139 kommentaari

K
KR  /   13:24, 17. mai 2017
Asendame nüüd selles loos EMA ehk naise ISA ehk mehega. Mis saab?
Ilmub igapäevane lugu Eestis, millest keegi numbrit ei teegi. Sest "isad" jalutavad iga päev laste juurest eemale ja vähesed võtavad vaevaks kulmu kergitada. Miks nii?!
Loos kirjeldatud ema pole ema tiitlit väärt, kuid samasugused standardid peaksid kehtima ka isadele.
M
Muinasjut lausa.  /   00:37, 17. mai 2017
Tütrel on suur süda, nüüd selles on rahu ka,..loodetavasti süda hakkab särama ka ajapikku.
M
Mrs.X  /   22:41, 16. mai 2017
Ehk avalikustatks meile tõde, et me nii huupi mudaga ei loobiks
I
Isegi  /   11:19, 16. mai 2017
mehhiko seebiooper pole nii naiivne kui see lugu!
  /   02:32, 16. mai 2017
tavaliselt kommides räägitakse asjast, siin igaüks oma seosukohtadest, keda huvitaks...
E
ellen  /   21:56, 15. mai 2017
Olin seal tööl kus nad tol ajal elasid. Olid mõlemad pered seal, on meelde jäänud mingi imelik suhe, mis tundus imelik. Kolisin sealt ära ja rohkem ei tea.
M
mari  /   19:45, 15. mai 2017
ehk leidis teise silmarõõmu ?
J
Jah  /   19:52, 15. mai 2017
kui ema käest küsiti miks ta nii tegi, siis ta ütles et tal on kõik pajebaat´
T
Tony  /   21:48, 15. mai 2017
ega kõik ei pea sinu sugused olema..!
E
eakas eestlane  /   19:42, 15. mai 2017
Ongi uus "Aastaema" meil olemas!
M
Mida ilkuda  /   19:23, 15. mai 2017
tore, et ema tuli nüüdki lapse juurde tagasi.Hurraa.MIna andestaks ka.
M
mida?  /   19:45, 15. mai 2017
ei tulnud ju? laps otsis üles ja sundis rongaemale oma andeksandmise peale.
K
Kõik on targad ja leilis.  /   17:28, 15. mai 2017
Aga tütar ju pole veel oma ema milleski süüdistanud. Võib olla ei hakkagi süüdistama. Tarku aga terve ilm täis, kes peksaks huupi, peaasi, et peksta saaks.
A
ahah siis  /   00:37, 16. mai 2017
et kui ohvril on näiteks stockholmi sündroom, ta ei süüdistagi kurjategijat, hoopis armastab, siis teised ka ei tohi? et siis selline blondiini loogika.
E
Et kui keegi kakelda ei taha,  /   06:16, 16. mai 2017
peab siiski kalkema. Sest sina tahad. Küll sinagi ükskord oma saad!
K
kuup  /   16:02, 15. mai 2017
Kõik tümitavad ema. Aga isa on puhas leht? Milline on mees kelle juurest naine tunneb, et peab põgenema, jättes oma lapse maha? Ma tahaks kohe küsida, et millega see isend hakkama sai. Mida ta oma lapse emale tegi, et too tundis vajadust sedasi kaduda nende elust.
T
to kuup  /   16:30, 15. mai 2017
Millegipärast kasvatas too "isend " üksipäini oma tütre suureks. Ja kuuldavasti igati korralikuks ning tubliks inimeseks. Ja hea ning ohvrist emake ei tundnud mitte huvigi, et kuidas nii väike laps ilma emata läbi saab. Enamasti võtavad põgenema sunnitud tõelised emad plehku pannes ikka oma lapse kah kaasa!
N
nuh  /   17:09, 15. mai 2017
Saunas räägiti, et tal ametlikku isa ei ole. Nii et ei saa siin isale küll plusspunkte laduda.
K
kuupile  /   16:37, 15. mai 2017
oi jumal küll, sa näed ja ei mürista! meie seas elavad nii rumaIad kuupid, kes arvavad, et ilmselt isa oli nii paha, et emal tasus jalga lasta ja JÄTTA LAPS SELLE ISA VALDUSESSE! kuidas võib nii loIIiks sündida?
S
s e l l i s e isa laps  /   17:07, 15. mai 2017
S e l l i s ed isad ei tee lapsele midagi.
kulla kuup  /   20:26, 15. mai 2017
on ka teistsuguseid naisi, kes leides teise mehe jätavad oma lapsed ja mehe kus seda ja teist,kuna uus armastus on nii pähe löönud, ja jätavad pere alatisek maha
T
to kulla kuup  /   00:38, 16. mai 2017
korrektsem oleks öelda, et on selliseid inimesi - nii mehi kui naisi. paraku nii on.
T
tütar  /   15:55, 15. mai 2017
Ma ei tea, kas ma ei saanud sellest eelmisest artiklist hästi aru, kuid miks ei pöördunud see naine politsei poole, kui teadis oma ema nime ja ka kõiki teisi andmeid. Tean juhust, kui üks inimene, kes otsis taga oma isa, kes ka temast väljagi ei teinud, pöördus politsei poole ja rääkis loo ära. Politsei kontrollis andmete õigsust ja andis inimesele tema isa aadressi. Isegi ei olnud juttu sellest, et ei tohi anda isa andmeid. Kui see tütar oli otsinud oma ema aastaid, kuidas see on võimalik, et ei saanud varem midagi teada. Arvan, et järjekordne leheneegrite poolt sulest väljaimetud lugu, et Emadepäev oleks ikka täie eest. Aga selline naine ei vääriks isegi ema nime, veel vähem lilli - mille eest - kas selle eest, et hülgas oma väikese lapse ja hiljem ei tundnud mingeid süümepiinu ja ise ei püüdnud oma last üles otsida.
T
to tütar  /   16:41, 15. mai 2017
alati on hea enne kommi kirjutamist süveneda. siis teaksidki, et tütar ise oma fb lehel selle loo just nii kirjutas, lehene:ger on süüdi niipalju, et tegi copy/paste.
ning kui vana sinu tuttava lugu on? andmekaitse teeb tiigrihüpet, vanasti saigi andmeid lõdvalt. enam mitte. kõigil on nüüd õigused, ka sel emal olla õigus leidmata. seda sallivad ju soovivad, et igal vä:rakal oleks õigused? nüüd ongi.
aga viimase lausega olen nii nõus, et valus on. see ei ole ema ega vääri küünemusta võrragi mingit austust.
A
Anna  /   17:42, 15. mai 2017
Kas DNA-analüüs on õldse tehtud? See võib mingi suvaline mutt olla, kes ülalpidamist loodab.
F
FBs  /   17:47, 15. mai 2017
Neidis suhtles ema sugulastega juba ammu FBs, ei saa ka aru, milleks selline üleriigiline otsing korraldati.
N
no aga  /   19:47, 15. mai 2017
15 minutit kuulsust käes :D fb rahvas jagas ja tundis kaasa, nüüd veel õhtuleht räägib. on ju uhke tunne ;)
A
ANDESTUS  /   15:43, 15. mai 2017
On asju, mida iialgi andeks anda ei saa... Armastust osta ei saa. seda kas on või ei ole!
Kõige valusam on lapsele see kui puudub emaarmastus. Tõeliselt tugev peab olema see tütar, kes suudab andeks anda! Mina oma emale ei suutnud, kuigi vaikis aastaid, kuid enne surma helistas, et tuleksin ta juurde, ma ei suutnud.... Ta suri mõne päeva pärast. Mu valu oli nii suur, et see lämmatas mu ja ma sattusin südamega haiglasse! Ei suuda ma enam kuulata sõna "ema", tema surmast on möödas juba aastaid...ainult valu on vähemaks jäänud!
EMAD, ÄRGE IIAL HÜLJAKE OMA LAPSI!
T
to ANDESTUS  /   15:55, 15. mai 2017
eksite, tugev olete Teie, kes andeks andmist mitte väärivale andeks ka ei andnud. ja see tütar, kes siin jutus on, on hoopis nõrk.
Õ
õige  /   16:42, 15. mai 2017
kergem on andestada kui oma põhimõtetele kindlaks jääda. enamusel mingeid põhimõtteid muidugi üldse polegi.
  /   02:21, 16. mai 2017
põikpäisus. kkui näed, et teine on arenenud...
  /   02:20, 16. mai 2017
doris kareval on ilus luuletus - anna andeks, lepi ära, siis su süda särab ka. ma olen selle järgi elades õnnelik, olen suutnud suht palju andestada, kuid igaühel on oma suutlikkus.
N
nii ja naa  /   12:24, 16. mai 2017
ma tunneks end kehvasti, kui andeks annaks asju, mida andeks andma ei peaks. tunneksin end jalamatina, kelle peal igaüks võib talluda, küll mina juba andeks annan. ei aitäh, mulle see ei sobi. kui tegi, vastutagu, mina andestust küll pakkuma ei kipu. elagu oma otsuste tagajärgedega ja saagu, mis ära teeninud.
S
Siin isa juhtum  /   15:36, 15. mai 2017
Isa, kes jättis samuti oma lapse maha 30 aastat tagasi, laps ei otsinud oma isa vaid Notar otsis peale isa surma tütre üles, kuna oli isal korter ja tütar võttis selle korteri vastu ja kadus jälle peale seda, polnud tal vaja sugulasigi, see, et sugulased hoolitsesid tema isa eest pole mitte midagi väärt, isegi aitäh ei öeldud.
.
..  /   15:50, 15. mai 2017
Miks see hüljatud laps pidi tänama mingeid inimesi, kes hoolitsesid tema hülgaja eest?
.
...  /   18:56, 15. mai 2017
no võttis pakutud korteri vastu aga isa oligi ju tühi koht ja need isa sugulased ka kes pole väikesest lapsest midagi hoolinud
  /   20:41, 15. mai 2017
miks korterit siis vastu võtta ei tohtinud? kas sulle pidi andma? inimene on isa hoolest ja armastusest ilma jäänud ja nüüd ei tohi korterit ka võtta. osta a j u omale. haige halb inimene oled.
J
jälle moded modereerivad  /   15:35, 15. mai 2017
ärge palun, siis jälle 3 korda üht ja sama kommentaari avaldage.
Ühest ehk aitab.
L
lp. moded  /   15:33, 15. mai 2017
mis on selles kommentaareis valesti, et te seda ei vaalda?
Kas tueb tõega jälle selle kommentaariga peatoimetaja jutule minema?
Veelkord siis sama kommentaar
Mis te siin süüdistate, tõrvate ja sõimate seda ema, kui te ise ei tea MIKS SEE EMA ÜLDSE TOOKORD LAHKUMA PIDI!
Meie vanatädil oli UMBES samasugume juhtum.
Mees oli vene ajal joodik ja õudsalt vägivaldne, peksis naist lõpmatuseni.
Poeg oli aga selle mehe suur silmatera.
Kui ükskord vanatädi jälle peale peksmist kohutava suure verekaotusega tänavale tuigerdanud, kus juhuslikult üks taksojuht teda nägi ja haiglasse viis, siis oli vanatädi seal elu ja surma piiril hingevaakudes küll üle noatera ellu jäänud, aga ei lubanud /ei soovutanud/ teda ka arstid tagasi minna. Vanatädi oli ükskord üritanud poega ära viia, mees oli aga peale juhtunud, saanud siis minema joosta.
Ja nii ei julgenud ta enam poega vaatama ka minna, kuna mees oli kõigile teatanud, et kui ta pojale veel peaks lähenema või järgi tulema, siis ta-pab ta naise ära.
Ja nii elas vanatädi kord siin kord seal tuttavate tuttavate juures, keda ta mees ei tundnud. Töötas ka vahetevahel kord siin ja seal juhuotsadel.
Pojale oli isa väikesest peale korrutanud, et ema jättis sinu maha.
Alles oma isa matustel kuulis poeg sugulaste käest seda tõelist ema lahkumise lugu.
Enne pole keegi julgenud pojale kõigest rääkida, kartes selle jõhkra joodiku kättemaksu.
Poeg hakkas siis ka ema otsima, kahjuks tulemusteta, ema oli juba varem surnud kui ta isa.
Ema surnud üksinda ja suure ja ränga lapsekaotusevalus üsna noorena.
Nii et, need siinsed ema sõimajad, kui te põhjusi ei tea, siis pange oma õelad suumulgud siin kohe heaga kinni!
T
taevas, miks sa ei mürista?  /   19:50, 15. mai 2017
ja AVALDATIGI peale poolepäevast ootamist samasisuga kommentaar KOHE KOLMEKORDSELT!
  /   13:47, 16. mai 2017
Ei usu seda lugu... Peaaegu tappis inimese ära, aga politsei (või miilits) midagi ei teinud? Naine lahutust ei algatanud (lahutusel tuleb laste hooldusõigus alati jutuks)?
A
AA  /   15:02, 15. mai 2017
Elu ei ole alati must-valge ja ilmselt ka siinkohal ei olnud päris nii, et ema heast peast jalutas minema vaid sellel olid oma põhjused. Tollel ajal puudus igasugune adekvaatne tugisüsteem nn sassis inimeste abistamiseks ka kõrvalolijad ei osanud abivajajat aidata vaid oskasid ainult hukka mõista (nagu suures osas praegugi). Inimesel võis olla tugev psüühiline kriis, mis võis olla mõjutatud ümbritsevast või tuli tema enese seest. Tegemist oli ilmselt lihtsa nõukogude inimesega kes ei osanud abi otsida ja ise ennast aidata muudmoodi, kui eemaldudes. Hiljem ilmselt kahetses seda kogu elu aga jällegi ei julgenud enam tagasi pöörduda, kuna kartis just seda sama tingimusteta hukkamõistu. Livika on hingelt ilus ja tubli inimene, et leidis emaga rahu. Edu teile!
L
loen ja imestan  /   15:59, 15. mai 2017
19 plussi? mis inimene küll mõtleb sel moel, et ju oli emal mingi põhjus ja aitas ennast eemaldudes? aga oma last, kes oli tema vastutusel? kuidas teda aitas? milline ema paneb oma vajadused esiplaanile? kas selline inim.... (siin käib väga halb sõna!) on üldse ema nime väärt? pigem sigitaja. aga teil jätkub jultumust sellist õigustada? selle asemel, et teguviisi hukka mõista? ärge siis imestage, kui noored, kellele titekisa närvidele käib või ei saa peole minna tite pärast, oma lapsed maha jätavad - need on teie sallivuse viljad. sest nad teavad, et küll keegi õigustab ja "mõistab". vastik lugeda lausa.
A
AA  /   16:16, 15. mai 2017
Nagu näha, siis teie jaoks ongi elu must-valge ja teil pole aimugi, et maailm on väljaspool teie roosat ja rõõmsat pesakest vägagi mitmepalgeline. Ka need need tänapäeva noored ei vääri halvakspanu vaid pigem tuleb neid juhtida õigele teele. Nad on veel ebaküpsed ja ei anna endale oma tegemistest ning tegematajätmistest aru ja ei mõista tagajärgi. Pealegi kuidas nad saaksidki, kui neil pole ei ühiskonnapoolset tuge ega ilmselt ka pere ei oska õigesti suunata. Ma ei arva, et nö sallimatus neid noori kuidagi aitaks - seda on nende ümber niigi piisavalt aga puudu on hoolivusest.
M
minge ravile  /   16:35, 15. mai 2017
ehk saab mõni arst teid veel aidata
A
AA  /   16:44, 15. mai 2017
Ma arvan, et kui tollel ajal oleks inimsed rohkem hoolinud, aidanud ja õigel ajal sekkunud, poleks see laps ilma emata kasvanud. Pigem vajavad ravi need, kellel puudub igasugune empaatiavõime ja kõike võetakse iseenesest mõistetavalt.
A
AA  /   16:51, 15. mai 2017
Enamus inimesi sellises olukorras oskavadki ainult pead vangutada ja hukka mõista. Vähe on neid, kes esitavad hoopis küsimuse, et miks see nii juhtus ja kas saaks kuidagi aidata.
T
to AA  /   17:15, 15. mai 2017
irw, et siis laps tagasi anda sunniviisiliselt naisele, kes soovis tast lahti saada? vastupidi, kaugele lapsest oleks pidanud sellise hoidma, pärast peksab veel surnuks. selliseid emasid ju küll olnud. aga sina õigustad, arusaamatu, mis inimeste peas toimub. ükskõik kui vä:rakas inimene on, ikka tuleb õigustada ja mõista ja andeks anda ja toetada. sinusugune ilmselt palub ka pärast oma vägistajalt andeks nagu rootsi meespoliitik, kelle must jun: vägistas. poliitik tundis end süüdi, et rootsi pole ikka piisavalt teinud nende integreerimiseks ja seetõttu tal nagu oligi õigus oma frustratsiooni välja elada ja poliitik vägistada :D
oeh.
A
AA  /   17:35, 15. mai 2017
Sinu kommentaarile on raske üheselt vastata, kuna sul on ikka väga piiratud maailmavaade ja mul oleks enda seisukohtade põhjendamine väga keeruline antud situatsioonis. Las sulle jääda sinu arvamus. Loodetavasti saad kunagi aru, et selline ellusuhtumine ei vii millegi heani.
.
...  /   18:59, 15. mai 2017
aga võibolla ta elas mingi aeg hoopis kuuse all,last ju ema sinna ei vii.Lapsel oli ikkagi katus pea kohal.
"
"kohtumeestele"  /   14:42, 15. mai 2017
Piiksuhiirena oleksin samuti vait,kui oleksin lapse mahajätnud ema, sest arvaksin, et ta ei taha mind tunda. Nii et ärge jaurakse siin, et vaat kus n ü ü d jne. Tütar otsis ema,leidis ja see oligi eesmärk. Meedial aga oli vaja klikimasina kangid oma pihku saada ja sestap ketras FB-lt omale loo.
J
jälle modereeritakse  /   14:35, 15. mai 2017
Mis te siin süüdistate, tõrvate ja sõimate seda ema, kui te ise ei tea MIKS SEE EMA ÜLDSE TOOKORD LAHKUMA PIDI!
Meie vanatädil oli UMBES samasugume juhtum.
Mees oli vene ajal joodik ja õudsalt vägivaldne, peksis naist lõpmatuseni.
Poeg oli aga selle mehe suur silmatera.
Kui ükskord vanatädi jälle peale peksmist kohutava suure verekaotusega tänavale tuigerdanud, kus juhuslikult üks taksojuht teda nägi ja haiglasse viis, siis oli vanatädi seal elu ja surma piiril hingevaakudes küll üle noatera ellu jäänud, aga ei lubanud /ei soovutanud/ teda ka arstid tagasi minna. Vanatädi oli ükskord üritanud poega ära viia, mees oli aga peale juhtunud, saanud siis minema joosta.
Ja nii ei julgenud ta enam poega vaatama ka minna, kuna mees oli kõigile teatanud, et kui ta pojale veel peaks lähenema või järgi tulema, siis ta-pab ta naise ära.
Ja nii elas vanatädi kord siin kord seal tuttavate tuttavate juures, keda ta mees ei tundnud. Töötas ka vahetevahel kord siin ja seal juhuotsadel.
Pojale oli isa väikesest peale korrutanud, et ema jättis sinu maha.
Alles oma isa matustel kuulis poeg sugulaste käest seda tõelist ema lahkumise lugu.
Enne pole keegi julgenud pojale kõigest rääkida, kartes selle jõhkra joodiku kättemaksu.
Poeg hakkas siis ka ema otsima, kahjuks tulemusteta, ema oli juba varem surnud kui ta isa.
Nii et, need siinsed ema sõimajad, pange oma õelad suumulgud siin kohe heaga kinni!
  /   14:32, 15. mai 2017
Mis te siin süüdistate, tõrvate ja sõimate seda ema, kui te ise ei tea MIKS SEE EMA ÜLDSE TOOKORD LAHKUMA PIDI!
Meie vanatädil oli UMBES samasugume juhtum.
Mees oli vene ajal joodik ja õudsalt vägivaldne, peksis naist lõpmatuseni.
Poeg oli aga selle mehe suur silmatera.
Kui ükskord vantädi jälle peale peksmist kohutava suure verekaotusega tänavale tuigerdanud, kus juhuslikult üks taksojuht teda nägi ja haiglasse viis, siis oli vanatädi seal elu ja surma piiril hingevaakudes küll üle noatera ellu jäänud, aga ei lubanud /ei soovutanud/ teda ka arstid tagasi minna. Vanatädi oli ükskord üuudnud poega ära viia, mees oli aga peale juhtunud
Ja nii ei julgenud ta enam poega vaatama minna, kuna mees oli kõigile teatanud, et kui ta pojale veel peaks lähenema või järgi tulema, siis tapab ta naise ära.
Ja nii elas vanatädi kord siin kord seal tuttavate tuttavate juures, keda ta mees ei tundnud. Töötas ka vahetevahel kord siin ja seal juhuotsadel.
Pojale oli isa väikesest peale korrutanud, et ema jättis sinu maha.
Alles oma isa matustel kuulis poeg sugulaste käest seda tõelist ema lahkumise lugu.
Enne pole keegi julgenud pojale kõigest rääkida, kartes selle jõhkra joodiku kättemaksu.
Poeg hakkas siis ka ema otsima, kahjuks õnnetu lõpuga, ta sai teada, et ema oli juba varem surnud kui ta isa.
Nii et, need siinsed kommenteerijad ehk selle ema sõimajad, kui te midagi ei tea, siis pange heaga oma õelad suumulgud siin kohe heaga kinni!
R
Rene  /   14:28, 15. mai 2017
Mitte kunagi ärge süüdistage oma vanemaid,ka mind jäeti maha ja ma tean mis see on aga mitte kunagi ma ei süüdista neid,sest tänu neile olen ma olemas ja olen see kes ma olen.
O
oi jummel  /   14:40, 15. mai 2017
miski peab olema sinul, sel vanemata armastusest ilma jäänud lapsel, väga viltu läinud, et sellist asja sallida. rongavanemad tuleb üheselt hukka mõista, punkt. normaalarenguga inimesel ei ole ühtki põhjust, mis õigustaks järglase maha jätmist.
mine, palun, tegele oma psüühikaga, ausalt.
.
...  /   19:08, 15. mai 2017
,,oi jummel,,sul omal viharavi vaja
M
Mini  /   20:07, 15. mai 2017
Viltu on ikka neil , kes andestada ei oska. Sinusigusestbon kahju, pikk tee veel käia
?
???  /   14:44, 15. mai 2017
Nii et pigem õigustagem või?
N
nii on  /   16:01, 15. mai 2017
ja vaata kui palju neid õigustajaid on? needsamad teevad ka ise valgustkartvaid asju oma lastega ja ei hoolitse nende eest nagu peaks. muidu ei õigustaks rongaema, ikka omasugused õigustavad.
!
!   /   16:31, 15. mai 2017
Sugulahinged ilmselt.
T
täpselt nii  /   08:10, 16. mai 2017
kui kirjutatakse mõnest lapsed häljanud isest, neid on meil tuhandeid, siis samuti lendavad samalaadsed kohe karjana kohale kraaksuma tuld ja tõrva lahmima ja õigustama.
  /   14:08, 15. mai 2017
Täitsa masendav, ainuke, kellel on õigus tige või solvunud olla, on tütar, aga tema on mõistev. Miks te ülejäänud tatti pritsite siin siis.
Y
Y:  /   13:51, 15. mai 2017
Mina tean,et ei jätaks kunagi oma lapsi maha-loobuksin iseendast ja heaolust.Kuid aeg näitab,et on igasuguseid inimesi ja ka selliseid kes on nõus lapsest loobuma enda heaolu nimel.
T
to Y  /   14:41, 15. mai 2017
ja see on lausa uskumatu, kui paljud neid kaitsevad! ma ei usu oma silmi! õudne!
T
to to Y  /   14:55, 15. mai 2017
solidaarsus ja hingesugulus vahest?
S
stocholmi sündroom  /   16:02, 15. mai 2017
needsamas sallijad ilmselt uluvad ka mugavuspagulaste õiguste eest. jube, kuhu me jõudnud oleme, kurjategijate õigustamine tundub nii paljudele ok.
.
...  /   19:10, 15. mai 2017
sa ei oska arvatagi mis naistega koduseinte vahel võib toimuda,sotsiaaltöötajad näevad nii mõndagi.
J
Joller  /   13:50, 15. mai 2017
Meenub laulja Joni Mitchelli ja tütre kohtumine. Nemad ei olnud näinund 32 aastat. Ühiselt edasi minemine on harv, aga siiski võimalik. Ilus lugu.
A
ah?  /   14:42, 15. mai 2017
et see on siis ilus, kui 32 aastat vanem ei ole oma lapse käekäigust huvitatud ja siis äkki on?
N
Nüüd on vana ja on abistajat - passijat vaja ,  /   15:45, 15. mai 2017
nooruses oli uihhh -aihhh ,aga nüüd teine lugu :P ,kui mina oleksin see ema ,siis oleks mul ikkagi ääretult häbi ja ei tea kas tahaksingi rohkem kui ainult näha ,oma maha jäetud - unustatud last ,kurb aga nii see oleks .
M
Mõistan  /   16:23, 15. mai 2017
Kas ikka on nii, et ei ole oma lapse käekäigust huvitatud. Iga inimene käitub nii nagu oskab, hetkel parimal moel. Hirm on oluline tegur. Mida rohkem on materdajaid, seda suurem on hirm. Aga minevikku tagasi ei too.
A
Aga  /   13:33, 15. mai 2017
selline ema ei saa kanda ema nime, tõeline ema ei jäta mitte kunagi oma last. Või oli 30 aastat hullumajas?
  /   14:01, 15. mai 2017
sa kuuud ise hullumajja!
T
to /  /   14:48, 15. mai 2017
Mida sa öelda tahad, et siin sõimled? Jään selle juurde, et ema ei jäta mitte kunagi oma last maha, vastasel juhul ei ole tal
peas kõik korras.
A
aga näe  /   16:03, 15. mai 2017
kolm miinust sul, kolm ema, kes jätaksid, kui enda huvid mängus. õudus, kui palju neid on!
.
...  /   19:20, 15. mai 2017
ja kes siin oma huvidest rääkinud on
M
m  /   13:13, 15. mai 2017
minul on ka hea meel,et nad teineteist üles leidsid! küll nad räägivad oma probleemid selgeks-mis see meie võõraste inimeste haukuda on! igal juhul edu ja õnne neile mõlemale! loodan,et neil oli ilus emadepäev!
P
Punkt  /   13:05, 15. mai 2017
Väga tore ju. Loodetavasti kohalikud rahahullud rongaemad teevad tulevikus sama.
Õ
Õnne ja rahu südametesse nii emale kui ka tütrele!  /   13:36, 15. mai 2017
Väga tore tõesti!
Miks sa; "Punkt", aga seejuures oma ta-tilätaka suust välja sülitasid?
Kas tõesti peab nii toreda ja südamessemineva uudise puhul ka ikka ta-tti pritsima!
Kes, kus ja millised on need rahahullud rongaemad, kellest siin jahud?
Oled ise üks neist?
  /   13:40, 15. mai 2017
mis sulle tehti mäluloputus või, et ei tea, kus ja kes?
  /   13:49, 15. mai 2017
Miks ei tohi selle artikli all teravalt kommenteerida? Terve õhtuleht ju vihaseid kommentaare täis. Miks te seda naist nüüd järsku poputate? Sest ta on valge? Kui oleks teistsuguse nahavärviga naine, siis ei jõuaks sinusuguse närvihaige vihaseid kommentaare üle lugeda.
T
to õnne ja rahu  /   14:44, 15. mai 2017
ta -tiläraka pritsisid ikka sina. jube, et on sinusuguseid, kes õigustavad kurjategijaid. ema, kes lapse maha jätab, on kurjategija. ja ei vääri mingit halastust ja andeks andmist. arusaamatu, et mõni laps andeks annab sellise teo.
?
???  /   13:04, 15. mai 2017
Imestan, mis ema see on kes aastaid, lausa aatakümneid oma lihasest lapsest ei huvitu. selle kaheaastasena rahumeeli maha jätab? Ma ei imestaks, kui mõni taoline lõpuks veel lapseltvanaduses veel toetustki lunima ning nõudma hakkaks.l
E
ei imesta  /   13:49, 15. mai 2017
lapse maha jätnud ema on väga suure ühiskondliku hukkamõistu all - algul ehk mõtledki, et asi ajutine...siis on juba tutvusringkond uus ja paljud ei teagi äkki, et laps kuskil. Hirm, et nende suhtumine muutub, kui teada saavad. Iseendas süütunne. Oluline on see, et asjaosalised ise oma asjad aetud saavad. Teistel pole asja kõrval tänitada. Iial ei tea me kõiki asjaolusid ühegi inimese loost.
S
Siiski  /   14:00, 15. mai 2017
Ei suuda mõista. Hirm, et uute tuttavate suhtumine muutub? Aga hirm, mida oma tütreke tundma peab, kui pole enam emmet? Mina andestada ei suudaks sellist käitumist oma emale.
T
to siiski  /   14:48, 15. mai 2017
tore on lugeda ka arukat kommentaari nende rongaema õigustajate seas. lihtsalt kohutav, et veel õigustatakse ema, kellel äkki "uued tuttavad muudavad suhtumist" kui laps on :D kuidas saab keegi nii haigelt mõelda? selline inimene ei saa olla normaalne. pigem peaksid tuttavad muutma suhtumist, kui saaksid teada, et naine on oma lapse maha jätnud. isiklikult kui teada saaksin, ütleksin ka otse näkku, mis sellisest inimjä-tisest arvan. selline pole inimese, naise ega ema nime väärt. ja peaks elu lõpuni elama häbimärgistatuna, mitte, et tema süütunnet nunnutatakse ja andeks antakse. haige ühiskond, täiesti haige ikka.
T
to ei imesta  /   16:36, 15. mai 2017
Nii et seltskond, sõbrannade arvamus, positsioon ja muu taoline on olulisem kui oma lihane laps, paariaastane ema vajav pisitütar? Imelik seisukoht igatahes!
  /   13:51, 15. mai 2017
Selliseid näiteid on küll ja veel, kus laps saab kuulsaks ja rikkaks ja üsna pea ujub ema või isa kohale.
M
mitte alati  /   14:37, 15. mai 2017
Kas Kerro isa ka on "kohale ujunud"? Kõnnib sealsamas.
K
kahjuks  /   14:49, 15. mai 2017
on vähe neid, kel on põhimõtted oaigas ja ütlevad siis oma rongavanematele, et tänan, ega soov suhtlemiseks puudub, elage nüüd oma elu edasi, mis ilma lapseta siiani elatud sai.
T
to /  /   14:52, 15. mai 2017
Selliseid näiteid on oh kui palju. Tuntuim vahest ehk John Lennon, kelle lõbus, vabadust ihkav ja seiklushimuline isa aastaid meredel seilas. Aga kui poiss Beetelsina kuulsaks ning miljonäriks sai, siis uus vanamees äkki välja ja nõudis oma osa. Ikkagi sigitaja või nii. John ei andnud talle mitte midagi. Aga vanamees leidis endale tuluallika sellest, et hakkas poja tänamatust ja kitsidusest ajakirjanikele siunama ja oma rräka viletsust haledalt kurtma, saades intervjuude eest väikesi honorare. Müüv teema ju!
14:52-le  /   17:15, 15. mai 2017
Ega ta ema parem polnud. Vahetult enne tolle surma leppisid ära.
J
Juura  /   13:56, 15. mai 2017
Seadusega pole inimesel, kes lapse kasvatamisse midagi panustanud pole, pole mitte midagi nõuda. Isegi kohtu kaudu ei saa ta lapselt hooldustasusid nõuda kuna pole ise lapse kasvamise aegu lillegi liigutanud.
K
Kuule Juura  /   14:14, 15. mai 2017
ära aja sellist juttu. Mul päranduse asjad pooleli ja oi veel kuidas ujuvad sellised kalad kohale, kes elus sees pole tundnud ega näinud.. Vanem on vanem, kas oli kohal või ei. Kasuisa seevastu aga ei saa midagi, kui pole regatud ametlikult isaks.
M
Mimmi  /   14:36, 15. mai 2017
Kui vanemlikke õigusi ära võetud ei ole,siis saab kõike nõuda!
T
to 14.14  /   14:50, 15. mai 2017
kohale muidugi ujuvad, saast saabub ikka raha jagama. aga võta advokaat, ei saa nad midagi.
  /   15:02, 15. mai 2017
on advokaat ja ei saa ta seaduse vastu. Tõesta mida ja palju tahad
M
mari  /   13:02, 15. mai 2017
Tegelikult ma ei tea, kuidas oleksin käitunud ja mida tundnud, kui oleksin olnud samas olukorras, kui see nüüdseks ema leidnud tütar. On olemas ju väga andestavaid ja üldse mitte andestavaid inimesi. Aga ma ei tea, mida ise teeksin, aga tunnen siirast rõõmu , et tütar ja ema siiski kokku said, tunneb ju tütar sellest rahulolu ja miks meil, võõrastel inimestel, peaks siis selle vastu midagi olema ! Me ei tea ju tagamaid, et nende üle otsustada. Edu ja õnne nii tütrele ,kui ka emale !
N
noh  /   13:12, 15. mai 2017
väärikas inimene peaks enda jaoks siiski ka läbi mõtlema, mis on andestamisväärne ja mis kohe mitte ei ole. minu meelest ei pea andma rongaemadele signaali, et pole hullu, küll laps andestab. mingi võõrtushinnangute süsteem peaks olema ikka inimesel enda sees. kui selline asi on andestamist väärt, siis on miski valesti süsteemis.
M
mari  /   13:56, 15. mai 2017
kas paned kohe sildi, et see tütar ei ole väärikas inimene !?
J
jah  /   14:51, 15. mai 2017
panen küll. maha jätmine on teinud oma töö ja see inimene ei ole päris terve.
N
noh-le  /   17:16, 15. mai 2017
"väärikas inimene peaks enda jaoks siiski ka läbi mõtlema, mis on andestamisväärne ja mis kohe mitte ei ole"
V ä ä r i k a s inimene andestab...
J
jah andestab küll  /   20:53, 15. mai 2017
aga see võtab aega. mina olen ka oma vägivaldsetele vanematele andestanud kui õnnetutele katkistele inimestele, kes pärit oma lapsepõlvest ja on teinud nagu osanud. see ei tähenda, et ma neid oma lähedasteks olen võtnud. see on see, kuidas ma iseendaga rahu olen teinud ja paranenud.
H
h  /   12:49, 15. mai 2017
Minul on küll hea meel.
R
Reede  /   12:35, 15. mai 2017
Mulle tundub, et ma ei tahaks oma ema/isa näha ega isegi teada saada, miks ta mind hülgas. Elagu oma elu ja ärgu lootkugi.
N
nagu sa tead  /   14:38, 15. mai 2017
Too ei lootnudki, aga tütar lootis...
J
jah  /   16:07, 15. mai 2017
eks tütrel mingi kompleks tekkinud sellest traumast, kui teada sai, et ema jättis ta maha. seda on maailmas küll ja küll. rongaema aga irvitab pihku.
16:07-le  /   17:17, 15. mai 2017
Minul,ka mahajäetul,küll ei tekkinud. Suhtlen oma emaga vabalt.
O
Omal moel ka  /   12:28, 15. mai 2017
aasta ema?
  /   12:46, 15. mai 2017
jah, tema nii kannatas, et lapsest eemal pidi olema.
.
.  /   13:46, 15. mai 2017
Noh, hea kui leidub keegi, kes vanainimest üleval pidama hakkab. Teisalt, ilma fakte teadmata ei ole mötet söna vötta.
H
hämmastav  /   12:21, 15. mai 2017
kui sallivad inimesed ikka on. ise ei suudaks ega tahaks anda andeks naisele, kes mu 2aastaselt maha jätab. aga facebookis käib kiidulaul rongaemale.
E
Ei saa aru nüüd...  /   12:14, 15. mai 2017
GENI andmetel on see "ema" ammu surnud, sünnikuupäev, sugulased, lapsed, nimed, kõik klapib.
Ärkas ellu?
Siin on miski jama!
M
Mis tegelikult toimub?  /   12:18, 15. mai 2017
H
Huvitav  /   13:23, 15. mai 2017
Eile oli GENI-s Elle Kook veel surnud, kuid tänaste andmete alusel on ta tõepoolest taaselustunud.
  /   13:39, 15. mai 2017
Surmaaega ju polnud.
P
Paljudel pole  /   14:00, 15. mai 2017
Pildiraam oli leinalindiga.
A
aga  /   14:52, 15. mai 2017
geni täitavad suvalised inimesed. tema arvas, et ju on surnud. see pole mingi tõestus. saad aru?
C
CV  /   18:24, 15. mai 2017
Genis on antud naisolevusel kolm abikaasat märgitud. Selge ju, miks saba seljas minema pani!
:
:)   /   13:53, 15. mai 2017
No see seal ei vasta kohe kindlasti tõele.Olen ka oma sugupuud seal vaadanud ja meie sugalaste andmed paljud valed.
U
Urrr  /   12:14, 15. mai 2017
ilmselt emal vaja kedagi kes teda üleval peaks hakkama pidama...
K
Karjuv viha  /   12:09, 15. mai 2017
Vot kahjuks ei saa ma aru. Abielud tulevad ja abielud lähevad - mõistan. Aga unustada oma laps? Sellin, eks su kaisus on olnud ja keda sa oled kallistanud kordi ja kordi ning kelle vähkremist sa oled öösiti rahustanud ja kelle esimesi samme sa oled jälginud. Vaadake seda pilti! Kuidas saab ema sellise lapse juurest ära minna? Mis moodi? Mees ajas minema - mis siis. Tuled ikka ja jälle tagasi, käid kooli juures. Üritad igat viisi kontakti saada temaga. Kujutad sa ette lapse emadepäevi koolis ja lasteaias? Millist valu sa oled tekitanud. Õudne. Monsterid on need emad ja isad, kes lapsed maha jätavad!!!! Monsterid!!!
M
Mida sa närvitsed?  /   12:17, 15. mai 2017
Alati ei ole vanemad kõiges süüdi. On ka lapsi, kes ainult vanemaid rahakotiks peavad. Kui seda ei saavutata, ollakse aastakümneid vanematele võõrad. Kui elamist, vara, oma nimele ei saa, pole vanemaid vaja. Tean selliseid vaata, et rohkem kui jooksu läinud vanemaid. Ma pole su peale vihane, aga kasva ja õpi. Ehk näed vanemast east hoopis avaramalt.
U
Urmas  /   12:39, 15. mai 2017
Närvilisele! Kas sa ikka seotud arikleid ka lugesid, et niimoodi lahmid? Mis ajast on 2,5 aastane laps vanematelt vara nõudja ja vanemate rahakotiks pidaja?
K
Kas sa, Urmas,  /   12:56, 15. mai 2017
järeldad ainult ühe lapse järgi tegelikku elu? Kus tead, et antud ema just omal soovil lapse hülgas? Nii kitsalt mõeldes oled sa küll eluvõõras.
T
to mis sa närvitsed  /   13:03, 15. mai 2017
üks räägib aiast, sina kukud aiaaugust vahutama. jutt on kaheaastasest lapsest, kes maha jäeti. sinu loogika järgi lasi ema jalga, et äkki hakkab laps muidugi kunagi raha välja pressima :D
on ikka tr oppe olemas.
A
ahah  /   13:04, 15. mai 2017
kelle soovil see ema siis apse hülgas? vanglas oli? kui ei olnud, siis ei kujuta ette, mis võiks takistada lapsega kokku saamist. ise emana ei tule küll ühtki põhjust pähe, mis võiks juhtuda, et ma oma lapse maha jätan. seda põhjust pole olemas lihtsalt. aga no rongaemad-isad on siis viskunud selle rongaema kaitsele.
P
Punkt  /   13:11, 15. mai 2017
No paljud tibid peavad just lapsi rahakottideks ju. Kui mingile rahakale mehele sünnitades rikkaks ei saanudki, siis mis selle lapsega enam ikka teha. Kõigil pole sügavaid emainstinkte, hoolitakse vaid iseenda ninaesisest. Nii need lastekodud tekivad.
T
teema algataja  /   13:18, 15. mai 2017
Nõuka ajal ei tehtud lapsi raha pärast.. Ja tõesti, kui laps hakkab kõike nõudma ja ei mõista raha väärtust, siis tuleb eelkõige peeglisse vaadata vanematel endil!!!
J
just  /   14:56, 15. mai 2017
küll siilatsid juba teavad, kuidas lapsi kasvatada :D pärast hüppab kõik andnud ja teinud isale kõrri, häbiväärne!
N
naisuke  /   17:49, 15. mai 2017
Et 2aastane nõudis vara, maja ja raha? Emal ei olnud või ei tahtnud anda ja laskis jalga...
T
to: 12.56  /   17:50, 15. mai 2017
No Sina oled kindlalt eluvõõras ja õnnelik pealekauba selle üle!
  /   14:03, 15. mai 2017
Ole nüüd rahulik- hullumajaauto on kohe-kohe jóudmas..
K
Kadri  /   14:24, 15. mai 2017
Just! Jätta maha nii väike laps. Sellises vanuses 😢 Mina ei suudaks andestada.
T
to kadri  /   16:49, 15. mai 2017
millises vanuses siis võiks, et suudaksid? 1? 3? 13? millal siis enam laps ei saa traumat, et ema ta maha jättis? näha on, et trauma on nii tugev, et otsib üles ja annab veel andekski. ikka selleks, et kuidagi üle saada sellest tundest, et mu ema jättis mu maha.
1
14:24-le  /   17:18, 15. mai 2017
Palju-palju hullem on jätta maha teismeline !!!
H
hea  /   12:05, 15. mai 2017
uudis, Soomes aga tulpe osta ei saa sest hooaeg on lõppenud
J
Juura  /   13:51, 15. mai 2017
Hahah. Taanis ka. Hooaeg lõppes juba aprillis. :D
V
vesi  /   09:18, 17. mai 2017
kobige tagasi eesti teie kaks