25 kommentaari

K
Kinni  /   14:35, 18. juuni 2017
Enne viis Vabaduse pst.Laagrisse.Nüüd viib Laagrisse Reigi tee ja pikaks ajaks.
T
tehku  /   17:18, 15. juuni 2017
ilus rand parem
A
Antz  /   10:12, 15. juuni 2017
Helsingis oli ka ettepanek viia sadam linnast välja ja laiendada autoteede arvelt jalakäiate alasid. Hääletati maha, sest soomlastel on aru peas. 9 kuud aastast on meie kergliiklusteed ja avalikud pargid inimtühjad, teadagi miks (vastik ilm). Ja need linnad, kes ei laiendavad linnaruumi omavad 90% osas allmaaraudteed. Meie rahvaarvu juures ei tasu ära (ka Soomes ei tasu). Selge on, et võitlus autode vastu on kohalikesse oludesse (hajjaasustus) mitte sobiv imorttrend. Sama nagu tšuktsisid veenda igapäevaselt lahtisi kingi kandma. jõudu.
M
Mattias Luha  /   13:20, 16. juuni 2017
Helsingi siiski veel täitsa plaanib seda: raskeveokid kesklinnas ei ole mingi juhul mõistlik.
A
Asjalik  /   02:10, 15. juuni 2017
Lõpuks ometi on ajakirjanikud ka asja tuumale pihta saanud. Reidi tee viib minevikku!
  /   23:59, 14. juuni 2017
Kesklinnas võiks autodel olla tunnipilet! Vahet pole kas sõidad või pargid, maksad viibitud aja eest.
R
Reidi tee ja Haabersti "sild" ei lahenda probleeme  /   21:29, 14. juuni 2017
Probleem 1: Kuidas saaks Viimsist ja Piritalt lihtsasti Laagna ja Järvevana teele (Russalkat nägemata)?
Probleem 2: Kuidas saaks Harkust ja Tabasalust lihtsasti Järvevana ja Laagna teele (Haabersti risti läbimata)?
Probleem 3: Kuidas teha Reidi teed, ilma Kadrioru lossi, Kadrioru pargi, Russalka ja ranna kooslust lõhkumata?
Probleem 4: Kust sõidetakse siis, kui Pirita tee on üritusteks suletud või halvasti läbitav?
Probleem 5: Kust sõidetakse siis, kui Saku Hallis, Shkoda Jäähallis, Vabaõhumuuseumis, Loomaaias, "ränd-tsirkustes" või "Rocca"-kaubanduskeskustes on suured üritused?
D
da ferrari  /   18:27, 15. juuni 2017
Ikka kiirtrammi või linnarongi või metrooga. Autoga mitte kunagi. Miks pole hakatud rajama midagi sellist? Ilmselge planeerimatus ja peata olek linnavalitsuses, muud ei midagi.
M
Mattias Luha  /   13:27, 16. juuni 2017
Kaks väga lihtsat asja, millega alustada:
1) Muuta Sea Windi graafikut. Vanasadamasse saabub kell 17 ja väljub kell 18:30 kaubalaev, mis tõttu on otse tipptunnil kesklinnas 2 km jagu raskeveokeid.
2) Rajada Piritale lasteaed ja kool. Praegu sõidab Piritalt kesklinna iga päev 2000 last. Kool ja laseteaed on olnud viimased 12 aastat Keskerakonna peamine valimislubadus Pirital. 17 aastat võimul...
...ja üks natuke keerulisem:
Viimsis on korralik keskus olemas: kauplused, koolid ja lasteaiad on ühte kohta kokku koondunud. Seal on ka parkimiseks ruumi. Kui sealt panna kiirtramm linna käima, siis tekiks võimalus sõita Randveres ja Leppneemest Viimsi keskusesse, jätta auto sinna, sõita päevaks (kiiresti) kesklinna, tulle õhtul tagasi, võtta laps koolist-lasteaiad, käia läbi poest ja sõita tagasi koju.
J
Jaan  /   20:06, 14. juuni 2017
Reidi tee ongi mõeldud ettevalmistuseks kesklinna autovabaks muutmiseks. Autotransport suunatakse Reidi tee kaudu kesklinnast mööda. Või tahate Pirita kandi linnast üldse ära lõigata?
M
Mattias  /   01:56, 15. juuni 2017
Kahjuks ei vasta tõele: kesklinnast ei pääse mere poolt mööda. Või võigemini pääseb küll, aga kahes autoreas (Tööstuse ja Telliskivi). Need tänavad on juba täna umbes. Reidi tee ei aita kahjuks kuidagi linnast läbipääsemisele kaasa. Ainus tee on soodustada teiste transpordiliikide kasutamist.
D
da ferrari  /   18:31, 15. juuni 2017
Reidi tee viib vaid sadamasse ja natuke ehk ka edasi aga sellest ei saa kunagi magistraali sest automagistraalid on kõige halvemad kohad kus viibida ja linnaelanikud ning seal viibijad ei soovi neid. Ka autokasutajad ei soovi autoga teistele ja endale peavalu tekitada, paraku pole suudetud hakata ehitama trammi Viimsi/Haabneeme suunal
R
Reidi tee on tulevik  /   19:21, 14. juuni 2017
Puukallistajad on ennegi häid projekte tuksi keeranud.
  /   10:47, 15. juuni 2017
reidi teed ei tule.
E
ettepanek  /   19:15, 14. juuni 2017
igast parklast otse tunnel või sild parkija koju! see idee oleks kindel valimiste võit!
S
Sass  /   19:06, 14. juuni 2017
Loo kirjutaja võiks siiski nii palju aru saada, et pole mõtet rääkida rohelisest kesklinnast jalakäiatele ja jalgratturitele eesti kliimas, kus 12st kuust on umbes neli sellist, kus lume sadamise tõenäosus on keskmisest väiksem, küll aga on tihti vihm ja külm tuul. Ei tasu lasta oma mõttel lennata selle põhjal, mida näeme oluliselt rohkem lõuna pool olevates riikides. Jalgratas ei saa eestis kunagi massiliseks liiklusvahendiks ja ka jala käimine on ilma tõttu enamuse ajast väga ebamugav. Autotransporti tuleb igati soodustada, meil on vähe inimesi ja palju maad, on ruumi, kuhu probkeemideta teha teid ja tänavaid.
K
kim  /   19:17, 14. juuni 2017
Soomes on jalgrattad palju massilisemalt kasutusel kui meil. Ometi asub Soome palju enam põhja pool. Aga inimesele, kes harjunud igale poole autoga treppi sõitma, on seda kindlasti raske mõista.
K
ka  /   14:18, 15. juuni 2017
ei päde see jutt siiski. ka põhjamaade linnades (helsingi ja stockholm oma silmaga nähtult) on jalgratta- ja ühistranspordikultuur ilusti levinud. võiks soodustada sellist arengut siingi.
D
da ferrari  /   18:33, 15. juuni 2017
Soome üks linnadest kus ratas on aastaringselt levinud transport on Oulu mis asub pea Lapimaal
J
juh  /   17:53, 14. juuni 2017
Autotunnel on kaasaegne lahendus autodele. Maapealne olgu jalakäijate päralt.
J
Jah  /   17:50, 14. juuni 2017
kui mina elaks ka sealkandis siis võitleksin kogu hingest, et seda teed ei tuleks, aga muidu pole vahet, kas promenaad algab Russalka juurest või natuke rohkem linna poolt.
M
Mattias  /   01:59, 15. juuni 2017
Vahe on tegelikult väga suur: Reidi tee tänase lahendusega "keerakse tuksi" viimane liivarand kesklinnas - Russalka rand või kõnekeeles Inglirand. Tõsi, seal ujuvad täna aeg-ajalt fekaalid ja merepõhi on tselluloosi täis, kuid tegemist on siiski unikaalselt vaikse ja looduskauni kohaga, mida enamasti Tallinna suuruste linnades kesklinnast ei leia.
M
mööduja  /   19:40, 15. juuni 2017
Kalarand toimib ja on rohkem kesklinnas, kui Russalka.
M
Mattias  /   00:38, 20. juuni 2017
Kalaranda tuleb arendus ja liivarand peaks sealt mulle teadaolevat ära kaduma. Üsna kahtlane ausalt öeldes, aga avalik liigpääs merele pidavat säilima - eks näis.
S
see  /   17:42, 14. juuni 2017
linn ei saa kunagi normaalseks

Päevatoimetaja

Maarit Stepanov
Telefon 51993733
maarit.stepanov@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis