Tallinna liiklus (Mihkel Maripuu)

TTÜ liikluskorralduse konsultandi Marek Rannala sõnul on Tallinnas maha märgitud uued BUS-rajad ühtlasi nii positiivsed kui ka negatiivsed, rohkem aga on negatiivset.

"Positiivseks saab lugeda ainult seda, et saadakse üldiselt aru vajadusest eelistada autotranspordile säästlikke transpordiliike ja püütakse ka nende heaks midagi teha," ütles Rannala ap3.ee-le.

Negatiivne on tema sõnul see, et tegutsedes ei nähta linna ja inimeste liikuvuse toimimise tervikpilti ja elluviidavad lahendused on korralikult läbi mõtlemata.

"Läbimõtlematuse mõju autotranspordile on kõigile niigi selgelt näha," rääkis Rannala. "Näiteks pole mõeldud jalgrattakasutajatele, kelle olukord kesklinnas läks senisest oluliselt halvemaks, kuna seaduse järgi ei tohi ühistranspordi rajal rattaga sõita ehk et sõita tuleks edaspidi esimese ja teise sõiduraja vahel."

Rannala ütles Eesti Päevalehele, et auto kasutamise asendajana ühistransport korralikult ei toimi, kuna liinid sõidavad endiselt mööda marsruute, mis pandi paika juba aastakümnete eest.

Jaga artiklit

Pildista loomaaias ja võida väga vinge fotokas!

Tallinna loomaaed, Fotoluks ja Õhtuleht kutsuvad 1. -31. augustini osalema loomaaia 75. sünnipäeva puhul korraldataval fotovõistlusel ZoFo 2014! Peaauhinna Sigma DP2 Merrill paneb välja Fotolux AS, lisaks auhinnad Tallinna loomaaia ja Õhtulehe poolt.

Lae pildid
Auhind

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Geidi Raud
Telefon 614 4056
geidi.raud@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis