55
fotot
Kuldmuna 2017 Tags: Kuldmuna 2017 (Stanislav Moshkov)

Täna kuulutati Saku Suurhallis Loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.  

Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.

Grand Prix peaauhind läks sel aastal Velvetile Eesti Ajaloomuuseumile valminud kampaania “Keskaja rõõmud” eest.

Keskaja rõõmud, Velvet. (http://defol.io/kuldmuna/2017)

Elutööauhinna laureaadina nomineeriti 2017. aastal Tallinna Ülikooli Reklaamiteooria lektor, Reklaami ja imagoloogia õppekava kuraator Tiina Hiob.

“On rõõm tõdeda, et tööde üldine tase oli väga kõrge ning ka rahvusvahelises kontekstis konkurentsivõimeline”, kommenteeris Kuldmuna korraldaja, Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Lola Tehver.  “Lisaks suurtele tuntud agentuuridele oli ka uusi põnevaid üllatajaid. Hea näitena võiks välja tuua Väätsa vallavalitsuse elukeskkonna väärtustamise kampaania, mille raames ehitati 600 lumememme. Väga hea eesmärgiga nutikas idee!” lisas Tehver.

Üheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 589 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 23 hõbemuna, 23 pronksmuna ning lausa seitse erimuna.

Eriauhind: Ühendamisemuna. Väätsa lumememmede paraad, esitaja Väätsa vallavalitsus, klient Väätsa vallavalitsus (Kuldmuna 2017)

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48 tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna Tarbijakaitseameti kampaania loomisel. Võidutöö “Ära lase end trollida!” töötasid välja Marita Tambelt ja Heigo Heinleht.

Pesamuna: Ära lase end trollida! Teostajad: Marita Tambelt, Heigo Heinleht (Kuldmuna 2017)

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

Print/välimeedia/kampaania kategooria žürii aseesimees Indrek Viiderfeld ütles Õhtulehe reporter Henry Linnardile, et ka tänavu on kategooriaid, kus on väga häid töid. Ta kiitis iseäranis otseposti ja raadioreklaami kategooriaid, kus esitatud tööd on vaatamata vähesele maksumusele väga head. Ülejäänud tase on tema sõnul aga "pigem kodumaine", mis Eestis töötavad väga hästi, kuid välismaisele žüriile ei ütleks midagi.

Kuldmuna telereklaami kategoorias sai ERMi avamiskampaania. Teostaja: Velvet, Kuukulgur

Jaga artiklit

9 kommentaari

?
???  /   17:12, 19. märts 2017
Kas see üritus on mingi lumehelbekeste ball?
E
ei huvita  /   11:20, 18. märts 2017
munege edasi.

Päevatoimetaja

Aleksander Pihlak
Telefon 51993733
Aleksander.pihlak@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis