Michelle Obama hularõngast keerutamas. (Reuters)

Oled väsinud, stressis ega suuda leida aega duši alla minna? Sellisel hetkel on trenn viimane asi, millele suudaksid mõelda. Siin on mõned nipid, millest võiksid alustada.

Balletitants. Kui otsid sobivat treeningut, vali tantsuline treening, näiteks ballett. Hollywoodi kuulsatest ning vormis emadest on balletitantsu kauased fännid Madonna, Natalie Portman, Denise Richards ning Kelly Ripa. Lisab energiat ning parandab vormi.

Hularõngas. Kas mäletad veel, kuidas keerutasid lapsepõlves rõngast ümber kõhu? Võta ka nüüd rõngas kätte ja asu kas lastega koos või üksi keerutama, sest nii võid kaotada lausa 600 kalorit! Lisab paindlikkust ja tasakaalu, rahustab, õpetab keskenduma. Hularõnga keerutamises on kogemusterikkad Michelle Obama, lauljatarid Pink ja Beyonce ning Zooey Deschanel. 

Jooga. Kui soovid alustada rahulikus tempos treenimist, ühenda keha ja meel ning lisa endale paindlikkust ning tasakaalutunnetust kas või koduses miljöös. Erinevad tasakaaluharjutused lisavad paindlikkust ning õpetavad lõõgastuma. 

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Geidi Raud
Telefon 614 4056
geidi.raud@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis