126 kommentaari

E
EINOH  /   09:39, 28. apr 2017
luuludes vaevlevad isikud, kelle võimuahnus intriige punudes loodab sihti saavutada, aga kaastunnet ei paista kusagilt...
M
Mari maalt  /   22:20, 22. apr 2017
Tegelikult kurb, mis siin toimub. Eestlaste õelusel pole piire. Ka seda ei saa aru, mis postitusest ja mis pildist üleüldse jutt käib, seega on kah õige väide, et ise nad on selle teema üles kiskunud.
Samas Jürgensonile - Laste pilte ei kasutata!
Manona kirjutiste fänn olen juba aastaid, mingil hetkel huvi pakkuma, kui palju võib inimene iseendast lugusid kokku kirjutada. Ka praegu Naistele juhtkirjas, mida poes sirvin :), räägib ta ainult iseendast. Ma ei tea ühtegi teist ajakirjanikku kes räägiks ainult endast ja oma pereelust.
Evelin Ilves oli tal omal ajal hambus...
S
Sakunne  /   22:54, 22. apr 2017
@Mari maalt / 22:20, 22. apr 2017 1. Kui sa ei tea, millest jutt, kas poleks siis targem enne kirjutama hakkamist ennast asjaga kurssi viia. 2. Kas sa selgitaksid: "Miks ei peaks laste pilte kasutama?" 3.Kogu meedia kasutab pilte põgenike lastest pisarate kiskumiseks ... loe millise artiklit tahad varjupaigataotlejatest - ikka on lapse pilt sees. Millest nüüd selpuhul kära: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/paet-euroopasse-joudnud-lapspogenikud-peavad-saama-kiire... http://www.postimees.ee/3946883/kvoodipagulasi-tanavu-enam-eestisse-ei-tule
L
Lauri Jürgenson.   /   01:25, 23. apr 2017
Mari maalt....Ega sa ei pea kasutama, kui sa ei taha. Mul ei ole laste vastu mingit kompleksi. Kuna ei jutt, ega pilt ei näidanud kuidagi last (ega ka kedagi teist tegelikult) halvas valguses, siis kahjuks ei saa ma sellest "väitest" isegi mitte aru. Vaevalt sa isegi saad.
A
autoriõigusest  /   16:02, 23. apr 2017
oled kuulnud, võõraid pilte võib kasutada ainult autori loal, pedofiilid muidugi seda ei arvesta.
L
Lauri...  /   19:43, 23. apr 2017
Bull... Minu pilti on kasutatud nii, et vähe pole. Pedofiilide kohta ei oska vastata. Ilmselt on sul selle koha pealt suuremad teadmised.
S
Sakunne  /   00:03, 24. apr 2017
@autoriõigusest: Autori nõusolekuta ja autoritasu maksmiseta on lubatud teost kopeerida ja tõlkida isiklikuks kasutamiseks ja mitteärilistel eesmärkidel. Kuna antud juhul ei ole tegu ärilisel eesmärkidel kasutamisega, ei saa me ka rääkida autoriõiguste rikkumisest
S
Sakunne  /   00:33, 24. apr 2017
Eraldi juhtum on veel Facebooki ülespandud pildid, mille omanik - vastavalt FB kasutustingimustele - on Facebook! Niiet antud juhul ei saa me Pariste autoriõigustest üldse rääkida
  /   14:29, 22. apr 2017
Kui suurusehulluses parised end millegipärast avaliku elu tegelasteks liigitavad, seavad nad sellega ka lapsed vitriini väljanäituseks ning sunnivad neid sööma seda jäledat sodi, mida vanemad kokku keeranud. Ärge kuinuge, vastutage oma venukülvamise eest!
N
nii et,  /   18:30, 22. apr 2017
kui sinusugune viib oma lapsed tänavale, siis võib nendega kõike teha, ise ju viisid?
A
Ava oma silm.  /   21:14, 22. apr 2017
Tänavatel on omad reeglid ja internetis on omad. Kui ei ole aru saanud, siis palu mõne nutikama käest...las selgitab.
N
nii et  /   16:00, 23. apr 2017
internetis võib lastega teha, mida tahes, mitte nägu tänaval?
T
Tambet  /   12:07, 22. apr 2017
Põldma kui direktor hoiab väga Linnateatri mainet, iga väiksemagi asja peale reageerib. Pealegi on Põldma ja Nüganen ammused sõbrad, ühes klassis käinud. Nii et Nüganen tõesti saab palju eeliseid, aga tööd selle eest väga palju ei teegi. Lisaks on tal komme valida välja nt teatud tüüpi naisnäitlejaid - alati on nad kehalt sellised väikesed, iseloomult pigem allaheitlikud, ja kunagi pole primadonnad nagu Draamateatris. Nüganen ei salli suuri isiksusi.
H
Habemik  /   11:54, 22. apr 2017
Vaata nüüd Kristel kui hea tunne see on kui saad kedagi kohe südamest taga rääkida ja kiruda maa põhja.Aga tunnen kohe heameelt,et nüüd oled samasuguses olukorras,mida pidid teised sinu mõnitamisi taluma.Kunagi tulebkõik halb sulle enesele tagasi.Paras Kristel sulle
P
PT  /   10:44, 22. apr 2017
Nõus, et lapsega/lastega pildi kasutamine on kohatu. Kommentaari kirjutan seepärast, et keegi siin arvas enne, et kommentaariumi meeleolu näitab üldist arvamust. Olen kindel, et mitte. Inimesi, kes arvavad, et vanemate tegude ja arvamuste eest peaks kaasvastutama lapsed, on objektiivselt võttes (küsitluste põhjal) vähemus.
1
10:44 / aga...  /   11:11, 22. apr 2017
...oli vaja seda artiklit siia kirjutada, keegi poleks sellest midagi teadnud. See perekond kiskus ise ju tüli, need olid nende endi pildid, mitte kellegi teise tehtud, või kuidas? Salakavalus ja oskus ennast jumalateks tituleerida, pole veel ajakirjandus. Kus on lapsi keegi süüdistanud milleski, seda teevad nüüd vanemad ise, ei millestki. Valimiste propaganda ajel põhjuste otsimine on madal.
M
Muideks...  /   21:18, 22. apr 2017
Nii pilt, kui ka lugu ei olnud ebasünnis. Paanika on täiesti ülearune...ja kahjuks (õnneks) on see ikkagi nii, et kommentaariumi meeleolu NÄITAB üldist arvamust. Vastupidise mõttega lohutavad ennast inimesed, kelledel on raskusi reaalsuse tunnistamisega. PS. Loos, ega seal all olevas kommentaariumis ei olnud silpigi lastest...sinnamaani, kus Manona ise hakkas laamendama.
V
Vanaema maalt  /   09:23, 22. apr 2017
Mis perekond, mis lapsed, see pole ju maailmas üldse kõige tähtsam. Tähtis on multi-kulti ja erinevus rikastab, miks te siis nüüd pahandate, laske teistel endid ka rikastada. Senikaua, kui Teid miski ei puudutanud, olite varmad halvustama ja mõnitama, ühtäkki hakkaski omal valus ja tühisest asjast. Jah, see ongi tolerastide komme, mitte näha enda kõrval inimest, vaid sootut olendit, milles ongi kogu traagika ka Paris-e puhul.
K
Kus on uudis?  /   08:53, 22. apr 2017
Keda huvitab mingite marginaalsete vasakradikaalide lastest tekitatud "uudised"? Uudis oleks see, kui need libedikud teatanuks, et olles mõlemad niivõrd koledad isendid, oli laste muretsemine lubamatu ja et nad seda kahetsevad.
M
MS.  /   18:21, 22. apr 2017
Ta ongi ju seda ise kirjutanud, et laste saamine on kuritegu ühiskonna vastu, eriti veel Eestis.
T
Tex  /   08:07, 22. apr 2017
Misnüüdlahti?
Lapsed on sellesama sootu-imala ühiskonna osa, mille nimel Marfalda ja too päkapikk võitlevad. Või arvab Big Mama vastupidiselt?
M
Mex  /   08:12, 22. apr 2017
Ära soperda pulgaga oma ajuolluses.
0
08:12  /   09:25, 22. apr 2017
Ehk vaataks oma ollust, millest see koosneb!
N
nägin  /   08:05, 22. apr 2017
hiljuti Tallinna TV-s moedemonstratsiooni saadet, kus Manona oli modelliks!! Korpulentne epakas ja veiderdav modell!!!!
!
!!!  /   02:13, 22. apr 2017
"Me oleme Kristeriga avaliku elu tegelased." ???
K
Karin  /   01:05, 22. apr 2017
Väga ebameeldivad need sallijad.
E
Elagu  /   18:33, 22. apr 2017
Karini sugused vihkajad!
E
eero raun  /   00:02, 22. apr 2017
Härra Manona prouaga.
E
ee  /   22:22, 21. apr 2017
kui Paris ütleb et rahvusriigid tuleb hävitada, siis kuidas kuidas saab veel vaenlast luua.
A
abc  /   22:05, 21. apr 2017
ma ei saa aru, mida see habemega naine nutab ja kardab? kui lased sõnad lendu, siis ole valmis ka nende eest vastutama, kas siis füüsiliselt või vaimselt. kui kael ei kanna, siis vali mida ja millal öelda. sellisele lontrusele noomituse tegemiseks ei pea isegi kätt rusikasse panema, piisab lahtise käega sääse minema ajamis liigutusest, siis vast pääseb ta 2 kuuga intensiivist välja.
M
Mart  /   21:59, 21. apr 2017
Krister unustab ühe olulise tõsiasja- valdav osa tema artiklitele reageerivatest kommentaaridest on autori suhtes totaalselt kriitilised, mis näitab ka olulise osa ühiskonna suhtumist autorisse. Seega Kristeri väide, et meie valdav osa ühiskonnast kaitseb dissidente, ei päde. Kristlike ja konservatiivsete väärtuste lammutamine, mis on Euroopa kultuuriruumile sajandeid olnud vundamendiks on Kristeri
artiklites kujunenud paljudele lugejatele pildiks moraalselt alla käivast massimeediast, millega oluline osa selle tarbijatest pole nõus. Kui tehakse midagi nõnda ebardlikku, tuleb tagajärgede korral võtta ka vastutus ja leppida olukorraga.
I
Igatahes  /   22:14, 21. apr 2017
Paris,see kõlab halvasti.
L
lihtne  /   22:45, 21. apr 2017
oluline osa ühiskonnast on, kui kribatakse oma nime alt. Hetkel näeb abielupaari ründamine pigem trollimajanduse eri vormide katsetusena, kui miski asjaliku arvamisena
P
peast oled lihtne?  /   01:32, 22. apr 2017
või on see su oma nimi?
T
to 01. 32  /   06:55, 22. apr 2017
Lihtne 22. 45 on ju palgaline kommentaator.
2
22:45  /   09:28, 22. apr 2017
Vaat siis, aga perekonna austajate ründamine on OK? Alati on asjal 2 poolt, vaataks enda poolt ka mõnikord.
N
nad on vist  /   21:42, 21. apr 2017
vabameelsed.
R
Rohkem  /   23:13, 21. apr 2017
ehk vajameelsed!
  /   08:23, 22. apr 2017
poolemeelsed.
J
jube,  /   21:31, 21. apr 2017
inimvaenulikud kujud pildil.
K
kas  /   18:36, 22. apr 2017
sina, ekrelane oled inimarmastaja, millal hakkate ISIS-e kombel päid maha võtma, jahite juba selle pere lapsi?
  /   19:23, 22. apr 2017
mida sa tarvitad?
  /   20:50, 22. apr 2017
heroiini ja viru valget segamini.
O
on  /   14:27, 23. apr 2017
su komm ju vihkamist täis-päid maha võtma...õige eestlane hoolib oma riigist ja peab järelkasvu oluliseks, mitte sissetoodavaid võõrusklikke ja võõruske...tead ikka kuidas eestlane saab ja jääb eestisse?
U
Ufoloog   /   21:26, 21. apr 2017
Krister paris sobiks küll aasta emaks,talle kindlasti on pakutud,et teeme kristeri rasedaks :D
K
Keegi  /   21:06, 21. apr 2017
ei puutu lapsi kui ise oled normaalne, kui ei siis võib kõike juhtuda. Filmides kannatavad vanemate pattude pärast ikka lapsed.
S
Sakunne  /   21:43, 21. apr 2017
Nali on ju selles, et lapsi pole keegi puutunudki, pilt oli netis üleval ja sobis imehästi teemasse. Tegu on ilmselge paranoiajuhtumiga. Või siis solvumiskultuuri ilminguga - ei ühtki päeva solvumata - peab ju oma ohvristaatust kuidagi värskendama, muidu puublikum unustab.
  /   20:40, 21. apr 2017
Ühtede suuremate vihaõhutajatena saavad, mida on usinalt külvanud. Rahvuse lõhestajate vastu puudub vähimgi kaastunne.
K
kremlikellad  /   20:34, 21. apr 2017
väga sobiks eestile presidendiks.vaata kui ilus oleks vaadata.
L
Lauri Jürgenson  /   20:12, 21. apr 2017
Mina omalt poolt tänan siiralt õhtulehte ja mõlemit Parist, et nad on minu tagasihoidlikule kirjatükile õige hoo sisse andnud. Ma ise poleks iial suutnud nii laia lugejaskonda kaasata. Tagasiside on ka täiesti ootuspärane...seega... kõik on kõige paremas korras. Paristele aga soovin valimistel edu ja annan omalt poolt kõik, et rahvas nende nimesid ei unustaks.
K
Kristjan Baumer  /   22:59, 21. apr 2017
See laste mainimine on Parise Mauna luulu, millega ta inimeste kaastunnet püüab osta... -odav ja hale igatahes ;)
See mida ta eile ise genereeris+ tänane nutulaul otsa on lihtsalt hale (hale on see osa, et nad ise ei saa ka aru kui lolliks nad ennast teevad)
M
Manona Paris  /   07:53, 22. apr 2017
Hea EKRE Pärnumaa Saarde-Tahkuranna-Häädemeeste osakonna liige. Sa postitasid Kristeri isanduse üle ilkuva posti minu lapse pildi alla (mis on isseenesest paras huumor, sest sinu koduerakond ju tahab õilistada pereväärtusi). Kogu probleem seisneb selles faktis. Lapse pildi alla. Palun, ründa meid tsiviliseeritud viisidega. Jätame lapsed mängust välja. Sul olla ka tütar. Sa ei pidada koerakutsikalegi haiget tegema. Ära siis tee ka minu lasteaiaealisele pojale. Mis puutub aga sellesse, et sa ei unusta, siis mina ka mitte. Laste mõnitamise kaasamine oma kuulsusejahti on madal ja seda ei õigusta ka edujaht ning sügisesed valimised. Selle alal ei mata ka oma seadusega pahuksis olemise minevikku, mida sa ise oma grupi seinal tunnistasid. Kuid ma kordan - poliitisi oponente saab rünnata ka nende lapsi puutumata. Kui ma pidasin 10 aastat tagasi ühes Delfi toimetuses debatte Martin Helmega (keda ma pean endiselt heaks sõbraks), siis see oligi tema õppetund mulle. Ära mine iial isiklikuks. Ründa teravalt oma argumentidega. Ära mine labaseks, sest sealt enam ülesteed pole, ainult alumised tasandid. Ja nagu näha, neid tuleb järjest juurde. Laste kaudu ründamine teeb seda sinuga. Palun. Jääme inimesteks, konservatiivsus seda ju eeldabki.
L
Lauri Jürgenson.   /   08:23, 22. apr 2017
Labaseks? See ei ole minu komme. Labane on hoopis valetamine, millega tegeled sina Manona. Postitus ei sisaldanud sõnagi sinu lapsest. Samuti ei mainunud kommenteerijad sinu last mitte sõnagagi. Ainuke, kes selle üle "kella lööb" oled sa ise. Kõik muud inimesed vaatavad nö aeda, samal ajal kui sina aia auku otsid. Jah...see on õige, et ma ei tee liiga kellelegi ja ka see on õige, et mul on tütar. Proovi ka nii elada. Minul on ükskõik, kui sina tahad naljast keerata paanika. Mulle ei juhtu sellest midagi ja see, millist kahju te endale teete pole ka minu asi. Kuna te mõlemad olete inimesed, keda ei too eeskujuks kellelegi, siis minu soovitus on sulle: Jätka samas vaimus. Vassi edasi. Üks asi veel.... "Sõbralik Eesti" ei ole igale inimesele. Kui sul on künnihärja huumorimeel ja lühike süütenöör, siis pole sul sinna asja. Seal on esimene kinnitatud postitus, mille oleksid pidanud läbi lugema....ja kui sul on piisavalt oidu, et sellest sealt aru saada, siis ei oleks sa ennast selliselt naeruvääristama hakanud. Labasest asja-ajamiselt veel niipalju, et mina ei plokkinud sind ära, et sinu seljataga sind kiruma hakata. Sina tegid nii. Mina ei öelnud, et sina lamised, sina ütlesid minu kohta nii. Mina pole sind trolliks sõimanud, sina tegid seda. Ära poe oma poliitilis oponendi jutu taha. Mul pole sinu ja sinu mehe poliitikas osalemise kohta õrna aimugi ja tulenevalt sellest ei käitunud ma poliitika pärast nii. Ütled, et Martin Helme nõuanne oli, et ära mine isiklikuks....ära siis mine. Minu vastu oled sa olnud ainult isiklik ja öelnud ebaviisakusi, miliiseid pole mina siiani kasutanud. Samuti ei ole ma algaja poliitik, nagu sa ütlesid. Ma olen erakonna liige ja töötan kasumit tootvas väike-ettevõttes. See on, mis ma olen. Sa pole siiani just väga palju tõtt rääkinud milleski ja peale selle oled sa hakanud välja urgitsema asju minu minevikust. Liberaalina ma sinust muud ei ole oodanudki. Ilmselt jätkub sinu valetamine ja tühja koha pealt tolmu üles keerutamine. Lase aga käia. Te olete ennast mõlemid juba ammu tõestanud inimestena, kelledel pole südametunnistusest halli aimugi. Edu teile sama tegevuse jätkamisel ka edaspidiseks.
A
ants  /   08:27, 22. apr 2017
vanemate patud nuheldakse laste kätte,nii et ära virise siin minagi,manona,mulle topite küll koos parisega eesti rahvast laimavaid paskville nina alla,nüüd helpige ise oma keedetud suppi.mida külvad,seda lõikad!
L
Lauri Jürgenson  /   08:44, 22. apr 2017
kirjutasin sulle pika vastuse, mida moded ei lase siia (ei tea küll miks), mille lühike kokkuvõte on, et...ära palun valeta.
L
Lauri Jürgenson  /   09:21, 22. apr 2017
Proovin siis uuesti. Hea Manona Paris. Mitte keegi peale su enda, pole su last sellesse seganud. Pilt, millest räägid on saadaval "Google" pildiotsingust, koos paljude teiste piltidega, millel on samuti sinu lapsed. Lugu ei halvustanud sinu last, samuti keegi kommenteerijatest ei rääkinud temast. Ma ei teegi kellelegi haiget, isegi jah...mitte koerakutsikale. Proovi ka nii elada. teie Kristeriga olete aga teinud haiget paljudele. Kuulsusejahti minu tegevuses pole samuti...küll aga on tahe inimeste silmi avada ja teiesuguste karistamatuse tunnet ka kärpida. Samuti ei ole ma teadlik teie soovis osaleda poliitikas, mis välistab igasuguse poliitilise tagamaa. Ütled, et Martin andis sulle nõu mitte minna isiklikuks. Järgi seda nõuannet edaspidi. Minu puhul läksid sa väga isiklikuks. Hakkasid kaevama minevikus, sõimasid mind trolliks, nimetasid minu sõnavõtte lamisemiseks jne. Samuti ei blokkinud mina sind ära, et sinu ees varjatult sind taga rääkida. Kõik need on sinu võtted, mis on alatud...ei midagi muud. Samuti ei ole ma noorpoliitik, nagu sa mind nimetasid. Ma olen lihtsalt erakonna liige, ilma isiklike poliitiliste ambitsioonideta. Sinu poolt on veel ülimalt silmakirjalik palve jääda inimeseks...jah jääme...ma olen seda olnud algusest saati. Proovi ka.
V
Vanaema maalt  /   09:38, 22. apr 2017
Nüüd tahaks küll Teie perele öelda-ära külva tuult, vastu saadki tormi! Kui Teie arvate ennast nii suurteks ja vägevateks kuulsusteks, võiks ka ajusopis midagi tarkusetaolist olla. Teie mõttemaailm kajab vastu kogu euroopast hirmutava kajana, seda pole mõtet peita oma laste varju, mis on vägagi otsitud põhjus.
P
Parise kollid  /   09:44, 22. apr 2017
Vaat siis, sellel perel ei ole taskulampigi. et kappi vaatama minna, nendel on kollid oma rahva seas. Kuigi neid pole, aga siis teeme, kasvõi vägisi.
M
Manona Paris  /   09:58, 22. apr 2017
Nii. Alustame valedest. Neid pole.
SINA algatasid asja, ja riputasid minu lapse pildi netti ja hakkasid selle all minu abikaasa pereväärtuste üle ilkuma. Sina läksid väga isiklikuks. Sina, ja ainult sina.
Google otsingumootoris leidumine ei tähenda, et lapse pilti võib/tuleb/peab võtta mõnitamiseks. Muuseas, Google paljastas sekundiga ka sinu mineviku.
On su käitumine rünnata isa koos lapsega inimlik? Ei ole. Ründa isa, tema mineviku (eelnevate sõnavõttude) põhjal (sest miks muidu sa mu abikaasat nii "armastad"). Feimi ja resepkti eest tänad sa siingi oma postis. Seega on häma ka sinu väide, et ei aja kuulsust taga. Ajad küll. Ja see pole ilus ega inimlik.
Seda nimetatakse nihestunud tegelikkusetajuks. Ja demagoogiaks.
0
09:58 ilukirjanduse pahupool  /   10:16, 22. apr 2017
SINA,SINA...ehk on plobleem hoopis MINA ja MAAILM? Võtke ennast kokku, isehakanud kuulsused. Ärge häbistage ennast veel rohkem, kui juba rahvaseas olete. Te võite ju ise endid jumaldada aga üldsuselt Te seda ei leia. Otsige neid põhjuseid, milliseid tahes. Teie kisa on otseselt seotud EKRE reitingu tõusu ja selle erakonna materdamisega, olge nüüd ise ausad ja rääkige ikka asjast.
L
Lauri Jürgenson  /   10:18, 22. apr 2017
Aitäh Manona, et vastasid! See kuidas sa ennast avad on parem, kui mina seda iial teha oskaks. Inimesed peavadki nägema milline sa oled, et nad saaks aru, kuidas sinusse suhtuda. Praegu ründad sa oma last ise. Oled algusest saadik ainus, kes temast räägib. Iga inimene, kel on vähegi oidu, näeb mis toimub. Tänud veelkord! PS...ära sa nüüd hoogu maha võta...mul alles hakkab lõbus.
L
Lauri Jürgenson  /   10:19, 22. apr 2017
Aitäh Manona, et vastasid! See kuidas sa ennast avad on parem, kui mina seda iial teha oskaks. Inimesed peavadki nägema milline sa oled, et nad saaks aru, kuidas sinusse suhtuda. Praegu ründad sa oma last ise. Oled algusest saadik ainus, kes temast räägib. Iga inimene, kel on vähegi oidu, näeb mis toimub. Tänud veelkord! PS...ära sa nüüd hoogu maha võta...mul alles hakkab lõbus.
O
Oot, oot  /   13:42, 22. apr 2017
Kristeri isadus...ja minu lapse pilt? Teil siis polegi ühised lapsed või? Sinu, minu ja meie lapsed, midagi on siin kuulsuste loogikas mäda. Teie perekonna argumendid hävitavad teid endid, need on nagu õhupallid, mis loogika all ise purunevad. Konservatiivsus pole kunagi väljamõeldud süüdistuste osa olnud, FAKT.
K
Kes räägib?  /   15:02, 22. apr 2017
Arutage oma koduses parteirakukeses asjad omavahel läbi ja katsuge koos enam-vähem ühte partei pealiini järgida. Just oma oponentide isiklik ründamine, mitte nende poliitiliste veendumustega vaidlemine, muudab pisikese leenini-pässi eriti jälgiks tegelaseks ja tema juhitud sotside parteilehe arvamusartiklid tülgastavalt ühekülgseks. Küsi nüüd oma laste isalt, mitme inimese suukorvistamist, vallandamist ja karistamist ta oma artiklites nõudnud on! Kui mitmele näishukkamisele on EPL üles kutsunud? Ei jõua üles lugedagi.
S
Sakunne  /   17:55, 22. apr 2017
Manona Paris / 09:58, 22. apr 2017 kirjutas:
" .. SINA algatasid asja, ja riputasid minu lapse pildi netti ... !"?
... kullake, oma lapse pildi riputasi netti üles ikka sina ise ei keegi muu
M
Mari maalt  /   22:25, 22. apr 2017
Vastik sõnelemine.
Ükskõik mis, aga miks peab teisest inimesest, kellega nt on mingi kana kitkuda, kasutama lapsega pilti? Mina ka täpselt aru ei saa. Et google jagab? See ei ole kena, tegelikult ka.
L
Lauri Jürgenson.   /   19:46, 23. apr 2017
..aga vii ennast asjaga kurssi, siis äkki saad aru ka. On jah vastik sõimlemine.
N
nojah  /   18:42, 22. apr 2017
mis inimlikkust on oodata rassistidest natsidelt?
L
Lauri...  /   20:03, 22. apr 2017
Kuidas küla kutsale....
P
Perekond Parisele  /   19:52, 21. apr 2017
Tehke kapi uks lahti ja te näete,et tonti polegi.Kas tuleb tuttav ette?IRW
  /   19:49, 21. apr 2017
KAPO komissar rääkis hiljuti ajakirjanikest, kes töötavad tiblade luure heaks. Küsimus: kas pisikese pässi värbamisel kasuati mehikese ahnust, ähvardati või söödeti ette mõni magus poisike?
S
Sakunne  /   18:53, 21. apr 2017
Pole võimatu, et pere eelarvesse on tekkinud, auk - kähku raha vaja, niisis keerutame tolmu üles, teeme eimillestki ähvarduse ja kiusamise ... noojah, eesmärk pühendab abinõu
J
just  /   19:44, 21. apr 2017
alatu sotsi puhul normaalne käitumine.
  /   18:38, 21. apr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sallija,  /   19:50, 21. apr 2017
minu kommid saadetakse ka tihti tsensuurimisele. Ei tohi teatud sõnu kasutada, siis automaatselt saadetakse ...
S
Sakunne  /   21:37, 21. apr 2017
@sallija Missuguseid sõnu ei tohi kasutada, minu komm perekonna eelarva kohta ei avaldunud ka kohe - huvitav, mis seal võis olla
M
Muldi Kult  /   18:31, 21. apr 2017
Õnneks on krissu nii eemalet õukav poisu, et vaevalt keegi viitsib sellisest tol kanist üldse mõelda.
Pigem teeb ise endale odavat reklaami ja otsib variante, kuidas huvitav olla.
Tõenäoliselt on tekkinud hirm, et teda enam ei hinnata. Ära pabista -me kõik hindame sind kõrgelt.
I
inimene  /   18:28, 21. apr 2017
Meeldiv ajakirjanikepaar. Miks te nii sapised olete siin, ah, kas külmade ilmade mõju?!
Õ
õu  /   19:01, 21. apr 2017
krister, sina vä?
K
Krister paris   /   21:30, 21. apr 2017
Miks ma meeldiv olen? Ma ju kannika rüütel!
L
loom  /   13:07, 23. apr 2017
Meeldiv?! Kas näpukas? Kas kogemata jäi eba eest ära või meelega???
S
salliv eesti  /   18:25, 21. apr 2017
kes need ullikesed veel on?
I
Indrek2  /   19:47, 21. apr 2017
Tõepoolest, kas paldiski mnt 52 on valimised tulemas?
  /   09:50, 22. apr 2017
Kuulsused, nii tehakse enestest kuulsused-multi-kulti kuulsused. Sa püha lihtsameelsus küll! Valimised, kas nende peres on mingid valimised, uue ema või isa valimised? Mis lastest nad räägivad, neid saab ju osta ja müüa, geide kaubaartikkel nr. 1.
P
P.  /   18:22, 21. apr 2017
Pildil on 2 naist.
T
täpsustaja  /   19:23, 21. apr 2017
kaks sootut
V
veel täpsemalt  /   13:08, 23. apr 2017
kaks sootut naist!
K
Kee  /   18:20, 21. apr 2017
Eks see on ennegi nii olnud, et ülbed, alatud ja reetlikud osutuvad tegelikult ise suurteks argpüksideks.
N
no seda intriganti ja skandaalitsejat manonat  /   18:18, 21. apr 2017
olen näinud kaupluses lamenti üle müügisaali laialt löömas kui teda eelisjärjekorras ette trügides järjekorras seisjate ees ei teenindatud.
M
Mõlemal  /   18:17, 21. apr 2017
on Moskva kool ja kasvatus. Elavad üle.
T
T.Mets  /   18:16, 21. apr 2017
jaa, Krister Paris, eks oled ikka andnud endast parima, et selline negatiivne kuvand sinu ümber on tekkinud, pole siin teiste peale pahandada midagi
M
Mardilt  /   18:10, 21. apr 2017
P
Pastel Kiris  /   17:48, 21. apr 2017
Manona eelmine mees tundus küll normaalne olevat. Kristel on hea valik. Ei vaheta igals jõuluks susse.
V
Valija  /   18:15, 21. apr 2017
"Kümme miljonit" jääb Kallast kummitama. Kohus kohtuks aga "uurimine" ega kohus ei selgitanud välja, et kuhu see raha siis lõppude-lõpuks kadus nagu "vits vette" Kümme miljonit dollarites ei ole mingi peenraha, et näh, olli taskus kuramuses auk ja pudenes eitea kus välja. Kallas andis "meeltesegaduses" kusagile allkirja, kümme miljoni dollarit võttis keegi pambuna selga ja jalutas minema? Et antigi "sulas" vä? Sellise rahasumma liikumine peaks olema jälgitav kui asju õieti aeti. Sellest afäärist ja rublade müügist ja mis seal veel tollal oli, nakatus Eesti nriik ja hakkas otsast mädanema. Protsess pole peatunud.
E
eu  /   17:47, 21. apr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
need on   /   17:56, 21. apr 2017
siil priidiku kaks isa.
K
kustukumm  /   18:36, 21. apr 2017
habemega ja habemeta naine.
T
tohmu  /   17:43, 21. apr 2017
Kahjuks ei saa toetada Kristeri kandidatuuri Aasta Ema tiitlile. Olen näinud teda mitut õlut rüüpamas, endal imik kotis rinnal. Oleks rinda andnud, oleks hoopis teine asi, aga nüüd ei.
H
heh  /   18:25, 21. apr 2017
sul kaks miinust - ühe pani emane paris ja teise isane paris.
N
no nii  /   17:43, 21. apr 2017
Kas tulemas on A.Saagimi taoline jutumoor?
Elage oma rõõmud ja mured kodus magamistubades,
jätke teised rahule.
I
irw  /   17:41, 21. apr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
E  /   17:58, 21. apr 2017
Ja milline sa ise oled? Paned ehk pildi juurde, siis saaks kogu kommetaarium otsustada
I
irw  /   18:26, 21. apr 2017
miks ma peaksin? aga kohe, kui lasen endast sarnaseid artikleid vorpida lehte ehk ei suuda oma kuulsusejanu ohjeldada, panen pildi ka, usu mind.
seniks aga - olen arukam.
I
irw  /   18:37, 21. apr 2017
mida modereerime? miks ma ei tohi öelda, et see karikatuurne paar ajab mind oksele, aga marianne mikko tohib öelda, et eesti rahvas ajab teda oksele? mis topeltstandardid need nüüd olgu siis?
J
joo   /   19:55, 21. apr 2017
vähem, või oled rase?
1
19:55  /   11:49, 22. apr 2017
Miku-mann ka riigikogus seniajani rase, aga, et mehed rasedad, see pariste rida juba.
S
suurkannatajad esiplaanil  /   17:39, 21. apr 2017
Oioioi, milline nutupill on nüüd lahti päästetud. Nagu vasakradikaalidele kohane, kõigutakse agressiivsuse ja härda ohvri mängimise vahel.
Kusjuures, nende lastest on tõesti kahju. Lapsed ei ole ära teeninud sündimist sääraste väärastunud mõttemaailmaga inimeste perre.
A
alc  /   18:07, 21. apr 2017
sa nuga mina teadsin kogu aeg et paris on äbielus lobjakaga.
T
tegelikkuses ongi  /   18:38, 21. apr 2017
islamis ongi 4 naist
K
külamees  /   06:35, 22. apr 2017
siis on veel suutropp ja kasekamp.
K
kodanik  /   17:32, 21. apr 2017
Toetan Kristel Parise kandidatuuri aasta ema tiitlile
1
17:32Kristerile  /   18:48, 22. apr 2017
Ei, ei, mina ei saa toetada, niipalju artikleid eestlaste halvustamiseks, suukorvistamise eestkõneleja, geide abielu nõustamine, rassistideks tembeldamine. Mis ema, pigem kannibalist oma rahvale. Valimistel näeme! Ära Vikerraadiosse enam kunagi roni, iiveldama ajab.
J
Jäta  /   13:18, 23. apr 2017
vikerraadio st. rahvuringhääling ongi see kus sellised lõugu laiutada saavad. Mujalt sellist saasta ei kuule. Sellepärast ka tallinna tv laiali saatmise plaan. Nad räägivad tõelisest rahva arvamusest ning tahtest, aga see ju tabu.
S
Seltsimees Lenin ja Inessa Armand  /   17:31, 21. apr 2017
Klassikaline on pisikeste meeste armastus suurte naiste vastu. Samas on need pisikesed mehed ka väga verejanulised. Pisike Napoleon. Pisikesed päkapikud Lilli ja Dimon. Pisike Stalin oma kärbunud käega. Pisike van Rompui, kellest ei enne ega pärast keegi kuulnud pole. Igati väärikas seltskond õle multikulti apologeedi jaoks, eksole.
V
vahemärkus  /   17:40, 21. apr 2017
Repliigi korras: pisikesest Napoleonist rääkimine reedab inimese rumaluse. Napoleon oli oma aja kohta üle keskmise, isegi tänapäeva mõistes keskmist kasvu mees.
J
Jürka  /   17:46, 21. apr 2017
Napoleoni on peetud lühikeseks inimeseks. Tegelikult oli ta keskmise prantsuse mehe pikkune – umbes 168 cm.[9] Väärarvamuse levikut on põhjendatud mitmeti. Üks põhjus võis olla, et tema pikkust mõõdeti prantsuse, mitte inglise jalgades. Teised allikad põhjendavad müüti sellega, et Napoleon ümbritses ennast pikkade kaardiväelastega ning tundus seetõttu lühem.
T
to vahemärkus  /   18:00, 21. apr 2017
oled ikka kindel oma "asjatundlikkuses", et 1.68 on keskmist kasvu mees? ma sama pikk, aga naine ja ma pole kaugeltki mitte pikk naine, et sa teaksid. aga kääbusmeeste putini ja medvadevi kõrval on 1.68 pikkus tõesti :D
1
1.68  /   18:00, 21. apr 2017
see ongi mehe kohta lühike, muide.
A
ajalugu  /   18:14, 21. apr 2017
1.68 oli Napoleoni eluajal üle keskmist kasvu mees. Inimeste keskmine pikkus on sellest ajast peale päris palju kasvanud. Legend Napoleoni väikesest kasvust võib olla põhjustatud sellest, et tema ihukaitsjad olid eriti suurt kasvu, ja nendega võrreldes oli ta lühike. Teine põhjus võib olla, et Prantsusmaaga sõdiv Inglismaa üllitas pamflette, kus Napoleoni kujutati kääbusena.
N
naiselik  /   19:34, 21. apr 2017
rumalus avaldubki mõtlematus kädistamises, 1790 a keskmine kasv oli 165 cm
H
hahaha  /   21:27, 21. apr 2017
omast arust said naistele ära panna :D no aga ei läinud õnneks, siin oli jutt, et tänapäeva mehe kohta keskmine pikkus ja mina, kes ma ütlesin, et ma naine ja 168, elangi tänapäeval, mitte 1790. katsu endale selgeks vahe teha ja siis kire. õigemini kaaguta :D
T
to vahemärkus 17:40  /   13:07, 23. apr 2017
Napoleoni pikkus oli 151cm,
R
Repliik  /   16:19, 23. apr 2017
Kas sm. Paris elab Napoleoni ajastul või tänapäevaste arusaamade ajastul? Keskmist kasvu mehed alla 170 on igal juhul kääbikud. Mõnikord ka ajukääbikud ( nagu isend, kellest antud juhul jutt on)
17:31, 21. apr 2017-le  /   08:18, 22. apr 2017
Kust teil kõigil sellised pikkusemõõdud? Mina olen selle paari kõrval seisnud,nad on ühepikkused.
N
No   /   10:21, 22. apr 2017
...pildil on küll Big Mama ja päkapikk. Voodis pidid jah kõik ühepikkused olema.
L
Lugenu  /   17:30, 21. apr 2017
Mulle küll tundub see lugu jamana. Ärimees, kes tagastas tema autosse jäänud lapse pildid ja ajaleheartikli - mis ähvardust selles näha ja veel lastele? Ei usu.
E
eks ta ole  /   18:49, 21. apr 2017
paris teab, et teda vihatakse ja nüüd on hirmul suured silmad.
P
Peaasi et s t tolmab!  /   02:24, 22. apr 2017
Tähtis on saada tähelepanu - kui muu ei aita siis oleme kasvõi femidest padumo s l e m id.
Elagu edevus ja põhimõtte lagedus!
E
ee  /   17:29, 21. apr 2017
vaevalt vaenlast luua keegi püüab, pole ju esimesed valimised. mõni mõtleb ikka et vot täna räägin sedasi ja nii ongi koguaeg olnud.