29 kommentaari

S
Sille   /   19:25, 11. apr 2015
Üldiselt ma neid Malluka kirjutisi ei loe, pole just suurima ajugeeniuse poolt kirjutatud lood. Ja milline täiskasvanu nimetab end Mallukaks???
Aga- jaa, teemaga pulmad ja tited olen ma nõus. Kallid lapsevanemad, kui teid kutsutakse pulma kahekesi, siis ongi teid kutsutud kahekesi ja nii see ka jääb. See on siiski pruudi ja peigmehe päev ja on nende öelda, millist pidu nad soovivad.
Samuti, leian, pole vaja oma tittesid ka sünnipäevadele kaasa vedada. Mind näiteks küll häirib, kui šokolaadikoogiste kätega kahene jookseb käsi mööda valgeid seinu vedades ringi ja ta ema seda ei märka! Teed märkuse, ollakse nii solvunud, et oi-oi-oi.
Jaa, ma saan aru, et emapalk ajab üle ääre, aga kas on vaja ka oma titekambaga kohvikus käia? Ok, tegelikult tittedest saan ma aru, aga koerakeste kaasavedamisest üldse mitte.
S
siin ongi konks  /   14:25, 6. apr 2015
Oma laps on peol ise-enesest mõistetav. See laps peab peol olema (aga eakaaslasteta, üksi keset täiskasvanuid). Teiste lapsed on kasvatamatud vingatsid.
A
Arvamus  /   09:30, 6. apr 2015
Tegelikult ongi ju nii, et see päev on pruutpaarile. Kui on veel sõpru ja sugulasi palju, keda tahaks kutsuda, siis peab ju valiku tegema. Paraku määrab ka osalejate arvu võimaliku peoruumi suurus. Ei ole ju mõeldav, et osa täiskasvanuid peaks jätma kutsumata ja peolaus oleks pool lauda reserveeritud lastele. Paraku ei ole pulmad lasteaia pidu ja enamasti tarbitakse ka mingil määral alkoholi. Väide, et kui ei ole lapsi, siis muutub pulm labaseks, ei pea sugugi paika. Sõltub sellest, kuivõrd hästi on pruutpaar oma pulmapäeva läbi mõelnud. Käisin ühes sellises pulmas, kus tõesti paluti lastel lubada emmed-issid peole ja ise hoidjatädiga koju jääda. Pulm oli väga ilus, soliidne. Kuigi jah, mõned kutsutud olid hingepõhjani solvunud, nii et isegi ei teatanud oma mitteilmumisest.
E
ee  /   20:04, 2. apr 2015
ma arvan et pea omaette oma pulmad, ära kedagi oota
O
OEH  /   10:09, 2. apr 2015
KES ÜLDSE LOEB NEID MALLUKA VINGUMISI SIIN? :D KEDA ÜLDSE KOTIB SELLE INIMESE ELU JA KIRJUTAMINE? :D
  /   09:44, 2. apr 2015
Sinusugune ennasttäis isik peaks kuskil omaette olema, mida blogima jutte, mis on täis ülbeid väljendeid. Miks sul endal siis laps on, kui niii nende vastu oled? Palun õpi teistega käituma enne, kui kuskile omale konto teed, võiksid mõelda sellele.
S
se lapsevanem  /   14:47, 1. apr 2015
olin löunavaheajal kohvikus söömas. körval lauas istusid kaks noort ema, lapsed kaasas. lyks magas bankris teine röögi vankris. ema ei mingit tähelepanu. ma olen tööl 8 tn ja kyll oöeks hea se pool tundi päevas syyjä rahus ja ma ei olnud yksi. kas se on nii raske rahustada last vöi minna välja... nyyd on nii moodne olla ema ja olla egoist teiste suhtes
M
Mallukale  /   13:52, 1. apr 2015
Vabandan, et teemast kõrvale kaldun, aga uus teema võiks sul olla, et kuidas suhtuda sellesse kui külla tulevad väikelastega inimesed, aga mul endal enam väikelapsi pole (suured juba). Ja ausalt õelda, tugevalt häirib selline asi kui pean oma sünnipäeva, tulevad sugulased külla ja siis mõni väikelaps ka kaasas. Ok, muidugi sugulased ju ..norm. et võetakse lapsed kaasa, aga no siis peaks ikka jälgima oma last hoolsamalt, kes paterdab kõik kohad läbi..nõuab magusat kooki või šokolaadi ja käekesed puha kokku mäkerdatud ja siis ukerdab minu uue diivani peal ja katsub kõik mu hoolega puhastatud aknad ja peeglid ja klaaslaua läbi. Nii, et kui enne külaliste tulekut koristan alati ülihoolega oma elamist, et ikka kena ja meeldiv mulje kõigile ja endal ka mõnus, siis peale selliste külaliste lahkumist pean kõik uuesti üle puhastama..ja põhjalikult. Mind teeb see ausalt õelda täiesti vihaseks, kas ei võiks siis lapsevanem oma võsukest rohkem jälgida ja ta käed puhtaks pesta peale söömist!
V
Vastan sulle,, .... ,,  /   12:28, 1. apr 2015
Väga häirib sinu vigane eesti keel, võta teadmiseks: variant mitte varjant! Jah, ma ei poolda imikute vedamist lennukiga reisidele kaasa..pole ise seda kunagi teinud ja väga häirib, kuna hiljuti pidin mitu tundi kuulma lennukis imiku meeleheitlikku röökimist, lausa hüsteerias imikut. Viimase aja trend ju see soojamaa reisidel voorimine ja siis vaesed lapsed veetakse ka kaasa. No raudselt, selline väike inimene ei tunne küll mingit rõõmu ega elamust ju sellest, tal kodus palju turvalisem ja rahulikum keskkond. Selleks ajaks leidke oma lapsele hoidja või veel parem: reisige oma isud täis enne lapse saamist või lükake reisimine edasi laste suuremaks saamiseni!
V
Vastus ,,sulle otseütleja,,-le  /   11:54, 1. apr 2015
Sa õpi kõigepealt õigekiri selgeks, mine kooli tagasi. Lapsed nuttavad vä??? Võta teadmiseks, et mul on oma lapsed suureks kasvatatud ja pole nad pisikesena kuskil võõraste juuresolekul kunagi nutnud ega jonninud: poes käies, sünnipäevadel... Ja ise olin olnud ka väiksena hästi vagune ja korralik laps. Kellel ikka sellised rüüseldised ja lärmakad ja jonnivad lapsed, need peaks avalikke kohtadesse nendega mitte trügima, aga eiii..vanemad ise veel uhked ja tähtsad, las aga laps lärmab ..mõnel poes hakkab jonnima, tahab midagi ja ema veel tänitab, ajab lapse veel rohkem endast välja: Ei saa, jäta järgi! No mine kasvata oma last kodus, mitte teiste silma all... Rikute ainult inimeste närve oma lapse üürgamisega avalikus kohas!
.
....  /   10:56, 1. apr 2015
Eriti idiootlik ja egoistlik mõtlemine mõne koha pealt, lennukisõit, tule taveas appi, ehk peaks lapsevanem lennukis oma nutvale lapsele vastu pead virutama et vait jääks või teipima suu kinni,aa ehk parem varjant lennukist alla viskama kui jorin peale tuleb? Peaasi et sinusgugused egoistlikud lambad saaksid rahus sõita, kuule näe natuke kaugemale oma ninaotsast ja lennukis saab edukalt kõrvaklappe kasutada!
M
mutt  /   11:28, 31. märts 2015
Miks te lastevastased pruudid siis mokad viltu veate, kui teid ükskord ilma tibukesteta pulma kutsutakse.
L
Lapsed  /   08:01, 31. märts 2015
Lapsed on lapsed.Aga nii mõnigi täiskasvanu muutub peo edenedes oluliselt hullemaks kui seda on lapsed.Kusjuures neid"lapsi" ei olegi nii vähe ja seda peetakse täiesti normaalseks
  /   07:47, 31. märts 2015
minu meelest pole vaja solvuda, vaid peaks vaatama teiste silmadega oma lapse peale. kui kirikus laps nutab, no ole inimene ja mine välja, köige hullem on matused kus lapsed kisavad ja jooksevad ringi ja neid keegi ei peata. kodu kasvatus puudub täijesti. me oleme nii harjunud oma lapse kisaga et ei pane tähelegi olles väljas. igal pruudil on öigus pidada pidu nii kui tahavad ja me ei peaks selle peale pahandama. on se meilegi ilma lasta hea yks ilus päev veeta oma parima söbrannaga ja sugulasega.
Ä
Äkki peaks   /   00:01, 31. märts 2015
vanemad inimesed ka kutsumata jätma. Mis nad koperdavad jalus.No näiteks ämmad-äiad,vanaemad-vanaisad
K
ka ema  /   16:54, 30. märts 2015
Olen nõus ,et igal pool ei pea lapsed kaasas olema,eriti veel sülelapsed. Oma pulmapäeva kujutan ka ette laste kisata. Ühiskondlikes kohtades on ikka väga hull,kui mitte üks ,vaid mitu last kisama, jonnima hakkavad(saan aru ,et paratamatus)....siis ikka käib ajust läbi küll ja olen mõelnud,mis nende vanemad küll mõtlevad,kui ei kutsu lapsi korrale.
S
Sulle " otseütleja"  /   15:07, 30. märts 2015
Mine ja ela kuskil kus lapsi siis pole, mitte ära hädalda! Kui sulle ei sobi on see sinu enda probleem, mitte aga nende pisikeste süütute laste ja milles vanemad süüdi on? Saa omale laps ja siis sa tead, et NAGUNII nuttavad nad just sellel kõige mittesobivamal ajal, sinna ei saagi midagi teha! Sinu soovide pärast nüüd küll keegi oma lapsi KODUS ainult hoidma ei hakka, et SINUsugused saaksid elu nautida rahus. Ole nüüd mõistlik, laps on laps. Üllatuseks sulle siis ka sina ise olid kunagi samasugune. Nii, et mine ja häbene parem seda, et sina jonnisid samamoodi seal kus vaja polnud, jooksid ja tramasid ringi!
T
to 11:53  /   15:05, 30. märts 2015
Ei ole Mariann egoist, täiesti õiget juttu räägib Egoist on lapsevanem, kes arvab, et tema laps on igal pool number üks tegelane. Ära nüüd hakka mind lastevihkajaks ega lasteta vanatüdrukuks nimetama, ei ole üks ega teine.
L
Lapsevanem.  /   14:58, 30. märts 2015
Mis see lennuk siia puutus? Kas väiksed lapsed ei tohigi reisida, ei või käia istumas kohvikus? Mis järgmiseks? Varsti tuled ütlema, et nad ei või õues kärudes jalutada ka! Väiksed beebid oleksid justkui sulle ikka väga palju halba teinud, et sa oled nii vihane nende peale. Teemast: Jah pulma tõesti pole vaja lapsi kes ei suuda märkamatuks jääda, see pole isekus vaid pruutpaari otsus.
M
murr  /   13:29, 30. märts 2015
väga õige jutt
T
Toetan Mallukat  /   13:04, 30. märts 2015
Mul on palju noori sugulasi, kes hiljuti pulmi pidasid. Kõigil neil on juba laps või kaks. Lapsed olid pulmas, neil oli igav, nad ronisid mööda trepi käsipuid, trügisid pruutpaari fotodele, kukkusid ja nutsid. Pidasin vastu pruudipärja lauluni ja läksin koju. Laste kisast oli pea paks ja kõrvad huugasid. Kõige huvitavam on see, et pruutpaari ja lastevanemaid lapsed ei häirinud. Neil lasti kõike teha, mida nad soovisid ja selleks ajaks, kui osa täiskasvanuid olid juba väsinud, lapsed olid täitsa virged ja kisasid innukalt:)
J
Juula  /   12:50, 30. märts 2015
Järjekord sassis. Enne peetakse pulmad ja siis tehakse lapsed. Kui laps juba nii suur, mis neid pulmi siis vaja on? Registreerige ära Per.Büroos ja asi kombes. See, et võeti ära lapse pärast jääb nagunii pulmamotoks.
O
Otseütleja parandab:  /   12:46, 30. märts 2015
tite kräunumist *
O
Otseütleja  /   12:43, 30. märts 2015
Ausalt õelda, paljud kohad võiks olla ilma väikeste lasteta. Häirib ikka tohutult kui väiksed pänderdised kisavad ja sahmerdavad-paigal ei püsi, kui tahad rahulikult mõnd kontserti nautida või kuskil avalikus toidukohas rahulikult toitu nautida või kasvõi lennukiski, miks ma peaksin kalli raha eest ostetud piletiga sõites kannatama hambad risti mingi tite kräunumast, vanemad tulge mõistusele!!! Peaks ikka senikaua oma titega hoiduma avalikest üritustest ja tõesti-võõrad inimesed ei ole su titest vaimustuses! Ja pulmas pole tõesti väikestel põnnidel midagi teha.
M
Merle  /   12:27, 30. märts 2015
Meie panime oma pulmakutsele kohe,et sel päeval palume pere pisemad liikmed jätta hoidja hoole alla.Keegi ei vaadanud viltu sellele.Niipalju kui ise olen pulmdes käinud siis on samuti kutsel,et lapsed jäävad koju vms .Minu arust on see iga pruutpaari õigus,see on nende päev ja kõik peab olema just nii nagu nemad on ette kujutanud.
M
Mariann  /   11:53, 30. märts 2015
Sa oled haige egoist,otsi ometi abi.Sinu blogi lugedes ei ole sa küll veel täiskasvanu ja sinu ajakirjaniku haridus on kaheldav.
  /   11:13, 30. märts 2015
Jah, pidu ainult täiskasvanutele. Paraku pulmaisad saavad sellest innustuse pidevaks "allanaba" naljade tegemiseks. Mina valiksin pigem tüütud lapsed kui labesed naljad oma pulmas. Aga eks see ole maitse asi. Kui pulm ikka on määratud läbuks minema, pole see küll laste koht. Tõeliselt ilusad pulmad said peetud küll koos lastega (ja neid oli palju). Kõik oli hästi organiseeritud. Sõltud muidugu lapsest. Vanem peab teadma, kuidas ta oma võsukese kontrolli all hoiab, nii et too pulmas märkamatuks jääks. Kui laps käituda ei oska, ei saa teda ka kaasa võtta. Paraku oskab mõni täiskasvanu peo rohkem ära rikkuda, kui lapsed seda iialgi suudaks... Nii et valikuid on palju.
B
Blogijaadile  /   11:02, 30. märts 2015
Keda kuradit su pulmad huvitavad, ei ole sa armastav emme, ei hooli oma sõprade lastest, lihtsalt isekas inimene. Keegi tahagi peale sellist postitust su pulma tulla. Beebiblogija.
K
Kolme lapse ema.  /   10:58, 30. märts 2015
Tegelikult väga õige lähenemine. Pulmas peaks tõesti kogu tähelepanu olema pruutpaaril. Lapsevanema elu keerleb niikuinii päevast päeva ümber laste. Ka on laste jaoks olemas ilmatu hulk igasuguseid üritusi, kus lapsevanem on ainult ootaja või turvaja rollis. Mõni pidu võiks tõesti olla täiskasvanutele.

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis