35 kommentaari

  /   08:07, 19. juuni 2017
RB vastased on otse loomulikult Moskva käsilased, tagurlased, degenerandid, rahvavaenlased ja muidu imelikud. Raudtee - see kõlab uhkelt! Igatahes!
M
mari  /   07:58, 19. juuni 2017
RB nüüd küll mingit erilist edu meile ei too. Tuleb tegeleda ikka tõsisemate asjadega nagu tulevikutööstus, meditsiin, teadus. Luua 21 sajandi väärtusi. Leida tooteid, mis maailmas läbi löövad. Praegu jääb mulje, et raudtee tuleb ära ehitada ja vaat siis läheb kõik tööle. Raha tuleb robinal. See on muidugi õige tähele panek, et juba ammu sügelevad need, kes on maid kokku ostnud selle teadmisega, et liiva ja kruusa müüma hakata.
M
moskva käsilastest  /   06:34, 19. juuni 2017
'laulev revolutsioon''oli kgb erioperatsioon,nõukogude liidu valitsejatele oli vaja ''akent maailma'',et vedada välja ja teha rahaks venemaa rikkusi.
P
Poleks arvanud, et kodanik Kallas NII  /   03:04, 19. juuni 2017
vihaselt oma sünnimaa vastu on....
S
Sputnik ja Tallina Tv töö kannab vilja  /   05:59, 19. juuni 2017
Agenturnaja rabota on pjaris nauka. Midagi pole uut siin ilmas.
P
Pets  /   23:26, 18. juuni 2017
Pidin naerust lõhki minema, kui seda lugesin: "19. juunil on riigikogu olulise valiku ees – keda esindada RB ratifitseerimishääletusel. Kas euroahnet erakondlikku võimusõltlust või Eesti elanikke, kelle eesmärgiks on Eesti jätkusuutlik kestmine". Enam ajuvabamaks ei saa minna. Et siis RB rajamisega kaob Eesti jätkusuutlik kestmine aga kui seda ei raja, siis puhkeme õitsele? Tule taevas appi. Palun mõtestage lahti, et kuidas RB lõhub Eestimaad aga Tallinn-Tartu tarastatud 2+2 rajaline maantee ei tee seda sama? Loomadele ja küladele sama mõju. Ei saa ka 2+2 rajalisele teele igast talukohast ja igast külast peale. Tarastus on ka, loomad üle ei saa. Palun, palun võtke see RB juba vastu - lihtsalt ei suuda enam seda jama lugeda.
I
irw  /   00:02, 19. juuni 2017
nagu näha on RB poolt palgatud trollid palehigis kribama asunud
M
martin  /   13:44, 19. juuni 2017
Kui pole midagi tarka öelda siis loe oma Puutinit edasi
K
Kas...   /   14:00, 19. juuni 2017
Vaatasid peeglisse, kui seda kirjutasid
N
Naer tuleb kasuks :) Aga vastan, kui sa tõesti rumal või ullike oled.  /   02:56, 19. juuni 2017
Isegi taevas ei pea appi tulema, sest Eesti jätkusuutlik kestmine kaoks RB-d ehitades (nii loll eestlane siiski ei ole, et seda juhtuks) mitmel põhjusel:
1) Megarongitee ülalpidamiskulud neelavad ülisuure osa meie kõigi rahadest, mida saaks mõistlikult kasutada;
2) Tartu kiirmaantee loomulikult lõhub samuti, kuid Tartu mnt ON JUBA OLEMAS, RBd õnneks veel pole. Kui oleks, hävitaks ta Eesti looduse ja veestiku, sest tammid rajatakse otse läbi metsade ja märgalade. Müraseinad oleksid selle kõrval "väikseim" probleem!
3) Mis on loodus, kuidas see toimib ja milleks seda vaja on, oskad ehk juba ise internetist välja otsida?
L
Loogika viga  /   07:23, 19. juuni 2017
Tartu mnt-ga võrdlus on nihu, sest SAMA tee tehakse 2+2-ks, mitte ei rajata uut maanteed. See ongi RB puhul kõige suurem viga, sest meil on juba 2 põhja-lõuna suunalist raudteed. Meil on ka TALLINN - PÄRNU raudtee, milleks uue muldkeha ehitamine. Meil on raudtee Lätti, lihtsalt sellega keegi ei sõitnud. Kaubavedusid ei tule, sesr viibutame Venemaale kogu seg rusikat, Soome kaubavedajad ei hakka maksma 2x rohkem, sest meritsi ja autodega on odavam.
Ma saan aru, et miljonid plingivad silmade ees, maade kokkuostmiseks on eraldatud 108 miljonit ja jätaks seekord vahele, mõtleks rahva ja riigi peale, kes selle lõpuks kinni maksvad.
K
kategooriliselt poolt  /   09:35, 19. juuni 2017
täpselt sama siin ! :D naersin südamest. kremli natsid on ikka nii tumbad :D
K
Kuule Pets  /   13:58, 19. juuni 2017
Asenda oma e hoopis u-ga.
O
Ohoo  /   23:25, 18. juuni 2017
See pole normaalse inimese jutt.
H
Hari Mata  /   08:23, 19. juuni 2017
Sõltub keda sa normaalseks pead. Kui kuulekat riigipalgalist ametnikku siis jah, jumal tänatud, see pole kaasaegseks normaalsuseks saanud masininimese jutt. Õnneks veel on selliseid oma epaga mõelda suutvaid ebanormaalseid :-)
B
baltic  /   23:24, 18. juuni 2017
RailBalticu toetajad on Moskva käsilased. Ainus eesmärk mida see tühine "rahapõletusahi" teenib on riigi ja rahva veel suurem vaesumine. Eestlased on niigi Euroopa KÕIGE VAESEM rahvas. Aga tundub, et mõnele on sellest veel vähe.
V
Vaeseim kindlasti... aga  /   02:58, 19. juuni 2017
ärgem olgem siis ka RUMALAIM - astugem otsustavalt psühhopaatidest karjeristide plaanide vastu!
  /   23:15, 18. juuni 2017
arvan, et selliste jutukestega testitakse kommenteerijate ajumahtu, kas kommenteerijad teavad, mis valuuta 1989. aastal Eestimaal kehtis ja kas Tallinki laevad sõitsid Rootsi ja Helsinki vahet, nüüd siis selge, et noorus ei tea NSV Liidu KGB st midagi, ei tea sedagi , kas ja mis asi see raudne eesriie oli.
  /   00:01, 19. juuni 2017
1989. a. peedistati Eestis kehtivat raha juba lühendiga OR (kontrollküsimus: mäletab keegi selle tähendust?), KGB oli muutunud üleüldise irvitamise objektiks ja kel vähegi sugulasi või tutvusi, sebis endale küllakutse unistuste maale Soome. Raudne eesriie oli juba kärisemas ja kunagised suured repressaatorid pidid seda kõike hambaid kiristades välja kannatama. 1989.a. N.Liit polnud enam kaugelt see, mis veel mõni aasta varem.
S
Sündmused Vilniuses ja Riias määrasid NSV Liidu saatuse.13. jaanuar 2011 8:36  /   00:50, 19. juuni 2017
Täna 20 aastat tagasi tapsid Nõukogude eriüksuslased Vilniuse telekeskuse juures 14 ja vigastasid 150 inimest (teistel andmetel üle 600, Leedu tervishoiuministeeriumi andmetel pöördus arstide poole 509 haavatut, neist 131 naist).Nõukogude riigi juht Mihhail Gorbatšov võttis 1990. aasta sügisel suuna impeeriumi päästmisele, vajadusel vägivalla hinnaga. Ta hülgas oma senised liberaalsemad nõunikud ja toetus üha enam armeele ja KGB-le.
S
See juhtus kaks nädalat enne jõule 1989  /   23:11, 18. juuni 2017
poliitvangide peredele kogutakse Rootsis raha, raha nendeni ei jõudnudki.
Huvitav, millises riigis elas 1989 a.a ajakirjandustudeng, kui ta arvab siiani , et 1989.aastal sai Rootsist keegi NSV Liitu Rootsi kroone saata, huvitav millise postiga need Rootsi kroonid tulema pidid? Valuutapoode said külastada ainult välismaalased, sisejulgeoleku politsei kontrollis, ja ENSV elanikul Rootsi kroonide või mis muu välisvaluuta leidmisel seisis ees kohtutee. Välisvaluuta omamine oli kriminaalselt karistatav. Sellise alguse juures on ülejäänud umbluu-jutuke väärtusetu.
S
Siiski-siiski,  /   23:47, 18. juuni 2017
1989. a. jõulude paiku? Sel ajal ilmusid juba ostu-müügi kuulutusedki a la "müün valuuta eest", Soome mark maksis lausa avalikult "ärikate" käest ostes 1,5 - 2 rubla, uuemapoolne VAZ-2108 või AZLK-2141 maksis kuni 8 tuhat marka. Soome pääses küll veel vaid küllakutsega, kuid sealt võisid Eestisse tulla juba ka need, kellele varem N.Liidu viisat ei antud ja ka külalise võis isegi ilma igasuguse loata väljaspoole Tallinnat kärutada. "Eesti Ekspressis" peedistati tšekiste, nood omakorda hoidsid juba üsna madalat profiili. Seega jutt vägagi tõene. Aga jahh - 1986. või 1987. aastal poleks selline asi veel kõne alla tulnud.
P
Periferia. Neukkuaika Virossa  /   00:45, 19. juuni 2017
Berjozkasid Tallinnas polnud, nii nimetati vist Moskva ja Leningradi valuutapoode. Kuid Tallinnas olid olemas sellised toredad poed nagu POONIpood (see oli kauplus meremeestele, sest neile maksti osa palka poonides) ja valuutapood, kus juba uksel kontrolliti, kas oled turist ja kohalikele oli sissepääs KEELATUD.
Ä
Ära plära!  /   03:43, 19. juuni 2017
Mina küll olen valutsipoes kolanud 80-nendatel ja keegi ei visanud mind välja.
E
Esteks: sa arvad, siis et keegi plaanis POSTIGA Eestisse raha saata?  /   03:02, 19. juuni 2017
Hea naljamees... ikka füüsiliselt pidi siis raha tooma. Ja okupantide kohut kardeti "kohe kindlasti". Mõnel ikka nali jookseb!
  /   09:35, 19. juuni 2017
See arvaja on ajakirjanik, kes selle artikli kirjutas
K
kusti  /   22:52, 18. juuni 2017
Pealegi seob see projekt meid igaveseks EU-ga. Sest kui me sooviksime ka mingil hetkel lahkuda (kõike tuleb elus ette), siis seda raha hakatakse meilt kindlasti tagasi nõudma. See on euronomenklatuurile nii omane. Vaadake, mida GB-ga teha tahetakse, mis siis meist rääkida.
N
Nii see...  /   21:07, 18. juuni 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
Naa see ongi  /   21:28, 18. juuni 2017
Kuid pigem on selle RB pähemäärijad lihtsalt oma "motivatsiooni" väljateenivad arrogandid, kel on üsna po xy*, mida selle kummitusraudteega edasi toimetama hakatakse. Suure raha lõhn meelitab taolisi lausa murdu kokku ja nii nad sumisevadki otsekui kärbsed - noh, milleiganes - kohal.
S
Siim Rand  /   20:21, 18. juuni 2017
RB seob Eesti jäägitult Moskvaga, kuna pool kaubamahust tuleb seal igal juhul, Tegemist on mõjuagentuuri edulooga, millest ka raha vahelt saab tõmmata.
R
Ranna Tuul  /   20:57, 18. juuni 2017
Asja point ongi selles, et alates järgmisest aastast kujuneb Venemaa transiit Eesti ja Läti osas üsna konstantseks e. siis moodustab 0 kaubatonni. RB mütoloogid on aga kasumlikkuse arvutused teinud just lootuses üha kasvavale Vene transiidile ja võib vaid ette kujutada seda ilkumist ja parastamist, mida meie hiigelsummasid neelav kummitusraudtee Venemaal esile kutsub. Kus siis see "mõju agent" on kahh?
T
Teeline  /   13:04, 19. juuni 2017
Miks küll peaks Moskva oma kaupa ümber nurga, läbi Eesti vedama hakkama, Ei ole vene ärimees nii loll, et jõnksuga vedama hakkab, kui otse saab.
H
Hardi  /   20:20, 18. juuni 2017
Need, kes on seal RB pähemäärijate ladvikus, (Siim Kallas ja Co.), on ainult selle suurte eurorahade toetuse ümberjagamise peale väljas - mis juhtub pärast ümberjagamist - see neid ei huvita.
Siililegi on selge, et mingit finantsilist positiivset tulemit see ulmemegaprojekt toortma ei hakka ja meie lapsed siin Eestimaal sattuvad kahjumite pärast kord võlamaksjateks.
Räägitakse Euroopasse läbimurdmisest raudteel, aga ükski RB ideoloog pole suutnud rahvale arusaadavas keeles tuua välja argumente, miks see monstrum hea peaks olema.
Pealegi, kes vähegi on lugenud raudteede kasumlikkusest ja kasutusest, siis näiteks DB (Deutsche Bahn) majandusanalüütikud räägivad võimalikust kasumlikkusest liinipikkusel 300 - 500 km.
Ehk siis RB mastaabis Tallnnast Riiga Või Vilniusesse - mida või keda oleks siin vedada Lätti või Leetu??? Arvesrtades, et ühte Intercity tüüpi kiirongi mahub keskmiselt 500 reisijat, vaevalt üle ühe rongitäie jagu eestlasi päevas Lätti või Leetu sõidaks. Aga raudteed ei tehta ju kuskil maailmas ühe reisijaoks päevas...
Aimult euroraha tahetakse ümber jagada, mingit majanduslikku mõtet ei ole ja sellepärast sellest ei saagi rääkida - küll aga tuuakse argumentide puudumisel jälle varrukast välja tuntud Vene kaart...
L
Lordi  /   20:48, 18. juuni 2017
Usutavasti on RB "maaletoojate" survegrupi lobbytöö taga tulevase peatöövõtja e. saksa raudteehiiu poolt pakutav "motivatsioon". 10-miljardiline deal on isegi saksa raudteehiiule suureks magusaks suutäieks ja seda päris mitmeks-setmeks aastaks, selliste suurusjärkude juures vahetatakse onaaniates kasvõi kogu rahvastik välja, valitsusest rääkimata.
O
Ohujennõi  /   20:20, 18. juuni 2017
Selle väite esitas NLKP liikmekandidaat (ei võetud vastu) ja IRL raudne liige Tunne Kelam.
N
Nojahh,  /   18:46, 18. juuni 2017
Pigem võib neid Rail Balticu pähemäärijaid kahtlustada Eestile kabelimatsu andmise katses, sest milleks Eestile miski 10-miljardiline megaprojekt, mis sentigi tulu ei anna?

Päevatoimetaja

Aleksander Pihlak
Telefon 51993733
Aleksander.pihlak@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis