Et elada kauem ja tervena - selleks ei pea õgima ravimeid ja käima operatsioonidel. Sa pead lihtsalt korrigeerima oma toidulauda ja tegema mõned toredad muudatused elustiilis.

Mirror jagab kaheksa nõuannet, kuidas paremaid valikuid teha ja mille heaks.

1. Tarbi kurkumi, et vähendada põletike ohtu.

2. Söö rohkem lillat värvi köögivilju, et hoida kontrolli all vererõhku.

3. Joo vett sidruniga, et kaotada kaalu.

4. Söö rohkem kääritatud tooteid, et soolestik püsiks terve.

5. Söö vähem kiirtoitu, et vähendada riski haigestuda diabeeti.

6. Too mõjutusi oma ellu Vahemereäärsest toidulauast, et püsida sire ja sale.

7. Tantsi dementsus endast eemale.

8. Terve südame nimel maga korralikult.

Jaga artiklit

2 kommentaari

T
tuulika  /   23:45, 14. juuni 2017
Viimane oli küll suur tarkus, inimene saab ju ise valida, kui hästi ta magab?
U
Ulvi  /   10:06, 16. juuni 2017
Nii see ongi suur tarkus, väga tihti saabki inimene ise valida, millal magama läheb esiteks, kui ei istu pooled ööd telku ees või arvutis, nagu suur osa inimestest teeb. See muidugi oleneb olukorrast, on ka neid kes käivad öösel tööl või on väiksed lapsed, et aina ei saa öösel ka rahulikult magada. Aga jutt ongi vaid tarkusest, ja ykskord kasvavad ka lapsed suuremaks, siis vähemalt aega endale rohkem jne...:)

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis