85 kommentaari

A
API  /   18:10, 11. juuli 2017
Homod eesliinile, sooneutraalsed luuresse( vajadusel muutuvad puudeks )... :D
L
las  /   08:09, 11. juuli 2017
kaitsevad need,kes on riiki ja rahvast röövinud.
U
Usk  /   21:18, 10. juuli 2017
Usu endasse ja kõik muu tuleb hiljem.
  /   20:12, 10. juuli 2017
las vöimul olevad poliitikud ja ärikad kaitsevad,see nende riik.tuhatkond naato södurit on ka abiks.mina selle suliriigi heaks ei kavatsegi relva kätte vötta.
K
kossa  /   17:48, 10. juuli 2017
ikka astuks välja.olen läbinud nõukogude kooli,aga eesti eest alati
O
ohtuleht  /   16:54, 10. juuli 2017
on osa venemaa propagandamasinast. kui sojaks laheks, ei oskaks kyll keegi ohtulehe tootajatele onne soovida.
V
vello55  /   16:44, 10. juuli 2017
mina ja minu tutvusringkonnast pole kedagi, kes läheks toompea paksude eest sõdima.eesti riik suri koos eesti krooniga. kes olid need kupeldajad,teama väga hästi.las siis need sõdivad.eesti riiki pole enam olemas!!!!
A
artikli  /   16:13, 10. juuli 2017
pealkiri on d.biilne. ohtuleht on ju sputniku filiaal.
P
paparatso  /   13:11, 10. juuli 2017
teenisin 70a algul vene sõjaväes mõskvas spets-nats komandos,nagu eesti k.komando,eesti k.komando ei tule näolegi,isegi praegu.meie kaitsevägi on hullem kui lasteaed.ma olen küsinud paljude tuttavate käest,kes on seal käind,kas lähete Eestit kaitsma,vastus mitte keegi ja keda,vot nii.
P
patrioot  /   10:57, 10. juuli 2017
Pooled vastanutest olid täielikud töllakad/invaliidid@"niuks-niuks-keegi-teine-peab-kaitsma-mina-kaitsen-ainult-perekonda-kui-tugev-ründaja-ei-ole. Hale!
Aga millest siin rääkida, kui enamik kaitseministreid on kaitseväest ära viilininud.
V
Vanamees  /   10:43, 10. juuli 2017
Peab !? Äkki küsiks ,kes tahab !
M
MEMMEPOJAD  /   08:39, 10. juuli 2017
Andsin oma noorest elust KOLM aastat sõjaväele (olude sunnil võõrriigi koosseisus) ja ei ohi. Tänapäeval on hädapätakatel 11 kuud OMA riigile anda suur probleem.... mahlamütsid.
V
vedas sul  /   09:45, 10. juuli 2017
tänapäeva noored ei saa uues liidus teenida,vaid peavad omas laudas munema.
R
Rein Steinfeld  /   07:57, 10. juuli 2017
milles küsimus ja miks sellise küsimusega üldse targutada !
R
rein  /   07:50, 10. juuli 2017
mehed ja muidu arvajad peaksid kindlasti läbima ajateenistuse, on igati kasulik endale ja riigile !
D
dr. Mõngel  /   07:42, 10. juuli 2017
Jumal peaks Eesti riiki kaitsma.
P
piritalt  /   08:14, 10. juuli 2017
püha reliikwia kaitseb eesti riiki
K
Kalmer  /   09:26, 10. juuli 2017
Jummeleid on üpris mitu, kas peavad konkureerima vähempakkumisel?
O
oo  /   07:40, 10. juuli 2017
Lugesin läbi kõik kommentaarid. Tänitama on kogunenud ahta ajuga mehikesed, kes peaksid olema noored mehed, kellele oleka auasi olla MEES. Miks need mehikesed hüüavad kooris, et nad ei lähe kaitseväkke ja ei ole valmis vajaduse korral meie riiki kaitsma? Kus nad siis elavad? On neil kusgil mingi teine oma riik?
Millistes kodudes on üles kasvanud see hädapätakate põlvkond? Meheks saab kasvada ainult ennast proovile pannes. Mitte vingudes.
Samas kõik nad kunagi abielluvad eesti tüdrukutega, kes ei erista mehikesi meestest ja sigitavad "geenidega" hädapätakaid. Noh, hea, et nad iibenumbrit aitavad tõsta ja kännu ümber kasvatada käbidest uusi hädapätakaid.
J
Just nii härra kapral!  /   14:41, 10. juuli 2017
Eesti vajab korraliku ajuloputuse läbiteinud kahuriliha. Mida rohkem seda parem.
E
Elu läheb edasi  /   21:13, 10. juuli 2017
Surra lollina, või üritada ellujääjatega koos edasi elada. Uppuvalt laevalt põgeneda, need kõige suuremad Eesti propageerijad ongi tegelikult need kõige lollimad, uppuja tirib teist kaasa. Kainelt võttes tuleks olla avatud mõttelaadiga ja öelda intelligentsele Sakslasele, et ta on õige ja tubli. Siis ehk tuleb ka poolehoid.
Y
yx naine  /   07:16, 10. juuli 2017
mina arvan et püssidega sõda ei tule ja pommi (aatomi) eest ei kaitse miski.
T
Tiit Olen!  /   06:46, 10. juuli 2017
Olen 3-aastat teeninud nõukogude armees, aastatel 1965-1968. Mitte keegi meist ei suutnud kaitsta seda riiki keda me teenisime. N-liitu pole enam. Kas tõesti suudetakse kaitsta pisikest eestit. Ajalugu võiks ka vahel ikka lugeda.
A
A  /   06:35, 10. juuli 2017
Kaitsku need,kes sellelt riigilt kasu saavad.kui keegi arvab,et minusugused ei peaks siin elama,saatku mulle emigreerumiseks raha,vaeseid ei oodata kusagil
U
Uuno Prostamool  /   18:54, 10. juuli 2017
Mhmh... Et ikka tehtagu, toodagu ja antagu! Ise lasen Bocki ja virisen netis.
M
Miks ei küsitud esmajärjekorras tsahkna, mikser, rõivas jne?  /   06:31, 10. juuli 2017
Sedasi jah.
T
t  /   06:26, 10. juuli 2017
eesti riik on nagu tordikarp keset jalgpalliväljakut,
  /   08:05, 10. juuli 2017
aga tort on sellest karbist ära varastatud juba aastal 1992.
H
Hetk  /   06:21, 10. juuli 2017
Eesti riik saab kaitstud. kui väljavahetada praegune valitsus ja kogu riigikogu, kes kahjuks on seadnud riigi hävingusse. Olema peab palgaarmee, kaduma peab kohustuslik ajateenistus, kuna sundkorras tegevus ei anna kunagi häid tulemusi.
G
G  /   06:05, 10. juuli 2017
Kindlalt peaks hea väljaõpe olema ja ennast ise kaitsma, kuid tähtsam on ka häid suhteid hoida naabriga. Kohutav on lugeda, et paljud loodavad esmalt teiste abile. See on ju enesealandus viimase piirini kui meesterahvas oled!
A
aga   /   05:45, 10. juuli 2017
kas padrunid peab ise ostma.
  /   08:56, 10. juuli 2017
pakume selleks järelmaksu ka.
  /   05:30, 10. juuli 2017
Ossinovski võiks parmuõlledele ühe nulli taha kirjutada, et see küüniline parmude läbu lõpuks netist minema saaks prügikasti manu oma viimse puhkepaiga juurde.
M
miks peaks  /   05:25, 10. juuli 2017
puuduses kasvanud teise eesti mees tahtma surra esimese eesti varaste ja korruptantide hea elu nimel või sorose eest.
A
arvan  /   03:20, 10. juuli 2017
et sõjaolukorras pööratakse püssitoru kõigepealt meie poliitikute poole. ja siis vaatab edasi.
A
Aga  /   02:20, 10. juuli 2017
KÕIK MEIE ISE OLEMEGI EESTI. Ja kõik mis me teeme, me teeme oma elus ju endale. ENDALE - EESTLASTELE.
T
To aga  /   10:36, 10. juuli 2017
Me teeme iseendale- kes on need meie . Mis sõltub üldsuse huvidest. Vaata enda ümber. Värviliste paraad , valdade liitmine partorgite huvides , - Brüsseli käsuliin . Valitsus kinnitab ainult käsukorras tulnud otsuseid. Mida siis rahvas kes peab riiki kaitsma ise ka nagu otsustab. Viina hinda või.
T
To Noo  /   01:25, 10. juuli 2017
Peab ikka mõni väga Eestimaa ajalookauge tiblastani
sõber olema,et sellist suurriiklikut tõde siin jahvatada!
M
mida kuradit  /   23:41, 9. juuli 2017
tüdruk arvab, et ajateenistuses peaksid käima mehed. Istugu sisse enda arvamus. Mis diskrimineerimine see on 21. sajandil
K
KÕIK peavad KAITSMA!  /   01:41, 10. juuli 2017
Eesti riiki peaksid kaitsma KÕIK, KES SIIN ELAVAD! See on ju NENDE elukoht, korter või maja, perekond...jne.
E
Ei enam  /   23:29, 9. juuli 2017
Pole enam seda eesti riiki mida olin nõus kaitseliitlasena kaitsma. Valitsus suretab ise oma reformidega eestlased välja. Nüüdseks endine kaitseliitlane.
2
23:29-le  /   01:48, 10. juuli 2017
JOBU oled! Sa ei vääri tubli EESTI MEHE nime!
  /   06:30, 10. juuli 2017
Mida kired, kukk?
W
W7207  /   23:10, 9. juuli 2017
Mida nüüd valesti sai kirja pandud ??
A
Arengu tase  /   22:42, 9. juuli 2017
Eesti riiki toidab inimeste arengu tase, mida arenenum inimene seda rohkem poolehoidu ta võidab teistelt. Arengu all ma mõtlen intelligentset olemust. Eesti miinus on see, et siinsed inimesed on olnud sajandeid orja rahvas. Musklimehed on rohkem domineerinud, intelligents on suurelt jaolt kõrvale jäänud. Intelligente vähemus ei toida Eestit ära. Eesti süüakse varem või hiljem välja.
P
Petitsioon  /   22:38, 9. juuli 2017
Võiks teha kaitseväe vabatahtlikuks, ausalt.
K
Kuid...  /   23:06, 9. juuli 2017
Kes siis Eesti eest sureks?
  /   14:27, 10. juuli 2017
sure niisama, vaja selleks sõda alustada?
J
Jauram  /   22:35, 9. juuli 2017
Eesti riiki peaks kaitsma Toompea poisikesed- Hansod , Mikserid, Reinsalud ! Kõik parajad uhhuu tuuritajad !
K
kaitsja  /   01:50, 10. juuli 2017
SINU paneme ka kaitsma! Ole kindel!
T
TO - kaitsja  /   10:08, 10. juuli 2017
Tule proovi essuratas
O
ott  /   22:30, 9. juuli 2017
vibudega saaks kaitstud küll,isegi venemaa vastu
M
mine nüüd!  /   23:05, 9. juuli 2017
Aitab rakulkast!
V
Vastavalt sissetulekule  /   22:27, 9. juuli 2017
riiki peavad kaitsma riigikogulased kohaliku omavalitsuse ametnikud ja ärieliit
ülejäänud rahvas seda tegema ei pea, sest elab niigi nagu sõjaolukorras
N
Nagu küla koerale  /   22:27, 9. juuli 2017
nõnda koer külale!
U
u  /   00:50, 10. juuli 2017
sain
N
Nagu küla koerale  /   22:23, 9. juuli 2017
nõnda koer külale.
M
Mees 59  /   22:05, 9. juuli 2017
Kaitsen oma kodu ja oma pere. Riiki, kui sellist ei ole plaanis kaitsta, sest see varganägude bände niikuinii jookseb esimese kärgatuse peale välismaale...
Y
yll  /   22:00, 9. juuli 2017
mingit klassikalist püssisõda ju enam tule.poliiteliit koos punakultuurnikega tõmbab kuussirbi toompea katusele ja asi vask.nagu 40.ndatel möödunud sajandil.ja nagunii ilmub pärast uus põlvkond sotsialistlike lauristine ja anvelteid kusagilt välja.
O
orav  /   21:58, 9. juuli 2017
eks need samad noored mustad mehed kes meile pensione hakkavad teenima. elu on lill.
I
irv  /   14:29, 10. juuli 2017
... kes oma kodumaa kaitsmise eest on tuhandete kilomeetrite kaugusele põgenenud.
O
Oliver  /   21:33, 9. juuli 2017
Kas olen käinud kaitseväes? Ei ole. Miks? Usu või ära usu, aga ei kutsutud.
L
Lurban  /   23:56, 9. juuli 2017
Sama siin...lihtsalt ei kutsutud! Nüüd juba vanus nii palju, et ei saa kutsuda ;)
A
Antz  /   21:28, 9. juuli 2017
Mina ei poolda vägivalda ja sõjaväkke ei lähe. Invasjooni korral vaatan lämbudes oma verre kuidas mu naist ja lapsi vägistatakse. Sest ma ei soovi relva haarata. Oelen väga undlik ja edumeelne. Sòjavägi ja KL on pahad.
J
Jan  /   21:21, 9. juuli 2017
Need 101 jüngrit sealt toompealt.Palk tuleb välja teenida.
E
ema  /   21:21, 9. juuli 2017
iga terve noormees peaks siiski läbima teenistuse. Siit üleskutse tütarlastele - kui noormees on tunnistatud tervise tõttu mittekõlbulikuks, siis hoidke temast eemale, sest viletsad geenid kanduvad edasi järglastele. Minu kaks poega igal juhul on terved, pole lampjalgu ja muid hädasid.
J
Jauram  /   22:39, 9. juuli 2017
Lampjalad ei sega titte tegemast ! Õigem oleks öelda...rahuldust saada aga mitte kahuriliha Toompea 101 koera kaitseks !
S
Sven  /   21:16, 9. juuli 2017
Mikser ja co.
S
sid  /   21:15, 9. juuli 2017
Mina igatahes kaitsen kui vaja.
T
tohlapohlakad  /   21:24, 9. juuli 2017
Jäägeri Merca kaitseb ka.Ja mõni naine veel.
S
sid  /   21:33, 9. juuli 2017
Eks virisevaid mämme peavadki naised kaitsma.
N
nõus  /   21:45, 9. juuli 2017
Kisub sinnapoole jah.
T
to 21.15  /   04:26, 10. juuli 2017
1944a Sinimäed,palju tapetud eestlasi ja milleks.
R
reservis  /   21:14, 9. juuli 2017
... aga kes peaks kaitsma eesti rahvast? Tänane poliitik seda ei tee! Kui sõdida siis oma kodumaa ja oma inimeste eest. Eesti riik langes siis kui astusime euroopa liitu (mitte et N-Liit parem oleks).... praegu saame kaitsta vaid kellegi teise huve ja varasid, investeeringuid ja kokkuleppeid, mitte aga enam oma kodumaad. Rahvas aga on orjad ja vähemus dikteerib riigikorda, luues seadusi mis enamusele on vastuvõetamatud. Kes peaks kaitsma Eestlast? Kes peaks kaitsma Eesti rahvast kui Eesti rahva kaitsmine tähendab sisuliselt vastuollu minekut EL seadustega? Riiki peaks praeguse korra alusel kaitsma EL - see ju asja mõte oligi.... vahetada iseseisvus lubaduste vast???
S
sid  /   21:13, 9. juuli 2017
Eesti nimedega vene trollidel on pidu- hea võimalus siin rahvast oma riigi vastu üles ässitada.
K
kesikud sotsid  /   21:11, 9. juuli 2017
multikuldid las lähevad
T
teadja.  /   21:11, 9. juuli 2017
Siin otsest punkti pole, et kes peab kaitsma riiki. Riiki v6ib kaitsta ka need, kes pole ajateenistuses käinud. Kuid mis puutub riigi kaitsmisele, siis selles etapis pooldab Eesti poisslaste sündi.
E
Eesti riigi reeturist Lauristini poolt toodetud produkti poolt esitatud küsimus.  /   21:53, 9. juuli 2017
Mida pole seda pole ja ei saa kaitsta asja mida pole - Eesti riiki.
On koloonia nimega eesti ja selle kolonistide poolt paika pandud valitsejad, keda ajakirjanik nimetab riigiks.
M
Mik Tagu  /   21:09, 9. juuli 2017
Ei ole läbinud ja ei huvita ka.Küll Nato kaitseb.Nii kaua kui me oma vanaraua käima ja liikuma saame on riik juba ammu ära võetud vaenlase poolt.
  /   05:25, 10. juuli 2017
Sinu vanemad küll kirjaoskust selgeks pole saanud. Samasugune kaapekakk oled ise.
M
meh  /   21:09, 9. juuli 2017
Riiki? Millist riiki? Kodumaad kindlasti, aga riik on hetkel kari Brüsseli käpikuid.
M
marks  /   10:19, 10. juuli 2017
Riiki ? Õige,! Aga see kes selle üleskutse tegi Ütleme kaitseminister , Palju on temal eestis kui kodumaal autoriteeti rahva ja noorte hulgas. Kes julgeks temaga luurele minna. Kui kaitseminister pole ise sõjaväes käinud , lahinguid kogenud , misjoonidel käinud - ei usaldaks oma saatust tema kätesse.
Ü
ütleks  /   21:08, 9. juuli 2017
et käidud on vene sõjaväes ja seda riiki pole vaja kaitsta mis pole ammu enam eesti vaid teiste mängumaa
M
mõte  /   05:23, 10. juuli 2017
Kui sa oleks vanglas istunud, siis oleks sinu seisukoht ilmselt sama. Adekvaatsuse ja seostamisoskusega on sul jama majas. Pöördu perearsti poole!
O
o,0  /   20:54, 9. juuli 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
anon  /   00:25, 10. juuli 2017
Sõda muudab riiki nagu ka õnnestunud revolutsioon. Kes keelab parematel üles tõusta kui sõda käib?