193 kommentaari

L
Liina  /   14:10, 20. juuni 2017
Mul on kaks poega: tänaseks 19- ja 14-aastane. Mõlemat imetasid rinnaga, ka avalikes kohtades - loomulikult viisakuse piirides - vähemalt siis (19 ja 14 aastat tagasi) küll keegi mitte kunagi ühtegi paha sõna ei öelnud, paha pilku ei hetinud ja kiviga ammu ei visanud. Või siis mina ise ei märganud, kuna mul ei ole ühtegi negatiivset kogemust. Kuidas siis nüüd inimesed nii õelaks on muutunud, et imetavat ema suisa kividega loobivad....?!
N
nüüd  /   19:47, 20. juuni 2017
on paljud eestlased moslemi usku pöördunud. Siis ei teatud sellest midagi.
I
inimkonnale  /   23:08, 19. juuni 2017
http://www.pereraadio.ee/uus/index.php?option=com_content&view=article&id=1000:pkk&Itemid=6
http://www.tv7.ee/vod/player/4524/ Taeva külastusest ja Jumala osaduse tähtsust!
http://www.tv7.ee/vod/player/30459/
https://www.google.ee/search?q=surilina&sa=N&biw=1093&bih=499&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=MF9JVJCJ...
http://www.tv7.ee/vod/player/51313/ Kristlus ja Islami erinevusi!
http://www.ajamargid.com/666-margi-tehnoloogia-ulevaade-ja-tutvustus
http://objektiiv.ee/kivistunud-zoja-uhest-meieaegsest-imejuhtumist-ja-selle-oppetunnist/
http://www.amightywind.com/hell/aboutsounds.htm
I
Indi  /   22:35, 19. juuni 2017
Inimesed ei ole mitte imetamise vastu vaid labasuse vastu, mis tuleb vanematelt. Armatsemine on ka väga loomulik asi, aga millegi pärast ei võeta ju kohvikus pepu paljaks laua peal. Inimesed ei taha teie seksi ega eraelu. Üritage aru saada, et kus algab teie jaoks normaalsus ja labasus. kahjuks ei osata nendel vahet teha.
N
norm  /   18:20, 19. juuni 2017
Kui ikka ...tiss suhu ja vaikus majas
K
K  /   12:42, 19. juuni 2017
Minul oli selliseks olukorraks suur rätik/sall. Tõmbasin selle endale ja lapsele ümber ja midagi polnud näha. Kes tahtis, sai muidugi aru, millega ma salli all tegelen, aga kõik oli diskreetne. Kuskil vähem käidavas kohas ikka mõni pink leidus, kus tita ära toita ;)
S
Saab nii ja saab naa  /   14:12, 20. juuni 2017
Töötan raamatukogu lugemissaalis. Olen näinud imikuga ema, kes otsib vaikse nurgakese, toidab lapse ära ja teeb siis oma vajalikku tööd edasi, Aga ka seda on juhtunud, et ema tulebki spetsiaalselt lugemissaali last imetama, valides selleks rahvarohke koha. Ühtegi raamatut-ajalehte-ajakirja ei puutu. See on nagu näitamiseks, et vat mina ei häbene midagi ja katsugu keegi mulle viltu vaadata....
N
no ja  /   19:49, 20. juuni 2017
miks peaks viltu vaatama?
K
KOma  /   11:43, 19. juuni 2017
Paljaste rindadega Instagrami preilnad on väga ok, aga samal ajal imetamine, milleks tegelikult rind loodud ongi, on rõve... Segane maailm. #topeltstandardid
  /   14:24, 19. juuni 2017
Paljaste rindadega Instagrami preilnade fotosid vahid sina ja teisedsinusugused aga avalikus kohas liiguvad enamjaolt normaalsed inimesed
N
normaalsed  /   19:49, 20. juuni 2017
inimesed vist ka saunas ei käi, ainult haiged :)?
.
...  /   10:04, 19. juuni 2017
Jutust jääb mulje, nagu inimene ise polekski avalikult imetanud. Lihtsalt arutleb, kus oleks võimalik seda teha, Kust ta siis võtab, et keegi "kividega viskama" tormab. Pliiatsist imetud järjekordne jama. Ja tõesti on võimalik imetada nii, et kõrvalviibijad arugi ei saa, kas söödad või on laps niisama süles. Ja kordagi pole näinud, et keegi imetavale emale märkusi oleks teinud.
L
loe   /   19:50, 20. juuni 2017
siinseid komme ja näed, enamus valmis kividega surnuks loopima.
L
Laps tahab rahu-  /   08:58, 19. juuni 2017
ja emaga kahekesi olemist söögi ajal-kas "rahvarohke koht" on selline...
Pole vaja iga hinna eest "püünele" ronida-see aeg (imetamise) on üürike ja nautige rahus!
Siinkohal meenub, et mõned aastad tagasi oli ühistranspordisi pikalt suudlevaid (või on õigem öelda: väljakutsuvalt esinevaid) teismelisi-need kadusid kuidagi kähku...oh ajad, oh kombed!
L
laps  /   19:52, 20. juuni 2017
tahab näljasena süüa, mis probleem selle rahuga on?
I
imetage  /   08:24, 19. juuni 2017
kus tahate ja millal tahate aga igat asja saab normaalselt ajada. Noored emmed võiks teadmiseks võtta, et on olemas linad, rätikud vmi sellesarnas mille saab üle visata ja rahulikult oma toimingud titega toimetada. Millegipärast ei soovita aga niiviisi asju ajada, potsatakse maha kus juhtub, tõmmatakse pluus lõuani ning oodatakse, et ühiskond plaksutab ja imetleb. Tublid kes rinnaga toidavad aga olge diskreetsed. On jah tissitamine normaalne, aga kõik ei taha sellest vastutahtmist osa saada.
M
mis tahtmine see niisugune  /   23:58, 18. juuni 2017
on??? miks tahab keegi imetada last kaubanduskeskuses? kellelgi ikka mingid puudujäägid tähelepanu saamises. mis sust loopida, aga päris terve sa küll ei ole.
  /   21:58, 18. juuni 2017
kui tegemist väikese imikuga,kes sageli sööb,siis peaks mammi ikka koduseinte vahel püsima Lihtsalt on ebaviisakas teatud toiminguid avalikus kohas teha Kas tahate ka olla nagu arenguriigid Aafrikas,India jne ,kus mamslitel tited rinna otsas ripnevad ja rinnad ise nabani ripuvad? Avalikus kohas ei hakka ka näiteks põiehädaga haige kusema,ei hakata seksima kus juhtub,kuigi ka need on elulised toimingud Lihtsalt kasvatus on selline,et teatud asju tehakse teatud kohtades . On olemas ema ja lapse toad Minge sinna,kui nii väga viriseva titega ringi kolada tahate Või veel parem-kolage oma kolamised ära ja siis tehke titt valmis,et oleks aega temaga tegelda .
E
EV aktsionär  /   21:13, 18. juuni 2017
sest inimesed kardavad TÕTT.
N
no näed  /   22:44, 18. juuni 2017
isegi kirjapildis TÕDE kardetakse, et miinused. Igatahes olete kinnitanud mu arvamust, et reetureid on siin piisavalt.
  /   14:26, 19. juuni 2017
Sassis?
A
Alla  /   14:36, 18. juuni 2017
Ma ei saa aru, kuidas te saate võrrelda täiskasvanu urineerimisvajadust ja imiku tühja kõhtu?
Täiskasvanu oskab wc-ni kannatada, imik aga tahab süüa nüüd ja praegu. Ma elan Jõgeval, aga tihti pean Tartus käima asju ajama ja sõltun rongiaegadest. Ma ei saa nüüd imikule öelda, et kuule, oota paar tundi kuni rong tuleb, kodus sööme.
P
Peale  /   22:05, 18. juuni 2017
mis siis saab kui mul tuleb .ikuisu.Kas tuleb asi käsile võtta vaatamata asukohale.
  /   14:27, 19. juuni 2017
Ega su enda kommentaar targem pole.
I
Indi  /   22:27, 19. juuni 2017
Sa ei ole ainus, kellel sellsed asjad ette tulevad. Usu, kõike saab ette planeerida ja mõelda, mis ja kuidas saama hakkab.
J
jj  /   13:23, 20. juuni 2017
kas sa , pidev reisia, lutipudelist oled kuulnud.
Peaasi, et saab ennast paljaks kiskuda! Ja praegu on sul just hea võimalus.
L
lutipudel?  /   19:55, 20. juuni 2017
Ma olen penskar, aga viimati sain piima tissist, lehmapiima pole kunagi joonud, kui sunniti, oksendasin välja.
M
Madu  /   01:01, 18. juuni 2017
Enamik vingujatest on ise kunagi seda sama "rippuvat tissi" imenud ja oleks väga häälekad olnud kui poleks seda soovitud ajal teha saanud! Kui laps sööb, pole sellest tissist sugugi rohkem näha kui rannas bikiine kandes!
M
Melu  /   07:37, 19. juuni 2017
Asi ei ole rinna näitamises, vaid lapses, kes peab sööma tolmus ning müras. Ema peaks ikka eelkõige mõtlema lapsele
I
Indi  /   22:32, 17. juuni 2017
Mina ei poolda avalikult rinnaga toitmist. ma olen väsinud seda kordamast, aga siiski kirjutan veel. Kui te toidate oma last avalikult, siis paratamatult on müra, helid, muusika jms. Kui te tahate, et teie laps sööb võpatades iga heli peale ja hakkab kiiremini imema ja ahmib omale õhku, siis laske käia. Ma arvan, et osad ei lähtu lapse heaolust vaid enda heaolust. ma olen ise näinud, kuida süks ema imetas last pubis, kus oli vali muusika ja laps võpatas pidevalt ja ema ajas pidevalt teda tagasi, kui laps keeldus. Selle asemel, et toita last, kuskil rahulikus kohas, kus laps imeb rahulikus tempos ning ta ei pea kartma, et rind võetakse käest ära. Kui te ka peale seda väidate, et lapse eine on teie jaoks tähtis, siis vale puha. Te ise olete endale kõige tähtsam.
H
hmm  /   19:49, 17. juuni 2017
Miks ei tohi siis pissida avalikus kohas ja oma tilliga lehvitada, see ju ka kehalilselt oluline tegevus nagu titel sööminegi
T
to hmm  /   07:25, 19. juuni 2017
mis sa seda tilli lehvitama peaksid?
J
just! ja pamperseid vahetada, see ka vajalik tegevus  /   07:57, 20. juuni 2017
mõned ühiselureeglid väidavad, et see pole sünnis? misasja on siin mingi äraspidi tõega. Täitsa teemast mööda? Lutt ja lutipudel on selleks välja mõeldud( et kisa poleks) . aga vaadake emmesid, kes on valges vaimustuses oma beebist, et KÕIK IKKA NÄEXID, ET T E M A L ON LAPS!! alailma riputatakse avalikkusse. fb, näitex, oma tittesid kui sünnib, kui roomab, kui voodit vedrutab.... igat olekut on kindlasti vaja KOGU ILMALE NÄIDATA?? Need rohkem pererõõmud ja vanaemade unistused!
L
Lubada avalikult naistel igal pool ja alati paljatetissidega käija  /   17:48, 17. juuni 2017
Seadus juba täna vastu võtta
L
Lõpp  /   20:01, 20. juuni 2017
diskrimineerimisele, kus on võrdõigusvoliniku silmad? Mehed tohivad, naised mitte?
A
A  /   17:28, 17. juuni 2017
Ah et siis kõik teised tohivad avalikus kohas süüa, aga imik mitte?! Isegi siis, kui kõht on nii tühi, et võtab lausa karjuma? Milline diskrimineerimine! Põhiseadusevastane.
V
veel üks probleem tittedega  /   15:33, 17. juuni 2017
Lennureis ja alla aastased lapsed nutavad terve tee südantlõhestavalt. Olen kolmel korral kogenud. Kardan, et neile mõjub kõrvadel halvasti lendamine. Ma viskaks need noored emad välja sealt, kes oma lapsi piinavad, et aga soojale maale sõita.
Ja siis 3-6 aastased , kes segavad teisi reisijaid, teevad mida tahavad. Tõmbas ühel vanemal onukesel prillid peast, lõugavad karjuvad. Emad aga vaatavad lakke, kui laps vahekäigus mööbeldab. Mida tuleks ette võtta ?
M
mari  /   15:35, 17. juuni 2017
Ma alati hirmuga vaatan , kas lennukisse lapsi tuleb. Kogemused on halvad. Miks ma ei saa lennata rahulikult.
E
ei tea  /   20:41, 17. juuni 2017
miks need tublid titemammad siis reisil lennukis titele aina tissi suhu ei topi. laps tahab süüa juuu.
T
tegelikult kõrvad  /   08:00, 20. juuni 2017
valutavad ja see peax hoopis imikutele ohtlik ta trumminahkadele olema, need pole ju veel suureks elux valmis?
  /   20:41, 17. juuni 2017
moded os lolliks läinud
M
Mona   /   12:50, 17. juuni 2017
Tunnen kaasa eesti emadele kes peavad taluma eesti yhiskonna nii piiratud vaadetega kompleksides inimeste tänitamist. Taaskord hea tunne , et eesti tolm on jalgelt pyhitud ja just tänu sellele haigelt mötlevale yhiskonnale.
  /   17:40, 17. juuni 2017
hea,et läind oled ja ära enam kunagi tagasi tule.
J
J:O:  /   10:39, 19. juuni 2017
Juba mõnda aega peab tõdema, et valitseb tendents kultuurset käitumist ja viisakust peetakse nüüd kompleksides vaevlemiseks, tarkust piiratuseks ja viisakust anakronismiks.
E
elan Iirimaal  /   16:44, 20. juuni 2017
nagu te teate on siin abort keelatud ja 3-5 last perekonnas täiesti normaalne nähtus.Lastega käiakse igal pool,kohvikutes,pubides ja kaubanduskeskustes.12 aasta jooksul ei ole ma näinud mitte ühtegi avalikult imetavat ema ega laste toitmise tuba.
M
mina ka  /   20:55, 20. juuni 2017
pole kunagi näinud kuskil, järelikult pole olemaski :). Aga sa näed ju ainult kakuneid, keda katkud :).
E
ema 47  /   12:00, 17. juuni 2017
Kui noor ema imetab last avalikus kohas,siis on kohe näha kehakeelest ja emotsioonidest,kas on uhke ,demonstreerib ja veel pahane kui keegi julgeb vaadata kogemata(silmakirjalik) või tõepoolest üritab last tagasihoidlikult toita. See uus generatsioon pole tõelisi raskusi näinud,on liiga mugavad,väga uhked loomulike asjade üle,hängivad ringi nagu ise tahavad imik kaasas jne. Mitte kõik kuid valdavalt.
Väikesed lapsed nutavad,hüsteeritsevad,röögivad avalikes kohtades,emadel ükskõik.Ausalt öeldes ajab ikka närvi ennastki,kui ei arvestata teiste inimestega.Vahel käib pealuust läbi.Olen tahtnud isegi sekkuda,kuid ilmselt see ei aitaks.Avalikes kohtades vaja käia,pole pääsu.
A
Aga...  /   11:34, 17. juuni 2017
Kui ma tahan avalikus kohas urineerida miks mind hakatakse kividega kohe loopima??? :D
T
Tundmatu  /   19:54, 16. juuni 2017
Minul on kuus last ja pole ma ühtegi julgenud rahvarohkes kohas sööta! Kannatsin ära või võtsin piima lutipudeliga kaasa! Peab ikka privaatsust kah olema !
A
aa  /   17:22, 16. juuni 2017
naised teavad et kui soodad last oigel ajal siis lapse tervis on parem. Saage oma kompleksidest ule ega kui tee ringi tombate ja naisi vahite siis naised ei ole paris sedasi. Ja lisaks naise ulakeha osa on lapse soogi koht mitte mingi pornofilmi tegalaskuju. ausalt oelda mul oleks kama kaks nendest kui lapsele suua andma ei peaks.
Lisaks laisad ahvid hakkate ise lapsele siis suua tegema ja massama pumpadega kui te sellega nousse ei jaa!
A
Alla  /   11:48, 16. juuni 2017
Postituse mõte ei seisne selles, et ma tahan avalikult imetada. Vaid selles, et kui ma kuskil väljas olen, ma olen sunnitud lapsele süüa andma avalikult privaatsete ruumide puuduse tõttu. Tehku ema-lapse tubasid rohkem ja imetavad emad ei pea siis tissi avalikult paljastama, et laps süüa saaks. Ma ei tee seda enda pärast, vaid lapse pärast, kel parasjagu kõht tühjaks läks.
Kahepalgelisus, jah! Propageerige siis edasi imetamist ja ärgu emad jumala eest kodust välja tulgu, imetagem ainult kodus ja väljas käia ei saa!
A
aa  /   23:00, 16. juuni 2017
ara kuula seda rahvast mehed on meile taiega siin pahe istunud lihtsalt aja oma mulli edasi mulle vaga meeldib et inimesed peaks aru saama, et need ei ole nisad ja ka rinnaga toitmine on normaalne tegevus mille parast ei tohiks sind kohe pornostaariks tembeldada. Lastele ees kuju ja suur tanu postituse eest.
  /   20:43, 17. juuni 2017
on küll nisad ja labane naine ei ole parem koeral tast.
M
mis mehed,  /   20:59, 20. juuni 2017
nad näeks hea meelega, hoopis arad ja väiklased naised siin hukka mõistmas.
J
jumala eest!  /   07:55, 16. juuni 2017
Mis hala, paljud imetavad aga nii, et ei kisu avalikult tissi paljaks. Võta kaasa suurem rätik, sall, lina viska üle tisside ja imeta last selle all palju tahad. Millegipärast aga meie imetavad emmed ei tule sellise asja peale, tehaksegi avalik väljanäitus ja siis halisetakse.
N
Nojah  /   06:13, 16. juuni 2017
Eks ikka sellepärast, et Avalikult. Liiga Avalikult.
  /   06:38, 16. juuni 2017
Meie, "hirmsa" nõukaaja emad, sättisime oma elu ja käigud vähemalt esimesel aastal ikka lapse järgi, mitte vastupidi. Imik sõi kõhu täis, siis pandi ta vankrisse ja mindi välja värske õhu kätte jalutama. kaubanduskeskusi küll polnud polnud aga poes käisime ikka ka, uskuge, poed on praegu iga nurga peal, siis pidime tunduvalt kaugemale "kärutama", sest autot igal polnudki. Aga kõik see sai sätitud lapse söögivaheaegadesse ja elu sai elatud. Mis nüüd siis viga on?
  /   06:38, 16. juuni 2017
Meie, "hirmsa" nõukaaja emad, sättisime oma elu ja käigud vähemalt esimesel aastal ikka lapse järgi, mitte vastupidi. Imik sõi kõhu täis, siis pandi ta vankrisse ja mindi välja värske õhu kätte jalutama. kaubanduskeskusi küll polnud polnud aga poes käisime ikka ka, uskuge, poed on praegu iga nurga peal, siis pidime tunduvalt kaugemale "kärutama", sest autot igal polnudki. Aga kõik see sai sätitud lapse söögivaheaegadesse ja elu sai elatud. Mis nüüd siis viga on?
  /   06:38, 16. juuni 2017
Meie, "hirmsa" nõukaaja emad, sättisime oma elu ja käigud vähemalt esimesel aastal ikka lapse järgi, mitte vastupidi. Imik sõi kõhu täis, siis pandi ta vankrisse ja mindi välja värske õhu kätte jalutama. kaubanduskeskusi küll polnud polnud aga poes käisime ikka ka, uskuge, poed on praegu iga nurga peal, siis pidime tunduvalt kaugemale "kärutama", sest autot igal polnudki. Aga kõik see sai sätitud lapse söögivaheaegadesse ja elu sai elatud. Mis nüüd siis viga on?
N
napakas ema oled  /   05:20, 16. juuni 2017
olen ise mitu last ära imetanud,aga mitte iialgi avalikus kohas,kuidas seda siis aru ei saa.Tiss välja poes,ametiasutuses jne. kas sul häbi pole,et ei leia lapsukesele omaette imetamiskohta.
M
miks  /   21:02, 20. juuni 2017
sa oma tissi siis nii vihkad? Oled nagu üks soomlane kunagi põletas tissi isegi triikrauaga.
H
Halloo imetav ema.  /   00:59, 16. juuni 2017
MILLEGA SA ERINED SELLISEL JUHUL LIPUTAJAST VÕI AVALIKUS KOHAS SEKSIJAST???Põhimõtteliselt pole keelatud aga meestel ja lastel kindlasti aga arvan et ka teistel naistel on rõve vaadatta kui sa oma tissiga kaubanduskeskuses liputad
  /   05:22, 16. juuni 2017
Kui tahad tissi liputada, jäta laps mängust välja!
E
ema  /   00:26, 16. juuni 2017
sina tahad imetada, et teised sind märkaksid. aga mina ei taha sind vaadata.
K
ka ema  /   11:26, 16. juuni 2017
Ta ei taha ju avalikult imetada. Pakun, et 99,99% ilmselt ei taha. Aga üsna paljudel siiski tekib vahel harva selline vajadus. Ei saa KÕIKI käike lapse söögiaegade järgi planeerida. Minul oli sagedaseim põhjus imikuga igakuine perearsti juures käik. Kuu aega ette aega kokku leppides on üsna võimatu ennustada, millal siis söögi- ja uneajad on. Tõsi, perearsti juures sai kohe kabinetis ära ka söödetud. Aga kui 1-kuune sealt otse nö elavasse järtsu eriarstiga konsulteerima saadeti, siis tekkis vajadus ka seal imetada. Loomulikult käib selleks ajaks suurem sall üle õla. Veidi suurema lapsega kulub see isegi kodustes tingimustes ära laps keerutama ja ringi vahtima ei kipuks :)
Olles oma kahte last kokku ligi 2a imetanud on väljaspool kodu ja mitte imetamistoas (v külas olles) imetamisi ette tulnud vast maksimaalselt 10x. Ehk siis mitte ülearu palju. suure tõenäosusega ei ole pooli neist kordadest keegi märganudki. Välistatud muidugi ei ole, et mõni arvaski, et ma NIMME olen läinud nt Laste Polikliinikusse on rindadega LIPUTAMA (lapse nägu rinda varjamas, sallist rääkimata, nibu pole kunagi keegi peale lapse nägema pidanud).
Mulle tundub, et selles dialoogis peetakse "avaliku koha" all silmas väga erinevaid asju. Kui imetav ema räägib avalikust kohast, siis peab ta silmas, et pole kodu v mõni spets eraldi suletava uksega ruum. Ka mittekäidav nurgatagune, kuhu kõigile on vaba ligipääs, on tema jaoks avalik koht.
"Dialoogi" teine pool kipub justkui aru saama, et ema tahaks kuhugi postamendi otsa ronida oma lapsele. Ilma salli v tekita. Ja igal võimalusel.
J
jeerum, jeerum ja sellised sigivad :(  /   00:24, 16. juuni 2017
kas on vaja oma titega ringi tuisata? egas tal iga tunni tagant kõht tühi pole, istu kodus ja sööda, milles probleem. ja siis pole temal veel ruumi piisavalt suur ja kujta ette, kella peab ka veel laskma, et sisse saada :D on ikka ülbust ja üleolevust nõuda, mõtleks, sigisid, nüüd peavad kõik kummardama su ees või?
?
?  /   00:04, 16. juuni 2017
Ma ei saa aru, mis paranoia nendel imetavatel emadel on? Kes ja kus neid "kividega pillub"? Sall, tekk või rätik varjamas ja enamik möödujaid ei pane tähelegi. Kui asja demonstratiivselt teha ja ise pidevalt jälgida, kas kõik ikka näevad, et imetad, siis võib halvakspanevaid pilke ja kommentaare ilmselt küll näha-kuulda.
K
kes pillub kive?  /   00:01, 16. juuni 2017
Lugesin kommentaare ja nendest selgus, et kivid ei lenda mitte avalikus kohas imetavate emade, vaid hoopis pealtvaatajateks sunnitud kõrvalseisjate pihta. Sest neil kõrvalseisjatel on halb ja ebamugav, kui nende nina alla tullakse nii intiimset toimingut toimetama ja rindu paljaks kiskuma.
Olgu mehed või naised, ise emad või lastetud - kellelegi ei meeldi see sundsituatsioon. Vaadake kommentaare ja plusse-miinuseid!
Samuti ei taha ju olla pealtvaataja potil istuva ja tagumikku pühkiva inimese juures, kuigi ka see on igapäevane toiming, millega kõik inimesed tegelevad.
K
kes pillub kive?  /   00:01, 16. juuni 2017
Lugesin kommentaare ja nendest selgus, et kivid ei lenda mitte avalikus kohas imetavate emade, vaid hoopis pealtvaatajateks sunnitud kõrvalseisjate pihta. Sest neil kõrvalseisjatel on halb ja ebamugav, kui nende nina alla tullakse nii intiimset toimingut toimetama ja rindu paljaks kiskuma.
Olgu mehed või naised, ise emad või lastetud - kellelegi ei meeldi see sundsituatsioon. Vaadake kommentaare ja plusse-miinuseid!
Samuti ei taha ju olla pealtvaataja potil istuva ja tagumikku pühkiva inimese juures, kuigi ka see on igapäevane toiming, millega kõik inimesed tegelevad.
K
Kristiina   /   23:25, 15. juuni 2017
Jah kui keegi suurt häda õiendada üritab keset tänavat ja ei korista enda järel siis on rõve. Põõsas pissimine ei ole väga rõve kõrvalt seisjale.Poolalasti inimesed ei häiri. Milleks. Pole ka ilus teistmoodi isikuid poolemeelseks nimetada.
K
Kristiina   /   23:17, 15. juuni 2017
Kirjutamata seaduste täitmine võik olla vabatahtlik ja mitte kommitav võõraste poolt. Eriti need mis ei kahjusta teisi. Prugistamine on rõve aga see on juba väärtegu ka. Olen 30 aastane angloameerika vaadetega noor.
E
eestlane  /   23:16, 15. juuni 2017
Ma ei saa aru miks ma ei või väljas nurka kakida. Pole ju vaja vahtida, aru ma ei saa!
E
eestlane  /   23:27, 15. juuni 2017
Alati kui ma nurka midagi sellist teen, inimesed hakkavad mind nende junnidega loopima, see on täiesti arulagedus, mis tänapäeva toimub. Ma nii pooldan seda piima andmist keset vöötrada. Kui tuleb kihk peale, siis peab ju kohe tissi suhu pistma. Nii nagu ma leian alati nurgad ülesse. Peaks hakkama tegelt ka ise vöötradasi kasutama.
E
ei noh  /   23:11, 15. juuni 2017
Ma tahaks pätsi panna avalikus kohas, nii loomulik tegevus ju, kõik me teeme seda. Milleks häbeneda ja varjata sellist asja, mida me kõik teeme ja sellest teame? Muide, lapse tegemine ka, e. suguühe. no vaat tuleb keset uulitsat lapsesaamise soov peale, saab seda siis keelata - nii loomulik tegevus! Imelikud inimesed...
L
lihtne vastus  /   23:02, 15. juuni 2017
Konkreetne vastus: sest naise rindu peab tsiviliseeritud maailm intiimseks kehaosaks. Ja alati leiab lapse toitmiseks mõne privaatse paiga. Rinnad ripakil käivad ringi džunglis pärismaalased, aga see ei ole sobilik meie kultuurile.
  /   11:01, 17. juuni 2017
jh, primitiivsete kultuuride esindajad ja loomad teevad nii.
T
tibu  /   22:48, 15. juuni 2017
huivtav, huvitav...tegelikult ei taha ükski endast vähegi lugu pidav naine teha seda küllaltki intiimset toimingut( lapse imetamine) avalikult, kõikide silme all....ainult veidi "metsapoole" võib vastupidiselt mõelda
N
no siin üks leidis, et 10 x on vaja olnud  /   08:13, 20. juuni 2017
ja see polevatki palju? ka külasolles jne. täielik inbetsill, millise lapse ta meile siia kasvatab??
S
Seks, et  /   22:44, 15. juuni 2017
Kui ma tahan avalikult vett lasta, mul on häda, miks mid hakatakse kividega loopima? Nüüd küsi oma küsimus uuesti kui oled sellele mõtelnud.
Rõve on - selline oleks vastus ja põhjus.
L
lapse  /   22:27, 15. juuni 2017
ja emme suhe peaks jääma koduseinte vahele,nii lihtsalt on vajalik ja viisakas,milleks beebiemal on asja kaubanduskeskustesse,ega meiegi pole eile sündinud.
A
AA  /   22:20, 15. juuni 2017
Ikka hakkavad, sest inimestel nii igav elu, et hakatakse tormi veeklaasis tekitama ja pseudoprobleeme välja mõtlema.
K
Kertu  /   22:20, 15. juuni 2017
See on uskumatu, kuidas see kommentaarium käima on läinud. Ausalt, ei oleks arvanud, et nii loomulik asi võiks kedagi nii närvi ajada. Ja ma ei ole igapäevane netikommentaator. Seekord lihtsalt tunnen, et peaks blogijale veidi toetust avaldama, sest tõepoolest, lapse toitmises ei ole mitte mingil moel mitte midagi häbiväärset või varjamist vajavat. Muidugi olen ka erapoolik, sest toidan ka oma last seal, kus parajasti vaja ja kui on valida haisva WC või avaliku koha vahel, siis valin rahumeeli selle avalikuma paiga. Sest tõepoolest, kes läheks vetsu sööma? Mitte keegi ei ole tulnud mulle imetamise pärast halvasti ütlema, mitte ükski mees pole jooksnud nuttes kaebama, et ma teda seksuaalselt ahistaksin... sest selleks ei ole lihtsalt põhjust. Vean kihla, et ka ükski siinsetest kommenteerijatest seda samuti tegema ei tuleks, sest päriselus ei ole keegi nii õel, et tuleks söövat last segama või tema ema peale näpuga näitama. Ilmselt ei ole enamik möödakäijatest isegi aru saanud, mis toimub, sest on väga lihtne riietuda nii, et imetamiseks tuleb paljastada vähem ihu kui seda üldse lapse pea tagant välja paista saaks. Ja isegi kui paistab, on seda igatahes vähem kui kas või ükskõik millises pesureklaamis. Keegi ei lähe nt kaubanduskeskusesse või kohvikusse spetsiaalselt selleks, et imetada või seda teiste ees teha. Jätkatakse lihtsalt oma igapäevaseid tegevusi ja kaasatakse neisse ka oma kõige lähedasem - oma laps. Emad ja imikud ei pea ainult kodus istuma ja kindlasti peaks meid ka huvitama, mida teised avalikust imetamisest arvavad.
K
Kuule kertu  /   23:13, 15. juuni 2017
Lapsetegemine kah nii loomulik tegevus, sa vist ei hooli sellestki, kui ise keset tänavad peale tuleb. Junni laskmine muide ka.
E
eestlane  /   23:24, 15. juuni 2017
Mõnus vaadata kui palju miinuseid Kertu mõttemaailm on saanud. Inimesed ei peagi selle peale nutma hakkama või mingis mõtte jubedalt tõmblema. Nad vaatavad sind, et sa oled lihtsalt peast soe ja tegelevad enda eludega edasi, sina aga ilmselt ootad pingsalt, et millal nüüd keegi ometi imelikult vaatama hakkaks, siis saaks oma "ükskõiksust" näidata.
Imelikud olete ja imelikkudeks jääte, ongi kõik. Imetage aga edasi avalikes kohtades, sest see on ju nii meeletu vajadus. Kohe kui laps küsib, hakka aga jooksma ja käske täitma. Siis imesta miks jube titekisa lahti on kui lapsuke mingil hetkel , midagi ei saa. Aga noh, imeta aga edasi, tunne ennast targana ja las enamus peab sind imelikuks. Kõik on OK.
T
Täpselt  /   00:32, 16. juuni 2017
ja tema jahub veel mingist pesureklaamist - näita pesureklaami millel poseerib äravenitatud, just sünnitanud, lottis kõhu ja tissidega naine? Pesureklaamis on nad kõik trimmis ja ilusad.
E
Ema  /   22:20, 15. juuni 2017
Üldse ei saa aru. Mul tütar 24 ja olen teda probleemideta imetanud kodust väljas. Jah siis polnud vaid mähkmevahetukohti.
N
nuu  /   14:25, 19. juuni 2017
kas nagu kauaks pole see imetamine külge jäänud? (irw!) aga tegelikult - no milleks on vaja imikuga kaubanduskeskustes ja kohvikutes-pubides hängimas käia? šoppamisega peaks ju ikkagi ühe söögivahega toime tulema, luhvtitada on ju parem kusagil pargis, ja hulka võõrast rahvast pole ju tita jaoks sugugi hea!
E
Eestlane  /   22:20, 15. juuni 2017
Käivad avalikus saunas alasti ennast teistele näitamas, aga ei salli tänaval laste imetamist
R
rix  /   22:17, 15. juuni 2017
Ei näe selles midagi imelikku kui emme oma last toidab. Ei pea selleks vetsu ega ka kuhugi mujale ebamugavasse kohta ronima. Need kõvad kriitikud võiks oma suu kinni panna ja tegeleda millegi asjalikumaga kui toitvate emmede piilumisega.
A
aga   /   15:18, 19. juuni 2017
. . .kui kogu toiming toimub avalikus kohas, ja seda nii avalikult tehakse, siis pole piilumises ka ju midagi imelikku. Las rahvas piilub, kui näidatakse. . .
L
Lumememm  /   22:00, 15. juuni 2017
1)Kas on raske mingi sallike kaasa võtta, millega Sa varjad oma last, kui ta rinda võtab?
Kui Sa loeksid Eesti rahvatraditsioonist rääkivaid raamatuid, siis Sa saaksid teada, et rasedus ja imetamine on pühad toimingud, mida varjatakse teiste eest, rasedust näiteks põllega. Et ennast ja last kurja silma eest kaitsta.
2)Miks Sa peaksid rinnalapsega üldse nii kaua kodust ära olema, et tal jälle söögiaeg tuleb?
T
Taevane arm!  /   23:25, 15. juuni 2017
No minu titt jäi paraku rinnapiimast ilma, kuna mul on lihtsalt nii kuradima häbi kodust väljas toita.Ja piim kadus 3-ndal nädalal. Kuna ma elan parajas sitaaugus, siis poodi sõit ja tagasi jõudmine võttis rohkem kui 3h aega. Laps tahtis aga süüa iga 2,5 tunni tagant. (PS! ma ei ela Eestis). Aga jah, keegi ei räägi siin ju nibudega vehkimisest. Paljusid häirib juba ka see, kui sa kuskil nurgataga salli all oma last üritad toita. Vältisin söögikohtasid , sest laps oli 10 kuud nendest pudeli piimadest koolik. Röökis 24/7. Aga inimesed ikka loevad seda , mida nad ise lugeda tahavad. Tegelikult on ühiskonna surve väljast nii ruut, et mitte lapsevanemad ise ka ei kujuta ette, kui palju probleeme ja sitta kaasneb RPA sisse toimisega. Kunagi ise lapsed saavad ja selle kadalipu läbivad, loodan, et teile tuleb see artikkel meelde. Ma imetlen neid emasid, kes vaatamata "kividega loopimisele" toidavad oma röökiva kisakõri ära ja lõppkokkuvõttes on kõik rahul .Mõelge kuidas te ise süüa saite, kui imikud olite. Täiesti haige ühiskond. Jumal sa näed ja ei mürista!
T
to taevane arm!  /   00:37, 16. juuni 2017
lastekaitse peaks su lapsi sinu eest kaitsma, sul ei ole kõik kodus. kohe ausalt, mine ravi ennast või anna lapsed ära, närvihaige :( kahju su lastest, meest sul ilmselt pole, kes sellist kannatakski.
  /   06:13, 16. juuni 2017
Taevane arm tõesti kui loll loba sul kokku kirjutatud.Jumal sa näed ja ei mürista, sa elad ju terves ühiskonnas, nagu väidad, aga närvid ikka sassis.
O
OH  /   21:57, 18. juuni 2017
TERVE UHISKOND TAHENDAB KAINET MOISTUST
Teie argumendid rinnaga toitmise vastu avalikus kohas
Ebamugav vaadata
Kultuur
head tavad
mees ja naine
uus polvkond sigitavad haigeid troppe
osade arvates peab sall peal olema
NAIDE TERVE UHISKOND
mees kaib alasti keha osaga naisel peab ka lubatud olema seadus uks
ulakehaga on last toidetud miljoneid aastaid
meil on meestele iga nurga peal pubid ja klubid aga kus on naiste kohvikud rinnaga toitmiseks?
Mis tunne on inimesel kui ta vaatab naist kes toidab last. Harjumatu ja kui see on ebamugav siis jarelikult seks object mida meie uhiskonnas enam olla ei tohi.
sest vagistamine ja ahistamine on keelatud.
Minu lapsed oleks turvalisemad kui enamus inimesed seda tagant suruma hakkaks.
T
täitsa nõus  /   17:50, 17. juuni 2017
Sinuga,et imetagu,aga võtku tekike või sall kaasa.Mul endal meeles üks vahejuhtum,kus juubilari lauas istumas mitukümend inimest,kõik rõõmsalt vohmivad kartulisalatit ja sülti,kui äkki üks daam oma kõrvaltoas kisava beebiga lauda istus.Kiskus oma pakid välja ja kukkus imetama.Terve seltskond lihtsalt vaikis ja oli äärmiselt ebamugavas olukorras. Enamustel kolksatasid kahvlid-noad tagasi taldrikutele.Samas selles eramajas oli piisavalt tube,kus saanuks seda imetamise toimingut läbi viia.Imetage kus,aga soovite ,aga katke ennast,siis või valige õige koht selleks.
J
Juku  /   21:54, 15. juuni 2017
Emis imetab avalikult.
Üldse ma ei saa aru mis vajadus on ronida oma vastsündinud ja veel väljakujunemata immuunsüsteemiga lapsega kuhugi rahvarohkesse kohta? Et nagu test et kui jääb ellu siis kasvatame edasi?
N
naine 60 pluss  /   21:44, 15. juuni 2017
Vot need on need kirjutamata seadused, millega meie põlvkonnad üles kasvasid, mida aga tänased vaatavad nagu siga uut aiaväravat! Uskumatu, kust see matslus on meie rahva sisse imbunud
  /   21:39, 15. juuni 2017
Eelmine aasta jaanipäev X maakohas oli rahvas kogunenud rahvamaja juurde. Aias põles jaanituli, rahvamaja oli avatud, sest seal töötas puhvet . Kuid üks noor naine istus rahvamaja trepile ja hakkas last imetama, rahva silme all. Tegelikult oli rahvamajas võimalik mugavalt istuda diivanil ja olla oma lapsega kahekesi. Lihtsalt ei saa aru?
M
Milles  /   21:38, 15. juuni 2017
probleem,viska tekk peale ja asi korras.
V
vaata  /   21:25, 15. juuni 2017
väljakujunenud hea tava ei luba seda,sellest peaksid aru küll saama.Kasvatuses on suured lüngad
O
on  /   23:50, 15. juuni 2017
Lodevus, nõdrameelsus ja süüdimatus. Loom teeb omai asju kus pähe tuleb. Inimest peaks loomast eristama mõitus, kasvatus ja kultuurne käitumine. Vulgaarsed ja madala QI-ga lapse sigitanud sellest aru ei saa., sest pn peast pehmed Opakas teeb mis instinkt ette ütleb
K
Kati  /   21:24, 15. juuni 2017
Mina ei saa aru, kuisa on lapse Imetamine liputamine. naine ei ole püksata.
Mehed käivad esimese sooja ilmaga paljaste tissidega tänaval avalikult ringi, rääkimata rippuvast kõhust. SEE ON MINU JAOKS LIPUTAMINE. MIKS MEES VÕIB PALJASTE tissidega käia, naine aga ei või?
K
Kui su tissid on ilusad  /   00:22, 16. juuni 2017
Ja sa oled vaba siis käi palju tahad, muidugi peaksid arvestama tagajärgedega sest on igasuguseid, isiklikult vaataks küll kui nagu noore kutsika ninad on, vahel on ka silmaga ilus vaadata :)
O
Oot...  /   00:41, 18. juuni 2017
Mehe rind on ilus vaadata? irw.
  /   10:09, 18. juuni 2017
on küll ilus vaadata.
N
nietzsche  /   21:13, 15. juuni 2017
Sellepärast, et on olemas niisugune mõiste nagu "kultuur". Titt nisa otsas käivad ringi ainult mustlaseided kuid nemad teadupärast tsiviliseeritud rahvaste hulka ei kuulu.
Muidugii võib avalikult põit kortsu lasta ja last imetada ning mind isiklikult väjga ei häirigi. Need on alamolendid oma murede ja rõõmudega. Samamoodi ei hakkaks ma ka koera kividega loopima.
K
kiiks  /   21:10, 15. juuni 2017
Miks sa tahad liputada? See ei ole ju normaalne. On asju, mida ei ole vaja avalikkuse ees demonstreerida. Istu lapsega kodus ja imeta seal.
K
kätlin  /   21:09, 15. juuni 2017
Imetan siis ja seal, kui laps seda nõuab. See, et teised imelikult vaatavad on nende probleem. Keegi ei käsi vaadata. Ma ei vehi rinnaga nii, et nibu välguks ja piima pritsiks. Kui vaja avalikult süüa anda, siis enamjaolt on mul tekike kaasas, mille ma siis peale panen. Püüan ikka ajastada nii, et ei peaks avalikus kohas last imetama, aga kui vaja, siis vaja.
V
Vanamees  /   21:29, 15. juuni 2017
ja kui häda tuleb ,siis ,,, kui vaja ,siis vaja !
J
Jumal tule appi  /   16:12, 16. juuni 2017
Kuidas sa haige inimese loom saad võrrelda LAPSE söötmist ja häda tegemist? Sinu sugune jobu ei vääri elu sees vanemaks olemist ja arvatavasti sa ka seda pole, et sa siin nii kommenteerid. Avalikusta oma päris nimi ja sa näed kuidas SIND kividega loopima hakatakse, et julged sellist võrdlust välja tuua. HÄBI
M
mida tähendab-sina tahad?  /   21:04, 15. juuni 2017
Kes sa selline oled? Kõlbelisusest ja eetikast oled midagi kuulnud?
K
Kui...  /   21:02, 15. juuni 2017
....pole keelatud,siis on lubatud ja kui lapsel kõht tühi siis tuleb toita ja ei pea arvestama mingite pooletoobiste vinguviiulitega.
K
Kui...-le  /   06:07, 16. juuni 2017
Arvestades su kommentaari, siis ise sa ju see pooletoobiline oledki.
A
Aga  /   20:59, 15. juuni 2017
Ehitage siis ka mõni selline ruum linna,kütke,puhastage,hooldage teda.Siis näete,kas jõuate ja tulete rahaliselt toime.Alati on hea ütelda,et miks keegi ei tee.
W
wc- s ju on  /   08:22, 20. juuni 2017
ema- lapse toakesed, saab ka mähkida ja pesta!
E
ema,naine  /   20:57, 15. juuni 2017
Sest ema ja lapse kontakt imetamise ajal on nende kahevaheline asi ja siin pole vaja võõraste ette tulla näitama. Sa kas hoolid oma lapsest ja toidad rinnaga kodus või ema ja lapsele eraldatud mugavas toas või ei sobi sa emaks. Nii ei saa. Sul kaob lapsega läheduse kontakt kui viibid avalikus ruumis imeamise ajal.
K
Kristiina  /   20:52, 15. juuni 2017
Ma otseselt vastu ei ole. Pooldan paljude asjade puhul mis toimuvad avalikus ruumis pead pöörata kui häirib. Isegi liputajat peaks rohkem ignoreerima kui ta ei aja käsi külge või ei sisene riideruumi.. Nad elavadki ehmatustest aga kui nad seda ei saa siis kaoks huvi kah.. Imetamine on aga vajalik tegevus. Päris söögilauas v.b ei sobi aga mujal ok.
T
tagasihoidlikkus eelkõige,mõnes asjas  /   20:48, 15. juuni 2017
Seda ei tehta sellepärast, et mingisugune soliidsus võiks vanadest headest aegadest ikka alles ka jääda. On ühtlasi inetu,kui rase oma 9-ndal kuul kõnnib tänaval, magu viimseni õieli T-särgis.
T
tegelikult  /   20:42, 15. juuni 2017
kui seda tullakse nimme tegema meesterahva silme alla avalikus kohas, siis see on seksuaalne ahistamine.
U
Urrr  /   20:40, 15. juuni 2017
Ma ka tahan onaneerida avalikult, miks mind siis kohe kividega loopima hakatakse...
T
tüdruk  /   00:00, 16. juuni 2017
lapse tegemine võiks ka sel juhul olla avalik tegevus kui midagi enam intiimset pole. Tissi võid ka lihtsalt niisama näidata, jäta imik mängust välja.
T
Täpselt  /   00:18, 16. juuni 2017
Mul sõber kelle sideütlus alati tuttavatele naistele on, et näitaks tissi, ma pole kunagi näinud,e t keegi talle siis näitaks - miks siis peidate? Tissid paljaks ja ei vingu.
  /   06:05, 16. juuni 2017
No osa inimesi peab tänapäeval kõiki toiminguid avalikult tegema,avalikus kohas seksimine on ok, lapse tissitamine avalikult on ok.Selliste elus on suured emotsionaalsed puudujäägid, sellepärast peavadki kõike seda normaalseks.
Z
Ziil  /   20:37, 15. juuni 2017
Olles ise oma lapsele 2 aastat rinnapiima andnud võin kinnitada, et tegu on täiesti napaka jutuga ja see naine ei ole lihtsalt peast terve. Kirjutada selline BS kokku ja rääkida kuidas imetava ema peale on mõelnud ainult lõunakeskus või kaubamaja.... et ega muud ei jäägi üle kui ikka keset tänavat tiss välja imetama! Mul ei jäänud kunagi mitte ükski käik tegemata imetamise pärast. Alati! ALATI leidus (kui selleks tõesti vajadus oli) kõrvaline kohake kus vaikselt ja rahus lapsele süüa anda, et siis jälle edasi toimetada. Mitte kordagi ei olnud mul tarvis võõraste silme all kusagil istuda ja last toita.
  /   22:01, 15. juuni 2017
Sama siin.
E
ema  /   00:31, 16. juuni 2017
+1p
Õ
Õpi lugema  /   16:07, 16. juuni 2017
Kas antud isik kirjutas KORDAGI, et on pidanud avalikus kohas tissid paljaks tõmbama? Oh juudas kus lennatakse kaela ilma et oleks ise artiklit lugenud. 😂
T
to õpi lugema  /   23:11, 16. juuni 2017
ah et diskreetselt (seda sõna sa kindlasti ei teagi, vaata sõnaraamatust) muudkui imetas, keegi ei märganudki, aga ikka tulid kambakesi teda muudkui kividega loopima :D on vast paha rahvas siin meie kandis :D
J
jhh  /   20:37, 15. juuni 2017
Sa ei pea rinnalapsega avalikus kohas kaua olema, otsi rahulikum koht. On lapsel parem ja teistel inimestel ka.
K
Kaja  /   20:37, 15. juuni 2017
Tissid ei ole toit ja neid ei pea näitama teistele. Kasuta salli.
M
Muri  /   20:34, 15. juuni 2017
Vastik vaadata. Miks nad seda oma kodus ei tee?!
Teine probleem on söögikohtades lõugavad lapsed, kes häirivad teisi külastajaid ja teenindajaid. Lastetuba peab ikka korralik olema. Kui seda pole, siis ei tasu välja sööma ja kaubanduskeskustesse ikka tulla :)
  /   23:20, 15. juuni 2017
Miks sa ise kodus ei söö?
  /   06:00, 16. juuni 2017
Lapsik vastus.
K
ka ema  /   20:33, 15. juuni 2017
iEi ole vaja rinnalapsega igal pool kooserdada. Mine jaluta ja toida looduses. .Väikelaps ei peaks kodust üldse üle paari tunni ära olema.
"
"Ema"  /   12:01, 16. juuni 2017
Eks sa istu siis oma võsukesega hommikust õhtuni kodus ja peida teda. Kõik inimesed ei ole kodukanad ja veel eriti suvel, kus tahavad kõik ringi käija ja ilma nautida. Miks peab ema oma väikse lapsega kodus siis istuma?? Rumalad koos siin 😂
K
kle rumal "ema"  /   23:08, 16. juuni 2017
sa võiksid tegelikult parem algklasside eesti keele õpikut kodus lugeda, piinlik on vaadata su soprdist, võiks ikka aru saada mis sõna on käija ja mis on käia. ja aru saada viks enne, kui jalgu hargitad ja sigima kukud. ja siis jätkub veel ülbust teisi rumalateks sõimata :D jeerum, jeerum millised ikka sigivad, aga no mida vähem mõistust, seda suurem pidavat sugutung olema.
H
Ha   /   16:27, 17. juuni 2017
Jargmine kompleksidega mees kes arvab et tema puksis ei ole koige parem!
N
no  /   22:43, 19. juuni 2017
aru ma ei saa, oled sa lihtsalt loll või mängisid lapsena puust mänguasjadega?
E
eriti suvel  /   16:09, 20. juuni 2017
ei peaks küll probleem olema kus last rinnaga toita.Parke on küll.leiad mitte eriti käidava koha ja toidad oma lapse.Olen seda isegi teinud ja see oli ikka sügaval nõukaajal kui keegi kusagil väljas last ei toitnud.
A
aga  /   20:30, 15. juuni 2017
Ma ei saa aru, miks naised hakkavad kiljuma kui mingid meesterahvad avavad oma mantlihõlmad?
T
to aga  /   21:40, 15. juuni 2017
sest naised on vaimustuses.
X
xxxx  /   20:28, 15. juuni 2017
Miks me ei taha olla sallivad näljaste lapsukeste suhtes?
O
oh,   /   20:25, 15. juuni 2017
aga sellepärast, et inimesed kipuvad silmakirjatsejad olema - ise kepivad iga nädal erineva partneriga, aga teist loobivad kividega lapse söötmise pärast - inimese loomus kipub selline olema
S
sooda oled ve  /   20:29, 15. juuni 2017
kus nad avalikult kepivad?
M
Maša  /   21:25, 15. juuni 2017
Kus see kividega loopimine täpsemalt oli?
  /   05:13, 16. juuni 2017
Afganistanis käisid imetamas?
U
uu  /   06:39, 16. juuni 2017
"inimesedkepivad iga nädal erineva.." Kas sinu nina ees?" Ja kust sa tead et see nii on, mida sa lahmid.
Laps ja imetav ema, see peaks olema nende kahe intiimne tegevus, pühendumine teineteisele.
Miks sa sellega eputad avalikkuses nagu laadaeit.
T
Tiiu  /   10:55, 17. juuni 2017
Lapse söötmine ei ole intiimne tegevus. Ema ei anna lapsele rinda mitte mõnuaistingu saamuseks, vaid sellepärast, et rinnapiim on lapse toit. Saage sellest juba ûkskord aru.
M
maag  /   14:50, 20. juuni 2017
ega siis intiimsus ainult mõnu ei tähenda. Ka siis, kui mehega kahekesi õhtust sööte, olete v-o intiimsed. Väikelapse ja ema suhe on üldse eelkõige intiimne, olete teineteise jaoks; siis alles ka avalik ema sotsiaalsete vajaduste tõttu ja pikapeale peab lapski sotsialiseeruma hakkama. Imikueas lapsel sotsialiseerumisvajadust kindlasti ei ole, temale piisab intiimsusest täiesti.
M
mees  /   20:21, 15. juuni 2017
aga MIKS sa TAHAD last avalikus kohas imetada?
lihtsalt mingi kiiks või tähelepanuvajadus?
S
Sellepärast  /   20:33, 15. juuni 2017
et lapsel on kõht tühi ja tahab süüa. Mis muid põhjusi saab veel olla. Kas sa sööd avalikus kohas tähelepanuvajadusest või on sul mingi kiiks? Või sööd ainult kodus ja väljas olles vetsus?
K
ka ema  /   20:58, 15. juuni 2017
Selleks ajaks lähedki koju kui lapsel on söögiaeg, rändama hakkad kui laps ei söö enam rinnapiima.
T
to Sellepärast  /   21:35, 15. juuni 2017
et mingi austus peaks teiste inimeste vastu olema. Otsi vaiksem koht ja pööra selg ja imeta palju kulub. Imetav ema võib olla lapse isale ilus, aga enamustele on paljad nisad vastikud. Mine Lõuna - Aafrikasse ja seal ainult imetagi. Suina ja sinu laps pevad teistega arvestama !
.
...  /   22:48, 15. juuni 2017
Pole vaja oma titega väljas ringi kolada ,kui vääksul söögiaeg.
A
anuaar  /   00:16, 16. juuni 2017
kui oled lapsega pikalt väljas siis pane piimpudelisse ja kui ongi nii.et laps pudelit ei taha on olemas sellised väiksed tekid linad mis saab üle õla visata,kui söödad last.ei pea ikka tiss rippakil ka avalikult toitma.
O
ootoot  /   00:27, 16. juuni 2017
hea ema sätib lapse söögikorrad nii, et need ei peaks juhtuma avalikus ruumis. mis su vabandus nüüd on? hakka paremaks emaks ja planeeri aega paremini, loomulik ju, et ema teab, millal lapsel kõht tühjaks läheb.
E
e  /   07:03, 19. juuni 2017
Ja mis siis see ema ja laps peale peavad hakkama, kes oletame on pärit maakohast, millele transpordiühenus linnaga hõre, ja on suures linnas arsti juures käimas,? Millal see laps peaks siis süüa saama või peaks siis ilma arstiabita jääma?
T
to ootoot  /   10:24, 20. juuni 2017
Hea ema? Sätib söögikorrad? Paarikuuse imikuga ei saa neid söögikordi nii hästi sättida. Kui imikul on kasvuspurt ja ta tahab iga tunni tagant süüa, siis teine variant on kõrvulukustav kisa ja nutt. Avalik ruum? Kuradi värdjad olete te, vastik silmakirjalik keskealine eesti rahvas.
Selleks, et mõni Toivo end SOLVATUNA ei tunneks, peab ema, kes on niigi räsitud ja väsinud, kuskil pimedas ruumis oma last toitma. Ebardid, raisk.
A
AA  /   22:22, 15. juuni 2017
Kujuta ette, et mõne jaoks see ongi täiesti loomulik ja suvaline tegevus.
B
BB  /   00:29, 16. juuni 2017
jah, äsja puu otsast alla karanud hõimudel küll. meie kandis ollakse enam arenenud.
P
Pastor  /   15:51, 17. juuni 2017
Nojah.Arengumaa Eesti.
M
mh  /   17:03, 16. juuni 2017
naised teavad et kui soodad last oigel ajal siis lapse tervis on parem. Saage oma kompleksidest ule ega kui tee ringi tombate ja naisi vahite siis naised ei ole paris sedasi. Ja lisaks naise ulakeha osa on lapse soogi koht mitte mingi pornofilmi tegalaskuju. ausalt oelda mul oleks kama kaks nendest kui lapsele suua andma ei peaks.
Lisaks laisad ahvid hakkate ise lapsele siis suua tegema ja massama pumpadega kui te sellega nousse ei jaa!
M
Mees Mina olen NAINE  /   16:31, 17. juuni 2017
See pole sinu asi mida mina tanaval teen. Kui tahan oma last soota siis soodan ja kui sina lapsele suua anda ei luba paki asjad ja koli oma sobra juurde. Kompleksidega vaike mees kes ei tea pere hoolitsemisest mitte midagi seksi hullus kiimas kult.
  /   22:57, 18. juuni 2017
Selline sõnavalik ja kirjaviis jätab küll väga nadi mulje. Mine ravile. Nt viharavile.
L
loodan  /   14:10, 19. juuni 2017
et sinusugusel lapsi ei ole ega tule - marutõbine ei saa inimese kasvatamisega hakkama.
M
mis see on?  /   18:03, 20. juuni 2017
... Seksi hullus kiimas kult? Oled sa kulti näinud?teeksid püksid täis kui näeksid. Metssiga võib olla ohtlik. Avalikus kohas imetamises pole midagi imelikku, kusemises küll.
V
vahel pole lihtsalt valikuid  /   20:57, 19. juuni 2017
mida väiksem on laps,seda tihemini tahab ta süüa, kuid näiteks paljud eriarstid on suurtes keskustes ja pole mitte mingit lootust lapse söögivahedel käidud saada.
Shoppamisel ja shoppamisel on ka vahe vahel - ja ma arvan, et väikelaste emmed ei shoppa ajaviiteks, kuid kui suuremad ja parema valikuga poed on kaugel, siis tekib paratamatult taas olukord, et vähemalt üks lapse söögikord jääb väljaspoole kodu. Ja imikule see ei loe, et emmel on kehv aeg - tema tahab süüa just siis kui tahab ja kui ei saa, siis nii mõnelgi pisikesel on kisa lahti. Ja siit tulebki artikli autori probleem, kus imetada, kui parajasti see vajadus peaks tekkima? Ja väike ei anna sulle eriti reageerimisaega....
Nüüd kuu aja pärast hakatakse kokku ostma koolikaupu ja nüüd kujuta ette olukorda, kui sel emal peaks olema kõrval esimesse klassi minev laps ja elab linnast väljaspool ja soov on ühe ringiga võimalikult palju võimalikult soodsalt ära tuua....
K
kopikas  /   20:20, 15. juuni 2017
mina ei loobi, me ju kõik sööme avalikus kohas, miks siis lape tohi? Lapse toit on rinnapiim ja seda saab tissist :)
N
nojah  /   21:36, 15. juuni 2017
see pole eetiline ja pole ka see, mida peab võõraste nina all tegema. See on ikka privaatne toiming. Inimesed ei pea ripendavaid nisasid nägema.
  /   21:55, 15. juuni 2017
Miinus tuli väljendusviisi eest.
  /   23:19, 15. juuni 2017
Ei ole privaatne toiming. Lõpeta rindade mõtetu seksualiseerimine. See on kõigest tiss. Saa oma probleemist üle.
/
/-le  /   00:23, 16. juuni 2017
vänt on kah kõigest vänt, las tilpneb, kui mulk lahti.
K
kle saa ise üle  /   00:26, 16. juuni 2017
lõpeta peenise seksualiseerimine, las igaüks kuseb, kus tuju tuleb, eks ole?
E
Eks  /   05:42, 16. juuni 2017
Ja kus see "eetika" kirjas on,kes selle välja on mõtelnud.Suured "mehepojad" imevad oma "tissi (pudelit)" rahulikult kus juhtub,peame grillpidusi (sööme ,matsutame kahe suu poolega) ja seda kõike avalikes kohtades.Ja kui kodus abikaasa tissitas,keerasid
selja või?Või on see kahjuks sellele inimesele nägemata-tundmata rõõm!
  /   05:56, 16. juuni 2017
Sassis?
J
jep  /   12:00, 17. juuni 2017
Aga niikuinii kusevad ju ....
  /   12:43, 17. juuni 2017
Midagi nii jaburat vöib tulla ainult eestlase suust ....
K
Katts  /   16:24, 17. juuni 2017
Teie jutust jääb mulje, et last polegi tissi otsas, tiss ripendab niisama. Minu mäletamist mööda katab laps ilusasti oma ,,toidulaua,, ära ja ei usu ma , et emmed loobiksid oma tisse kahte lehte, pigem püüavad end varjata. kui tänaval kohtab peaaegu paljaid rindu kahte lehte , siis see ei ole võõraste nina all? Minu meelest on siiski asi suhtumises, iga inimene näeb seda , mida näha tahab.
S
skay  /   21:01, 18. juuni 2017
kas või rongi istme peale jah? :)
E
EV aktsionär  /   21:14, 18. juuni 2017
Mis ajaarvamisest TOIT pole esteetiline?
T
to: Sassis  /   22:50, 18. juuni 2017
Emadus, edevus ja ekshibitsionism mõjuvad mõnikord nii...
M
mees  /   00:04, 19. juuni 2017
näha on ju tissid, mida muud seal on. ja ega need naised,kes oma tisse igal võimalikul ja võimatul juhul väkja riputavad, ei samuti täitsa terved. tootsi kersti oma endise vanamehe pulmas, tissid ripakil paljad? on see normaalne näiteks? kas tõesti mõni naisinimene arvab, et meestel jääb hing kinni kui ripakil tisse näevad? ! eutab see, mis on aimatav, tobud!
A
aga niii ongi ,vaata linnas neid dekoldeesid !   /   08:32, 19. juuni 2017
isegi et mida noorem see arvab ,et poistele - meestele meeldib ,arvan ,et niii see küll ei ole , mulle meeldib see eelmine kom. ,aga kas seda nüüd mõni mees on kirjutanud ,seda muidugi kahtlen , aga mulle meeldis ja niiiseeongi ...
S
saa nüüd aru  /   14:03, 19. juuni 2017
mehe riist on ka kõigest mehe riist aga kui seda avalikult näitad, siis on kohe liputamine
A
anuaar  /   00:13, 16. juuni 2017
mis sa sööd avalikuskohas paljaste rindadega või?
M
mh  /   17:23, 16. juuni 2017
naised teavad et kui soodad last oigel ajal siis lapse tervis on parem. Saage oma kompleksidest ule ega kui tee ringi tombate ja naisi vahite siis naised ei ole paris sedasi. Ja lisaks naise ulakeha osa on lapse soogi koht mitte mingi pornofilmi tegalaskuju. ausalt oelda mul oleks kama kaks nendest kui lapsele suua andma ei peaks.
Lisaks laisad ahvid hakkate ise lapsele siis suua tegema ja massama pumpadega kui te sellega nousse ei jaa!
P
Pastor  /   15:47, 17. juuni 2017
Kuradi idikatest moraalijüngrid! Mis te siis jõllitate, kui emme söödab, vaadake muid asju, mitte tissi otsas toituvat titte.Tissi te nagunii lapse varjust õieti ei näe. Misasi selle toimingu juures ebaesteetiline on??? Hulka ebasündsam ja suisa rõve on tänavapildis näha lotendavate rasvadega noori naisi, pool perset paljas ja mingi pael ümber puusade. Omaarust jube moekad, pandavad, tahetavad.Vot see on öäkk. Aga titeemmedel soovitan külma närvi säilitada ja kui keegi tänitama hakkab, need tänitajad sinna saata, kuhu päike ei paista. Kena suve!
  /   17:35, 17. juuni 2017
sa pastor pole vist ammu saanud,et nii kuri oled.mine metsa,kännu otsa ja poleeri seal käbi,rahuned maha.
P
Pastor  /   22:34, 18. juuni 2017
Esiteks pole ma kuri ja teiseks puudub mul vajadus lollustega tegelemiseks. Aga vanasõnagi ütleb, et igal lollil oma lõbu. Punu aga ise metsa poole.
M
mis sa pastor klõpsid  /   00:05, 19. juuni 2017
astu kantslisse, nõme vanamees
O
OH  /   21:59, 18. juuni 2017
TERVE UHISKOND TAHENDAB KAINET MOISTUST
Teie argumendid rinnaga toitmise vastu avalikus kohas
Ebamugav vaadata
Kultuur
head tavad
mees ja naine
uus polvkond sigitavad haigeid troppe
osade arvates peab sall peal olema
NAIDE TERVE UHISKOND
mees kaib alasti keha osaga naisel peab ka lubatud olema seadus uks
ulakehaga on last toidetud miljoneid aastaid
meil on meestele iga nurga peal pubid ja klubid aga kus on naiste kohvikud rinnaga toitmiseks?
Mis tunne on inimesel kui ta vaatab naist kes toidab last. Harjumatu ja kui see on ebamugav siis jarelikult seks object mida meie uhiskonnas enam olla ei tohi.
sest vagistamine ja ahistamine on keelatud.
Minu lapsed oleks turvalisemad kui enamus inimesed seda tagant suruma hakkaks.
L
laps ei ole MEIE KÕIK?  /   08:28, 20. juuni 2017
Laps on veel väljakujunemata nõrguke alles!