112 kommentaari

K
Kostja  /   23:06, 21. apr 2017
See vigadega masin taas müügis http://www.auto24.ee/used/2517518
E
et siis  /   15:30, 17. apr 2017
Ostsin just kasutatud auto, mille remondi eelarve oli margiesinduses 6400€. Tänaseks auto korras ja sõidab remondile kulus 800€. Eelmine omanik müüs auto selle kalkulatsiooni tõttu odavalt ära. Nii palju siis margiesinduste remontidest. Margiesindus ei remondi midagi, lihtsalt vahetab kõik asjad uute vastu. Näide kaitseraud täiesti terve aga kriim peal normaalne oleks üle värvida ja edasi sõita need aga vahetavad uue vastu. Samas uus tuleb ju ka ilma värvimata ja värvitakse kohapeal.
H
Holger  /   12:00, 17. apr 2017
Lihtsalt infoks - PROOV number annab õiguse sõita ilma Eesti registris olemiseta, kuid ei anna õigust sõita ilma liikluskindlustuseta (kuigi tavaliselt ei viitsita selleks paarkümneminutiliseks proovisõiduks kindlustust vormistada)
S
ss  /   21:52, 16. apr 2017
seadusesse tuleks kirjutada väike parandus, kui tehnoülevaatus punkt lasi vigase auto liikvele, vastutagu samuti
T
Tartu "autosalongid" !  /   20:58, 16. apr 2017
Ei soovita ühtegi Tartu autosalongi, kuid kui on tõesti soov sealt midagi osta, siis enne ostu viige potentsiaalne ostuobjekt mõnesse esindusse (mille olete ise valinud ja mitte müüja soovitatud) ja laske see korralikult üle vaadata. Tartus müüdavatel kasutatud masinatel on sageli osad ära vahetatud vanemate vastu (näiteks 2010 aasta masinal 2005 aasta osad...) .
O
Onu  /   20:32, 15. apr 2017
Ärge vinguge ,ostke omale jalgratas.
O
ohmu  /   19:53, 16. apr 2017
Osta endale soomekelk ja mine jaanipäeval sellega poodi.
K
ka tartus tynga saanud...  /   17:09, 15. apr 2017
sama lugu. mingi autoaed oli. sama tyng - autol tuli pool autohinnast remonti teha - kogu veermik täielikult sodi. auto oli nii yles vuntsitud et kole kohe sest iga pisitäpp oli pintsliga yle käidud. isegi taani pöhjamaatiksi kleepse völtsivad ja kleebivad klaaside peale. aga auto hind oli väga körge just seestöttu et "on nii heas korras et kahju olla myya" - naera puruks mis trikid.
M
maamiis  /   14:47, 15. apr 2017
loll pappi palju ,mis pole ausalt teenitud,paras
A
Ants  /   13:29, 15. apr 2017
Võiks selle valeinfo küll ära võtta, et PROOV- numbriga saab ilma kindlustuseta sõita. EI SAA. Proov-numbritele tehakse kindlustus vastavaks perioodiks ja siis alles võid sõita.
Aga tahaks teada, miks ei ole avalikustatud müüjat? Mõni sõber-tuttav ajakirjanikul?
I
igatahes müüja PEAB olema  /   14:26, 15. apr 2017
kirjas,või arvab ÕL,et minge ja ostke aga edasi,las petetakse?
H
hulgus  /   10:46, 15. apr 2017
Need on need "maksame sinu vana auto hinnale 2000€ juurde" masinad. Läheb inimene esindusse, viib oma vana masina sissemaksuks ja saab "õnnelikuks" liisingu orjaks. Peab ikka väga sinisilmne olema kui arvad, et see sissemaksuks jäetud masin enne järgmise omaniku leidmist esinduses täispauk remondi läbi teeb. Pesu, vaha ja hinnale vähemalt 2000 otsa-see ongi kogu "hooldus". Ja siis uus omanik imestab miks tema kasutatud "uus" esindusest "täieliku hooldusajalooga" silmarõõm juba nädala pärast ära kooleb...
J
Johhaidii   /   10:27, 15. apr 2017
Täiesti mõtetuks teeb artikli nö autosalongi nime puudumine kes saasta müüb, vähemalt minul selle leidmine ei õnnestunud. Kui inimene on loll ja kontrollita kasutatud sõiduki ostab siis võiks öelda, et vääribki oma rahast ilma jäämist. Targem jääb ellu. Seda enam, et hind ei määra seisukorda.
O
Ott  /   09:57, 15. apr 2017
Margiesindustest saabki alati kordades kallimad remondiarved. Seal vahetatakse kõikvõimalikud osad välja mida vähega kannatab vahetada, st kus mingi kulumisjälg juba peal, kuigi reaalselt poleks vaja. Aga reaalselt samamoodi nagu see automüüja talle vigadega auto müüs, ehk kooris ostjat, samamoodi ka see margiesindus kooris ostjat ulmeliste varuosa hindade ja remondiarvega. Ei hakkagi kirjutama siin oma kogemusi esindusega või siis oma tuttavate kogemustest, kus tahetakse ära vahetada nt ka äsja vahetatut ja täiesti töökorras osa või selliseid auto osasid millel pole midagi vigagi.
P
Pootsmaa  /   08:30, 15. apr 2017
Ostke kasutatud auto otse omanikult , mitte vahendajatelt ...
K
Kindel  /   09:38, 15. apr 2017
Ostsin just värskelt teh.ülevaatuse läbinud auto peale esimest täishooldust margiesinduses oli esmane arve 700 ja rem kalkulatsioon 1300 lisaks. Eraisiku käest otse . Ülebvaatused tulebki viia üle töökodadesse ja margiesindustesse.
M
Mait  /   13:17, 15. apr 2017
To: Kindel
Kellel on raha nagu muda, võib tõesti tahta, et tehnoülevaatuseid hakkaksid tegema autoteenindused. Siis alles hakkate maksma ja kasutatud auto saab uueks kah. Tehnoülevaatusel tuleks viibida kontrollimise ajal ülevaataja kõrval, et siis oma silmaga veenduda, mis vajaks vahetamist ja mis ei vajaks? Seda "vindi ülekeeramist" ehk siis pisipuuduste üles puhumist on viimasel ajal juba liiga palju.
  /   08:18, 15. apr 2017
minä läksin kohe suurema autoremondi kontori ja seal kontrolliti elektrooniliselt mis on autol viga
M
mul   /   08:16, 15. apr 2017
on sama kokkupuude olnud möllerautost ostetud passatiga mis ka kohe mootori vahetust vajas ja kõik muud tetailid
U
Unn  /   08:16, 15. apr 2017
Tartus raadi turust kõndige suure kaarega mööda.Soovisin seal mitmest aiast viia autot kontrolli margiesindusse aga keelduti.Üks aed oli mingi Crossar või midagi taolist
A
aus oleks avaldada - kes teab?  /   07:26, 15. apr 2017
Mis nn esindus siis ikkagi oli?
N
Naera puruks  /   03:49, 15. apr 2017
Kes see hull siis vana ronti margiesinduses remontimas käib!? Isegi kindlustused pole nii rumalad ja suunavad sellised autod sujuvalt nurgatagustesse söörvistesse, kes ei tee teps mitte halvemat tööd (üldjuhul)
I
Irw  /   01:47, 15. apr 2017
...pidi sõitma esimesse esindusse....Miks just esindusse tainapea?!
K
Kordus ?   /   00:20, 15. apr 2017
27 märts ilmus selline üllitis
http://perejakodu.ohtuleht.ee/795753/pettunud-varskelt-ostetud-pereautol-ilmnes-4000-euro-eest-vigu
Ja täna uuesti vähe muudetud kujul ?
N
nii on  /   22:56, 14. apr 2017
Lõuna-Eestis on inimesed nii vaesed, et keegi korras autot ei müü, vaid sõidab ise. Kui aga mingi kallis remont koputab uksele või tehti avarii, pannakse kohe müüki ja absurdse hinnaga.
K
Kus need  /   08:22, 15. apr 2017
rikkad inimesed siis on, kes ostavad uusi autosid ja viivad Lõuna-Eestisse müüki. No täitsa mats oled.
A
Anti  /   22:36, 14. apr 2017
5000 eest remonti??? Vähe liialtatud ei ole või. Margiesindusse ei maksa minna. Sama hästi võiote lasta ennast paljaks varastada. Tahtsid vanast autost siis uut teha või? Autot on mõttet remontida ise. Pole mõtet autot petiste juurde viia.
P
Poole odavamalt  /   22:29, 14. apr 2017
Müüs 10000-lise sõiduki poole odavamalt.
R
Rumalatelt tulebki raha ära võtta  /   21:53, 14. apr 2017
Ainult rumal inimene läheb vana autoga margiesinusse. Kui seal küsiti 4000.- siis tegelik kulu ca. 1000.-.
T
tõsi vä  /   08:32, 15. apr 2017
ainuüksi turbo maksab 800-1000 raha....taibu!!!!
M
Maanteede Kuningas  /   09:49, 15. apr 2017
Jah töö tunnihind mõnes teises töökojas võib paari euri võrra odavam olla. Turbiini, võimalusel, lasevad samuti korda teha, vast paar sotti võidad. Kuid kahemassilisi hoorattaid Eestis ei remondita. Ja B-osana seda ostes võid niisuguse portsu otsa komistada, et maksad mitmekordselt. Sest kui see kolakas sul varsti jälle otsad annab siis selle vahetus automargist ja lukkseppa vilumusest olenevalt võttab 6-8 tundi aega. Aga logisev hoorattas võib sul vabalt nii starteri kui käigukasti tuksi keerata.. Tänapäeva trendi arvetades, kus kutsutakse üles sõitma hästi madalate pööretega, lisaks start&stopp süsteem mis paneb tuksi nii hoorattad, turbiini kui mootori ennast ja võib auto juba 100 tuhande pealt läbi küpsetada, siis omaniku tausta ja tema sõidu stiili teadmata pole poolpidust autod enam üldse mõttet osta. Lühidalt, parem maksta uue auto liisingut kui kasutatud rondi parandamist.
R
R  /   14:26, 15. apr 2017
Kahemassilise hooratta asemel saab panna tavalise hoorattaga sidurikomplekti, mis maksab komplektina vähem kui kahemassiline hooratas üksi!
M
Maanteede Kuningas  /   21:47, 15. apr 2017
Kes teab, kes teab. Mäletan krooni aja lõppus eelmisele Transidile vahetasin siduri, siis ühtlasi ka hooratta. Ja kahemassilise sain umbes 5000 krooniga ja tavaline malmist "balvanka" oli kümme tonni. See selleks, arvestades tänapäeval üha laiemalt levinud erinevat tüüpi automaatkäigukaste ja euro normide poolt kägistatud mootoreid mis on programeeritud töötama hästi madalatel pööretel siis võnkete leevendamiseks on kahemassiline hoorattas hädavajalik. Sest pärast "odavat" remonti kus seda asetatakse ühemassilisega võib automaatkasti remont minna maksma kuni kolm kahmassilise hinda. Aga mis parata koonrid on alati maksnud kordades rohlem. Üks ostab valikut pidamatta odavaid juppe (mitte et nad kõik alati praak on, kuid osad), teine saab jube "soodsaid" rehve alla, pärast leiab end maanteekraavis auto pambustes, hea kui ise elu ja tervise juures. Ja pärast kelkib oma kommentaarides tagantjärele tarkusest, nagu üks taibuke mõni pärv tagasi minu kirjutise all.
M
Marge  /   21:34, 14. apr 2017
Mulle jäi häirivalt silma, et nii pettasaanud autoostja kui autolehe toimetaja kasutasid ühesugust väljendit "minestama". See on ikka väga kahtlane, et mõlemal inimesel ühesugused väljendid.. Minu jaoks igatahes kahandab see oluliselt artikli usaldusväärsust.
S
Sa, Marge,   /   08:27, 15. apr 2017
oled tähelepanelik inimene. Arvan, et sul hea auto. Lihtsalt sind ei peta. Aga mõtlen siin endamisi. Kui kauaks jaksaks petmisi avastada? Varsti ausad otsa saanud, igaüks ainult petab. Loogiline mõtlemine ju? Sest Eestis püsibki elu vaid korruptsioonil ja petmisel.
P
pehuee  /   21:03, 14. apr 2017
Kumb on lollim,kas selle artikli autor või vana armsa peugeotirisu ostja?
A
Arvos  /   21:00, 14. apr 2017
" tundus Peugeot talle hea pakkumine...."
Osta auto omale mitte prantsuse käkk.
  /   21:55, 14. apr 2017
uuena nad kõlbavad hädapärast kõik, aga enamuse markide parim enne saab tõesti koos garantiiajaga läbi.
  /   04:40, 15. apr 2017
Keriti VAG grupi masinate kohta. Prantsuse autod kestavad tublisti rohkem.ehtib
  /   04:42, 15. apr 2017
mõlemad,aga ims teha
T
Teada  /   05:02, 15. apr 2017
Mida uuema väljalaskega auto, seda lühem on selle programmeeritud iga!
T
Turvas  /   06:26, 15. apr 2017
No missugust käkki siis sina autoks mnimetad? Prantsuse autod on enamustest peajagu üle. Kui ei hoolda autot, siis ei kesta ükski.
H
hea   /   08:01, 15. apr 2017
tumendatud klaasidega must odrarakett?
P
pegott  /   08:03, 15. apr 2017
Ma ei väsi kordamast: Prantsuse auto on nagu prantsuse naine, mida proovida võid aga koju ära too.
  /   09:23, 15. apr 2017
Nii lolli juttu võib ainult kehkenpüks ajada.
H
hea  /   20:58, 14. apr 2017
et citröööni ei ostnud!
S
Sul   /   06:24, 15. apr 2017
ka mõistust sama palju, kui Gotlandi käial.
O
osta raadilt  /   20:57, 14. apr 2017
tartus raadi turult saad selliseid künasi,jutt juures.et garanteerivad läbiva ülevaatuse,ise teevad kuskil ära ja siis hakkad raha uputama paari nädala pärast.
H
hulgus  /   13:52, 15. apr 2017
Ostsin aastal 2006 Raadi turult 91 aasta Opel Omega. Sain u. 3 kuud sõita kui mootor kotti jooksis. Lasin mootoriremondi ära teha ning see jäigi kõige suuremaks kulutuseks ja 2009 aastal müüsin klassivennale maha. See masin sõidab tema käes tänase päevani, õli ei võta grammigi ja vahetanud on vaid kuluosi. Mina olen selle ajaga mitu autot vahetanud ja liisi maksnud ning kui lõppkokkuvõttes võtta siis see raha mis pankade-ja liisingfirmade nuumamiseks kulus, rääkimata igakordsest hävingust mis auto müügiga kaasnes-krt, selle raha eest oleks võind Opelit mitte pesta aga iga kord hoopiski üle värvida-ikka oleks omadega plussi jäänd :D Lisaks sellele oli see mugavaim masin mida olen omanud-vahepealsed (Honda CRV, Audi A6, Voyager, Golf IV ja Octavia) ei saa lähedalegi mitte!
H
Ha ha  /   20:55, 14. apr 2017
Vana Pesukotiga esibdusse mibna
A
ab  /   20:53, 14. apr 2017
firmal ikka nimi ka oli ve?
  /   20:49, 14. apr 2017
Korteritega sama lugu.On kôrvuti müügis kaks korterit,üks 10 tuhat js korras,teine 5 tuhat ja remonti vajav.Otsustatakse selle odavama kasuks, aga kokkuvôttes panevad teise 5 tuhat ikkagi remondi peale.
S
spets  /   20:59, 14. apr 2017
pahatihti tuleb ka remonditud korterile kordusremont teha, siis paned ikka veel 5 tuhat peale, mõikad?
A
A  /   20:43, 14. apr 2017
Jälle see jutt -iga kuu korra vää ??
S
Sõbrad !  /   20:52, 14. apr 2017
Ostke auto Leedust . Olen 5 aasta jooksul sealt juba kaks autot ostnud ja olen väga rahul.
Hoitud, hooldatud, puhastatud ja triigitud . Muudkui sõida ja naudi elu.
  /   22:48, 14. apr 2017
just just triigitud
K
kalvi kalle  /   07:59, 15. apr 2017
leedust saad enamuse laksu saanud masinaid!
P
Peep  /   22:19, 14. apr 2017
Minu aru pidamise järgi a´la 3 nädalat
I
isegi uute autodel on vead  /   20:32, 14. apr 2017
kasutatud autol on neid palju ja remont ületab ikka auto väärtuse aga inimesed pigistavad silmad kinni ja sõidavad ohtlike romudega ringi.
J
jama lugu  /   20:32, 14. apr 2017
Üldse peaks 5a. vanad kasutatud masinad mingi 4 -5 tuhhi maksimaalselt maksma aga proovi sa leida, enamus kõik 10k ligi. Sellise raha eest oleks loogiline puhtalt paar aastat sõita ja ainult õli ja filtrite vahetus äärmisel juhul. Kui see auto oleks 5k poleks probleemi ka 2k eest teda remontida aga kui 10k autot pead veel otsa 2k remontima siis läheb tõesti kurjaks.
M
maksis ju  /   15:07, 15. apr 2017
5 tuhat.
V
veel parem  /   23:36, 15. apr 2017
oleks ju päris muidu saada, sest niikuinii on vaja remontida...
I
ips  /   20:31, 14. apr 2017
ostisn KSK-st tartus sõidan siiani ja ei nuta,ainult naeran....vaadake sealt....
K
kuusakoskist ostsid siis?  /   20:34, 14. apr 2017
kuusakoskist ostsid siis?
K
Kui ostad kuusakoskist  /   20:46, 14. apr 2017
Kui ostad vana auto,siis peaks olema loetletud kõik vead ja tehnilise passi viimasel lehel peaks olema bussi ja rongisõidu ajad.
I
ips  /   21:52, 14. apr 2017
no ei ostnud,ja saabi ostsin,kuusakoskist osta ise...
S
saabiga  /   08:49, 15. apr 2017
jääb su naer lühikeseks, peagi nutad ja maksad remondiarveid...
I
ips  /   09:25, 15. apr 2017
4 aastat pole näppu külge pannud,ainult hooldused,katki pole midagi läinud ja ma pole KSK-st,nagu keegi pakub.võib-olla hiljem tulevad vead,aga hetkel küll pole
H
Haha  /   01:42, 15. apr 2017
KSK teeb siin endale reklaami. Kontrolliks autode õiget läbisõitu????
A
Arvamus  /   20:28, 14. apr 2017
Hea pakkumine, et mine ja kontrolli. Esiteks on igalpool oma järjekorrad ja teiseks peab olema müügimees ka kaasas et asi oleks usutav. See selleks, kuid minu soovitus oleks ikkagi minna üle sellisele süsteemile nagu on Soomes. Autol on oma raamat kus kõik hooldustööd kirja pandud ja kinnitatud töötegija templiga + allkiri. Igal aastal kui tehakse ülevaatust saab omanik uue tehnilise passi. Sellega hoitakse ära igasugu tagasi kerimisi ja uus omanik näeb õiglast läbisõitu. Kui selline süsteem hakkaks toimima on automüüjate valedel lips läbi.
.
...  /   20:55, 14. apr 2017
Uutel garantiilistel autodel ongi kohustus seda raamatut täita iga õlivahetuse või remondi korral. See selleks. Läbisõiduga on nii ja naa, rohkem ikka sõltub kasutajast ja kasutuskohast. Ka kõigest mõne tuhandega on võimalik kulukas viga tekitada...
V
vanaisa  /   20:27, 14. apr 2017
5000€ eest ei saagi mingit autot.selle raha eest saab endale vaid muresid osta.
A
A   /   20:45, 14. apr 2017
Jajah , oleks sama auto eest 7000 maksnud ,poleks vigasid olnud !
V
vanaisa  /   22:34, 14. apr 2017
ei arvanud ära.kui oleks 7000€ maksnud oleks veelgi lollim olnud
N
Naabrist parem  /   20:46, 14. apr 2017
Sa oled vist üks nendest "naabrist parem", kes arvab, et ainult hind teeb autost auto? JA mida kallim, seda parem (naabrite silmis)?
V
vanaisa  /   22:42, 14. apr 2017
automüüja saab võidu sisseostes.väljamüük on vaid tehingu lõpetamine.arvata on ,et see pann osteti sisse 2500€,pesti,vahatati,tehti seestpuhastus ja veel kosmeetilist väljanägemist.löödi autole peale hinnasilt 5000€ ja jäädi lolli ootama.tegelikult oleks müüdud ka 3500-ga kui oleks kaubeldud.
V
vanaisa   /   22:45, 14. apr 2017
vastasin ka sellele kommile,aga vist liialt üksikasjaliselt ja see läks modereerimisele.ei kannatata,kui tõtt kirjutad
  /   21:19, 14. apr 2017
Vanaisa, ära aja hullu juttu
V
vanaisa  /   22:33, 14. apr 2017
ei aja sugugi hullu juttu,ma lihtsalt ei osta sellist 7 aastast käru ei kallimalt ega odavamalt.olen ise müünud autopoes neid pomme 1992-1998 seda küll Soomes,aga ega Soomes see asi palju teistmoodi ei toiminud.garantii lõppeb, kui tagatuled nurga taha kaovad.
V
vanaema  /   22:33, 14. apr 2017
2-3K eest saab täiesti normaalse ja sõidetava auto. Pole kindlasti nii mugav ja luksuslik kui uus S-klass, aga ajab asja ära. Boonusena ei pea sa parkima parklas kahe joone peale, veerema tigukäigul üle raudtee ja põõsast kriipides autost välja tulema ja luubiga uurima, et kuhu see pagana kriips nüüd värvile jäi..
V
vanaisa   /   04:41, 15. apr 2017
muidugi saab,aga kauaks see on iseasi.sõitva turukoti saab kindlasti poes käikude jaoks.
  /   05:58, 15. apr 2017
Küll on peps vanaisa.Ja eelmise sajandi mälestustes nii kinni.Ühesõnaga, osta sina, vanaisake, iga aasta endale tuttuus auto, kui tahad ja ära laia siin.või tema ei osta "7 aastast käru".
V
vanaisa   /   06:14, 15. apr 2017
ei osta iga aasta uut autot vaid iga teine aasta vahetan autot.auto on töövahend ja kilomeetrid tuleb palju.vahetustsükkel 2010,2012,2014,2016 ja kui taevaisa annab siis 2018 ,2020.kahe aasta läbisõit on 192000-198000km.garantii ilma kilomeetreid lugemata on 2 aastat.oma auto on 2013 ja sõitnud vaid 9326km.nii,et pole ma mingi peps kuidagi
V
vanaisa vanaemale  /   06:27, 15. apr 2017
igale kaubale on oma ostja,peaasi,et müüja ja ostja kohtuvad
  /   07:02, 15. apr 2017
Ei saa see vanaisa mitte rahu siin, uhked uued autod küll iga kahe aasta tagant aga närvid ikka läbi.
B
Bgjk  /   07:11, 15. apr 2017
Vanaisa on taksojuht. Ma pigistan oma autole 40000 aastas peale. 100000 on kindel taksojuht.
V
vanaisa vanaemale  /   07:43, 15. apr 2017
vaata vanaema,klient peab lahkuma kauplusest kasvõi alasti,aga peaasi,et rahulolevana.ära kunagi müü kliendile autot vaid anna talle võimalus see ise osta.kui klient uurib ja püüab saada sinu arvamust kaubast, kiida mitte kaupa vaid kliendi asjatundlikkust.kui klient on lõppude lõpuks tulnud sellele tulemusele,et ta ostab talle meeldiva kauba,siis müü ja ruttu,sest see on kliendi otsus.see mida sa tead kaubast või mida meelt oled kogu asjast on hoopis iseasi.häid lihavõttepühi vanaema
P
pojapoeg  /   00:12, 16. apr 2017
rohkem nagu ühele ema teisele tütar teema. Fakt on see, et kui ei osta tuttavast perest, siis on kasutatud auto ost igal juhul nagu loterii - suurem osa jääb kahjumisse, mõni õnnelik saab võidu. Mina olen oma elunatukese jooksul aru saanud, et tahan istuda autosse ja sõita siis kui mul vaja, mitte siis kui auto seda võimaldab. Samuti tahan ka probleemideta sihtkohta ja tagasi jõuda. Viiest olnud autost kaks on tuttavate käest ostetud - elu nagu lill õlivahetusest õlivahetuseni, aga ealised vead on nendegi teed lõpetanud. Üks sõidukitest oli samuti nö salongist. kaks aastat vana 120t läbisõitu. Hooldatud/kontrollitud jms. Läks paar aastat ja sain nö garantiijärgsed laksud kõik kuklasse. Mälusin ära ja auto sõidab venna käes siiani ls pea 400t. Peale seda otsustasin uue auto kasuks.... ja ilmselt kasutatud autot enam ei osta.
H
hmm  /   20:25, 14. apr 2017
kas see tekst pole juba korra ilmunud versioonis, et Triini pere jäi selle autoga kojusõidul tee peale, st. koju sõites hakkas see väljalaskesüsteemi korda tegemist soovitav tuluke põlema? Nüüd loen, et sai koguni 600 km sõita ennem kui... Nii palju kui artiklist on aru saada, saab vaid seda hooratta probleemi enam-vähem kindlalt ostu aegseks pidada. Väljalaskesüsteemi probleemist teavitav hoiatustuli, samuti ketaspidurite probleemide täpset teket on küll väga raske määrateleda.
Mis remontidesse puutub, siis esinduste hindadega 7 a. vana autot nüüd kuigi sageli ei remondita. Tavatöötuba oleks ehk 1000-2000 euri eest kõik ära parandanud...
?
???  /   20:17, 14. apr 2017
Pandagu ka siis kirja, kus sellised huiarid on
K
kahju  /   20:16, 14. apr 2017
inimesest aga kes ostaks pegeoti ja pealekauba kasutatud
L
leiaks  /   06:29, 15. apr 2017
kuidagi kirurgi, kes sulle aju paigaldaks.
B
Bkmvk  /   07:05, 15. apr 2017
Ma olen eelkõnelejaga nõus. Mul oli 406 kunagi. 190 000 juures oli auto sisuliselt läbi. Iga nädal käisin remontis ja siis müüsim maha. Ei jaksanud enam. Pole kuulnud ka kellel poleks prantslastega probleeme. Üks müügimees esindusesütles kunagi, etprantsuse autod on head kui sõita salongist uuega välja ja pärast liisingut kohe uus võtta. Üle viie aasta ei tohiks väga kasuta da. Mure on liialt suur
K
Koll  /   16:04, 15. apr 2017
Oleneb,palju neil seal veini tegemise juures parasjagu käes on.
P
proov number  /   20:13, 14. apr 2017
Hiljem sain veel teada, et PROOV-numbriga saab ka ilma kindlustuseta sõita," täpsustab pereema - vot see om nali
  /   21:20, 14. apr 2017
Misasi see nali siin on?
J
Jaanus  /   22:16, 14. apr 2017
PROOV- numbrile peab ka kindlustuse tegema!
J
juku  /   10:50, 15. apr 2017
Kui on PROOV siis kindlustus on firma oma. Pane number ette, auto vin. päevikusse ja sõida.
B
Buzzer  /   21:21, 16. apr 2017
Kasutatud auto on ilmselt juba registris arvel, seega nkn ei saa PROOV numbreid kasutada
S
ssds  /   20:11, 14. apr 2017
Kui paneks müügimehele pistoli otsa ette ja ütleks, et see pole laetud? Võib-olla? Ja vajutaks päästikule.
O
ostja  /   20:10, 14. apr 2017
Keegi teab kas siis saab ka auto tagasi anda 14 päeva jooksul kui autoaiast ostetud juriidilise müüaga leping aga lepingul lõpus selline huvitav lause: Garantii puudub, ostja on tutvunud autoga põhjalikult, vigu pole leidnud ja ei oma edaspidiseid pretensioone!?
I
Ikka saab  /   20:22, 14. apr 2017
Müüja võib kirjutada mis jura tahab. Seadus maksab.
S
seadus  /   20:28, 14. apr 2017
kui su allkiri on all, siis enam seda muuta ei saa. see nagu iga lepinguga. siit moraal, enne kontrolli põhjalikult, kui ei taha hiljem ämbrisse astuda
M
Milleks ajada jura  /   20:49, 14. apr 2017
Eestis kehtivad Eesti seadused. Tarbjalemüügi puhul peab juriidiline isik auto müüjana neid seadusi tundma ja täitma. Tekkib üldse küsimus, miks ta kirjutab lepingu, mis ei vasta seaduse nõutele(ehk siis millel polegi mingit jõudu)? Liisnguga ostu puhul kehtib 14 päeva tagastusõigust ja kogu muusika. Kirjutagu see müüja mis memuaare tahab.
T
Tölpa  /   20:08, 14. apr 2017
Mina ostsin 6900.- eurise sitika kaks ja pool aastat tagasi. Vaatasin ainult hoolduste ajalugu ja sõidan siiani. Remontinud pole midagi ja mõlemad korrad ülevaatusest puhtalt läbi. Olulisim ongi vaadata kõik eelnevalt tehtud hoolduste ja remontide arved üla, siis on ka näha, kas margi tüüpvead on juba kõrvaldatud ja kuidas autot üldse hooldatud on. Kui ikka õlivahetusi on ülelastud, siis tuleb ostes ka arvestada turbo vahetusega. Tõenäoliselt oligi sellel pesukotil õlihooldused ülelastud.
P
pühavaim  /   08:14, 15. apr 2017
Kolm aastat tagasi ostsin Prantsusmaal tööautona 200.000 km sõitnud 2010. a. Citroeni. Esindusest lasin välja uurida hoolduse ajaloo. Kuna firmaautona oli saanud hooldust esinduses kuni müügini, siis oli kõik jälgitav. Müüdi väikse avarii pärast.
Nüüd ise sõitnud 100.000 eriliste probleemideta. Paar el. detaili vahetust. Muu korrapärane hooldus/vahetus.
Ilus, mugav ja töökindel auto.
P
Proov  /   20:08, 14. apr 2017
Mis ajast saab Proov numbriga ilma kindlustuseta sõita ? 😃😃😃 huvitav kes sellist jama pereemale väitis.
.
...  /   21:01, 14. apr 2017
Proov number ei vormistata konkreetse auto põhiselt ju...numbril endal on kindlustus küll. Raske uskuda, et uute ja kasutatud autode müügiga tegeleval ettevõttel neid numbreid ei olnud.
P
Proov  /   21:40, 14. apr 2017
Proov nr peab täitma raamatu ja tegema iga auto kohta eraldi kindlustuse ning kui päevas sõidad 10 ne erineva autoga siis pead tegema 10 erinevat kindlustust.
U
U  /   20:08, 14. apr 2017
Kallutatud artikkel kuna pole öeldud milline salong müüs
M
mmm  /   20:21, 14. apr 2017
99% siinse lehe artiklitest ongi kallutatud
T
to mmm  /   20:34, 14. apr 2017
Sinu arvamus on ausalt vaadates ka kallutatud ;)