Maxima (Aldo Luud)

Alates detsembrist kasutab Maxima klienditeenindajate motiveerimiseks tagasisidesüsteemi, kus boonuseid makstakse klientide poolt nupuvajutusega kassas antud hinnangute põhjal.

Maxima poodide kassades on kaardimakseterminalide kõrval ka teenindaja hindamise aparaat, kus vaid nupulevajutusega saab öelda, kas teenindus oli hea (roheline) või halb (punane) või oli hoopiski järjekord liiga pikk (kollane), kirjutab Tarbija 24.

Kuid mida paljud kliendid ei tea, on see, et iga rohelise nupu vajutus tähendab teenindaja jaoks viis senti palgaboonust ja punase nupu vajutus arvestab nende kogutud boonusest 50 senti maha.

"Statistika räägib selget keelt, et 99 protsenti juhtudest vajutatakse rohelist ja ühel protsendil punast, nii et siis on järelikult tegemist müüja väga ebakvaliteetse teenindamisega, kui seda punast ikkagi vajutatakse," selgitas Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaid.

Parimad müüjad teenivad preemiat ligi 100 eurot kuus.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Geidi Raud
Telefon 614 4056
geidi.raud@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis