On loomulik, et teda algul igatsed, kuid püüa mõtteid millelegi muule koondada. (SXC)

Lahkuminekud on väga rasked kogemused, mida keegi ei tahaks läbi eldada. Wikihow.com annab 15 juhtnööri, kuidas lahkuminekust kõige efektiivsemalt üle saada.

1. Mõtle kõik põhjalikult läbi. Mõtle kõigi põhjuste peale, miks te lahku läksite. Isegi kui vahepeal tundub sulle, et põhjus polnud eriti suur, siis ajas see teid ikkagi lahku. Arusaadav, et te nautisite koosveedetud aega, aga kui kumbki teist ei pea suhet oluliseks, lõpeks see nii kui nii kunagi. Sel juhul, parem varem kui hiljem.

2. Ära hakka enda otsuse kahtlema. Kui lahkuminek oli sinu otsus, siis võib ainult headest aegadest mõtlemine panna sind unustama lahkumineku põhjused. Tihtipeale hakatakse idealiseerima koosoldud aega ja mõtlema, et põhjused lahku minna olid tühised. Ära mängi seda mängu. Aktsepteeri situatsiooni ja liigu edasi.

3. Võta endale ruumi. Isegi kui sina ja su eks plaanite sõpradeks jääda, ole enne seda mõnda aega üksi. Te ei tohi kokku saada, üksteisele helistada ega sõnumeid saata. Kui ta tahab sinuga kokku saada, küsi endalt ausalt: mis mõte sellel oleks?

4. Ära pea ennast ebameeldivaks. Meres on palju kalu ja tema pole kindlasti ainus nendest.

5. Saa oma valuga õigesti hakkama. On arusaadav, et sa oled segaduses ja sul on raske. Sa pead aru saama, et oled hea inimene ja sa polnud ainus, kes vigu tegi. Loomulikult on eitamise faas normaalne, kuid asjaga leppimine on samm edasi liikumiseks.

6. Saa vihkamisega hakkama. See on see hetk, kus sa tahad karjuda, sest su viha on lihtsalt nii suur. Sa võid kõige ja kõigi vastu viha tunda, aga pea meeles, et on ka palju positiivseid asju. Kuigi võid arvata, et armastuse vihkamise vastu vahetamine on hea mõte, ei ole armastuse ja vihkamise segu kunagi hea.

7. Räägi oma sõpradega. Sa tahad enda lähedale võimalikult palju inimesi, kes paneksid sind hästi tundma. Kui sinu ümber on sõbrad ja pere, tunned end väärtuslikuna. Kui sa aimad, et tüütad oma sõpru ühe ja sama jutuga, otsi nõustajalt või psühholoogilt abi.

8. Kirjuta kõik enda tunded üles. Kirjuta päevikut või katseta luuletuste tegemist. Kõige olulisem on olla täielikult aus. Ehk on sinu jaoks niimoodi lihtsam aru saada elu õppetundidest.

9. Tee nimekiri meeletuletustest. Väga hea variant oleks teha nimekiri põhjustest, miks su eks pole sinu jaoks õige. Ole aus - see pole selleks, et saaksid talle andeks anda. Kirjuta üles, mis juhtus ja, kuidas see sind tundma pani. Kui tunned oma endise kallima järgi igatsevat, otsi välja seesama nimekiri.

10. Vana välja, uus sisse. Oma toa või korteri korrastamine võib ka sinu jaoks mingil määral uue algust sümboliseerida. Pärast seda tunned värske ja ettevalmistatuna.

11. Pane ära asjad, mis su eksi meenutavad. Mõni laul, lõhn, tema pilt. See kõik toob meelde valusaid mälestusi. Silma alt ära, meelest ära.

12. Avasta õnn muudes asjades oma elus. Veeda aega sõpradega, loe mõnda head raamatut või hakka tegelema millegagi, mida oled alati tahtnud teha. Naudi vallalise elu.

13. Ole aktiivne. Trenni tegemine paneb sind hästi tundma. Mine jooksma, jõusaali või lihtsalt jalutama. Mõtle, et iga astutud sammuga kaotad sa endast viha.

14. Lase minna. Mõista, et südamevalust, vihkamisest ja kahetsusest kinni hoidmine ei ole mingi lahendus. Kuigi teie suhe on läbi, mõtle, et teievaheline oli (minevikus) eriline. Ära lase vihal enda üle võimust saada.

15. Ükskõik, kui halvad asjad on, sa saad sellest üle. Võib-olla ei tundu see hetkel nii, aga tegelikult saad sa parema suhte kui eelmine!

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Geidi Raud
Telefon 614 4056
geidi.raud@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis