17 kommentaari

S
salliv tolerast  /   01:31, 12. nov 2017
Ma sõidan ikka sama kiirusega nagu alati. Ehk siis vastavalt sellele, milline sõiduk on. Tavalise pereautoga 100-120kmh on optimaalne. Tänapäeva sakslane sobib 160kmh väga hästi maanteele ja nii sõidan alati.
Kui see ernits tahab liiklusohutust, siis kontrolligu autode rehve, aga rehve ei kontrollita. Võib vabalt sõita kivistunud rehviga, mingeid piiranguid pole. Pane 10a vana rehv alla ja kõik vahivad, oleks ainult mustrit vähemalt 1,6mm, siis ongi ohtutu! Vabandust, aga selline rehv 90kmh vihmasel maanteel on minu jaoks elule ohtlik, aga see on seaduslik ja kõik on Ernitsa meelest korras!
S
ST  /   21:24, 11. juuli 2017
Loomulikult peaks ja tuleks piirkiirust tõsta. 2 realisel 130 km/h ja 4 realisel 160 km/h.
-
---  /   06:46, 11. juuli 2017
loomulikult peaks arvestama riigi autojuhtide vaimsete võimetega ja psüühilise olukorraga,. Eestis on selles osas asi ikka väga halb. Iga kümnes juht on roolijoodik, ohtliik kihutaja, tihtipeale on ta elu saavutus autojuhi lubade saamine.
Eesti on liiga väike, et kihutada. Ja mida hakkad sa peale, kui oled sihtkohta kihutades 5 minutit võitnud? Mida sa teed nende minutitega, mille võitsid, kui rikkusid oma idiootse kihutamisega kümnete kaasliiklejate meeleolu ja närve.
Kuni autojui lube antakse kergekäeliset igale vaimselt arenematule, peab piirkiirust vähendama . esialgu 80-le.
M
Muix  /   23:53, 10. juuli 2017
Loomulikult mitte. Niigi sõidab valdav enamus vähemalt 10 km/h lubatust kiiremini. Peale selle paljud riigimaanteed ei kannata isegi hetkel kehtivaid piirkiiruseid välja oma korrasoleku astme poolest. Eriti sant on linnateede olukord. Väga paljude juhtide tähelepanu kulub liikluse jälgimise asemel teeaukude vältimise peale. See on ka mõistetav, sest kes tahaks pidevalt veermikku remontida? Muidugi oleks väga teretulnud, kui omavalitsused remondiks oma elanike autode veermikke tasuta, mis oleks täiesti õiglane. Linn, kus teed korras, saaks raha kokku hoida.
L
loomulikult mitte!  /   11:40, 11. juuli 2017
Paljud sõidukijuhid on puuduliku koolitusega. Nad ei tea milline on ohutu sõidukiirus, pikivahe, mida tohib roolis olles teha. Teed on nagu on ja juhid peavad tingimustega arvestama. Kiiruste tõstmisel langetamisel peaks arvestama aastaaegadega (Soome näide) ja teede klassiga (Hollandi näide). Tuleb sisse viia veapunktisüsteem ja rikkumised siduda liikluskindlustuse maksetega. Nii lihtne see ongi!
N
noo  /   23:06, 10. juuli 2017
lgp Ernits, mis ajast need Skandinaavimaad "enamus Euroopa riike" on? Tõele au andes saab Skandinaavias ka talvel suurtel teedel üle 100 km/h sõita, erinevalt Eestist. Käänulised külateed on teine teema. Muide, maanteeameti "teadlane" võiks Saksamaal ära käia, kus isegi külavaheteedel on piirkiiruseks 100 km/h.
,
,,,  /   06:35, 11. juuli 2017
millest on ehitatud Rootsi teed, millest ja millele Eesti teed. Sel ajal kui Rootsi 50 aastat korralikke teid ehitas, ehitasme meie kommunismi.
S
sass  /   20:47, 10. juuli 2017
Kiirust tuleb veel piirata ja igasse külasse valgusfoorid paigaldada.
I
Igas  /   05:54, 11. juuli 2017
külas tuleks ka teer söidetavaks teha.
A
A.L.  /   19:38, 10. juuli 2017
Mittemingil juhul.Nagunii kihutatakse maandteedel tavaliselt 95-100 ja enamgi veel.
I
Iroonman  /   19:38, 10. juuli 2017
Kiirused tuleks üleüldse vabaks lasta, siis saame neist rumalatest eestlastest lahti keda aiva häbenema peab. - ?
A
aiku  /   18:43, 10. juuli 2017
Maan teel vóiks olla mingi 180 siis bemmu korralikult peeneks lastta nakuini kõik kihutavad
A
ando  /   17:18, 10. juuli 2017
meie teedel ei kannatagi kiiremini sõita.soomes on kõrvalteed sama laiad,kui meie põhimaanteed ja seal on max 80.
I
ikett  /   18:55, 10. juuli 2017
paremad teed suvel 100 ja need ei ole kiirteed
I
Ilmar  /   19:27, 11. juuli 2017
Näib, et oled omast meelelest soome ekspert
P
Peeter  /   17:12, 10. juuli 2017
Mina arvan, et tuleks hoopis ülereguleerimist vältida. Olgu siis 80 km/h või 90 km/h, aga olgu stabiilselt. Aga ei - ametnikel on vaka iga 200 meetri järel panna uus kiirusepiirang - kurv, maja, ristmik, pood, puu, kivi, kraav - ja piirkiirused siis muutuvad vastavalt 90-70-80-50-70-60-90-50 jne jne. See on lihtsalt väsitav, kui sa pead pidevalt tegelema oma auto piirkiiruse jälgimisega - keegi ei taha trahvi saada ja siis trahvihirmus tegelebki autojuht konstantselt ainult spidomeetri jälgimisega.
V
Väsitav või mitte  /   22:12, 10. juuli 2017
aga need kiirusepiirangud on siiski seotud antud piirkonna elanike huvides, et mingi tola ei kihutaks kedagi surnuks, sest just selle kurvi taga asub kellegi kodu või on ohtlik ristmis kust võidakse sulle lambist ette sõita jne

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis