51 kommentaari

O
orjatöö?  /   16:23, 22. apr 2017
kas palka siis üldse ei saa????
R
raudmees  /   21:15, 21. apr 2017
Sel plakatiga ametiühingutegelasel on päris nälginud nägu ees Kahju kohe vennikesest
V
vver  /   21:10, 19. apr 2017
piketeerimine ja streigid on head asjad,aga peaasi,et oigel ajal ikka lopetatakse,muidu jäädakse toole hiljaks....
K
kus tuleb raha  /   13:45, 19. apr 2017
Piletihinda tuleb julgeda tõsta kui saab! Tõstke kaks (KAKS) korda piletihinda. Siis see kommentaarium kiunub siis teises suunas.
  /   11:40, 19. apr 2017
Pole ime, et eestlasi bussijuhte nii palju siin Soomes busse juhtimas näen- ilusad, puhtad ja viisakad, erinevalt maahanmuutajatest.
H
hulgus to /  /   09:32, 20. apr 2017
Kõige imelikum ongi see, et kui Eestis lähed tööd otsima ja küsid ka palka siis pole võimalik väga palju maksta kuna "tootlikkus" on nii väike? Huvitav, et Soomes on minu tootlikkus nii palju suurem, et kannatab maksta koos kõiksugu õhtu-, öö-, laupäeva- ja pühapäevalisadega 2600€ kätte (norm tundidega). Rääkimata sellest, et keegi ei lähe palga kallale mingi kütuse ülekulu pärast ja konditsioneeri kasutamise eest. Eesti orjapidajast tööandja arvates on "niisama istumise ja aknast välja vaatamise eest" üldse patt palka maksta-pead olema õnnelik, et sulle on antud võimalik tööd teha. Raha pead mujalt sebima...
T
tööd teha ma ei taha  /   22:55, 18. apr 2017
andke niisama raha
B
Bussijuht  /   21:34, 18. apr 2017
Tereõhtust. Mina lähen ennem prügikasti juurde kui ATKO sse bussijuhiks. Tänan head õhtut.
  /   21:15, 18. apr 2017
Valveaeg tähendab seda, et kui bussijuhil tekib nelja tunnine paus, ei tähenda see seda, et bussijuht kodus diivanile lösutama läheb ja jalad laua peale viskab, v6i siis järveääres päikest saab v6tta rahulikult, vaid nad peavad olema isegi vabadel pausidel valmis väljas6itudeks.
P
Paus tähendab seda  /   09:56, 19. apr 2017
et bussijut on võõras linnas ning peab seal passima järgmise sõiduni.Ettevõtja arvates oma vabast ajast.Päevaraha enam bussijuhile Eesti piires maksta ei lubata, sest päevaraha on maksuvaba (riik ei saa selle pealt tulumaksu).Nii on see Eestis aga mitte teistes riikides.
  /   11:34, 19. apr 2017
Loen kui anekdooti. Võimalik ainult Eestis.
K
Kata  /   20:39, 18. apr 2017
Julged ja tublid mehed, kiidan südamest teid !!! Kahju, et neid nii vähe oli. Eks teised peidavad end ja loodavad vaikselt, et tänu julgetele midagi muutub.
Aga bussijuhtide töö on ikka päris ränk. Sõitsin paar aastat tagasi igapäevaselt linna kooli ja tagasi. Tihti oli nii hommikul 6.30 ja õhtul 20.00 see sama bussijuht tööl. Kuna tegu on ilmselt ühe Tartu maakonna tihedama liiniga siis ei usu, et ta vahepeal magada sai. selline asi on juba liiklusohutuse seisukohalt ju väga halb.
Bussijuhi töö ei ole mingi naljaasi - nemad ju viivad inimesi tööle ja lapsi kooli. Juhivad suuri ja raskeid masinaid meie kaasliiklejatena teedel Kindlasti ei ole nad ka ületasustatud ning selle viimasegi ära nöörimine on häbiväärne ja kõigil asjaosalistel peaks väga piinlik olema.
Ü
ületasustatud  /   02:47, 21. apr 2017
on eestis ainult riigikogu ning valitsus Samuti suurte riiklike ettevõtete juhatused. Tööline pole eestis kunagi ületasustatud olnud, ega saagi olema!
H
Huvitav  /   19:22, 18. apr 2017
et kui teised firmad peavad ostma korralikud bussid, et tööd saada, siis Atkol pole vanad pannid töö saamisel probleemiks.Nõudmised kehtivad vaid võõrastele?
T
toetan  /   18:38, 18. apr 2017
Austame viimaseid Mohikaanlasi. Sellise palgaga, peale neid vapraid mehi, kaovad bussid ja hakkame käima jalgsi.
  /   13:35, 18. apr 2017
MILLISED RISUD SÕIDAVAD SINDI PÄRNU LIINI
G
go bussi  /   16:46, 18. apr 2017
sinine tsehhi sor tartu põlva liinil umbne kuuma täis ventilatsioonita,õudne nagu vene ajal laz bussis.
S
sarapuu  /   17:40, 18. apr 2017
pidage vastu, praegu on rasked ajad ja siin peame üksmeelselt kokku hoidma.
V
Veneajal  /   18:12, 18. apr 2017
sai Lazil vähemalt kuidagi iseseisvalt akent avada ja niimoodi kergelt õhku ventileerida.Katuseluuki avas juht ise või avati juhilt luba küsides.
A
asi selles  /   19:26, 18. apr 2017
et mõned bussijuhid ei oska konditsioneeri tööle panna või on see katki .Pärige aru firmast, Go bussist siis.
M
muidugi  /   23:26, 18. apr 2017
on rasked ajad, sest ujula vundament vaja ju betoneerida.
S
Selgitan  /   12:08, 19. apr 2017
Konditsioneer suurendab kütusekulu vähemalt 10% ja selle peab juht ise kinni maksma.
Võimalik, et suure, bussisalongi konditsioneer on vägagi ahne, kütusekulu kontekstis.
M
mis järgmiseks`?  /   15:50, 20. apr 2017
Et kui väljuvale reisile pole kõik kohad välja müüdud siis bussijuht peab välja müümata piletid ise kinni maksma kuna ei ole mõtet sõita pooltühja bussiga ,sest see firma omanikule puhas häving?! Ja mingi 5-6 inimese pärast pole mõtet üldse välja sõita. Selle aja eest mis buss seisab võiks ka juhi palgast kinni pidada...
S
siis pole ju ime  /   21:43, 20. apr 2017
et eespool üks kommenteerija kaebas, et Go sinises tsehhi bussis on palav - bussijuht ei pane konditsioneeri tööle kuna peab selle lõbu ise kinni maksma.Asi ei olegi oskamises.
C
cv  /   13:28, 18. apr 2017
tööotsimisportaalis juba ilmselt kuulutused üleval uute bussijuhtide otsimiseks. meeleavaldusel osalejad lastakse ju lahti. ega velvovälid ei maga.
E
Eestist vist enam ei leia  /   14:10, 18. apr 2017
kedagi, kes "virmade" pakutava "konkurentsi võimelise" palga eest rooli taha istuksid. Euroopas olen näinud Eesti numbrimärkidega rekkade roolis küll bulgareid, moldaavlasi, rumeene ja kõiksugu pelmeene, kes siis miski 1,5 K€ eest on nõus kuude kaupa kabiinis elama ja mööda Euroopat kärutama. Aga edaspidi saab ehk Ukrainast veelgi odavamaid kõrgkvalifitseeritud "oskuse töölisi" ja elu kui lill.
M
mina jälle  /   09:58, 19. apr 2017
olen näinud Soome, Rootsi, Norra numbrimärkidega rekkade ja busside roolis eestlasi.
J
Ja siis?  /   12:11, 19. apr 2017
Kas pole mitte vahe, kui töötad nt 10 aastat Norras residendina, saada kuus 4000 EUR palka ja hakata pensioni saama Norra kuningriigilt selle 10 aasta eest 5x rohkem, kui Eestis töötatud 45 aasta eest?
Või peaks olema nii rahvuslikult meelestet, et orjaks siin söögiraha eest?
J
jutt oli sellest  /   21:45, 20. apr 2017
kes keda kuskil roolis näinud on.Ja unistus, et ukrainlased tulevad VÄIKESE palga eest tööl, jääbki unistuseks.
S
skandinaavia juht  /   02:56, 21. apr 2017
Sa ei eksi, see on tõsi. Sinna muud rämpsu nii väga ei taheta kuigi see ahnus hakkab lõpus võimust võtma ning palgad kipuvad vaikselt kukkuma. Ise viimased 9 aastat välisklubides sanga hoidnud ning eesti numbri alla eriti ei kipu!
J
juht  /   15:18, 18. apr 2017
Õige ka et lahti lastakse.Kui oled ikka tööanja vast ja ei ole lojaalne,ehk oled usalduse kaotanud.
  /   00:35, 19. apr 2017
LOO NORMAALSED TÖÖTINGIMUSED , MAKSA HEAD PALKA JA ÄÄ KOBISE ,
  /   11:10, 19. apr 2017
sõida siis ise oma liine, bussijuhte lihtsalt ei ole ja ei tule peale ka kusagilt.
R
raske juhus  /   19:27, 18. apr 2017
eks alkohoolikutest roolikeerajad hakkavad juba otsa saama, teised aga nii halva kuulsusega kohta ei soovi minna.
S
sellise  /   02:59, 21. apr 2017
palga eest ei kannata ju kaine peaga sõita!
K
kuulge bussijuhid !  /   13:18, 18. apr 2017
Hr Sarapuu pole küll orjapidaja. Ta lihtsalt austab raha, oskab raha lugeda ja teab missuguse palga eest bussijuhid on nõus rooli keerama.
V
Vale  /   19:14, 18. apr 2017
Kasutatakse lihtsalt julmalt inimesi ära,häbi keskerakonnale, kes selliseid toetavad.
H
Huligaan.  /   13:09, 18. apr 2017
Tahaks kohe hirmsasti näha nende Sarapuude molusid kui see nende tekitatud solk ja sopp ükskord päevavalgele tõmmatakse.
P
Pähkel  /   13:01, 18. apr 2017
Lööge ükskord laiali see Sarapuude maffia. Küll on jama prügi majandamisega Tallinnas, siis jamad Paides ujula ehituse teemal ja ATKO bussidega. Krt kaua selline porno veel kestab? Kas tõesti siis kellelgi hammas juba peale ei hakka?
S
sohver  /   17:17, 18. apr 2017
Niisama plõksida on asjatu , faktid tuleb esitada.
A
Aga...  /   11:20, 21. apr 2017
faktid on 75a salastatud!
E
ei näe  /   03:03, 21. apr 2017
ATKO bussidel Sarapuu ning keskiga mingit sidet! Äkki pole lihtsalt nii palju fantaasiat(pole kunagi keski valinud)
Z
zaabaz  /   12:59, 18. apr 2017
Piketeerisite enne ja piketeerite veel ja jäätegi piketeerima. Üle lastakse teid alati. 3-e päevane täielik streik, esmaspäeva hommikul 30 bussi lennujaama ette risti seisma, siis ehk hakatakse teid tõsiselt võtma.
H
hm   /   12:53, 18. apr 2017
oma õiguste eest tuleb seista!
S
selles see jama ongi  /   13:26, 18. apr 2017
et bussijuhid enamuse aega ju istuvad , aga pappi tahavad ka istumise eest (?)
J
jah  /   14:10, 18. apr 2017
vedasin koolilapsi, kahe ringi vahel oli seisak, pidin talvel bussis külmetama, sest mootor ei saanud töötada, sest iga kuu võeti lisatasu maha kütuse ülekulu eest, seda aeg tööaja hulka ei loetud ja palka ei saanud.
I
imelik oled või  /   17:44, 18. apr 2017
Kas sa siis tahaksid ka prassimise ja pillamise eest tasu saada? Võta siis arvesse, et oled tööle võetud vaid selleks , et sarapunderitele raha teenida.
L
Loomulikult  /   19:20, 18. apr 2017
Seadus võimaldab hetkel niimoodi bussijuhte mõnitada, et kui mitu tundi Tartus või Pärnus passib ja sõitu ootab, siis seda nimetatakse bussijuhi puhkeajaks.Enam ei tohi Eesti siseselt isegi päevaraha maksta bussijuhile, ehk siis selline passimine on bussijui oma rahakotist.Kuidas Ametiühing sellise muudatuse läbi lasi?Kui passid terve päeva võõras linnas, nt.9 tundi, siis tähendab see, et ülejäänud aja/öö võib bussijuhi sõitu panna, sest oma seadusega ettenähtud "ööune" sai ta bussitagaistmel päeva ajal ära magada.
B
bussijuhtidel  /   12:52, 18. apr 2017
paras aeg arvole kannikasse keerata.
K
küll  /   14:12, 18. apr 2017
arvo keerab ise sulle, sest ta kui kesik, hoolib.
K
küll  /   17:42, 18. apr 2017
Saad nii et lirtsub.

Päevatoimetaja

Denes Kattago
Telefon 51993733
denes.kattago@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis