30 kommentaari

A
Axter  /   12:26, 23. juuni 2017
Mida on siin tutvustada? Kõik see, mille toob kaasa RB otsetrass on juba mitu korda puust ja punaseks ette tehtud. Kas Õhtuleht tõesti arvab, et valitsejad avaldavad tegeliku põhjuse? Ei, sest see on KORRUPTSIOON ja ei midagi muud. Kui meil oleks olemas aus uuriv ajakirjandus, oleks süüdlased ammu päevavalgel. Praegu lükatakse ette ainult kvislingitest ametnikke. Vastik-vastik-vastik, milliseks on poliitikud teinud riigi meie kaunil heade inimestega maal.
A
asd  /   18:30, 21. juuni 2017
Dajosh Hyperloop Euroopasse!
A
Allar_  /   17:00, 21. juuni 2017
Üks selgitus on selline: RB võib saada osaks Hiina ja Euroopa vahelises Põhja-Jäämere-ühenduses. Jänkidele see muidugi ei meeldi, kuid me võiksime natuke avarama pilguga tulevikku vaadata. Hiinlastel on see eelis, et nad ei määri oma "demokraatiat" teistele pähe, saab natuke rahulikumalt hingata. Nii või teisiti on RB Poola ühendus miljolilinna Peterburiga. Isegi, kui ta ulatub vaid Tallinnani.
T
T.Mets  /   14:46, 20. juuni 2017
Kirjutasin RBläbisurujate nimed üles.Küll tuleb aeg, mil nendelt vastust küsida. Ei oleks uskunud , et müüdavaid hingi nii palju on. Aga pole viga, aeg tuleb maa ja mere pealt ja nii mõnigi tänane toetaja kibedalt kahetseb
Ä
Ähh  /   05:33, 20. juuni 2017
Mul on häbi nende 63 "rahvaesindaja" pärast, kes hääletasid RB poolt. Loodan, et tuuakse need nimed ka avalikkuse ette, et saaksime enne järgmise aasta Riigikogu valimisi oma seisukoha võtta.
A
Aga palun  /   10:49, 20. juuni 2017
POOLT (63):
Isamaa ja Res Publica Liit
Maire Aunaste, Tiina Kangro, Tarmo Kruusimäe, Viktoria Ladõnskaja, Andres Metsoja, Marko Mihkelson, Mart Nutt, Marko Pomerants, Helir-Valdor Seeder, Sven Sester, Margus Tsahkna
Keskerakond
Deniss Boroditš, Dmitri Dmitrijev, Enn Eesmaa, Helmut Hallemaa, Olga Ivanova, Jaanus Karilaid, Mihhail Korb, Valeri Korb, Siret Kotka-Repinski, Igor Kravtšenko, Heimar Lenk, Aadu Must, Andres Novikov, Anneli Ott, Toomas Paur, Martin Repinski, Kersti Sarapuu, Erki Savisaar, Mihhail Stalnuhhin, Märt Sults, Tiit Terik, Marika Tuus-Laul, Toomas Vitsut, Toomas Väinaste
Reformierakond
Arto Aas, Remo Holsmer, Jüri Jaanson, Liina Kersna, Johannes Kert, Toomas Kivimägi, Urmas Kruuse, Ants Laaneots, Kalle Laanet, Maris Lauri, Kristen Michal, Madis Milling, Hanno Pevkur, Anne Sulling, Aivar Sõerd
Sotsiaaldemokraadid
Hannes Hanso, Toomas Jürgenstein, Kalvi Kõva, Helmen Kütt, Inara Luigas, Jaanus Marrandi, Marianne Mikko, Eiki Nestor, Liisa Oviir, Ivari Padar, Helju Pikhof, Tanel Talve, Rainer Vakra
VASTU (20):
Isamaa ja Res Publica Liit
Aivar Kokk, Priit Sibul
Eesti Konservatiivne Rahvaerakond
Mart Helme, Martin Helme, Uno Kaskpeit, Jaak Madison, Raivo Põldaru, Henn Põlluaas, Arno Sild
Keskerakond
Peeter Ernits, Vladimir Velman
Reformierakond
Igor Gräzin, Heidy Purga,
Vabaerakond
Jüri Adams, Andres Ammas, Krista Aru, Monika Haukanõmm, Andres Herkel, Külliki Kübarsepp, Artur Talvik
EI HÄÄLETANUD (7):
Eerik-Niiles Kross (Ref), Jürgen Ligi (Ref), Oudekki Loone (Kesk), Lauri Luik (Ref), Keit Pentus-Rosimannus (Ref), Barbi Pilvre (SDE), Urve Tiidus (Ref),
PUUDUSID (11):
Raivo Aeg (IRL), Yoko Alender (Ref), Ain Lutsepp (Vabaerakond), Meelis Mälberg (Ref), Kalle Palling (Ref), Laine Randjärv (Ref), Valdo Randpere (Ref), Taavi Rõivas (Ref), Terje Trei (Ref), Viktor Vassiljev (Kesk), Hardi Volmer (SDE)
Õ
õpetaja  /   01:02, 20. juuni 2017
Võtame end kokku ja nõuame selle jama peale erakorralisi parlamedivalimisi! Ma ei saa aru, kelle sõbraks see Putin hakkab et annab 48% kaubaveost ja jätab oma Ust-Luga sadama nälga? Meil jookseb Tallinnast kolm raudtee- trassi lõuna suunas, milleks on vaja neljandat? Ja seletage mulle kui Võrukale, mis kasu on RB-st kui Petrograd- Riia relsid on roostes ja meie ajalooline raudteejaam kokku kukkumas? Mina Liivimaalasena olen nõus Igor Gräzini väitega: Ei olnud meil vaja tookord aastal 1920. seda Eestimaad enda külge liita! See Inglise kapten vedas eestimaapiiri läbi Valga linna.
R
Riigihange  /   01:41, 20. juuni 2017
Kui Putin'lt hakkab kaupa RB-le tulema, siis arvatavasti liigub see kuskil Pihkva ja Vilniuse vahelt RB-l.
http://www.openrailwaymap.org/
Milleks vene kaubale Riia ja Tallinna vahele raudteed? Ei oska pakkuda.
K
KIITUS RIIGIKOGULE!  /   21:56, 19. juuni 2017
KIITUS Riigikogule! TUBLID olete! Rail Baltic tuleb NII KUI NII....! Las rotid köhivad ja varesed kraaksuvad!
R
Riigihange  /   19:45, 19. juuni 2017
Kus on ideekonkurss? (lihtsalt raha kulutamiseks, sotsiaalse kasu saamiseks või ülikiire suure koguse kauba liigutamiseks: 1 konteinerlaev "Celina Star" = 20 kilomeetrist rongi)
Kus on parima pakkumise valimine? ...
http://www.riigiteataja.ee/akt/RHS
K
Kapott  /   19:03, 19. juuni 2017
Miks peab fosforiit sõitma kiirusega 120 km/h? Läheb hapuks? :)
K
Kaputt  /   19:42, 19. juuni 2017
Fosforiidiga kaasnev maavara diktüoneemaargillit ehk diktüoneema kiltkivi ei lähe küll hapuks, kuid võib õhu kätte sattudes ise süttida. Seega läheb asjadega kiireks. Nii raudtee ehitusega, fosforiidi kaevandamisega kui ka selle äraveoga.
L
lucky  /   18:43, 19. juuni 2017
Valijana on asi selge – ei hääleta ühegi RB-d soosinud erakonna poolt!
Q
Qwert  /   17:58, 19. juuni 2017
Arvata või, et see nuts on nii suur, et selle nimel võib ka Eestimaa ära müüa.
  /   18:36, 19. juuni 2017
Eestimaad maha müüa pole kahjuks enam võimalik, kuna on juba mitu korda ümber panditud-kanditud, kuid vahel õnnestub võlgade restruktureerimise käigus selle peale uut laenu saada ja pidu jätkub. Veel.
K
kusti  /   17:49, 19. juuni 2017
Ega raha ikka mõistust ei anna.
  /   18:22, 19. juuni 2017
Seda küll, kuid kui rahanumbrid on ike õiged, siis asendavad nii mõistust, au kui ka südametunnistust. Parteilaste wärk.
Q
qq  /   17:32, 19. juuni 2017
Rohelised peaksid kaasama Euroopa rohelisi, et meie valitsustegelased ei vähendaks üle Rail Baltica ehitatavate ökoduktide arvu ega suurust. Muidu mingid bürokraadihingekesed on juba kuulutanud, et selle pealt saavat kokku hoida.
  /   18:41, 19. juuni 2017
Ainuke + ongi kogu selle kummitusraudtee juures see, et kui koos raudteega valmib 4-realine maantee, siis mõnevõrra paranevad sõidutingimused Tallinn - Riia suunal ja see hoiab edaspidi pea tunnijagu aega kokku.
K
kilplaste elu-olu  /   17:30, 19. juuni 2017
Et siis alguses kinnitame ära ja seejärel tutvustame?
T
tölplaste elu-olu  /   18:19, 19. juuni 2017
Kogemused ju olemas - ka Jordaania ja Utah' "õli tehastesse" pumbati esmalt Tallinn - Tartu kiirteejagu e. siis miskid 100 miljonit euri ja seejärel hakati asju uurima. Nüüdseks on siis selgunud, et tehastest asja ei saa ja raha kahh nagu põle, nii nagu ka süüdlasi. Kui palju ja kellele see "äri plaan" nendeks pensionisammasteks "tootis", see aga pole huvitav teada isegi enne valimisi.
K
kilplane  /   18:52, 19. juuni 2017
just, ajusagarad siledaks
  /   19:33, 19. juuni 2017
ja ka ajusaagijad joome siredaks
V
vana Setu  /   03:16, 20. juuni 2017
Ajusaagimi joon ma kähku siredaks aga seda RB-d kasumlikuks juua ei suuda eluilmaski.
M
masendav muidugi  /   17:16, 19. juuni 2017
et see fail baltic oma lõppu ei leidnud. Äraostetavad enamus seal otsustamas.
  /   18:24, 19. juuni 2017
Poliitkorrektne oleks neid otsustajaid siiski nimetada kui "hästimotiveerituid".
2
2kommentaar  /   16:53, 19. juuni 2017
usas on lääne- ja idaranniku vahel tihedalt raudteid täis. Ja maanteed on rekkaid täis. Austraalia rannik on tihedalt raudteid täis. Ja maanteed on tihedalt rekkaid täis. Ainult Eestimaal ehitame raudtee ja rekkad kaovad teedelt.
  /   18:29, 19. juuni 2017
See tuleneb sellest, et sealmail on ehitatud nii raudteed kui ka maanteed ja lisaks on ka, mida kuskile vedada. Meil aga panustatakse üksnes superraudteele lootuses, et ehk on siis edaspidi ka midagi neil rööbastel veeretada.
M
maksumaksja  /   16:38, 19. juuni 2017
Palju see kaunis projektijuht siis palka saab.Nagu ehitataks seda Rsil Balticut Putini Venemaal
  /   18:10, 19. juuni 2017
10-miljardilise üldmaksumuse juures on miski mõnetuhande eurise kuupalgaga projektijuht otsekui liivatera kõrbes, nagu ka raudtee pähemäärijatele kukkuv "motivatsioon" ja "pensionisambad". Lihtsalt sellise suurusjärguga summade puhul pole enam miskeid eetilisi piire ja tulemuseks on ettearvatavalt negatiivset kasumit tootev kummitusraudtee.

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis