20 kommentaari

S
Sirts  /   14:49, 4. juuli 2017
Kes tahab viriseda, leiab põhjuse alati, vedagu kes tahes. Sõidan päris tihti saare ja mandri vahet, siiani ei ole küll põhjust vingumiseks olnud.
O
Ohtlike veoste graafik  /   22:29, 27. juuni 2017
oleks normaalne kui selline asi toimuks öösel ja päeval teostatakse normaal reise. Tuleb välja, et oleme ikka jube rikkad, et võime rahal tuulde lennata nagu seda teedeehituses tehakse. Masinad seisavad poole või suurema ajast jõude. Raha aga tiksub samal ajal. See pole kapitalism vaid kõige ehedam sotsalism, et mõisa köis, las lohiseb.
S
saare  /   20:58, 27. juuni 2017
Helsingi ja Tallinna vaheline liiklus põhineb ainult era finantseeringust, aga saarte nii väike kui ka suursaarte vahelist liiklust kordineerib ja doteerib riik.Miks ei sõida Virtsu-Kuivastu vahel kolm laeva, kuigi on selleks võimalus? Aga sellepärast et ministeerium ei luba. TS Laevadel ei ole mingisugust sõnaõigust laevaliikluse korraldamises, ministeerium tellib teatud hulga reise ja kõik. Ei tohi teha rohkem ega vähem reise kui ministeerium on ettekirjutanud. Lisareise võib ainult siis teha kui on teatud hulk liinimeetreid maha jäänud.
T
Tõnu  /   13:07, 28. juuni 2017
Aga ka Leedo ajal tellis reise saarte vahel ministeerium, ainult et Leedo ei olnud pealinnas riigifirma eesotsas istuv eluvõõras tegelane, vaid sündinud saarlane. Tema suhtles ministeeriumiga nagu nõudja, mitte nagu alandlik ametnik. Nõudis lisareise, nõudis lisaraha, sest elas siin saarel saarlaste keskel ja teadis, mida saarele ja saarlastele vaja. Suur vahe tõepoolest!
N
no mu  /   20:26, 27. juuni 2017
meelest elab Soomes ja isegi Helsingis kordi rohkem rahvast, kui meie saartel. Mõnes mõttes muidugi kahju, et kogu aeg edasi-tagasi sõita ei saa, aga nagu isegi teate, jätkub meil raha ainult riigikogulaste jaoks ja selleks, et Brüsselis olijatele koduigatsustasu maksta. Õppige ujuma ja ostke kalipsod omale.
M
mulk  /   19:56, 27. juuni 2017
kui 10.50 väljuv praam on ohtlikele veostele siis peale 9.40 ja enne 12.00 väljub praam Kuivastust-Virtsu ka kell 10.15 ja 11.25.
M
Muhukas  /   19:47, 27. juuni 2017
Aga kiluleib maksab jälle 2 euri..., pidi ju ühe euri maksma...! Keegi nagu lubas nii!
T
tee ise  /   21:37, 27. juuni 2017
endale kodus kiluleib, või võta kaasa, kui tahad seal süüa.
S
suzisuuzi  /   19:11, 27. juuni 2017
huvitav huvitav, leedo aegadel veeti ka ohtlikke veoseid?? või ei veetud??
S
Soome jyrto  /   18:19, 27. juuni 2017
soome lahe yletused on palju rohkem sissetoovad rahaliselt..vahet pole mis kell laev helsinki väljub.rahvast leidub sinna alati.mitte puupysti täis aga neid jagub seal..saaremaa vaheline liin ei too sisse nii palju ja rahaliselt pole see kasulik nagu tallin helsinki liinil..
A
AB  /   18:16, 27. juuni 2017
No võib ikka lolle küsimusi esitada keegi ja Õhtuleht viitsib veel tegeleda ka sellega.
S
soome saarlne  /   18:09, 27. juuni 2017
SiinTurun saaristossa laevad s6idavad pea iga saare-saarekse vahel ja k6ik tasuta
M
Mofo  /   18:05, 27. juuni 2017
Eeee: "Ei ole vahet, kas pardal on 500 või viis inimest – klient on klient ja rahuldav teenus peaks olema tagatud igal juhul."
Autor peaks majanduse algtõdedega mingitki tutvust tegema, TLS võiks muidugi teha lisareise aga sellise piletihinnaga, millesse ei ole arvestatud riiklikku dotatsiooni ja probleem lahendatud.
V
Volli, saarlane  /   18:19, 27. juuni 2017
Kas lepingut oled lugenud, mille Urve Palo sõlmis TS Laevadega?
Keegi ei saa teha lisareise sellise piletihinnaga, millesse ei ole arvestatud riikliku dotatsiooni, ka TS Laevad ise mitte.
S
Saarlane  /   17:47, 27. juuni 2017
Sellepärst , et riik ei hooli oma inimestest ja eelkõige kaugematest maanurkadest. Siit pole kasumit teenida. Aga ootame paar aastat, siis näeme kuidas praamindus erastatakse ja kuidas hakkab olema liiklus väinades. See, et Leedost lahti taheti saada, ei olnud ju riigi huvides, vaid kellegi huvides. On keegi kes näevad selles suuri summasid aga nagu ministrieit ütles, siis mänikümmend tuhat tuli odavam, kui totatsiooni makstes ja praamid pidavat suurema mahtuvusega olema, Tuleks meie ministrid ikka algkooli tagasi saata et nad lugema ja kirjutama õpiksid ja lisaks tuleks neile suhtlemist õpetada.
O
Oi oi   /   20:13, 27. juuni 2017
kuidas see siis erastatakse kui operaatoril TS Laevad on 10-ne aastane veoleping ja dotatsioonisumma 60 miljonit väiksem kui Leedo küsis ? 4 uut parvlaeva maksid vist kokku 120 miljonit :)
J
Jajah  /   17:41, 27. juuni 2017
Elanike arv ju erineb. Loogika. Palju on elanikke saartel ja Soomes!
E
ei viitsnud lugedagi  /   17:36, 27. juuni 2017
aga ise käisin vormsil, mitu päeva enne jaani olid juba kõik väljasõidud välja müüdud, ometigi läks praam hommikul ja siis alles kell 16.15, aga vot vahepeale ei raatsitud panna, no ei raatsitud. inimesed siis seisid järjekorras tunde.
D
df  /   17:25, 27. juuni 2017
ajuvaba vastus nagu loota oliga
M
mulk  /   19:41, 27. juuni 2017
mis sa tahtsid vastuseks, et käi jalaga kui praamiajad ei sobi või mis ?

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis