi, keda ei tohiks auto ligi isegi mitte lasta. Ette on juba teada, mis karistus sellise teo eest tuleb - paar kuud tingimisi on max.
L
Lugeja  /   11:51, 12. juuli 2017
25a tibi Audi juht, omal veel laps tagaismel
I
ilmselt  /   12:48, 12. juuli 2017
oli ninapidi feissbukis, ega siis ei märkagi. ma ei suuda mõista, miks politsei ei kontrolli aktiivselt telefoni kasutamist roolis. eravärvides autod peaksid sõitma autode vahel ja kohe, kui telefon käes, rajalt maha ja kõvad trahvid kaela. siis saaks selle kombe ometigi välja juuritud. linnaliinibussijuhid muide suhtlevad ka sõidu ajal feissbukis.
K
kindlasti  /   18:07, 12. juuli 2017
Kindlasti oli Audil taga kleepekas "laps autos", "baby on board" või midagi seesugust. Alaarenenuid tunneb sellisest kleepekast ära.
M
Mann  /   11:14, 12. juuli 2017
Südamlik kaastunne lähedaste!
M
Mimi  /   11:09, 12. juuli 2017
Kuubal läheb seaduse järgi iga inimkannatanuga liiklusõnnetuse põhjustanud juht kohe vangi. Ja oi kui ettevaatlikult seal sõidetakse. Äkki peaks seda ka meil rakendama. Nii palju süüdimatult kihutavaid juhte on maanteel.
)
)  /   11:26, 12. juuli 2017
äkki peaks kõik Kuuba seadused üle võtma
E
eesti mees  /   11:29, 12. juuli 2017
jah, meil võiks ka nii olla. et surmaga lõppenud liiklusõnnetuse põhjustaja läheb kohe vangi...ehk lõpeb ära see meeletu kihutamine maanteedel. Tõesõna, eesti teedel sõidetakse nagu hullud. Lihtsalt hoolmatus teiste ja enda suhtes.
N
nii on  /   12:50, 12. juuli 2017
sõidad 90 alas 100ga ja kõik panevad mööda ja vahivad veel vihaselt, et mis koperdad ees :D
  /   14:05, 12. juuli 2017
Mida Sa nendest möödapanejatest parem oled, kui 90 alas 100ga sõidad.
T
to nii on  /   00:46, 14. juuli 2017
Ei vahi sind Eestis keegi vihaselt, mis sa valetad.
Hispaanias, Kreekas aga küll, seal tuututatakase meeletult, vaat et tullakse kallale, kui nendest aeglasemalt sõidad.
Eestis sellist asja küll ei ole.
R
reaalne  /   11:39, 12. juuli 2017
Inglismaal saad joobes peaga avarii ja surma põhustamise eest 25-aastat.
M
meil saad  /   12:50, 12. juuli 2017
aga 2,5 aastat tingimisi ehk ei midagi
S
shoti meremees  /   23:45, 14. juuli 2017
Aga Inglismaal võib ka 0,8 promilliga veel sirge jalaga vajutada. Eesti on idaeuroopa.
B
Bino  /   10:51, 12. juuli 2017
Audi juht on peast ****** Mis see stoppmärk siia puutub? Ristmikule sóites vótad ju nii vòi naa hoo maha, et vaadata ega autosid ei tule..
K
Kurb   /   10:43, 12. juuli 2017
Ta enda tütrel pidi vel sel nädalavahetusel pulmapidu olema :(
Kohutavalt kahju. Palju tugevust lähedastele!
K
Kurb jah  /   11:26, 12. juuli 2017
sellisel juhul lükatakse kõik peod edasi
P
pime roolis  /   10:25, 12. juuli 2017
Ei märka stoppmärki, mis pole kuigi suur aga autot ju ka ei märganud. Ristmikku ilmselt ka ei märganud. Mida selline juht üldse märkab?
N
no  /   12:51, 12. juuli 2017
märkas ilmselt, et keegi laikis ta postitust
L
liikleja  /   23:15, 12. juuli 2017
Sellel ristmikul on veel selle suuna peal 200m enne ristmiku anna teed märk ja ristmikul STOPP nii, et see juht pidi tõsti feissaris olema.
S
salvakindlustuse tööstiil  /   10:24, 12. juuli 2017
tõenäoliselt pole see juhus, et olemasolevad LS eeskrjad kindlustuses aina sagedamini kehtetuteks tunnistatakse. Tagant 140-ga eesolijale otsasõitja tehakse kangelaseks ja eesolija süüdlaseks. Lõuna pool annab liikluseeskijade väänamisele hea pinnase ka korrumpeerunud ppa ja koghtusüsteem. Kahjukäsitleja sõimab kihutaja kaitseks sppdi lavastatud inimeselnäo täis ja tetab sppdimatult "See ei loe, et teine osapool kihutas ja ületas kahekordselt lubatud kiirust" Kogu sellise LS käsitlemise taga on kindlustuspettuste aastaid käigusolnud süsteem ja prokuratuur lihtsalt ei viitsi nii keerulise varguse -ja korrutsiooniskeemiga tegeleda, kuna siis peab end kurssi viima mitme keerulise seadusega , ,tundma IT pettuste tagamaid j.n.e. tundma raamatupidamisseadust ja liikluskindlustuse seadusesätteid. Palju lihtsam on töösaavutuste plusspunkt kirja saada asjades, kus üks joodik teise omasuguse kolme tunnistaja nähes ära koksab.
K
Kuidas see siis nüüd asjasse ka puutub ???  /   11:37, 12. juuli 2017
Kõlab rohkem nagu isikliku solvumisena. Miks sa oma õiguste eest seal kus vaja on ei seisa vaid sellist arusaamatut jama siia trükid ?
N
Njah  /   10:00, 12. juuli 2017
Ikkagi sõideti nutitelefoni näppides uljalt peateele ette.
S
surnu ei räägi ja püssikuuli eest ei ole keegi kaitstud, vaata ja märka palju tahes...  /   09:51, 12. juuli 2017
Hullunud kihutajatele antakse õigus, kehtivaid liikluseeskirju moonutatakse kihutajate kasuks ja korrumpeerunud politseiametnik on nõus tapja-sõidukijuhte premeerima kindlustusmaksetega, kust talle endale kaarega ka üht-teist tagasi pudeneb
J
Juss  /   09:39, 12. juuli 2017
Vaataks vahe peeglisse ja motleks jargi, palju plekimolkimisi on keegi teinud. Kui raskema liiklusõnnetuse põhjustaja on mõrtsukas, siis plekimõlkija ei erine nendest (teoorias teeb sama valja: lõppkokkuvõttes ikka põhjus hooletus/tähelepanematus, mis bingolotona voib kellegilt elu võtta). Ehk kui tahame karistust nagu mõrvarile, siis tuleb ka iga plekimõlkija vastutusele võtta. Ilmselt enamus autojuhid istuksid kinni ja igal plekimõlkijal mõrvakatse paragrahv kaelas, märk eluks ajaks.
K
kaunitar  /   09:50, 12. juuli 2017
A
Audi sõitis täiskiirusel?  /   09:38, 12. juuli 2017
Kas tõesti 260 km/h?
M
mõrtsuk tappis laste ema  /   09:10, 12. juuli 2017
ei tea milline karistus talle tuleb+ ? kuu tingimisi? ja sõit jätkub.
P
Pauk oli meeletu, no mis pealkiri  /   09:37, 12. juuli 2017
milleks küll igalpool rõhutatakse et aasta ema
vihkan seda väljendit, igale lapsele siiski vaid oma ema
https://www.youtube.com/watch?v=ECsqSli1DpY
A
ausalt  /   10:20, 12. juuli 2017
Aasta ema 2008, see peaks ka pealkirjas olema.
Muidu saabki aru, et aasta ema 2017
A
aasta ema 2016  /   10:26, 12. juuli 2017
nii vihale ajab selline lahmimine
varsti pannakse koolnule ka juurde märge et aasta rongaema, ka neid saab surma ju
K
Kurb  /   10:59, 12. juuli 2017
Kuule ära tee surnud naist maha.Ta oli väga truu ja tore inimene.
K
Kurb  /   11:05, 12. juuli 2017
Kui sa teda ei tunne ss ära ültse kommenteeri ega ära tee halbu märkuseid mis ei vasta tõele...Oota mis mõttes sa sõimad teda rongaemaks...SINA NIMEGA AASTAEMA 2016
S
sexrctyvubi  /   14:12, 12. juuli 2017
Reporteris näitas mõni päev tagasi üht teist aasta ema,kel silm sinine.Julm.
T
Teadja  /   20:56, 12. juuli 2017
jah, see põlvamaalt ja saab mehelt kolki
T
tean  /   07:23, 13. juuli 2017
truudus on juhuse puudus
M
mhh  /   09:48, 12. juuli 2017
no sa ikka päris ebanormaalne.
K
Kurb  /   11:09, 12. juuli 2017
Kes ?
?
??  /   09:01, 12. juuli 2017
No mida selline kuri õelutsemine enam parandab? Justkui türgi seebikates, et muudkui kätte maksta
S
sellele  /   09:26, 12. juuli 2017
mõrtsukale korraliku karistuse nõudmine ei ole õelutsemine! jah, sul on õigus SELLES õnnetuses hukkunut ei too tagasi ei selle teise auto roolis olnu karistamine, ega tema pea paitamine, aga vähemalt annaks see selge sõnumi, et hooletusele/tähelepanematusele roolis olles, arutule kihutamisel, purjuspäi sõitmisele jne. järgneb karistus, mis jätab tuntava jälje teo toimepanijale. ja see võib aidata ära hoida uued õnnetused ja uued ohvrid.
  /   10:57, 12. juuli 2017
Tulebki kätte maksta ehk ss näeb ise ka et on mörtsukas äta kaitse mörtsukaid
  /   12:46, 12. juuli 2017
peaks olema silm silma, hammas hamba vastu. vangis istumine on isegi mõistlik karistus. liiga palju ülbeid meie ümber, viimane aeg oma ülbuse eest maksta.
R
Raadio Vabandus  /   08:42, 12. juuli 2017
Peab olema kord, et surmaga lõppenud liiklusõnnetuse põhjustaja ei saa kunagi enam rooli minna. Load ära ja igaveseks. Auto jms. omamise keeld. Kes sellisele autot annab, paariks aastaks kinni.
  /   09:17, 12. juuli 2017
Hea, et sinusugused riiki ei juhi.
H
hea, et mõnigi kihutaja lõpusk süüdlaseks jääb , lõuna-eestis preemeeritakse selliseid kihutajaid kindlustuspettuse maksetega.  /   09:54, 12. juuli 2017
reeglina aetakse süü just rahuliku ja malbema liikleja kaela eeldusel, et selline ei hakka ka kohtus asja vaidlustama . Siin on nii , et surnu ei saa vaidlustada.
N
no  /   12:55, 12. juuli 2017
mõned rannurändid õnneks karistavad end ise
P
päris  /   09:18, 12. juuli 2017
Segi oled tõmmanud? Vean sajaga kihla, et iga roolikeeraja on elus mingid märgid maha maganud või mingit olukorda valesti hinnanud. Osadel on lihtsalt sellel hetkel õnnetuseks keegi ette juhtunud. Inimene pole eksimatu robot ja liikluses tuleb tähelepanu hajumisi ette, kui oled pikalt roolis istunud või ahad juttu. Roolikeeramise õigusest peaks pigem eluks ajaks ilma jääma joodikud, kes väga teadlikult roolitaha istuvad
N
Noojaah  /   10:02, 12. juuli 2017
Vene ajal oli seadus, et surmaga lõppenud liiklusõnnetuse põhjustaja läks igal juhul kinni vähemalt 3 aastaks.
"ma ju ei tahtnud. Juhtus", kehtis niivõrd, et tahtlikkuse korral oleks 15 saanud.
  /   08:35, 12. juuli 2017
vaata kurba saatust. laste isa on juba surnud (lapsed jäid orvuks, tähendab pole enam vanemaid). nüüd võeti ema ka veel ära. kurb ja karm on mõnede laste saatus.
aga jumala teed on ettearvamatud. ja lastel tuleb õppida uut moodi elama.
aga sellised naglad, kes saarele härga panema lähevad, on enda meelest kõvad tegijad. vastik mõeldagi.
:
:(  /   09:51, 12. juuli 2017
Loe artiklit. Laste isa on elus.
R
RM  /   11:34, 12. juuli 2017
Sel juhul pole tegu "orbudega." Orb tähendab vanemateta last ehk siis sellist last, kellel kumbagi vanemat enam pole.
K
Kurb  /   10:55, 12. juuli 2017
Laste isa on elus ma isegi tean teda, aga ta on praegu haiglas tänu luu murdudele.2 last neist on juba täiskasvanud üks aga 14 aastane...Atojuht oli nii kõva enda arust et arvas et jõuab opelist mööda pani kaasi põhja ja kihutas opelile külje pealt sisse see on ikka liikluse rikkumine kuna ta läks palju kiiremini kui 90km/h .
T
tänu? luumurdudele  /   22:29, 13. juuli 2017
Küllap ikka luumurdude TÕTTU.
S
seda et  /   12:57, 12. juuli 2017
naine 50, väga väikesed need lapsed enam vast olla ei saanud. kui ühel pulmadki tulemas. see muidugi ei vähenda kaotust, aga ikka vahe, kas jäävad isaga väikelapsed või peaaegu täiskasvanud.
P
pimesikud roolis.  /   08:33, 12. juuli 2017
EI MÄRGANUD-Kuidas saab nii juhtida et ei märganud-loll jutt.
P
pimesikule  /   09:15, 12. juuli 2017
Aga kuidas sa siis seda nimetad-et märkas aga sõitis ikkagi teisele küljelt sisse?
M
märkas  /   09:24, 12. juuli 2017
või ei märganud, vahet pole, sest ükski normaalne autojuht ei sõida ristmikule täiskiirusel. isegi ilma stopp-märgita võtad kiiruse maha. Elementaarne.
.
..  /   22:30, 13. juuli 2017
Kuritegelik lohakus.
L
Loodame...  /   06:55, 12. juuli 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kes  /   09:41, 12. juuli 2017
Me?

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis