Kui pangatoiminguid teevad inimesed suures osas internetis, siis kindlustuse valdkonnas ollakse sinnapoole teel ning kindlustusfirma If e-büroos on kindlustuse müük 37 korda kasvanud.

If Kindlustuse elektroonilise müügi osakonna juhi Aare Uusjärve sõnul on oluline, et klient teeks enne lepingu sõlmimist internetis endale selgeks kindlustusvajadused.

"Internetis kindlustust ostes ei suhelda nõustajaga, kes meie vajadused kaardistab. See tähendab aga seda, et kindlustusseltsid peavad kindlustuslahendused väga selgelt ning lihtsalt e-büroos lahti seletama," toonitas samas Uusjärv.

Ifi e-bürood külastas möödunud aastal kokku 469 773 klienti, kahjuteateid edastati ligi 20 000 ning kindlustus sõlmiti ligi 40 000 korral.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Piret Sarv
Telefon 614 4094
Piret.Sarv@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis