269 kommentaari

A
aga  /   12:51, 16. mai 2017
ma olen kuulnud võrnost nii mõndagi,mis au ei tee
L
Lible  /   13:25, 16. mai 2017
Ei olnud plaanis seda essu kommenteerida, aga see seebiooper hakkab üle viskama. Mees ju ise teab, mis elu ta on elanud ja kui "puhas" poiss ta on ja teavad ka paljud teised. Tema asemel hoiaks ma väga madalat profiili, enne kui mõni Maali maalt oma suu avab. Eesti on väike, kõik teavad kõiki ja seintel on silmad! Kui oled tuntud inimene, ei aita ka see, kui kasutad lõbutsemiseks mõnda teise linna hotelli. Hea soovitus, jää juba vait!
U
ussile  /   19:07, 16. mai 2017
Sinule ei tee au siin anonüümselt sisisemine.
L
Lelle  /   08:17, 16. mai 2017
Selle loo taustal meenub kunagine kaitseminister Andrus Öövel ja tema inetu lahutuslugu, kus abikaasa Anu oli väga-väga nördinud, et mees on võtnudtemalt kõik. Ka siis läks avalikkuses suureks aruteluks, olid samuti mingid korterijamad, rahajamad, Öövel ei pidavat pojale elatist maksma jne jne.
Kas tähsad mehed vajavad suurt skandaali? Ja tähtsate meeste naised seda ka pakuvad? Lõpuks vajub kõik vesiliiva, ole sa tähtis või tähtsusetu. Ainus, mis ravib, on hingerahu leidmine.
N
naine  /   00:47, 16. mai 2017
saan eksnaise jutust liigagi hästi aru,lausa hirmujudinad tulid peale,kui lugesin artiklit.Kõik see on olnud ka minu sõbranna peres.Aga tema sai sellest ärevushäire,mida ravib siiani.Just sellised pealtnäha klantsitud kujud ongi kodus sellised vaimse vägivalla tekitajad.Väga tore ja siira naisega tundub tegu olevat,kohutavalt kahju,et ta elu on niimoodi läinud.Aga loodan,et ta leiab armastuse ja ka pojal saab kergem olema.Kole ikka küll,kui enda isa nii halvasti kirjutab oma lapsest.Isad ei tee nii ei lastele ega laste emale.Kulla mees võta ennast kokku ja käitu väärikalt.
A
arvamus  /   12:24, 15. mai 2017
Miks lapsed ikkagi emaga läksid kui neil oleks Viimsi kodus isaga mugav elu. Hinnatakse ikkagi hingerahu rohkem kui häärberit. Järelikult see isa ei paku lastele turvalisust.
  /   13:19, 15. mai 2017
LapseD ei läinud, vaid 1 laps läks. Teine laps on Hiinas. Vaevalt selline täiseas laps ema juures mingit hingerahu otsib, tal ju pruut kes seda talle pakub.
K
kitsas king  /   11:02, 15. mai 2017
Võrno on eneseimetleja ja kloun, võiks õelda, et egomaniakk! Sellist raamatut ei taha isegi lugeda. Ja miks peaks sellise veel ise kirjutama? Vaadake seda NAIST - siiras ja vahetu, natuke kurb, aga silmad säravad. Kui asjad lähevad hapuks, ole mees ja lahendage omavahel ära, mitte ei hakka raamatut kirjutama...avalikult kiunuma?!
M
Maali maalt  /   18:57, 15. mai 2017
Ta kustutab agaralt kommentaare oma fb seinalt. Jätab alles vaid tema poolt olevad kommentaarid.
S
Statistika kurb tõde  /   11:01, 15. mai 2017
Igas viiendas paaris , kes igal aastal presidendi vastuvõtul käivad , toimub räige perevägivald. Mehed peksavad naisi ja ka vastupidi. Puudrikord on varjanud nii mündagi...
Viimsi kaikamehed hoiavad sulle pöialt.
H
Häli Maailma parim inimene   /   13:23, 15. mai 2017
Tundsin kunagi samu tundeid nagu Hanneski , kooselu ajal exnaisega. Mingitel hetkedel pidasin end hulluks ja õudseks inimeseks. Kuid polnud põhjust ,sest naine distantseerus meie suhtest labasel põhjusel, KÕRVALSUHE TEISE MEHEGA. Seda suutis ta osavalt varjata, kuniks avastasin arvutis säilivatest failidest kogu tõe. Ma vist armastasin oma naist ikka väga sest tõe ilmsikstulekul nutsin üksinduses nagu väikene laps ja sellel vist oli vabastav mõju ja aitas šokist üle saada. Kas ma olin peale seda veel endine, ilmselt mitte sest usaldus inimeste(naiste) vastu on kadunud. Meie kooselu jätkus veel aastaid kuid tagantjärele tean et oleksin pidanud lahkuma kohe. Minu vaikivast olekust taipas ta et olin alistunud ja käitus minu suhtes ka vastavalt. Naisest sai minu tujurikkuja aastateks. Põlastav salatsev suhumine said mulle osaks kõik need ülejäänud kooseluaastad. Hannesele kõikke kaunist, seda vajavad sarnaselt naistele ka mehed.
M
maailma parim mees  /   16:20, 15. mai 2017
Samasiin...enne seda oli 2 pikka suhet armastatu kõrvalt ja kui arvutist armuloo leidsin,siis süda lõhkes ja maailm läks katki...nii haiget tegi see reeturi reetmine.
M
Mei ei ole häda miskit   /   18:29, 15. mai 2017
Kroonikat ei osta ja kapis on poolik pudel viskit. Kuid eestlased, pidades silmas nii naisi kui mehi, seega eestlased kaovad varsti maamunalt sellise suhtumise juures. Moraalitu käitumine pärandatakse järglastele ja see paisub lumepallina. Üksikvanemate hulk suureneb ja ainult varakad inimesed pääsevad kergemalt, ülejäänutel probleemid elu lõpuni.
M
Mari  /   11:01, 15. mai 2017
Täiesti uskumatult veider, et nii paljud inimesed õigustavd Hannest ja tunnevad talle kaasa, küll on vaene mehike palju läbi elanud ja küll uute valimiste foonil mustatakse ja üleüldse tema eksnaine polnud mingi naine, vaid rumal elukaaslane, mis siis et koos elati paarkümmend aastat, millest sündisid ka lapsed! Täiesti haige ühiskond!
  /   13:20, 15. mai 2017
Tark kaaslane oleks kohe jalga lasknud. Ju siis midagi, mida meie ei tea, pidas teda kinni.
K
kinni peab usk  /   16:23, 15. mai 2017
et kaaslane saab ükskord meheks ja lõpetab mängud.
  /   19:50, 15. mai 2017
Usud ka mida räägid? Naine hea, inglitiibadega - mees paha, lausa saba ja sarvedega.
T
to mari  /   18:32, 16. mai 2017
Aga "Mari".. kas sa oled nende abieluvoodi kõrval istunud, kui nad sek sivad? Või ei sek sigi äkki? Nende köögis istunud, kui nad omi isiklikke asju arutavad?
Kust sina tead, mida inimesed tegelikult kodus teevad, kellel on armuke, kellel ei ole, kes esimesena tüli üles kisub? Võib olla, et Hannes on vägivaldne ja alustab mingit tüli. Aga võib olla hoopis naine tänitab ja tänitab ja tänitab ja tänitab? Siis viskab igal mehel ükskord üle.
Mina olin abileus 22 aastat, nendest viimased 10 ainult lapse pärast, sest naine lõi lit si ja ma oleksin tahtnud ta kodust välja visata. Aga mul oli lapsest tohutult kahju, minu ainuke tütar, kes oli siis 6 aastane. Ja kuidas ta alati oli nii õnnelik, et tal on toredad emme ja issi. Ma ei suutnud lapse pärast naisest lahku minna.
Haavad paranesid, aga mitte täielikult. Valu jäi. Ja lõpuks läksime ikka lahku, kuigi tütar oli siis õnneks juba täiskasvanuks saanud. Minu ülesanne oli täidetud, tütar üles kasvatatud.
Iseasi, et me ei hakanud musta pesu avalikkuse ees pesema. Pole küll tuntud inimesed ka, aga ka tuttavate ees me ei lahanud oma pereelu. See on eraasi ja näitab inimeste väärikust või selle puudumist.
Ei jäta kumbki asjaosalistest head muljet ja ei toeta kumbagi poolt, aga ka ei süüdista.
Sest me ei tea nende kõige intiimsematest ja isiklikest asjadest mitte midagi.
J
Järgmisele naisele....  /   10:24, 15. mai 2017
Huvitav.mis tunne on elada eelmise naise ehitatud kodus?Jagad ehk muljeid?
  /   13:23, 15. mai 2017
Mis ajast saadik oli see vaid naise ehitatud kodu? Naine panustas sinna vaid 40 000, ülejäänud oli Hannese müüdud korter + tema pangalaen.
N
No  /   18:22, 15. mai 2017
sa kohe eriline teadja, kas uus armuke!? Kuidagi kahtlane? ja siiski, segi pööras elu mehe egotsentrilisus ja selle tõttu lõhuti kolme inimese kodu ja hing. Aga sina oskad ilmselt ainult raha lugeda.
  /   19:51, 15. mai 2017
Need andmed on nad ju ise avaldanud.
  /   00:05, 17. mai 2017
Kas voodi osteti ikka uus,või magab uus naine samas voodis?
1
100 GA HANNES SINU POOLT  /   00:13, 15. mai 2017
Olen samuti kogenud analoogset naiste kättemaksu,lisaks veel lastele esoteeriliste loengute lugemine ja isa mustamine lõputult.Ja räägitakse et naised on õrnakesed ja mehed on alati sead.Tegelt on asi kordades hullem ,mehed ei räägi lihtsalt sellisest terrorist,naised aga lõhverdavad 100des kordades väiksematest intsidentidest.
K
kle  /   02:15, 15. mai 2017
imelik oled või? Mees ju kirjutas raamatu ennem ja tegi pereliikmeid maha.
E
Ei ole imelilk  /   13:27, 15. mai 2017
See lahkuelamise protsess käivitus kaugelt ennem kui päevikulaadse raamatu kirjutamiseks läks.
K
kle  /   17:17, 15. mai 2017
mis kättemaksust sa jahud, kui teine on ise alustanud? Ja siis tead ongi selle kättemaksu ära teeninud! Ja isegi kui see valimiste puhul nüüd üles tõstetud teema on, siis valijad peavadki teadma, mis inimesega tegu on!
O
On ära teeninud küll  /   18:26, 15. mai 2017
ikka ei pööra teist põske ette, kui ühe pihta juba mats käis.Sellised tüübid tuleb avalikkuse ette tuua ja ilma ilustamata- Hannese joru juba küllalt kuulatud.
T
to ei ole imelik  /   19:52, 15. mai 2017
Mulle tundus sama, sest raamatus on sellest märku antud.
N
no ja   /   01:16, 16. mai 2017
läinudki siis väärikalt lahku, mis tas pere kohta pska kirjutades pappi veel teenib.
K
KODU  /   22:49, 14. mai 2017
...Kui ma nagu õieti aru sain, siis kolis naine koos pojaga kodust VÄLJA 1-toalisesse üürikasse, mitte Võrno ei lasknud kodust ja pere juurest jalga, ei visanud pere kodust välja jne...
Kui inimene LÄHEB KODUST ÄRA, siis on see inimene ise enda hädades süüdi ja mitte vastupidi.
M
Marx  /   23:19, 14. mai 2017
Enne elas Võrno 5 kuud üürikas ja nuusutas ilma, siis kolis koju tagasi
N
Nojah  /   19:50, 14. mai 2017
Ära laiuta siin midagi selle Veneviha kaardiga. Ise oled naisepiinaja, kes rahvale teab mis isamaalast mängib.
V
valimised tulemas  /   20:06, 14. mai 2017
Võrno kandideerib Viimsis, valimisvõitlus on alanud! Kõik kõlbab lootuses kandidaati mustata.Ka eksnaise ärakasutamine meedia poolt.
V
Veidenbergi piiks  /   18:16, 14. mai 2017
Kas sellel sm.Palo sõbrannal on üldse moraalset õigust kritiseerida kellegi teise eraelulisi seiku?
Mina arvan, et ühel lapsepeksjal selline õigus puudub. Kõige targem oleks sellistel indiviididel vähem piiksuda, sest nende iga piiks võib vallandada totaalse p'''rahe nende enda isiku pihta;-)
https://innojairja.blogspot.fi/2017/05/innol-on-ka-oigus-oma-lugu-raakida-kogu.html?m=1
  /   20:15, 14. mai 2017
See on ju otseselt kriminaalne tegu, rihmaga last näkku peksta. Nii vana asja pärast ei hakka keegi enam uurimist algatama lapse raske füüsilise väärkohtlemise paragrahvi alusel.
M
mõned  /   17:56, 14. mai 2017
read lihtsalt haihtuvad.ei tea kas vene häkkerid või?
A
alati on  /   16:08, 14. mai 2017
teised süüdi ja kaabakad ,ise olen ingel.
N
No  /   15:57, 14. mai 2017
nüüd Võrno raamatut ootab suur läbimüük.Reklaam ju missugune.Kõik tahavad teada , kui "hirmus julmr" Hannes on.
  /   17:43, 14. mai 2017
Kui nad vaid lugeda oskaksid. Võibolla kuidagi diagonaalis oskavadki, kuid kaasa mõelda ei oska...
M
mel  /   13:11, 14. mai 2017
muidu võrno pealtnäha tore mees aga võrdlus jaak joalaga ei muudu olematuks elatise võlga või on seegi vale.
E
Elatise võlast   /   20:11, 14. mai 2017
artiklist teada ei saanud, küll aga 40 000 mida naine nõuab oma korteriosa eest.Ainus asi, mis jutus imestust tekitas oli see, et naine rääkis, et mees perele raha ei andnud, tema üksii muretses perele söögi, maksis laste trennid jne.Nüüd aga töötab 14 tundi ega tule ots otsaga kokku.Tegelikult peaks ju rahaliselt kergem olema, üks suu vähem toita.Täiskasvanud mees sööb ju palju.
  /   20:45, 14. mai 2017
Naisel 2 firmat - HV Haus OÜ ja Filo OÜ. Õmblemine on selline ala, et saab ka mustalt maksta. Me ju ei tea tema tõelisi sissetulekuid.
P
pole...  /   12:57, 14. mai 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
raamat   /   23:10, 14. mai 2017
ei ilmunud ju 2 aastat tagasi
M
Mis  /   12:48, 14. mai 2017
, Võrno on kurb, et temast hoopis raamatut ei kirjutatud v?
O
Onu Heino  /   13:01, 14. mai 2017
Eks raamat oleks ikka uhkem variant olnud.
V
võrno  /   20:13, 14. mai 2017
kirjutas ise raamatu, mille pärast abikaasa solvunud on ja mille tõttu ka see artikkel kirjutati.
E
eee-äää-ööö  /   02:19, 15. mai 2017
kas tõesti on olemas inimesi, kes ei mõista irooniat?
  /   12:28, 14. mai 2017
millises valimisnimekirjas inimene kandideerib,omab tähtsst vaid see,kuidas ta ennast prolele müüa suudab. Toompeale minnakse ikka omale kapitali koguma ja vanaduspõlve kindlustama. kas nyyd keegi tõesti arvab,et kui EKRE valimised võidab,siis eesti elu läheb paremaks? soovitan kiiresti arsti juurde pöörduda,sest selle inimese vaimne tervis ei ole kiita. poliitikud käivad käsu peale ka koridoris suitsu tegemas ja ennast WC kergendamas.see poliitika on teinud meie eestimaast 25 aasta jooksul tühja linnriigi,kus perifeerias elu välja sureb.poliitikuil ei ole aateid,vaid tyhi rahakott,mis kiiresti täitmist vajab.selles suhtes on Hannes Võrno kyll edukas olnud,et müüa on härra ennast hästi osanud.
K
kui ekre valimised võidab,  /   14:34, 14. mai 2017
ei muutu päevapealt miski,sest neil tuleb arvestada ka teiste parteidega,kes tahaks ikka ja jälle OMA rahakotti endisel viisil täita,kuid EKRE on näidanud,et vaatamata kõigele lähevad nad OTSE edasi.Selgroogu neil on.Programm on ka erinevalt teistest " näoga rahva poole"
Kõik sõltub rahvast-kas tahetakse ikka vanaviisi vireleda ja valida neid,keda sai juba pikalt valitud v liikuda muutuste tuules ja valida EKRE.
Võrno on haritud ja intelligentne härrasmees,kes end koerte haukumisest häirida ei lase.
Vastuseks:" Toompeale minnakse ikka omale kapitali koguma ja vanaduspõlve kindlustama." Ta ei ole toompeal,sealt tuli ta juba ammu ära,kuna leidis,et seal on igav.
Ühes artiklis ta ise rääkis sealsetest tegemistest.
  /   15:54, 14. mai 2017
selle Toompeale minekust kirjutasin ma üldiselt,inimene läheb ikka ju piruka juurde,sooviga midagi saada.Ise pean ma isast ja pojast Helmedest samuti lugu,sest mulle meeldivad inimesed,kelledel on midagi ytelda. on ausad ja nimetavad asju õigete nimedega. võib ju olla,et teen hr.Võrnole liiga,aga elu on näidanud,et poliitikas kogutakse ikkagi eelkõige mammonat.mitte et ma seda laidaks,eks ma ise samasugune,aga kes minusugust tyhikargajat sinna tahaks.
V
Võrno on  /   20:18, 14. mai 2017
riigikogus olnud, kuid lahkus sealt nagu ka Siiri Sisask ja Mihkel Raud.Nii et mammona orjaks teda ehk pidada ei saa, igaüks ei suudaks kergest rahast loobuda.Tavaline inimene peab ju väga palju tööd tegema, ilma et suudaks riigikogulase palka välja teenida vabrikus, haiglas või kus iganes.
M
matsu  /   14:07, 15. mai 2017
Kuidas saab ekre näoga rahva poole olla, kui ta kogu aeg kinnitab, et tema ongi rahvas. Kuidas ta saab näoga iseenda poole olla?
Mina kuulen ekre suust peamiselt halvustamist ja sõimu pidevalt, aga ma pole ekreiit, järelikult ei kuulu rahva hulka. Kui ekre võimule saab, siis lähen pagulaseks.
E
eestlane  /   11:44, 14. mai 2017
K
Kui   /   11:05, 15. mai 2017
see kõik on tõsi, siis küll on jube. Tegelikult naised olevatki julmemad, kahjuks.
K
kle Inno  /   16:52, 15. mai 2017
Ära topi oma üllitist iga artikli alla!
S
s.  /   11:40, 14. mai 2017
Pärast Võrno raamatu Missioon lugemist on mu arvamus temast 0. praegune süüdistuste loopimine on mõttetu. lugege raamatut ja näete, mis mees ta on. plaanis ka presidendiks kandideerida!!1
E
Ei OLe majuri!  /   11:46, 14. mai 2017
On vaid kapitaan!
S
Sisutühi jutt sul   /   12:11, 14. mai 2017
Kas järjekordne vene trollitškin kommimas ja tühja jutuga lahmimas.
  /   12:18, 14. mai 2017
lugesin samuti Missiooni,mulle meeldis. mees on aus ja kirjutab,mida mõtleb,ei ilusta. hakkasin temasse teistmoodi suhtuma. aus mees on. palju saavutanud .erinevalt minust,kes ma tavaline töll olen.
L
lugesin raamatut ja näen.....  /   15:57, 14. mai 2017
Seda raamatut lugedes ei tekitanud mulle küsimusi mitte tema peresuhted vaid hoopis see, milline on meie kaitseväe moraalne valmisolek meid kaitsta, kui sealsed sõdurid ei suuda üksteisele isegi tere öelda.
2013 aasta seisuga 9 surnut, 92 haavatut, neist 32 on praeguse seisuga püsivalt töövõime kaotanud.
Ja kaplan sügab tagumikku ning on ninapidi internetiostudes, kuidas saaks oma majakese kähku valmis ehitada...
http://www.postimees.ee/1171242/eesti-sodurite-10-aastat-afganistanis-9-surnut-90-haavatut
  /   19:05, 14. mai 2017
Võrno kritiseeris oma raamatus rohkesti sealse staabielus vohavat moraalipuudust. Eks ta sellepärast mõnele jalgu jäigi ja ärapanemiseks toodi ta isiklik elu lahkamiseks.
J
Jalgu jääb  /   20:22, 14. mai 2017
ta ehk sellepärast, et kandideerib kohalikel valimistel.Järelikult peetakse teda tõsiseltvõetavaks kandidaadiks.Aga isiklikus elus teevad inimesed ikka vigu, nii kasvataksegi suuremaks ja targemaks.
P
pensionär  /   22:42, 15. mai 2017
Minule kõge jahmatavam tõde raamatust oli see, missioonisõdurid varastasid tualettpaberit ja üritasid siis seda koju saata. Minul ei ole põhjust arvata, et Võrno valetas. Ilmsesti selline ongi missioonisõduri mõistus. Kurb olen.
A
ann  /   11:15, 14. mai 2017
Sellistel puhkudel on uskumine enamasti 60/40 mehe kasuks. Kui lugeda raamatut, siis ta on ikka natuke VING küll. On ta emme poeg??
M
Mida sa ann siis ka raamatust välja lugesid   /   12:16, 14. mai 2017
Mida pidasid natukeseks vinguks.
M
Meez  /   11:15, 14. mai 2017
Kogu selle loo varjus-ELAGU EKRE!
J
Ja trollikestele peamurdmist  /   12:23, 14. mai 2017
Lugege Missiooni
T
tähelepanek   /   11:08, 14. mai 2017
Üldiselt avaliku elu tegelane nii labast kõnepruuki ei kasuta ja see näitab inimese moraalset taset.Isegi kui mitmed faktid paika peavad peab jääma mingi austus oma laste ema vastu
V
villi  /   18:09, 14. mai 2017
normaalne ema ei hakkaks oma laste isa teiste ees halvustama
M
manni  /   21:07, 14. mai 2017
...aga isa võib soppa loopida palju jaksab...
M
ma   /   01:18, 16. mai 2017
veel isaks, et NORMAALNE isa
S
Sass  /   11:07, 14. mai 2017
Kartelliparteid on nii "solvunud" Võrno keeldumisest nende hulka kuuluda, et ründavad ja laimavad vahendeid ja abilisi valimat. EV tegelikkus, kahjuks!
M
Ma ei usu veel,  /   13:24, 14. mai 2017
et parteide tase nii madalal on, et ainult Võrno neid päästa suudaks.
P
parteide tase  /   20:24, 14. mai 2017
on madalam kui muru,v.a.EKRE
N
Nõus  /   21:54, 14. mai 2017
tingimusel, et EKRE ilma Võrnota
K
kujuta ette  /   11:06, 14. mai 2017
Mis nõiajaht see nüüd olgu, mitte sõnagi ei usu kunagi,kui hakkavad sõna võtma mahajäetud naised.
  /   12:30, 14. mai 2017
Minu arusaama järgi jättis naine ikka maha
  /   13:17, 14. mai 2017
Ja naine elab siiani üle et Hannes Võrno ei öelnud lahkuminemisel ühtki sõna. Küllap ootas et mees põlvili langeks.
  /   14:12, 14. mai 2017
mis mõttega, kui inimene ei taha ena koos elada siis saabki seda ainult aktsepteerida, sest motivatsioon on juba kadunud ja sellest ei tule midagi välja.
E
EKRE-le  /   10:37, 14. mai 2017
Kui loodate edule valimistel - loobuge Võrnost oma nimekirjas. Vastasel juhul ei võta ma EKRE juttusid perekonna pühadusest ja tähtsusest enam tõsiselt. Ega ka EKREt ennast.
E
eestlane  /   11:51, 14. mai 2017
EKRE on õige Eesti erakond ja nende poolt on hääletamine 100% kindel
K
kelle juttu te siis tõsiselt võtate?  /   20:27, 14. mai 2017
Kas Siim Kallase, tema on 45 aastat abielus olnud ilma skandaalideta truuduse teemal.
J
Jumalapärast  /   10:25, 14. mai 2017
ekre ei tohi võimule pääseda,need ju puhtad natsid.
K
kirjuta selgemalt,mina ei saanud aru, 10:25  /   13:13, 14. mai 2017
palun seda natslust punkthaaval ja detailselt,ehk saan aru!?
K
Kes meid juhivad  /   17:56, 14. mai 2017
Mina arvan, et natsionaal-sotsialistide ja sotsialistide vahe on ainult nüanssides ja kasutatavas leksikas. Seepärast tehkem kõik, et Eestis punased võimu juurde ei pääseks.
I
irw  /   10:24, 14. mai 2017
See on nagu Vene poliitika: See, mida mina teen on kõik hea, aus ja õilis, aga kui seda tehakse mulle on see täiesti lubamatu. Nagu Vronski eetika: teiste au haavata võis, aga enda au haavamist lubada ei tohtinud. Ainukese vahega, et tolle aja härrasmees naiste suhtes seda põhimõtet niiviisi ei rakendanud.
  /   09:53, 14. mai 2017
minule Hannes Võrno meeldib. Mees,kellel on oma arvamus ja kes julgeb seda ka välja öelda. Samas ei meeldi mulle Lauristini poolt koolitatud " ajakirjanikust sulesepad",kes teiste musta pesu õuele toovad. Hr.Võrnole aga jõudu,jaksu ja edu,igas ettevõtmises. Tubli mees.
A
Ah et  /   19:39, 14. mai 2017
Tubli mees? Mees kes mustab raamatus oma peret, laseb naisel koos pojaga ühetoalises korteris vireleda, ei maksa naisele tema osa ühisvarast välja. Tore mees ikka küll. Põhjendamatult ennasttäis nartsissist ja eneseimetleja pole kindlasti tore. Alati on teles ebameeldiva mulje jätnud.
A
Artikli lõpus  /   20:30, 14. mai 2017
seisis ju, et naine elab "väikeses kolmetoalises kalamaja korteris".Kui seda lõppu nüüd muudetud ei ole?
A
Ah et  /   19:39, 14. mai 2017
Tubli mees? Mees kes mustab raamatus oma peret, laseb naisel koos pojaga ühetoalises korteris vireleda, ei maksa naisele tema osa ühisvarast välja. Tore mees ikka küll. Põhjendamatult ennasttäis nartsissist ja eneseimetleja pole kindlasti tore. Alati on teles ebameeldiva mulje jätnud.
M
millegipärast  /   20:42, 14. mai 2017
on artiklis juttu kolmetoalisest väikesest kalamaja korterist, ehkki alguses on kirjas, et elavad pojaga ühes toas ja et neil ei ole voodit vaid üks diivan, mis pooelks tehakse (iste tõstetakse maha).Tänapäeval, kus mööblit antakse TASUTA ära ja korter antakse üürile möbleeritult.Või ei ole tegemist üürikaga? Segaselt kirjutatud artikkle, kehv ajakirjanikutöö.
E
ehk  /   17:23, 15. mai 2017
tuled selle peale, et vbl vahepeal on kolitud selle aja jooksul?
M
mm  /   09:41, 14. mai 2017
Tundub et tegemist on hoopis V. poolt korraldatud PR üritusega kiratseva raamatumüügi elavdamiseks.
R
Reaalsus   /   09:29, 14. mai 2017
Võrno on kiiresti vananev ja stressist räsitud mitte midagi oskav vanamehenäss.
P
Perekonnatuttav  /   09:28, 14. mai 2017
Kahjuks on see mida Häli ütleb tõde. Loomulikult kõik usuvad Hannest, sest ta on ju nii sharmantne mees, kes musta valgeks oskab rääkida. Häli lihtsalt ei ole püünele trüginud ja teda ei tunta. Aga 20 aastat on jagatud ühist elu ja Hannes ole nüüd mees, ning jagage selle ühise elu tulemus ära võrdselt. Kuigi Häli on nõus palju väiksema osaga, mis talle tegelikult kuulub. Ja see kuidas Sa suhtud oma poegadesse on väga madal. Mitte see lugu ei ole fõljeton vaid Sina ise oled üks följeton.
Praegusest elukaaslasest on kahju, teda ootab samasugune tulevik nagu juhtus Häliga.
N
nui  /   13:22, 14. mai 2017
Ei pruugi. Äkki avavad hoopis kohviku. Nagu Inno ja Irja. Iga pada pidi kaane leidma. Küll Võrnole ka paras kaas leidub. Siis saavad koos vinguda ja maailma kiruda.
M
mulle jäi segaseks  /   20:37, 14. mai 2017
Naine rääkis, et tema pidas üksi tervet peret üleval, kuna mees talle raha ei andnud.Nüüd, kus meest enam üleval pidama ei pea, peaks ju palju kergem olema?Töö on tal ju sama, üks poeg ka kodust lahkunud .
H
Horros  /   09:06, 14. mai 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
lugeja  /   10:52, 14. mai 2017
Igaühel võib olla oma arvamus, kuid sõnumitoojat pole vaja kividega surnuks loopida kui ta julgeb ka teise osapoole nägemuse lugejale vahendada võtta. Väga hea, et saame aimu, et kõik mis hiilgab pole kuld. Erialaline edukus mistahes vallas ei kompenseeri mingilgi moel puudujääke lihtsalt inimeseks olemises ja eeskätt selleks jäämises kriisisituatsioonides. Võrnol on olnud nii palju öelda kõikide teiste suhtes, mistõttu vahelduseks on hea olla ise kritiseeritav ja ennast mitte soengut pikemalt peeglist silmitseda
  /   12:17, 14. mai 2017
Vahe on selles, kes kuidas ütleb. Üks on jõuline ja armastab igal pool korrastatust. Teine aga on nagu niutsuv peni, kes alles 2 aastat hiljem avastab et tal on haavad. Kas ta läks ise LP-sse kurtma? Ma vähemalt nii palju sooviksin Hälist head mõelda, et ta ise seda ei teinud, vaid et Veidenberg keeras ta ümber oma näpu.
Vaadake Veidenbergi enda fotot seal artikli juures. Julma näoga naine.
H
Hah  /   13:51, 14. mai 2017
parim kommentaar:). Paljud mehed , kes pole abieluga rahul võiksid peeglist soengu sättimise asemel enda tõelise pildiga tegeleda.
K
kle vahe selles  /   17:28, 15. mai 2017
Raamat ei ilmunud 2 aastat tagasi, naine ei "kiununudki" kaks aastat tagasi lahkudes, vaid ikka alles peale mehe raamatut, millega too peale psa tegemise ka raha teenib.
L
lisaksin,et see eputrilla   /   12:08, 14. mai 2017
on saagimi sõbranna,no mida sealt siis muud oodata?-Ikka uudist-"naised saunas rääkisid!"
H
Horros  /   09:04, 14. mai 2017
Nalja teete, Ingrid Veidènberg (endine Tähismaa) EI OLE ju ajakirjanik, kirjutamine pole üldse ta tugevaimaid pooli. Vananev eputrilla.
O
onu heino  /   09:03, 14. mai 2017
kas te sellest, vaesed oinad ja kanad vähemalt saate aru, et omades vähegi adekvaatset elu ja mõtestatud maailmapilt,i saades aru, mida võrno on tundnud ja teinud, mõistes loova hinge väljendusi ja siseheitlusi, ei ole pööblil kohane kommenteerida ning veel enam arvustada asju, mida nad juba alates juuretasandist ei mõista.
H
Hannes Võrno  /   09:00, 14. mai 2017
Ei oska muud ,kui PANEME KINNI! või TEEME LAHTI! Maksku oma võlg ära,naine ju ei kaevelnud,vaid rääkis,rohkem halas ikka HANNES kui kurb ja halb tal on,aga võlg on võõra oma ja eksämma suvila mahamängimine POLE MEHE TÖÖ,ahaga ega ta mees olegi,vaid EPUTIS
U
uss  /   08:59, 14. mai 2017
Kadeduseuss see meie seas suurem uss!
E
Eks   /   08:58, 14. mai 2017
kevadel ikka laotatakse sõnnikut.
E
Elu  /   08:27, 14. mai 2017
Probleem on ühiskonnas laiem - kui midagi paistab liiga hea et tõsi olla, siis tavaliselt nii ongi. Fassaad paistab teistele inimestele korras ja imetlusväärne - selleks et 1 inimene saaks täiega rock'ida & egotrippida peab suhte teine pool tavaliselt kompromisse tegema. Tavaliselt sellest teisest poolest keegi rääkida ei taha.
G
Göring  /   08:05, 14. mai 2017
Untermensch jaurab siin..on vaid üks armastus,mis kaalub üle kõik armastused...
sellest saab kõik niisugune alguse.
M
Maali Edowlald  /   09:10, 14. mai 2017
Õige, halleluuja! On ainult üks armastus, see on armastus Jumala, meie looja vastu! Ja on ainult üks tõde - Issanda tõde. Kõik on tema kätes.
K
kättemaksuks  /   07:52, 14. mai 2017
võrnol läheb hästi ja õeluseussid on sellest marus.
laste ja raha teemaga annab mega valu tekitada.
M
miks ?  /   12:47, 14. mai 2017
kui tal nii hästi läheb, miks laseb siis oma alaealist poega elada koos selle emaga 1-toalises ahjuküttega pugerikus, elades ise Viimsi villas ? See pole ju normaalne, et 17-a- noormeees ja ema elavad ühes toas . Miks ei maksa ta oma võlga eksi ees ära ? Abielu jooksul soetatud vara on muide ühisvara, normaalseslt peaks see minema jagamisele lahutuse puhul.
  /   14:14, 14. mai 2017
Kui poeg on nii otsustanud siis saavad hakkama.
E
ei ela ühetoalises,12:47  /   14:54, 14. mai 2017
kolmetoalises ja priiskamiseks raha napib.
M
Mis  /   15:36, 14. mai 2017
sa vassid! Neil on 3-metoaline korter.Kui tahad midagi kirjutada, siis loe artikkel korralikult läbi.Ära niisama jahmerda.
K
korter on kolmetoaline  /   20:46, 14. mai 2017
kuid ajakirjanik kirjutas algul, et nad elavad ühes toas, kuna neil on magamiseks vaid 1 lahtikäiv diivan, mille istmeosa tõstetakse põrandale poja jaoks.Siit saigi tekitada mulje 1 toalisest korterist.Muide, vahepeal on kirjas ka, et peale lahkuminekut kolis naine kahetoalissse.Kehvasti kirjutatud artikkel ajakirjaniku poolt.
E
ehk  /   01:21, 16. mai 2017
ei taha poeg türannist isaga koos lada, aga isal kohustusd ikka säilivad. Ainult jobu hiilib kõrvale.
M
matsu  /   14:14, 15. mai 2017
Kust otsast tal hästi läheb?
Seda pole kuskilt näha.
R
rahahälin  /   07:47, 14. mai 2017
kogu hälisemine käib ju ainult raha ümber. sina said raha, mina tahan ka, raha sul ju on, nüüd mulle kõik jne.
K
krt  /   09:17, 14. mai 2017
mis siin vaielda, fakt on et naine andis vanemate suvila müüügi raha ühise maja ehitamiseks ja lahkuminekul pididanuks sellegi raha tagasi saama, kohtuskäimine on kallis, eks on teisigi rongaisasid kes lastele elatusraha ei maksa peale Võrno.
  /   10:20, 14. mai 2017
Siis tuleb tõestada, et andis sellise summa maja ehitamiseks, kui tõestada ei suuda ei ole ka saada midagi, selline see elu ongi eesti meestega, Eesti seaduste raames.
E
ega kohus  /   11:30, 14. mai 2017
ka väga inimest iseenda rumaluse eest kaitsta saa.
  /   12:19, 14. mai 2017
Kuidas saab naine nii rumal olla et kooselus nii suurte summade peale ei teinud mingit varalepingut. Aga ei imesta, sest Võrnoga tutvudes juba nädal hiljem hakkas temaga koos elama.
V
varajagamise  /   20:47, 14. mai 2017
võinuks teha kohe lahutuse käigus
P
Pole abielus olnud  /   00:28, 15. mai 2017
Mis lahutusest siin räägitakse? Nad pole kunagi abielus olnud
N
nii on  /   07:40, 14. mai 2017
See naine tahtis ise rääkida ja Hannesele tasuda, aga selge see, et "ajakirjanik! Veidenberg naudib klatši ja teiste eludes sobramist....
S
sobramine   /   08:13, 14. mai 2017
on ajakirjanduse leib...
D
dr. Mõngel  /   09:13, 14. mai 2017
Proua Veidenberg (endise nimega Tähismaa) on samasugustesse artiklitesse sattunud. Tema abikaasa artikkel on kusagil, kus seksist ilma jäänud elukaaslane kurtis kuidas seksi puudusel tuleb end ise seedekulgla tagumise otsa kaudu käega penetreerida.
M
maalt  /   07:30, 14. mai 2017
Minu silmis on Võrno ennast kaks korda totaalselt tolaks teinud- Eurovisioonil esinemine ja EOK presidendiks kandideerimine. Viimase mahla pigistas temast välja kaitsevägi ja järel on tühi kest.
S
seda  /   09:19, 14. mai 2017
Võrno--tola ei taha teleris enam näha!
Ä
ära siis vaata,  /   15:16, 14. mai 2017
kohustuslik see pole.
V
Viimsist  /   10:24, 14. mai 2017
Aga tühja kesta omanik arvab, et temas on veel mahla Viimsis valimistel edukalt kandideerimiseks ja pakub oma tühja kesta Viimsi valijatele "müügiks".
L
Lõpetage ära jätke ta rahule  /   07:30, 14. mai 2017
Ma arvan et see lahkuminek on nende enda asi! Aga meil siin Eestis juba 90s aastatel oli see kõmuline teema kellekile kaikaid kodarasse loopida. Ja nüüd näidata näpuga Võrnole, et "No vaadake selline see ongi, te vaadake". Savisaarega oli sama lugu ühiskonna hukkamõist kellegi partei poolt, kutsuti KAOP kohale ja kärutati tema enda kodu õuel et noh vaadake selline see mees ongi. Kõik ajakirjanikud olid kohale kutsutud.... tead ma arvan et see USA ja Euroopa stiili kõmu ajakirjanikude sähvimine peaks ära lõppema. Tormatakse kohale fotogade sähvivad kaamerad vurisevad mikrofonid topitakse lausa ninaaukudesse. Kas nohiseb!
M
m  /   07:34, 14. mai 2017
Õudne, kui vigaselt sa kirjutad.
V
Vigade parandus! Õudne, kui vigaselt sa kirjutad!!!! (!!!!)  /   08:11, 14. mai 2017
(Õudne, kui vigaselt sa kirjutad.) Nii lühikeselt öeldud, aga kirjamärk valesti!
N
Nõukogude jäänuk  /   18:05, 14. mai 2017
Kui siin juba õigekirja peale läks, siis sinu "lühikeselt" asemel tuleb öelda "lühidalt". Aga noh, kirjaoskamatuid eestlasi ongi terve EV täis.
L
Lahkuminek  /   08:58, 14. mai 2017
on jah nende enda asi, aga raamatukaante vahel avalikult oma laste ema mustata ületab hea maitse piiri.
R
Rx  /   04:29, 14. mai 2017
Võrnole on kuulutatud nüüd nõiajaht, kuna kandideerib Viimsis EKRE nimekirjas. Jõudu ja edu!
E
EKRE käskis?  /   06:44, 14. mai 2017
Oma pereelu niimoodi sättida? Kunagi helme rääkis telekas, et ekre toetab perekonda?
A
Aasta jõulumees  /   07:09, 14. mai 2017
HELMEKRE retoorika oli vist tugev, traditsiooniline perekond?
N
Naised on nõrgad  /   07:23, 14. mai 2017
Mees + mees?
M
Madissoni  /   15:43, 14. mai 2017
ju ka materdati.Tehti temast lausa kurjategija ja tüdrukute tuppa sissemurdja.Küll tambiti igat pidi noort inimest! Eks ikka selleks, et tekitada halba mainet kuna VALIMISED on tulemas.Materdada ja maha lüüa avalikkuse ees.Nii töötab meie "ajakirjandus"
V
Võrno  /   03:42, 14. mai 2017
- do jedosta!
K
Karjerist  /   02:35, 14. mai 2017
Võrnol on endast hea arvamus ja kujutelm, et ta on loodud särama. Küla esimene poiss, ainult külas on üks maja. Kreisiraadio tolana tuli kuulsus, ainult kui partneritel oli oma erialaga võimalus ilma Kreisiraadiotagi sàrada avalikkuse ees, siis rätsepaamet seda ei võimaldanud. Nii jätkubki pidev avalikkuse tähelepanu otsimine rahvasaadikuna, saatejuhiga ja sõjaväelasena, potentsiaalse EOKi presidendina, nüüd EKRE nimekirjas kohalikel valimistel. Raamatu kirjutamine teemal keegi ei mõista mind. Aga kui mees, võiks ta oma endisele elukaaslasele, ja kui temale mitte, siis pojale osta korraliku eluaseme. Kui vaba raha pole (raamatu honorar tshikkidega laristatud), siis tuleks tsikkel maha müüa. Aga, kas ikka on tegemist õige mehega.
K
Kui KARJERIST rõivadisainerit tavaliseks rätsepaks peab  /   03:13, 14. mai 2017
Siis kahtlen tõsiselt kas ta suudab roosil ja raudrohul vahet teha.
  /   06:19, 14. mai 2017
iga inimese õigus on valida kas olla subjekt või objekt oma elus, esimesel juhul elad täiega, teisel juhul oled elav laip. sinul ei ole mingit õigust teist inimest elava laiba rolli suruda.
S
Sammalhabe  /   02:16, 14. mai 2017
Kui Võrno oma raamatus naist sarjas, siis on tegemist tubli mehe avameelse raamatuga. Kui naine ajalehe veergudel vastab, siis kuidas ta küll julgeb oma tublit meest mustata. Miks see küll nii on?
E
ei tea midagi  /   02:42, 14. mai 2017
nutsu ümber on kogu trall - mõlemil.
  /   03:23, 14. mai 2017
Jah, juba Piibeleht ütles Sandrile: "Ma ei saa aru, miks kogu Vestmanni varandus Sinule peab pärida jääma?" Ehk mingi lugupidamine oma endise suhtes peal säilima, eriti, kui ise jääd laiutama koos soetatud 200000€ elamusse. Aga ilmselt poe tegemist tugeva mehega.
  /   06:23, 14. mai 2017
Ühisvara jagamiseks on kindlad seadused olemas ja asi lahendatakse kohtus, mitte meedias.
.
...  /   06:21, 14. mai 2017
Tundub, et Võrno puhul on tegu katkise hingega, kes üritab rahvale näida tervena. Kui V üritab näidata, et see ei olnud nii, siis tunnistajaid on rohkem kui 1 ning kui V ja tema uskujate arvates on tegu tema materdamisega enne valimisi, siis mõtleme veelkord, kus kohast see artikkel alguse sai? Ikka raamatust, kus võtab õiguse laimata teisi.
E
ehee  /   02:11, 14. mai 2017
Võin kinnitada seda, mida täpselt tean - Võrno tegi häid saateid!
M
m  /   07:25, 14. mai 2017
Oi ei ! Võrno on labane.
D
dr. Mõngel  /   09:16, 14. mai 2017
Isegi see televiisor, mis Võrnot kunagi näidata julges, on ääretult labane!
J
jah  /   09:22, 14. mai 2017
rõhk sõnal TEGI!
O
Oh õudust  /   02:09, 14. mai 2017
Faulkneril on raamat "Hälin ja raev". Millegipärast seostub see nimi just raevuka ärapanemisega, mille keerutas üles muidugi sama inimene, kes ka Jaak Joala poja ära ostis ja sellest jubeda artikli treis. Siin samuti 2 aastat vaikust ja järsku selline paljastus. Pole inimestel mõistust oma musta pesu ilma publikuta pesta ja ajakirjanikud nagu hagijad kohe jaol.
  /   02:02, 14. mai 2017
Ekre tulekut tulebki karta.
  /   06:25, 14. mai 2017
las kardavad, oma tegude eest tuleb vastust anda.
M
Mees Nõmmelt  /   18:09, 14. mai 2017
Miks karta tuleb? Oled sa Kingissepp, Anvelt, Lauristin, Ruus või mõni muu oma rahva punane reetur?
P
paistab  /   01:50, 14. mai 2017
et raha ümber on mõlemad vinged tegijad. Üks ei anna ja teine tahab. Muud teemat õieti ju polegi. Artikli põhjal kerkib küsimusi nagu seeni vihmas. Tegelikult ju kahju kõigist.
E
eks igaüks  /   09:16, 14. mai 2017
saab asjadest aru vastavalt enda rikutuse tasandile. Mitte ainult raha pärast. Võiksin ka oma eksmehest raamatu kirjutada, läheks nagu soe sai. Aga ma ei teeks seda oma laste pärast, samuti ka eksmehe enda pärast. "Mees küll, aga ikkagi inimene".
E
ei paista  /   10:38, 14. mai 2017
Lugemisoskus on ikka vildakas 90 protsendil siin komminutest. Ex ei taha Võrno raha,vaid enda oma raha 40 000 ,mille ta sai oma pere suvila müügist ja mida kasutati sissemakseks uue ridaka ostmiseks. Samas,kui on olemas lubadus meili pea,et Võrno selle maksab, siis ei tohiks raske olla kohtus see raha välja nõuda. Ja kui raha advokaadi jaoks pole, saab riigilt õigusabi taotleda.
H
hee  /   21:33, 14. mai 2017
Lugemisoskuseta tüübid ei pane ka seda tähele, et võrno suur ekre-armastus sai alguse peale seda, kui EOK presidendiks ei õnnestunud saada (mõistus, tule koju!). Suurtes erakondades poles kraani juurde pääsenud, seega oli EKRE ainuke mõeldav valik.
Hale, müüdav mees...
S
sügavalt savi !  /   01:43, 14. mai 2017
eraelu on eraelu, ei huvita üldse mitte, milline on Võrno eraelu !
K
Kilu-Viiu  /   09:19, 14. mai 2017
Aga kas minu eraelu Sind huvitab? Või kedagi teist? Hea meelega valetaksin kokku mõned pikantsed seigad, et kuulsaks saada. Kas kujutate ette pealkirju Õhtulehes: "Kilu-Viiu tembutab taas!", "Kilu-Viiu tegi kaubanduskeskuses püksinööbid lahti.", "Kilu-Viiul on seitsmeteistkümnenda kallimaga seitsmendas taevas.", "Kilu-Viiule jäid kooselust vaid sügelised ja tühjad pihud."? Mina kujutan ja naudisklen ette mullises teraapilises solgivannis ma saaksin siis ujuda....
S
savi neh...  /   09:28, 14. mai 2017
aga tulevase nn. poliitiku eraelu peab teada olema. Meenuta kasvõi Toobalit. Need isikud ju mede esindajad.
M
mari  /   12:39, 14. mai 2017
Miks sa siis osaled siin vaidluses !?
K
kuna  /   01:37, 14. mai 2017
lõpetab ajakirjandus perede "musta pesu" pesemise avaldamise? Ilmselt mitte kunagi, sest see MÜÜB. Aga see on alatu, et üldse selliseid artikleid avaldatakse. Kas ajakirjanik ka mõtleb, kuidas see võib mõjuda nende perede lastele, vanavanematele jne. Kas mingi ajakirjanduseetika ikka eksisteerib? Ega vist. Kõik võivad igasugu jama kirjutada ja keegi ei vastuta tagajärgede eest.
J
Jürka  /   07:05, 14. mai 2017
Mind ka ei huvita Võrno eraelu, aga ma ei saa austada inimest, kes oma lastega ja nende emaga ebaväärikalt käitub. Ja seepärast ei ole ta enam minu ja kindlasti ka paljude teiste jaoks enam arvestatav poliitik, arvamusliider ega saatetegija.
I
issake  /   09:26, 14. mai 2017
Võrno--poliitik, nali või!
  /   10:22, 14. mai 2017
Hälil lausa 2 firmat kesklinna aadressil, üks neist 15 aastat vana.
N
no  /   09:24, 14. mai 2017
seda artiklit poleks kui Võrno poleks kirjutanud raamatu kus ta enda naist ja lapsi labaselt sõimas.
  /   10:22, 14. mai 2017
Oled sa ikka lugenud raamatut? Pole seal mingit labast sõimu.
A
Ave  /   00:52, 14. mai 2017
Ega Võrno laadne nartsissist kuidagi teisiti arvata saagi. Siinkohal aga püüab rünnata sõnumitoojat, kes ainult vahendab selle inimese sõnu, kes Võrnot kõige paremini tunneb. Mida muud ta teha saakski...
B
Brunn  /   00:41, 14. mai 2017
Eks kardetakse ekre tulekut , ju keegi fabritseerib ja ajastab.
T
to Brunn  /   00:55, 14. mai 2017
Muidugi kardame, kui pealiikmed seal sellised mehed on.
  /   03:10, 14. mai 2017
Mina tahaks hoopis EKRElt teada, kas mees, kes 20 aasta jooksul ei julgenud kosida oma laste ema ning pärast lahkuminekut ei soovi talle ja oma lapsele väärikat eluaset muretseda, kõlbab ikka selle partei Viimsi valla nimekirja esinumbriks. Perekonnaväärtused valimisel polegi enam olulised.
  /   06:32, 14. mai 2017
Näita sedadust, mis teda selleks kohustaks! Isegi peale abielu lahutamist ei ole sellist kohustust. Kui on eluase ühe poole omand siis nii lihtsalt ongi Eestis ja nõuda ei olegi midagi. Ise lepid vabaabielus laste saamisega siis tuleb leppida ka kuuse alla sattumisega.
J
janza  /   09:02, 14. mai 2017
sa vist ei lugenud lugu? justnimelt pool vara kuulub naisele, tema rahast maksti häärberi sissemaks ja seda Võrno pole tagasi maksnud. Elab ise uue naisega majas ja eelmisele ütleb et raha pole ja kõik.
  /   10:25, 14. mai 2017
Siis tuleb tõestada dokumentidega oa õigus osale varast ja nende paberitega kohtusse minna, see meedias enda naeruvääristamine ei aita mitte kuidagi olukorda lahendada.
K
kolmetoaline korter  /   20:53, 14. mai 2017
kalamajas ei ole sugugi kehv elamine.Muidugi maja lollidemaal oleks etem?
L
Lii  /   00:36, 14. mai 2017
Ma ei usu, et Hannese eksnaine valetab. Ju see ikka nii oli. Ajakirjanik pani kirja selle, mida naine röökis, ega ta ise välja ei mõelnud.
T
to lii  /   01:22, 14. mai 2017
eksnaine? minu teada pole Hannes olnud abielus? mis naine siis? keegi, kellega koos elati, aga naiseks võtta ei kõlvanud? ja mida sellisel on nüüd, kibestununa öelda? see, mis tal öelda on, pole suurt midagi väärt.
T
to to lii  /   09:18, 14. mai 2017
Kui elati aastaid koos ja olid ühised lapsed, siis ikka: naine.
E
eestlane  /   00:20, 14. mai 2017
Väga hea lugemine sellest ajakirjanikust endast, kes Võrnot mustata tahab
https://innojairja.blogspot.fi/2017/05/innol-on-ka-oigus-oma-lugu-raakida-kogu.html?m=1
T
tolerast  /   00:32, 14. mai 2017
Lausa super lugu, seda linki peab igal pool jagama , et kõik teada saaks millise haige ussiga on tegemist :)
R
r  /   01:46, 14. mai 2017
milleks neid linke siis panna?
Oma juttude pohla on Inno ja Irja kordades hullemad kui Ingrid väidetavalt on/oli.
S
see Inno  /   09:19, 14. mai 2017
ehk Ingridi eksmees on isa paras p.e.r.v.o.
M
max  /   23:54, 13. mai 2017
Kohutavcalt ebameeldiv ja egoistlik mees, aga noh ekresse ta ju sobib...
N
nimi  /   23:44, 13. mai 2017
No Afganistan küll selliste muutusteni ei vii, et omi lähedasi vihkaks või jne. Minu abikaasa nr.2 on just seal aega teeninud ja oskab läbi selle jubeduse elu siin ja minuga meie peres rohkem hinnata. Tahan siiski lisada Võrno kaitseks, et abielukooselu on kahe inimese poolt loodav liit. On kaks võimalust, see kas õnnestub või ei, kusjuures süüdi sobimatuses on mõlemad. Intelligentsed pooled lähevad sõjata laiali.
M
Mart  /   00:38, 14. mai 2017
Kas te suudate hetkekski uskuda, et teie abikaasa ei ole etaloniks kõigile Afganistaanis käinud kombatantidele ja edasine järeldus oma pere näitel on lihtsalt rumal, lühinägelik ja meelevaldne. Kui asjalood nõnda lihtsad oleksid, siis elaksime kõik õnnelikus maailmas.
T
to nimi  /   01:24, 14. mai 2017
mis abielu? seda naist ju pole eales keegi endale naiseks võtnud? mis abielus siis jutt käib? naine sai lapsed omal valikul, nüüd olgu ka rahul.
  /   02:56, 14. mai 2017
Nii et Võrno osalust lastesaamisel pole olnud, vä, kui naine omal valikul lapsed sai? Kui selline kuvand peegeldub võrnost, siis on EKREl, kes pooldab abielu ning naistesse lugupidavat suhtumist, mõistlik kiiresti temast loobuda.
A
Arne  /   23:44, 13. mai 2017
Need kõik on võõrad sõjad, kuhu meid on kistud. Tapate naisi ja lapsi Iraagis ja olete kangelased.
J
juss  /   23:38, 13. mai 2017
võrnts tegi õige otsuse kui lahku läks, mõistan täielikult ja oleks võinud juba varem selle otsuse teha..
X
xx  /   23:40, 13. mai 2017
Täpsustuseks, naine tegi otsuse ja läks ära.
J
juss  /   00:13, 14. mai 2017
Eks Võrnts juba ammu kandis telesaadetes igal võimalusel naisteriideid, kas siis sellega on midagi seoses?
T
to xx  /   01:26, 14. mai 2017
tema enda jutu järgi... tegelikkuses ei pruugi see ju nii olla. ja vaevalt, et ongi.
J
jussile  /   01:25, 14. mai 2017
just. naine võiks ikkagi ilus olla. ja mitte ainult väliselt.
M
mina imestan  /   09:29, 14. mai 2017
kuidas naine sellise s---a nii kaua vastu pidas.
K
kuidas  /   09:31, 14. mai 2017
sinu naisega on, nii kole et ei lase toastki välja, alatu.
T
to mart  /   11:04, 14. mai 2017
Mine vahelduseks silmaarstile, naine pole rekvisiit
.
....  /   12:59, 14. mai 2017
naisel polnudki aega ilus olla oma "ilusa" mehe ümmardamise kõrval.
M
Marx  /   23:34, 13. mai 2017
Masendav kui nõme ja haige võib yks mees olla, siin kardetavasti ei aita enam ykski ravi ka... Nyyd siis on näha mehe tõelist palet...Nii kõva mees naistele liiga tegema. Ja kui räägitakse tõtt, siis kukub ajakirjanikku ähvardama, IQ on ikka tunduvalt väiksem kui kinganumber...
A
AB  /   23:26, 13. mai 2017
Suht piinlik lugeda kuidas pere asju ei saa meie "prominendid" omavahel lahendatud,eriti piinlik oli see nädal lugeda (pealkirju,ei suvatsenud seda musta pesu pesemist uurida) kuidas Siilats ei saa oma lapsega raha asju omavahel ilusti klaaritud.
J
jaan  /   00:48, 14. mai 2017
Rahaahnus ja karistamatuse tunne, aga keegi siiski...ka karistab.
J
just  /   01:27, 14. mai 2017
aga ega nii on kui annad oma lapsele kõik ilma ise midagi pingutamata, siis kasvabki jõmpsikas üle pea ja kujutab ette, et kõik ongi tema oma, mis isa välja on mõelnud elu jooksul ja mille nimel rabelenud. issi rahade peal on hea ju "ärimees" olla.
  /   23:26, 13. mai 2017
kellest jutt? mingist ingridist vä`
A
Asi selge  /   23:20, 13. mai 2017
Kuna keegi kardab väga, et sügisel võib Võrnot saata valimistel edu, palgati tuntud sopakate autor "tõde avalikustama".
Mooramaanaine tegigi oma töö.
Kuigi see Võrno ex tundub ebastabiilsena, usun, et isegi tema võtab sõna ja selgitab, et see Extähismaa on kirjutanud loo täiesti meelevaldselt ja tegelikkusega pole sellel mingit pistmist.
Miks arvan et ebastabiilne?
Oma tegudest ja tagajärgedest endale aru andev ei suhtle selliste "ajakirjanikega" mitte mingil moel, ei verbaalselt, kirjalikult ega ka joonistades.
M
mnjahhh...  /   14:43, 15. mai 2017
Usun, et mõtlevad inimesed Viimsis ei vali EKREt...kohalikud tegelinskid on EKRE "kaapedanud" saretokid, ojamaad jne - kõik tuntud Viimsi sahkerdajad on ühtäkki pundis. Eelmise juhatuse vahetasid kavalalt välja, et aga võimule lähemale saada. Guugeldage pisut neid nimesid. Minu hääl jääb neil seepärast saamata. Ma ei taha endisi aferiste taas , nüüd juba EKRE nimekirjas, valda juhtima. Selles mõttes astus HV ikka kõvasti reha otsa.
W
wotan  /   23:18, 13. mai 2017
Minu meelest on see Võrno üks hale kloun kes on kogu aeg paaniliselt üritanud machomees olla. Tegelikult on aga pekine ja lodev mehike kes püksid täis tegi kui tõeliste meeste mängumaale sattus.
H
HANNES  /   00:03, 14. mai 2017
pole mingi lodev mehike.kohe kindlasti.ja hale kloun ka mitte.ta ütleb lihtsalt otse välja,mida mõtleb.paljudele see ei meeldi ja see on nende probleem.olen temaga kokku puutunud ja tean,mida räägin
0
00,03  /   01:43, 14. mai 2017
kui sulle ei meeldi kõik ülejäänud, on see sinu ja HV probleem.
Tõtt oskame me kõik pajatada, pole probleemi. Täitsa vabalt.
T
ta on  /   09:34, 14. mai 2017
lihtsalt haige inimene, seepärast ei saagi aru mida öelda sobib,
T
to wotan  /   00:25, 14. mai 2017
pole küll macho- üritusi näinud. mis pekine, mis lodev?? kelle püksid täis olid ja kus see tõeliste meeste mängumaa on???
wotan on 1 tõeline kuivade pükstega "mees", kellele meeldib naljakaid komme postitada. enda meelest naljakaid.
T
Täitsa  /   19:41, 14. mai 2017
Õige just minu mõte. Mees kes pere eest ei hoolitse on narts.
T
Täitsa  /   19:41, 14. mai 2017
Õige just minu mõte. Mees kes pere eest ei hoolitse on narts.
S
sest  /   23:17, 13. mai 2017
Kui Võrno poleks sügisestel valimistel kandideerinud, kas siis ka oleks see "paljastav lugu" ilmunud?
V
vastan  /   23:36, 13. mai 2017
Arvan, et ei. tegu tellitud looga. Ise emana lugedes seda hälinat hakkab kurb, et poeg saab osa sellest hälisemisest. Ja haigestub moraalselt, et isast nii ...
T
to vastan  /   00:26, 14. mai 2017
hea uus sõna- hälisemine!
S
Soss-sepp  /   03:01, 14. mai 2017
Loe Võrno hälisev raamat ka läbi. Ehk küsimus selles, kas nii teeb endast, oma elukaaslasest ja lastest lugupidav mees? Ütleb kõigile tõtt sirge seljaga näkku, aga ise tõde ei kannata. Ei maksa vaime välja kutsuda, kui nendega elada ei suuda.
T
to vastan  /   09:35, 14. mai 2017
see isa mõnitas raamatus ka poegi mitte ainult naist.
  /   17:33, 17. mai 2017
Mis mõttes UUS sõna?
V
vastan et jah oleks  /   09:23, 14. mai 2017
küsimus ei ole praegu poliitikas vaid selles kuidas üks mees naisega/ naistega käitub. Väga madal igatahes.
M
Mart  /   23:05, 13. mai 2017
Veidenberg leidku endale oma elu ja elagu seda! Teiste rikkuse ja mustuse sees sorkimine näitab selle kollase ajakirjaniku mentaalset palet ja suutmatust aru saada, mida ta valesti teeb. Teiste eraelus sobramine ja selle avaldamine ilma vastaspoole kommentaarideta on kuritahtlik manipulatsioon kasusaamise eesmärgil.
1
1  /   23:25, 13. mai 2017
ta ju kusagilt auulist pärit, mis tast tahta, see V.
T
Tupac  /   11:12, 17. mai 2017
Veidenberg küsis vastaspoolelt kommentaare. Vastuseks saatis Võrno tühja meili ja ei reageerinud ka sõnumile.
O
Orbit  /   23:02, 13. mai 2017
Tema raamatut lugedes oli arusaada kui sassis see mees on. Aga nüüd saan aru,et pere maha jätmise idee oli tal juba varem. Afganistanis kämist kasutas ta ära enda " imelikuks" muutumise põhjusena ja viis siis soovitu ellu.
  /   06:52, 14. mai 2017
kui senine elu ei rahulda siis saabki ainult seda muuta, muidu lõped ise vaimselt.
V
Vinku  /   23:02, 13. mai 2017
Võrno auaste on kaptnen. Maljoriks saamiseks peaks rohkem koolis käima..
X
xxxx  /   23:18, 13. mai 2017
Palju meie kindralid on koolis käinud?
V
Van Ames  /   10:15, 14. mai 2017
Eestis jagatakse kõrgeid sõjalisi auastmeid nagu Ladina - Ameerikas. Normaalses riigis peab majori saamiseks aastaid teenima, kui üldse saab.
Välja arvatud sõjaseisukord. Eesti "kindralid" pole kooliski käinud, tavalised kõrtsukaklejad!
H
Heh  /   23:01, 13. mai 2017
Ja mida oigab naine, kes sigis mehega, kes teda äragi ei soovinud kosida? Kibestumus ja kättemaks?
H
hehile  /   00:28, 14. mai 2017
jube tähtis on mingi kosimine tänapäeval!! aga naise käitumine muidugi nõme.
S
Solge  /   02:39, 14. mai 2017
Halama hakkas Võrno oma raamatus(ikkagi julge mees ja nii avameelne). Ja kuidas võib naine suu lahti teha, kui mees on kõnelenud?
M
mm  /   22:55, 13. mai 2017
Nüüd küll kindel, et mehe vaimne tervis on missiooni käigus tublisti kannatada saanud. Kurb. Ja veel kurvem on see, et jätkub neid, kes patsutavad õlale ja kiidavad "tublit Eesti meest".
http://epl.delfi.ee/news/eesti/missioonil-kaimine-voib-loppeda-perevagivalla-voi-enesetapuga?id=5102...
X
xxxx  /   23:19, 13. mai 2017
No aga kui selliseid mehi on sadu ja riik ei võta midagi ette?
  /   03:10, 14. mai 2017
selliseid mehi on kümneid tuhandeid ja kõik nad hääletavad ekre poolt.
noh kas hakkas juba kõhe?
  /   06:56, 14. mai 2017
näita, kus nende tööandja midagi ette on võtnud nende meeste aitamiseks! Sõdimine ei jätagi inimest normaalseks. Noh tapsin natuke inimesi ja nüüd hakkan normaalseks. Jahikoera oled näinud peale esimest jahti? Loom muutub ka tundmatuseni teisi tappes, rääkimata inimestest.
  /   09:16, 14. mai 2017
no ei ole võrno küll sõdinud.
  /   10:31, 14. mai 2017
närvipinge on ikkagi ja ei saa nad selle stressiga hakkama, see on fakt. Neid hulluks läinud veterane tuli juba nõuka ajal, mis iganes nendega seal juhtus, aga aidata ei osatud neid nüüd ega osata ka praegu.
K
Kodanik  /   22:50, 13. mai 2017
Viimati nägin Võrnot pensiinijaamas ja tundus üsna imelik olema, vist on tüübil mingi psüühika häire.
A
Ah et  /   22:54, 13. mai 2017
pensiinijaamas???
P
pensiinijaamas  /   23:15, 13. mai 2017
käivadki imelikud olevused.
K
kodanik 2  /   00:29, 14. mai 2017
küsinud, mis sa häbened? kas pensiinijaam on nagu pensi- inimeste-jaam?
S
Sa nagu psühhiaater kohe  /   02:16, 14. mai 2017
Paned distantsi pealt ka diagnoosi paikka
J
Jõudu Hannes  /   22:39, 13. mai 2017
hakkan sind üha rohkem hindama , kui selgrooga meest. Ja see ajakirjandus kaevab endale hauda !
Siis labased ajakirjanikud kaovad ükskord ajalukku.
H
Heh  /   23:06, 13. mai 2017
Umbrohi ei hävine
  /   02:45, 14. mai 2017
Mille eest teda hinnata? Et ei suuda/soovi oma elukaaslasele ( lihasest pojast me ei räägigi) korralikku elamist osta?
V
väljapressijale  /   06:59, 14. mai 2017
ostku ise endale elamine! Võrnol ei ole selleks vähimati kohustust.
Q
qwerty  /   10:15, 15. mai 2017
Abikaasa ees oleks kohustused, elukaaslane peab paraku ise hakkama saama, kui enam elukaaslane ei olda.
K
kapral  /   22:37, 13. mai 2017
Võrno on pikemat aega kuidagi imelikult tundunud. Tehku mis tahab, suur mees,aga oma antud lubadusi pere ees vôiks ikkagi yks "eesti eest" mees pidada. piinlik
  /   23:27, 13. mai 2017
vahet pole eest või soome mees, kui pole m--a siis pole
M
midaiganes  /   01:08, 14. mai 2017
Aga kust sa aff tead mis lubadusi keegi kellelegi andnud on?
A
Affid just need teadjad ongi  /   02:18, 14. mai 2017
Ja asjasse süüvimatagi teavad, fenomenid.
  /   07:01, 14. mai 2017
meeste lubamistega ongi nii, et kui uskuma jääd siis oled ise loll.
L
lisaja  /   22:33, 13. mai 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
huvitav lugemine tõesti  /   22:53, 13. mai 2017
Kuid kas autor väidab,et Võrno eks oli samasugune julmur,,või kellele on adresseeritud kaastunne?
  /   22:32, 13. mai 2017
Veidenberg tahab olla kuulus "ajakirjanik", kuid tegelikult on ta lihtlabane teiste pereelus sobraja. Võrreldes Inno Tähismaaga on Hannes Võrno Ingrid Veidenbergi jaoks liiga kõva pähkel, sest Võrnol on iseloomu selliste kirjatsurade virtsapildumisega mitte kaasa minna.
N
nägid   /   23:00, 13. mai 2017
läks juba kaasa ja vastas.
H
Huvitub  /   23:05, 13. mai 2017
Kas keegi tunneb kedagi, kes austaks veidenbergi talenti? Jutumärkides siis.
H
Haige mära on  /   02:24, 14. mai 2017
Ja see kroonika polegi ajakirjandus suures enamuses vaid klatši ja eputamise kritseldused
  /   23:19, 13. mai 2017
Pani Veidenbergi paika. Paari lausega.
  /   09:18, 14. mai 2017
ega see veidenberg kah eilane pole, et kohe paika jääb kui pandud saab.
K
Kollane ajakirjandus   /   22:25, 13. mai 2017
Janunebki kõmuliste lugude järele ja naiivselt esitavadki neid inervjueeritava poolt esitatud versioonis. Pärast võivad tulla muidugi õiendused ja kohtuhagid.
H
Hannesele:  /   22:22, 13. mai 2017
Väga hästi vastatud. Ja ära loobu valimistel osalemisest. Edu Sulle!
M
Mida rohkem Hannes  /   22:34, 13. mai 2017
milleski osalemisest loobub, seda parem.
T
to 23:03  /   01:08, 14. mai 2017
Sinu sõnad on justkui Hannese suust. Oledki Hannes või?
N
Naki  /   07:36, 14. mai 2017
Kõik teised on süüdi ,aga mitte mina.