138 kommentaari

M
mees  /   17:12, 15. veebr 2017
Jah mina sellega ei vaidle! koik oli ja siberi saadeti eestlasi! aga kui palju vene inemesi tarkaid korge kulturiiga ja haritud havitati! Kommunism oli ka omamodi lollus aga inemesed rahus elasid! Tood oli kes viitsis tood teha elas hasti! aga nuud on parem voi! Koige raskem elada pingeal miss home tuleb!Ja miss meid ees ootab! ja miss meije lastest saab!
M
mees  /   14:59, 15. veebr 2017
Meil ei ole zunamit! Ei ole suuri upputasi! maavarinad! Meije ise ennast havitame! vale kurs valisime!Enne mida otsustada meie ajal Tuhad korda motle! Meil motlevad kus pappi saab loigata rohkem! rahvas teasel plaanil!
A
Ainult...  /   14:39, 15. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Andres  /   15:43, 15. veebr 2017
Ok. Nõus. Ameerika ühendriigid on omamoodi okupant tõesti.
Küsin nüüd vastu - mida on Vene Föderatsioonil asemele pakkuda? Korra ta "päästis" Eesti Saksamaa käest. Siis pakuti siberisse küüditamist ja kolhoose. Mida pakub VF Grimmis rohkem v paremini kui seda tegi Ukraina? Millegi pärast igal pool, kus VF kelelegi appi on läinud on tekkinud vaid pikalt vinduv segadus.
M
MTi  /   11:46, 15. veebr 2017
See on ikka õigus,et igas inimeses on peidus laps... kellele meeldivad muinasjutud ja usuvad sinisilmselt ja siiralt ,et mingid eurooplased või ameeriklased meile appi tulevad.Muu maailma jaoks oleme me ikkagi osake venemaast ,nii vastikuna kui see ka tundub...
J
Juku  /   08:55, 15. veebr 2017
see nüüd küll mingi uudis ei tohiks olla ! jutt vihmavarjust kui tootest on ikka kasulik eelkõige tootjale ja pisut ka vihmavarjuhoidjaks pürgijale. relvatöösturid on need, kelle huvides kogu see süsteem on üles ehitatud. nemad rahastavad poliitmänge ja palkavd mängureid.
R
RS  /   08:40, 15. veebr 2017
Iga vähegi mõtlev inimene saab aru,et väljaöeldu on tõsi.Mõnda ullikestest tolerastide kommentaari lugedes hakkab päris piinlik.Kus on rumaluse lagi.
M
mari  /   07:52, 15. veebr 2017
Loogiline, et päeva lõpuks tuleb ise oma eluga hakkama saada. Selle pärast tulebki osad saladused endale jätta, mitte heldelt igaühega jagada, kes sõpra mängivad, parasjagu.
.
...  /   05:07, 15. veebr 2017
On ikka tase. Avaldada mingisuguse pressiagentuuri pool tohmaka pohmellis peaga kirjutatud " analüütiku " heietusi :) :) :)
S
Suurtükid  /   00:28, 15. veebr 2017
Terras läks Koreast iseliikuvaid KALLEID suurtükke ostma. Peab ikka MÕISTUS olema VÕI õigemini SELLE PUUDUMINE. Selline on veelo kaitseväe juhataja.
N
nojah  /   23:52, 14. veebr 2017
mida rohkem puutjaklounile järeleandmisi tehakse, seda lähemale sõda nihkub.Iseenesest ei taha puutja lääne suunal väga ressurssi kulutada, sest kui on oma populaarsuse ja egolaksu rahuldaamiseks potentsiaalse liitlase ja tagala likvideerinud, tuleb tal üksi Hiina ja islami vasta seista. Kulub läänes liialt ressurssi, on allajäämine giinale ja islamile kindel. Kindralid, kes lääne ründamisele vastu, kaovad jäljetult v siis koolevad mingitesse veidratesse õnnetusjuhtumistesse.
Kui panna puutja teod ilma nimeta registrisse ja küsida suvaliselt inimeselt, kes nii teeks-ainult giina mõjuagent
L
Lumememm  /   22:06, 14. veebr 2017
Oot,
Rail Balticu ehitamise peamine põhjus oli ju, et hakkame Loode-Venemaalt suures koguses kaupu vedama...
Mis sõjaolukorrast me siis räägime?
V
volt  /   21:54, 14. veebr 2017
Sõdima appi ei tule aga raudteed rahastavad küll!
O
ootan venemaa tulekut.  /   20:34, 14. veebr 2017
saaks pehmod võlla.
E
ei karda venemaad  /   20:33, 14. veebr 2017
saadame Kunksmoori piirile heidutust suurendama.
K
kindlasti  /   19:40, 14. veebr 2017
merkel isiklikult koos rõivasega viskub vene kuulipilduja ette ja karjub elagu PUTIN
A
arvamus  /   19:21, 14. veebr 2017
Juhul,kui tulebki sõda venemaa ja nato vahel,siis ainult tuumasõda.Keegi ei hakka ootama rindejoone liikumist ja keegi ei hakka aastate viisi kaevikus kükitama.Lääne ühiskond ei anna mingit kindlustunnet ja ma usun,et paljudel eestlastel puudub motivatsioon oma riiki kaitsta sellepärast et kõikide euroliidu riikide juhtkonnad on oma rahvaste vastu äärmiselt vaenulikud.Toimub pervertide karistamatu terror normaalsete kodanike vastu ja samuti toimub karistamatu islamiinvasioon.Sissetungijaid võimud kaitsevad ja loovad neile erilisi privileege.
M
Mädanik  /   20:55, 14. veebr 2017
Kas sa ise ka aru saad mida oled kirjutanud.
T
tehniline lahendus  /   08:18, 15. veebr 2017
Miks tuumasõda? Paarkümmend tavalist raketti Peipsi tagant Tapale, Pärnu kaitseliidu tehnikale ja Ämari lennuväljale ja väike vabandus maailmale . Eesti maamees ei pruugi asjast isegi aru saada , et midagi muutunud on.
T
täielik rumalus  /   12:12, 15. veebr 2017
maailm on muutunud.Eesti ülevõtmiseks piisab ,kui putin vabastab kogu riigis kõik vangid,paneb nad paatidesse ja saadab üle peipsi,kui põgenikke.Laseb meediual kaadrisse võtta vesiste silmadega lastekodulapsi ja naisi.mehi muidugi ei näidata.Nad võivad ka kohustuslikus korras eesti keele ära õppida ja ka kaerajaani tantsimise.Ning varsti on nad parlamendis enamuses ja võtavad täiesti demokraatlikult riigi üle.Ja ,kui,neile kodakondsust ei anta,siis avaldavad nad meelt rassismi ja ksenofoobia vastu,ning peksavad riigi segi.Politsei ja sõjavägi vahivad seda mokk döllakil pealt,ega suuda midagi teha.Põgenikega tulevad üle ka Putini sõbra Kadõrovi erariides eraarmee,mille suurus on 20000 meest,kes hakkavad professionaalselt kaost tekitama.
M
mugul  /   19:01, 14. veebr 2017
see on vaid mingi pressiagentuur. aga meie valitsus tegelikult peaks otseselt lääne partnerite käest küsima kuidas ja mis. ja kui rahuldavat kinnitust ei saa tuleb kohe el-ist väljuda, sõlmida igasugused otse lepingud mitte el-riikidega ja suurendada kaitsekulutused koos leedu ja lätiga 8%-ni Iisraeli moodi
J
Juku  /   18:10, 14. veebr 2017
USA uus anekdoot - nälgiv Venemaa
J
Juhan  /   18:12, 14. veebr 2017
Eelmine oli - kaitseme Eestit
S
saare mees  /   18:03, 14. veebr 2017
mina ka lääneriikide eest sötta ei läheks,isegi praeguse eesti kartulivabariigi eest ei läheks,vähemalt niikaua kuni praegused poliitikud eestit "juhivad".
võta või jäta  /   17:54, 14. veebr 2017
Paduparioodid peavad nüüd hinges püsimiseks ida suunal ülbest kõnepruugist loobuma. Ehk nii olekski nats soliidsem
K
Kamarajura  /   23:03, 14. veebr 2017
Venes need kõikse suuremad natsionalistid ongi, lugege Lenini teosed läbi
P
pro  /   17:43, 14. veebr 2017
Kogu eesti välispoliitika täielik läbikukkumine. Poeti ja pugeti läänele nii psse kui veel saab ja nüüd siis vastuseks näidatakse keskmist sõrme! Usa - sellele on Eestit vaja vaid sõjatandriks (mis hävitab kogu maa) Venemaa vastu. Nii absurdne kui see ka pole - ka neile poetakse kõigest jõustu psse!
N
nüüd võeti   /   17:41, 14. veebr 2017
tolerastikutel veel üks seaduserikkujate-pagulaste sissetassimise õigustusargument ära.
N
naerma ajate  /   17:10, 14. veebr 2017
Euroopa ja kellegi eest sõtta? Nende lagi on mingit Hitleri teisikut taga ajada. Pole neist endigi eest sõdijat, saati siis meie eest.
S
siis  /   17:06, 14. veebr 2017
need sülekoerad nutavad lahinal kui merkeli mutt selja keerab ja seda oli ammu ju teada et mängitakse suurelt ja baltikum on mängukann
E
Eestlane  /   16:33, 14. veebr 2017
Venemaal ei ole vaeseid Baltimaid vaja (Euroopa Liidu Venemaa vastane blokaad jättis eesti tootjatel saamata vähemalt miljard eurot aastas) - Venemaa ehitas endale toiduainetetööstused ning müüb nüüd oma toodangut USA-le
  /   16:43, 14. veebr 2017
see riik oli vaja hävitada ja siis anda jälle venemaale ülesehitamiseks.
V
venelane  /   16:47, 14. veebr 2017
Vene verine füürer soovib nsvliidu taastamisega ajalukku minna. Nii, et vahet pole kas on vaja või ei ole.
J
jah?  /   16:50, 14. veebr 2017
Alles näidati Venemaal, kuidas ise tehakse toodangut, aga ei osata hästi, kvaliteet on vilets ja müüakse USA-sse :)? Putinoidi unistus :).
M
mugul  /   19:08, 14. veebr 2017
tibIastan jääb tibIastaniks baltikumita või mitte
R
realist  /   16:25, 14. veebr 2017
Ja selle teadasaamiseks oli vaja uuring teha ??!!
No jah, kuidagi on ju vaja sotsiaalabi töökohti luua ...
E
Ex-soomlane  /   15:52, 14. veebr 2017
See on näidud et Euroopa ei lähe sõtta isegi enda pärast. Ilma USA abita, eluvõimatu kamp. See on ka näidud et Berliini ja Pariisi saab kõndima vabalt, võlusõna on "asylum".
Ö
Önn on löpuks saabumas ka Eestyimaale tagasi  /   15:51, 14. veebr 2017
Slava Rossia
E
erki kangro  /   15:23, 14. veebr 2017
Nad ei lähe enda eest ka sõtta.
I
iroonia kvadraadis  /   15:06, 14. veebr 2017
No doubt!
  /   14:34, 14. veebr 2017
Enne, kui VF-ga sõjaks läheb, on sakslased juba neegrite ja liivaneegrite poolt ära vallutatud.
B
Baltirii...  /   13:40, 14. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Trollile  /   13:56, 14. veebr 2017
Mina olen sada korda ennem läänepasas kui harimatu ja räigelt vägivaldse venemaa haamri all. Aga Teie olete oma kolm eestikeelset sõna kenasti ära õppinud.
P
prrrrrrr...  /   13:31, 14. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   13:58, 14. veebr 2017
Mismoodi me siin Eestis sõda õhutame? Kellel on sadu tuhandeid mehi otse meie piiri taga, kelle tuumapead on suunatud otse meie pealinnadele, kes hammustab kogu aeg oma iseseisvatelt naabritelt tükke küljest?
V
Venel pole  /   22:22, 14. veebr 2017
vaja midagi hammustada, sest eesti näitel topitakse oma maad neile vägisi kaela,pealegi on piiri äärest väga raske tallinna pihta lasta,vahemaa nii väike, et rakett ei jõua õieti õhkugi tõusta. Vene on nii suur, et imelik kui piiri taga sadu tuhandeid inimesi pole, on ju eesti piirideski üle miljoni inimese.
A
Arvad,  /   16:53, 14. veebr 2017
kui lammas üritab hundiga hästi läbi saada, siis hunt teda ei murra ja sureb nälga :)?
.
......  /   13:11, 14. veebr 2017
et siis nagu NATO polegi NATO või? milleks me siis selle "analüütiku" järgi sinna üldse kuulume? või äkki too "analüütik" ei teagi, et ka Balti riigid kuuluvad NATO-sse? kah võimalik...
X
xcv  /   13:03, 14. veebr 2017
Kusjuures kas mitte mingitel Kaliningradis mõne aasta eest toimunud sõjaväeõppustel ei olnud lennukite peale kirjutatud „Na Berlin“? Tegemist on siiski ühe analüütikuga, kes võib küll peegeldada mingeid arvamusi ühiskonnast, aga ei kes ei ole üks poliitika kujundajatest. Viimastel tuleb vaadata ka veidi laiemat pilti.
Mis puudutab EUd, siis eeldatavasti saadakse varem või hiljem aru, et muutunud julgeolekusituatsioonis ei ole EU jätkusuutlik, kui: 1) EU ei suuda kaitsta enda majandustsooni huvisid (sh. nt. EU investeeringuid piiritsooni riikidesse), julgeolekut ja välispiire ning 2) tulla toime EU välistest riikidest tuleva EU ühtsust lammutava survega.
USA surve EU riikidele kaitsekulutusi tõsta on põhjendatud ning praegu jääb mulje, et selle väljaütlemisel ei olda enam nii poliitkorrektsed. Mis puudutab EU armee ideed, siis USAl on siiani olnud ka teatud roll EU majanduslikult võimekate riikide vahel teatud sõjalise tasakaalu hoidmises. Loogilisem on tugevdada NATO EU tiiba, mitte eraldi dubleerivat struktuuri, kui isegi praegu on enamusel EU riikidel probleeme kaitsekulutuse tõstmisega kokkulepitud min. tasemele.
R
rein  /   12:46, 14. veebr 2017
jälle üks põranda alt tulnud analüütik a la sõltumatu šveitsi uurimislabor reklaamis ja meie leheneegrid kohe seda võimendama
K
Kaputt  /   12:30, 14. veebr 2017
Lääne-Euroopa ei läheks ka iseenda eest sõtta.
1
1 arvaja  /   12:23, 14. veebr 2017
Mina kah suur analüütik, ütlen, et saadame pagulased läände tagasi ja astume EU-st välja.
Aitab meile Britanniast ja USA-st küll.
H
Habemega naised  /   12:04, 14. veebr 2017
Sakslastest ja prantslastest polegi tänapäeval mingeid sõdijaid. Enamus on habemega naised.
K
küsimus  /   11:53, 14. veebr 2017
Kas sakslastel on alles Hitleri geenid, kes Baltikumi venelasele loovutasid ?
R
Rahutuvi  /   11:46, 14. veebr 2017
Taaskord on vahva lugeda nii nimetatud "Analüütiku" arvamust teemal, mida Lääneriigid teevad. Tuletaks sellele isehakanud "Analüütikule" meelde, et kui punast joont ei tõmmata Baltimaade puhul, siis järgmisena võib too arvaja hakata valmistuma uueks Deutsche Demokratische Rapubliku saabumiseks. Sest miks peaks üks neoimperialistlik kiskjariik piirduma vaid tühiste Baltimaadega. Imperialistid mõtlevad laiahaardelisemalt. Millal siis Saksamaa ja teised Lääneriigid sekkuvad? Kas siis, kui imperialistlikud väed on jõudnud La Manche väina äärde?
P
Parem...  /   11:23, 14. veebr 2017
...on üks hea sõda,kui si tt rahu ja orjapõlv.
  /   13:27, 14. veebr 2017
sinu sõnades on tõde kuigi nati valus kuid nii peabki olema.
.
.......  /   10:56, 14. veebr 2017
oht tuleb seal kus saa ei ota ma ei ole kunagi kulnud et nato oleks kedagi kaitstut,aga raha küflib iga riiki beal,küsimus kas utili eest peab mei suured raha panustama?
  /   14:00, 14. veebr 2017
Google'i tõlkemasinat peab ikka tugevasti paremaks tegema.
H
halloo  /   19:11, 14. veebr 2017
häsi paned,kuid see sobiks rohkem huumorinurka!
V
veteran  /   10:55, 14. veebr 2017
Küll on Šveijkis ikka head luuleread, et sõtta ei tiku me, sõja peale s.tume.
  /   10:47, 14. veebr 2017
Ma nii ootan seda sõda juba. Mitte et siis saab seaduslikult hulgakaupa venelasi mättasse lüüa, vaid siis ronivad kivide alt välja need eestlased kes võõrvägedega koostööd teevad. Vot see on magus saak
M
mis?  /   12:10, 14. veebr 2017
need on ju välja roninud juba ja koondunud ühisnime alla sallivad?
S
skd  /   10:36, 14. veebr 2017
See ei ole uudis, et suurriigid ei lähe Eesti eest Venemaaga sõtta. NATO kindralid on juba ammu avalikult välja öelnud, et Venemaal kulub kogu Baltikumi vallutamiseks 36 tundi ja nad ei suuda Venemaa rünnaku korral Eestit kaitsta. Meie poliitikute räägivad NATOst kui Eesti kaitseinglist ainult põhjusel, et õigustada 2% kaitsekulutusi ajal, mil rahvas elab Euroopa mõistes vaesuses ning meditsiin on alarahastatud.
Arvestades praegust pagulaspoliitikat, siis tekkib küsimus, et kumb on hullem variant--kas saada vallutatud moslemiste pagulaste poolt, mida EL meile jõuga kaela surub või Venemaa poolt, peale mida tuleb ida poolt Eestisse venelasi juurde, kuid kes on siiski valged inimesed ning võrreldes agressiivsete moslemitega tunduvalt tsiviliseeritumad.
S
skd- le  /   11:21, 14. veebr 2017
Sorri, panin miinuse, tegelikult tahtsin ikka plussi panna kuna olen sinuga täiesti nõus.
  /   14:01, 14. veebr 2017
Kes on meie esivanemad tapnud ja meie maa lagastanud? Valget karva venelased, mitte moslemid.
J
ja  /   17:56, 14. veebr 2017
milline riik pole?
A
aga  /   08:26, 15. veebr 2017
Mine Lasnamäele ja nõua andekspalumist. Isegi grusiinid , kel värske mälestus kojujooksust, üritavad venelastega koostööd teha, mitte ei si.u om leivakotti.
K
ketser  /   10:27, 14. veebr 2017
See Saksamaa analüütik peaks asja vaagima hoois selle külje pealt, et kas seekord baltlased vaevuvad end kaitsma ja moodustavad esimese kaitseliini enne Saksamaad või annavad jälle ühegi pauguta alla ning on varsti vene mundris Saksamaal vägistamas ja mõrvamas. Kas baltlased viitsivad Saksamaa eest võidelda?
  /   10:19, 14. veebr 2017
Lääne-Saksamaa oli kogu külma sõja all NATO (loe: USA) vihmavarju all, seal oli püsivalt ligi 40 000 peamiselt USA sõjaväelast + relvastus, ja ega seal vist siiamaanigi palju vähem ole.
K
kolla  /   10:11, 14. veebr 2017
Kui kõik ausalt ära rääkida siis ei ole minul ka erilist soovi minna nende toompea ja kadrioru varaste eest oma nahka turule viima.
A
aga  /   10:30, 14. veebr 2017
Aga enda nahk? Ema, naise, laste oma? Õe, venna oma? Liiga odav? "toompea" ja "kadrioru" eest ei õnnestu sul midagi turule viia, sest selleks ajaks on nad Eestimaalt kadunud.
K
kolla  /   10:49, 14. veebr 2017
Sihukest totakat juttu olen kõrtsus nokastanud kaitseväelastelt palju kuulnud ja alati on see mul südame läikima ajanud.Ei juhtunud minu ja mu sugulaste nahaga eelmise valitsuse ajal midagi,elame praeguses näruses valitsuses ära ja elame ka tulevases valitsuses.
F
Faktiliselt on Saksamaa Baltiriikidest idabarbarid eemal hoida aidanud juba 1000 aastat  /   10:11, 14. veebr 2017
Lähiajal algab puhvertsooni loomine Pihkva aladele
O
onuP  /   10:07, 14. veebr 2017
Mida rohkem teemast räägime seda suurem on võimalus et keegi tungibki Eestile kallale Näiteks kasvõi Ahvenamaa või siis Gröönimaa....pole vaja kogu aeg õnnetust endale kaela tõmmata ja laske ka rahval rahus elada ...Aga saan aru et kui ajakirjanikul fantaaiat pole siis võib sellise nupuga ka endale kohvi jaoks raha teenida -häbi
A
analüütik  /   09:54, 14. veebr 2017
Kui see tõsi oleks, siis saavad sakslased uue "Berliini vabastamise". Ega Venemaa ei piirdu ainult Baltimaadega. Väga lühinägelik oleks Balti riigid ära anda. Muidugi ei maksa igasuguseid "analüütikuid" liiga tõsiselt võtta- eks me kõik ole analüütikud.
!
!!!  /   09:15, 14. veebr 2017
Ajalugu õpetab. Mingi pisike Baltikum on suurriikide suurtes mängudes alati vaid vaskne peenraha olnud. Mille kaotusele lihtsalt käega lüüakse.
+
+.+  /   09:00, 14. veebr 2017
väed on juba lahinguväljal. Relvad tulevad regulaarselt. See analüütik haiseb rohkem FSB järele.
T
to ```+´+  /   13:16, 14. veebr 2017
Kelle väed on lahinuväljal valmis, Putini omad või? Selles oleksin sinuga nõus. Mida aitab ,meid üks tuhat NATO sõdurit Eestis või kümmekond tuhat kolmes Balti riigis ning Poolas kokku, kui Venemaa 1,8 miljonit sõjamehest on tubli pool just Balti-Musta mere joonel lahinguvalmis.? Kui alatasa korraldatakse nende treenimiseks suurõppusi? Või 4 Abramsi tanki ühe Balti vabariigi kohta, kui Venemaa formeerib endale lisaks senistele tankipolkudele, brigaadidele ning diviisidee lausa uhiuut tankarmeed? Ründeüksust, kus on tuhandeid rasketanke ja veelgi enam kergemaid soomusmasinaid.
Mida suudavad kolmes Balti riigis baseeruvad 8 NATO hävituslennukit, kui teisel pool piiri on lennuväljadel valmis tuhanded lennukid, lisaks vee ründekopterite armaadad?
  /   08:41, 14. veebr 2017
Lääne-Euroopa ei suuda iseendagi eest sõtta minna.
O
on seda vaja vüi-  /   08:40, 14. veebr 2017
Tegelikult tuleb see asi hoopis vastupidi keerata, kas meil õnnestub saksaeest võidelda, kui neil see suuruse hullustus üle ei lähe, läheb kindlasti kitsaks maga.
L
Lääne riikidel   /   08:38, 14. veebr 2017
Neil on oma kindel äri Venemaaga, aga seda poliitkorrektsuse nimel nimetatakse eraäriks, kuhu ei sekkuta. Meie võime muidugi nii Ukraina kui Gruusia nimel surra endale aru andmata, et ukrainlased ei tea ise ka mida tahavad ja grusiinid on alati suured ärimehed olnud. Juba praegu on selge, et diplomaatia puudumine Venemaaga on meie suur viga ja ei anna meile mingit eelist konflikti korral. Valitsus võiks oma e mullist välja tulla ja Eesti toodetele turgu otsida poliitikaväliselt nagu näiteks sakslased.
  /   10:10, 14. veebr 2017
selleks tuleb valitsus välja vahetada, praegustel on muud huvid tähtsamad.
S
Sass  /   08:29, 14. veebr 2017
Ajaloos kipuvad nii head kui halvad asjad korduma. Arvan, ja olen kogu aeg arvamusel, et Saksamaast ja teistest EU riikidest ei ole meile muud abi loota, kui ainult, paremal juhul, mõni relvasaadetis ja paarkümmend vabatahtlikku meest.
Aga see tähendab, et peame oma riigikaitse ülesehitama totaalse kaitse põhimõttel! Ja kiiresti, kuna äärmiselt agressiivne venemaa on praeguseks juba koondanud oma väed piiri taha !
S
selle peale küsiks  /   08:43, 14. veebr 2017
Kas sõda algab kohe, kas Nibiru on tõesti juba kohal. Lootma peab siiski ainult Trumpile ja tema seisukohtadest selgub, kas on NATO ja kas suhted Venemaaga paranevad ning sõjakuulutajad peavad pettuma. Lagunev Euroopa ei suuda midagi, sest gaas voolab Venemaalt Euroopasse, mitte vastupidi.
A
Ana lüüs  /   10:01, 14. veebr 2017
...ja hagu tulle annavad ka veel me enda igasugu" roosamannad " kes Trumpi suunas tatistavad .
K
kas see   /   14:37, 14. veebr 2017
nato pole oma vägesi paigutanud Venemaa piiridele?
O
on nad kes iganes seal koos  /   08:21, 14. veebr 2017
Tegelikult pole euroopal sõjaväge, nii et need ei sa kellegi eest sõtta minna.
M
Miks   /   08:19, 14. veebr 2017
ÕL Sõbrapäeval selline artikkel
  /   10:11, 14. veebr 2017
Vaimne terror igaks päevaks!
R
reformierakond  /   13:43, 14. veebr 2017
Venemaa võib kohe rünnata.
S
Sander  /   08:11, 14. veebr 2017
Järjekordselt sai kinnitust minu arusaam, et kui vaatenurk ei ühti ühtse venelaste materdamisega, siis läheb komm "modereerimisele", sellise sildi, rohelisel taustal, viskas ette, no noo
R
rein  /   08:11, 14. veebr 2017
ja siis ?
T
Täiesti mõistetav,  /   08:09, 14. veebr 2017
et ükski suurem riik ei hakka OMA rahvast ja heaolu mingite pisikeste riigikeste pärast tule alla ajama. Meist ei sõltu maailmas mitte midagi, aga meie maad on NATOle Lääne Euroopa sõjapuhvriks ikka vaja. Sõja korral saav Eestist üleküntud uudismaa ja Lääs teeb Venemaaga kasuliku leppe.
  /   08:02, 14. veebr 2017
Vau, maailmas ei muutu mitte kui midagi. Eelmine kord süüdistasime Pätsi, et too eesti mehi kohe kindlasse surma ei saatnud, vaid lootis (loomulikult asjata, nagu me nüüd teame), et olukord rahvusvahelisel areenil kuidagi muutub. Keda me Eestis seekord süüdistame? Või kas keegi usub tõemeeli, et seekord jätab Venemaa Eestisse eestlased ja võimaluse mujal kui köögis eesti keelt rääkida?
A
alf  /   07:54, 14. veebr 2017
Põhulõugasid ja nahahoidjaid on alati olnud ja ennast saksamaa analüütikuks nimetatav ei erine nendest millegi poolest. NATO on nato ja kui sakslastele antakse käsk, siis nad ka sõdivad baltimaades venemaa võimaliku agressiooni korral. Vastasel juhul on saksamaa järgmine objekt Nii lihtne see ongi.
O
Optimist  /   07:46, 14. veebr 2017
Frits vaseliinitab end retooriliselt- eeldades, et allaheitlikus päästab ta roosa mustika
K
karmi  /   07:33, 14. veebr 2017
muidugi ei lähe Euroopa kaitsma Baltimaid, kordub MRP. Võime sinisilmselt loota et korraks õhku tõusnud NATO lennumasinate lennud meid kaitsevad, aga kui asi tõsiseks läheb, ei jää siia keegi. Oleme olnud ja jääme oma geopoliitilise asukoha tõttu maaks, kust üle jookstakse. No mis te arvate, et Putin ei tea, et tal tarvitseb vaid tahta, ja oleme tal peos. Tehke silmad lahti. Elage seni kui saab , omas riigis ja ärge kakelge iga sendi pärast. Kui nüüd oma riigi kaotame, siis alatiseks.
T
to: karmi  /   15:09, 14. veebr 2017
Ära külva mürki siin kommides. Ei kao see eesti kuhugi ja püsib ka edaspidi , sõltumata venemaast. Putini tahtmine ei loe siin midagi. Venemaa sõdib nendega , kellest vastast ei ole. Siia ta ei julge sõjaga tulla, sest teab, et saab peksa.
E
Ei toimi  /   06:57, 14. veebr 2017
NATO VIHMAVARI ei hakka toimima
J
Juulius  /   06:51, 14. veebr 2017
Vaat viimane lause- et luuakse Euroopa armee, kes hakkab välspiire kaitsma- , on ikka infantiilsuse viimane tipp. No kes seda usub? Lause oleks nagu rusikas silmaauku mõeldud sinisilmsetele lollikestele. Ei see armee pole mõeldud kaitsmiseks ei piiri Venemaaga ega mujal maailmas.
  /   10:15, 14. veebr 2017
Seda nad üritavad pikemat aega, aga eesärk ei ole kindlasti välispiire kaitsta.
E
Euroopa armee ja Euroopa politsei  /   16:53, 14. veebr 2017
Kui need luuakse, siis on nende mõte ja otstarve ikkagi rahvuslike ilmingute jõuga mahasurumine.
Kohalikud ju ei soovi oma rahvast peksta ja tulistada?
Novot! Siis tuuakse kohale võõrad, kes selle töö ära teevad.
K
kcuf dnim  /   06:42, 14. veebr 2017
See pole midagi muud, kui venepoolne kinnimakstud hirmutaktika. Selle eesmärk on inimestes hirmu ja ebakindlust külvates panna nad kiiresti unustama positiivsed ja motiveerivad faktid. Negatiivsed väljaütlemised jäävad meelde kauemaks.
Fakt on see, et Ida- Euroopas on NATO baasid ja need kasvavad pidevalt. Ei, neid ei ehitatud siia selleks, et meie ees mingit etendust mängida, vaid selleks, et NATO võimu idapiiril tugevdada. Gösmanni suguste käpiknukkude väljaütlemised laske ühest kõrvast sisse, teisest välja.
V
vene värk  /   04:08, 14. veebr 2017
Baltimaade eest sötta kellega? Mudaauku uppuv Venemaa ei saa iialgi nii rikkaks, et pidada söda ykskoik millise NATO riigiga, arendagu oma relvastust kuipalju tahes, ega söda ainult relvadega peeta. Paar aastat tagasi korraldati OSCE raames uuring Venemaa ja NATO militaarvöimekusest, selgus, et isegi passiivse vastasseisu korral NATO'ga suudab Venemaa hakkama saada 5-6 päeva, aktiivse vastasseisu korral aga 1,5 tundi. Tuumakonflikti korral pyhitakse nad maapealt kuni 10 minutiga.
K
Kui  /   07:43, 14. veebr 2017
vana sa vene värk oled,et sellist soodat paned.Oled ikka raskelt ajupesu saanud või muidu rumal.
  /   09:53, 15. veebr 2017
Sa "vene värk" sellest saad ikka aru, et tuumakonflikti korral seda pisikest maanurgagest nagu Eesti enam lihtsalt ei eksisteeri. Aga kui see sulle kohale ei jõua, siis oled tõesti lootusetu ... .
V
venemaa on igavesti  /   03:06, 14. veebr 2017
väga verejanuline ja täitmatult ahne,endal suur maalatakas käes,aga tööd ei viitisi teha,on eriline rahvasort ja eriline on kremli valitsus.
I
Irw  /   07:23, 14. veebr 2017
Eestimaal on ka rahvas laisk kus külad on tühjaks jäänud sest keegi aita maainimest.
O
oh ja  /   02:54, 14. veebr 2017
ilmselt võib tõeks osutuda tulevikus globalistide poolt kavandatud nõndanimetatud Euraasia Liit
https://et.wikipedia.org/wiki/Euraasia_Liit
mida propageeris omal ajal Karl Ernst Haushofer
https://et.wikipedia.org/wiki/Karl_Haushofer
O
oh ja  /   02:29, 14. veebr 2017
teatavasti Prantsusmaa ja Inglismaa huvides ei ole ja ei saa kunagi olema tugev Saksamaa kuna ajaloos on Inglismaal ja Prantsusmaal tulnud kahes maailmasõjas tugeva Saksamaaga sõdida ning hirm tugeva Saksamaa ees ei ole kuhugi kadunud jne.
O
On kellelgi veel vastuväiteid?  /   02:24, 14. veebr 2017
Nord Stream = Merkel Putini pakt. Keegi veel väidab, et ajalugu ei kordu??? 2 ilmasõja ajal oli MRP
Ka siis tõmbus Usa asjadest eemale. Sarnaselt käitus ka kogu lääne Euroopa.
Q
qft  /   00:40, 14. veebr 2017
Oht ähvardabki just neid, mitte meid. Nii et pohlad nende mulinast. Päästku nad end ise.
M
margus  /   00:39, 14. veebr 2017
Millega nad venelaste vastu lähevad ? Neid kummitavad samad probleemid,nagu eesti kaitseväge,Oskamatu planeerimine. Norras korraldatud manöövritel,kus osalesid ka Saksa kiirreageerimisüksused,oli soomustatud GTK Boxeri 12,7 mmraskekuulipilduja asendatud harjavarrega.roheliste väitel on Saksa armees tõsised varustusprobleemid ja tänaseks on Saksa armee üks väheefektiivsetematest armeedest Euroopas. Ma ei usu eriti,et nendest vene armeele vastast oleks,kui vene armee suurus on ca 1,1 miljonit meest,samas,kui NATO on oma rahuajaarmeed demonteerinud.Venelased võivad oma kaitsejõude sõja korral suurendada kuni 4 miljoni meheni,samas,kui NATO suudab suurendada oma kaitsejõude kuni 40%.
M
miljon  /   16:15, 14. veebr 2017
miljoniks. Aga need miljonid tuleb ka varustada ja toita. Näljane sõdur ei ole vist kõige efektiivsem tegelane.
P
Pööriöölane  /   00:14, 14. veebr 2017
Huvitav, mida siis siiani loodeti? Või on MRP ammugi meelest läinud? Või lootsid siiani meie valitsevad punalimukad, et lääne liigikaaslased tulevad neile appi?
O
oh ja  /   02:37, 14. veebr 2017
teatavasti MRP kaotas oma kehtivuse 22. juunil 1941 aastal kui Saksamaa ründas NSVL
https://et.wikipedia.org/wiki/Molotovi-Ribbentropi_pakt
kuid II maailmasõja võitjate leppeid pole keegi tühistanud
https://et.wikipedia.org/wiki/Teherani_konverents
https://et.wikipedia.org/wiki/Jalta_konverents
https://et.wikipedia.org/wiki/Potsdami_konverents
T
Tõnu  /   00:00, 14. veebr 2017
Huvitav, et Õhtulehes ei olegi rakendatud Postimehe süsteemi - paned nt ühe miinuse, tuleb automaatselt 3 või 5 plussi samale kommentaarile, paned ühe plussi, tuleb automaatselt kõrvale 3 või 5 miinust. Vinge süsteem, kas pole?
M
mikk  /   06:28, 14. veebr 2017
Kas sa arvad, et oled ainus hääletaja?
L
Lõpuks  /   23:55, 13. veebr 2017
ometi ütleb seda meie poliitikutele ka saksamaa ise. See oli ju ammu teada.
R
russia russia russia  /   23:52, 13. veebr 2017
IRL lõi jälle vene kaardi lauale,kui keskonnalugu experessi lajatati...
Paberid ütlesid, et kõikidest olulistest otsustest ja arengutest pidi teavitama salaomanikke. Vastav teave tuli saata e-mailidele, mida tarvitasid:
- IRLi ridades Riigikokku kuulunud Anti Tammeoks,
- IRLi kunagine mõjukas liige Toomas Tauts,
- Hoiupanga ja Eesti Raudtee juhatustesse kuulunud Priit Haller.
Haller ütles Ekspressile, et ta ei saa seda lugu kommenteerida, aga Tammeoksa ja Tautsi ta tunneb ja on tõesti neid aegajalt finantsasjades konsulteerinud.
Paberist jooksis läbi ka Hollandi ettevõtte Dommel B.V. nimi. Tol firmal olnud õigus teatava aja möödudes Keskkonnateenused enda kätte saada.
Tammeoks teatas Ekspressile lakooniliselt: „Dommel B.V. on minu kontrolli all olev ettevõte. Mina olen selle omanik ja lõplik kasusaaja.“
Lisaks mainiti pangategelastega peetud jutuajamisetel Reformierakonna üht tuntumat tegelast Rain Rosimannust, kuid tema nime paberites kirjas ei olnud
V
vassist  /   09:08, 14. veebr 2017
Tundub, et kui lähebki sõjaks, siis esimesed kuulipilduja lindid tühjendatakse poliitikute pihta! Tagala tuleb ikka kõntsast puhtaks teha! :P
Õ
õigus  /   12:19, 15. veebr 2017
amoraalsus on julgeoleku oht.Amoraalsel ühiskonnal ei ole mingit võimalust kestma jääda!amoraalsus tuleb kriminaliseerida vastasel juhul amoraalne "koorekiht" hävitab kogu ühiskonna!
J
Jah  /   23:52, 13. veebr 2017
mitte üks riik ei läheks Venemaa vastu sõtta. Õnneks polegi vaja seda teha, Venemaa tahab meiega hästi läbi saada.
H
Hea läbisaamise nimel  /   00:13, 14. veebr 2017
Loovutame hulgaliselt maalappe erinevate baaside alla samuti kiidame heaks kõik rahuarmastavad kokkulepped strateegilise tuumaarsenali paigutamise kohta eesti pinnale, rahuarmastav naaber vajab ju platsdarme ähvardava lääne ohu vastu, kuis siis teisiti saakski
P
petserimaa   /   00:41, 14. veebr 2017
anti juba vene föderatioonile tagasi. ja seda ei teinud mitte kesikud,vaid reformarid.
K
Kas keegi teab,  /   11:35, 14. veebr 2017
mida tähendavad "juulilepped" ja kes neid korraldas?
J
Jah  /   23:50, 13. veebr 2017
Muidugi mitte. Hea läbisaamine on rahu pant. Ei minda isegi aitama riike, kust tulevad põgenikud kellede seas on kurjategijad, kes on korraldanud Euroopa riikides tapatalguid.
N
Nojah  /   23:47, 13. veebr 2017
õnneks polegi vaja minna, sest meid ei ähvarda keegi.
S
See on  /   23:47, 13. veebr 2017
ju algusest peale teada olnud, olgugi ,et eesti poliitikud proovivad vastupidist väita. Teise arvamus aga saksamaast ja prantsusmaast ei sobi ,sest prantsusmaa astub ise varsti eu-st välja. Saksat huvitab aga euroopa islamiseerimine, eestiga pole tal asja.
B
baphomet  /   23:43, 13. veebr 2017
Seda aga tahavad küll, et nende poolt kutsutus parasiite Balti riigid vastu võtaksid ja poputaksid.
J
Jaanus Betlem  /   23:43, 13. veebr 2017
See Putini kintsukraapia kloun Ameerikas ei ole muidugi mingi tegija sõjaliselt ega üldse välispoliitiliselt. Hea kui Kimi peale julgeb haukuda.
O
Ohhoo  /   06:19, 14. veebr 2017
Kuidas siis Betlema tädil "tagastatud" majas elu sujub? Karma polegi teid veel üles leidnud? Küll leiab, ärge mitte kahelgegi.
N
no  /   23:41, 13. veebr 2017
Lääne-Euroopa ei lähe ka iseenda eest sõtta. Varsti sealkandis annab tikutulega otsida Euroopat...
K
kass  /   20:32, 14. veebr 2017
MIS ON VÖI OLI EUROOPA?
M
minu isiklikul hinnangul  /   23:38, 13. veebr 2017
ei läheks Eesti Vabariik - Kongo demokraatliku vabariigi eest sõtta... või jäi mul miski märkamata?
M
Muidumeez  /   23:43, 13. veebr 2017
On selline hea ütelus: ära võrdle m***i sõrmega. Sinu kommentaari kommentaariks sobib see täiesti.
2
23.38  /   23:49, 13. veebr 2017
Kuidas ei läheks, juba praegu sõdib oma asumaade eest afgaanis,iraagis ja pooltes aafrika riikides.
H
hävitamisele kuuluv,lahustatav  /   23:35, 13. veebr 2017
Jahh...nagu alati,ikka mahajäetud, reedetud,huntidele jäetud...
H
Hellmouth  /   23:35, 13. veebr 2017
läheb läheb.vihmavari lüüakse sisse ja tõmmatakse lahti.
E
Euroopa Armee  /   23:34, 13. veebr 2017
loomine siis lāhima 25 aasta plaanis