Laadin videot...
2
fotot

Seekord ei hakkaks pikka sissejuhatust tegemagi. Las numbrid kõnelevad minu eest. Etteruttavalt olgu öeldud, et kes tahab suveks ennast paremasse vormi viia, siis on viimane aeg ennast liigutama hakata. Kahe kuuga imesid ei tee, aga rannas liiva alla end kah enam kaevama ei peaks.

(Kuvatõmmis)

Teise kuu pluss ja miinus

Pluss: kaal kahanes 3,1 kg (83st sai 79,9), kõht 4,5 cm(97,5st sai 93) ja reis 1,5 cm (60,5st sai 59).

Miinus: rinnaümbermõõt kahanes 1,5 cm (107st sai 105,5).

(Kuvatõmmis)

Mis ma oskan kosta. Otil oli õigus. Kui esimesel kuul ei tahtnud kaal kuidagi langeda, siis teisel kuul hakkas rasv sulama. Kolm korda nädalas treenides ja natukene toitumist korrigeerides ning kahe kuuga pani kõhu pealt jooksu 7 cm pekki. Ka üldine kaalukaotus on ju päris sümpaatne ehk kahe kuuga võtsin maha koguni 3,8k g. Ja mis vahest olulisemgi: enesetunne on paranenud. Mitte sentimeetrites ega isegi mitte meetrites vaid kilomeetrites.

Treening

Nagu ma ka eelmine kord mainisin, siis on ikka suur vahe, kuidas sa harjutusi teed. Kas lellepoja kavade järgi või kasutad Euroopa parima õppevideosid. Ma ei ole küll mingi spetsialist, aga isegi mul tuleb vahel jõusaalis nutt peale, kui vaatan, mida inimesed teevad. Müstika. Võta telefon kätte, toksi ohtuleht.ee/oltv/trennikool sisse ja Eesti läbi aegade parim kulturist näitab ette. Lihtne.

Treeningutega on üldse kummalised lood. Mulle isiklikult meeldib näiteks kõige rohkem nädalavahetuse hommikuti kell kümme trennis käia. Rahvast on maru vähe ja hea rahulik teha. Esmaspäeva õhtuti soovitan aga saale vältida. Inimestel on nädalavahetusest ilmselgelt mingid süümekad ja saal on meeletult rahvast täis, nagu jagaks mõni ehituspood tasuta aiakärusid.

Kusjuures üks tähelepanek veel. Kui veebruaris ja pool märtsi käis jõusaalis sisuliselt üks kindel kaader ja kõigi näod olid juba tuttavaks saanud, siis märtsi lõpp ja aprilli algus on jää sulama pannud ning saali meeletult uusi inimesi toonud. Tuleb välja, et aprill on uus jaanuar.

Aga nagu ma ennist mainisin, siis praegu alustades on esimeste rannailmadeni veel kaks kuud rahulikult minna. Hea „õnne korral isegi kolm. Nagu ma eelnevalt tõestasin, siis selle ajaga jõuab nii mõndagi. Jõudu!

Jaga artiklit

8 kommentaari

V
vanemspetsialist  /   12:56, 13. apr 2017
pmõttelistelt kui sa sööd toidulisandeid, valgupulbreid ja aurutatud köögivilja, siis põletad ka ilma trennita rasva. propageerida võiks ainult igapäevase toidu peal tehtud tulemusi, see totsikutoit ei ole aus, võiks ju toitsikutoiduga koos korsetti propageerida, tõmbab ka päästerõnga kiiresti koomale
.
...  /   17:14, 12. apr 2017
Nüüd ei saa enam ei plussi ega miinust panna, kuigi teema olematu.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis