Nordic Aviation avab mitu uut otseliini (Alar Truu)

Nordic Aviation avab koostöös Adria Airwaysiga uusi lennuliine Berliini, Viini ja Pariisi. Samuti jätkatakse Müncheni liini teenindamist, lisades sinna juurde lennusagedusi.

Nordic Aviationi juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul on ettevõttel hea meel pakkuda reisijatele uusi otselennuvõimalusi, mis võimaldab ka Eesti kui turismisihtkoha edukamat tutvustamist Euroopas.

"Lisaks on rõõm kasutada ära Adria Airwaysi pakutavat Star Alliance platvormi, mis avab eestlastele võimaluse lennata Münchenist koostöös Lufthansa ja teiste partnerlennufirmadega edasi sihtkohtadesse üle kogu maailma," ütles Sakkov.

Alates 27. märtsist hakkavad senisest tihedama lennugraafiku alusel toimuma aastaringsed otselennud Tallinnast Münchenisse kaks korda päevas, seitse päeva nädalas.

Uute aastaringsete liinidena avatakse 27. märtsil Viin ja 29. märtsil Berliin, kuhu hakkavad lennud toimuma korra päevas, neli korda nädalas. Ühendus Berliini ja Viiniga saab olema aastaringne.

Suvehooajalistest liinidest alustab 27. märtsil Pariis, kuhu toimuvad lennud korra päevas, kolm korda nädalas teisipäeviti, neljapäeviti ja pühapäeviti. Lennuliin jääb avatuks kuni oktoobri lõpuni.

Lisaks toimuvad aprillist oktoobrini lennud puhkusesihtkohtadesse Nice'i ja Spliti. Nice suunal saab lennata 16. aprillist kuni 29. oktoobrini korra nädalas laupäeviti ning 21. juunist kuni 30. augustini kaks korda nädalas teisipäeviti ja laupäeviti. Spliti lennud toimuvad 17. aprillist 23. oktoobrini korra nädalas pühapäeviti ning 22. juunist 31. augustini kaks korda nädalas kolmapäeviti ja pühapäeviti.

Nordic Aviation korraldab täna lende kaheksasse eri sihtkohta: Amsterdam, Brüssel, Kiiev, München, Oslo, Stockholm, Trondheim ja Vilnius. Koos uute liinidega kuulub Nordic Aviationi liinivõrgustikku suvehooajal kokku 13 otseliini Tallinnast.

Täpsem lennugraafik on peatselt nähtav Nordic Aviationi kodulehel

Jaga artiklit

9 kommentaari

T
tige  /   20:53, 30. jaan 2016
Ja kes vastutab?! Maanteeamet, kas liiv on Eestis otsa saanud?! Või ongi tähtsad ainult laeva- ja lennuõnnetused?! Làhedasele on kallis ka avariis hooldamata teede tõttu hukka saanu!
L
Lennundusseadus Eestis  /   20:12, 30. jaan 2016
Pigem on huvitav fakt kuidas NAG-i ainus CRJ700 on Eesti registris aga lendab võõrriigi Sloveenia Adria EOC ga. Eesti lennundusseadus sellist asja ei luba. Kas tegemist on Lennuameti rumalusega vói on tegemist korruptsiooniga. Head uurimist ajskirjanikele ja KAPOle kui on julgust.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis