SÜNDMUSPAIK: Selle McDrive’i aknaluugi juures konflikt toimuski. (Urmas Kaldmaa)

"Minu isikut on riivatud, mulle ei tohi päris niimoodi öelda," leiab nördinud klient, kes sai McDonald’si Pärnu restoranist algul vale toidu ja pärast rahulolematuse avaldamist ka soovituse – sa, tont, keri p***e! Nüüd nõuab solvatu McDonald’silt valuraha ja lubab pöörduda kohtusse.

"Läksin juuli algul McDonald’si McDrive’i, seal oli kolm või neli autot ees. Tellisin oma pisikese burgeri ja pisikese Fanta. Pärast seda, kui olin 20 minutit oodanud, ulatas töötaja mulle vale söögi ja kaks topsi," seletab solvatu. "Siis ma talle ütlesingi, ja mitte sugugi pahasti, et see ei ole minu söök, teenindagu palun korralikult," kirjeldab klient konflikti põhjustanud olukorda. Vastuseks olevatki tulnud: "Sa, tont, keri p***e!" Kliendi väitel ta tüdrukut ei tundnud ja mingit eellugu konfliktil polnud. Mõlemad elavad Pärnu lähedal Sauga alevikus ja teenindaja tuttava sõnul teadis see rahulolematut klienti juba varem.

Kliendile ei mahtunud töötaja selline ütlemine pähe, nagu ta seda väljendab, ja ta läks järgmisel päeval McDonald’sisse tagasi. Pahategijat tööl polnud, kuid vahetuse vanem ja mänedžer teadsid, kellest ja millest käib jutt. "Nad rõhusid selle peale, et tööd on palju ja tellimused lähevad sassi. Neil võib küll tööd palju olla, aga mulle ei meeldi niisugune käitumine," ütleb klient, keda ülemuste selgitused ei rahuldanud. Ülemused soovitasid kliendile järgmisel päeval veel kord McDonald’sisse minna. "Kui ma kell kuus sinna läksin, siis seisid nad reas mu ees ja värisesid kui haavalehed. Ma sain avaliku vabanduse. Teenindaja tuli minu juurde, või õigemini pöördus laua poole ja ütles: "Ma väga, väga vabandan. Luban, et niisugust asja enam ei juhtu," kirjeldab klient.

Ainult vabandamisest talle ei piisa. "Minu isikut on riivatud rohkem." Klient nõudis McDonald’silt ka valuraha. Kui suur summa on, tema ega McDonald’s ei nõustunud ütlema. Nüüd lubab klient nõuda valuraha sisse kohtu kaudu.

Kliendi kaebuse tunnistab tõelevastavaks McDonald’si Baltimaade juhtkond. "Oleme hoolikalt

uurinud olukorda ja vabandanud kõigi põhjustatud ebamugavuste pärast. Nõustume, et meie töötaja käitumine ei olnud vastuvõetav ja oleme lõpetanud temaga koostöö," kinnitab McDonald’si Baltimaade turundusdirektor Baiba Zake. "Olemasolevate faktide põhjal me ei pea vajalikuks pakkuda rahalist kompensatsiooni. Oleme olukorrast õppinud ja siiralt vabandanud. Teeme kõik endast johtuva, et edaspidi selliseid olukordi McDonald’si restoranis ei teki."

Rahulolematu klient oli nõus rääkima McDonald’sis juhtunust ainult tingimusel, et tema nime ei avaldata.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Telefon 614 4072
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis