81 kommentaari

D
dr.Ehkin  /   21:55, 23. aug 2017
Iga päev propageeritakse meie ühiskonnas vähemuslaste õigusi, millega me peame vaiki olles nõus olema.
Usu või ära usu. "Fox populi" on revolutsioonilise EV "Laulurahva hääl".
EV põhiseadus tagab inimõiguse usu- ja sõnavabaduse kõigile. Kes tahab vähem või rohkem õigust, uskugu poliitikuid, erakonlaste, enam- või vähemlaste lubadusi. Kellelgi pole keelatud astuda erakonda ja toetada erakonda rahaliselt ning valida endale esindaja - paljulubav "hääletoru" ja andku oma hääl eesträäkijale või poliitikust vöörmündrile.
T
TIIT  /   10:16, 15. apr 2017
eks kõik on loodud ka eksima ISEGI HOBUNE KOMISTAB nelja jalapeal???vaatan nii lusti kui ttv
siiani RAHUL kus need e-ooravad kõike nii hästi TEAVAD RÕIVAS -PETKUR keelas neil ju isegi unes
TTV vaatamise KUIGI kunagi ju OORAV MATI ELISTE 1970 a TTV loominguline ISA asutajaliige ???
K
Kuule LUST  /   05:28, 11. apr 2017
Miks Õhtuleht võib pealkirjas kasutada sellist sõnavara aga kommenteerijal ei lähe kommimine läbi ?
V
vastab Lustlik  /   05:30, 11. apr 2017
sest meie oleme talendid, teie aga teenijad
T
TTV   /   15:25, 10. apr 2017
Röövoravad tahavad TTV +d ärastada, et liita oma Kuku ja Power Hit raadioga. Roosimanusel salaplaanid taskun. Tahavad kasvõi kohe hambad sisse lüüa.
I
inimkonnale  /   20:57, 9. apr 2017
L
lust ja poliitika  /   17:20, 8. apr 2017
londoni lusti blogi oli teistsugune. kubises kirjavigadest ja kodueestlastele pähe sülitamisest, aga selle ümber oli koondunud võrratu püsikommentaatorite seltskond.
londonist naasnud lust viis oma naha turule. peamiselt täitis ta savisaare tellimusi. aga enne valimisi promos ka keit pentus rosimannust, krossi, kaljuranda. tema nime all ilmusid ka pr tegelaste lood fosforiidikaevandamise ja apteegiäri promomiseks.
niiet võrreldes lustiga on tallinna tv lausa süütukene, ei ole veel reformikate huve teenima hakanud. suurärimeeste kohta ei oska öelda.
  /   14:50, 23. mai 2017
Kuid selle eest olid Lustil pidevalt sabas vastava partei(de) nõiad et uurida tema meelestatust..
V
Vant  /   15:56, 8. apr 2017
TV lõikas ise maha oma tonksmehhaanika koos lengidega,lotilatega ja teiste punapõtradega
E
Eesti on oma tytart  /   01:48, 8. apr 2017
premeerinud Omari toomise eest.
N
Nii naljakas :-)  /   16:57, 7. apr 2017
Lenk kasutab võimalust ja saab igas saates korra Savisaart kiita ja tänada. Nii truu, nii truu oma leivaisale :-)
K
kommunite  /   15:00, 7. apr 2017
pidi haud parandama.Kas ka Ktrin Lust on kommunistide perekonnast,et soomlase Lodila saateid
kiidab.Lodila saates olla tehtud selgeks,et eestlasi ei küüditatud,vaid läksid ise Venemaale.
Täiesti selge,mis mammi see Lust on.Ka Mailis Reps kinnitas,et eestlaste saatmine Siberisse ei olnud
kuritegu.Kui Lust peab eesti riigile vaenulikke sõnavõtte Tallinna TV-s normaalseks,siis ei tohiks ka
tema TV-s tööd teha.Millegipärast ei vaibu ikka venemaa sabarakkude sõnavõtud venemaa poolt
eesti rahvale tehtud ülekohtu kohta ära.Ikka tahetakse Tallinna TV-s taastada venemaa ülistamine
ja eestirahva hukkamõistmise saated.Tallinna TV on kui külmavee ämber,kus eesti rahvale vett
pähe valatakse ja alandatakse.
V
vastupidi  /   14:46, 8. apr 2017
Just kommunistidele ei meeldi sõnavabadus, vaba ajakirjandus ega ühegi inimese sõnavõtt, kes pole valelik kommunist.Kommunist olete ikka Teie, mitte Katrin Lust.
M
MartU  /   12:04, 7. apr 2017
Katrinil võib paljuski õigus olla, kuid tegevajakirjanikuna peaks ta aru saama, et Tallinna TV on alates sügisest uues kontekstis. Opositsiooni hääletoruna ei saa tegutseda, kui ollakse vastutavad mitet ainult Tallinna, vaid ka kogu Eesti hea käekäigu eest. Pealegi on alternatiivmeediat täna juba nii palju, et ainult vastustamiseks enam vaatajaid ei võida, peab olema konstruktiivsem ja analüüsivam. Facebooki, Objektiivi, aga ka Kuuuurija kõrval eristuda on raske. Meedia kekspunkti eesmärgiks on olnud saateformaadis jätkata, mitte komistada väga teravaile kividele. Ehkki samal ajal oleme välja öelnud palju selliseid asju, mida peavoolumeedia eales ei ütleks. Mis puutub PõdraTV-sse, siis see on olnud algusest peale suhteliselt provokatiivne projekt, veel aasta-paar tagasi oli kava teha selgemalt Soome-Eesti suhteid positiivses valguses näitav saatesari. Kahjuks see ei õnnestunud subjektiivseil põhjustel. Muidugi häirib eeltsensuuri rakendamine, sest järeltsensuur ka sellise saate puhul oleks aktsepteeritav. Mis puutub Eesti Päevalehe jõhkrasse juhtkirja (ilmselt Krister Pariselt), siis amatöörlikkusest on TTV väga kaugel ning vähemasti tõsiste saadete osas Kanal 2st ja TV 3st märksa paremad.
K
Katrinil  /   07:08, 7. apr 2017
tuline õigus, TTV on maha käinud. Ja põhjuseks just see, et ise ollakse võimul rahva raha jagamas ehk pole enam vihatud vastast. Iseenda vastu aga sõna ei võeta ja võtta ei lubata. Sellepärast ka Lenk, Reinde ja Ummelas on sisse lülitanud enesetsensuuri, et neid veel kuvarile lubataks, muidu jääks ka Lenk ja Ummelas munadeta.
T
Tallinna TV  /   16:43, 7. apr 2017
Meediapunkt endised kommud Ummelas ja Lenk ülistavad Venemaad ja temaga
sõprust.Eestis on nende arvates kõik havasti ja valesti.Kui me Venemaaga hakkaks
koostöödtegema ja sõbrustama,siis oleksime õnnelikud ja rikkad nagu Breznevi ajal
nagu ütles Urmi.Mina tean vastupidi,et olime Breznevi ajal vaesed kui kiriku rotid,sest
töö juures jagati Breznevi pakikesi viinerite ja suitsu vorstidega,mida poest saada ei olnud.
T
Täiesti õige  /   10:38, 25. aug 2017
Tallinna TV-d ma enam ei vaata, v.a.vt edasi:Vaid OTSE KÜMNESSE on veel huvitav, kuid ainult tänu MART ja MARTIN HELMELE.Ilma nendeta oleks see üks ökitajate joruajamine.Meedia KP aga pole tänu variser ja reetur Lenkile enam ei kala ega liha.Kui Ummelast seal poleks , ei tuleks ta mulle meeldegi.Siiski, Reinde on MUNADEGA, kui kasutada K.Lusti väljendit.
V
Viimne eestiaegne mohikaan  /   23:49, 6. apr 2017
Tütarlaps, püüdke ikka kombekas olla. See munade jutt jätke ikka veterinaaridele, kuldikohitsejatele.
F
Folklorist  /   23:35, 6. apr 2017
Kes oleks võinud uskuda, jah uskuda, et Lust läeb mune katsuma, jah katsuma, mis turult toodud, mis turult toodud, mis turult toodud suure korviga. (Rahvasuust, omal viisil.)
H
HULLUTOHTER LASNAMÄELT  /   22:53, 6. apr 2017
TTV on jaburuse musternäidis. Kui mõtlev inimene tahab ennast üles kütta, siis vaadaku seda p..ka, mida sealt pritsitakse. Teine võimalus pingeid maandada oleks punase lipsuga poksikotti peksta. Miks pean mina maksma selle p..sakanali ülalpidamise eest? See on laussigadus!
T
To hullutohter lasnamäelt  /   16:13, 7. apr 2017
Keegi ei ole sind sundinud TTV vaatama,sina vaata ETV ja loe Postimeest ,Eesti Ekspressi kus saad teada ulme jutte kui paha ja vilets praegune valitsus on .Ja muidugi kuula ja ole kursis endise valitsuse saamatusega
S
Samas on lasteaiad ja tänavad remontimata  /   20:49, 7. apr 2017
Vaatamisest saan ju loobuda, aga minu raha eest tehakse seda kriminaalse ja kremlimeelse keskerakonna propagandasaasta ikka.
K
Kahtlen väga  /   14:50, 8. apr 2017
et sinu raha eest.Seda tehakse MINU raha eest, sest minu tulumaks laekub Tallinnasse ning mulle meeldib ka sõnavabadus, igal inimesel on õigus sõna saada - ETV seda ei võimalda , kuid TTV küll.
B
Buchanan  /   22:41, 6. apr 2017
Arvake,kus on minu kaotatud munad?
I
Ise vastan  /   01:51, 8. apr 2017
Lustitidruku pihus.
T
TIIT  /   16:50, 8. apr 2017
EKS IKKA 1o -6 hinnaga EUROLIIDUS PARTSI TAGUMIKU ALL SOOJAS tibusi OOTAMAS?
A
Arvamus : On äärmiselt naiivne arvata et Soome primaat  /   20:13, 6. apr 2017
Lotila elab meie riigis ja provotseerib nii meie riiki kui eestlast lihtsalt oma lõbuks ja juhuslikult.
L
Lembit  /   22:34, 6. apr 2017
Nüüd ei tunne küll Lusti ära, ta on ju siiani mõistlik olnud, aga, et Lotila edasi vene jura ajaks ja eestlasi mõnitaks, milleks meil seda vaja on. Hea, et ära lõpetati, see oli kõigile vastuvõetamatu.
V
vahete vahel  /   22:58, 6. apr 2017
tekib selline kahtlus ka lusti puhul. igaaastased külaskäigud pronkssõduri juurde koos eestlaste noomimisega. aserite ja türklaste mõõdutundetu promomine.
T
Tõe rääkimine   /   14:51, 8. apr 2017
ei ole provotseerimine, aga jah, eestis ei ole tõde lubatud vaid ilus vale meie ilusast elust, ehkki ilus elu on vaid nomenklatuuril ja nomenklatuuri soosikutel
T
tõsielust  /   19:48, 6. apr 2017
Lust räägib iseendale vastu, kui räägib et Otse Kümnesse saates lastakse EKRE- l esineda ja oma parteipropagandat edastada, samuti on saates nii varem kui hiljem olnud mitmepalgeline seltskond.Nii ei saa väita,et saade oleks Keskerakonna propaganda.Sama võib öelda Meedia Keskpunkti kohta, kus tsiteeritakse peavoolumeedia väljaandeid ja kõneletakse sellest, millest see meedia ei räägi-nii et ei rohkem ega vähem .Lugupeetud Kuuuurija saatejuht ka teeb oma saadet toetudes faktidele või vihjetele, et siis tõde jalule seda oma kommentaaridega .
I
Indepent  /   21:26, 6. apr 2017
Riigirahadega äraostetud palgaliste agitaatorite ETV asemel tasub igal juhul sõltumatud TTV-d eelistada.
K
kusti  /   19:06, 6. apr 2017
Lustiga 100% nõus, ei oska midagi lisada.
K
Keskmädala mõttetus  /   19:31, 6. apr 2017
Ajaleht on lausa jama.
Kirjutatakse mingeist tundmatuist vällamaalastest ja kommentaare ka pole.
Igavus on uue toimetajaga. Ebaõnnestunud valik.
Kuhu on jäänud head autorid, kes olid huvitavad?
P
pärdik  /   18:18, 6. apr 2017
Kes võttis? Seda küsige kaagutaja pundilt. Üks võimupöörajatest ütles, et TTV muutub nüüd läbipaistvamaks ja ausamaks. Sellepärast ta enam huvitav ei olegi. Lõpetasin juba mitu kuud tagasi selle igava telekanali vaatamise.
R
reede  /   18:16, 6. apr 2017
Pole ma mingi erakondlane ja vaatan vaheldumisi eri kanaleid TTV näitab häid filme ja kultuurisaated on eriti head Jakkot vaatan igal võimalusel TTV vaadatavus kerkib ja eks see teeb Lusti daami murelikuks Etv on nii maha käinud et sealt vähe vaadata Teised on rohkem reklaamifirmade kanalid Ratast peaks küll rohkem kritiseerima muidu on varsti koos IRL poisikestega soos või sotslitside hooramajas
V
vaataja  /   17:57, 6. apr 2017
Mina küll vaatan vahetevahel Tallinna TVd ega näe selles midagi halba. Asjata haugutakse tema kallal.
P
peeter L  /   17:53, 6. apr 2017
Lustil on see-eest võimsad munad .Tahaks neid lausa näha !
A
arvamus  /   17:34, 6. apr 2017
Huvitav jah, milline Eesti telekanal kvaliteetsaateid ja objektiivseid uudiseid edastab, TTV-s vist mõni saade ikka oli, ERR-s mitte ühtegi, uudised sama "tolerantsed" nagu omal ajal "Vremja".
  /   20:09, 6. apr 2017
Hea kommentaar,täpselt minu mõtte panid kirja.
H
h  /   17:29, 6. apr 2017
Õige jutt.
V
Vasja  /   17:19, 6. apr 2017
Suurimad kaotajad on need, kes oma rumaluses TTVd ignoreerisid. Tema vaadatavus on Tallinna valimistel oluline. Igatahes on TTV valimiste kontekstis arvestatav suurus.
S
Sputnik ja Tallina TV on avalikult vaenulikud kanalid.  /   17:30, 6. apr 2017
Kaua veel peame meie riigi ja rahva mõnitajaid taluma ??+
K
küsimus  /   16:35, 6. apr 2017
Kas Katrin Lust ühineb kooriga , kes nõuavad TTV sulgemist olukorras. kus peavoolumeedia on endiselt Reformi mõjualas ja materdab Keskerakond nii kuidas jõuab.Kas TTV pea hakkama sama tegema?
E
Eha  /   17:10, 6. apr 2017
Vastupidi! Kati kaitseb. Sest vastaskes on munadeta ja igav massimeedia.
M
mäletaja  /   16:31, 6. apr 2017
lust annab mõista, et polerahul vähemuste nimel rääkijatega. kes tõi afgaani tõlgi omari eestisse ja kasutas ära oma teened kaljuranna promomisel nii et omarile hakkas eesti riik maksma nii stptndiumi kui taskuraha 500 eurot kuus?
S
saarlane  /   16:25, 6. apr 2017
nüüd see topskist moderaator ei suvatse isegi vastata,et minu kommentaar ei kõlba
S
saarlane  /   16:22, 6. apr 2017
ainus vaadatav huumorisaade eesti tv kanalites.teised on nagu väga maha käinud,ei julge keegi enam erakondi ja valitsust kottida.aitäh vasiljev, nalja nabani ja ka allapole.idioodid.
M
msi  /   16:18, 6. apr 2017
lõpuks ometi 1 lusti enda kirjutatud blogi. kõigi talle iseloomulike tunnustega. 1. täielik asjatundmatus -tobuke ei saa aru, miks vahetati välja saate pealkiri. vahetati välja, sest eelmine pealkiri oli kaubamärk, mis kuulus toomas lepale. järgmised väited esitan hiljem.
A
Allar_  /   16:01, 6. apr 2017
Ma olen nõus ka propagandaga, kui see on esiteks vaimukas ja teiseks ei räägi teine lause esimesele otse risti vastu. Mõlemas punktis jäävad eesti meeidategelased kahvatuks.
T
to irw  /   15:58, 6. apr 2017
mis TV3, 5 min saadet ja 12 min reklaami? Saan sinust aru, oled ehk TV3 töötaja?,
  /   16:09, 6. apr 2017
Ka reklaam on meil väga kvaliteetne, vaatajatelt tuleb eranditult positiivset tagasisidet.
TTV-st kõlbab vaadata ainult doktor Viktori saadet.
T
Tõsiselt  /   15:28, 6. apr 2017
Kui keegi nii väga tahab Tallinna TV kinni panna ja pannaksegi siis mina hakkan nutma ja igatsema. Ainuke kanal kus on väga hea UUdiste saade nii meilt kui mujalt. Väga head on ka Filmid- ei ole rõvedad ja paugutamistega. Täiesti nauditavad. On häid saateid. Aga need Helmede saated on ära tüüdanud, et taha kogu aeg et kirutakse teisi. Kui oskad kiruda, siis peaks olema endal ka väljapakkuda lahendused. Ainult ei õelda oskavad minu kahe poole aastased kaksikud. Nii et arvustamine ja teiste mahategemiseks erulisi oskusi polegi vaja. Muidugi see Ernitsa saade ja tema kui saatejuht ei kõlba koera hänna allagi. Väga hea on Revo Raudjärv- naudin- rahulik ja selge sõnaga. Muidugi kui saaks sellest inimeste irvitajast Vasiljevist lahti oleks hea. Saade võiks jääda aga mitte tema tehtud.
J
jeebus  /   15:24, 6. apr 2017
Aeg- ajalt tundub, et Lustist hakkab inimene saama. Ja siis jälle selline arvamusavaldus... Tallinna TV on täiest ilge nähtus Eesti TV-maastikul, kuidas selle olemasolu üleüldse kuidagi õigustada saab?
A
asjatu lootus  /   16:13, 6. apr 2017
sel korral kirjutab lust ise. siis, kui on asja saanud, on ta ette kandnud parteikontorite tekste
A
asjatu lootus  /   16:13, 6. apr 2017
sel korral kirjutab lust ise. siis, kui on asja saanud, on ta ette kandnud parteikontorite tekste
K
Kuri tallinlane  /   15:23, 6. apr 2017
TTV on Keskerakonna propagandakanal. See, et seal mingeid filmikesi näidatakse, ei muuda asja olemust. Nüüd on kesikute koalitsioonipartneritel suu vett täis ja jahutakse, et TTV on nüüd peavoolumeediakanal. Katrin Lusti ajakirjanikutöö tase on alla igasugust arvestust.
H
huvitav teada  /   16:57, 6. apr 2017
kas ka Gräzin teeb keskerakonna propagandat, miks oled kuri, seal on palju huvitavaid saateid, oma viga, kui ei oska saateid valida.
M
Muide  /   17:12, 6. apr 2017
Propgandat ta ei tee, aga leidke veel keegi, kes pool tundi huvitavalt täis räägib ja møni kanal,mkes seda laseks.
V
vastan  /   17:38, 6. apr 2017
Jakko Väli saated Teie Arvamus Palun on väga heade osalejatega. Uskumatu mis inimesi on Väli selle põlatud TTV stuudiosse saanud!
Ja Jakko juhitud Otse Kümness on ka tasemel., Ernitsa unist loba i viitsi kunagi lõppuni vaadata.
N
nõustun  /   14:55, 8. apr 2017
Jakko Väli on tõesti hea saatejuht
L
LASNAKAS  /   22:56, 6. apr 2017
Jutt jumala õige!
H
Hurraa Katrin!  /   15:19, 6. apr 2017
Sa oled nii või naa mu lemmik ja õige asja eest võitled! 100% nõus!
L
lusti  /   15:01, 6. apr 2017
saated on asjalikud ja huvitavad.tubli tüdruk.
L
lustike  /   18:40, 6. apr 2017
kuidas Kusja elab .kas ikka haugub läki läkide peale.mind huvitab.
M
mikk  /   14:58, 6. apr 2017
Parim kanal on TTV. Vaatan uudiseid ja muud huvitavat programmi ainult sealt. Edu tegijatele!
J
jah  /   17:07, 6. apr 2017
intervjuusid küsitakse uudistes ainult oma partei kaaslastelt.
P
P....dets   /   17:13, 6. apr 2017
Seest Taavi, see rumaluke, loobus ise vøimalusest esineda ja ei jõua ãra kahetseda.
J
Jep  /   11:47, 7. apr 2017
Ummelas on lausa mitu korda toonitanud, et kõik, olenemata erakonnast on TTV saadetesse esinema oodatud. Väga kahju, et nt oravakestel pole rahvale midagi öelda või nad kardavad telekaameraid.
Ekrelased ja rohelised on olnud seni ainsad julged, Ojuland kah.
A
Alar1  /   14:21, 6. apr 2017
Lustile meeldib ära panna ja see, kui keegi ära paneb. Sellepärast ta savisaarlikku Tallinna TV lausärapanemist taga nutabki.
V
vaatleja  /   16:02, 6. apr 2017
Akadeemiliste uuringute põhjal on võimalik väita, et tarbijatest ca 1-2% on neid, kes mitte kunagi mitte millegagi rahul ei ole. Lihtsamalt öeldes: 100 st inimesest on 1-2 inimest üdini rahulolematud. Seega on võimalik luua lausa äriplaan TV keskkonnas, mis keskendubki sellistele juhtumitele (virisemisele, halamisele, ärapanemisele, vihale jne).
Pole imestamisväärne, kui sellist nish meie telemaastikul keegi täidab. Kah rahateenimine...
Q
Qwert  /   14:18, 6. apr 2017
See ju vana tõde, et tõelise kunstniku parimad teosed sünnivad ikka kõiksugu piirangute tingimustes, aga mitte vabas õhkkonnas. Esimese puhul pingutatakse, et ainult intelligentne inimene saab asjale pihta, teise puhul ei ole motivatsiooni, ja tulemuseks on nagu ikka ...
A
Aja Lugu  /   13:51, 6. apr 2017
2004 - 2009 kuulus Revo Raudjärv Eesti Reformierakonda.
L
Lustile  /   13:50, 6. apr 2017
Otsi teistsuguseid inimesi Seewaldis. Seda saasta ei pea tegema linnakodanike raha eest.
M
miks mitte?  /   14:57, 8. apr 2017
linnakodanikud vaatavad seda, minu tulumaks laekub Tallinnale , vaatan TTVd ja valimistel kohtume!
P
paraku  /   13:49, 6. apr 2017
sama võib öelda Katrin Lusti saate ja TV3 kohta...
P
Paraku...  /   14:15, 6. apr 2017
Ei ole sul ju kohustust igasugu "saasta"vaadata.
S
Selle raha eest saaks lasteaiad ja tänavad korda.  /   14:39, 6. apr 2017
Ma seda saasta ei vaata, aga linnakodanikuna pean selle kriminaalse keskerakonna propaganda kinni maksma.
M
Ma  /   15:22, 6. apr 2017
Ei saa aru milleks see etv see oli varemalt eriti räige refi ruupor ja ega nüüd ka eriti muutund pole! Suud puhtaks ja muu jama.
J
jah  /   15:45, 6. apr 2017
riigikodanikuna olen mina 17 aastat oravate propat kümnes erinevas ERR kanalis kinni maksnud. nii raadios kui telekas.
I
irw  /   13:44, 6. apr 2017
TV3 on ikka palju kvaliteetsem.